Cześć. Panowie i Panie. Potrzebuję pomocy z złożeniem iskrownika WFM. Stan nieznany i nie działa. Tzn. iskra jest i tyle. Problem mam z ładowaniem i z światłami. Są kompletnie rozpięte, wszystkie kable. Nawet nie wiem, czy obie są sprawne. Jak sprawdzić, jak podłączyć? Jest ktoś chętny pomóc?
Interpretacja kolegi rzeszutek1 jest jak najbardziej racjionalna, że akumulator który na mrozie stracił wydajność prądową z racji dużego oporu wewnętrznego i nie można uruchomić samochodu, podłączony do prostownika z tego samego powodu nie mógł przyjąć prądu jakiego byśmy się spodziewali. Prąd ładowania zaczął wzrastać jak to kolega zauważył wraz z...
a zapala się kontrolka ładowania?,gdy światła przygasają podczas jazdy.
Mam problem z ładowaniem. Zacząłem od sprawdzania iskrownika. Regulator został wymieniony, ponieważ poprzedni miał przebicie. Przejdę teraz do meritum. Sprawdzając iskrownik zgodnie z poradnikiem na YouTube, krok po kroku, nie znalazłem przebicia na obudowie. Jednak podczas pomiaru rezystancji pokazywało 0 ohm. Próbowałem różnych ustawień, ale cały...
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
Najwyższy czas odświeżyć temat. Wszystkie tematy na forum elektroda.pl zostały zamknięte. Pragnę zaś, odświeżyć ten temat i wznowić dyskusję na temat akumulatorów, gdyż jak ktoś szuka informacji jaki akumulator kupić na tym forum to znajduje najwięcej informacji pochodzących z roku 2007, i o akumulatorach zakupionych w latach 2000-2003. Jednak czasy...
To jest do lido 125, możliwe ze jest identyczny. Do 50-tki, trudno znaleźć. http://obrazki.elektroda.pl/1774806900_1...
Cześć wszystkim Mam quada o pojemności 250cm3. Mam nietypowy problem z ładowaniem akumulatora. Mianowicie na "sucho" ładuje 14,5/14,8v. Czyli wszystko jest dobrze. Gdy włącze światła postojowe ladowanie lekko się zmniejszy, ale jest ok. Zaś po włączeniu świateł mijania ladowanie leci w dół na łeb na szyję... Po odłączeniu jednej żarówki (oryginalne...
Witam Mam problem z ładowaniem przy xtrail t30 Mianowicie zaczęło się od tego że zaczął ładować powyżej 15v na wolnych obrotach i po kilku odpaleniach się poprawiło i praktycznie cały tydzień ładował prawidłowo równe 14.5v z światłami Ale teraz gdy go odpalę ale też nie zawszę czasami wskoczy od razu na te 14.5v to na wolnych nie ładuje albo jak ładuje...
Cewkomoduł możesz pozostawić, tylko musiałbyś w instalacji znaleźć przewód od gaszenia i podłączyć do cewkomodułu. Ze światłami i ładowaniem musiałbyś pokombinować. Prawdopodobnie jeden przewód ze statora (żółty) musiałbyś podłączyć pod dwa przewody instalacji biegnące do regulatora. Ładowanie akumulatora przy tym rozwiązaniu może być trochę słabe w...
Witam. Mam problem z ładowaniem w moim samochodzie tj. Fiat Uno 1,4 oraz w samochodzie ojca tj. Polonez Caro Plus 1,6 GLi Może najpierw Fiat Uno. Regulator napięcia wymieniałem pół roku temu, gdyż w poprzednim skończył się szczotki. Problemy z ładowaniem występują od 2 miesięcy, a objawy są następujące: Napięcie bez świateł 14,3V. Z włączonymi światłami...
Kontrolką ładowania steruje regulator od ładowania akumulatora. Trzeba go podmienić i sprawdzić czy problem zniknie. Taki regulator nie powinien być drogi.
Nie wiem do końca jak to policzyć poprawnie ale rozrusznik tego auta ma 1.7 kw nominalnie ile amper pobierze zależy od jego stanu, alternator około 90A. Cześć prądu idzie przecież na światła bo taki obowiązek u nas istnieje i napewno 5 czy 7 minut jazdy nie wystarczy na jego naladowanie. Pozatym jak kolega Tzok pisał wyzej. Okej nie twierdzę, że ta...
Witam, mam problem z traktorem Belarus 920 z 2007 roku, a dokładniej z ładowaniem gdy wyłączone są odbiorniki, posiada on dwa akumulatory 12V, instalacja elektryczna jest na 12V, a rozruch na 24V, za pomocą przekaźnika(przetwornicy 14V/28V) znajdującego pod maską pod chłodnicami (bezpiecznik jest dobry), a ten elementy był wymieniany na nowy oryginalny...
Witam Nie wiem czy dobry dział czy nie powinno być w piaskownicy. Poszperałem trochę na forum , ale jakoś nic nie mogłem znaleźć co było by zbieżne z moim problemem / może nie znalazłem / SAAB 9-3 cabrio 2002r 2,0 se T . Oto problem . Auto po kolejnej wizycie w warsztacie / naprawa niestety awaryjnej klimatyzacji / ma problemy z ładowaniem . Wiem że...
