Ktoś najwyraźniej wcześniej rozbierał silnik i zgubił podkładkę dystansową 10.5x16x1 o nr. kat. 225691, dlatego tulejka dystansowa zastępująca koło zębate IV biegu "weszła" w łożysko.
W tych skuterach nie wymienia się łożysk jest to nie opłacalne i trzeba zdjąć zębatkę rozrządu która jest nakładana na "gorąco" na wał z odpowiednimi punktami i ponowne jej nałożenie wymaga odpowiedniego sprzętu, więc najlepiej kupić nowy wał na allegro kosztują ok. 130zł. Oczywiście mowa jest o silnikach 4T, a w 2T można jak najbardziej wymienić.
robi się to tak: rozkładasz wał na dwie połówki (przeciwwagi), potem wyciskasz czop i wymieniasz na nim łożysko, na koniec składasz wszystko do kupy i centrujesz wał, ale jak już wspominałem, nie zrobisz tego bez prasy
Np. Loctite 638.
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
Fotka druga. Uważaj na to łożysko w wale. Bo jest wahliwe. Trzeba go ustawić przed zjechaniem ze skrzynią.
mam luz na wale to jest normalne czy trzeba wymienić łożyska? Ten silnik nie posiada łożysk na wale, jest wytarta tuleja w korpusie silnika i nic na to nie poradzisz.
Radzę sprawdzić stan łożysk na wale; jeżeli będą posiadały luzy promieniowe wymiana uszczelnień nic nie da, bynajmniej na krótko ze względu na bicia wału. Prawdopodobnie masz to o czym piszę... zużyte łożyska wału..... oby nie.... Pozdrawiam!
Witam. Jakie łożyska i simmering na wale bębna są w tej pralce??? Rozebrać i samemu sprawdzić. Do takiego zabytku wszelka dokumentacja już dawno nie istnieje. PS. Dokopałem się zapisków. Latają łożyska 6204, 6205, a simmerinng zapewne obyczajny 30x55(?)x? W każdym razie kod oryginalny 55X1387 SAVEMA Musisz sam wybadać.
Nagrzanie aluminium powyżej 500 stopni usuwa utwardzanie dyspersyjne; palnikiem bardzo łatwo uzyskać tyle na powierzchni mimo szybkiego odprowadzania ciepła przez aluminium. Nie trzeba przecież aż tak grzać, wystarczy opalarką podgrzać tak 120 - 150 stopni, lub karter do nagrzanego piekarnika i wystarcza. Takie temperatury (lub nawet większe) silnik...
sprzęgło szumi = łożysko oporowe (te typy tak mają) wymienić, drży przy 4/5 bieg - łożysko na wale - trzeba wymienić, i od razu krzyżaki Marek ps. jak jeszcze na głowę się nie leje to jeździć.
Witam. Podam dwie rzeczy które możesz sprawdzić. Nity na magnecie, jak puszczają to zanitować na nowo lub nowe magneto bo prędzej czy później zniszczą łożysko na wale. Zerknij czy magneto nie obciera o cewki. Pozdrawiam.
Witam Jeżeli przed rozebraniem było OK [tylko się ślizgało ] więc przyczyną może być źle wyregulowane sprzęgło ,łożysko w wale przytarte , zbyt ciasny frez na tarczy sprzęgłowej [ zdarza się ] Oczywiście pomijam błędy montażowe . Pozdrawiam
Zapewne za sprawą korozji urwał się krzyżak mocujący bęben. Łożyska oczywiście że są. Na wale bębna.
To już radosna twórczość ja pisał (at)carrot Nic tam nie było. Tak ja wyżej kolega powiedział. Który kolega? (at)carrot
Jeżeli sprzęgło chodziło tak jak w osobówce, to nie masz sprężyn - dlatego nie masz sprzęgła. Łańcuch jest prostym rozwiązaniem, ale może być cięgno. Tarcze są takie jak w 60 tylko jedna ma krótszy kołnierz z wielowypustem. Nie pamiętam która. Zyczę Tobie powodzenia z tym przesuwaniem, szczególnie przy montażu. Ja bym to podwiesił nawet jak chcesz to...
