Rozumiem, może źle zadałem pytanie, jaki pasuje na te wtryski, bo jest masa ściągaczy, które w opisie mają, że podejdą do tego silnika, a później okazuje się, że widelki za grube lub gwinty nie takie, itd.
Klucz 13 i przydatny bardzo jest ściągacz do wtrysku bez niego się trochę pomęczysz bo będzie on pewnie mocno siedział ale wszystko jest do zrobienia. Wtrysk ma wyjść do góry jak tylko mocowanie na śrubę 13 odkręcisz :)
Przebicia na masę nie ma i użyje liqui moly może wyczyści wtryski. Konstruuje już ściągacz do wtrysku może uda sie wyciągnąć go
Sprzęt kupiony. Sprzedawca i klient zadowolony. Zamykam
Z tym rozmiarem gwintu na wtrysku to jest bardzo drobny a końcówki do badania ciśnienia i ściągacza do wymontowania wtrysku dawałem do zrobienia cały wtrysk.
Witam chcę dorobić ściągacz do wtrysków do A6 C6 3.0TDi ASB, z 2007r. Czy może ktoś się orientuje jaki rodzaj gwintu jest na wtryskach, w wyżej wymienionym samochodzie?
Czasem może się zdarzyć, że przy wyciąganiu wtrysku ściągaczem można go rozciągnąć,ale to zależy jak mocno siedzi.
Witajcie. Na pewno temat pojawiał się już gdzieś pod innym tematem ale może warto byłoby go oddzielić :). Mianowicie mój 2.5 crd ma okropnie "ostro" śmierdzące spaliny, aż szczypią w oczy jak odpali się auto w garażu. Widzę , że poprzednik pozbył się już katalizatora ale to chyba nie jest przyczyna. Auto nawet na wolnych obrotach ma tendencje do poddymiania...
Po pierwsze czym próbowali się połączyć ? Generalnie do naszych wynalazków tylko sprzętowy DRB3. Po drugie do wyciągania opornych wtrysków używa się ściągaczy, a nie demontować głowię - nie daj się naciągnąć na kasę.
z wyciągnięciem wtrysków jest trochę roboty bo trzeba zdją wałek rozrządu odkręcic trawersy wtrysków a dalej do wyjęcia wtrysków potrzebny będzie ściągacz żeby je szarpnąc do góry
Akurat te CR HDI robię na co dzien i znam je nawet nie na wylot a na przewylot.... Kup hydrauliczny ściągacz do wtrysków, silnik z tego roku nie pozwoli ich wyjąć inaczej... Mój ściagacz kosztowal na allegro 2699 pln. Inaczej nie zdejmiesz głowicy. Nawet pokrewy zaworów. Wtryski nie wyjdą jak nie podgrzejesz solidnie głowicy, ja przy okazji zniszczyłem...
Na razie okazało się że EGR zacięty, dwie świece umarły, dwie świece pozostałe 60% , wtryski do uszczelnienia i sprawdzenia , kupiłem złom jestem załamany. chciałem zmienić płyn hamulcowy wszystko skorodowane zapieczone nie wiem czy ściągać ściągaczem na siłę bębny bo rozwalę łożyska. Pociesze cię ,to co wymieniłeś to pierdoły. Użytkownicy niektórych...
Normalnie. Odkręcasz go i wyciągasz do góry wielkiej filozofii nie ma. Jeśli nie chce iść to go spróbuj delikatnie okręcić w jedna druga. Jeśli jeszcze nie będzie chciał drgnąć to polej go czymś odczekaj i na nowo się baw. Ewentualnie ściągacz bezwładnościowy.
Masz stary typ mocowania pompy. Prawdopodobnie masz lekko zatartą tulejkę 1111174 Nie wiem czy zaznaczyłeś sobie położenie sprzęgiełka ? Trzeba od nowa ustawiać początek wtrysku. Aby wymontować pompę musisz użyć ściągacza jak opisałem wcześniej . Powodzenia.
Trzeba wyciagnać dwa jednocześnie, żeby ściągnąć ten docisk. Do wyciągania wtrysków jest przyrząd specjalny. Wpisz w google , ściągacz do wtryskiwaczy cdi to zobaczysz jak wygląda. Trzeba coś podobnego zrobić. Zrobić jakiś zaczep do wtryskiwacza i taki właśnie młotek bezwładnościowy. Jeśli wtryski już idą na straty to można ten młot przyspawać. Ogólnie...
Dziękuję za odpowiedzi panowie. Żaden z moich wtrysków nie jest regenerowany. Wszystkie wtryski są uzywane ale w idealnym stanie. Mieszkam w UK a tutaj nikt nie regeneruje wtrysków, bo nie ma takich fachowców a jak się znajdzie to jeden na milion i ceny ma takie, że oryginał lepiej kupić. Dzisiaj zrobiłem ściągacz samoróbkę i wyciągnąłem ostatni wtrysk...
