Obrazek wyjaśni. http://obrazki.elektroda.pl/1123074500_1...
Styki grzałki są pod termostatem. To jest bojler jugosłowiański EB80. Grzałka jest wspawana w pokrywę przykręcaną do zbiornika na 6 śrub. Termostat jest ustawiony prawie na maximum; może wystarczy go przestawić na niższą temp. i będzie dobrze. Ta czarna kropka pokazuje aktualne ustawienie.
Połączenie termostatu z grzałkami będzie skręcane śrubami :) termostat do płyty czołowej też będzie przykręcony śrubą
Iektore piekarniki od środka miały jeszcze zatrzask i sprężynę w środku ale to widać od strony termostatu.
Grzeje do połowy na szerokość czy na wysokość ? Wiem że to śmieszne pytanie ale to decyduje czy jest "zapowietrzony" czy "mały przepływ" ?
czy możesz jakąś podpowiedź na temat "modernizacji"? Firmę poleciłem jako sprawdzonego dostawcę: mieli jedne z najtańszych silników uniwersalnych (zapakowanych do pompy ardo...) , nie serwisanta, przykro mi.. Z regulacją jest kilka metod i wszystkie, które znam: "na czuja". Wewnętrzną śrubę termostatu WYKRĘCAM o około 270 stopni (3/4 obrotu) w celu...
Z zamienników to raczej ciężko będzie coś dobrać. Żeby zdemontować termostat trzeba chwycić z obydwu stron popychacz wył. światła i ścisnąć go, a następnie pociągnąć do zewnątrz.Pod popychaczem będzie śruba mocująca osłonę termostatu. Dalej dasz sobie radę... Nic na siłę i tylko w tej kolejności bo powyłamujesz zatrzaski.
podjechać gdzie i zaraz spuszczać płyn i jeszcze raz zakładać termostat Żeby wymienić termostat nie trzeba spuszczać płynu...
Na tylnej części chłodziarki jest zamontowana dwoma śrubami plastikowa osłona , pod nią montujesz czujnik termostatu
wystarczy odkręcić tablicę rozdzielczą od dołu dwa wkręty, termostat jest przykręcony do tablicy dwoma śrubami pod pokrętłem. Wyczepić termostat z zaczepu w piekarniku i wyciągnąć do góry przez otwór w górnej części piekarnika. Uwaga: może być potrzeba odkręcić tylną ścianę kuchni co będzie się wiązało z koniecznością odsunięcia jej od ściany.
Potrzebuję jeszcz momenty dokręcenia śruby dużego koła łańcucha rozrządu, śrub kolektora ssącego, śrub kolektora wydechowego, śrub listwy wtryskowej, śruby obudowy termostatu i śruby napinacza paska wielorowkowego? Może być schemat silnika z wyszczególnionymi momentami dokręcenia. z góry dziekuje za informacje.
Zrobić skrętkę z 3 kabli i podłączyć jako jeden? A jak było podłączone? Wszystkie termostaty do bojlerów jakie znalazłem mają jeden czujnik. Mój dwa. Bo to prawdopodobnie są dwa termostaty w jednej obudowie. Gdzie były czujniki? Czy jeden nie był tuż koło grzałek? Prawdopodobnie jeden termostat o nastawionej na stałe temperaturze robi z zabezpieczenie...
Śruby nie , ale np. przy pracy dorywczej zbiera się woda w oleju (najbardziej widać jak są duże skoki temperatur), a znowu wilgoć za separatorem jak się sprężarka porządnie nie wygrzeje czasami powoduje korodowanie i zacinanie zaworów zwrotnych. Dlatego śruby mają termostaty obiegowe oleju (podobnie jak w samochodach) 72-87 stopni.
Powinien działać. ewentualnym problemem z tym nowym termostatem, może być śruba regulacji temperatury, czy będzie w tym samym miejscu jak w starym termostacie i czy stare pokrętło będzie pasowało do śruby regulacji w nowym termostacie..
Napisz co się dzieje z samochodem, jeździ, odpala, ma moc ? check się świeci ? Coś się dzieje oprócz problemów z diagnostyką ? Ps. do jednej ze śrub termostatu jest przykręcone kabeloczko mas całej wiązki wtrysku, zobacz czy przy wymianie termostatu nic tam nie odpadło
Witam ponownie! Przekopałem forum i teraz potrzebuję się dostać do termostatu. Odkręciłem 2 śruby mocujące maskownicę do której przykręcony jest termostat i dalej utknąłem. Próbowałem też od tyłu aby zdjąć całą górę ale tu też niestety poległem. Nie chciałbym czegoś połamać. Pozdrawiam Edit: Już sobie poradziłem z rozbiórką. Po zwarciu termostatu i...
termostat posiada jeszcze 2 śruby regulacyjne, 1- jest od temperatury załączenia, a 2- od temperatury wyłączenia.
Czyli demontaż grzejnika musiałeś przeprowadzać jak nie było ciśnienia w rurach C.O.? Próbowałeś odpowietrzać grzejnik tą śrubą nad termostatem?
