30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Aby połączyć Magicara z c.z podłączasz różowy i pomarańczowy do masy a Niebieski i zielony(z alarmu) łączysz z Białym i brązowym kablem wychodzącym z centralki zamka. Możesz także pominąc centralke zamka. Wtedy łączysz kable alarmu z centralką w sposób: Niebieski > niebieski zielony> zielony z alarmu czarny i biały do masy pomarańczowy i różowy do plusa.
Ja mam aktualnie podobny problem z nv5 i sp-5500. Trzy tygodnie po montażu klient dzwonił ze alarmy z jednego czujnika generuje centrala - pojechałem wymieniłem i spokój. Minęły dwa miesiące i kolejny nawala.
czerwony-plus,czarny-masa,biały-wyzwalan... plusem,niebieski-wyzwalanie masą, szary z alarmu łączysz z białym syrenki,temat wałkowany wielokrotnie.
Otwierasz obudowę alarmu - w środku zazwyczaj są dwa przekaźniki. Jeden do kierunkowskazów a drugi do odcinania obwodu - ten Cię interesuje. Patrzysz po ścieżkach na płycie które to przewody i je łączysz.
Mam taki schemat i rozpiskę, ale w j.angielskim. M357tv-1. Jak się przyda mogę wrzucić na forum. Ogólnie jednak chyba nic z tego nie będzie, kilka razy próbowałem zaprogramować piloty. Skończyło się demontażem, wypinasz wtyczkę i odszukujesz przecięty fabryczny przewód do którego dołączone są dwa przewody od alarmu (jakaś blokada). Łączysz je razem...
To co w środku syreny nie ma najmniejszego znaczenia. Jeżeli problem z odpalaniem auta wynika z awarii alarmu, musisz jakoś obejść alarm i przywrócić połączenia oryginalnej wiązki Mazdy. Pisałem wcześniej. Po kablach wychodzących z alarmu (syreny) staraj się dotrzeć do ich połączeń z kablami z wiązki samochodu. Szukaj kabla z wiązki samochodowej, który...
nierozumiesz oco mi chodzi przekręce kluczyk wgl niema prądu przejade kawałek i juz jest normalnie jakby gdzieś kabel nie łączył alarmu nieposiada
Hej! Przewód do manipulatora to w sumie mogę dołożyć ale alarm ma służyć tylko do informowaniu o wejściu do mieszkania. Tzw. smart home mam oparty na produktach Shelly i nie chcę ich łączyć więc pod alarm niczego innego nie chcę podłączać.
Interesuje mnie MD z wysyłką powiadomień email. Nie planuję łączenia z alarmem z uwagi na niedokładność MD w kamerach IP.
To mi wygląda na uszkodzenie w autoalarmie.Trzeba by było rozłączyć przewody ,które łączą alarm z kierunkowskazami i wtedy wszystko się wyjaśni.
A może odcięcie alarmu nie łączy?
Trzeba separować krańcówki i kierunkowskazy, przewód od zamka nie przecinasz, tylko łączysz się do niego dwoma przewodami z alarmu równolegle.
No następny co nie czytał od początku... Jestem z Tobą od pierwszego posta i widzę jak się męczysz. Przed czym Ty się chcesz izolować stosując transoptory? I w końcu powiedz co to jest "sygnał alarmu".
Jezeli masz diode od alarmu to łatwo trafisz po "kablu" do centralki. Nastepnie dalej idz po kablach które służą do blokowania obwodów, łącz przewody rozciete a od centralki odcinaj.