Poniżej 7bar należy się już remont zestawu tlok-cylinder + ocena stanu łożysk na wale. Tak średnio zazwyczaj jest koło 8-10bar, im więcej tym zdrowszy zestaw, pod warunkiem, że nie był przekombinowany przy tuningu :)
Jak łożyska zostały w karterach to możesz sobie podgrzać opalarka karteru dookoła łożysk i lekko puknąć w łożyska młotkiem i wyjdą bez problemu. Karteru muszą być solidnie nagrzane. Jak łożyska siedzą na wale to musisz je lekko odbić od wału (przeciwwag) i dalej jak zrobić się szczelina to zakładasz ściągacz. Jak nie masz ściągacza to delikatnie wbijaj...
Rozumiem że masz wyciek przez łożysko na wale wirnika? Jak tak to wymień te łożysko na lepsze łożysko RS C3 i pozbędziesz się wycieku bo z tego co pamiętam nie ma tam żadnego simeringu. Co do szczotki to musisz wymienić na nową bo starej nie naprawisz a jak zostawisz bez linki to stopi się sprężynka i nawet może paść wirnik więc nie kombinuj. Linka...
Witam, mam pytanie: Jak wymienić łożysko na wale w sprężarce HS11 ? Te między wałem a korbowodem. Wał jest wygięty i wydaje się to niemożliwe (tylko jak to zostało złożone?) Ewentualnie czy da się założyć nowy korbowód na to łożysko ?
Dwa łożyska od strony koła magnesowego, oddzielone podkładką na wale korbowym, ponieważ kanał olejowy dostarcza mieszankę pomiędzy tymi dwoma łożyskami. Jedyny sposób na dobranie podkładki to pomiary... Ja to widzę tak. Wał z zamontowanym łożyskami po jednym z każdej strony i pomierzona szerokość. W lewym karterze łożysko zamontowane do końca. Następnie...
DW10? https://obrazki.elektroda.pl/3888388500_...
jeśli dobrze zrozumiałem, siadło łożysko na wale, trzeba to łożysko wymienić bo jeśli pracuje góra dół to uszczelniacz skrzyni krobowej traci szczelność i robi się problem
Nie znam się aż tak dokładnie, ale facet mierzył to po centrowaniu tak, że mocuje wał w tokarce, a następnie czujnikiem zegarowym sprawdzał bicie chyba w miejscu osadzania łożysk na wale. Oczywiście łożysk wału tam wtedy nie było :) Chodzi Ci o luz na łożyskach teraz, czy luz na nowych łożyskach, bo nie bardzo rozumiem ? Teraz nie wiem jaki jest ( nie...
Próbowałem wcisnąć komplet krzyżak/łożysko/simmering podkładając pod nakrętkę na wale bębna dużą podkładkę i wewnętrzną tuleję ze starego łożyska -- Właśnie tak i można delikatnie postukać młotkiem po krzyżaku, czy po tulei łożyskowej.
dokładnie nie wiem ale kilka rodzajów wyszlo. poszukaj w Google
czyli trzeba przerobic całe sprzeglo i taka jakby flansza zeby skrecic te skrzynie z silnikiem dobrze to rozumiem ? Dokładnie ta jak piszesz robisz flausze jej grubość zależy od tego czy wałek sprzęgłowy skrzyni audi jest podparty łożyskiem w wale korbowym silnika.Jak dobrze pamiętam to w audi jest podparty łożyskiem igiełkowym ,jeżeli tak jest ?to...
Może da się coś nawinąć na wał między korpusem i głowicą tak by zaklinować wał i wtedy odkręcać głowicę... ewentualnie jakoś zaklinować (wkręt?) wał silnika wykorzystując otwór na wale (strona łożyska). Dzięki za ostrzeżenie przed kiepsko pomyślanym produktem.
