Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Trochę słaby ten akumulator. Jakie jest ładowanie?
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
Klasycznym rozwiązaniem jest dioda Shottky lub zwykła krzemowa w postaci przejściówki do kabelka w alternatorze. Podbija napięcie odpowiednio o 0.3. albo 0.6 V. Zwykle Schttky wystarcza. Poza tym, czy sprawdziłeś długość szczotek w alternatorze? Bo jak się kończą to ładowanie siada.
Czas sprawdzić ładowanie.
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
Wymiana bieżni(ślizgów) jest pełno filmów, sama wymiana szczotek już pomoże w uzyskaniu większego napięcia, wiem bo sam tak miałem. Pisałem już wcześniej żeby od razu wymienić w kupionym alternatorze szczotki i sprawdzić stan bieżni i ewentualnie łożyska. https://www.youtube.com/watch?v=bHal0gu9... https://www.youtube.com/watch?v=NP7SjinZ...
Przy napięciu powyżej 15V błąd poduchy murowany. Jakie masz ładowanie?
Ale mówisz o Xiaomi? Czyli głównie chodzi Ampery? Są inni producenci ale "blisko". Tak, przede wszystkim chodzi o sprawność przewodu do zasilania. Do kamery wystarczy 2,4A, lepiej 3A choć są kable 5A. Koszt na Ali to kilka, kilkanaście złotych.
Tester w dłoń i do dzieła. Pokaż błędy i na początek sprawdź ładowanie.
Uszkodzony prostownik.
Sprawdź ładowanie.
Można odłączyć zasilanie pompy.Duża wtyczka.Czujnik nie prawa obciążać akumulatora.Przy samym zapłonie pompa nie pracuje.Zrób diagnozę i parametry.Pomierz ładowanie.
Sprawdź ładowanie.
Posprawdzaj masy i ładowanie
Sprawdź czy w mierniku nie masz przepalonego bezpiecznika lub dwóch. Gdy jest przepalony to nic Ci nie pokaże. Gdy dokonujesz regulacji prądu ładowania - auto jest podłączone do akumulatora czy jedna klema jest w powietrzu?
Tak, śmiało można wymienić.
Sprawdzałeś ładowanie??
Wymień akumulator i sprawdź ładowanie.
Do jakiej wartości turbina "ładuje"?
Auto odpala dobrze? Ładowanie jest?
skoda favorit regulator założony był od skody która była na chodzie i tam w niej wszystko chodziło i ładowało
Ja smaruję smarem miedzianym lub grafitowym i nie mam kłopotów.Powodem może też być niskie ładowanie.
Witam Sprawdź czy przewody są dobrze dokręcone , czy nie ma zgorzeliny i czy końcówka ma dobry kontakt z przewodem. Jak się grzeje to znaczy że gdzieś się iskrzy a jak iskrzy to grzeje . Sprawdź połączenia i nie zaszkodzi też ładowania Pozdrawiam
Podłącz amperomierz i wyciągaj po kolei bezpieczniki. Tak zlokalizujesz odbiornik pobierający prąd. Warto sprawdzić oświetlenie schowka i bagażnika. Jakie ładowanie?
Sprawdziłem też alternator lecz było jednak to samo.. :/ Sprawdziłem amperomierzem to pobiera około 150mA z aku przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki. Jak sprawdziłeś alternator? Jaką pojemność ma aku? Ten pobór nie jest straszny. Sprawdź ładowanie.
Nie ładowałem akumulatora .
Zmierz napięcie ładowania
U mnie problem ze startem spowodowała przepalona żarówka w wyłączniku ogrzewania tylnej szyby. No, jakoś mi się udało go załączyć, a ponieważ jeżdżę na małych obrotach wystarczyło, żeby akumulator się nie ładował...
witam mam ten sam problem z fabia 1.9 sdi. wymienilem regulator bo miala niskie ladowanie i od tamtej chwili zapala sie kontrolka akumulatora chociaz ladowanie jest w normie! pomozcie jesli ktos mial podoby problem!