Żółto-czarny i żółty z alarmu do masy, pomarańczowe pomijasz, a biały i biało-czarny łączysz z brązowym i białym w wiązce sterownika zamka centralnego.
jeżeli użyjesz tego sterownika Carprotec Scorpio to już będziesz miał sterowanie całym zamkiem z klucza, a jak dopniesz do niego ten alarm co masz to i z pilota też będzie, a jak nie zależy ci na sterowaniu z kluczyka to obędzie się bez Carprotec Scorpio i wystarczy sam alarm. jeśli z klucza ma latać to alarm konfigurujesz na sterowanie masą. jeśli...
zalezy jakie kupiłes siłowniki:( poszukaj chematu alarmu na google.pl gdzie swidziałaem sotatnio a co do alarmu prestige to jest oki alew ople go zle montowali cz prugu od kierowcy jest lączenie kabla tury pszestaje z czasem łączyć alarm
Zgadza się :). Nie doczytałem o tym że masz sterowanie przyciskami i pilotami, myślałem o jakimś innym sterowaniu. W takim przypadku nie ma co się kręcić dalej w kółko - teoretycznie wykonalne, ale trudne i kosztowne - problemem jest kwestia wprowadzenia danych do ekosystemu Tuya - można użyć jakiś switchy podłączonych do wyjść centralki (raczej nie...
Rozumiem że ULN mogę stosować zamiast bc547 do sterowania przekaźnikami tak? Tak. ULN2003 łączy aktywne wyjście z GND.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Podłączyłeś podtrzymanie syreny, a nie podłączyłeś wyzwalania. Łączysz jeszcze jeszcze wyjście z alarmu (zależy jak wychodzi sterowanie z alarmu) z odpowiednim wejściem syrenki - jedno wyzwala +, drugie -. Wyjście z czujnika możesz podłączyć bezpośrednio do wyzwalania - syrenki. Dostaniesz cos na kształt prealarmu, który jednak omija alarm i nie zapisuje...
podłączać i nie sugerować się,te 12V przy zamknietych drzwiach to przepyw prądu przez włókno żarówki,krańcówki sterują masą i tak masz łączyć.
Masz jak na dłoni, że Zone Alarm nie został odinstalowany, tylko usunąłeś niektóre jego składniki. Rzeczą normalną jest, że program w takich warunkach blokuje dostęp do sieci, bo zazwyczaj uszkodzenie plików lub wyłączenie niektórych funkcji Zone Alarm powodują wirusy. Jest to dowód, że Zone Alarm jest aktywny, uszkodzony nie pozwala łączyć się z netem...
Problem rozwiązany po 2 miesiącach walki okazało się że wtyczka od zamka drzwi kierowcy nie łączyła i alarm nie pozwolił odpalić bo nie czytał zamka
Sharp mówi dobrze do ty. Jedno wejścia nie może być bo brakło dla ty. Linia zielona nie ma być do narysowania do czego z ostatnia czujnika. Expandera musi mieć centrala, bo łączenia niedobrze na linia dwa. :)
Aparat analogowy (a właściwie to sam port centrali, do którego jest on podłączony) może automatycznie wybrać max 32 cyfry po podniesieniu słuchawki. Można więc wpisać cały numer z 9 'na miasto' lub innym prefiksem dostępu do konkretnej linii lub grupy linii. Inna sprawa, że linie z alarmu powinno łączyć się 'przed centralą', bezpośrednio do analogowej...
Generalnie to wszystko, co opisałaś, to jest do zrobienia. Jest to tzw. alarm z elementami automatyki. Alarm chroni a automatyka steruje roletami, temperaturą, oświetleniem czy nawet podlewaniem ogródka. W łączeniu alarmów i elementów automatyki specjalizuje się Satel. Pod tym linkiem [url=http://www.mieszkajbezpiecznie.pl/a...
Przeczytać Instrukcję gdzie wiele jest wyjaśnione, następnie zaprogramować centralę.
Alarmu i tak nie ruszysz drugą centralką, także pomyśl czy go zostawić , chyba że Ci jest niezbędny do szczęścia... Przy jego wtyczce będziesz miał kierunki do podłączenia, ale wyjścia do siłowników idą z innego pudełka. U mnie alarm steruje centralnym, i tak jest najprościej mając ori centralny zamek, tylko dwa przewody łączą alarm z centralnym daewoo,...
