Bez rozmontowaniu i obejrzeniu tego jedynie można domniemać.
Z takimi momentami obrotowymi, jakie osiągają dziś silniki Diesla, nieraz ciężko jest zastosować koło sztywne. Kit 4P od VALEO to niezły pomysł, ale wtedy drgania i wibracje przenoszą się na układ napędowy, więc jeżeli chcesz tym autem pojeździć trochę, nie ma sensu narażać pozostałe peryferia skrzyni i półosi na takie obciążenia. Nie rozumiem tylko,...
A czy ono przypadkiem nie jest z automatycznym nastawianiem? Jeśli tak to czy użyłeś odpowiedniego narzędzia do montażu? Jeśli się mylę to przepraszam i proszę poprawić. Pozdrawiam.
Jeśli jest to man z manualną skrzynia,z tradycyjnym wysprzęglikiem tak jak w większości tego typu konstrukcji to ślizgające się sprzęgło może być spowodowane następującymi usterkami:zużyta tarcza sprzęgła(grubość tarczy zmniejsza się na skutek ścierania się okładziny),rozhartowana sprężyna słoneczka np.przez doprowadzenie sprzęgła do wysokiej temperatury(nieumiejętny...
Nie jest to w temacie aut ciężarowych ale na przykładzie swojego Scenica, po wymianie w warsztacie sprzęgła po jakimś czasie też się ślizgało, powodem był uszkodzony uszczelniacz wału, który puścił olej i wszystko zalał. Na pytanie czemu go nie wymienili prewencyjnie podczas wymiany sprzęgła usłyszałem, że był suchy, niespękany i nic się z nim nie działo....
3804 - Wspólny przewód masy elektrozaworów ma usterkę, zwarcie z masą. 8093 - Nieprawidłowy typ skrzyni. Sprawdź masę i przeprowadź duże nauczanie. Zapisz wyświetlone przy nauczaniu błędy GS, po procedurze już ich nie odczytasz.
http://wandysku.dyn.pl/simson/instrukcje...
Obroty zależą od skrzyni biegów i nic z tym nie zrobisz no chyba że zmiana skrzyni. Jedynie to co może powodować wysokie obroty to ślizgające sprzęgło (zużyte do wymiany) .
Witam, Chciałbym się podzielić informacją, jak poradzić sobie z "rzępoląca" skrzynią biegów Fiata Pandy 2 a potem ze ślizgającym się sprzęgłem (w moim przypadku najpierw było „rzępolenie” skrzyni a potem ślizganie się sprzęgła). Przyczyną „rzępolenia” skrzyni biegów było uszkodzone łożysko wałka atakującego, które posiada 7 kulek....
po 1. Regulacja linki, smarowanie i czyszczenie sie oplaca. luz na klamce ok 3-4mm to standart po 2. Sprzęglo wielotarczowe zawsze bedzie troche "ciągnąć". Skoro na dziurze sie slizga to pewnie linka jest napięta za mocno. Powinno "łapać" podczas ruszania przy koncu puszczania klamki. Ale musi zostawac te 3-4 mm luzu. Klamka jesli lekko chodzi powinna...
Spróbuj popuścić tak aby był wyczówalny luz na łapie od sprzęgła jeśli to nic nie pomoże to tarcza lub komplet do wymiany skrzyni nie uszkodzisz tylko szkoda przypalić docisk bo może się okazać jeszcze w dobrym stanie u siebie wymieniłem tylko okładziny tarczy wyszło mnie to 52zł i chula.
Nie znam tego modelu ciągnika, ale w Zetorach zawsze nawalały siłowniki (wysprzęgliki) hydrauliczne sprzęgła. Zestaw naprawczy rozwiązywał problem.
megan 2 sterowanie ma hydraylicze często padaja tam dociski sprzegła niz tarcze przez przegrzanie do spr po demontarzu skrzyni biegów
Podobno przy tym przebiegu jest raczej niemożliwe "skończenie" się sprzęgła Możliwe - w wyższej temperaturze tarcie jest większe (dlatego na wyścigach rozgrzewają opony). Uszkodzone sterowanie hydrauliczne to na początku brak całkowitego rozłączania sprzęgła i trudności ze zmianą biegów.
