https://obrazki.elektroda.pl/5108677000_... Zastanawiałem się, czy taka konstrukcja pasuje na to forum, ale widzę, że już były podobne, a więc będzie to trochę odmiana w tym dziale. Często stawałem przed problemem dotoczenia jakiegoś wałka (tulejki, podkładki), a każdy, kto dorabiał takie rzeczy metodą: wiertarka zamocowana w imadle...
Witam. Ponownie. Mąż wymienił sprzynie, miał problem ze śruba sanek ale dało radę założyli prawy uszczelniacz i kąpał z niego olej na początku(pewnie coś nie tak zmontowali) potem przestało. Wczoraj (auto stało na kanale z podniesionym przodem) próba odpalenia dopiero za którymś razem bo kręciło ale nie zaskakiwało. Krótka jazda ale słychać buczenie....
Cześć, Samochód: RAV4 95 2.0 129 km 3D Mam pytanie dotyczące dolnego wahacza (tył), który jest regulowany śrubą mimośrodową. Kupiłem nowe śruby, które zgodnie ze schematem są te same zarówno do wahacza dolnego jak i głównego. https://obrazki.elektroda.pl/6350779600_... problem w tym, że na wahaczu głównym (w tulei) jest ona bardzo dobrze...
Ponad rok. Możesz też poszukać jakiś innych sanek podobnych pod względem uchwytów montażowych, może choć 1 lub 2 da się przykręcić. Czasem robię takie kombinacje, a dla lekkiego SSD to 1 śruba wystarczy.
Po wymianie wysprzęglika wszystko wróciło do normy. Auto żywsze, szybsze, cichsze i zrywniejsze. 120km/h ma w moment. Nawet udaje mi się jechać spokojnie 50-55km/h na piątym biegu i ciągnie po wciśnięciu gazu. Wcześniej wymagał 2 lub 3 biegu. Sprawdziłem raz jeszcze tarczę i docisk. Wszystko w normie. Sucho i bez przetrać. Dokręciłem docisk odpowiednim...
W sumie jestem Laikiem. Ale też mam Lagunę i problemów co nie miara;) Jeśli nie ma różnicy między benzyna - gaz. To sprawdziłbym wszystkie czujniki (położenia wału, temperatury przepustnicy itp.) czasem wystarczy je wyczyścić i przemyć alkoholem (poczekać do odparowania). Możesz też wyczyścić przepustnicę i sprawdzić silniczek krokowy Jeśli zaś chodzi...
Podnieś auto z jednej strony postaw na kobyłce odpal silnik daj normalnie 1, puść sprzęgło i słuchaj najlepiej robić to we dwóch jeden daje gazu drugi słucha, jak nic po kilku próbach to drugą stronę, najprostsza metoda. Łożyska wtedy też przy okazji sprawdzisz, daj na 4. gazu i wyłącz silnik na luzie idealnie słychać jak wyje. pozdrawiam Dodano po...
W tym przypadku nie ma żadnego p?łśrodka, trzeba opuścić sanki zawieszenia bo tylna śruba wahacza siedzi łbem na g?rze i nie da się jej wyjąć bez opuszczenia wspomnianych sanek.
Upierdliwie będzie chciał skręcać w prawo jak dobrze kojarzę, lewa strona jest dłuższa od prawej pod względem rozstawu osi, i ciągle będziesz jechał po łuku, bo lewe koło jedzie pierwsze, parę mm za nim prawe. Popatrz czy nie przesunęło sanek zawieszenia, masz skrajne wartości na obu kołach, może uderzenie tylko przestawiło sanki na śrubach o 1-2mm,...
Trzeba opuszczać całe sanki. Wystarczy popuścić śruby mocujące i opuścić łapę o centymetr a śruba od wahacza da się bez problemu wyjąć.
A 190 (benzyna) automat 2000 rok Pytanie do praktyków . Jak dostać się najprościej do rozrusznika a konkretnie , jak dokręcić śruby go mocujące ? Po prostu się poluzowały. Jaki tam jest rozmiar klucza ? Czy aby opuścić silnik razem ze skrzynią , wystarczy odkręcić śruby sanek i opuścić , czy coś się nie pourywa ? Jak najprościej zdjąć kolektor ssący...
