Łańcuch przeskoczył, dlatego nie ma kompresji
Witam. Nie napisałes w jakich warunkach nastompila awaria, troche zgaduje. Jezeli nagle to: spodkałem się z trzema takimi przypadkami w 2.0 dCi , dwa były spowodowane przeskoczeniem łańcucha rozrządu przyczyna była awaria napinacza(trafic 115PS i Laguna 150PS), po ustawieniu rozrzadu nie było sprezania bo zawory były juz pogiete. Trzeci przypadek(Trafic...
Sprawdź krańcówki, śruby, etc. Od naprężeń mogło się coś przesunąć/wygiąć. Jeśli jest łańcuch mógł przeskoczyć. Dużo może być przyczyn takiego zachowania.
Łańcuch mógł przeskoczyć bo tam nie ma automatycznego napinacza, tylko trzeba go pilnować i raz na jakiś czas poluzować kapturek żeby się dosunął
Od strony sprzęgła i z drugiej i nic nie widać może na łańcuchu przeskoczył bo czasami mocno stuknie i gaśnie,ogólnie dobrze pali na ciepłym od strzala
Skoro łańcuch przeskoczył i był wydłużony to na pewno ma ponad 500-600 tys. km.
Niedawno ktoś tutaj miał problem z silnikiem właśnie w cc700. Kupił sprawny silnik za jakieś 300 zł bodajże. Za 200zł, wiem... Bo byłem to ja! :D Co do tematu, to mógł też przeskoczyć rozrząd. Rozciągnięty łańcuch potrafi przeskoczyć o ząbek podczas kręcenia rozrusznikiem, a wtedy zawory otwierają się w niewłaściwym momencie. Objawy dokładnie takie...
Rozrząd nie przeskoczył tak po prostu. Jak przeskakuje to o 1-3 zęby i wtedy po prostu nie odpali jak synchronizacji nie będzie. Żeby zawory pogięło to się musiało nagle któreś koło sporo przesunąć. Wiele razy je robiłem ze zużytym łańcuchem aż przeskoczył. Zakłada się wtedy nowy i jeździ dalej.
Przeskoczył łańcuch. W tych wynalazkach napinacz nie ma zapadki, wystarczy zostawić na biegu z jednym przednim kołem na krawężniku, jak się zacznie cofać, to wypchnie olej z napinacza i przeskakuje rozrząd
A jak tam wygląda rozrząd, lubiał w tych silnikach przeskoczyć łańcuch o właśnie takie cyrki się działy.
Jeżeli to TDCi (sądząc po mocy którą podałeś) to możliwe, że jest problem z łańcuchem pomiędzy wałkami rozrządu. Chałas - uszkodzony napinacz lub wyciągnięty łańcuch. Buczenie - łańcuch przeskoczył. To mi przychodzi do głowy na odległość. Jeżeli to benzyna to nie mam pomysłów.
akurat nie wymieniałem łańcuszka w tym silniku, ale miałem dwa przypadki konieczności wymiany: w Skodzie Fabii, oraz Toyocie Yaris. W Skodzie przeskoczył łańcuch z powodu bezpardonowego odpalania silnika "na pych" na wstecznym biegu (klient sie przyznał, że dokładnie po tym fakcie auto się zaczęło źle zbierać - szkoda, że dopiero po połowie dnia moich...
Podobny przypadek miałem w FSO1500 - przeskoczył rozrząd (łańcuch). Sprawdź czy iskra jest w okolicach GMP tłoka.
Dzięki za odpowiedź, pytałem dwóch mechaników jednego na YouTube drugiego bezpośrednio na żywo, ogólnie powiedzieli, że lepiej zablokować wałek, żeby przypadkiem łańcuch nie przeskoczył.
Zobacz w jakim stanie jest dolne koło, i wymień je tez nie tylko łańcuch i napinacz. A czemu wymieniasz, przeskoczyło czy się urwał?
