Ten KM ma podkładkę zabezpieczającą z języczkiem wchodzącym w podebranie wałka wrzeciona? Jak na to patrzę, to jest to głupio zrobione, że łożyska prężone są przez poliamidowe koło. Nawet gdyby było stalowe, to jest to wbrew regułom sztuki projektowania maszyn. Powinny być dwie średnice. Zaraz za tylnym łożyskiem powinna być tulejka i nakrętka KM z...
Mozna wymienic samo łożysko. Jak sie tak rozpadlo, że koło dostało luzu, to zwykle talerzyk ABS'u też do wymiany
Może łożysko grzeje całą piastę wraz z bębnem ?
Tam są kulkowe, pomiędzy jest tulejka dystansowa, nie na maxa, tylko określonym momentem, nie pamiętam dokładnie, chyba około 80Nm. Ale dokręcasz raz, nic nie luzujesz. Łożyska kryte.
Siltal, to inaczej HANSEATIC, jak tak, to było kilka typów ardopodobnych i polaropodobnych (sic!). Podałem przepis ten drugi... W Twoim przypadku, pewnie to pierwsze (koło z "odlewu"). Brak ściągacza może być problemem, ale i tak do tego nie używam. Dwa płaskie porządne wkrętaki powinny sprawę załatwić, chyba, że tak zajeździłeś pralkę, że koło "obrosło,...
Na półośce nie ma żadnej nakrętki. Podnieś tył. zdejmij hamulec i kręć kołem, jak się zablokuje postaraj się wyczuć czy blokuje łożysko przy kole, czy coś w przekładni.
Czyli łożysko koła 280nm, a śruby mocujące koło 140nm. Dobrze sobie to wytłumaczyłem ?
Sprawdź łożysko koła z obydwu stron z tyłu. U mnie podobny objaw był gdy było wyrobione łożysko tylnego koła.
Witam czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu? Viano 2004 wymienione 3 łożyska za pomocą ściągacza tesam. Nowa oryginalna wiązka MB plus dwa zamienniki boscha. Sprawdzone na SD Zwarcie lub przerwa lewe tylne koło po każdej zmianie łożyska lub czujnika. Instalacja sprawdzona do pompy i jest ok.
To teraz podłącz tylne koło pod kable od przedniego. Jeśli będzie ok, to trzeba szukać usterki w kontrolerze. Może mieć problem z dostarczeniem/pomiarem pradu
No cóż , nie będę się chwalił ale Berlingo 1, 650000 km, dwa sprżęgła i 1 naprawa rozrusznika. Berlingo 2 , 300000, rozrusznik nie naprawiany, Ford C max 200000 nic nie naprawiane, no elektryka tylnej lampy, polonez 140000, tylko wyciek ze skrzyni biegów, Lanos 80000, łożysko tylne koło. Nie mówimy o bieżącej eksploatacji.
1. Zdjąć opaskę/obejmę pokrywy zbiornika. 2. Odpiąć przewody od grzałki, wyjąć termostat. 3. Wyciągnąć bęben wraz tylnym płaszczem i łożyskowaniem. 4. Odkręcić koło pasowe, łożyskowanie (sześć śrub); 5. Wybić/wyprasować łożyska (6204 i 6205 i simer- rozmiar odczytasz). Dalej składasz w odwrotnej kolejności do demontażu. Warto przy zakładaniu pokrywy...
Jak przyciera przy 45km/h to prawdopodobnie uslyszysz coś na sucho, w tym celu postaw go na nóżki i osłuchaj: - zakręć przednim kołem, czy kręci się bez oporów, - zakręć tylnym kołem i sprawdź to samo. Tylne koło siłą rzeczy obrócisz z użyciem większej siły(obecność przekładni), - możesz zdjąć boczną pokrywę i pokręcić sprzegłęm (dzwonem), - weź klucz...
