PARAMETRY ŁAŃCUCHA; TYP LOW PROFILE Podziałka: 3/8" LoPro Grubość ogniwa (mm): 1,3 mm (.050'') Ilość ogniw: 57 Profil: półdłuto Ogniwo bezpieczeństwa: tak Podziałka łańcucha: 3/8" LP NR. CZĘŚCI ORYGINALNEJ; 23257 Nr porównawczy Carlton: N1C-BL Oregon: 91VG Stihl: 63PM1 Windsor: 50RG ŁAŃCUCH DO PROWADNICY O WYMIARACH; Długość (cale): 16" Długość (cm):...
Jak zmieniam to tylko z kołami. Właśnie te BGA, zestaw mają tak dobrany że pasuje i do starszych i nowszych 1.0 i 1.2. Nie wiem ile to przebiegu wytrzymuje, ale jednym jeździ listonosz już 2 rok więc na pewno już dużo więcej niż 20tys natłukł.
Chyba nie było 2.0 w tym modelu/roczniku.. C200 w tych latach to pewnie 1.8 CGI. Jeśli nikt tam nie zaglądał, obejrzałbym rozrząd (zwłaszcza łańcuch i koła zmiennych faz). Znasz kanał Pardi Mercerdes na Youtube?
Jak robiłem w cieniasie rok temu to robocizna za robotę głowicy 350zł+50zł za każdy jeden zawór który szedł do wymiany. Łącznie zapłaciłem 750zł ale co warsztat to inna cena. Tu podobnie do tego nowy łańcuch i koła zębate , i 2 koła jak nic wyjdzie ale tak to jest jak się zapuści auto. A łańcuch lata jak guma w majtkach.
jaki rozrząd założyłeś? mam nadzieję, że nie KAZ? bo to jest zrobione z gównolitu, można brzeszczotem przepiłować łańcuch jak i koła... a łańcuch niema nawet oczek, tylko tam są takie zawijane blaszki do okoła... no ale raczej powinien zrobić więcej nić 800km tak czy inaczej, ale wszystko możliwe strzelanie i hamowanie rozrusznika wskazywało by na zbyt...
Na kołach punkty . na łańcuchu ogniwa o innym kolorze . To wszystko.
Podesłałem Ci manuala. Masz znaki na kołach i na łańcuchu. Ale bez blokad nie próbuj tego robić. Wszystko znajdziesz w instrukcji, jakie blokady też.
http://allegro.pl/kolko-koleczko-przerzu... tutaj masz kółko, buduję coś podobnego tylko na 4 koła + łańcuch i na serwa micro waga ok 800g :)
Witam Mam problem ze spadającym łańcuchem z koła plastikowego. Oprócz tego zauważyłem terkotanie podczas jazdy. Co może być powodem? Pozdrawiam i dziękuję za cenne rady z góry.
Znaki są na łańcuchu i kołach zębatych.
Witam znaki masz na kołach a na łańcuchu kolorowe ogniwa
To jest czujnik doładowania - już zlokalizowałem w sieci. Tylko nie wiem jak go obejść
Witam szanownych forumowiczów, jakiś czas temu dostałem od rodziców Voyagera 2,5TD z 1996 roku. Rocznik auta wskazuje na układ rozrządu napędzany łańcuszkiem ale... Ponieważ nadchodzi czas wymiany łańcuszka w ramach przygotowania do zabiegu(typu jak to zrobić żeby się nie narobić) poczyniłem pod maską mały rekonesans i pojawiły się pewne nieścisłości....
Witam. Wymieniam taki rozrząd, mam takie wątpliwości. Oryginał miał koła pływające i blokady montowane na krzywki wałka. Zamiennik Hepu i z tego co zobaczyłem jakieś inne zamienniki mają koła wałków rozrządu z klinem i znaki na łańcuchu i kołach. Montował ktoś takie coś? Działa to? Mam blokady do tego silnika, tylko mając kola z klinami nic nie poprawię.
Dlatego że zawsze każdy łańcuch rozciąga się nierównomiernie, dlatego też stare łańcuchy należy najpierw ustawić w najciaśniejszym miejscu i dopiero napinać. A dzieje się to po pełnym obrocie całego łańcucha a nie koła
Łańcuch z kołami i napinaczem, slizgami kosztuje około 500 zł. Przy takim remoncie można by się pokusić jeszcze o ten drobny wydatek i wtedy głową nie boli czy to napewno wytrzyma
Koła zębate luzuje się od wałków, te ustawia na blokady, napina łańcuch i dopiero dokręca koła
Kolego ben_eb. Rozrząd to nie tylko łańcuch i ślizgi, ważnymi elementami są również koła rozrządu a tych nie wymieniłeś , więc łańcuch ma zbyt duży luz na kołach i z tąd może występować wypadanie zapłonu.