Truck Technik coś kiedyś od nich brałem za długo nie pojeździło .... Ale może nie ma reguły, tak jak piszą regenracja to jest dobra ale do aut osobowych... Tutaj trafisz na wadliwy oring i potem koszty będą ogromne, o Twoim zdrowiu nie wspomne....
Panam, PSA to VAG. Linka na pewno zalozona "na sile". Wyglada na to, ze z jakiegos powodu, koncowka linki przy pedale nie zwalnia mechanizmu (zle wlozona lub nie oryginalna linka). Nalezy "wejsc" po pedal i malym srubokretem wcisnac wystajacy z pancerza bialy pierscien. To on zwalnia mechanizm i, w zasadzie, powinien byc wciskany koncowka linki w gornej...
Witam. Różnica predkości walka wejściowego a silnika powoduje że GS zwraca taki bąd. Jeżeli nie ma w silniku usterki MR X 03XXa to pozostaje tylko sprzęglo
Skrzynia jest do rozbiórki. Ślizgające sprzęgło nigdy w życiu nie zablokuje silnika. Wciśnięte sprzęgło równa się rozłączona skrzynia. Puszczona dźwignia sprzęgła skrzynia załączona. Wrzucone dwa biegi na raz blokada silnika. Usterka do zdiagnozowania w kilkanaście minut. Po odkręceniu górnej pokrywy skrzyni wszystko będzie wiadomo.
Miałem kiedyś podobne problemy gdy lałem bylejaki olej. Sprawdź co ma iść do skrzyni w simku i wlej odpowiedni. Przejedź się i jeszcze raz go wymień
Sprzęgło i idler w tych mechanizmach, przy takich objawach powinno być wymienione na nowe (sprawne). Dodatkowo same talerzyki, a dokładnie ich bieżnie, pewnie są wyślizgane od gumy idlera. Pod prawym talerzykiem, powinien być filcowy hamulec - odłącz go i zobacz jak zachowuje sie mechanizm. Skoro rolka jest jest błyszcząca, to powinieneś ją wymienić...
Rozkręć sprzęgło, za którym winna być pompka oleju z rurką-wężykiem. Może uszkodzony jest ten wężyk i podczas pracy silnika olej wylewa się na sprzęgło. Podczas demontażu sprzęgła uważaj na gwint (lewy lub prawy).
Nie, ślizgające sprzęgło daje objawy, które opisałem - począwszy od biegu najsłabszego, w tym wypadku 5-tki. Na 3-ce czy 4-ce najłatwiej to wychwycić, stąd tak właśnie napisałem. Na biegach niskich (1 lub wsteczny) "trzyma" do samego końca. To juz niestety przerabiałem. Nie wiem jak jest z pękniętą czy uszkodzoną sprężyną docisku - ale skoro Kolega...
Dziękuję za odpowiedź. Skrzynia manualna, motor to Duratec 1.6 benzyna z LPG. Mechanik nie był zadowolony, jak zobaczył przewody od gazu :D Mam nadzieję, że nie policzy przez to podwójnie.
Sprzęgło i tak łapie dość wysoko a gdy zakręcę go na czwórce pow 2000 obr to się ślizga, wiadomo, że wtedy mam niemalże maksymalny moment obrotowy. Mało tego, stało się to tak nagle, kiedy wyprzedałem kilka aut, wyprzedziłem dwa to było ok, wyprzedzam trzecie i wychylam się obok niego a tu obroty w górę a prędkość nieznacznie wzrasta. Ciągle miałem...
predkosc zaczela sama spadac , obroty sie trzymaly w okolicach 4tys Jak to nie automat i nie zmieniałeś biegu to wygląda to na ślizgające się sprzęgło.
