Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Nic raczej nie podgrzewaj - to wszystko jest kruche. Przetnij normalnie nożem a potem połącz kawałkiem gumowej rurki - tak jak kiedyś mercedes łączył przewody podciśnienia. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale można w obwodzie drzwi kierowcy wsadzić trójnik i tam się wpiąć z bakiem. Przewód baku na pompce zaślepić.
zobacz sobie na początek świece /przewody /przejży wszystkie łączenia przewodów,podciśnień może gdzieś lewe powietrze łapie . Jak to byłoby ok to może warto by było ciśnienie w tłokach sprawdzić to nie zaszkodzi a będziesz coś wiedział o swoim silniku.
A gdzie niby jest ten termostat?? Rozbierałem to juz wiele razy i nic takiego nie znalazłem...Rurka z podciśnieniem biegnie do zespołu wyrskowego, dokładniej do miejsca skąd wychodza 3 przewody z podciśnieniem. Jedna z nich steruje EGR-em, druga właśnie ta klapką od powietrza, a trzecia czymś jeszcze... Czekam na dalsze sugestie. Rurka od klapki powinna...
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
Witam. Mam taki problem czy ta rurka, końcówka w pompie podciśnienia co osadzony jest przewód łączący pompe podciśnienia z serwem powinna być luźna czy powinna być sztywna ? http://obrazki.elektroda.pl/7232630800_1...
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Po pierwsze zobacz czy masz podciśnienie na zaworze sterującym, potem czy sterujący działa i czy dostaję impuls do pracy. Sprawdź też przewód łączący zaworek sterujący i ten wykonawczy.
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Nie przecież andrzej20001 wyraźnie sprecyzował swoją teorię - pęknięty/sparciały przewód podciśnienia łączący kolektor z serwem. Jazda na wstecznym odchyla zespół napędowy w przeciwną stronę niż jazda do przodu. Równie dobrze może to być naderwana łączówka masy silnika.
zakładam, że wkład filtra powietrza, dobry/czysty... rura łącząca (harmonijka) pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą sprawdzona?.. nie może mieć żadnych pęknięć!!! czasem jak jest założona to nie sposób stwierdzić czy nie jest popękana/szczelna... od tej rury łączącej idzie jeszcze przewód do odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz wężyk podciśnienia...
Mercedes silnik V6 benzynowy (2400, 2800 ccm >1998 r.), proszę o podanie lokalizacji czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym, przewodów ciśnieniowych łączących kolektor z czujnikiem. (intake mainfold sensor)
Przewód pomiędzy zasobnikiem a głowicą można odpowietrzyć za pomocą strzykawki. W tym celu należy: - wyjąć głowicę - w zawór łączący przewód z głowicą wepchnąć igłę strzykawki. - tworząc podciśnienie za pomocą strzykawki odessać powietrze z przewodu.
Z dopasowaniem membrany możesz mieć problem , średnica, grubość , sprężystość , sposób łączenia na środku ( najczęściej nierozbieralny )musi ona współpracować z zakresem podciśnienia. Musiał byś mieć dostęp do kilku membran aby dopasować tą jedną . Poza tym sposób zamknięcia serwa ? Zdecydowanie łatwiej będzie ci dopasować całe serwo , przy montażu...
Nie wiem, czy rozwiązaliście wasze problemy, ale P1103 to od zatkanego EGR, albo nie łączącego się problem a przewodachm. Może też sensor map mieć wywalonal membranę, wsadź kawałek zapałki do środka na probe I potem możesz kupować ewentualnie nowy sensor map. P1103 pokazuje że problem jest z maf, ale cisnienie w dolocie mierzy map. A low boost to sprawdź...
Witam Sprawdź szczelność przewodu gumowego łączącego kolektor dolotowy z czujnikiem podciśnienia. To co piszesz wygląda na nieszczelność i branie lewego powietrza. Pozdrawiam
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Tak. On idzie tam do serva. I od tamtego miejsca cofaj się po przewodzie przez trójniki i wszystkie przewody podciśnienia które się z nim łączą. Jeśli są całe to sprawdź pompę vaku tam gdzie kończy się gruby przewód. Ściągnij go i na odpalonym jak się da to sprawdź czy ssie powietrze. Dodano po 37 Jak nie ssie to do wymiany. Dodano po 35 Ale przeważnie...