Zobacz; http://img228.imageshack.us/img228/1640/... To nie ten silnik kolego, tam jest pasek a nie łańcuch.
Z tego co sie orientowałem: to ok. 300 zł zestaw (napinacz+łańcuch), a 800 zł zestaw (napinacz+łańcuch+koła)
No to większe koła zmniejszą siłę działająca na łańcuch i przestanie go zrywać. Miejsca jest sporo więc koła mogą być nawet 3x większe co zmniejszy siłę na łańcuchu 3x bez zmiany pracy reszty.
Musisz poluzować śruby ściskające oprawę widoczną na zdjęciu i obrócić wewnętrzną tuleję mimośrodową odpowiednim kluczem pazurkowym (hakowym). Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba tuleja jest już w pozycji maksymalnego naprężenia łańcucha, jeśli tak jest to łańcuch i koła łańcuchowe masz do wymiany
Z prądnicy z takiego generatora też można zrobić turbinę wiatrową i wg mnie taniej bo można zrobić wirnik obcowzbudny a nie na drogich magnesach stałych. Wada takiego przerobionego generatora jest taką że wymaga przekładni. Ale ją można tanio zrobić na łańcuchu a koła wyciąć na leserze czy waterjet z arkusza grubej blachy.
Witam osobiscie wolabym jakas aprilke panu polecic np.atlantic 125 leonardo 125 moze nawet habana 150 taki stylowy troche :) pozdrawiam
Jak chcesz wziąć silnik od skutera, to bierz w całości. Masz wtedy od razu wariator, sprzęgło, przekładnię za sprzęgłem. Chodzi mi o to, aby zamontować na sztywno silnik w ramie, a na wyjściu z przekładni dać zębatkę i łańcuchem do koła. Tak, jak na zamieszczonych przeze mnie zdjęciach. W tej piaście torpedo mam wianki. Wymienić na same kulki?
Luźny trochę ten łańcuch między kołami.
Czy problemem mogą być zużyte koła zębate wałków? Tak koła i łańcuch maja wpływ.Gdy będą nowe koła i nowy łańcuch to znaki na kołach pokryją się ze znacznikami obudowy,a koło pasowe powinno stanąć na OT.
Zależnie od szybkości posuwu- ja mam założony łańcuch (taki jak do rozrządu) i 2 koła żeby łańcuch opasał 1/2 obwodu koła napędowego. Do napędu silnik prądu stałego z wyjściem 182 obr/min+przekładnia i elektroniczną regulacją prędkości.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
M. S. napisał: Fajna rzecz. Widziałbym jedną zmianę. Pozostawienie mechanizmu różnicowego w skrzyni biegów i zastosowanie 2 łańcuchów, dla każdego koła osobno. Byłoby chyba dużo łatwiej, bo nieosłonięty i niesmarowany mechanizm na osi sprawi wkrótce problem. 2 Łańcuchy jednostkowo byłyby mniej obciążone. Koncepcja z dwoma łańcuchami może jest i słuszna,...
Co powoduje kod P0008? Kod dotyczący Wydajności Systemu Pozycji Silnika może mieć kilka przyczyn: Nieprawidłowo ustawiony rozrząd, lub przeskoczenie paska na kołach zębatych. Zużyte elementy rozrządu (łańcuchy, koła zębate, prowadnice) Uszkodzenia wału korbowego lub rozrządu Uszkodzenia kół zmiennych faz rozrządu Uszkodzenie impulsatora na wale lub...
1 łańcuch, 2 koła, 12 ogniw między znakami. Koło wału 100Nm wałka 25Nm Nie mam ołówka do schematu ;P
Brakuje informacji np. o zamiennikach napinaczy lancuchow gdzie je montowac i z jaka sila dokrecac. Przeciez to silnik n62 czego więcej chcesz dokładnie? Masz nowy łańcuch z kołami i napinacze czy jak? Czy łańcuch się już urwał?