Ostatnio kupiłem taki klucz używany i dzisiaj go rozbierałem, żeby cały mechanizm przesmarować. Co do schematu, to samemu szukałem, ale też nigdzie nie znalazłem. Jest tylko z wersji mogę się mylić , ale ja bym powiedział, że to nie wina samego mechanizmu udarowego. Bardziej obstawiałbym obroty silnika (słabsza bateria) - im większa prędkość, tym z...
Ludzie to maja problemy... A gdzie ty w silniku malucha masz jakieś niedostępne zakamarki? Ewentualnie trzeba zdjąć prawą osłonę cylindrów i wszystko masz na dłoni. :luke - nigdy nie widziałeś pędzla, z pomocą którego można dojść i wyczyścić te twoje zakamarki? Nie wspomnę już o jakimkolwiek czyszczeniu ciśnieniowym. Bo akurat silnik malucha jest tak...
Naciśnięcie sprzęgła odłącza korbowód od skrzyni biegów, a starter jest połączony właśnie przez sprzęgło, także naciśnięcie sprzęgła lub ślizgające się sprzęgło spowoduje bardzo luźne działanie startera, a włączenie biegu dodatkowo powoduje przeniesienie napędu ze startera na koło. Podejrzewam, że masz za mocno naciągniętą linkę sprzęgła. Można ją regulować...
dziękuję , zamykam
Witam,posiadam wiedzę umiejętnosci oraz sprzę.[IT2] oraz warunki do wymiany takiego sprzęngla[MMT TOYOTA,SUZUKI ,OPEL,MERCEDES itd] oraz regulacji w każdym momencie naprawy,kontakt na nr 503395744[dużo cierpliwosci w kontakcie]POZDRAWIAM
tak dzieje się to na ciepłym silniku na 11/12 biegu.
Dzień dobry. Czy wie ktoś może gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące wymiany sprzęgła w ciągniku jak wyżej. Sprzęgło ślizga jak dzikie do tego stopnia że porusza się wyłącznie na biegach terenowych:( Z góry dziękuje za pomoc.
Przełącznik funkcyjny w tym modelu jest rozbieralny.
zrobilem tak jak pisales. obroty przez okolo 2-3sek nie przekroczyly 2200 na D.. pozniej zaczely rosnac wiec odpuscilem.. a w pozycji R bylo mniej wiecej 2400obr/min. co to moze oznaczac?? olej sprawdzalem jest pelen stan. poza tym jednym odczuciem jazdy na pół sprzegle skrzynia chodzi bardzo dobrze... nie szarpie przy redukcji.. i przy wrzucaniu wyższego...
Jak w temacie problem ze sprzęgłem raz się ślizga za chwilę ciągnie normalnie na skrzyni jest odpowietrznik jak się ślizga to na odpowietrzniku jest powietrze sprzęgło pół roku temu wymieniane wraz z wysprzęglikiem pompka przy pedale jest nowa biegi wchodzą normalnie i sprzęgło też bierze normalnie jest jeszcze coś w ramie tą jak gdyby wspomaganie sprzęgła...
Znikanie luzu między łożyskiem wyciskowym a dźwigienkami wskazuje na zużywanie się tarczy sprzęgła. Przyczyną może być niedokładna regulacja całego mechanizmu wyłączani wraz ręczną dźwignią wyłączania WOM.
No sprzęgło daje ci oznaki że ma już dość km i za chwilę wysiądzie. Jak chcesz je jeszcze pomęczyć to unikaj ślizgania sprzęgła przy ruszaniu i sytuacji z filmu. Ślizgające się sprzęgło generuje dużo ciepła. Potrafi się wtedy spalić na amen i koniec jazdy. Umawiaj mechanika na wymianę no chyba że jest zalane olejem. Wtedy usunięcie wycieku czyszczenie...