Witam.Miałem podobną wadę w moim samochodzie.Przyczyny były dwie.Zużyte turbo i uszkodzony czujnik podciśnienia.Opisujesz że w przewodach podłączonych do turbiny jest smoła,jak to możliwe skoro turbo niby po remoncie.Powinno byc czyste.Czujnik podciśnienia może byc uszkodzony lub przewód łączący go z kolektorem ssącym może byc pęknięty i silnik pracuje...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Po mojej długiej nieobecności ... Dzięki za podsunięte pomysły. Podciśnienie brane jest z króćca łączącego cylinder i gaźnik. Króciec sprawdzony 20 razy - jest szczelny. Podobnie przewody paliwa i podciśnienia. Gdy Aprilka postoi dłużej niż jedną dobę zaczynają się potężne problemy z odpaleniem ponieważ paliwo z komory pływaka odparuje a pompka nie...
Masz jakiś konkretny przewód na myśli mówiąc "jakby powietrza się wydostawało " Oczywiście. sprawdziłem właśnie przewód łączący filtr powietrza z turbiną i wszystko jest git Gratulację skończenia szkoły podstawowej i znajomość prawa Pascal. Sikanie nadciśnienia w miejscu gdzie jest podciśnienie. a jeśli chodzi o osprzęt i pasek to nie widzę nic podejżanego...
to na bank przewód podciśnienia innej opcji nie ma ;) sprawdź pod kolektorem tam idzie chyba taki cienki wężyk, (nie chodzi o wąż łączący serwo z kolektorem)
A propos rurki doprowadzającej olej do dyszy (zasilanie podciśnieniowe). Stara rurka zrobiła się twarda i na łączeniu z dyszą zasysała fałszywe powietrze zamiast oleju. Wynikiem był zasmarkany piec. Rurkę zmieniłem na elastyczną, nową. Efekt taki, że po kilku minutach pracy płomień robił się zimny, biały dym z komina. Okazało się, że nowa rurka po solidnym...
Z informacji jakie podałeś wynika, że przyczyną falowania obrotów możę być fałszywe powietrze pobierane z nieszczelnego połączenia z przewodem serwa. Tam jest krótki przewód gumowy na łączeniu kolektora ssącego z przewodem plastikowym serwa. Drugą możlwą przyczyną bywa gdy pęknie lub spadnie jeden z cienkich przewodów sterowanych podciśnieniem kolektora...
http://obrazki.elektroda.pl/4012658300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1334168400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7865273500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9099756900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8889274800_1... Proszę o oznaczenie ponumerowanych elementów na zdjęciach....
Replex Dlaczego jest zły? Przecież do gaźnika idzie jeden przewód. Ten niebieski idzie do króćca. Faktycznie to nie jest pompka tylko kranik. Tego kranika są 2 wersje: - Wkręcany bezpośrednio do baku - Łączony przez wężyk Ja akurat narysowałem z tym drugim.
Witam, auto seat leon 2003 silnik BCB 16 16v. Błędy: 17961-cieśnienie w kolektorze ssącym / zła koleracja 17550- rejstracja obciążenia 17912- układ zasysania powietrza/ rozpoznano nieszczelność. Zrobiłem: - czyszczenie przepustnicy ( była mega brudna i obklejona) - sprawdziałem zawór egr (działa jak go testerem włącze) oraz przewód łączący go z kolektorem...
Podcisnienia brak. Silnik PD? Czy Vp? Sprawdz tą sztywna rurkę łączącą wspomaganie hamulców z pompa. Ostatnio mialem taki smieszny przypadek w ARL toledo. Goście juz chcieli wymieniać rozrząd bo rolka szumiała. Okazało się że właśnie syczal ten przewód sztywny od podciśnienia.
Witam! Nie wiem jak u Ciebie jest ze wspomaganie układu hamulcowego. Ale w przypadku pompy hamulcowej podłączonej do podciśnienia tak jak parownik mogą wystąpić problemy przy nieszczelności przewodu łączącego pompę jak również nieszczelności samej pompy. Wtedy podobno zasysane jest lewe powietrze i występuja wymienione objawy czyli nierówna praca na...
Przewód podciśnienia powinien łączyć mapsensor, reduktor i kolektor ssący jako miejsce wtrysku ( albo dwa przewody prowadzące ostatecznie do tego samego), od biedy może to być listwa, długość rurki nie ma znaczenia, nic nią nie płynie , przekazuje tylko wartość ciśnienia odniesienia. Pionowo zainstalowany wtrysk jest mniej podatny za zabrudzenie ,....