6203zz, 6204zz, 25X47/64X7/10,5 Zdjąć pokrywę i tylną klapę, położyć delikatnie pralkę na dziób, zdjąć koło pasowe, odkręcić i wyjąć krzyżak z łożyskami, przebić łożyska i siemer w krzyżaku i w kolejności odwrotnej złożyć.
to nie łożyska tylko silnik padnięty lub coś z paskiem bo ręką można bęben okręcić lub koło pasowe jak odręcisz tylną osłonę to zobaczysz koło pasowe ,pasek i stwierdzisz czy czasami nie jest to taka właśnie awaria
Chodzi Ci o piastę z łożyskiem tylnego koła ?, jeśli tak to 250Nm, samo koło 110Nm
Witam Znam już odpowiedz. Nalezy wycisnąć na prasie oś z koła zamachowego i wtedy jest dostęp do łożyska natomiast zeby zdemontowac tylne koło nałeży zaopatrzyc sie w śiagacz rowerowy do korbowodu. Pozdrawiam
Odkręcasz tylną ścianę, zdejmujesz pas napędowy, zdejmujesz koło pasowe, zdejmujesz pierścień Segera, odkręcasz krzyżak z łożyskami, wybijasz stare łożysko, wciskasz nowe łożysko (łożysko BA2B, simmering 35X52/65X7/10) i z powrotem montujesz to co wcześniej zdemontowałeś :D
Z rysunków wygląda na to ze aby wymienić łożyska trzeba odkręcić tylną obudowę zdjąć koło pasowe zdemontować krzyżak i w krzyżaku są zamontowane łożyska.
Istnieje taka możliwość, że może odpaść koło.
Masz na Allegro miseczki do koła komara znajdź te które szukasz dałem jedną aukcje przykładową: Wolałbym zrobić to na łożyskach, tak mam zrobione tylne koło. Ale bedę musiał pomyśleć o koronkach, z tym toczeniem może być problem.
Rozpędzarke do kół? A nie wystarczy na lewarek i samemu kołem zakręcić? Mi opony buczą od 60km/h do około 80km/h i to zależy od nawierzchni, kupiłem jakieś kierunkowe i to chyba dlatego. Pewnie chińskie. A z łożyskiem nie ma żartów, jak któegoś dnia podczas jazdy wyprzedzi Cię np tylne koło.
A może jakiś kamyczek dostał się pomiędzy tarczę hamulcową a zacisk. Podnieść samochód, zdjąć koło i obejrzeć dokładnie. Jakaś osłona może się zdeformowała. No trochę inwencji i samodzielnego działania. Dodano po 2 Uszkodzone tylne lozysko w piascie . Podnies samochod i pokrec kolem raz wolniej, raz mocniej . Łożysko nie uszkadza się nagle. Zwykle szumy...
Witam spinacz w pierwszej kolejności przedzwoń żarówką wiązkę między czujnikiem a sterownikiem esp, zmierz oporność samego czujnika . Wymieniałem u siebie w aucie tylne łożysko zespolone, bo auto dostało strzała w tylne koło . Miało spory luz i strasznie wyło, ale żadnych błędów abs nie wywalało . Obejrzyj wizualnie koronkę abs na łożysku przed jego...
Przecież jak zdejmiemy tylną obudowę, zdejmiemy pasek napędowy, odkręcimy koło zamachowe to jest normalne dojście do łożyska Tak, masz dostęp ale do jednego łożyska, drugie wraz z simmeringiem jest w środku zbiornika. Mam takie jeszcze jedno pytanie, bo oglądając ten film nasuwa mi się taka myśl. Czy nie da się wymienić łożyska bez wyjmowania bębna...
Po wymianie łożyska z piastą tylne koło mam problem z hamulcem ręcznym wysoko łapie tak jak by coś się rozregulowało, żadnej ingerencji w hamulcu nie było po za tym że ściągłem zacisk hamulca że by dostać się do piasty z łożyskiem
Wyjmij cały zbiornik z pralki zdejmij koło pasowe grzałka jeśli pamiętam do wyjęcia i jeśli jest czujnik do wyjęcia Odkręć śruby z takiego mocowania w koło zbiornika Musisz zdjąć tą tylną część z aluminium(uwaga dosyć trudno oddzielić od zbiornika sklejone na silikon) Ta zdjęta część to rodzaj krzyżaka z łożyskami i uszczelką wymień łożyska ,uszczelkę...