Pompka sprzęgła. ;)
Maszyna jest wieloczynnościowa i pracując z przystawką np.frezarką chcesz, aby pracował wyłącznie frez, który napędzany jest za pomocą paska z gładkiej części koła pasowego, które zdjąłeś. Dla opisanej sytuacji rozłączasz napęd wałka heblarki wykręcając śrubę M12 której użyłeś do zdjęcia koła. I analogicznie jeżeli chcesz 'heblować' czy jak wolisz 'strugać'...
To nie takie łatwe jak niektórzy piszą... W tych ciągnikach potrafi pękać mocowanie tarcz dociskowych, kołki wybijają otwory w obudowie, niszczą się kamienie, pękają sprężyny i tak dalej. Jak ktoś nigdy tego nie robił to nie wie na co patrzeć i co wymieniać. Na tym forum co rusz jest temat jak to po wymianie tarczy, sprzęgła nie ma albo ciągnie, albo...
Sprzęgło sprawdzasz, włączając jedynkę z naciśniętym hamulcem, odrobina gazu, i puszczasz sprzęgło. Auto ma zgasnąć. Jeśli czujesz, że silnik nie jest dostatecznie dławiony przez zablokowany samochód, sprzęgło jest do naprawy/wymiany. Mam szybko puścić sprzęgło tak ? I to na zaciągniętym ręcznym ? To że potrafi na półsprzęgle jeździć na 4rce nie jest...
Uszkodzony był mechanizm poboru papieru na tej drugiej wąskiej rolce. Jest przy klapie taka biała zapadka.
Panowie mam następujący problem ze sprzęgłem w c 330 Od ok pół roku zaczęło się strasznie ślizgać sprzęgło nawet na 4 biegu po obciążeniem Przyszła zima jest czas rozjechałem na pół bo myślałem ze zalane olejem i ku mojemu zdziwieniu sucho jak pieprz Po zdemontowaniu tarczy wynika że tarcza dolega do docisku jak i koła zamachowego 1,5 cm po obwodzie...
witam serdecznie. mam mały problem z moim golfem.Jak wciskam sprzęgło to łapie na samym początku i bardzo szybko.A jeśli dodam gazu to obroty idą na maxa a auto bardzo pomału się rozpędza poprostu sprzęgło się ślizga.Czy można to wyregulować na lince czy czeka mnie wymiana sprzęgła. pozdrawiam
Kolego....najprawdopodobniej źle coś poskładałeś. Czy dwuczęściowy pręt popychacza i tę owalną baryłkę między nie prawidłowo włożyłeś? Po złożeniu całości dobrze wyregulowałeś mechanizm włączania sprzęgła? Podaję Tobie wymiary: SPRĘŻYNA w stanie swobodnym ma mieć długość 34mm . Tarcza korkowa NOWA ma grubość 4.2mm , najmniej jak ZUŻYTA to może mieć...
Problem narastał stopniowo czy 'wziął się' i nagle wystąpił?
Witam, jestem posiadaczem Forda 7740 z 1997 roku ze skrzynią manualną 4 biegową z trzema zakresami oraz półbiegiem (żółw - zając). Problem polega na tym, że ciągnik na zającu rusza i jedzie normalnie, a na żółwiu tak jakby ślizgało się sprzęgło. Kalibracja wykonana, brak efektów. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Przed założeniem linki sprzęgła, należy ją ściągnąć na samoregulacji. Pewnie zapomniałeś. Pozdrawiam.
cześc rozlożylem sprzęgło od forda mondeo 1.8TD stan sprzęgla jest w dobrym stanie...jednak po zlożeniu sprzęgło zaczęlo się ślizgac.Gdzie przed ściągnięciem bylo wszystko ok. Jaka może byc tego przyczyna....? Potrzebuję wymiar....(grobośc tarczy sprzęglowej....!!!)