Miałem taki przypadek w 2.7 TDi ( wadliwe napinacze prawe) przeskoczył łańcuch tylko i stuknął tłoczek w zawór. Głowica druga a wałki stare wrzucone i auto kuleje na 1 cylinder. Właśnie taki skutek był że poprzestawiało krzywki na wałku.
Zazwyczaj jest popychacz z zapadką, żeby się nie cofnął i nie przeskoczył łańcuch Jak odkręcisz dwie śruby i go wyjmiesz, to podnosisz zapadkę, cofasz popychacz i później przy montażu sprężyna ustawi go w prawidłowym położeniu (sprężynę i śrubę ją mocującą zamontuj dopiero po przykręceniu napinacza do cylindra
Czyli potwierdziły się poprzenie moje słowa, przeskoczył łańcuch. Nowe zestawy maja inny numer ślizgu napinacza i serwis zaleca wymiane całego kompletu w takim przypadku. Jest szansa że jesli niewiele przeskoczył to nie pokrzywiło zaworów, na 10przypadków z 3 skońcyły się tylko wymiana rozrządu i jego ustawieniem, w pozostałych remont głowicy.
Łańcuch rozrządu a konkretnie jedna z łyżwy go napinające w Vw silniku 1,2 12v montownaym w fabi, polo ibizie itp. Łańcuch potrafi przeskoczyć.
sprawdź rozrząd, może łańcuch przeskoczył, a szczególnie małe koło na wale korbowym
Pęknięty ślizg, przeskoczył łańcuch.
Łańcuch przeskoczył
Może po prostu łańcuch przeskoczył o jeden ząbek na wałku wydechowym.
Niedawno miałem Octavię 1.4 tsi w której były podobne objawy i również błąd ciśnienia paliwa. Po wymianie łańcucha rozrządu wszystko wróciło do normy i zero błędów. Łańcuch przeskoczył o jeden ząbek.
Bez sondy i czujnika temperatury ten silnik powinien pracować względnie prawidlowo. Skoro tak nie jest problem leży gdzie indziej. Może się napinacz rozrządu rozleciał i łańcuch przeskoczył.
przeskoczyła bo niestety kręciłem wałem nie w tą stronę zluzował się łańcuch i przeskoczył (czyli jak rozumuję jak łańcuch ma prawidłowy naciąg to powinien wskazywać PMS?)
Być może przestawił się łańcuch rozrządu i zawory "zderzyły" się z tłokami. Łańcuch przeskoczył ze względu na wadę hydraulicznego napinacza....
Rozrząd na łańcuchu przeskoczył ? no dobra a sprawdził czy jest dobrze ustawiony ?
Jak łańcuch przeskoczy, co jest nagminne w tych silnikach, to w ogóle nie zapala. Poza tym sterownik tego silnika wykrywa wypadanie zapłonów na poszczególnych cylindrach więc nie wierzę, żeby w pamięci nie było żadnych błędów
Rozrząd na łańcuchu nie ma prawa przeskoczyć , jeżeli do tego doszło to jest do wymiany.
Bez względu na stan oleju powinien odpalić. Może być inna sytuacja, np. że powstał tak duży wyciek oleju na zewnętrznych przewodach olejowych (np. smarowanie turbiny), że napinacz łańcucha nie dostał oleju i przeskoczył łańcuch rozrządu. Dlatego nie pali. I sto innych przyczyn...
Rozumiem ale chyba wtedy nie byłoby słychać klikania na rozruszniku. Obawiam się że coś źle zrobili z rozrządem i łańcuch przeskoczył i zblokowało wał. I już nie odpali :/
Bywa, że łańcuch przeskoczy przy gaszeniu silnika... te silniki miały wadliwe napinacze. Jak się zaniedba wymianę to taka opcja jest możliwa. Zwykle kończy się na owym łańcuchu, napinaczu i popychaczach, czasem mogą być też zawory.
Wszystko fajnie ale problem w tym że łańcuch przeskoczył i trzeba wszystkie wałki i wał ustawiac na nowo - i tu jest pytanie czy ktos to robił bez blokad ?