Łańcuch 2 koła zębate 1 większe na kole jezdnym a drugie na przekładnie ślimakową,można kupić na złomie.Silnik ok. 0,7kW i do niego falownik. Trafiają się przekładnie razem z silnikami.
Graphite 89G940 Czytaj, chińska pilarka spalinowa typu "45" lub "52". Najczęściej powodem jest ekstremalne wyciągnięcie łańcucha piły (praca bez smarowania lub łańcuch chiński). Zazwyczaj stosuje się przy nich zestaw o podziałce .325 cala, jednak bywały wersje na podziałkę 3/8 cala. Taką pomyłkę od razu widać po układaniu się łańcucha na kołach zębatych.
Tak, jak tutaj ma być: http://obrazki.elektroda.pl/5220015900_1... co nazywa się oczkiem łańcucha? Odpowiedź: otwór w który wchodzi ząb koła
W takim przypadku zmieniał bym tylko komplet tzn łańcuch i koła zębate.
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
Ja bym zastosował do napędu silnik hulajnogi. Kupując 2 hulajnogi masz silniki, łańcuch, koła zębate. Proste i tanie. W przypadku silników od wkrętarek trochę roboty mechanicznej jest -mocowanie silnika -mocowanie zębatki na osi silnika i wypadałoby podeprzeć oś z drugiej strony. Układ kierowniczy podejrzyj w oryginale.
Tak łańcuch, napinacz i koła zmiennych faz rozrządu są nowe, łańcuch nie przeskakuje. Jak by to wytłumaczyć, przestawia się wałek wydechowy i mogę go cofnąć w kole zmiennych faz rozrządu. Nie przekręcając w ogóle rozrządu. Wygląda na uszkodzone koło zmiennych faz rozrządu ale kolo już założyłem następne i jest to samo. Auto nie musi odpali wystarczy...
Jak dla mnie to ciężko mi nawet zaakceptować osobny ,dodatkowy pasek albo łańcuch pomiędzy kołami,a już guma od gaci to kosmos. Tak samo jak stosowanie mieszanych rodzajów albo różnych "pośredników". O ile jakoś mogę jeszcze "zrozumieć" ten prymitywny łańcuch w VW/Audi zastosowany dla zmiany fazy,to jakiś "naciągany" pasek już do mnie nie trafia. Tak...
Korozja, czasami problem z elektryką no i osławiony rozsypujący się rozrząd - cienki łańcuch i koła z plasteliny. Zakup wyłącznie po diagnostyce przy pomocy Star Diagnosis z osobą z wiedzą przed monitorem żeby potem uniknąć rwania włosów z głowy.
Seba, nie masz racji, bo jeśli ktoś składa rozebrany silnik przez kogoś innego i nie jest pewien dlatego pyta. I silnik jak pisał mój przedmówca JEST kolizyjny i koła zębate są na klinach, niemniej jednak szczególną uwagę trza poświęcić temu małemu kole z wału korbowego. W sprinterach i vito często traciły wysokość zęba i łańcuch przeskakiwał...
Koła zębate zużyte i dlatego łańcuch Ci siada. Wymień komplet i będzie oki
No ale w drugiej głowicy masz łańcuch z przodu zaraz za kołem pasowym. Więc i tak musisz rozpinać.
Na mocno wypracowanych kołach zębatych przekładni łańcuchowych tworzy się tak zwany "drut" (cienki podługowate bardzo twarde wióry stalowe). Przypuszczam, że właśnie coś takiego mogło się tam dostać. To jedynie przypuszczenia gdyż nie wiem jak mocno zużyty był stary rozrząd i czy został wymieniony cały czy jedynie sam łańcuch.
Witam wszystkich. Mam pacjenta z którym sobie nie mogę poradzić. Jest to Ford Transit mk7 2013r silnik 2.2 tdci commo reil 140 KM. W aucie urwał się łańcuch rozrządu. Łańcuch wymieniony sprawdziłem sprężanie jest ok. Cudem nic się nie stało. Wymieniłem łańcuch z kołami zębatymi i napinaczem oraz ślizami. Po uruchomieniu silnika błąd p1174:00 Af czujnik...
Z masy, chyba większość masz uwzględnioną choć na poz. reszta dałbym 1kg, regulatory, odbiornik to co prawda <100g ale 4 koła zębate z łożyskowaniem, i koła napinające ze sprężynami mogą trochę ważyć. Profile skręcaj, chyba że masz dokładny projekt 3D w CADzie, to możesz spawać ramę nośną a resztę przykręcać. Jaka ma być szerokość pojazdu? I jakiej...