Dlaczego jednak niespełna roczny akumulator wypala się do takiego stopnia, że nie można uruchomić pojazdu po tygodniu stania na parkingu? W tej furmance przyczynami są przeważnie wiązka lewej podłużnicy, stacyjka, źle podpięte radio. Czasami niskie ładowanie.
Ładowanie sprawdż.
Nie powiedziałem że masz kupić alternator , a w mostku przeważnie uszkodzeniu ulega jedna lub dwie diody więc jeżeli przerasta Cię koszt nowego mostka to wymień poszczególne diody są typowe jak do malucha. P
Podłączenie B+ alta nie powinno iskrzyć.Wychodzi na to że alt kradnie prąd ,jest jakieś zwarcie w nim. Jak będziesz miał miernik to pomierzyć spadek napięcia na przewodach a jak dalej ładuje słabo to alt na stół.
Akumulator w grudniu wymieniony na nowy. Przy wymianie było mierzone i podobno ładowanie w normie.
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Dla zapewnienia jego pełnego stanu naładowania do samochodu poprzez gniazdo zapalniczki podłączałem prostownik zakupiony w L...dl, który ładuje akumulator małym prądem około 2A nie przekraczając napięcia 13,6V po naładowaniu co pozwala na odłączanie tego prostownika np. dopiero przed wyjazdem Czy ja to dobrze zrozumiałem "akumulator sam siebie ładuje"...
alternator na pewno jest sprawny
Śmierdzi mi tu odwrotnym podłączeniem akumulatora lub kabli rozruchowych przy próbie rozruchu. Ładowanie jest?
Ładowanie do kontroli.
Na płytce w skrzynce bezpiecznikówczęsto były zimne luty. Skrzynka jest jaknajbardziej rozbieralna i naprawialna.
czyli jak nazwiesz alternator pradnicą to tez bedzie dobrze ?? przecież jedno i drugie ładuje,prawda ?
Co do regulatora to jak najbardziej oryginalny jest trochę droższy od podróbek ale z ładowaniem jest w tedy spokój, wymieniałem już kumplowi chyba ze trzy regulatory bo chciał taniej w końcu kupił oryginalny i teraz ładowanie hula.
Witam W mojej fabii mam taki problem: Po włączeniu stacyjki kontrolka ładowania od początku nie świeci, ładowania nie ma dopiero po mocnym prze gazowaniu silnikiem alternator sie wzbudza. Czego jest wina że nie świeci kontrolka??
Proszę sprawdzić napięcie ładowania.[/i]
Wszystko wskazuje na niedostateczne ładowanie i lub braki napięcia w instalacji. Gdzieś ci się kabelki poluzowały.
Regulator tak nie sygnalizuje usterki tylko mostek prostowniczy przeważnie pada jedna główna dioda.P
Regulator nie stabilizuje napięcia i pewnie jest za duże ładowanie na wysokich obrotach.
- dioda zenera Co????
Nikłe w takim razie masz pojęcie o ładowaniu
lecz włącz wszystko co masz, to taki polonez ma 12,1 wtedy Miałem kiedyś Poloneza rocznik 1991 i przez pięć lat jego posiadania nie było problemu z ładowaniem.
sprawdż czy alternator nie ładuje za dużo
Ładowanie wynosi 14.3V , napięcie akumulatora 12,3V a jeszcze dodam wracając do zaistniałej sytuacji że po odpaleniu na kable z innego samochodu nic nie robiłem z akumulatorem ,nie ładowałem go i odpala bez problemu???
Zmierz amperomierzem jakie są pobory prądu z akumulatora na postoju, po uśpieniu auta, na wolnych obrotach i podczas jazdy. Podłącz rejestrator napięcia, zmierz pulsację napięcia ładowania.