Tak demontujesz Cyklopa i w jego miejsce montujesz ten sterownik. Następnie łączysz go z centralką alarmu Patrol hps 619p
Niestety zgadzam się z Ircys-em, w Pana przypadku nie ma szansy na stworzenie takiego systemu. Musiałby Pan zdecydować się na zwykły alarm, który informuję Pana telefonicznie o zaistniałym niebezpieczeństwie. Zastanawiam się skąd pomysł na mieszanie do tego domofonu? Pozdrawiam http://www.eldomix.com.pl/ Z tego co wiem wideodomofony leelen z serii...
włączniki krańcowe klap i drzwi masz połączone razem więc logiczne że to nie wina centralki alarmu, masz jakis problem z krańcówkami w drzwiach, może sa skorodowane i nie łączą dobrze. a może kombinowałeś coś z separacją drzwi od klap diodami i źle podłączyłeś.
Mam taki problem, w T5(pilot i fabryczny centralny) po otwarciu drzwi pali sie wszystkie 7lampek żrąc 4 ampery, łączyłem alarm bezpilotowy zamyka dobrze otwiera też i rozbraja, ale jednocześnie otwarcie którychkolwiek z drzwi też mi go rozbraja tzn ten kabelek z siłownika jest jakoś łączony z przełacznikami drzwi. Wygląda to tak;otwieram drzwi alarm...
Tak więc jutro walka z alarmem i łączenie przekaźników wg schematu. Tymczasem Wielkie Dzięki.
Spróbuj podłączyć alarm ale bez tej małej czarnej wtyczki. Ona łączy ten czujnik ze świecącą diodą z alarmem? Jeśli nie, to odłącz też to pudełko. Czy do alarmu jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik? Słabo widać przewody w tej dużej białe wtyczce. Mniejsza biała wtyczka, to centralny.
Sprawdz krańcówki w zamkach, mogą nie łączyć
Zazbrajany będzie AI BOX - sztuczna inteligencja wykrywania osób poruszających się w zasięgu kamer. Po wykryciu sygnał idzie do centrum alarmowego i dyspozytor sprawdza co się dzieje. Nie ma żadnej centrali alarmowej (mamy w firmie także inny alarm jednak nie chce tego łączyć). Chce aktywować tylko tego AI BOXA.
kupiłem suzuki swift centralny zamek działa tylko gdy zamykam auto z otwieraniem jest problem słychać ruch urządzenia zamka lecz nie otwiera się.Czasami sie uda otworzyć. co może być zepsute. centralny jest połączony razem z alarmem firm SILICON.
1. Czujkę można tak ustawić , kwestia metody prób i błędów przy regulacji na uchwycie. Co do reszty. Proponowałbym do pomieszczeń w których chcesz aby były sterowane z centrali położyć osobny przewód zasilający z rozdzielni 3x1,5mm i do tego YDTY 6x0,5 do sterowania od centrali alarmowej do włącznika. Do rozdzielni elektrycznej pociągnij jeszcze przewód...
To napraw komunikacje z komfortem!! Jaki alarm??, czym łączysz się z tym komfortem??
Widzę, że masz tam alarm, odłącz od niego kostkę, nic nie łącz i próbuj wtedy kręcić..
Jeżeli dopuszcza kolega łączenie szeregowe czujek i przyjmuje na klatę ewentualne konsekwencje z tego wynikające, to nie ma problemu. trochę nie rozumiem, jakie konsekwencje wynikają z łączenia szeregowo? Alarm wyzwoli bez znaczenia czy z okna 1 czy z okna2. Problem jedynie w rozróżnieniu skąd był alarm bądź które okno jest otwarte.
Przewód od alarmu podłączyłem prawidłowo i okazało się że jednak to czujnik nie łączył . Dzięki za pomoc.
mam ustawiony dostęp do platformy Guard Vision z adresem serwera dev.eu.guardingvision.com I status jesteś w stanie sprawdzić? czasami jestem za granicą i weryfikuję tak co wywołało ew. alarm w budynku A zdalnie się łączyłeś do chmury czy do rejestratora przez jakiś przekierowany port?