Kolego wymieniłem obydwa i tak samo,a teraz miałem w serwisie i wymienili 4 śruby od sanek(kły) i 2 dni było ok. a teraz to samo ale oprócz tych śrub ponoc zrobili coś jeszcze ale stukanie wróciło
Samochód marki Audi . Wg Elsawin śruby od zawieszenia oraz „sanek” należy wymienić na nowe po demontażu. Czy zawsze stosujecie się do tych zaleceń ?
sprawdź czy masz dokręcone wszystkie śruby od sanek ,żadko ... może masz wywalone podzuszki silnika lub masz wsadzone zwykle bez olejowe ,muszą być olejowe tylko AVON zadne inne
No niestety tego się spodziewałem. Masz badziewne plastikowe sanki. Mam to samo w obudowie SPC Gladius M35, tyle, że ona przenosi bardzo specyficzne dźwięki HDD znajdującego się w górnych sankach. Jest przykręcany śrubami do tych sanek?
Witam Uszkodziły się sanki prowadnicy jak na zdjęciu do siłownika bramy dwuskrzydłowej serii otio mik 400. Sanki pracują ze śruba trapezową. Szukałem w necie nie znalazłem. Może wiecie gdzie można kupić?
A jeszcze jedno pytanko czy ja muszę czymś te sanki podeprzeć czy mi tam nic nie poobrywa jeżeli odkręcę 4 główne śruby od sanek i poduszkę od skrzyni i czy to wystarczy aby je opuścić???
Szukam klucza udarowego elektrycznego do pracy przy aucie w garażu. Wybieram pomiędzy Makitą TW0350 (400W/350NM) a Hitachi WR16SA (480W/360NM). Ma ktoś jakieś doświadczenia z takimi kluczami? Dadzą rade odkręcić np.piastę lub śruby od sanek, wahaczy, jarzma zacisków? Czy może lepiej dołożyć trochę i kupić Makitę BTW450RFE (440NM) na akumulator? Pozdrawiam
A możecie doradzić odnośnie dostępu do kolektorów z tyłu głowicy? Kolektory odkręcić na samochodzie jest gorzej jak napisał: No jest zły znaczy h...... Odkręć rurę wydechową od turbiny jest bodajże na trzech śrubach,i wyciągaj głowicę z kolektorami i turbiną.Odkręć sobie dolny wspornik(łącznik) od silnika i sanek.
Chyba okazało się że to wina była odkręconej śruby w sankach zawieszenia Gdy zaczynałem tego posta to śruby były okej a dziś patrzę a tam jedna śrubę można było palcami odkręcić Narazie wszystko dokrecilem i jest chyba okej Nic nie słychać jak narazie. Jeżeli znów będzie się odkręcac to będę musiał chyba dać jakiś klej do gwintu.
no tak są dwa wyjścia albo podnieść silnik albo sanki w dół silnik musiał by pójść sporo do góry aby mieć podejście do tej śruby nie wiem czy da się tyle podnieść
Wtyczka ze środkowego zdjęcia się nada, musisz zakupić adapter z MOLEX na SATA. https://obrazki.elektroda.pl/9595146800_... Sanek nie potrzebujesz, jeśli masz wolne miejsce w zatoce 5.25" to przykręć dysk do jednej ścianki na dwie śruby. Nie odleci, jak nie będzie na 4. Nie jest to ani ciężkie, ani nie wibruje.
Nie trzeba ściągać sanek, lecz trzeba odkręcić poduszkę mocującą skrzynię (1 śruba). Dźwignąć skrzynię i luźną poduszkę do góry ile się da, poduszki i tak nie idzie wyciągnąć, trzeba samą poduszkę z mocowaniem ustawić tak żeby szło pod nią przeciągnąć odkręconą maglownicę, mocowanie jest na 4 śrubach. Trzeba też przekładnią troszkę pomanipulować, ustawiać...
Gdy pisałem ten post wpadło mi do głowy z tym odłączaniem akumulatora. Jutro to sprawdzę. Może spadek napięcia spowodował błędy z kierownicą i tym przekaźnikiem. Ten czujnik temperatury i zablokowany sterownik były przed odłączeniem akumulatora i spawaniem ( wykręcałem na spawaka śrubę z sanek silnika )
http://obrazki.elektroda.pl/3007167500_1... 1. Śrubę zaciskającą B poluzować. 2. Sanki nastawne na 4 -kątnej prowadnicy G poluzować. Śrubę regulującą D maksymalnie cofnąć i osadzić wiertło. Wiertło powinno być tak osadzone aby wystawało ponad krawędź C o długość swojej średnicy. Wtedy śrubę H sanek i śrubę B lekko skręcić. ( Śrubę B...