Najpierw to sobie łańcuch z kołami zmień, a jak zostanie, to nie widzę problemu :D
Chcesz sam łańcuch wymieniać czy całość z kołami?
może nie w tą stronę kręcisz?? Rozrusznik jest silnikiem szeregowym prądu stałego, kręci się w tą samą stronę niezależnie od biegunowości zasilania, ponadto ma bendix -sprzęgło jednokierunkowe Do autora, pomiar kompresji to podstawa, ponadto pytanie, czy przy ustawianiu zaworów sprawdziłeś czy tłok jest wtedy w gmp ?. Rozrząd jest tam pewnie na kołach...
Myślę że chodzi Ci o gokarta jeśli nie masz o tym pojęcia to nie rób. Wystarczy przenieśc napęd z silnika łańcuchem do ośki kół podłączyć jak należy układ kierowniczy solidna rama i można śmigać.
Mam ten problem teraz w mojej Primerze. Oczywiście kod błędu, który wyskoczył myślę dość późno P0340. Można by wymienić czujniki, cewki świece itp. Dzisiaj poświęciłem cały dzień. Dokopałem się do łańcucha rozrządu, który był robiony jakieś 3 lata temu przez poprzedniego właściciela, ponoć w zaprzyjaźnionym warsztacie. Jak już miałem przed oczami koła...
Witam, chciałbym wymienić łańcuch rozrządu między wałkami w volvo s40 2.0 hdi, jak ustawić wałki aby pasowały do koła.
Nie bierzesz pod uwagę, że to może napinacz nie działa prawidłowo? Jeżeli natomiast pytasz o trwałość rorządu jako całości, to chyba opierasz się na opiniach z modelu 124 :) Od tego czasu przebieg dosyć istotnie spadł: łańcuch dwurzędowy zastąpiono znacznie delikatniejszym jednorzędowym co w oczywisty sposób odbiło sie na jego trwałości. Według znalezionego...
Że ma łańcuch na kołach. I do tego dopięte przewody do zabezpieczenia elektronicznego. Dodano po 1 Akumulator w porządku nie zapaliła na popych co to może być Usterka nic więcej. Zdjagnozuj i napraw. Bez tego nie da rady. Zgadywania do nowego roku.
Da się zrobić. Robiłem to kilka razy. Pytanie - czy przy takim luzie zaworowym nie doszło już do uszkodzenia gniazda zaworowego. W obudowie bocznej pod którą jest rozrząd jest śrubka M6 o ile dobrze pamiętam. Pod nią jest dostęp do zwolnienia blokady napinacza. Wtyka się tam w taki mały otwór drucik a ten wtedy się cofa. Z tego co pamiętam to wyżej...
Ściemniają na 100% coś spieprzyli tam jest łańcuch wiec mogli pomieszać coś z kołami zebatymi lub samym łańcuchem
Witam. Od dłuższego już czasu myślę o zastąpieniu cyrkularki piłą łańcuchową napędzaną silnikiem 4kw.Na internecie jest kilkanaście zdjęć poglądowych przystawki jaka można wykonać do takich celów. Niestety na zdjęciach nie widać jak to jest rozwiązane od "srodka". Dlatego zastanawiam się jaki rodzaj przełożenia zastosować aby otrzymać na kole napędzającym...
Zestaw napędowy wymienia się w całości. Nie wymieniasz zębatki zdawczej bez wymiany łańcucha i zębatki na kole bo niema to sensu, całość zużywa się podobnie jeśli poszczególne elementy sa dobrych firm. Zestaw wymieniasz wtedy, gdy zęby na kołach łańcuchowych maja kształt zębów rekina, w łańcuchu są luźne tulejki, ogniwa maja luz, widać brak uszczelek...
Zobacz czy łańcuch będzie przylegał do kół jak będzie się kołysał to mieniaj koła bo ta naprawa g..... da.
Mam pytanie o rozrząd w silniku nissana Qr20 tj od 2002 rolu. Jest rozrzd na łańcuchu. Z tego co wiem to znaki są na łańcuchu i kołach. Są do tego jakieś blokady? Bo szukam i nie mogę znaleźć. Koła na klinach? Gdzie blokować wal do odkreceniu śruby na wale?