Jeśli miałeś uszczelnione to bez znaczenia są warunki atmosferyczne, nic się nie dostaje do środka prądnicy. Musi być jakieś miejsce nie szczelne, gdzie się woda dostaje do środka . Jakie masz łożyska na wale prądnicy, bo i tu może być problem z nie szczelnością.
A ja mam pytanie na jakiej zasadzie regeneruje się pompy wspomagania ? Co tam się wymienia ? Zapewne łożysko na wale oraz uszczelniacze czy coś jeszcze ?
Przypuszczam że C3 jak większość tego typu łożysk stosowanych na wale.
Uszczelek oryginalnych bym nie ruszał. Dzisiejsze uszczelki "org" ze sklepów to niestety badziewie. Oryginalne uszczelki miały jeszcze nieco inną grubość. Remont takiego silnik (rozpołowienie) jest niewskazane w obecnym stanie. Tym bardziej że nie masz narzędzi, przyrządów i doświadczenia. Głowicę zakłada się bez uszczelek. Warunkiem jest jednak dokręcenie...
Katalog? To mam go kupić żeby dowiedzieć się wymiarów czy co?Nie może ktoś mi ich podać ?
witam mam taki problem mam wykaszarke husqvarne 235r i gdy ustawie gaźnik dobrze chodzi ale gdy postoi ciężko odpala ale jak już odpali inaczej pracuje czy mogą być to łożyska na wale???
Jakich użyliście Panowie łożysk na wale z nożami i jakiego mocowania tych łożysk?
Jeśli nie było oleju a łożyska wału oryginalne to zapewne rozleciało się łożysko wału bo są smarowane olejem z silnika te od strony sprzęgła.
Tymi kanałałami przedostaje się mieszanka która smaruje łożyska wału.
Nie mam sposobu na te kliny poprostu próbuje aż wejdzie i się wku.....m. Silnik jest bez skazy. Łożyska na wale chodzą super. Łożysko od strony sprzęgła także. Tylko to jedno wydawalo dźwięki podczas obracania. Po wyprostowaniu oslony chodzi cicho. Na walku sprzęgła nie ma nic co moglo by rumotać. W sprzęgle też. Wiec pozostaje tylko ta osłona. Niestety...
Przyłącze się.Nie nic się nie stanie.Olej po 300km wymienia się dlatego gdyż przez pierwsze 300km silnik sie najbardziej intrenstywnie dociera jest najwieksze tarcie opór i temperatura.A proces technologiczny nie jest idealny i na cylindrze tłoku i pierścieniach zostana jakies nie rownosci ktore muszą się spasować.I w oleju są śladowe ilości opiłków...
A co ma do rzeczy luz C4 (a nie tolerancja!) i niepoprawny montaż? Jak były oryginalnie C3 to takie załóż, ale dobe np. SFK lub NSK lub nasze z Kielc. Dobrze że w ogóle zwróciłeś na to uwagę. Przy złym montażu nawet luz C178 nie pomoże, bo i tak go kasujesz ściskając połówki karteru i łożyska działają jak skośne a nie poprzeczne. Poczytaj uwagi producentów...
Spodziewam sie luzu nałożyskach na wale i na łożysku swożnia tłoka,nie wiem co z łożyskiem korbowodu na wale bo jesli będzie do wymiany to czy musze wymienić caly wał ?Mam jeszcze pytanie czy jesli cisnienie w cylindrze słabe to czy wymiana tylko pierscieni coś pomoże. Dodano po 4 Dodam że silnik odpala bez problemu wieć to cisnienie nie jest jeszcze...