Zdecydowałem jednak wymienić rozrząd. Gołym okiem było widać, że wałek rozrządu zaworów wydechowych był przestawiony. Gdy koło zamachowe było zablokowane od dołu odpowiednią blokadą, wałek od zaworów ssących był w odpowiedniej pozycji i bez probemu można było na niego założyć blokadę, natomiast wałek od wydechu był przestawiony mniej więcej o jeden...
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Sprawdzę raz jeszcze według tego co mam w autodacie, zwrócić na coś szczególną uwagę(slizgi są całe bo już patrzyłem) ? Wątpię by łańcuch przeskoczył sam z siebie, poza 3tys rpm(z odpietnym przepływomierzem) z przeskoczonym łańcuchem ? ?Nie ma też błędu synchronizacji wałka/wału nic takiego.
Sprawdź czy łańcuch nie przeskoczył.
Zastanawia mnie to, bo rozrząd na pasku potrafi przeskoczyć, ale łańcuch to mnie zdziwiło.
Prawdopodobne powody, to wszelkiej maści problemy właśnie z synchronizacją czujników. być może:Wyciągnięty łańcuch, przeskoczył o ząbek, napinacz na wykończeniu, listwy wytarte. Pozdrawiam i polecam tę metodę na 2 kanałowym oscylu
Nie cuduj. Kolorowe ogniwa zgrają się po kilkunastu obrotach wału. Jakby ci łańcuch przeskoczył o więcej jak ząb to już byś zawory prostował. Złóż na znaki i zrób dwa pełne obroty wałem. Jak nic się nie zdarzy to próba rozruchu. nie jestem jakimś lamusem który rozebrał auto i nie wie co zrobić Może lamus to złe określenie. Ale laik już dobre. Mechanik...
Na łańcuchu ci przeskoczył moze masz tak zebatkę wytartą
Żeby łańcuch sam przeskoczył musiał by wcześniej wytrzeć dziurę w deklu Jeśli jest przestawiony to ktoś tak go złożył Nie koniecznie przetrze w tym silniku, a przeskoczyć moze- kiedys koledze w Felicii przeskoczył bo koła były starte. Sam byłem zdziwiony .
Sprawdź, czy łańcuch nie przeskoczył
Kupiłem auto i jeździłem i niby nic się złego nie działo, musiałem co jakiś czas troszkę dolać oleju i płynu chłodzącego… Znalazłem przyczynę ubytków płynu chłodzącego w nieszczelnym korku wlewu, syczał podczas naciskania na przewód na wyłączonym silniku… Założyłem inny korek z Meganki, który był szczelny i wtedy płyn zamiast uciekać przez korek, poszedł...
Tak jak poprzednik napisał trzeba by zdać głowice i cylinder i sprawdzić czy coś tam nie wpadło. Mogło być też tak ze łańcuch ci przeskoczył i zablokował ci silnik, jak tak miałem i to jest mój najlepszy i najdłuższy drift w życiu, wałek i zębatka do wymiany była. Także odkręć pokrywę zębatki i sprawdź jak to wygląda. Tu jest temat o tych silnikach...
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu, minimum to 8V jak ma mniej to już połowa elektroniki ma prawo nie działać. Nie ciągaj go bo napinacz rozrządu może się luzować jak nie ma ciśnienia oleju i może łańcuch przeskoczyć.
Witam, potrzebuję schemat ustawienia rozrządu w Audi A6 C6 2,4 BDW V6. Przeskoczył łańcuch na lewej głowicy, skrzywione dwa zawory. Głowica została już zrobiona, teraz pozostało wszystko poskładać i tu pytanie. Gdzie jest blokada wału i czy ma znaczenie, jak zostanie ustawiony wariator na wałku ssącym?
Przyczyna znaleziona - przeskoczył łańcuch na rozrządzie !
W odpowiedzi na pytanie autora wplywa bardzo wiele czynnikow,w tym przypadku nieustrzeli nawet pi razy drzwi.Dac to auto mojemu sasiadowi to po 1 dniu panewki spadna do miski bo tak wlasnie koles jezdzi,takze nawet styl jazdy jest wazny. Ja też mam kolegę specjalistę np w Alfe 156 2.0 obrócił panewkę w dwa dni w pożyczonym Mercedesie przeskoczył mu...
