L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Jeśli zapłon dobrze ustawiony i strzela to trzeba zmienić kondensator. Napisał, że iskra jest elegancka, więc chyba nie. Sam zapłon może być źle ustawiony, jak wspomniał kolega wyżej. No i nie wiadomo tak naprawdę, co z gaźnikiem. Może śruba składu mieszanki dokręcona do końca.
Jaki jest tam gaźnik Zama; Walbro. Szukaj pod nazwą zestaw naprawczy gaźnika.
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Ad 1/ Najlepszą procedurą ustawiania obrotów jest procedura, polegająca na wykorzystaniu obrotomierza i regulacji wg jego wskazań. Jakikolwiek inny sposób ustawiania obrotów na słuch lub "oko" jest bardzo ryzykowny i wymaga tzw. ucha skrzypka i sporego doświadczenia. Przykład: każdy muzyk wie, że strojenie instrumentów rozpoczyna się od dźwięku A, który...
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Czy jest opcja, że śruba od składu mieszanki jest źle ustawiona??
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Simson S51 Enduro elektronik, 50cm3. Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka przy głowicy oraz połączeniach na rurze wydechowej . Po tych kilku sekundach świeca jest mocno mokra a po odkręceniu gaźnika widać ślady paliwa na łączeniu...
Dla potomnych z podobnym problemem, uszkodzona jakimś cudem okazała się nowa świeca zapłonowa NGK, zmiana świecy i fajki zapłonowej rozwiązała problem. Skuter idealnie pracuje na oryginalnym gaźniku z wymienioną dyszą główną z 52 na 70, na iglicy 2 pozycja, śruba od składu mieszanki wykręcona na 1.7obrotu. Filtr powietrza orginalny bez części prowadzącej...
Witam Wkręty ktòre zaznaczyłeś na zdjęciu; W czerwonym to śruba regulacyjna składu mieszanki wolnych obrotòw. A w zielonym to śruba regulacyjna otwarcia przepustnicy.
Trzymasz w reku dekielek z gaźnika w pozycji pionowej jak na zdjęciu i regulujesz ograniczniki wkladajac miedzy plywak a uszczelke kontowniczek przygotowany jak na rysunku. Wymiar A=7mm i B=15mm Dodano po 40 https://obrazki.elektroda.pl/3357797200_... Pod dyszami nie ma oringów ale oring jest pod śruba od regulacji składu mieszanki...
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Co i gdzie w tej instrukcji jest napisane jak krowie na rowie. Kręcić śruba biegu jałowego do uzyskania równomiernych obrotów silnika. Śmiech na sali. Nawet Instrukcja od Mińska opisuje bazowe obroty śruby składu mieszanki z jakiego punktu zaczynamy regulacje ok 1/2 obrotu Gdzie tam jest opisane położenie iglicy na dotarcie. W CZ 175 z 65r było dokładnie...
Z tego co piszesz tylko szukał bym przecieku w ssaniu tam też jest regulacja wzniosu tłoczka , linka ma być luźna . Najlepiej jak byś zaślepił tak tylko chwilowo kanał ssania . Pamiętaj śruba składu mieszanki ustala mieszankę paliwowopowietrzną tylko wolnych obrotów. I regulacja też ma wpływ na wchodzenie na obroty i schodzenie z nich .Sprawdź czy masz...
Wykręć prawą śrubę od regulacji składu mieszanki o ok. 1 obr., śrubą po lewej od położenia przepustnicy ustaw wolne obroty, później śrubą od mieszanki wkręcając lub wykręcając ustawić jak najwyższe obroty i powinno być ok. Jeżeli podczas regulacji śruba mieszanki obroty wzrosną za bardzo skoryguj śrubą od przepustnicy ,ale wtedy znowu musisz znaleźć...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Używam samochód Hyundai Lantra 1.5, 12V-wielopunktowy wtrysk paliwa, 60kW, z niestety instalacją Lovato Autogas II generacji na centralce sterującej Lov "ECO" cod. 783040 z mikserem, reduktorem - parownikiem - Landi LE (R.E. Italy, DGM37785 GPL, TPVD7029, E3 67R, 051729), silniczkiem krokowym Lovato, emulatorem wtryskiwaczy BRC EMU-4 i przełącznikiem...
Mam problem jak w temacie. Czyszczenie i regulacja układu zapłonowego jak i gaźnika nic nie dała. Po kilkukrotnych próbach uruchomienia wykręcam świecę i jest ewidentnie zalana. Iskra OK sprawdziłem na innej świecy (z działającej kosiarki) i efekt ten sam. Sprawdzony klin na "magnecie" i również wszystko OK. Jeśli już uda się odpalić to po zatrzymaniu...