Witam Jak w temacie remontuję sprężarkę ASPA 3JW60. Mam ją całą rozebraną, są tam łożyska na wale, ale nie pisze jaki model, jedynie produkcja DDR. Ktoś jest w stanie podać mi co to za model łożysk tam siedzi ? Chodzi mi o oba łożyska. pozdrawiam
Witam Wszystkich mam taki problem z polonezem W samochodzie jakiś fachowiec wymieniał środkowy krzyżak nie zauważył oczywiście ze do wymiany nadaje się również łożysko na wale oraz tylny krzyżak przy moście polonez podczas jazdy dostaje wibracji strasznych strasznie trzęsie im szybciej jechać tym mniej trzęsie.Koleś który ma ten samochód mówi że przed...
Witam. Łożysko wyciskowe sprzęgła. Ewentualnie (o ile występuje w tym modelu) łożysko podporowe w kole zamachowym/wale silnika. Ale na 99% łożysko wyciskowe sprzęgła. Pozdrawiam.
Wcale nie, może podał by dokładny numer łożyska szczególnie końcówkę Cx? I jaka końcówka Cx daje luz łożyska przy wale fi 30mm 0,20mm? Poza uc206 nic na łożyskach niema Powtarzam pytanie, gdzie masz ten "luz"?
Wał nie może mieć takich luzów. Więc do wymiany są albo łożyska albo nie są założone pierścienie segera ograniczające luzy boczne wału oraz łożysk. Słaba moc może wynikać ze zniszczonych simeringów na wale korbowym. Tak że bez rozbiórki silnika się nie obejdzie. Nie jest to nic strasznego.
Silnik po takim przebiegu jest doskonale dotarty, spasowany, elementy się "ułożyły" i współpracują idealnie. Jeśli nie stwierdzasz uszkodzeń mechanicznych wymień tylko simmeringi. Jeśli masz znaczne luzy - wymień łożyska na wale korbowym. Jeśli na tłoku nie ma przedmuchów oszczędź go... Rozbierałem wiele silników po "domowym" remoncie. Jeśli nie zrobisz...
Wymieniony cylinder, tłok i osprzęt oraz uszczelniacze i łożyska na wale. :D
U mnie ta panewka to była jakaś wydumka. Z materiału znacznie miękciejszego niż alu (coś jak ołów/cyna). Przy stuknięciu młotkiem, od razu się odkształacało. Był plan, aby dorobić nową z plastiku (takiego jak do prowadnic), ale rano byłem w sklepie rolniczym i kupiłem nowy korbowód z łożyskiem igiełkowym i łopatką do rozbryzgu. (150 :/) Panewka/łożysko...
Rolki napinające 20Nm, rolka prowadząca 50Nm, śrubę na wale 90Nm +90* Wałek rozrządu nakrętki - pierwszy etap 6nm, drugi etap dokręcić o 90* Łożyska główne na wale - 65nm Pokrywy korbowodów - pierwszy etap 30nm, drugi etap dokręcić o 120* Głowica - pierwszy etap 40nm, drugi etap 60nm, trzeci etap dokręcić o 90*, czwarty etap dokręcić o 90* (w określonej...
Jednak łożysk na wale nie wymieniam na wałku wydają się dobre . Czy simeringi wymienić przed rozłożeniem na części silnika było ok. Czemu w tych silnikach się nie wymienia tych łożysk na wale?
Należało by dokładnie zdiagnozować co hałasuje. Łożysk na wale sam nie wymienisz trzeba mieć pojęcie i przyrządy (jedno z nich jest za wciśniętą zębatka rozrządu). Pozostaje wiec wymiana całego wału. Do tego rodzaju prac wyjęcie silnika jest konieczne.
Sprawdź szczelność kolektora ssącego i komory korbowodowej, również uszczelniacze łożysk na wale. Dwusuw, musi być szczelny. Inaczej próżny trud.
Podkreślę, że to nie ja je wysłałem, tylko pseudo mechanik. Moim zdaniem wszystkie żeberka piły wpływają na równowagę koła, tak jak np. koło w samochodzie, chodzi o wyważanie, jeśli tego nie będzie to nie rozwali się czasem łożysko na wale? W sumie to tylko ja tak myślę...
Wał na którym jest osadzony wirnik nie ma "bicia". Otwory pod łożyska wału są centryczne.