Planując blok konieczne jest aby dostępna była nadwymiarowa UPG, gdyż zwieksza się wystawanie tłoków. Z kolei, przy planowaniu głowic z wałkiem rozrządu w niej, napędzanym kołami zębatymi a nie łańcuchem lub paskiem, wymaga korekty luzu międzyzębnego zębatek.
W zależności od typu silnika strzelił ci albo łańcuch, albo bandiks, który jest jako koło pośrednie. Albo postrzelały ci same koła pośrednie - ścięło z nich zęby.Musisz zrzucić kapę i patrzyć. Schematów nie ma, bo nie wiadomo, co za silnik tam siedzi. Ale stawiam na łańcuch.
Przy ponownym rozebraniu rozrządu okazało się że koła były dobrze ustawione na znakach ale łańcuch niestety nie był zgodny ze znakami ułożony na kołach. Ma to jakieś znaczenie? Chyba nie. Istotne są znaki na kołach.
W innej konstrukcji z podobnym problemem nie znaleźliśmy jednego rozwiązania. Wyczyściliśmy wszystko, wymieniliśmy koła pasowe i zębate oraz łańcuch i paski. U nas pomogło. Przy demontażu śrub sprawdziliśmy jeszcze gwint podpór Ale one były bez zadziorów. Może koło pasowe ma za dużo luzu od wytarcia i nie trzyma paska albo naciąg paska nie jest prawidlowy.
Łańcuch jest na kołach zębatych (liczba zębów 17), średnica koła 44mm. Łańcuchy znajdują się na dwóch słupach z profili stalowych, i ma być połączone koło z motoreduktorem za pomocą wałka.
To połącz dwie ramy od motocykla, kup jakiś mocniejszy silnk, zrób sztywną tylną oś bez mechanizmu różnicowego napędzaną łańcuchem, koła zaadaptuj od jakiegoś skutera. Nie montuj klatki, tylko dobrze i równolegle połącz ramy. W tym momencie masz przednie niezależne zawieszenia, a tył zależne (coś a'la most w kredensie). Silnik może z Jawy 350 lub jakiegoś...
no właśnie tam jest łańcuch ale u mnie powycierały się zębatki i muszę to wymienić A ja doczytałem, że ma wytarte ząbki więc rozumiem, że koła są do wymiany. Porada z przeciąganiem łańcucha dobra, jeżeli wymienia się sam łańcuch. Na logikę: wytarte ząbki, przeskoczył łańcuch- do wymiany ślizgi, napinacz, koła i łańcuch. Życzę powodzenia przy wymianie...
Nie wiem czy dobrze orientuje ale czapka = pokrywa od głowicy? Jeżeli tak to już ją zrzuciłem. Mam teraz całkowity dostęp do wałków rozrządu i utorowane dojście do rozrządu. I to nie jest tak, że jeżeli chcę wyciągnąć te głowice to muszę wyciągnąć łańcuch i koła rozrządu na wałkach? Bo w innym wypadku ta głowica mi nie wyjdzie? Czy coś pokiełbasiłem?
Na łańcuchu i na kołach są znaki które się musza pokrywać. Porób zdjęcia tych swoich wypocin i pozaznaczaj co Ci nie pasuje i z czym masz problem bo to proste jak budowa cepa.
Nie mam, ale to żadna filozofia, znaki na kołach, na łańcuchu 3 ogniwa w innym kolorze, 2 ślizgi, 1 napinacz, drugi łańcuch na pompę oleju i tyle. Prosty układ.
I żadnych oznak włączania rozrusznika, kluczykiem. Jakby połączenia, stacyjka do bendixa, nie było. Po ostygnięciu, jak gdyby nigdy nic nie było. Gada wszystko, w normie. Łańcuch z kołami i resztą, trzy tysiące temu, oryginalne. Elektryk samochodowy z warsztatu, mówi: przyprowadź jak zgaśnie. Jak zgaśnie i przyciągnę, to po drodze na pewno ostygnie...
No jasne, w najlepszym wypadku spadnie do miski, a w najgorszym wpadnie pomiędzy łańcuch a koła, a wtedy to...
Ustawiłem od nowa, ale nie odkręciłem koła zmiennych faz… Tylko ustawiłem łańcuch na znaki I nic się nie zmieniło
Moze mnie ktos naprowadzic? Bede wdzieczny za podpowiedz. Przecież parę postów wyżej masz schemat jak ustawić rozrząd w silniku Forda 2,0 diesel tdci/tddi. Ustawiasz na kołkach wałki rozrządu i wał korbowy (na kole zamachowym), koła pompy w tdci nie musisz ustawiać (ale w tddi tak). Przy wszystkich kołach ustawionych na kołkach, powinny pokryć się...