Kiedyś tylne łożysko miało spory luz w piaście i mechanik przykleił je na klej do piasty. Czy to może być od tego ? To koło nadal ma chyba minimalny luz, ale mechanik powiedział, że to normalne, bo w czasie jazdy łożysko się rozgrzewa i rozszerza. O czym ty piszesz..... klejenie łożyska to jakaś paranoja
Witam, mam problem prawdopodobnie z tylnym lewym hamulcem bębnowym. Po zjeździe z ekspresówki, nie odbił do końca hamulec, co objawiało się popiskiwaniem. Przyjechałem tak kilka kilometrów a gdy zjechałem na stację z koła unosił się niewielki dym i poczułem zapach spalonych okładzin. Polałem koło wodą, żeby auto nie zapaliło i zadzwoniłem po lawetę....
Pewnie tarcze bez łożysk do przodu a z łożyskami do tyłu. Gdy zdejmiesz koło przednie oraz tylne sam to ustalisz. W sklepie podaj nr WIN i rocznik auta a otrzymasz właściwe tarcze.
Byłem na stacji diagnostycznej i wyszło że siła hamowania jest o połowę słabsza w tym grzejącym się kole niż w lewym gdzie nic się nie dzieje i na rolkach przy toczeniu wyszło że opór jest o 20 większy czyli w lewym wyszło 140 a w prawym 160 diagnosta na to że taki opór jest minimalny i nie wyczuwalny ale jak zrobi się 40 km na autostradzie to po dojechaniu...
Raczej nie uciagnie. Wałek womu w 4011 idzie przez cały tylny most i skrzynie biegów aż do wspornika łozyska sprzęgła. Przy sprzęgle jest na nim łożysko, seger i koło zębate, a w tylym moście przesówka. To poz 19. http://obrazki.elektroda.pl/9756054300_1... Chociaż może by się dało gdyby odkręcił pierwsze okienko od strony sprzęgła i...
No to gratuluję mechanika, elementy tego typu sie wymienia a nie spawa (to tak jak grzanie zwrotnicy w celu wymiany łożyska) pozdr
Nie zawracaj głowy. Przecież już wyjąłeś. Masz osobno tylną pokrywę z tylnym łożyskiem, stojan, a przednią pokrywę i łożysko zastępuje pewnie koło zamachowe silnika. O co tu chodzi ?
Poprawiłem zdjęcie (niewiedzieć czemu z telefonu nie udało sie zamieścić w takiej rozdzielczości), rozumiem, że skoro w Amice różnie bywało, to nigdzie nie znajdę informacji jakie łożyska kupić dopóki jej nie rozbiorę? Myślałem jeszcze, że może uda się przez tylną klapę ściągnąć koło zamachowe i zobaczyć rozmiar chociaż tylnego łożyska, to bym już wiedział...
Tam są chyba łożyska stożkowe, więc powinieneś dokręcić tak żeby nie było luzu, i żeby koło też się obracało.
Do Iveca Daily są montowane dwa rodzaje skrzyń. lepsza jest ZF i z taką skrzynią trzeba szukać. Co do elektryki w Iveco to problem jest z tylną wiązką i z umieszczonymi koło chłodnicy pod akumulatorem modułami. Jeżeli planujesz wozić ciężary to ważna jest konstrukcja łożysk w tylnym moście. Są rozwiązania z jednym łozyskiem stożkowym na koło i tego...
Wytarte łożysko, nie musi mieć luzu aby huczało. Albo opona
Z taką żeby jak zamontujesz koło nie miała wyczuwalnego luzu.
Witam. A łożyska w piaście sprawne.
Witam ponownie. Problem rozwiązany a było nim łożysko w kole. Łożysko nie miało luzów, nie szumiało ale po wyjęciu okazało się że praktycznie nie miało w ogóle smaru. Po założeniu nowego łożyska koło się nie grzeje.
słyszę łożyska z tyłu. Łożyska nie są powodem ścierania bieżnika z jednej strony opony. Zresztą luzy łożysk bardzo łatwo sprawdzić podnosząc koło i ruszając nim na boki.