Przepraszam za długą przerwę ale niestety inne obowiązki były i auto stało. Obudowa za którą jest zawór jest metalowa, zakręcona na śruby które są fabrycznie zerwane żeby się tam nie dostać. Udało mi się 3 szt. rozwiercić ale niestety do 2 nie ma dostępu. Bez zdjęcia pompy nic nie zdziałam. Możecie mi poradzić jaki ściągacz powinien być użyty do zrzucenia...
Witam, niestety po usilnych próbach wydłubania wtrysków są na swoich miejscach. Proponowany przez ciebie ściągacz nie załatwia sprawy, pożyczyłem jeszcze większy i ani drgnie żaden z czterech dorobiłem nawet uchwyt z resora z dospawanym uchem i za pomocą SDSa prałem z 15 min i nic. chyba sie poddam. Pomocy. http://obrazki.elektroda.net/80_12688223...
Właśnie. Znacie może jakieś patenty na te cholerne wtryski? Zapieczone solidnie, złapać ich nie ma jak. Żadnym ściągaczem nie podejdzie, w grę wchodziło by zdjęcie głowicy i próba perswazji od wewnątrz ale... W tym aucie, żeby zdjąć pokrywę zaworów, trzeba wyjąć wtryski. Jak to ugryźć, bo mnie po dwóch dniach ręce opadły. Swoją drogą, kto wymyślił tak...
Ok. Ale żeby zdjąć pokrywę muszę wykręcić wszystkie wtryski. Jeśli będzie nagar mogę zrobić to ściągaczem??? I jeszcze jedno dwa pytania. Czy to normalne że od tak po prostu wydmuchało uszczelkę?? Bo chyba jakiś powód musi być, np. zbyt duża kompresja??? I czy zawory mogły się przestawić???
To fakt też miałem wyjątkowo uparty wtryskiwacz w bmw 2.0td, masakra no ale wtedy zakupiłem naprawdę dobry ściągacz no i poszło po 3 godz. walki :)
Coś czuję że tylko hudraulicznym ściągaczem pójdzie, w masterach i sprinterach żadne ręczne gadżety nie pomagają przy solidnie zapieczonym wtrysku :-)
Po demontażu wtryskiwaczy z powodu wymiany miedzianych podkładek na dwóch wtryskiwaczach podniosły się korekty dawek. Problem jest akurat z wtryskami, które były mocno zapieczone i do ich demontażu musiałem użyć ściągacza bezwładnościowego. Czy taki sposób demontażu mógł je uszkodzić? Problem dotyczy Forda Mondeo MK5 2.0 TDCI 150 KM, przed demontażem...
Witam.Panowie kilka lat pracowałem w warsztacie,w którym robiłem szlify wałów,centrowanie bloków, szlify bloków regeneracja głowic i w przypadku regeneracji głowic 60-ki oprócz wstawienia nowych gniazd zaworowych,wymieniane były tulejki tzw.obudowy wtrysków.Są to tuleje wciśnięte w głowicę,w które wkładane są wtryskiwacze-zawsze były skorodowane i przegnite.Nie...
Przecież to jest banalnie proste. Kąt wtrysku masz ustawiony przez pompiarza. Pompa zablokowana. Silnik ustawiony na blokady czyli wał na kołek przy rozruszniku, a wałek na blokadę po odkręceniu pokrywy klawiatury. W tym momencie zakładasz pompę i powoli odkręcasz ściągacz z koła rozrządu pompy wtryskowej. Po wykręceniu ściągacza przykręcasz nakrętkę...
Nie potrzebujesz żadnych specjalnych narzędzi do ściągnięcia głowicy. Do tuleji mamy ściągacz, Glowice już odkrecona zdejmuje za pomocą widlaka - zakładam oczko z tyłu aby ja podnieść. Ogólnie bardzo prosta robota rzekłbym dziecinna - ustawienie. Głowice dociagasz ze schematu który dostaniesz do nowej uszczelki. Klucz dynamometryczny mocny i do niego...
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Wszelkiego rodzaju "wybijaki" w przypadku Trafica 2.0 DCi (lub 2.0 CDTi - Opel Vivaro) z reguły nie mają żadnych szans... Wtryski przy znacznym przebiegu są niemal zaspawane w głowicy. Potrzebny jest do tego ściągacz hydrauliczny, taki jak ten: http://www.spec-nar.pl/s0000377-sciagacz... Nawet w przypadku...