Centralka działa ,dobrze że kupiłem manipulator za namową forumowicza bo jednak jej obsługa bez byłaby wyjątkowo uciążliwa bo program nie ma funkcji zazbrajania ani rozbrajania centralki jedynie podgląd zdarzeń. Zastanawiam się gdzie popełniłem błąd w konfiguracji bo nie dostaje powiadomień sms. Karta sim działa i mogę zdalnie łączyć się z alarmem programem...
To tych przycisków góra, dół , stop, alarm ich się nie łączy ?
Instrukcja przewałkowana wielokrotnie. Swoją drogą... jeśli któryś z czujników odpowiedzialny za drzwi/bagażnik nie łączyłby - czy alarm dopuściłby do zamknięcia centralnego? Kiedyś jak próbowałem zamknąć auto z pilota przy otwartych drzwiach - syrena włączała się na krótki okres czasu a auto oczywiście pozostało otwarte.
Nie ma się zbytnio co zastanawiać. BS37 to stara syrenka i na pewno wewnętrzny akumulator jest już padnięty. Zrób jak piszę, wymień syrenkę na nową i podłącz nie łącząc wyzwalania minusem i plusem ze sobą.
żołty i żółto-czarny łączysz do masy i wtedy na białym otrzymujesz impuls masy zamykający przy załączeniu alarmu,a na biało-czarnym impuls masy otwierający przy wyłączeniu alarmu.Biały z alarmu łączysz z brązowym w wiązce centralnego,a biało-czarny alarmu z białym też w wiązce centralnego .Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny w wiązce alarmu pomijasz.Chyba...
Możesz dolutować gniazdo obd przy ecm pod maską. Czasem przyczyna braku komunikacji to licznik, radio lub dodatkowy alarm.
nie komplikuj sytuacji,jeżeli ten siłownik ma tylko pracować,to łączysz go tak jak napisał Trawik poprzez dwa przekazniki sterowane masami z alarmu do przewodów niebieskiego i zielonego[silnik],brązowy i biały to tylko wyjścia sterujące z wewnętrznego switcha łaczące się na przemian z wejściem do tego switcha na czarnym przewodzie.
Rozumiem, że włącza się po zetknięciu TRIG z V-, a z alarmu wychodzi +12V? Najbezpieczniej będzie podłączyć tranzystor, np. BC547: kolektor do TRIG, emiter do V-, V- łączysz z masą alarmu, to 12V z alarmu poprzez opornik z 10k podłączasz do bazy.
Witam, Nie kładź żadnej skrętki tylko przewód YTDY. Kładziesz przewody - zrób to dobrze i nie łącz czujek szeregowo! Jedna czujka = jedna linia. Inaczej to partyzantka i dziadostwo ;) Pozdrawiam.
Będzie pasować każda syrenka z własnym zasilaniem. Zielony - masa syrenki, łączysz z czarnym przewodem nowej syreny, czerwony - plus syrenki, łączysz z czerwonym przewodem nowej, brązowy - wyzwalanie plusem, łączysz z białym przewodem nowej syreny.
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
potrzebny ci będzie kondensator 25V 47uf, oraz rezystor(opornik) 33k łączysz oba równolegle i wpinasz w obwód z tym że (+)kondensatora musi być zwrócony w stronę centrali alarmu
Proste jak te kable co to łączą .Zaciski alarm i tamper łączymy rezystorami 1,1kOm jak na rysunku powyżej , zaciski AM to zaciski maskingu wiec je łączymy jako oddzielna linia wejściowa centrali opisana jako antymasking.jezeli jest brak indywidualnego wejścia AM dla każdego czujnika w centrali to możemy te czujniki dać w "szereg" wtedy to jedna linia...
