Może sprzęgło się ślizga ?
Nie ta awaria występuje sporadycznie nawet bez uzywania klimy. Sterownik wentylatorów w tym modelu znajduje sie w jednym z wentylatorów, które juz były wymieniane. Czy to możliwe żeby te "nowe" (używki) tez były wadliwe? Dodam że klima nie dział wzorcowo, załancza się dopiero po pewnym czasie. Ale podobno(mechanior stwierdził) że ślizga sie sprzęgło...
Teraz trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i podglądnąć w parametrach bieżących panelu klimatyzacji jakie sterownik "widzi" temperatury oraz ciśnienie w układzie. Przykładowo wystarczy uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej, sterownik widzi -40°C i nie da zezwolenia na włączenie sprzęgła sprężarki, podobna sytuacja ma miejsce w przypadku uszkodzenia...
Tysiąc to powinno być wszystko ok, normalnie na wale sprężarki jest sprzęgło odśrodkowe i obroty muszą być na tyle duże by się sprzęgło nie ślizgało, co do oleju to jeśli będzie ciśnienie to będzie ok, a to zależy od stanu pompy i panewek.
uszkodzenie raczej od strony elektrycznej tzn 9V na zasilaniu cewki sprzęgła to troszkę mało. Czy tarcza sprzęgła nie ślizga się względem koła po załączeniu klimy? Dość częstą usterką w tych sprężarkach jest uszkodzony zawór regulujący wydajnością sprężarki.
Bo sprzęgło nie rozłącza do końca i przy obciążeniu sprężarką ślizga się i stąd hałasy. Do rozebrania, wyczyszczenia lub wymiany, lekceważenie tego może doprowadzić do zatarcia sprężarki
Uszkodziło mi się sprzęgło w sprężarce, tarło po kole pasowym. Po wymianie na nowe sprzęgło jest za duża przerwa ponieważ po załączeniu się ślizga, odstęp wynosi 0,7 mm a nie jak wyczytałem 0,4 max, nie ma żadnych podkładek dystansowych aby zmniejszyć przerwę. Co z tym zrobić??
Sharan climatronic rok 2003 1.9 tdi Sprężarka po kilku minutach chłodzenia zrównuje ciśnienia na około 6-7 bar po LP i HP i przestaje chłodzić. Myślałem że ślizga sprzęgło więc wymieniłem na sprawdzaną inną sprężarkę i to samo. Po około 5 minutach zrównuje ciśnienia w obwodach i przestaje chłodzić. (dodam że chłodnica nowa wymieniona niedawno podobnie...
Wygrzebać cewkę i na 95% termik spalony. Dodać należy, że jeżeli spalił się termik trzeba dać najlepiej mocniejszy oraz należy przyjżeć się szczelinie na sprzęgle (sprężarki ;) ) oraz sprawdzić cisnienia na pracującej klimie bo może osuszacz ma już dosyć lub zawór rozprężny czy tam dławica (nie pamiętam co w tym oplu dawali) może nadawać się do wymiany...
To jest bezpiecznik termiczny. Ma spełniać parametry: 1. Temperatura wyzwolenia: Może być nawet 10 C niższa lub 5 wyższa. Nic się nie stanie nowe nie są nawet tak dokładne. 2. Prąd przewodzenia minimum 1A. Może być wyższy np 2A. 3.Mieścić się w miejsce montażu. PS Jeśli zadział a na tarczy sprzęgła są przebarwienia należy sprawdzić czy sprężarka nie...
Może ktoś będzie wiedział jaki jest jeden ze stu jeden problemów Sterowanie sprężarki, ślizgające się sprzęgło, uszkodzona sprężarka, zawór rozprężny. Jeśli sprzęgło "klaska" po włączeniu AC to sam tutaj nic nie zrobisz, potrzebna ingerencja w układ, a co za tym idzie odessanie czynnika.
Wybaczcie za tytuł lecz naprawdę nie wiem jak to zatytułować. Objawy są dosłownie takie jak w tytule. Załączam klimatyzację (AC) i mam wrażenie że sprzęgło auta się ślizga. Obroty silnika wskazywane są prawidłowo. Nie spadają, nie rosną. Słychać jak załącza się sprężarka (lekko buczy) i klima włącza zimny nawiew. Podczas jazdy mam wrażenie identyczne...