Może po prostu są zużyte łożyska na wale. Też tak ostatnio miałem, był straszny hałas. Po wymianie łożysk hałas ustąpił.
Bywa, że nieszczelny uszczelniacz(symering) powoduje dostawanie się wody do łożysk na wale kosza, co może objawiać się rdzą w pralce i z tyłu w okolicy krzyżaka, ale to musi skutkować zniszczeniem łożysk. A jeśli twierdzisz, że wszystko pracuje cicho i bez luzów... to nie ten trop.
Witam serdecznie. Posiadam skuter 4t 50cc i nie wiem co się z nim dzieje. Chciałem wymienić łożyska na wale i mi się udało. Po odpaleniu okazało się, że zaczął klekotać bardzo głośno. Wyregulowałem zawory i nic. Nie wiem co się dzieje. Jakieś porady?
Cześć. Z czego mogę zrobić tą podkładkę co rozdziela komorę MZ TS? Słyszałem że kryngielit zbrojony się nadaje co o tym myślicie? I jeszcze jedno pytanie jaka jest kolejność simeringów i łożysk na wale mz ts 150
Witaj. Podejrzewam że łożyska powinny miec luz technologiczny C3 czyli wysokoobrotowe, ale wydaje mi sie że dobre SKF powinny wystarczyć, ale moge sie mylić. Pozdrawiam.
Sprawdź luzy na wahaczach, łożyska kół oraz przeguby (wewnętrzne i zewnętrzne-głównie). Z tego co wiem to BMW ma napęd na tył :) Sprawdź wyważenie kół i jak nie pomoże to łożysko na wale
Ja by zakładał nowe łożysko bo nie obróciło szalki na wale. Tylko kup sobie łożysko 2RS nie ZZ. 2RS jest pyłoszczelne (gumowe uszczelnienie) luz oczywiście C3. Można wstrzyknąć parę kropel rzadkiego oleju pod te gumowe uszczelki strzykawką 2cm3 z igłą 0.3 mm (da się wsunąć pod wargę uszczelnienia łożyska bez uszkadzania go).
Wszystkie łożyska wału korbowego do wymiany. Będzie problem z wymianą tego środkowego, sam tego nie zrobisz, bo trzeba rozłączyć wał. Nie polecam tanich łożysk. Uszczelniacze też wymień.A czopy wału nie wybite? Gniazda w karterach?
Jeśli to korbowód jest przekrzywiony to wina łożyska na wale, czy przy sworzniu?
Witam i proszę o radę. Według instrukcji zamieszczonych na elektrodzie zdemontowałam pralkę w celu wymiany łozysk. Doszłam bez problemów do wyciagnięcia z całości pralki samej pokrywy bębna połaczonego z samym "koszem " na pranie ( ten srodkowy nierdzewny bęben).Praca utkneła w martwym punkcie bo nie wiem czym i jak wybić te łozyska i jak wstawić tam...
Części są coraz gorszej jakości. Nie uwierzę, że część którą kupię obecnie i wymienię popracuje przynajmniej tyle co fabryczna. awaria pompki,wtedy łożyska na wale dostają ,,po czapie,,. Wyjaśnij mi proszę co ma pompka oleju do łożysk na wale?
Albo łożyska na wale.
Łożyska wału, korbowód, zawory, trzeba to posprawdzać.
Porada dla autora. Doprowadzić do stanu kiedy łożyska będą wsuwały się lekko w obudowy. Druga rzecz. Najpierw dokręcamy obudowy do ramy a później blokujemy łożyska na wale śrubą.
Marna jakość dźwięku w nagraniu, trzeba dobrego aparatu/kamery a nie kieszonkowej zabawki. Bez rozbiórki silnika tu się nie obejdzie. Strzelam że do wymiany są łożyska na wale korbowym, padło łożysko na korbowodzie lub (i w następstwie) przytarł się cylinder.