Przeskoczył łańcuch?
Myślę, że nikt wróżką nie jest i proponuje dokładnie wszystko zbadać i osłuchać. Silnik dosyć prosty jest. Małe szanse, że łańcuch przeskoczył. Ja bym zbadał kompresję po pierwsze, jeśli ok sprawdź ten rozrząd czy się np któreś kółko nie obluzowało albo klina nie scięło. Jeśli te 2 rzeczy będą ok wtedy szukaj problemu w elektronice.
Paliwo podaje, łańcuch nie przeskoczył?
Sam napisałeś, że spada ładowanie. Tym się zajmij. Sprawdź napięcie ładowania i masę silnika. To na początek. Pozdrawiam. Witam! Napisałem też że masy zrobione, a ładowania nie sprawdzę bo silnik nie pali. Diagnoza mechanika po odkręceniu pokrywy zaworów: "łańcuch przeskoczył na jednym wałku tym z przodu silnika" Więc rozrząd do wymiany, mam nadzieję...
Dziwi mnie to że vw dał plamę, przy braku synchronizacji, auto powinno zgasnąć, aby uniemożliwić dalszą jazdę, Który silnik gaśnie przy braku synchronizacji? Większość diesli np. VW PD wszelkiej maści CR. Ale to głównie na pasku. Na łańcuchu może i nie, bo producent może nie przewidział że łańcuch przeskoczy, a czujnik uszkodzić się może.
Najważniejsze rzecz przy składaniu rozrządu, to pilnowanie łańcucha od wału korbowego idąc dalej pompy wtryskowej i wałki rozrządu, co jednocześnie należy pilnować, aby łańcuch nie przeskoczył na wale korbowym z powodu luźnego łańcucha od strony wałka rozrządu do wału korbowego, czyli pomiędzy napinacza łańcucha.
Aby sprawdzić czy łańcuch nie "przeskoczył" trzeba zdejmować obudowe? Czy może istnieje jakaś łatwa ( szybsza ) metoda?
Silnik to AZQ BME 1.2 Znając życie przeskoczył łańcuch rozrządu
Diesli nie powinno się odpalać na zaciąg jak i niektórych benzyniaków, bo właśnie wtedy pasek rozrządu dostaje popalić, może przeskoczyć(chyba że jest łańcuch). Może ten pasek był wymieniany w wersji ekonomicznej tzn. sam najtańszy pasek bez rolek i napinaczy, bo taniej i w ogóle.
Rozrzad przeskoczył. Albo łańcuch jest tak mocno rozciągnięty że przeskoczy niedługo i wtedy kolega będzie miał dopiero wydatek :-(
Pompa wtryskowa jest idealna i sprawna . Coś jest na rzeczy z łańcuchem bo głośno chodzi, a po drugie jak kręcę do tyłu wałem to łańcuch potrafi przeskoczyć. Tak raczej być nie powinno. Jak nie zdejmę osłony łańcuszka to się nie dowiem. Górny łańcuch wygląda dobrze.
Witam. Jestem nowy bi mam problem z moim Voyagerem. Miałem w nim silnik na łańcuchu. Łańcuch przeskoczył silnik się skończył. Kupiłem silnik na kołach. Wsadziliśmy z kolegą i wszystko ładnie pięknie ale nie ma mocy od 3000obr. Wiązka i komputer pozostała stara z tamtego silnika a zauważyłem że przy kolektorze ssącym jest jakiś czujnik nie podpięty....
Przepraszam ale dopiero teraz naprawiłem łańcuch rozrządu przeskoczył. Zamykam temat dziękuje kolego za pomoc. Szczęśliwego Nowego Roku 2012.