Miałem w swoim aucie b3 2.0 115 HP , dwie usterki związane z nierównymi obrotami . Pierwsza silnik gasł na jałowych obrotach . przyczyną był nieszczelny przewód gumowy (dwururka). Drugi obroty falowały w górę po rozgrzaniu silnika - przyczyna spadła zaślepka z przewodu łączącego silnik z serwo . Warto więc sprawdzić dokładnie !!!stan przewodów powietrza...
Sprawdź szczelność korka i zaworu odpowietrzającego .Zobacz jak przewód łączący zbiorniki jest poprowadzony, najwyższy jego punkt jest około 2/3 wysokości ,powyżej zostaje 1/3 i ta część właśnie tylko tobie przelewa z jednego do drugiego zbiornika . Dlatego ważna jest szczelność. W zbiorniku zwłaszcza w tym w którym jest smok musi wytworzyć się podciśnienie,...
Na wielkość tego podciśnienia po odpaleniu silnika ma wpływ szczelność przewodu łączącego przepustnicę z czujnikiem. Czujnik nie jest połączony przewodem z korpusem przepustnicy tylko bezpośrednio z kolektorem ssącym od tego samego miejsca idzie przewód do serwo. Cały korpus uszczelniałem od podstawy do plastikowej kopułki, która łączy odmą skrzynkę...
Czy po odłączeniu vacum podciśnienie nie powinno wrócić na 0 bar? Nie, nie powinno ,a wiesz dlaczego? Bo jest tam zawór jednokierunkowy i zasobnik podciśnienia. Druga sprawa nie wiem dlaczego się uczepiłeś tego 0.6? Jak zaciągnęło cięgno do końca , to po co tam w ogóle grzebiesz? Skąd wiesz jaki PWM wystawia ECM na n75? Nie wiesz. Dlatego się nie dowiesz...
Jeżeli silnik rozgrzewa się dopiero po przejechaniu 10 km to jest uszkodzony na 100% termostat/kup termostat i wymień/-sprawdż rurę gumową ,która jest podłączona z podciśnieniem pod gażnikiem z akumulatorem powietrza-to ten który jest pod filtrem powietrza/gruby przewód gumowy nad drugą świecą/ -sprawdż jeszcze raz wszystkie cieńkie przewody gumowe...
Odma ma za zadanie odprowadzenie gazów ze skrzyni korbowej i wytrącić drobinki oleju który wraca do miski olejowej.Z opisu autora wynika , że jeden z filtrów odmy jest mocno zanieczyszczony, więc gazy nie mogąc wydostać się przez odmę szukają innego ujścia takiego jak wlew oleju czy miarka.Przewód odpowietrzający odmy jest wpięty przed turbiną więc...
WItam! Dzięki za zainteresowanie. Problem poruszyłem na jeszcze jednym forum! Co się okazuje? Otóż w momencie gdy przełożę mikser jest to punkt, który można określić na "lewe powietrze". Dlaczego? Podciśnienie wytwarzane przez silnik jest osłabione i klapa przepływomierza jest odchylana mniej niż jest to w przypadku pierwszym. Dlatego nie jesteś w stanie...
Wskazałeś na zanieczyszczenie układu paliwowego, przed pompą paliwa na samym wlocie do pompy często stosuje się dodatkowy filtr w postaci sitka, sprawdź i wyczyść. Z Twojego opisu braku mocy wynika że dostaje mało paliwa, przewody gumowe łączące zbiornik z pompą jeśli są przytkane potrafią nawet czasem robić się płaskie z powodu podciśnienia ssania...
Słynie też z problemów z zapowietrzaniem z powodu zbyt wąskiego przelotu paliwa przez pewną rurkę w smoku. Podczas, gdy paliwo w pompie ogrzewa się do temp. ok. 25°C, ogrzewacz kieruje cały nadmiar paliwa do baku, co z kolei powoduje konieczność z pełną mocą zasysanie paliwa ze zbiornika i utworzenie sporego podciśnienia. Może sprzyjać to zapowietrzaniu...
Witam wszystkim forumowiczów.Podaje kody błędów Poloneza na wtrysku jednopunktowym: 12-brak impulsu czujnika polożenia walu korbowego TDC (kod ten będzie wyświetlany zawsze jako pierwszy pomieważ silnik jest wyłączony) 13-brak sygnału czujnika tlenu EOS 14-zbyt wysoki sygnał czujnika temp.płynu chłodzącego CTS 15-zbyt niski sygnał czujnika temp. płynu...