A ja mam inne pytanie: czy ten silnik jest przystosowany do przenoszenia w ten sposób obciążeń wału? Czy łożyska na wale to wytrzymają, tzn. jak długo? pzdr
Mam jeszcze jedno pytanie jakie są objawy jeśli łożyska na wale się kończą?
2.Moim zdaniem lepszy seryjny cylinder(jezeli nie interesuje Ciebie tuning) z tłokiem renomowanego producenta (asso werke, meteor itp...) NIE TANIM/CHIŃSKIM ! 3.Łożyska na wale mogą mieć niewielki luz, jeżeli producent takie przewidział (i takie są zamontowane) NP. C3, C4. Łożyska na korbowodzie nie powinny mieć luzu wzdłużnego, na boki jest dopuszczalny...
Automat od manuala różni dodatkowe małe łożysko w wale korbowym (w automacie jest). Oznaczenia silnika mają inne zestawy rozrządu! Po mojemu nie są zamienne!
Sprawdź amortyzatory oraz łożyska na wale bębna.Powodzenia
może to zawory? albo łożysko na wale korbowym? Miał już ktoś z was podobne objawy?
Znalazłem takie wartości, ale nie jestem ich pewien. Głowica: - 30Nm, - 73Nm. Łożyska wału: - 25Nm, - 52Nm. Korbowody: - 16Nm, - 32Nm. Wałek rozrądu: M8 - 22Nm M6 - 12Nm
Albo coś wpadło przez gaźnik (sprawdź przepustnice) lub tłumik, ewentualnie jest to fragment koszyczka z łożyska wału. Zdjęcie, jest bardzo niewyraźne.
Sprawdź łożysko na wale. Znajomy miał podobny problem. Pozdrawiam
Też obstawiam dwumase.Kolego,a łożysko na wale podporowe sprawdzałeś?
Mogło się rozsypać łożysko na wale, może tłok się zaciera, trzeba rozebrać silnik, nie ma innego wyjścia
Przy zakładaniu nowej tarczy pamiętaj żeby ją dobrze wycentrować względem łożyska w wale.
rozbierałem te sprzęgło jest założone poprawnie sprawdzałem ż yotubem jak gość krok po kroku zakłada takie samo i tam nie da się założyć nic odwrotnie mogłem kupić luka Błąd montażu to nie tylko odwrotny montaż czegoś. To można zniszczyć na wie sposobów. Nagminne jest złe wycentrowanie tarczy ,lub nie wcelowaniem wieloklinu albo w łożysko w wale i...
jakie łożyska ? na wale. Sprawdz diody prostownicze pod zbiornikiem paliwa ,ale co się bardziej grzeje wirnik czy stojan?
Fajne te "sciągacze - odklejacze" ale do łożysk na wale, a nie w gniazdach łożyskowych. W silnikach 3f łożyska bardzo często są w pokrywach zamykających obudowę stojana. Wtedy najlepsza jest prasa, a w odtoteczności zestaw młotek i jakiś pobijak lub młotek i śrubokręt ślusarski.
Witam. Mam problem z moją MZ ETZ 150... Mianowicie... Pali na kopa lecz przy maksymalnym przekręceniu manetki kręci tylko 5- 5,5 tyś... po czym słychać strzały i takie buu buu buu buu... Jest to platynkowiec... Zapłon jest dobrze ustawiony gdyż kopnik nie oddaje, pali na kopa tylko przy tych 5,5 tyś zaczyna go dławić i strzelać... W silniku były wymienione:...
Czy sprawdziłeś łożysko w wale w które wchodzi wałek sprzęgłowy? Może już stanęło, piszczy i kręci wałkiem dlatego nie wchodzą biegi.
Te simmeringi to tak zdroworozsądkowo, będą przepuszczać to znowu skrzynia w dół, czy raczej w bok, będę robił z kanału. Tylko żeby nie zaczęło cieknąć na nowym jak jest rowek w wale wytarty. Przy wymianie oringu 11 warto sprawdzić tulejkę prowadzącą łożysko oporowe (lubi się wycierać).