Skończyło się wywalaniem wszystkiego od początku. Mój ostatni post z listopada... Co było po drodze? Zaplanowałem, że zaglądnę do tego rozrządu w drugiej połowie lutego. Jadąc do pracy pod koniec stycznia nagle silnik stracił moc - ledwo dotoczyłem się na miejsce. Po zgaszeniu silnika ponownie już nie odpalił - zholowałem do domu. Szybka diagnostyka...
Być może przeskoczył łańcuch rozrządu albo jakiś problem z zapłonem.
Nie, mała szansa żeby przeskoczył, tam jest łańcuch. A choćby i przeskoczył to najwyżej laski pognie, ale poznasz bo bedzie tłukł konikami.
Szkoda, że nie trafiłeś do mnie, a masz blisko. Byłem kiedyś u gościa który wyjął pompę bez blokady i gdzieś miał ją dać do naprawy...nieważne. Pytam jak ją teraz włoży, a on mówi, że pociągnie za koło pompy, napinacz się cofnie i wejdzie. Dziś widziałem efekt końcowy - włożył tak jak mówił, no i coś nie pali, dziwnie lekko się silnik kręci - śruby...
jutro zrobię pomiary , ale czy jest możliwe że przeskoczył łańcuch , samochód ma dopiero 40 tyś.km
Panowie a mnie dzisiaj spotkała bardzo niebezpieczna sytuacja. Otóż pędzę sobie rowerkiem,na zakrętach przeważnie wciskam sprzęgło i puściłem je dość szybko. Prawdopodobnie przez zbyt luźny łańcuch plus puszczone szybko sprzęgło spowodowało to że łańcuch na zębatce zdawczej przeskoczył o jedno oczko co spowodowało zablokowanie się łańcucha i koło stanęło...
tam jest łańcuch! Komuś się przydarzyło, że przeskoczył w tym silniku? Tak, bo jest wadliwy napinacz. Łańcuch wytrzymuje ok 150 tys. km. To jest jednorzędowy łańcuch, który z czasem się naciąga, do tego wadliwy napinacz i przeskoczenie łańcucha gotowe. Zazwyczaj jednak kończy się to połamaniem "koników". Obecnie montuje się już poprawione napinacze...
No i sprawa wyjaśniona Podmieniłem jeszcze rano czujnik wałka rozrządu i dalej nic potem tchnęło mnie i zdjęłem pokrywę rozrządu i co się okazał to że ŁAŃCUCH PRZESKOCZYŁ O 4 OCZKA nie spodziewałem się tego a łańcuch luźny jak sznurek. To tak dla potomnych Co ciekawe auto przyjechało o własnych siłach - może podczas kręcenia po kasowaniu błędu czujnika...
czy wymiana łańcucha wiąże się z rozpinaniem rozrządu i demontażem całego pasa przedniego ? jak kolego Ty wymieniałeś miałeś jakis sposób na to bo sam napinacz to dużo roboty nie ma robi się problem przy łańcuchu Dodano po 1 pękł dolny ślizg i dlatego nie było upięcia łańcucha i brzęczał, czy w takim przyadku może przeskoczyć łańcuch ??odpadł kawałek...
Ok. To może inaczej. Nie mam talentu do rysowania,ale powinno wystarczyć.Począwszy od lewej,masz kierunek który próbuje wymusić na wałku spręźyna zaworowa .Kolejny rysunek to kiedy krzywka mineła przełamanie i popychacz napiera teraz z drugiej strony . Analogicznie do tego zmienił się kierunek napinania łańcucha przez koło wałka. Pewnie nie rozumiesz...
I zaraz przeskoczy łańcuch
Kolego łańcuch rozrządu się rozciągnął i przeskoczył stąd ten błąd. To jest ten silnik z wadliwym łańcuchem .Cały rozrząd do wymiany
Dzięki za posta ale kwestie jak wyciągnąć to mam opanowane. Okazało się dodatkowo, że na napędzie pompy jest spory luz i tam łańcuch potrafi przeskoczyć. Demontuje teraz całą pokrywkę w przodu bloku razem z pompą vacuum. Pytanie moje pozostaje te same. Jak po wymianie tego napędu ustawić pompę względem rozrządu? Rozrząd ustawiam na znaki z 12 stopnowym...
tak. wszystko ok. sprawdzone napięcie do wtrysku itp. wszystko jest OK. Odpinam wtyczkę od 4 wtrysku i nie ma żadnej reakcji. Odpinam wtyczkę od 3 wtrysku silnik zaczyna się "dusić" Zapinam wtyczkę od 4-tego wtrysku w miejsce 3-ciego aby sprawdzić czy połączonie ok i silnik wraca do "normy" żadnej rekacji na 4-tym Dodano po 19 Żaden check nie świeci....