Cześć, mam problem z nieodpalającą toyotą d4d. Chciałem zdemontować wtryskiwacze w celu wymiany podkładek, jednak tylko jeden się poddam wmiarę łatwo. Pozostałe 3 stały na beton. Bez specjalnego ściągacza nie dałbym rady ściągnąć pozostałych 3 dlatego złożłyem wyszysto spowrotem. Auto odpaliło na 2 minuty i zgasło. Odpaliło na moment i ponownie zgasło....
Rada taka, że jak już przyjdzie do wymiany wtrysku to tylko u znających się na rzeczy, żeby nie trzeba było głowicy kupować jak połamią. Bo te draństwa niekiedy za cholerkę nie dają się wyjąć, tylko ściągaczem hydraulicznym, który bagatela nawet nie wszystkie serwisy mb mają :) I jak już próbować to tylko na gorącym silniku. Ewentualnie co jest też...
Mialem to samo - takie spalanie wcale !!!!! nie jest normalne i nie ma samochodu o takim silniku który na ssaniu by tyle palił będąc w pełni sprawnym.... u mnie działo się to przez ok miesiąc i wysiadł jeden ze wtrysków (Bosch wykrył:dawka paliwa na wtrysku którymś jest maksymalna) -tez tego nie wykrywało,dopiero po miesiącu kiedy silnikiem zaczęło...
Nie potrzeba nawet ściągacza, wystarczą czyste szczypce, złapać za korek i ruchem obrotowym powoli ciągnąc korek do wyskoczenia. UWAGA! Uważać na sprężynę, która może wystrzelić spod korka przy gwałtownym jego wypięciu.
Dziwnie się składa, że pierwszy raz remontowałem silnik Majorka, łącznie z wymianą tulei i wymianą tłoków. Wyspawałem ściągacz przez godzinę i bez problemu wymieniłem cylindry. Silnik był naprawdę zniszczony. Prędzej rozmawiałem z mechanikiem, który kiedyś pracował przy Majorkach jako mechanik i nie zajażył problemu, jego sposób na ustawienie zaworów...
Januszek73....To nie jest pierwszy silnik który zrobiłem w życiu może nie perkins ale wierzcie mi perkins to nie koniec świata.Problem był z tulejami bo musiałem dorobić sobie ściągacz ale nie o tym.Mój silnik to produkcja Jugosłowiańska firmy IMR model M-3 i tak jest i nie zadny anglik.Co do mojego problemu to ściagam końcówki wtrysków bo jakś durna...
Odgrzeję temat. Jesień trwa a zima tuż tuż i problemy z zapalaniem również powrócą. Moja <iskierka> to astra td 1.7 (silnik opla) 68 KM z roku 1996 więc już nie młódka. Zegar pokazuje 230 000 ale ile to przejechało tego nikt nie wie.Na zimnym silniku zawsze musiałem 2 do 4 razy kręcić rozrusznikiem po 10-15 sek. Po odpaleniu walnęła z rury czarnym...
To wygląda na luz wałka na kole rozrządu. W zasadzie do rozebrania i wymiany tego co zużyte, bo przy takim luzie dużym znakiem zapytania jest punkt wtrysku. No i będzie się to coraz szybciej i bardziej wyklepywać. Teraz łatwiej, bo już nie ma pompy wtryskowej i wspomagania, ale i tak pokrywa rozrządu do zdjęcia, czyli cały przód...w sumie maska, chłodnica,...
Skuter uruchamia się z kopniaka również bez akumulatora, więc chyba jednak moduł zapłonowy jest "normalny" tylko jakoś jest to sprzężone z ECU. ściągania koła magnesowego wolę uniknąć, bo nie posiadam ściągacza i robiłem to na patencie... Bezpiecznym ale trochę skomplikowanym. Ale z tego co widzę po zdjęciach na allegro to stator jest standardowy. Generalnie...
Leje mi się olej na połączeniu pompy wtryskowej z blokiem silnika (sprężarką), zwłaszcza jak się ciągnik zagrzeje. Moje pytanie jest takie, co bym tam musiał wymienić? (http://sklep.lyskawaserwis.pl/pl/c/2.-P... Widzę że jest tam jakiś pierścień uszczelniający i uszczelka. Czyli trzeba by wymienić obie te rzeczy? czy tylko pierścień...
Z mojego punktu widzenia: 1. Benzyna bedzie git, mozesz tez tanio kupic ekstrakcyjna w kazdym sklepie mot. 2. Profesjonalnie to wiadomo, a tak domowo mozesz probowac podwazac np. srubokretem (watpliwe ale prawdopodobne). Na noc niech sie to moczy w jakims penetrusie, oleju napedowym, najlepiej zrobic sciagacz z ciezarami ktore podbijajac w gore wyciagaja...
spalanie w granicach 6 litrów To bardzo dużo, to auto nie powinno palić więcej niż 4,5l/100km... no chyba że jeździsz po mieście na krótkich trasach. Wtryski trzeba oddać do sprawdzenia wszystkie 4. Na podstawie wyników można podjąć decyzję o zakresie regeneracji. Zregenerowane wtryski powinny otrzymać nowe kody. Sprawdzanie/regeneracja jednego nie...