Rozmiaru to ja sam nie pamiętam ale do łożysk należy się dobrać z tyłu odkręcając koło pasowe i ściągając całą tylną pokrywę zbiornika która jest mocowana obejmą skręcaną śrubą. Po zdjęciu pokrywy należy poprostu wybić z niej stare łożyska i simmering i wbić nowe :wink:
witam Demontaż;odkręć tylną pokrywę;zdemontuj silnik główny;odkręć śrubę trzymające koło pasowe duże;odkręc termostat-nie zdejmując przewodów elektrycznych;odkręć wkręty wokół pokywy tylnej zbiornika; wymij pokrywę tylną wraz z bębnem;oprzyj o krawędź tylną pokrywę,a jedną ręką złap po przeciwnej stronie i bij gumowym lub drewnianym młotkiem w oś bębna...
Jeżeli koło pasowe nie jest luźne lub nie pękło to albo luz na łożysku tylnym albo nieprawidłowo zamontowany silnik: https://shop.electrolux.pl/c/pulley-plas... Sprawdziłeś czy pasek nie jest bardzo luźny?
wyłączyć z prądu odkręcić pokrywy (górną i tylną ) zdjąć pasek odkręcić koło pasowe i zdjąć je odkręcić śruby mocujące krzyżak z zbiornikiem wyjąć krzyżak ( jeśli nie chce wyjść to w oś bębna wkręcić śrubę do końca gwintu i walnąć młotkiem w śrubę celem wybicia ) zdemontować łożyska i uszczelkę wymienić łożyska i uszczelkę na nową sprawdzić jakość wałka...
Kolega dobrze myśli. Wymieniłem w zwolnicy łożyska bo myślałem że to one tak robią. Wymieniłem nawet małe koło zwolnicy i nic.
Trzeba odkręcić koło pasowe i zdjąć potem ściąga się tylną osłonę zbiornika. Masz rysunek może ci pomoże. http://obrazki.elektroda.pl/5382717500_1...
Podlewaruj koło do góry, jeśli luz koła będzie, to znaczy że na łożyskach.
Gdy przeczyściłem wtedy parownik obficie płynem do odgrzybiania i zlałem dużo wody przez tackę ociekową i tego dnia włączyłem normalnie klimatyzację to od dwóch dni jest wszystko ok. Sprawdziłem woda skrapla się z przodu parownika do tacki a z tylnej tacki ścieka z lewej strony rynienķą koło łożyska wirnika wentylatora i wygląda że wszystko jest ok,...
sam przd chwilą sprawdzałem styki - są ok czy może być przyczyną duże zużycie tylnego łożyska ? Czy może źle dobrane klocki? czymoże klocki muszą się dotrzeć - są wyraźnie za ciasne i koło nie kręci się swobodnie - leciutko dociskają cały czas... :(
Czujnik abs tylna oś prawe koło. Jeśli nie ma luzu na łożysku to odsunięty czujnik lub uszkodzona koronka. Sprawdzenie sygnału oscyloskopem rozwiąże sprawę
No i tu sie mylisz kolego.... bo w wielu chińskich skuterach występuje tylni tarczowy chamulec a zawieszenie tylne jest zrobione na dwa amortyzatory... no I właśnie taki dodatkowy wahacz, blache... Przykręca sie ją na dwie śruby koło plastiku układu chłodzenia(wiatraka) a druga część z dwoma łożyskami idzie właśnie na oś na którą zakładasz koło tylne...
Przy tych pralkach często niestety pękały krzyżaki. Zdejmij górną pokrywę i tylną osłonę. Zdejmij pasek i zakręć bębnem jeżeli szumi to uszkodzone łożyska. Potem musisz sprawdzić w kilku pozycjach czy bęben da się podnieść góra dół. Sam bęben nie cały zbiornik! Jeżeli się rusza to łapiesz drugą ręką za koło pasowe i sprawdzasz czy też się rusza. Jak...