Panowie mam taki problem, chce sie upewnic czy dobrze mysle a mianowicie: kontrolka ladowania akumulatora nie swieci po zaplonie oraz na odpalonym silniku, oczywiscie brak ladowania nawet po duzym przegazowaniu. jak odepne cienki przewod z alternatora i dotkne do masy to kontrolka zapala sie(oczywiscie na wl. zaplonie) jak podepne zarowke pod ten przewod...
Pobór 0,05A max i ładowanie >14Vma być
A to na wolnych obrotach czy nie ? Bo 12,8 to brak ładowania.
Sprawdź napięcie ładowania
W skrzynce bezpieczników jest woda. Być może też daleko posunięta korozja.
Do sprawdzenia napięcie w gniazdach lamp, i ogólnie napięcie ładowania.
Koło rozrusznika jest wtyczka z dwoma kablami od alternatora (niebieski oraz czerwono-czarny). Niebieski będzie uszkodzony. Dostęp od dołu.
Witam auto jak w temacie jechało dziś i zostało zgaszone i już niemożna go odpalić. Rozrusznik kręci jak wariat tylko po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki od oleju i ładowania.
I akumulator pewnie był podłączony do samochodu podczas ładowania?
Ehhh te cyfrowe nowe prostowniki. Ostatnio ładowałem nim 72Ah i było git. Tego nie chciał ruszyć. Pożyczyłem od sąsiada zwykły analogowy i od razu ruszył i ładuje. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
A ile ładuje? Tego nie ma.
Witam. Mam skodę Roomster 2010 rocznik. Po wyjęciu kluczya ze stacyjki zapalniczka samochodowa nadal ładuje urządzenia podłączone. Chciałbym żeby po wyjęciu kluczyka nie ładowała. Jak takie coś można zmienić? Pozdrawiam
Skoda ,vw ,seat podobnie we wszystkich.
ladowanie to nie pomiar napiecia lecz pradu ladowania regulator jest po to aby napiecie ladowania nie przekroczyło 14.4V bez regulatora alternator ładował by na maxa!
Witam. Skoro pomaga jak piszesz "...podpięcie do akumulatora kogoś życzliwego (albo taksówkarza za 20PLN), podpięcie automatu wspomagającego rozruch będącego na wyposażeniu użytkowanego parkingu, pociągnięcie na holu..." to oznacza że Twój akumulator ma za słaby prąd. Zmień akumulator albo specjalistę który Cię "ładuje" :D
Witam Identyczną usterkę miałem w polonezie, przyczyną była zbyt krótka szczotka i dlatego był zbyt mały docisk sprężyny. lub Ślizgacze na wałku nie są idealnie równe (promień krzywizny nie jest stały). Przetoczyć. Pozdrawiam
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
Pasek alternatora do wymiany lub przynajmniej do naciągnięcia, warto sprawdzić czy pasek nie jest czasem nie jest zanieczyszczony jakimś płynem.
a nie jest to przypadkiem przetwornica usb np do ładowania telefonu
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Co do ładowarki :) https://allegrolokalnie.pl/oferta/ladowa... ładuje wolniej , szybkie ładowanie są na mieście coraz bardziej dostępne.
Uszkodzenie regulatora napięcia lub zjechane szczotki w zintegrowanym regulatorze napięcia.Regulator napięcia wraz ze szczotkami stanowi całość.Ten zespół można wymienić bez odkręcania alternatora gdyż jest zamontowany z tyłu w obudowie alternatora na dwóch śrubach.Gdy wymiana regulatora nie odniesie skutku,trzeba będzie jednak wykręcić alternator i...
Alternator dobry,ładowanie 14,5V
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Problem z ładowaniem. Sprawdź alternator.
acton777 dobrze gada! Piwa mu dać ;] Miernik kolego i sprawdzaj. Miło by było gdybyś się z nami podzielił też informacją na temat napięcia ładowania.