Inaczej nie podejdziesz do śrub od drążka ...
Tak więc wymiary do niczego Ci niepotrzebne. Wykręcasz śruby, jedną z tyłu sanek, drugą z przodu (po przekątnej). Wkręcasz długie kupione z metra śruby, przykładasz jakieś 2 ceowniki, docinasz spawasz i gotowe.
Więc można wyeliminować układ hamulcowy jako bezpośrednią przyczynę trzeszczenia. Jednakże przyczynia się również pośrednio do powstawania hałasu jak podałeś. Dziwi mnie, że hałas nie powstaje również na wybojach w jezdni. Sam wymieniłeś te rzeczy czy jakiś mechanik? Czy wcześniej coś było w aucie wymieniane przed tymi trzaskami? Sprawdzałeś dokręcenie...
Wymieniłem sobie całe wahacze i dało się z poziomu podłogi. Odkręciłem obie uchwyty tego drążka no i niby się uchwyt przegina otwiera ale nie mogę go po prostu wyjąć z sanek jest tam takie L wkładane w sanki. Także dostęp do śrub i uchwytów jest ok tylko nie wiem czy jest to tak zaprojektowane że kształt stabilizatora pozwala na takie jego ułożenie...
Bzdury. Boją się urwać śruby sanek. Nie ma szans odsunąć skrzynię bez zdejmowania sanek. Ja musiałem odkręcić obie przednie oraz lewą tylną. Prawą tylną jedynie luzowałem. Było z tym sporo gimnastyki zwłaszcza przy ponownym montażu (wycelowanie sankami w gwinty) ale robota się udała. W mk2 śruby montażowe są katastrofalnie rozwiązane ponieważ nakrętki...
Ja zawsze popuszczam sanki, zostawiam lekko wkręcone 2 śruby żeby nie spadły, odchylam lekko i płaskim kluczem odkręcam obejmy.
ruszane sanki. W treści postu nie było pisane o wymianie sprzęgła ale jeśli tak było i źle ustawili to możliwe. Poprzedni właściciel wymienial sprzęgło, pytanie czy da sie źle zamontować sanki przod. Może gosc co to robił udało mu sie.. to wystarczy 4 śruby poluzować i sprawdzić czy są na swoich miejscach?
Najczęstszym problemem ubytku płynu w tym przypadku jest chłodnica EGR. Dostęp jest nieciekawy. Ja opuszczam sanki z silnikiem w dół dając zamiast śrub szpilki, dodatkowo demontuję wszystko z podszybia plus przód i życie staje się piękniejsze.
A ta śruba znajduję się w dziwnym miejscu ,bo szczerzę mówiąc nie widziałem jej, a te śruby co trzymają sanki te kontrowane to jak się trochę pogimnastykuję to dość spokojnie wychodzą, i zawielę się nie męczę ich odkręcaniem ,bo zakupiłem dość porządnego pneumata ;d Co do regeneracji rozwarzę taką opcję, choć nieraz przejechałem się na regenerowanych...
Witam, posiadam Opla Astrę 2.0 DTI 2001r. Przestało mi działać wspomaganie gdyż z przekładni kierowniczej cieknie olej od wspomagania. Postanowiłem się zabrać za demontaż tej przekładni. Mam natomiast kilka pytań. Obecnie odkręciłem maglownicę od kierownicy, odkręciłem drążki kierownicze i odkręciłem maglownicę od sanek. Czy żeby wyjąć maglownicę trzeba...
Auto na 2 pustaki, sanki są na 8 śrubach, trochę dupereli wokoło demontujesz i sam wyjmiesz i włożysz. Tą metodą wyjmowałem z Laguny i wkładałem z powrotem dużo większą i cięższą PK6.
O rety, rozbiórka całego przodu ??!! Bylem przekonany że odnajdę wszystkie śruby i po poluzowaniu sanek opuszczę ją na dół. Pewnie gorzej z jej ponownym montażem. Jak patrzę na tą fotę to zastanawiam się czy nie oddać auta do warsztatu :( Ciężki temat z manewrowaniem tam od dołu.