Dziś sejko było jeszcze na stacji diagnostycznej i się okazuje że tylne prawe koło szybciej hamuje niż pozostałe. Jutro przegląd hamulców.
zacznij od poprawnego wyregulowania popuszczasz linki na maxa, dźwignia ma być oparta o szczękę, regulujesz regulatorem pomiędzy szczękami a potem dopiero liki na samym końcu jak będziesz miał założony bęben wyregulowane łożysko i założone koło przeglądnij jeszcze tarczę kotwiczną czy nie jest gdzieś przytarta
Rozebrać tył pralki zdjąć pasek i koło pasowe zdjąć opaskę spinającą zbiornik i zdjąć tylną obudowę zbiornika razem z łożyskami wyjąc łożyska.
Ciężko o wróżby. Może na początek przełóż opony (przód-tył) wyeliminujesz jedna rzecz. jeśli chodzi o łożyska to jak będziesz miał już koło w górze zobacz czy jest luz.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Napięcie na akumulatorze alternatorze vagu czy gnieździe zapalniczki niemalże identyczne co do setek volta. Jedynie vagowski woltomierz pokazuje lekkie herezje. Podwyższanie obrotów nie powodowało zmian napięcia. Alternator wymontowany i oddany do fachowca. Diagnoza regulator napięcia + wytarte koło pasowe. Dodatkowo...
witam mam problem z renault master 3 zbudowanym w 2016 tylne koło po prawej zawsze ciągnie. Samochód ma nowy moduł abs tylko część mechaniczną. nowy zacisk hamulcowy, klocki hamulcowe, elastyczne i linki hamulca ręcznego... przewody zostały przepłukane środkiem do czyszczenia hamulców. Nie daje żadnych błędów podczas odczytu, po podniesieniu autobusu...
Nic innego jak łożyska , na razie bez demontażu zbiornika ,dostań się to tylnej części koło pasowe i zobacz czy nie ma wycieku delikatnie z rdzą od strony ośki ,czasem widać rdzę .
:D rozmawiałem ze znajomym mechanikiem z rodziny ,który powiedział mi ze jak koło ociera o błotnik w ZX to znaczy że tulejki na czopach są już wyrobione i podejrzewam że czeka Cię wymiana czopów lub planowanie ich ,oraz oczywiście kupno nowych pierścieni na owe czopy. po tym obowiązkowa wymiana poduszek skrętnych. sumując 2xpoduszki to coś koło 120zł...
OK, łożyska i simmer już mam, chodzi mi o samą robotę - demontuję koło pasowe i co dalej? Czy muszę ściągnąć tylną obudowę bębna? To się wiąże z demontażem silnika, górnego balastu, co jeszcze? HELP ME!
Witam. Panowie w tylnym kole miałem problem z łożyskiem. Koło miało wyczuwalny luz na boki. Po dociągnięciu lekko łożyska koło nie miało luzu jednak mocniej się grzało niż drugie. Widać to było także podczas obrotu koła ręką. Gdy łożysko było popuszczone to robiło 3,5 obrotu a po dociągnięciu tylko 1-1,5 obrotu. Mechanik wymienił mi dziś łożysko. Stwierdził...
odkręć tylną klapę potem koło pasowe następnie krzyżak (śruby gwiazdkowe )wybij ośkę ale krzyżak musisz podciągać do tyłu resztka to pestka
Podnieś te koło na lewarku i pokręć nim, jeżeli będzie słychać szum to prawdopodobnie łożysko do wymiany, jeżeli słychać strzelanie przy ruszaniu to łożysko może być w bardzo złym stanie.Zwróć też uwagę czy koło nie stawia oporu przy obracaniu - oczywiście operacje te wykonaj bez wrzuconego biegu.
Witam . 1 sztuka wtryskiwacza benzyny na zapas, ze 2 najdłuższe kable zapłonowe - zawsze można dać w miejsce krótszego - na odwrót już nie :D Świece zapłonowe przynajmniej ze 2 sztuki i jedna cewkę WN (tam są podwójne) Kloski hamulcowe przynajmniej po komplecie na koło przednie i tylne- dalej można improwizować. A łożysko do piasty? Przegub? No i paski...