Reduktor jest uszkodzony , albo uszkodzony/zerwany/pęknięty jest przewód ( taki cienki) łączący reduktor z podciśnieniem ( wprost do kolektora ssącego lub czujnika ciśnienia). Jeśli wszystko jest OK w podłączeniu to uszkodzona jest membrana reduktora . Gaśnie Ci bo jak zmniejszysz ciśnienie to przy tych nastawach jest wtedy z kolei za ubogo - nie przemyślałem...
Póki sterownik wykrywa problemy z emisją spalin wyłącza egr, a w przypadku gdy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika ogranicza moc. Poluzuj obejmę filtra cząstek przy turbo, tak aby gazy nie kumulowały się w filtrze, zrób mu adaptację filtra i czujnika różnicy ciśnień skasuj błąd i uruchom silnik. Zanim przeliczy masę osadów nagromadzonych w filtrze będziesz...
dziękuję za zainteresowanie moim problemem a czy są jakieś sposoby "domowe" na wykluczenie jakichś podzespołów np. podciśnieniowych bo z tego co wiem to turbina zostaje łączona w oparciu o podciśnienie a pomiędzy wakupompką a turbiną podłączony w przewód podciśnieniowy wpięty jest jakiś czujnik który zamontowany jest na ścianie grodziowej nad serwem...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Kompresja sprawdzana była na cieplym i zimnym silniku, głowica była robiona około półtora roku temu, w tym czasie samochód przejechał około 20tys km. Co do pdf-ki, niestety sprawdzone i wszystko ok, na innym silniku ten sam gaznik pracuje poprawnie. Aparat zapłonowy podłożę później i dam znać o rezultatach. Czy podciśnienie które wychodzi z serwa mogłoby...
Witam, czy ktoś mógłby podpowiedzieć: Do którego kabelka na cewkach podpiąć Stag4 (brązowy) Domyślam się, że na cewce obsługującej pierwszy cylinder, ale który kabelek ? Jest czarny i brązowy (tak samo jak i w drugiej cewce). Dojdę multimerem do tego ? (powinien być + czy - ?) Czy komuś udało się wejść z dyszami "od góry" kolektora ssącego? Widziałem...
Zdecydowanie skupił bym się na pomiarze podciśnienia na wejściu do serwo i na wyjściu z kolektora dolotowego (ssącego). Miałem taki przypadek, że wąż przyłączeniowy (z zaworkiem) rozwarstwił się. Dopiero po jakimś czasie podciśnienie w serwo osiągało wartość umożliwiającą satysfakcjonujące działanie wspomagania. Podłącz wakuometr przed pierwszym uruchomieniem...
Zderzak regulowałem odpinając przewody podciśnieniowe od zaworka i łącząc je ze sobą, tak że do gruszki turbo szło pełne podciśnienie z pompy vacuum. Zaworek zostawiłem podłączony tylko do przewodu elektrycznego żeby nie wywalił błędu na desce. Następnie 2000 obrotów - silnik w pełni rozgrzany, wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne i klima - zderzak...
Jeszcze myślę, czy to nie jest tak, że te wężyki: 1) podciśnienia V i 2) ciśnienia P nie są ze sobą łączone po takim SP w czujniku ciśnienia AEB 013. No bo po co byłby doprowadzony wężyk V do AEB 013 skoro on nie mierzy podciśnienia? Inna możliwość to taka, że to jest czujnik podciśnienia typu: Jest podciśnienie/nie ma. Ma ktoś może opis do tego AEB...
Usterka zlokalizowana. Winnym jest przewód podciśnienia z kolektora dolotowego do czujnika podciśnienia (MAP sensor), który był urwany przy kolektorze. Ot, plastikowe kolanko rozpadło się na 2 części, zapewne od drgań silnika. Całość schowana z tyłu komory silnika więc nie było tego widać: http://obrazki.elektroda.pl/1744292500_1...
Profilaktycznie sprawdź przewody zaworu (nie wiem do czego on służy, prawdopodobnie odpowietrzenie zbiornika paliwa) znajdującego się po prawej stronie silnika nad przepustnicą - przeważnie są sparciałe. Obejrzyj też gumę łączącą przepustnicę z kolektorem - jej uszkodzenie jest popularne, a jeździć się nie da, przy czym życzę powodzenia - jak zobaczysz...