Dziękuję za odpowiedź. Silnik jest 24V prądu stałego, wyłączniki krańcowe to po prostu metalowe zderzaki montowane zaciskami do prowadnicy, suwak (wózek) dobija do nich tylko podczas pierwszego uruchomienia przy programowaniu , według instrukcji jest to tzw. ruch referencyjny bramy. Napęd zapamiętuje drogę suwaka (wózka) i na jej podstawie w kolejnych...
Widziałem kilka przypadków jak w cienkim siedemsecie łańcuch rozrządu przeskoczył. Objaw był j.w. Ale nie rozbierałbym rozrządu zanim zostanie sprawdzona iskra i podawanie apliwa. A co wy z tym zapłonem, przeca w siedemsecie się nie ustawia - niema takiej potrzeby.
Wymianę łańcucha w tym silniku robi się poprzez tzw. "przeciąganie" - doczepiasz nowy łańcuch do starego i kręcisz powoli wałem korbowym uważając, żeby łańcuch nie przeskoczył na wałku rozrządu. Wtedy żadne znaki cię nie obchodzą - odczepiasz stary łańcuch, zaprasowujesz zapinkę, wkręcasz napinacz i tyle. Jednak przed wymianą dobrze jest sprawdzić wyciągnięcie...
W tych silnikach potrafi przeskoczyć łańcuch, miałem taki przypadek, objawy nie pasują do rozrządu ale może warto sprawdzić... pozdr
Jeśli rozrząd przeskoczył, to należy go zmienić, proste, łańcuch nie ma prawa przeskoczyć jeśli układ rozrządu jest sprawny. Dodano po 50 ustawienie rozrządu (był przestawiony, ale został ustawiony na znaki) Widziałeś te znaki czy mechanik robił, czy po prostu tak napisałeś?
Przemysławie może kolega profilaktycznie wymienia. Profilaktycznie to się wymienia pasek - nie łańcuch trzecie: ostatnia rzecza jaka sie wymienia w MB to lancuszek rozrzadu. Tak? A co powiesz na to, że w nowych modelach MB łańcuch może przeskoczyć wskutek krańcowego zużycia już po przebiegu 40 tys mil?
najpierw sprawdz świece oraz przewody wysokiego napięcia oraz ustawienie rozrządu. A słyszałeś kolego żeby bez ingerencji przeskoczył łańcuch w mercedes? Sprawdź podciśnienia i węże pod kapciem
Dzisiaj zajrzę do rozrządu. Może łańcuch się rozciagnął i przeskoczył. Przez co czujnik położenia wału źle może odczytywać, przez co komputer może w złym momencie dawac iskre.
sprawdz cewki, wstryski i rozrzad - bardzo lubi sie przestawiać. Jakby przeskoczył łańcuch, to by nie "odskoczył" z powrotem ;)
Witam Może dokończę stary temat z problemem odpalenia mojego mondeo MK3 okazało się że przeskoczył łańcuch rozrządu (w fordach to sie zdarza) motor 2.0TDCI 136HP,115 tys.km.Oczywiście głowica do roboty etc.koszt z robocizną 3500pln pozdrawiam Piotr
Co gdybać nie ma sie co dziwić ma swój przebieg, góra silnika do roboty a do tego z rozrządem i pewnie dól bo tędy też łyka oliwki czyli jak pisałem. Ja jestem zdania ze 16 zaworowy opel to nawet po remoncie weźmie z 0.2 oleju na 1000 kilometrów moim zdaniem. Gdyby tak nie było to nie pisaliby w książce serwisowej, że "norma" jest do 0.6l. Bardziej...