Witam. Każde łożysko ma jakiś tam luz. Jeżeli półoś będzie miała duże luzy w łożyskach to wtedy pierścień uszczelniający w zwolnicy nie będzie uszczelniał i będą przecieki oleju. Co do półosi to najlepiej by było zdemontować ją razem z łożyskami. Najpierw musisz wymontować wał koła tylnego by koło zębate napędzane zwolnicy odkryło gniazdo z łożyskiem...
Tak, chodzi o pierścienie ABS na piastach. Pierwszy błąd /Koło biegunowe na lewej tylnej osi jest uszkodzone./ może się też pojawić przy luźnych łożyskach piasty. Pozostałe, czujniki za mało zbliżone do pierścienia ABS
podważasz....mogą zejść razem... (najlepiej jakimś przecinakiem lub drugim młotkiem podważ) UWAŻAJ ŻEBY TYLNEJ POKRYWY NIE USZKODZIĆ....
Trzeba odkrecic skrzynię od tylnego mostu, następnie wycofać do tyłu skrzyni wałek Wom aż koło napędzane wom zsunie się z wielowypustu wałka. Inaczej wałek I st. nie wyjdzie, bo koło wom przysłania gniazdo łożyska.
musisz zdemontować bęben razem z tylną pokrywą zbiornika i gniazdami łożysk, zdjąć duże koło pasowe i wybić delikatnie żeby nie uszkodzić gwintu bęben razem z półosią. Następnie wybić z gniazd łożyska i zimmering, osadzić nowe i w odwrotnej kolejności wszystko zmontować. Powodzenia.
żadnych narzędzi - poza ściągaczem do łożysk (taki trójnik ze śrubą pośrodku) ale będzie potrzebny tylko, gdy łożyska się sypnęły i zostaną same pierścienie na wale bębna Aby zacząć - nie należy rozbierać całej pralki tylko: 1- Zdjąć tylną pokrywę odsłaniającą koło napędowe - zdjąć pasek, odkręcić śrubę z koła i delikatnie uderzając zdjąć koło z wału...
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Jeśli bęben jest obluzowany to nie można pralki używać, bo łożysko wewnętrzne już się rozpadło.Tego "zacisku" nie ruszaj.Zdejmij koło pasowe,rozbierz plastikowy bęben zewnętrzny na spojeniu,wyjmij tylną część wraz z bębnem obrotowym i wybij oś bębna z oprawy, a potem simmering i kolejno oba łożyska.
Dzięki, ale potrzebuje bardziej szczegółoej pomocy.Mam tylną plyte rozebraną i koło pasowe sciągłem.Łożyska widać ale jak wyciągnoć ?
Ściągasz tylną połowę obudowy, koło pasowe bębna, odkręcasz krzyżak (6 śrub). Następnie ściągasz krzyżak, bez ściągacza, bo on tu raczej nie pomoże. W tej pralce krzyżak dość mocno siedzi na zbiorniku, więc trochę się namęczysz. Ja zazwyczaj podważam krawędź zbiornika w miejscu gdzie jest mocowany krzyżak za pomocą śrubokręta, ale z wyczuciem, ponieważ...
1. Może trzymać hamulec. Sprawdż czy koło sie nie grzeje. 3. Rozmiar opony ma coś do tego. Żeby sprawdzić łożysko wystarczy podnieść auto żeby koło było w powietrzu i nim obrócić jak najmocniej, z wałem podobnie, podnosisz tylne koło i obracasz tyle że musisz nasłuchiwać pod spodem.
Zdemontuj koło, kluczem 19, zdejmij bęben kluczem 12, zdejmij piastę (która jest łożyskiem) kluczem 32 i to wszystko. Pamiętaj że takie błahe tematy zakłada się w dziale początkujący. Klucz 32 musi być nasadowy.