Mam problem z ustawieniem łańcuszka rozrządu w silniku VM rocznik 1996. Po wymianie łańcuch (samego łańcucha) koła pozostały, mam problem z odpaleniem a jak odpali strasznie dymi, totalny brak mocy, praca silnika przerywana. Na znakach niby ok. ale mechanik twierdzi że jest przestawiony rozrząd. Moje pytanie jak prawidłowo ustawić ten wynalazek jak...
Prędkość łańcucha uzależniona jest od obciążenia, smarowania czy warunków pracy a również od konstrukcji czy powłok na nim. Nic nie piszesz co to za pompa, jakie koła, jakie obroty silnika, w czym to ma pracować i jak bo może łańcuch to niezbyt dobre rozwiązanie do takiego celu.
Witam, z silnikami 1.4 vti i 1.6vti zajmuje się od kilku lat i są to bardzo trudne silniki, odnosząc się do wypadania zapłonu i falowania silnika to przede wszystkim zacząłbym od sprawdzenia sterownika silnika gdyż jest to bolączka tych aut, wymiana i szukanie przyczyn pochłonie bardzo dużo pieniędzy. Mechanicy rozkładają ręce i sami nie wiedzą co sie...
Autor tematu wyraźnie pisze że problem jest widoczny w postaci ocierania łańcucha o pokrywę, więc nie jest to problem ze spalaniem stukowym, zmniejszonym squishem po „spłaszczaniu” głowicy. Gdyby łańcuch był nierównomiernie wyciągnięty, albo któreś z kół zębatych wykazywało mimośrodowość, to mógłby powstawać luz napięcia łańcucha, ale w granicach jednej...
Tak sterownik pompy musi mieć czyste immo. Wtedy po włożeniu zgrywa się z całością. I tak się stało jak piszesz ze immo puszcza. Przyczyna leży gdzie indziej w tym przypadku. Nawet jeśli nie masz pewności co do blokad to po zdjęciu pokrywy czołowej, łańcuch ma złote ogniwa a na kołach punkty. Szukałbym w stronę pompy, jakie ciśnienie daje najpierw bym...
Koło ma 9 zębów i jest zamocowane na wałku o średnicy 32 mm za pomocą piasty. Co do tego wymiaru jestem pewny bo mierzony był suwmiarką elektroniczną. Reszta wymiarów podana na rysunku może nie być dokładna gdyż ciężko było je zmierzyć z powodu małej ilości miejsca. Na kołach porusza się łańcuch o oznaczeniu S55X stosowany między innymi w podajnikach...
Łańcuchy co ok 100 000 km jest pewne. Tu wymienia się koła łańcuch i ślizgi + drobnica dopiero wtedy można pojeździć. No i wymiana właściwego oleju co 10 000km . Kup Ruvilla lub Faia.
Czujnik prędkości koła, obwód koła 2 Usterka: Awaria w łańcuchu elektrycznym. Powody: Zwarcie lub przerwa w obwodzie z powodu uszkodzenia wiązki przewodów, złącza lub czujnika prędkości koła. Awaria modulatora. Uwagi: Lampka ostrzegawcza ABS świeci się i kilka funkcji użytkownika związanych z awarią hamulców. Rozwiązanie: Sprawdź złącza elektryczne,...
Post dość chaotyczny, ale generalnie rozciągnięty łańcuch ma to do siebie że synchronizacja wału i wałków się rozjeżdża.
Takie coś powinno być . na łańcuchu masz odpowiednie ogniwa musisz je pokryć z oznaczeniami na kołach .
Witam podjedz do kogoś na diagnostykę SD sprawdzi położenie wałka rozrządu względem wałka korbowego i zobaczy,czy nie ma żadnych odchyleń możesz mieć zużyte elementy rozrządu (łańcuchy, koła zębate, prowadnice)
P0014, to zdychający rozrząd. Rozrząd tzn koła, zawory kół, łańcuch, napinacz, ślizgi. Na niebieskiej kontrolce możesz jeździć normalnie. Informuje Cię o tym, że pięć się jeszcze nie nagrzał.
kombinujecie na paski, koła zębate, a nie lepiej po prostu koła zębate i łańcuch ? a pod ciągnikiem przykręcany ułożyskowany wał ? przecież koła zębate pod łańcuch można dorabiać na wielkości.. no i mocny łańcuch, co jakiś czas nasmarować, i szczelnej obudowy nie musi być.. albo i nawet podwójny łańcuch
Łańcuch to tam się zbytnio nie rozciąga, zdzierają się za to zęby na kołach wałków rozrządu i łańcuch może w każdej chwili przeskoczyć. Co do ewentualnej awarii ECU to zdarza im się że pływają w oleju który poszedł po wiązce z elektromagnesów zmiennych faz rozrządu.