Wtyczka silnika jest przyczepiona do plastikowej osłony przekaźnika i czujnika podciśnienia w kolektorze, przewody do tej wtyczki wychodzą z wiązki idącej do w/w elementów, sama wtyczka 3pin K,L i masa. Żeby zainicjować połączenie potrzebne są obie linie (K i L), w trakcie już tylko K. Ja się łączyłem prymitywnym Euroscanem i bez problemu. Przy bezpiecznikach...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Po przeczytaniu wielu tematów postanowiłem rozebrać co nie co ,zacząłem od filtra ,a skończyłem na korpusie przepustnicy .Wszystko co było przykręcone do tych elementów wyczyściłem i znalazłem tylko jeden element naprawdę brudny to właśnie on odpowiada za pracę silnika kiedy jest zimny(przykręcony do przepustnicy od dołu) ,a do niego dochodzą kostka...
gdy odłącze czujnik temperatury problem znika. (...) Ten czujnik mnie trochę zastanawia. Przy odłączonym czujniku mapa wtrysku się zmienia. To stwierdzenie jest logiczne nawet dla laika jak również dla autora postu, skoro go napisał. Lecz nie sugeruje ona ani przyczyny ,ani rozwiązania problemu. Nie rozumie tego postu. Przyczyn może być wiele według...
Ok dzięki za info myślałem, że kręci do 7 tysięcy. Dzisiaj nie potrzebnie wyjęłam z filtra te 2 przewody, co jest na nich nałożony plastikowy przedłużacz łączący się z filtrem i uruchomiłem silnik zatykając palcem ten otwór, co wchodzi od filtra i chyba się zapowietrzył, ponieważ nie mogę go już uruchomić. Nie wiem jeszcze jak go odpowietrzyć, Gdzie...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
Daj zdjęcie które to wężyki. Ogólnie z tyłu kolektora ssącego powinieneś mieć 3 węże. 1. Do serwa hamulca 2. Do pokrywy zaworów (mała odma) 3. Do zaworu par paliwa (zawór przy filtrze powietrza) Zdarzały się wariacje gdzie przed przepustnicą był wpięty dodatkowy przewód łączący się z tym idącym do serwa hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/9395841600_...
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
No to usłyszałeś, nawet rada z wymianą autka Dodano po 9 po pierwsze gaźnik, zdejmij, dokładnie rozkreć, sprawdź ewentualnie zregeneruj za pomocą zestawu naprawczego luz na przepustnicy, sprawdź zaworek iglicowy , ustawienie pływaka, czy oska pływaka nie wycięta, nie ma luzu, czy pływak nie ociera o komorę (widoczne ślady), ustaw poziom paliwa/było...
Panowie,jest po kłopocie.Ten kto obstawił zawór,chyba nazywacie go krzaczy,ten miał racje,ale też nie do końca bo przyczyną awari był urwany kabelek przy wtyczce która dochodzi do listwy wtrysków,są tam cztery kabelki,dwa do wtrysków a dwa do zaworu,trzymał sie na tej małej gumce we wtyczce i raz łączył a raz nie,i dlatego raz było dobrze z obrotami...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź 1. Pełny, fabryczny schemat okablowania Flex S 44 AC (oznaczany również jako VCE 44 L AC) znajduje się w czterech fotografiach zamieszczonych na Elektroda.pl; pobierz je z poniższych odsyłaczy i wydrukuj lub otwórz na ekranie: • IMG_4036.jpeg – złącza modułu sterującego (1 ↔ N, 2 ↔ L, 3 ↔ MOTOR, 4 ↔ SHAKER) •...
Witam Autoklaw Mocom Exacta Wyrzucało błąd A4 - objawy za wolny przyrost ciśnienia w stosunku do temperatury w HP - przyczyna nieszczelności uszczelki drzwi - uszczelkę wymieniono poprawiono też łączenia przewodów eliminując ewentualne nieszczelności. Autoklaw wykonał kilka cykli sterylizacji prawidłowo, ale niepokojący był zbyt szybki przyrost ciśnienia...
W serwie i/lub przy pedale hamulca jest regulacja. Prawdopodobnie trzpień jest źle ustawiony, i serwo jest w pozycji jakbyś delikatnie pedał nacisnął. Tam zacznij szukać. To chyba raczej nie to. Zeby wyeliminować kwestie ewentualnej zlej regulacji tego trzpienia odłączyłem pedał od trzpienia. I trzpień serwa sam wchodzi w kierunku serwa naciskając...