Właśnie od wyłącznika w lewych drzwiach idzie tylko jeden przewód. Sygnalizaror świateł jest, czyli jest gdzieś jakiś moduł. Jak pisałem czasu było bardzo mało żeby rozbierać auto. Zdziwił mnie tylko sygnał otwartych prawych drzwi w lewym progu.
bardzo wątpię wto żeby ktos odłączał alarmem świece żarowe , no chyba że montował to jakis "magic" sprawdż bezpiecznik od świec żarowych może byc wytopione gnazdo i wtedy nie łączy, albo uwalony przekażnik pozdrawiam
Spróbuj nauczyć alarm sygnałów z instalacji samochodu. Powinno to pomóc Poruszałem kablami(ale plątanina widać że robił fachowiec) i na razie się uspokoił. Chyba powoli przejżę kable. Może coś gdzieś nie łączy.
Spróbuj wybrać Alarm zamiast Record. Poza tym - łączysz się w sieci lokalnej czy z poza niej?
Sprawdź kabel łączący kontaktron z centralą.
Ten alarm ma(miał)wyjście na przekaźnik odcinający. Temu jest tam narysowany. To nim łączysz przecięte dwa przewody.
W samochodzie przy otwarciu centralnego zamka podawana jest cały czas masa do centralki alarmu. Zanika dopiero w momencie zamknięcia tego zamka. Aby podłączyć do tego układu sterownik oświetlenia potrzebny jest tylko impuls masy. Gdy ona nie zanika oświetlenie wewnątrz pali się do momentu zamknięcia zamka. Co można zrobić aby po otwarciu zamek nie podawał...
Witam, Ja na pewno nie łączyłbym monitoringu z SSWiN na poziomie jednego zasilacza buforowego. Dwa systemy, dwa zasilacze, tak będzie pewniej i bezpieczniej. Pozdrawiam.
Miałem utworzonego tylko jednego użytkownika. Kodu do manipulatora nie znali, ale zmienię… Mieli dostęp tylko do aplikacji, udostępnione bylo to jedno konto co ja mam w aplikacji. Kodu do manipulatora nie znali... ale aplikację mieli i łączyła się z alarmem więc jednak znali. Kod do do manipulatora jest też kodem do aplikacji (akurat jak ktoś zna inne...
Witam, potrzebuję pomocy w jaki sposób można połączyć ze soba kilka Czujek jednym przewodem tak aby to centrali alarmowej chodził tylko jeden przewód. Wiem że jest to prowizorka ale potrzebuje tanim kosztem zrobić alarm na budowie.
Alarm "3 błędne hasła" powinien w tej konfiguracji być wyzwalany w klawiaturze. Zaprogramowanie wyjścia jako "Przymus" spowoduje wysyłanie cichego alarmu do SMA w chwili użycia specjalnego kodu (normalnie rozbrajającego strefę), gdy obsługa jest zmuszona do otwarcia drzwi. Jak rozumiem o taki "przymus" chodzi , a nie o linię napadową. A łączenie na...
Spróbowałbym wyłączyć porty analogowe - uczynić je tylko wychodzącymi - jest taka opcja oraz skasowałbym wszelkie zapisane MSNy na portach analogowych. Niestety nie mogę skasować MSN-ow bo centralka alarmowa z ktora sie łączą alarmy rozróżnia który numer dzwoni i przez to gdzie załączył się alarm. Spróbuje wyłączyć porty analogowe - uczynić je tylko...
Racja. Problem stwarzała źle podpięta PIRka. Z uporem maniaka zasilana z wejścia zasilacza +-, a w wejście PIR na płytce łączyłem z wyj. ALARM czujki. Napięcie na U2 zmierzyłem ponownie Zasilacz 12,7V: -12,5V oraz 11V Akumulatorki 10,1V: -9,9V oraz 8,4V Czujka (PIR EV 100 ARITECH) teraz włącza się wraz z włączeniem układu. Działa też na akumulatorkach,...
Czujnik z alarmem na telefon ma priorytet numer 2. Priorytet numer jeden to czujka i alarm w komórce lokatorskiej z syrena, który sam łatwo rozbroję np na kod lub maly pilot. Ale super jakby było rozwiązanie które łączy te 2 rzeczy czyli alarm i dodatkowo push notyfikacja na telefon że drzwi zostały otwarte.