Problemu z ładowaniem i światłami w moim wynalazku nadal nie rozwiązałem, mierzę, próbuję i nic. Zmierzyłem napięcie z prądnicy, na niskich obrotach zaczyna się od mniej więcej 18v, rośnie do 60-70v. Puściłem to przez mostek Gretza - wychodzi przy niskich obrotach jakieś 14v, po dodaniu gazu dochodzi do ponad 20. Kiedy minus z mostka podłączę do masy...
Kolego jeśli masz sprawny alternator to każdy regulator działa tak samo, gorzej jak masz usterkę . Druga sprawa to połączenie alternatora z instalacją musi być bez korozji i nie naderwane przewody. Trzecia sprawa to wolne obroty silnika , nie mogą być za wolne. Czwarta sprawa to nowy pasek bo na starym zmniejsza się przełożenie przekładni pasowej....
Witam zbliża się zima i mam akumulatory (są 2) do wymiany więc przed zakupem nowych chciałem zrobić porządek z ładowaniem w transicie. Problem jest taki że gdy odpalam samochód kontrolka od ładowania nie gaśnie , znika dopiero po dodaniu obrotów. (Podobno to normalne w tych samochodach?) Ładowanie też wydaje mi się za niskie bez włączonych świateł to...
Witam. Mam problem z Peugeotem 406 2.0 benzyna lifting.Nie działa mi klimatronik jak powinien nie działa nic ani dmuchawa ani klima w sumie cały panel ,a jak podam masę do wentylatora czy popstrykam długimi światłami czy uruchomię radio jest w tedy chyba jakiś impuls to działa wszystko dobrze.A jeszcze wyświetla mi śię błąd ładowania bateri i mryga...
Test z włączonymi światłami mijania akumulator także przeszedł. Akumulator odłączony od samochodu na 24h "trzyma napięcie". Obserwuje dalej. W miedzyczasie przypomniałem sobie sytuację gdy uruchomilem samochód normalnie jednakże przez pierwsze 10 minut dziwnie migało mi podświetlenie komputera. Gdy silnik nie pracuje - stacyjka jest w pozycji "zapłon"...
Witam po przerwie. Myślę nad tym ładowaniem jeszcze, wczoraj mierzyłem napięcie i po 10 min wynosiło ono 14,85V. Czy to jakby nie za dużo trochę, nie zaszkodzi nowemu akumulatorowi który zamierzam kupić ? Ze światłami napięcie jest ok 14,45V ale ciągnikiem mało się jeździ na światłach. Można w jakiś sposób obniżyć to napięcie, np rezystor gdzieś dostawić...
Pozwólcie, ze zacznę od opisania sytuacji. Pracuję za granicą w związku z czym moja Ninja więcej stoi w garażu niż jeździ, a dokładnie myślę, że wyciągam go 1-2 w miesiącu i robię 30 km. Ponieważ przez cały sierpień miałem urlop, dojeżdzałem nią codziennie do rodziny 20 km i wracałem wieczorem. Kilka dni temu zdarzyła się dziwna sytuacja, jądąc rano...
Witam ponownie. Akumulator przy wyłączonym samochodzie i oświetleniu ma 12,6V. Ze światłami 12,15V. Włączony samochód- 14,02V na akumulatorze. Ze światłami 13,76V. Aerometr wskazuje mi "fair-1250" poziom elektrolitu we wszystkich komorach akumulatora. Powinien pokazywać "good-1300", no ale tak niejest. Czytałem w internecie, że może to być wina niedoładowania...
W kompie nic. podejrzewałem że jest to związane z ładowaniem akumulatora który oddał trochę prądu podczas rozruchu.Alternator pobiera prąd obciążając silnik ,obroty spadają a komputer je podnosi i tak w kółko.Efekt jest taki jakbym np. włączał i wyłączał klimę .Sprawdzałem jeszcze jak z obciążeniem np. światłami ,szybą itd. Reasumując falowanie jest...
Trzeba zmierzyć napięcie ładowania.
Może się komuś jeszcze to info przyda ;) A i B to żółty przewód D biały C masa .
Mogę się mylić ale stawiał bym na to że przetarty przewód robi zwarcie , sprawdź również lampy czy któryś z kabli nie dotyka masy . Dodano po 0 Mogę się mylić ale stawiał bym na to że przetarty przewód robi zwarcie , sprawdź również lampy czy któryś z kabli nie dotyka masy .
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Nie mam ładowania na światłach mijania w Suzuki SV650S Mierzysz na obrotach biegu jałowego, czy na 5000 RPM?
Wymień regulator napięcia za,duże napięcie ładowania oraz pulsowanie świateł.
Witam. Kilka lat temu jeździłem skuterem Yukimoto Drakiva 50 4t. Koledzy mieli Kingwaye i różne podobne chińskie skutery, które różniły się marką i naklejkami. Ramy, elektryka, czy silniki były te same. Każdy z nas borykał się z problemami elektryki. Same zapalające się i gasnące światła, kopiąca kierownica podczas naciśnięcia hamulców, zapalanie świateł...