Tak, jest tam "wielopunkt" w półsekwencji czyli jakby pół wielopunktu... Sekwencja wtryskiwaczy to :1,4 - 2,3. Połączenia z ecu są jak w schemacie zamieszczonym w pierwszym poście, nawet kolory przewodów się zgadzają. Są jednak drobne różnice. Pozdrawiam. Szymon. Dodano po 4 Witam ponownie. Podciśnienia sprawdzone, nic nie wykryłem budzącego podejrzenie...
słuchaj czujnik ciśnienia bezwzględnego bo chyba o taki ci chodzi,to ten który jest przykręcony prawdopodobnie o ile dobrze pamiętam do nadwozia dwoma śrubkami z wyjściem 3 pinowym i przewodem podciśnieniowym łączącym ten czyjnik z kolektorem ssącym .ustala on ciśnienie panujące w układzie dolotowym i sygnał przekazuje do sterownika.objawem jego uszkodzenia...
wlasnie w tym miejscu cała misterna zagadka moja jest dlatego ze jeszcze obstawiam nieszczelnosc na tym łączeniu słyszalem o przypadkach nieszczelnosci w tym złączu ale mysle ze byloby to słyszalne. Nie ma problemów z powtórnym włożeniem węża ze złączką w drugi po drugiej stronie spowrotem?(ewentualnej potrzeby trzymania/popychania tego po drugiej stronie)...
Witam mam vectrę 2.2dtl - 2000 i mnie też "dopadł" sławny duet 1125 + 1590. pali sie check jakies 1/2 minuty po włączeniu silnika ale mam też błąd świecy ... później po przejechaniu ok 2 km zapala sie ponownie.Potrafi sie palić się przez cały czas albo zapala sie i gaśnie co minutę, tutaj już nie ma żadnych reguł. Bywały dni 2-3, że nie zapaliła sie...
Ok macie sciagawke, w zależności co macie na stanie. 1Podłączyć ujemną sondę woltomierza do masy 2. Podłączyc dodatnią sondę woltomierza do styku sygnału sondy lambda. 3. Podłączony do układu wylotowego analizator spalin powinien pokażywać: - CO: wg danych technicznych pojazdu, - CH: mniej niż 50 ppm, - CO2: więcej niż 15%, - O2: mniej niż 2%, - współczynnik...
Układ paliwowy w tych nieszczęsnych oplach ma taki myk że przelewy wtrysków są wpięte w przewód zasilający pompę wtryskową w paliwo. Natomiast jak ktoś wspomniał wcześniej przewody wysokiego ciśnienia i przelewy nie są podpięte bezpośrednio do wtrysku tylko do tzw potocznie trawersy, (to wynika z durnych założeń konstrukcji, 16 wentli, jeden wałek rozrządu...
Stawiam 100 PLN że przyczyną jest zawór N75. Miałem to samo w golfie 90KM. Żeby to sprawdzić wystarczy na krótko połączyć przewody podciśnienia na krótko (tylko nie pamiętam które bo ten sposób znalazłem gdzieś w necie) Zdaje się że ten co jest na górze i na dole. Łączysz je na krótko (z pominięciem zaworu n75) i robisz tes jeśli jest poprawa to wymieniasz...
Przy zamkniętym nie ma prawa nic lecieć. Nie wprowadzajmy Młodego w błąd. :D Należałoby zacząć od tego, że chiński skuter to nie jest to samo co np. skuter włoski czy japoński :!: . "Serwisowałem" te wynalazki różnych dziwnych marek przez parę ładnych lat i wiem, że skośnooki potrafi wymyślić rozwiązania, które nikomu innemu nawet do głowy nie przyjdą....
Pomiary ciśnienia wykazały podciśnienie :cry: Bezpośrednią przyczyną było zatkanie zaworka zwrotnego w króćcu łączącym wąż zasilający z obudową filtra paliwa(tego mniejszego - wstępnego). To skutek. A przyczyną pierwotną buło założenie sitka na smoku na powrót a nie na wąż ssący. Jakiś czas temu zleciłem w serwisie wymianę czujnika poziomu paliwa i...
Zdecydowałem sie na rozebranie zaworu regulacyjnego powietrza biegu jałowego (mylnie nazywanym silnikiem krokowym). Mechanicznie jest bez zarzutu. Elektrycznie - nie sprawdzałem , bo nie wiem jak. Żadnego mikrowyłącznika nie znalazłem. Do zaworu dochodzą trzy przewody, w tym jeden masowy. Wszystkie dochodzą do wirnika ułożyskowanego na nieruchomej osi...