Witam wszystkich!!! Proszę o radę w kwestii regulacji parownika LovTec . Parownik ten wygląda identycznie jak parownik Lovato, którego opis znalazłem na tym forum z informacją, że dotyczy on również LovTec-a. Z opisu i fotografii parownika wynika, że górna, metalowa, pionowo skierowana śruba regulacyjna jest od wolnych obrotów, a ta plastykowa, umieszczona...
Sprawdź czy nie masz wyciągniętego łańcucha rozrządu. Łapiesz za koło pasowe wału korbowego i robisz ruch prawo lewo jeżeli jest wyczuwalny luz kwalifikuje łańcuch do wymiany. Regulacja wstępna gaźnika śruba od składu mieszanki wykręcona 1,5 obrotu, i dalej podstawowa regulacja. Pozdrawiam.
Wychylenie pływaków serwisowo powinno wynosić 29mm -32mm. Śruba składu mieszanki paliwowo-powietrznej wykręcona o 1,5 obrotu. Jednak są to wartości serwisowe i przy wyeksploatowanym gaźniku i silniku są niestety bezużyteczne. Jakie ustawiasz wyprzedzenie zapłonu? W ETZ 150 powinno się ustawiać 2,5mm przed GMP. Ten filterek co masz pomiędzy kranikiem...
Śruba od regulacji mieszanki regulujesz skład mieszanki tak żeby po przekręceniu manetki dobrze wchodził w obroty, a śruba przepustnicy to jest regulacja obrotów na biegu jałowym musisz sobie tak to wyregulować aby nie dławił się za bardzo jak będzie wchodził w obroty i żeby nie gasł, jak za dużo paliwa ustawisz śrubą od składu mieszanki to może go...
Witam. Kupiłem agregat yato 4,25kw trójfazowy z avr. Po włączeniu, na ssaniu pracuje dobrze. Gdy wyłączam ssanie zaczyna strzelać, pracuje nierówno jakby miał zgasnąć.. podejrzewam, że to kwestia regulacji składu mieszanki, ale w miejscu śruby do regulacji jest śruba ale taka jak na zdjęciu, moim zdaniem bez możliwości przekręcenia:/ albo się mylę....
No ale nie o to pytałem, pytałem czy wkręcają śrubę składu mieszanki zwiększam ilość paliwa czy zmniejszam. Bo wszędzie pisze że zwiększam, ale jak patrzę w gaźnik od strony dolotu to widać że jeśli śruba się wkręca to otwór zamyka a nie otwiera.
Podejrzewam, że masz gaźnik podciśnieniowy? Keihin? Z regulacją tego gaźnika jest taka sprawa, że nie możesz tego robić na przysłowiową "pałę" albo jak ktoś mówi np. "wykręć tyle, wkręć tyle" - to tak nie działa. Gaźnik regulujesz pod twój silnik. Spróbuję to wytłumaczyć: Jeśli silnik pracował na wolnych obrotach a gasł gdy tylko dodawałeś gazu, to...
Śruba składu mieszanki ma zasadniczy wpływ nie tylko na biegu jałowy ale także przy wyższych obrotach. Zbyt bogata mieszanka powoduje dlawienie sie silnika podczas jazdy. W tym przypadku jako że zapłon ustawia śię na zero stopni ze zdjętym przewodem regulatora wyprzedzenia zapłonu, proponuję sprawdzić ten silownik podczas zasysania powietrza powinien...
Wyprzedzenie zapłonu, poziom paliwa, śruba regulacji składu mieszanki i luzy zaworowe to podstawa do sprawdzenia.
Śrubę od składu mieszanki wkręć do końca ,iglicę w gaźniku ustaw w połowie wysokości /środkowe wycięcie/natomiast śrubą od powietrza regulujesz przymykanie przepustnicy czyli wolne obroty ,uruchom silnik i ustaw śrubą od powietrza wolne obroty tak aby silnik nie gasł i wówczas podkręć tą śrubę 1/4 do 1/2 obrotu /zwiększając obroty/.Teraz powoli dodawaj...
Do regulacji tego gaźnika służą dwie sruby, a mianowicie śruba składu mieszanki i właśnie ta plastikowa . Tą śrubą reguluje się obroty silnika , jest to układ obejściowy biegu jałowego.Śruba pozioma to której dotyka zderzak powinna być zaplombowana i nie wolno nią kręcić. Jeżeli już to nastąpiło to trzeba ją wykręcić tak żeby zderzak nie dotykał do...