Dolny uszczelniacz jest wbity w łożysko? Pokaż jak wygląda od drugiej strony. Środek łożyska został na wale ?
Dzień dobry. W moim stihlu wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, łożyska na wale, uszczelniacze. Wszystko robiłem z pietyzmem, powoli i dokładnie. Piła po montażu ma ogromne problemy z odpaleniem. Jak już odpali po zalaniu cylindra praca trwa kilka/kilkanaście sekund i koniec. Proszę o pomoc w temacie.
Właśnie nie, jest mnóstwo chińskiego badziewia. A także solidni zachodni producenci. Jak znajdę to pokaże ci zdjęcia Timkena produkcji USA, oczywiście nie kupionego na Allegro, tylko kupionego w autoryzowanym serwisie jako część zamienna i to nie byle jakiej marki, lecz wiodących producentów. To, co zobaczyłem na bieżni łożyska za 800 zł, to aż włos...
Te prawie 6 tys. obrotów na minutę wału czteronożowego to na bank robi czyściutko. Moc głównego motorku tez wystarczająca. Co do potania o Jonsereds - to jak z kolei mam pytanie odnośnie tej ostatniej literki ,,s,, . Piszesz coś o producencie. Możesz bliżej jego dane zamieścić czy też jest to z dalekiego wschodu. Bo Jonsered jest znana ale z pił spalinowych...
Kolejny błąd, nagar z tłumika dostał się do skrzyni korbowej a tym samym do łożysk walu. Druga sprawa, taki nagar jest bardzo twardy i może spowodować uszkodzenie cylindra i tłoka.
Jaki olej lejesz do paliwa? O ile lejesz. Uszczelniacze wału nowe? Prawidłowo założone? Łożyska na wale z jakim luzem? Nowe czy stare?
witam! ja mam podobny roblem, tylko że z łożyskami na wale znajdujące się między przciw-wagami (na środku wału 2 łożyska). nie posiadam starych lożysk i nie mam jak kupć na wzór... jeśli ktoś zna wymiary czy symbole tych łożysk niech je poda będe bardzo wdzięczny
Przy odłączonej od prądu maszynie (kabel odłączony od gniazda zasilającego) sprawdź ręką czy mechanizm lekko się obraca. Sok z kapusty mógł spowodować korozję łożysk wału tarczy tnącej i (lub) silnika i dlatego silnik nie może ruszyć.
Ta firma to pomp nie produkuje tylko sprowadza z jakiego kraju ? Po za tym do czego to ma służyć, pompować koła do samochodu,roweru drobne prace malarskie Ok .Ale do większych prac to się nie nadaje,ułożyskowanie tylko z jednej strony , ciekawe czy ma łożyska na wale czy panewki.
Na pojedyńczym wale łożysko 1208 . Na dwóch wałkach łożyska 1206 . To sobie można średnice posprawdzać.
Należy także sprawdzić łożyska na wale. Przy sprawdzaniu tzw. ręcznym mogą wyglądać całkiem ok, ale nawet przy najmniejszych luzach może wystąpić stukot.
Wymień świecę na nową, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. Kiedyś tak miałem, że świeca się rozszczelniła. Druga sytuacja to uszkodzone (nieszczelne) łożysko na wale korbowym. Jak sie znowu zatrzyma, to ściągnij filtr powietrza i zobacz, czy zasysa powietrze przez gaźnik. I porównaj zasysanie "na zimno" i "na gorąco".
ariston łożysko łożysko łożysko łożysko electrolux amica łożysko łożysko
zrobić kopię zapasową nawigacji hyundai wentylator chłodnicy teleinformatyk egzamin zawodowy
ue40j5100aw tuner wymiana grzałki bojler
Schemat serwisowy Sony CFD-S07/S07CP - gdzie znaleźć? Oleo Mac 937 - Regulacja gaźnika i problemy z obrotami