Witam serdecznie Mam problem z moja xsara chodzi o to że chodzi nierówno na wolnych obrotach - i słychać syczenie powietrza - wczoraj postanowiłem znaleźć co to syczy - i znalazłem na przepustnicy są 2 króćce z jednego miałem zdjęty przewód, zaznaczyłem go na foto: http://obrazki.elektroda.pl/6130492800_1... Więc pełen nadziei zakładam...
Oba silniki mają oznaczenie A16LET na łączeniu ze skrzynią. Czujnik został podmieniony na nowy Bosch, ale bez rezultatu. Podmieniłem również cewkę, ponieważ występował problem z zapłonem na jałowych obrotach. Teraz silnik pracuje równo i nie stuka. Nadal jednak pojawia się błąd P0344 i sonda pierwsza przed kątem ma małą nieszczelność, więc prawdopodobnie...
Turbo słabo pompuje i dziura w dolocie. Jaki błąd rejestruje ECU pewnie "negative deviation". Sprawdź szczelność gruszki, podciśnienie za n75 i szczelność dolotu bo wygląda na mega dużą dziurę. Jeśli turbo słabo pompuje to coś z nim nie tak czy jest to powodem owej dziury? Szczelność dolotu to ten gruby przewód od filtra powietrza? Szczelność gruszki...
Witam wszystkich !!! Miałem taki sam przypadek z Vectrą sąsiada-- brak mocy i szarpanie silnikiem od 2 tys obr. Bardzo prosto można sprawdzić czy to wina pompy czy niedrożności przewodów !!!! Tak tak -- w moim przypadku to była niedrożność w układzie paliwowym !! Jak sprawdzić ??? Baaaardzo prosto--- odpinamy przewód paliwowy odejściowy do pompy wtryskowej...
Witam wszystkich na forum. Jednocześnie mam wielką prośbę dotyczącą pomocy w sprawie CENTRAL ZAMKA w moim aucie .Stało się to przed chwilą ( wcześniej niebyło żadnych oznak złego działania)wysiadając z auta ,po otwarciu drzwi z przodu od strony pasażera usłyszałem jakgdyby gwist ,pisk ,dziwny dzwięk . Trwało to około 10-15 s. poczym chciałem zamknąć...
Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy. Dopiero wróciłem od auta, więc tak: W plstikowym kanale za akumulatorem i filtrem powietrza idą różne wiązki i jest tam też przewód od tylnego spryskiwaczy, który akurat się tam łączy na wcisk(jeden...
To ja ci coś dodam od siebie na podstawie tego filmiku. Sprawa pierwsza - czas wtrysku, jest zbyt duży bo ponad 2x na czas benzyny. Źle. Przy prawidłowym montażu i wyregulowaniu powinno być około 20% więcej względem czasu wtrysku benzyny. Ale to nie przyczyna tylko efekt. Na początek zobacz co ci się dzieje, jak przełączasz z gazu na LPG. Praktycznie...
Odebrałem sterownik od elektronika. Poprawił ten mój lut i kilka innych, ale tak jak mówił nic to nie dało. Tzn na samym początku jak się coś nagle stało i silnik zaczął niedomagać (nie działała klapa gasząca, zawór egr, zawór podciśnienia, a po dodawaniu gazu silnik się dusił i bardzo kopcił na siwo) to zestaw błędów nie dał się wykasować, wskakiwały...
odpowiedzial mi ze jest dozwolona przy odpowiedniej konstrukcji ponizej analiza AI 🔥 Czy wentylacja mechaniczna jest dozwolona z piecykiem z otwartą komorą? ✅ Tylko warunkowo: Wentylacja mechaniczna jest dozwolona, ale TYLKO pod warunkiem zapewnienia, że nie spowoduje ona podciśnienia w pomieszczeniu, w którym znajduje się piecyk gazowy z otwartą komorą...
Witam wszystkich i proszę o radę. Od pewnego czasu mam kłopot z autem objawy to - nierówna praca silnika. Problem dotyczy pracy zarówno na benzynie jak i gazie. W pewnym momencie silnik zaczął pracować z prędkością obrotową w przedziale 400-600 obr/min i zaczęła się naprawa: 1 uszczelnienie kolektora dolotowego(gumowy króciec łączący dolot z głowicą)...