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Świece sprawdziłem i są czarne co wydaje się dziwne bo śruba od składu mieszanki wykręcona jest 2 obr a ustawienie pływaka 7 mm od pokrywy. Próbowałem na różnych ustawieniach składu mieszanki ale przerywało jednakowo cały czas. Jeszcze moje pytanie czy może być winny moduł zapłonu i jak go ewentualnie sprawdzić?
Sam sobie możesz dać odpowiedź na to pytanie. Zdejmij pokrywę komory pływakowej, jeśli jest tam dysza paliwowa wolnych obr i dysza główna, to śruba ta zapewne jest reg. nie składu mieszanki tylko ilości tej mieszanki.
A właśnie regulacja ma znaczenie ponieważ jak śruba od składu mieszanki jest za bardzo wykręcona to gaz będzie ''przelewał''. A tak poza tym popełniłeś jeden zasadniczy błąd - zamiast kupić dobry reduktor, naprawiłeś to gówno . To jeden z wielu typowych objawów tomasetto.
No to przyspieszalem mu zaplon kilka razy - az do 6,5 - 7mm przed 'ZZ' tloka i dopiero wtedy zaczal jezdzic 48 - 50 km/h i ani razu nie 'odkopnal pedalami' przy zapalaniu, ani nawet nie 'kichnal w gaznik' - czyli '7mm przed ZZ' jest w nim dobrze ustawione do benzyny '95 Okt'. - idealnie teraz chodzi i ma idealne wolne obroty. Chyba coś nie tak masz...
Tą srubką to się i owszem, reguluje, ale skład mieszanki-pewien wpływ na obroty to ma, ale od wolnych obrotów jest inna śrubka-widoczna na zdjęciu po lewej stronie. Mad Max nie uważam żeby ta śruba była do regulacji składu mieszanki bo ona nie znajduje się w gaźniku tylko jakby wg mnie podnosi i opuszcza przepustnice czyli jakby do regulacji obrotów...
W cieniaskach jak pamiętam problem był w odpowietrzeniu skrzyni korbowej, przewód z pokrywy zaworów, który jest doprowadzony do gaźnika, należy go przenieść do komory filtra powietrza, przed filtr. Na próbę wyciągi przewód tam gdzie komora zaworów i zaślep, żeby gaźnik nie zaciągał fałszywego powietrza. Połączenie rurki odpowietrzającej do odmy bądź...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Witam wyregulowałem luzy zaworowe. Teraz silnik nie ma problemów z odpaleniem i chodzi w miarę równo ale zgasł mi jeden raz. obroty minimalne jakie ma silnik to teraz 1,5 tys. Co do dekompresora to jak go się ustawia? czy trzeba zdejmować pokrywę rozrządu?? Dodano po 39 Witam dorwałem jakimś cudem serwisuwkę do dominatora. Oglądając instrukcje ustawiania...
Wygląda że instalacja jest ustawiona na minimum zużycia. Niestety szanowny panie kolego jak się ma 2.0 pod maską to trzeba się liczyć z kosztami, a jak to jeszcze może kombi to w ogóle, masa przyspieszana, hamowana. Cudów nie ma. Jak się ma instalację parownikową bez regulacji składu sondą lambda to można wybrać albo dynamikę albo oszczędność albo trochę...
śruba na parowniku jest do ustawiania składu mieszanki na wolnych obrotach, natomiast śruba registra, czyli ta na przewodzie jest do "hamowania zasysu silnika" czyli do ustawiania składu na wysokich obrotach. Tylko, że na oko to chłop w szpitalu umarł i powinno sie to ustawiać na analizatorze spalin.
Tutaj mycie, kombinacje z dyszami, czy rurkami emulsyjnymi wg mnie nic nie da. To może i na pewno ma ma wpływ na moc i dynamikę silnika. Ale wróćmy do początku. Jest to wina głowicy czy błędnej regulacji gaźnika? Głowicę bardzo łatwo sprawdzić czy są szczelne zawory, wystarczy sprawdzić ciśnienie sprężania jakie jest co do wartości i czy jest równe...
A gdy wkręcam wkręt składu mieszanki to jest więcej paliwa czy powietrza?? To jest mniej mieszanki na wolnych obrotach. Ta śruba reguluje ilość mieszanki w układzie wolnych obrotów i ma wpływ na pracę silnika do prawie 3/4 uchylenia przepustnicy.
czujnik składu mieszanki miernik składu mieszanki wskaźnik składu mieszanki
prąd przełączać mosfet przewijanie silnik ściemniacz światła pilota
interfejs diagnostyczny interfejs diagnostyczny
Błąd IN02 w Volkswagen Sharan 1.8T 150 KM - co oznacza? Czy spirala 600W pasuje do prodiża 500W?