To i ja zrobiłem ściągacz. Bardzo nieprzyjemne dźwięki podczas kręcenia (jakby go ktoś stukał od spodu),ale udało się i wygląda to tak. Jak to możliwe że ten samochód jechał ? Drugi film się nie zmieścił w 100mb,a szkoda. https://filmy.elektroda.pl/20_1560372054... Dodam jeszcze jedno zdj. Pytanie jak na takich wtryskach to się mogło kręcić? Jaka przyczyna...
Witam wszystkich dokładnie tydzień temu zabrałem się za problem palenia mego GOLFA IV 1.9TDi 110kM AHF z 1999r " na gorącym Silniku był problem z uruchomieniem -"zanim odpalił musiałem go kręcić kilka razy". Problem spędzał mi sen z powiek ale dałem rade. Na początku standardowe procedury typu św. żarowe,filtry paliwa,ustawienie kąta wtrysku 51-54 VAG-COM...
cyt.......... Witam , mam taki problem mechanik którem zleciłem wymianę świec żarowych przy wykręcaniu jednej świecy ukręcił ją w taki sposób że wykręcić można tę cześć którę wkłada się klucz a ten kapturek został w głowicy i wystaje taki pręt grzewczy. czy jest jakiś sprawdzony patent na wyjęcie pozostałej części z głowicy bez ściągania głowicy ?...
Witam, Od niedawna jestem posiadaczem sympatycznego FIATA Panda, rok prod. 1992, silnik 899 ccm/40 KM (ten sam co w Seicento 900, na jednopunktowym wtrysku). Auto miało jeden feler - przy najeżdżaniu na wysokie nierówności (np. progi zwalniające) słychać było głuchy łomot w zawieszeniu. Okazało się, ze mój poprzednik zmieniając poduchę zawieszenia z...
Witam Wszystkich, Od pół roku jeżdżę na instalacji Versus. Założona w Opel Zafira 1.8. i przyznaje że jest glanc. jednakże po tym czasie zaczęło się wszystko psuć. Zaczęło się od czujnika podciśnienia gazu w butli ( który naprawiono) jednoczenie wystąpił problem podczas przełączania benz - gaz w którym to momencie silnik gasł (Początkowo temp przełączenia...
gluchy, a czy jest sens kupowania złomu za 9000zł i wkładania dodatkowych 2000-3000 i życia w stresie bo tych 3000zł już nie ma? :-) Sądzisz że auto za 9000zł będzie lepsze od auta za 7000zł? ha,ha Dlatego napisałem: Punto II za 7000zł + 2000-3000zł na części! Mechanik do Punto? Raczej nie potrzebny! Takie rzeczy jak: - olej w silniku i skrzyni - świece...
Witam no moze to być wina wtrysków może dawac cisnienie ale nie będzie rozpylał i tez może to być to ale jeszczw soparwdź cisnienie na baniakach, może któryś nie trzyma tak jak powinien i może sie tak robić może tez byc wina głowicy zawory moga ne trzymac bo nie powinna strzelac a jak strzela a zapłon jest ok to trzeba szukac coś z paliwem może zadużo...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Heh.. a ja mam już kolejny problem z moim czerepem który oddalił mnie od pomysłu regeneracji układu paliwowego.. Mianowicie.. - pojeździłem parę dni i po raz 4 już chyba rozwalił mi plastikowy bok chłodnicy przy wężach gumowych..:(( maaaasakra... Poprzedzone to był kilku krotnym zagotowaniem się i wylaniem wody ze zbiorniczka po krótkiej przejażdżce.....
Witam! Chciałbym się zwrócić do forumowiczów z troche nietypową prośbą ponieważ przechodzą przez niektórych z Państwa ręce setki wtryskiwaczy CR i być może mają Państwo dostęp do fachowej literatury i programów pomyślalem, że mogliby mi Państwo pomóc. Przejdźmy do rzeczy otóż chciałbym sobie zbudować ściągacze do kilkunastu rodzai wtryskiwaczy problem...
ściągacz wtryskiwaczy ściągacz tulei ściągacz hydrauliczny
odbiornik janeczek podtrzymać sekunda arduino zegar
Rezystancja zastępcza i prądy w obwodzie równoległym 2Ω i 4Ω Czujnik MAP w VW Passat B5 1.9 TDI AVB: wpływ na pracę silnika i spalanie