Niestety nic się nie da zrobić bo po pierwsze sprzęgło jest wyciskane hydraulicznie, a po drugie zużyły się okładziny tarczy do takiego stopnia, że docisk nazwijmy to umownie osiada na obudowie.
zaoliwione sprzeglo slizga nawet jak auto jest zimne:) 100% stawiam na przegzanie docisku,jesli dzieje ci sie to od krutkiego czasu to zastanów sie czy nie targales sie malakiem na jakis wzniesienie gdzie maluch juz niemial sily podjechac wtedy mogles przemeczyc sprzeglo(latwo oto w maluchu)a jesli bylo by zaoliwione sprzeglo to napewno byly by wycieki...
sebap-KE29635 Dodano po 2 Strumień świadomości dla czego tak twierdzisz przecież nie chce podnieść mocy nie wiadomo o ile a jedynie o 24km i 20nm więc myśle ze chip tuning wystarczy gdybym chciał mieć 200km i więcej nie kupował bym tak małego silnika Dodano po 1 mam pytanie wystarczy wymienić tylko tarcze łożysko i docisk czy koło zamachowe tak samo?
Jest jakiś sposób na naprawę sprzęgła w magnetowidach? Mam tu oriona n300e no i ślizga się strasznie na filcach. Nie wiem gdzie można dostać takie drugie, więc może z tym coś da się zrobić?
hm, a w jaki sposob sie ustawia docisk? Jakos to reguluje itp?
Sprzęgło się ślizga, albo w wyniku zużycia elementów albo w wyniku zaolejenia. Tak czy inaczej tanio nie będzie bo dużo roboty więc jak masz robić to wymieniaj komplet tzn tarczę i docisk bo jak jedno się skończyło to drugie niedługo też wyzionie ducha a pakowanie się dwa razy w tą samą robotę to skrajny idiotyzm.
w sumie to te nierówne obroty to mogą byc związane z pompą albo zaworem jakimś zwrotnym że po wyłączeniu auta nie trzyma paliwa...sam już nie wiem bo jak już załapie po 2 minutach normalną jazdę to jedzie wszystko spoko i szybko bez problemów i jak go zgaszę i od razu zapale też jest spoko tylko jak dłużej stoi jakieś parę godzin to ma te opcje dziwne...
Przy większym obciążeniu sprzęgło puszcza. Wszysto wskazuje na to że jedynie wymiana na nowe pomoże.Jeśli jest to picnic do 2001w benzynie to sprzęgło kosztuje w granicach 500zł.
Witam. Mam taki problem: posiadam seata toledo rocznik 1993, zostało wymienione sprzęgło i dalej ślizga. Czy wiecie może co jest tego przyczyną? Linka czy co innego? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Brzmi to jak ślizgające się sprzęgło. Jak zachowuje się pedał sprzęgła?
Tak, to samo.
Przecież poznanie sprzęgła to nie jakaś elektronika, podajesz rozsądne objawy. Rok 2001 ... więc ile może mieć kilometrów? Po 150tys, 200tys, to już każde sprzęgło do krainy wiecznie ślizgających sprzęgieł. Przejawy na zużycie okładzin ( luz, poslizg) są różniące się od zużycia wycisku (problemy z biegami), nie ma powodu aby oczekiwac ich jednocześnie....
Ze sprzęgłem uporał się mój znajomy. Za koszem była taka sprężyna. Wyciągnął ją i problem zniknął. Kobuz śmiga jak dawniej
A ja bym stawiał na dziure w lapie wyciskowej sprzegla i bolec od wysprzeglika wpadl glebiej . Mozna rutynowo odpowietrzyc sprzeglo i wtedy zobaczyc a jak nie pomoze niestety skrzynka w doł i patrzenie z drziurami w lapie spotykalem sie juz kilka razy i efekt byl podobny .
Zakres regulacji jest kilka mm. Mi to wygląda na ślizgające sprzęgło registru. Częsta przypadłość tych maszyn.
Sprzęgło ma się ślizgać na PLAY... Za słabe jest dowijanie, czy co?