Moja sugestia jest taka: Najpierw sprawdz zasilanie alternatora (ten gruby kabel przykrecony do niego sruba 6mm). jesli na nim bedzie wystepowało napiecie rowne napieciu akumulatora to pozostaje do sprawdzenia stojan alternatora (to buczenie i wycie moze wskazywac ze dostał on przebicia miedzyzwojowego a to kwalifikujemgo na złom).po wyjeciu stojanu...
(at)andrzej20001 Napięcie które podaje jest mierzone na oczku
Prawidłowe ładowanie w tdi 14,2-14,4
Najpierw zmierz napięcie ładowania . Pozdrawiam .
Witam wszystkich, Problem jak w temacie ładowanie alternatora skoda felicia 1.3 mpi alternator magneton 70A ,a mianowicie ładowanie alternatora przy pracy na wolnych obrotach i włączonych światłach mijania wynosi około 13.80V czasami 13,83V a gdy pracuje więcej odbiorników tzn. np. podgrzewanie tylnej szyby i światła mijania to już napięcie spada do...
A powiedz mi drogi przyjacielu,czy do akumulatora,do klemy plus dochodzi jeden kablel,czy powiedzmy jeden gruby i jeden,dwa cieńsze? Dwa-jeżeli tak jest,to robiłeś pomiar na jednym,czy na pęku tych kabli?
albo stara fiesta,tylko zasilanie i impuls ładowania,stare clio podobnie.
Można też interfejsem wejść w BCM'a i podnieść to minimalne napięcie, w renówce miałem ustawione fabrycznie na 11.8V, da się zmienić na maks. 13.0V - opisane jako "minimalne napięcie instalacji" czy coś w tym stylu. Ubocznym efektem może być utrata Start/Stop, w grupie Vag (Audi, VW, Seat, Skoda)
Być może spadek napięcia akumulatora spowodowany mrozem. Jeśli jednak zapalił, to już jest dobrze. Kontrolka ładowania zgasła?
Witam, masa - miałem podobny problem, fizycznie odkręcić i wzrokowo musisz stwierdzić, że jest czyste miejsce . W moim przypadku był słaby kontakt przy silniku- widoczny po odkręceniu śruby, problemy zaczęły się od ładowania
Jeżeli na niepracującym silniku nie miga to przyczyny szukałbym w układzie ładowania - alternator.
Ładuj akumulator i dopiero odpal!
Jakie napięcie ładowania pod obciążeniem?
Ok, czyli będę musiał jeszcze przy czasie sprawdzić ile pobiera przekaźnik. Taki kondensator wpiąć równolegle tak jak diodę zabezpieczającą, wystarczy 16v albo 25v? Czy napięcie indukowane na cewce przekaźnika nie będzie zagrażało kondensatorowi? I jeszcze jedno, czy szeregowo z kondensatorem wpiąć rezystor ograniczający prąd ładowania?
Kontrolki zaślepione chusteczką i silikonem czarnym, dzisiaj patrzyłem. I spalony bezpiecznik na akumulatorze. A teraz mruga kontrolka od ładowania, a ładowanie jest normalne, bo sprawdzałem miernikiem 14,3.🤦
Przekaźnik nie robi cudów jakie opisałeś.I nie ładuj aku z podłączonymi klemami.
Witam! Prawdopodobnie wszystko jest w porząadku, prostownik ma automatykę, która po osiągnięciu napięcia 14V odłącza ładowanie, wówczas napiecie na akumulatorze "siada" (to normalne!) i przy 13V ładowanie załącza sie ponownie.
zacznij od regulatora (prosta robota)
skoda ładować napiąć ładować skoda licznik skoda ładować
drżenie wskazówki obrotomierza indukcyjność łuku zasilanie konwertera multiswitcha
odkurzacz rowenta bully samsung rsh5pupn
Windows XP Simulator: Reborn XP, Pranx, VirtualBox VM, Security Tips Wave Imaging Orange CA: MRI, CT, PET/CT, Ultrasound, X-ray, DEXA | RadNet Outpatient Center