Witam, Panowie potrzebuję porady. Zrobiłem remont głowicy, wypalił zawór, wymieniłem wszystkie zawory, cały komplet nowych uszczelniaczy, wiadomo nowa uszczelka pod głowicą, nowy rozrząd, napinacz, łańcuch, koła zębate, prowadnice, nowe uszczelniacze kolektorów. Efekt, po złożeniu silnik pracuje bardzo dobrze, czysto i cicho. Problem jest taki , że...
Zastanawiam się jakie dokupić serwa do napędu robota (360°). Napęd składa się z 4 kół (zębatki od przerzutek) a każde koło składa się z dwóch zębatek. Koła połączone są ze sobą łańcuchem rowerowym a dokładnie to dwa łańcuchy na stronę (łańcuch podzielony na 4 równe części). Taki napęd trochę waży i chcę zastosować serwa które pierw przerobię. Mam mało...
Ja czytając post autora nie zauważyłem że pisze coś o łańcuchu. Piszę o kołach pasowych.
Posiadam quada jak w temacie. Problem polega na tym, że podczas jazdy czasem zaczyna ściągać na lewo lub na prawo. Problem nie występuje zawsze. Quad z napędem na 4 koła. Tylne koła napędzane łańcuchem, zawieszenie na osi, tutaj wszystko ok. Przednie koła również napędzane łańcuchem, zębatka połączona z półosiami za pomocą Kardana, w piasty już zwykle...
To nie będzie tak jak piszesz. Stary łańcuch na żadnym przełożeniu nie przeskakiwał. A nowy tylko na dwóch najmniejszy. Jeśli wymienię tylne koła zębate to wszystko będzie dobrze? Łańcuch nie będzie się szybciej zużywał?
Witam Potrzebuję informacji na temat ustawienia wałków rozrządu na kołach zębatych względem siebie oraz ustawienia wałków balansowych względem wału korbowego w toyocie T25 2.2 D4D. Dostałem auto od "niemcowni" z rozłożonym silnikiem z usterką uszczelki. Splanowany został blok oraz głowica. Rozrząd prosty znaki na kołach i łańcuchu, lecz wałki rozrządu...
Dwie wkrętarki, napęd na dwa koła jak kolega pisał, lub połączyć łańcuchem i mieć 4x4, jednak trochę zapłacisz, ja zapłaciłem za jedną zębatkę 5zł + łańcuchy. We wrętarka są najczęściej ogniwa ni-cd takie same, których używa się w modelarstwie, wystarczy zdjąć plastikową osłonę. Sterowanie to elektronika z samochodziku chińskiego za ~25zł (kupiłem w...
A co do ustawień pompy nie bardzo rozumiem gdzie na pompie ustawia się kąt statyczny, Przy wkładaniu pompy należy zachować kolejność czynności. Koło łańcuchowe pompy ma otwory fasolkowe mocujące je do wałka pompy, pozwalające na obrót o pewien kąt jedno względem drugiego. Blokując kołkiem pompę, blokujesz wałek pompy, a nie koło. Tak więc należy zawsze...
Bardzo ciekawa konstrukcja, gratulacje. Jak zrealizowałeś napęd kół - zmieściłeś w profilu 80x40x2 (wahaczach) łańcuch z zębatkami? Wszystkie koła są napędzane?
Na łańcuchu powinny byc znaki i te znaki wchodzą na znaki na kołach. łańcuch wchodzi z powrotem na te znaki po chyba 38 obrotach wału. Ale nie pamiętam czy na pewno co tyle bo to już historia ;)
rozrząd łańcuch łańcuch rozrząd łańcuch łańcuch suzuki felgi koła
krótki kabel zasilacz simos zapłon kocioł jednofunkcyjny zawór trójdrożny
Jak sprawdzić dwubramkowy MOSFET - testy i diagnostyka Podłączenie NE555 do tranzystora: krok po kroku