Nie tak się sprawdza ślizgające sprzęgło, mała prędkość, 5 i gaz do dechy. Tak czy siak, masz skrzynię do wyjęcia.
czy ten olej czasem nie wydobywa sie z półosi to bardzo częsta usterka w fordach ale jezeli ze środka skrzyni to jak najbardziej ślizgające sie sprzęgło bedzie przyczyna zaolejenia tarczy
Rozmawiałeś z Pawłem z Dziembówka?
Jeśli nie może być dociągnięta to ją poluzuj, a po za tym olej najlepszy do takich maszyn to chyba lux.. A obawiam się że i tak czeka się wymiana tarczek, nie są drogie.
Pompa jak pompa ale brak luzu między (mówiąc w skrócie) pompą a pedałem to na pewno. Ogólnie chodzi o to że płyn nie ma otwartej drogi z siłownika do zbiorniczka gdy pedał jest puszczony bo pompka jest lekko wciśnięta. Dokładnie . Typowy objaw podpartej pompki , czyli brak jałowego skoku pedału .
Jeśli sprzęgło się ślizga to raczej nie przeszkadza to we włączaniu biegów, biegi nie wchodzą jak sprzęgło nie rozłącza do końca, czyli w sytuacji przeciwnej. Sprzęgło to jedno ale może być uszkodzony uszczelniacz w skrzyni lub na wale silnika i olej zanieczyścił tarczę sprzęgła. Wtedy oprócz tarczy trzeba też wymienić uszczelniacz, bo awaria się powtórzy.
Cześć. Jeżeli pedał sprzęgła ma luz to z pewnością- tak.
Jest lekki luz na pedale sprzegla ? Czasmi PSA ma tulejki do silownika sprzegla jak powinny byc a nie daliscie do moze nie wysprzegla calkowicie i tu jest problem ...
Bez kanału chyba nie ma co marzyć o samodzielnej wymianie ? Jakie są objawy "kończącej się" dwumasy ?
W sumie to żaden tuning, mam znajomego co w tym siedzi i mi zrobił by się jeździło bardziej komfortowo, np przy wyprzedzaniu, nie mam zamiaru tym autem się ścigać, zaś co do wymiany sprzęgła to mogę to zrobić ale jeśli to nie jest przyczyna, pisałem że ten problem pojawia się i znika, skoro sprzęgło byłoby do wymiany ciągle by się ślizgało i biegi by...
Aż przestanie jechać. Zamykam.
tak kompletne sprzęgło do wymiany
od 3 biegu ślizga się sprzęgło.Na 1i2 biegu jest wszystko ok,czy może to być koniec tarczy? Zdecydowanie tak.
no i sprzęgło przestało się ślizgać po 2 tygodniach od wymiany wysprzęglika i po przejechaniu około 1300km, serdecznie pozdrawiam tych co sugerowali wymiane sprzęgła:)!!!
zdanie "i wył i nie chciał jechać " wskazuje mi na ślizgające się sprzęgło...
Jeżeli sprzęgła firmy Kager są takie same jak ich akumulatory, to ja jednak podziękował bym.
Witam.Więc wie ktoś na temat tej skrzyni coś.?
moze wysprzeglik pozdrowionka
Przeważnie ślizgające sprzęgło bierze u góry. Jeżeli nagle się to stało, to mogła pęknąć dźwignia sprzęgła lub coś z linką. Stawiałbym na to drugie, jeżeli zaczęło coś chrupać lub skrzypieć.