14,4V to prawidłowe napięcie ładowania, jak po włączeniu świateł miałeś 14,1 to może być problem z ładowaniem 14,4 V to maksymalne napięcie ładowania, 14,2 V bez włączonych świateł czy 14,1V na światłach też jest prawidłowe.
Sprawdź zasilacz przez próbę na innym, np w sklepie, bo z awariami zasilania nie ma żartów i możesz stracić lapka. Niewykluczone, że awarii uległ układ zasilania na płycie głównej laptopa i konieczny będzie serwis. Pozdrawiam.
W simsonie akku 6 v reszta tzn stop i światła pozycyjne i mijania 12V .Nie wolno połączyć równolegle 2 cewek tzn ładowania i świateł bo wtedy dają ok 22v obciązone i palą nawet 100W halogeny 12V ! Bo ładowanie jest poprzez 1 diode a cewka daje 12v i w sumie 6v na akkumulator idzie. A cewka ładowania jest taka sama jak świateł.
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
Czerwony z diodą to obwód ładowania, do świateł jest czarny. Na schemacie, przewód czarny (światła) w ogóle nie jest podłączony do stacyjki ani do akumulatora. Światła działają wtedy tylko przy włączonym silniku. Jest to całkowicie oddzielny obwód.
Wprawdzie temat sprzed ładnych paru lat ale mam podobny problem. Brak ładowania w I30. By ładowanie wróciło wystarczy wypiąć wtyczkę przy alternatorze - jest tam tylko przewód z transmisją LIN. Miał ktoś z Was podobny problem?
Nie ma co dziękować. Wystarczy "nadusić" przycisk Pomógł. :D Cewkę, a nie cefkę, lepiej kupic nową o ile tylko będzie do zdobycia. Proponuję zacząć jej szukać. Cewka ma wiele (1000 - 4000) zwojów cienkiego drutu (0.1- 0.2 mm). Trudno przewinąć ją w domu. Poza tym pewnie jest zlana na beton żywicą. Aby przewinąć cewkę trzeba najpierw usunąć uszkodzone...
Witam ! Problem znika jak wymienisz ten gruby przewód od akumulatora + do rozrusznika . Jak go rozetniesz to się dowiesz dlaczego . Pozdrawiam .
Hyundai Tucson 2017 2.0 CRDi 185 kon Problem z ikoną ładowania i światłami dziennymi, ogrzewaniem tylnej szyby po wymianie alternatora i akumulatora AI: Czy problemy z ikoną ładowania, światłami dziennymi i ogrzewaniem tylnej szyby pojawiły się od razu po wymianie alternatora i akumulatora, czy po jakimś czasie? Tak. Nawet klapa tylna nie chciała się...
1V spadku napiecia pod obciążeniem miedzy alternatorem a akumulatorem to nie może tak być. Przewód od akumulatora plusowy do alternatora pewnie idzie po drodze na rozrusznik do sprawdzenia cala droga. Tak samo masa alternatora rozrusznika.
Masz do wymiany mostek prostowniczy.Notoryczna usterka w tych Delco-Remy.
Zapłon bateryjny ma dwie zalety. Dzięki pozbyciu się magneta silnik szybciej wkręca się na obroty. Druga zaleta to mocniejsza iskra dzięki zasileniu zapłonu z akumulatora. Aby zrobić ładowanie trzeba będzie zostawić magneto czyli ta najlepsza zaleta odpada. Aby poprawić iskrę lepiej zrobić moduł zapłonowy w którym platynki będą tylko wykorzystywane...
Cześć czy da się wymienić kable z cewki ładowania i świateł?
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Daj jakies foto jak to wyglada ta pradnica i cewkomoduł Dodano po 52 Z tego co kojarze to w cewkomodule tez sa kolorowe kabelki tez jest czarny czerwony zielony i chyba pomaranczowy Polacz kolorami a z silnika 2 zolte to jeden ladowanie a drugi na swiatla prawdopodobnie
Zupełnie naturalne zachowanie. Na obrotach biegu jałowego nigdy nie będzie ładowania.
1. Wymontować alternator. Przede wszystkim oczyścić, wymienić łożyska, a nie zalewać je czort wie czym, sprawdzić parametry pracy. Koło pasowe i pasek nie są utopione w tym sprayu i nie ślizgają się? 2. Wybitna usterka mechaniczna. Skoro licznik włącza się i wyłącza pod wpływem wibracji, to szukaj przerw w połączeniach. Do przejrzenia masz wiązki i...
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
mruganie światłami renault ładowaniem yamaha ładowaniem
lampki gasną oprogramowanie odblokowanie telefonu multisim wzmacniacz
gdzie kupować przewody gdzie kupować przewody
Rozrusznik cieczowy ARWc-2/01 – budowa, zasada działania, eksploatacja DJI Phantom 3 Battery PF Clear with Arduino: bq30z55 SMBus Unseal, PFKey, and Reset