Witam. EBS Diagnosis 03257-00 Błąd koła biegunowego, oś tylna, prawa strona. Sprawdzić koło biegunowe osi tylnej po prawej stronie pod kątem deformacji, uszkodzenia, zabrudzenia, ... Sprawdzić łożysko koła osi tylnej po prawej stronie. EDS Diagnosis 03088-03 EDS Diagnosis 03088-06 Coś źle podałeś, nie znam takiej jednostki EDS ???
Po wymianie piasty lewego przedniego koła (Skoda Fabia 1.4 mpi) nadal słychać jakby uszkodzone łożysko lewego przedniego koła. Sprawdzono tylne koła, łożyska w porządku, żadnych luzów etc. Po podniesieniu przodu samochodu lewe koło toczy się cicho, natomiast słychać szum prawego koła. Czy jest to możliwe, że uszkodzone prawe łożysko będzie słychać jak...
Postaraj się robić wszystko po kolei 1 odkręć dolną, przedniuą osłone pralki, wkręty po bokach u dołu. 2 teraz wkręty z tyłu pralki od blatu potem przesuń go do tyłu i podnieś do góry-blat zdięty 3 odkręć panel sterujący i odchyl, długoś przewodów powinna starczyć by go odchylic bez ich odczepiania 4 przednia osłona dwa wkręty pod blatem i dwa na dole...
czy łozyska są ok? także w skrzyni? wszystkie opony równo wytarte? wszystkie hamulce ok? jeżeli jedno łożysko ma luz i podczas jazdy przestawia się tarcza hamulca blokuje lekko koło to będzie ściągać tylko podczas jazdy. może byc też tylne koło. Tarcze są równe?
Zalej normalny olej zanim będzie za późno i sprawdź czy żadne koło nie stawia oporu. To że zlać to wiem ale o co chodzi z kołem ? co ma koło do tego . Kiedyś myslałem że tylnie koło może mieć problem coś z łożyskiem ale jakby coś sie działo z kołem po przejechaniu dluższej trasy było by gorące itp .. a sprawdzałem nie raz .. i wszystko było ok .. ale...
Ducha masz :) Ten dźwięk jest zbieżny z obrotami koła ? Obciera coś, klocki o tarczę hamulcową, osłona za tarczą, wg mnie tam szukaj. Z innym dźwiękiem, szuraniem szczęk o bęben, u mnie, łożysko w tylnym kole oznajmiało że się kończy. Ja żeby wyczuć luz na piaście musiałem naprawdę mocno ponagniatać koło, ale dla ponad tonowego samochodu w zakręcie...
W instrukcji naprawy pisze że trzeba dociągnąć tak aby ciasno chodziła podkładka pod nakrętką, ja jeszcze osobiście sprawdzam ze dwa razy w ciągu miesiąca czy nie ma luzu koło, bo często się układają i dostają luzu.
Jeżeli tak cudownie wszystko w hamulcach działa po obu stronach to pozostaje tylko zacierające się łożysko półosi /półosie obciążone/ lub piasty /półosie odciążone/.
Witam Łożyska do tej pralki to: 6203 ZZ 6204 ZZ,oraz simering: 25x47/64x7/10 odkręcamy tylną część pralki następnie koło pasowe i zdejmujemy je,potem odkręcamy osiem śrub trzymających krzyżak(klucz torx nr 40)ściągaczem zdejmujemy krzyżak wybijamy symering i łożyska,czyścimy gniazdo łożysk,wciskamy łożyska i symering wkładamy krzyżak na swoje miejsce...
Skoro chcesz moc to zostaw sprzęgło 126p z wałkiem sprzęgłowym, następnie małe koło pasowe i łożysko podtrzymujące. Paskami klinowymi schodzisz w dół na duże koło pasowe i z tego koła możesz na druga skrzynie lub bezpośrednio na tylny most. http://obrazki.elektroda.pl/3874595600_1...