Dziękuję za zainteresowanie problemem. Na początek dodam, że klimatyzacja w zeszłym sezonie działała poprawnie aż do zimy, nie było też żadnych stłuczek w międzyczasie. Nie wiem jak mógłbym sprawdzić sprzęgło inaczej niż zapodając bezpośrednio zasilanie i obserwując czy przenosi napęd. Odłączyłem pin zasilający sprzęgło zaraz przy BSM i zapodałem 12V...
ad2 rozwalone sprzęgło może nie mieć związku z pracą klimy. Moim zdaniem może mieć. Jeżeli uszkodził się kompresor i został zablokowany a najsłabszym ogniwem było sprzęgło to uszkodziło się ono a nie pasek. Nie wiem jak jest w MK4 a le w MK3 sprzęgło potrafi się ślizgać i wtedy wyciąga się podkładkę spod sprzęgła. Przy wymianie tarczy nie trzeba paska...
Zębaty - przeniesie największy moment, są i szerokie na 10cm brak poślizgu. Można dodać sprzęgło przeciążeniowe, albo wykorzystać tylko do połączenia wałów noży (np. synchronizacja i praca noży z 'mijanką'), dalej napęd klinowymi, hydrauliką itd. Wielorowkowy - drogi i lubi się ślizgać - patrz samochody z piskiem z pod maski, do tego koła skomplikowane...
Witam! Mam problem z klimatyzacją w fordzie Mondeo 1,8 16V, tego typu: Klimatyzacja nie działała od kiedy kupiłem auto czyli jakiś niecały rok, Niedawno zajechałem na sprawdzenie szczelności i ogólnie czy w ogóle coś się da z nią zrobić, Facet napełnił ją chyba freonem do sprawdzenia czy się uruchomi, ale nic Pojechałem do elektromechanika pogrzebał...
Najłatwiej będzie zdjąć pokrywę na zbiorniczku oleju wspomagania odnaleźć przewód zielonożółty podpiąć żaróweczkę i sprawdzić czy jest napięcie na nim jak jest napięcie to problem ze złączką przy sprężarce lub samą cewką elektromagnesu sprzęgła jest w nim bezpiecznik termiczny 168°C często ulega uszkodzeniu w wyniku starości lub gdy sprzęgło dobrze...
Poprawka. Sprężarka to Sanden SD7V16. Pytałem o Denso w poście a nie mam spreżarki Denso. Sytuacja wyglada następująco na teraz. Zmieniłem oszuszacz, zawór rozpreżny, chłodnice, kompresor na regenerowany, oraz uszczelki, zrobiłem próżnie. -70 hg 4 h odczekałem troche i podciśnienie trzymało. napełniłem bez załączenia na 50 psi. Uruchomiłem, sprzęgło...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
Boże co wy piszecie ludzie co wy piszecie, zastanówcie się przecież tam sprężarka musi calu czas chodzić gdyż jest smarowanie olejem z silnika i musi być obieg tego oleju to nie jest taka sprężarka jak w c330 że się zakładało lub zdejmowalo pasek. MF-255 maił alternator za sprężarką, U-3512 miał już alternator na pasek jeśli tak wnikacie w temat, jeśli...
Mój bezpiecznik tez sie przepalił - nie ma przejścia prądu na nim i potwierdzam ze mój oryginalny wlepiony to 250V 1A i temperatura to 107 lub 187 stopni C, nie moge doczytać na nim bo krecha jest. I mam pytanko co mogę zrobić na tych powierzchniach ciernych oczywiście oprócz czyszczenia z dość dużej rdzy którą mają. Pytam ponieważ na kole pasowym nie...
Właśnie odnośnie tego rozginania i czyszczenia w środku - czytałem wiele wątków iż po tym zabiegu zawór całkowicie przestawał pracować. Jeśli zdecyduję się na czyszczenie - a z powodu wielu wydatków ostatnimi czasy - będę zmuszony, to bez rozbierania zaworu. Co do WD40 - jestem sceptycznie nastawiony. Połowa ludzi na forach samochodowych uważa, że WD...
Czytam i chciał bym pomóc w kwestii hydrauliki : 1.pompa od C-330 360 i pokrewnych moim zdaniem średnio nadaje się do waszych konstrukcji ponieważ te pompy są przeznaczone do pracy w kompieli olejowej (w moście ciągnika zalane olejem),nie są uszczelniane,nie będą pracować na zewnątrz. Robienie zbiornika z pompom, przeniesienie napędu do zbiornika,uszczelnienie...
sprzęgło ślizga peugeot sprzęgło ślizga traktorek ślizga sprzęgło
le40c630 samsung automapa licencja wyliczenia ogrzewanie podłogowe
philips 55pus philips 55pus6754
Citroen Berlingo: Usterka czujnika płynu hamulcowego Części zamienne do silnika Bolens 13,5 hp OHV