U mnie jak padało sprzęgło to też miałem wrażenie, że nie zawsze się ślizga, ale jednak na wyższych biegach przy mocniejszym wciskaniu gazu ślizgało się zawsze :) Przy okazji okazało się, że dwumasa też jest do wymiany, więc tanio nie było. Tak jak pisze autoas, jest diagnoza, to nie ma na co czekać :)
Niem piszesz czy błędy są stałe czy zapamiętane z nie wiadomo kiedy . Jeślim są zapamiętane to stawiam na ślizgające się sprzęgło co oznacza albo źle zrobioną " naprawę skrzyni" albo zużyte sprzęgło .
taką skrzynie można dostać za 6tyś zł i ktoś już wkładał od 1594 miał jakies problemy ze spasowaniem tego z mechanizmem różnicowym ale mu się udało. Wiem bo akurat kupował ją od znajomego. Dzwonił ostatnio do mnie gość za wałem do 1694 i mówił ze robili mu w Polsce w serwisie hydra shifta za 6tyś zł,tarczki miał zmieniane a dalej to nie wiem ale zadowolony...
Przyczyną oczywiście może być docisk, może być też kilka innych powodów, ale w tej chwili do wymiany masz co najmniej tarcze sprzęgłową. Dodatkowo warto wymienić docisk, łożysko oporowe i uszczelniacze - wału korbowego i wałka sprzęgłowego. Te części wymienia się na nowe i w komplecie, montaż używanych jest tylko dla bogatych - robocizna jest zwykle...
Jeżeli obroty idą do góry, a auto nie przyspiesza to nie ma innej opcji jak ślizgające sprzęgło... kiedyś takich rzeczy to uczyli na kursie na prawo jazdy, a teraz ponoć to zbędne.
Byłem przekonany że wyczułbyś ślizgające się sprzęgło. :)
Pewnie ropa w sprzęgle wysprzęglik niema tu nic do rzeczy w tym wypadku.
1. Interpretacja nowych objawów Pisk przy ruszaniu, swąd w kabinie[/td][td]a) Ślizgające się sprzęgło (zapach przypomina spaloną okładzinę, pisk chwilowy) Zapach spalonej okładziny raczej, pisk/świst był aż do redukcji biegu i tylko wtedy na początku. b) Pasek osprzętu / napinacz - raczej nie. Wydaje mi się, że ubywa oleju w silniku i to szybko......
Czy ktoś ma jakiś pomysł Oczywiście zrzucamy skrzynie i patrzymy i mierzymy sprzęgło. Co w tym trudnego? Sprzęgło do wymiany z tego co piszesz.
Witam, jak w temacie auto ma problem z uciągnięciem się. Można ruszyć na półsprzęgle, ale po całkowitym jego puszczeniu auto gaśnie (mimo mocno wciśniętego gazu). Nie jest to raczej ślizgające sprzęgło - nowy docisk, nowe okładziny na tarczy. Auto odpala bez problemu, chodzi w miarę równo. Co może być przyczyną?
obstawiam że ślizga się sprzęgło od napędu wywoływaczki.
Podejrzewam uszkodzone łożysko któregoś wałka.Przy ślizganiu sprzęgła raczej by nie zgrzytał.
F 81.-złe obroty na na wyjsciu skrzyni biegów w stosunku do wybranego biegu.W tym przypadku ślizgające się sprzęgło.
Przy tym przebiegu i tak sprzęgło hydrokinetyczne wyślesz do regeneracji (ze względu na zużywający się lock-up). A za biegi od 1 do 3 odpowiedzialny jest kosz forward (K1 - A).
Witam ponownie przerobiłem ostatnio ten sam temat. Sprawdź jeszcze raz czujnik podajnika bocznego oraz sprzęgła u mie to był czujnik + ślizgające się sprzęgło pozdrawiam
A nie czuć trochę spalenizny ? ( ślizgające się sprzęgło?) Gaz I generacji ? 3 lata temu ? Albo źle to nazywasz albo ktoś odwalił hołubca jak się patrzy.... No chyba że do 97 nie da się nic innego Pozdr. J.
ślizgające sprzęgło citroen ślizgające paski sprzęgło chrysler voyager sprzęgło
płyta gazowa bezpiecznik instrukcja chińskiego radia aparat zacina telefon
Tryb silnika prawostronnego ponad bieżącym - co oznacza? Komunikat "Safari" w Volkswagen Passat B7 - przyczyny i rozwiązania