Może ma ktoś patent co z tym zrobić. Przy przykrecaniu sanek poluzowala się sruba od podluznicy i kręci się. Da się jakoś do niej dojść naprzyklad od środka ? Śrubę dało się wykręcić ale nakretka została w podluznicy luzem. [/spoiler]
Dokładnie o tuleje w sankach przez którą przechodzi śruba nr 8, niestety z tego rysunku ciężko wywnioskować czy "grzebek u góry czy na dole. Pozdrawiam
Proszę o odpowiedzi... To wyjaśnij o co ci chodzi, bo mechanicznie to możesz na 8 sposobów to rozwiązać - tubus wkręcany jak w aparacie forograficznym (regulacja ostrości), soczewka na sankach przesuwana śrubą, kombinacja powyższych rozwiazań itp...
wiesz o jednej kraksie tylko byc może. najważniejsze czy podłuznice nie dostały. wtedy prawie zawsze beda problemy. zobacz jeszcze tzw "wózek, sanki". czy jakies śruby sie nie popuścily, czy nie widac może uszkodzeń w tym elemencie. przekątne ktoś spr?
Mocowanie wahacza so sanek 85 nm sworzeń do zwrotnicy 32 nm
To są zdaje się otwory do ustalania położenia sanek przy montażu.
Witam dzięki za podpowiedzi ale kolego z tym miejscem to kiepsko w lewo olej wylałem ale nie mogę za mocno w lewo bo wadzą te części od biegów na dole. Jutro biorę się dalej za odkręcanie a sanki są na ilu śrubach.
a jak samemu sprawdzić końcówki czy są ok ? Sam nie sprawdzisz, potrzebujesz kogoś do pomocy by na postoju "mahał" kierownicą, a Ty możesz sprawdzić co się dzieje z końcówkami. Do kompletu sprawdź mocowanie "sanek" Dociągnij lub wymień śruby.
Wygląda że przednia belka jest wspawana a nie przykręcana i tworzy z sankami jedną całość. Niby można by było wspawać zdrowy element, ale jak mówię, to tworzy całość. Więc i tak musiałbyś zdobyć sprawne, nie zgnite sanki, wyciąć z nich wzmocnienie, wyciąć ze swoich, i wspawać. To już lepiej je wymienić w całości, choć i tak przy tym pewnie kilka śrub...
To serwis ci to sprawdza czy sam to robisz? Jeśli jest bicie na zimnych tarczach to podnieś przód i ręką krec kołem. Porównaj prawe i lewe oraz wyczuj czy podczas obracania koła nie ma jakiejś przeszkody powtarzajacej się cyklicznie. To nie jest niewiadomo jak skomlikowana konstrukcja żeby nie dało się tego ustalić. Miałem też inne przypadki z biciem...
Cześć, mam problem ze swoją Astrą. W aucie mi się sprzęgło ślizgało i musiałem zmienić całe sprzęgło, ale po wyjęciu sanek, maglownicy odkręciłem śrubę od kierownicy i po skręceniu wszystkiego pali mi się kontrolka ESP. Bardzo możliwe, że o jeden obrót skręciłem kierownicą i wyskakują 2 błędy C0460 (Nieprawidłowy kąt skrętu kierownicy). Czy jeśli bym...
może być to wina tego że jedbo mocowanie sanek jest już urwane..? Serio, jeździsz z belką zawieszenia nie przykręconą do nadwozia wszystkimi śrubami ? !
Policz śruby.... Poduszka dół - 1, poduszka Góra - 4, parę cm do przodu i już. A u Ciebie - sanki 4? maglownica ile? wahacze ile? Każdy orze jak może. Po swojemu zrobiłem to w 20 min, po wcześniejszym odkręceniu tubosprężarki, ale jak ktoś woli krzaki... Ja robiłem to w czwartek (02.08) Ty rok temu. Ja się uczyłem Aty myślisz, że umiesz
śruby sanek tuleje sanek mechanizm sanek
świeci kontrolka awarii pikanie radia citroen volvo silnika
łucznik synchronizacja chwytaka philips hr7958
Jak wymienić fartuch w pralce Candy CS3 1052D2-S? Jak naprawić zniekształconą fonię w TV LCD przy dobrym obrazie