Nie tak 1 stopień wyłączony napęd. 2 stopień napęd załączony przez tzw.wolne koło czyli gdy tylne koła wpadają w poślizg (buksują) to przednie ciągną. 3 stopień napęd załączony na sztywno. Piszesz że zgrzyta Ci na 3 stopniu po prostu się już wysłużyło trzeba by zajrzeć do tej pokrywy naprawiałem to kiedyś znajomemu ale co się z czym je nie pamiętam...
Łożyska jak i koła zębate są w bardzo dobrym stanie, martwi mnie jedynie jedna rzecz o której zapomniałem napisać wczoraj. Chodzi o to, że jak podniosę tylne koło i dodam gazu to skuter cały drży, wygląda to właśnie tak jak by łożysko było w tragicznym stanie. Jednak podczas normalnej jazdy nie da się odczuć żadnych drgań. Banan, bardzo dziękuję za...
Łożysko jest nierozbieralne! musisz kupić piastę, z tego co pamiętam to nie ma tam zawleczki tylko zaklepywana jest nakrętka, albo jest nakrętka samo zabezpieczająca. Dodano po 1 Jak nie masz pojęcia to się za to nie bierz, bo pewnie skończy się na tym że zdejmiesz koło i nie będziesz umiał ściągnąć bębna ;-)
Zwykły silikon + kilkanaście śrub. gdzie jest numer serwisowy tego ustrojstwa Naklejka na obudowie koło fartucha, na tylnej lub bocznej ścianie lub na pokrywie filtra.
Po odkręceniu tylnej ściany,aby było widać koło pasowe.Zrób z tyłu z góry.Tak aby było coś widać.
Odkręcasz 3 wkręty przedniej osłony, po zdjęciu z niej fartucha zdejmujesz ją, zdejmujesz górną pokrywę oraz tylną pokrywę, zdejmujesz pasek i koło pasowe, w przedniej części zbiornika zdejmujesz metalowe klipy, odłączasz wąż od zasobnika i ściągasz ścianę zbiornika, wyjmujesz bęben i wybijasz łożyska.
Witam, Od pewnego czasu moja pralka ARDO SE810 podczas wirowania zaczęła mocno hałasować. Pralka ma 7 lat i była przez ten okres dość intensywnie eksploatowana. Prawdopodobnie powodem głośnej pracy jest zużyte łożysko, które postanowiłem wymienić. Po odkręceniu tylnej osłony i odkręceniu imbusa na piaście zdjąłem koło napędowe. Pod kołem widać łożysko...
Są 2 sposoby 1.zdjąć koło pasowe,okręcić kluczem śruby mocujące tuleję do zbiornika,ściągaczem ściągnąć tuleję z łożyskami(ale bardzo często ten sposób zawodzi nie można wyciągnąć tuleji z zbiornika) 2.zdjąć koło pasowe,odkręcić silnik,zdemontować przeciwwagi,zdjąć blachy łączące dwie połowy zbiornika,wyjąć tylną część zbiornika razem z bębnem Uszczelka...
(at)millaka Romet tego raczej nie produkował. Romet był dawcą organów. Na jakichś pelikanach też to robili. To jest bardzo wywrotne, a teraz wyobraź sobie, że osoba z jakimś porażeniem jeszcze ma nogi przypięte. (at)agm6 https://allegrolokalnie.pl/oferta/rower-... koło na sztywno, drugie luźne na ośce. Ośka na dwóch łożyskach...
Chodzi mi w tym przypadku o siłowniki podnoszenia całości ładowarki, nie te od szufli. Chodzi Ci o podpory tylne czy jak? Jak już odpalę maszynę to sobie sprawdzę, tylko nie wiem czy dobrze myślę - podnieść łychę, zostawić uniesioną lekko i przesuwać na boki, jak będzie szło z małym oporem to w środku uszczelnienia do wymiany, ew cylinder lub tłok...
łożysko tylny koło tylny koło łożysko koło
renault laguna przycisk uszkodzenia przedwzmacniacza sonda przewodowa grzałka
falownik zabezpieczenie róznicówka falownik róznicówka
Parametry głośnika B&C 15PS100 4 Ohm z 2017 Jak powiększyć zdjęcie otrzymane przez MMS?