Z elektrycznego punktu widzenia, czujnik wału/wałka jak nie podaje sygnału o kręcącym się silniku to pompa nie startuje, równocześnie nie będzie iskry. Masz ją gdy pompa nie pracuje ? Przekaźnik pompy, bezpiecznik. Pierwszy daje napięcie na styku 87, drugi ma wtedy 12V ? Żarówkę przy pompie zostaw na stałe żebyś ją widział. Stara pompa działa podłączona...
Ja z diagnozą poradziłem sobie tak: 1.Założyłem odcinek cienkiego (fi 4) przezroczystego (musi być dobry wąż, miękki jak guma, najlepiej jeszcze zaciśnięty opaską) węża pomiędzy powrotami a zasilaniem pompy VP44. Dzięki temu znam kondycję trawersów (jak są kaput to podciśnienie zassie czarny olej) oraz widzę zbierające się powietrze na zasilaniu pompy....
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
Witam, Zajrzałem dziś pod maskę i cieknie mi ciurkiem olej w miejscu wskazanym na obrazku (a dokładnie na łączeniu elementów tej części, która zaznaczyłem w całości): http://obrazki.elektroda.pl/8922595700_1... Jest to taki solidny element (ze złotą naklejką na górze) przykręcany na dwie śruby do głównego bloku silnika. Od niego wychodzi...
Dzień dobry, minęło trochę czasu... prawie wiosna ;) i okazało sie że znalazłem chwilę żeby dobrać się do auta. Przyczyna szarpania- wiązka idąca od kompa na silnik - nad skrzynią biegów zwisała na wajchę od zmiany biegów. Dźwignia zaczepiała o wiązkę. Wiązka przecierała się o obudowę skrzynki z kompami - 4 kabelki były uszkodzone... Nie ma co się dziwić...
Witam wszystkich mam problem z moja A6 awx . Znalazłem dużo podobnych tematów ale nie takich jak mój, opiszę ten problem od początku krok po kroku co robiłem i jakie są objawy. Kupiłem autko w lutym jako uszkodzone (silnilnik działał w trybie awaryjnym) poprzedni własciciel nie mógł dojść przyczyny dlaczego, nawet po podpięciu do kompa wszystko było...
Czy zavoli ma bypass-a - ten akurat ma. Nie mają np niektóre ML-94, bo i tak w porządnych reduktorach z dobrze dobranym mikserem się nie przydaje. Landi również nie miały. Ale do rzeczy, bo widzę że co niektórzy poczytali trochę w sieci, ale nic z tego nie zrozumieli. A o czymś taki jak regulacja biegu jałowego wkrętem regulacyjnym regulacji napięcia...
Wczoraj montowałem swoja starą turbosprężarkę po regeneracji. Gdy wracałem z warsztatu gdzie to robiłem do domu samochód jechał jakby ciągnął na holu dobrą ciężarówkę, miał strasznego muła, wrażenie turbo wcale nie dmucha. Turbo robione na korasie Meletta (regenerowane z powodu występującego luzu wzdłużnego), zmienna geometria wystrojona. Nowe przewody...
Kod silnika to akq Silnik oleju nie bierze wcale, jest świeżo dotarty po remoncie generalnym-wiem, bo sam robiłem, pierścienie, rozrząd, rzecz jasna smog był wyczyszczony, olej i filtr świeże, wymiana uszczelniaczy w głowicy, czyszczenie. Wszystkie podciśnienia na 100% są na swoim miejscu i są szczelne. Egr był zaślepiany, ale nic to nie zmieniało więc...
Witam! Jak skutecznie i szybko odpowietrzyć głowicę drukującą wraz z wężykiem doprowadzającym do niej pigment? Kilkukrotne czyszczenie głowicy poprzez sterownik poprawia wydruki na kilka dni a po większej ilości wydruków problem powraca. Chodzi tu tylko o jeden kolor (czarny) Zacznę od początku jak doszło do zapowietrzenia. Drukarka Epson Stylus Photo...
schemat przewód podciśnienia przewód podciśnienia reduktor przewód podciśnienia astra
radmor 300mhz radmor programator lutowanie poznan
blaupunkt cancheck pralka hisense
Kod błędu H01/5508 w pompie ciepła Buderus - diagnostyka i rozwiązania Zamienniki IGBT NCE40TH60BP – FGH40N60SMD, IKW40N65H5, FGH40T65SQD, STGWA40HP65FB2