1-zworkę ustawiasz na sterowanie masą centrala w aucie 2-podpinasz do krańcówek drzwi 3-przekaźnik blokady,przecinasz np.zapłon ze stacyjki a przeciete kable łączysz odpowiednio z 30 i 87a przekaźnika 4-nie podłączasz wcale
masz dwa przekazniki.wszystkie nóżki 85 i 30 łączysz ze sobą.nóżki 86 łączysz do kabelków wyjścia alarmu do sterowania centralzamkiem a nóżki 87 łączysz pod zielony /jeden przekażnik / i szary /drugi przekażnik/ w wiązce z drzwi kierowcy . zakładam że samochód ma sterowanie dwoma plusami.tylko łączyć
przy zablokowanym sterowniku kts się nie łączy na pewno w iaw 1ap
Np jeśli ktoś uszkodzi kamerę to alarm powinien się wlaczyc
Szeregowo to można łączyć czujniki w alarmach domowych tu natomiast da się tylko równolegle. Czujnik masz 2-strefowy ale pod alarm możesz podłączyć tylko 1 strefę (proxima z tego co wiem ma tylko jedno wejście na czujniki dodatkowe) więc wykorzystujesz tylko np. biały przewód (żółty zostaje wolny lub odwrotnie)
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Dodano po 4 Nie łącz, zobacz gdzie idą, i tam połącz. Podobny centralny miałem, umyłem, przeskrobałem, i dalej służył kilka lat.
Wyjścia są dwa. Pierwsze, znajdujemy elektryka samochodowego i on sobie poradzi. To jest lepsze. Drugie, znajdujemy centralkę alarmu, odłączamy co trzeba, z powrotem łączymy co trzeba i Kolega chyba sobie nie poradzi.
Błędy po prostu odczytaj w stagu. Może np wtyczka od wtryskiwacza nie łączyć.
Ja pytałem o szkolenie a nie o to czy mam siadać sam do tego czy prosić kogoś o pomoc. Moim zdaniem komentarze tego typu są zbędne. Jestem w stanie zapłacić za szkolenie i proszę o rade. Co do tego z chęcią usiadłbym do tego od razu w wolnej chwili. Ale niestety w tym roku nie mam szans na tego typu eksperymenty.. Jeśli chcę poznać i uczyć się na starej...
Linia com musi być podłączona. Nie łączysz linii STA z OUT 1. STO podłączasz do wyjścia OC i programujesz jako Alarm p.poż/włam. Oprócz tego musisz ustawić zworki w sygnalizatorze. Zworki: PLA i PLO mają być ściągnięte. Co do Ad. 2 nigdy tego nie podłaczałem.
No pewnie, że można łączyć przecięty obwód od strony stacyjki jednocześnie do 30 i 85, a drugą stronę do 87a.
Tak, łączy się. Pozostałe piny w module przechyłu zostają niepodłączone. Od strony dachu jest zaznaczone miejsce do wycięcia.
Ropam to dość dobry zamiennik dla Micry. W tym standardzie bezpieczeństwa który uskutecznia Micra w przypadku rozbudowy pow. 4 wejść przewodowych zostaje tylko łączenie równoległe.
niebiesko bialy i czerwono bialy łączysz z czarnym od alarmu,na nieb-zółtym masz impuls zamknij a na czer-żółtym impuls otwórz, te 2 statnie połączyć z brązowym i fioletowym sterownika zamka
Skoro był sabotaż z danej linii to sprawdź czy czujka jest prawidłowo zamknięta, jeżeli tak to sprawdź czy kable są dokręcone i nic w kostce łączeniowej nie lata, jeżeli też będzie ok to tak samo trzeba sprawdzić podłączenie w centrali. Mozliwe, że gdzieś jest łączenie kabla które nie było lutowane. Sygnalizator zostaw w spokoju.
Rzeczywiście wygląda na to, że masz coś źle podłączone. Nie zamieniłeś sterowań? Zresztą z zamka kierowcy też powinien zamykać i otwierać, więc coś na pewno masz jeszcze nie tak. No i to naciskanie przycisków po dwa razy też normalne nie jest. Na pewno dobrze są podłączone sterowania? Z którego punktu do którego były łączone?