bmw e46 320d ma łańcuch rozrzadu a wiedz napewno nie przeskoczył to jest raczej nie mozliwe Łańcuch jest dożywotni w takich wozach
Mój miał od początku założony gaz, czyli ok 75 tys. Obecnie przejechałem ok 10kkm bez lubry na nowym silniku - na razie spokój. Z doświadczenia kilka ważnych zasad. - Wymiana oleju max co 15 kkm (nie jak w ASO co 20 kkm) - olej jak najrzadszy - pełny syntetyk, - pilnuj poziomu oleju pod max (w ASO przyznali , że 3,5 litra oleju w silniku to jest mało,...
jak wyskakuje "coś z rozrządem" to do wymiany rozrząd. Standard w tym silniku - wyciąga się łańcuch. Nie jeździć bo przeskoczy.
Tylko dlaczego odpala na starym czujniku, a na nowym nie chce ? Musiał byś podłączyć oscyloskop i podejrzeć sygnały z wału i wałka, wtedy byś zrozumiał jak zachowują się różne czujniki. Też stawiam na wyciągnięty łańcuch, i radze szybko zlecić naprawę, do puki napinacz jeszcze się nie skończył i łańcuch nie przeskoczył.
A więc mój problem rozwiązany przyczyną był rozciągnięte łańcuch rozrządu przez co przeskoczył o 2 zeby . Wymiana łańcucha i ustawienie rozrządu uzdrowilo moja skodę. Wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich Dodano po 3 Jeszcze raz wielkie dzięki zwłaszcza dla sk700 który zaangażował się w mój problem .
Łańcuch to tam się zbytnio nie rozciąga, zdzierają się za to zęby na kołach wałków rozrządu i łańcuch może w każdej chwili przeskoczyć. Co do ewentualnej awarii ECU to zdarza im się że pływają w oleju który poszedł po wiązce z elektromagnesów zmiennych faz rozrządu.
Patrz kurcze a ja żyłem w nieświadomości że rozrząd jest tylko po to żeby kasę wydawać właścicieli samochodów... A tu jaki numer...rozrzad to podstawa Heh muszę iść do spowiedzi bo oszukałem tyłu biednych kierowców że głowa mała.. Przeskoczył łańcuch?
Rozrząd owszem ale tam jest łańcuch i trudno by przeskoczył a jeśli napinacz się oberwie to hałasuje
może być też rozrząd przestawiony - przeskoczył nadmiernie rozciągnięty łańcuch.
Dla zaspokojenia ciekawości, Audi już działa. Zaprowadziłem auto do specjalistów od elektroniki, ci stwierdzili brak ciśnienia na wszystkich cylindrach. W czasie holowania, próbowaliśmy go odpalić "na pych" i pokrzywiły się wszyskie zawory wydechowe. Po wymianie zaworów i łańcucha rozrządu silnik dał się uruchomić. Reasumując, łańcuch rozrządu przeskoczył...
Rozrząd cały?? Nie przeskoczył? jaki ma przebieg ? Sprawdz łańcuch czy nie jest luźny
jak ustawić rozrząd w przypadku gdy przeskoczyl rozrząd i na znaki nie można już liczyć Łańcuch ma kolorowe ogniwa, które nie ulegają zatarciu. A jak przeskoczył, to i tak trzeba wymienić komplet (łańcuch, slizgi i napinacz), bo już jest tak zużyty, że zaraz zrobi to ponownie. Przebieg jest tu mało istotny, wymieniałem rozrząd w ceed po 50kkm (auto...
przeskoczył rozrząd łańcuch przeskoczył rozrząd peugeot przeskoczył rozrząd
biblioteka borland android radio dedykowane poziomować światła
Renault Trafic 2 CD odtwarza mono zamiast stereo Zawór trójdrożny przepuszcza CO i grzeje CWU - przyczyny i rozwiązania