Na 100% pilot łączy się tylko ze sterownikiem alarmu, dokupywałem nowego pilota i był programowany tylko do alarmu.
Już sobie poradziłem z problemem, jeden z przewodów od centralki nie łączył. Dzięki za zainteresowanie i pomoc:)
Czy jeżeli teraz mam ustawiony dobrze alarm i ustawie serwer zdalnej aktualizacji, i się samo zaktualizuje to jest szansa że wszystko będzie nadal ustawione i będzie dobrze działać, czy trzeba będzie ustawiać od nowa. Pytam bo alarm zakładał mi kolega, sam mam program do łączenia się z centralą do przestawiania I konfigurowania opcji pod siebie tak...
Czy ustawienie alarmu łączy się od razu z jego uruchomieniem? Ustawiam alarm na daną godzinę, a żaden dźwięk z niego nie wychodzi :) Stawiam, że po prostu nie umiem go uruchomić. Może ktoś ma jakąś instrukcję obsługi, bądź mi wyjaśni krok po kroku jak uruchomić alarm.
Ja też jestem z Krakowa i mam ten sam typ alarmu. Kiedyś diabli go wzięli i nawet udało mi się go zrobić. Po pierwsze przelutuj wszsytkie łączenia. Po drugie ten alarm bardzo nie lubi niskiego napięcia w instalacji samochodowej a po trzecie te bip piloty mają do niczego trymerki. i się rozstrajają. Jak sobie nie poradziłeś, to daj znać.
Czyli nie ma możliwości zrobić tego bezinwazyjnie ? np. poprzez jakieś zaprogramowanie alarmu przyciskami z pilota ? Jeśli zostaje tylko powyższe rozwiązanie to gdzie szukać tych przewodów wychodzą one z centralki i z czym się łączą ?
Mój wątek uważam za zamknięty...U mnie problemem była kostka do alarmu ona nie łączyła . Dzięki wszystkim za pomoc ;)
twoje audi też wysterujesz dwoma masami ,ale przy bezpilotówce tego nie wykorzystujesz,chyba,że masz tam w alarmie wyjście domykania szyb,to łączysz je do przewodu szarego[zamknij] w brązowej kostce w boczku.
Przy losowym łączeniu kabelków, przed napisaniem na forum przez Kolegę, alarmowi mogło się coś "pochrzanić". Może warto odpiąć klemy na powiedzmy 15÷30 minut? Dużo prosztszy sposób niż podałem - podał Kolega Głosny83: http://obrazki.elektroda.pl/1670335200_1... Foto z mojego Golfa, ale tam będzie podobnie. Tyle tylko, że dostanie się...
Może krańcówka drzwi ci dobrze nie łączy i alarm widzi to jako następne otwarcie drzwi i zapala diodę.Proponuje zacząć od sprawdzenia krańcówek.
Sygnały z krańcówek? Jak by Ci przyszło na myśl zamiast centralki do sterowania zamka założyć pełny alarm. Po prostu trochę alarmów do tego auta zakładałem i wszystko łączyło się za licznikiem. Pod nogami pasażera natomiast nic specjalnie ciekawego nie znajdziesz.
Auto nie odpali. W tedy będziesz musiał doprowadź instalację auta do stanu jaka była w oryginale (lecisz po kablach od auto alarmu i odpowiednio usuwasz lub łączysz przewody). Czego nie zrozumiałeś? Nie napisałeś jaki masz alarm (lub zdjęcie centralki), to i odpowiedzi ogólne.
łączenie alarmu domowego łączenie powerbank łączenie rozłącznika
telewizory jedna antena zwrotnica uszkodzi drzwi pralka klapa zmywarki
projektowanie elektroniki mikrokomputer cobra1
Pralka Samsung WW90T986DSX/S1 - Kod błędu AC6 i dziwne odgłosy Wzrost napięcia na BD136 po wymianie kondensatorów MDS 432