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Zdjęcie głowicy zajmuje kilka minut. Spuść płyn chłodniczy odkręcając śrubę na pokrywce pompy, odkręć wąż od głowicy, odkręć świecę i na koniec cztery śruby M7 mocujące głowicę. Do odkręcenia śrub termostatu potrzebny będzie dobry wkrętak PH2. Potem sprawdź termostat w gorącej wodzie. Ma on mały otworek odpowietrzający który musi być ustawiony po stronie...
Tam nie ma nic z płynem. Szukaj wyżej, pompa wody, termostat, ew. z boku bloku śruba spustowa, lub któryś brok puścił
Na króccu powinny byc dwa zęby, w które wkładasz i przekrecasz termostat. Miedzy termostat a króciec wkladasz oring. Tak przygotowany zestaw pchasz w blok ówcześnie smarując oring płynem. Tak to wygląda w oryginale, ale pewnie po tylu latach króciec nie ma już zębow i wkladasz tak jak radzili koledzy, czyli termostat w blok, potem oring, króccem dociskasz,...
Olej ma być max w okienku ,pracuję w serwisie sprężarek śrubowych i u nas przy takim przebiegu wykonujemy już remonty kapitalne,jeśli puści Ci separator będzie olej szedł w sieć ☺️remont polega na wymianie wszystkich łożysk ,wymianie filtrów ,termostatu ustawieniu luzów na śrubach wykasowanie terminu serwisów ,oczywiście wymiana oleju podstawa
po to jest śruba regulacji przegrzania na zaworze
A gdzie niby jest ten termostat?? Rozbierałem to juz wiele razy i nic takiego nie znalazłem...Rurka z podciśnieniem biegnie do zespołu wyrskowego, dokładniej do miejsca skąd wychodza 3 przewody z podciśnieniem. Jedna z nich steruje EGR-em, druga właśnie ta klapką od powietrza, a trzecia czymś jeszcze... Czekam na dalsze sugestie. Rurka od klapki powinna...
Musisz zdjąć pompę wsp. ze wspornikiem. To raptem 3-4 śruby i już masz dostęp do pokrywy termostatu. Trochę zabawy jest później z pocelowaniem obudowy przy składaniu, ale ogólnie łatwa robota.
śrubami radze nie kręcić bo to prowadzi do rozregulowania termostatu i potrzeby jego wymiany. prawdopodobna przyczyna nie wyłaczania sie lodowki jest ubytek czynnika chłodniczego. jezeli układ chłodniczy jest ok a lodowka sie nie wyłacza to produkty w lodowce powinny zamarzać. jezeli zamarzaja to winien termostat.
Kolego, ale to taka rozmowa o niczym. Zapytałem się grzecznie, czy termostat jest aby przykręcony do miski olejowej. Chcecie bić pianę, w stylu ja wiem lepiej, Wasza sprawa. Czy termostat jest przykręcony do miski? Przecież to krótkie pytanie. Jest czy nie jest? Do czego są wkręcane śruby termostatu? Bo takim pieprzeniem to zamiast pomagać, mącicie...
Może trzeba dokręcić śruby kryzy od grzałki , często tam przecieka , za plastikową osłoną koło termostatu.
A ja bym dał to poprzedniemu mechanikowi żeby wykręcił tą urwaną śrubę.
Termostat to jest cały ten element który widać na zdjęciu. Czyli trzeba odłączyć wtyczkę czujnika temperatury, odpiąć 4 węże i odkręcić 2 śruby (wcześnie dobrze by było spuścić trochę płynu, żeby za dużo się nie wylało).
Jak moc grzejnika taki wystarczy? https://allegro.pl/oferta/wylacznik-term... Tylko to jest całkowicie inny sposób montażu. Ten który podałeś "styka się" z obiektem którego temperaturę reguluje. Dokręcany do materiału, obiektu na dwóch śrubach. Te w grzejnikach kontrolują temperaturę "otoczenia" w którym są umieszczone.
Długość kapilary i zakres temperatur - musi chodzić, łaski nie robi. No i ostatecznie długość/szerokość/kształt pokrętła i rozstaw śrub.
Cześć! Chciałbym zamontować termoparę w bojlerze ekspresu ciśnieniowego. Jest tam ślepy otwór na śrubę termostatu - M4 x 0,7. Szukałem długo, ale najmniejsza jaką widziałem była z gwintem M6. Reasumując, poszukuję sklepu gdzie można kupić lub który może zrobić dla mnie termoparę typu K na gwincie M4 x 0,7 o długości ok. 6 mm. Myślałem również o tym,...
jeden z grubych węży od chłodnicy dochodzi do termostatu taka pokrywka na 3 śruby na kluczyk 10 http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/us... - to jest od mazdy 5 ale chyba w 6 jest taki sam w tym największym otworze jest termostat
Hej alutka13 poradź jak dostałeś się do środka obudowy termostatu? Czy trzeba rozkręcić czarną obudowę lodówki żeby dostać się do śruby mocującej obudowę termostatu?? Światło mi miga i jestem pewny, że to nie żarówka. Czyli wina stycznika. A nie umiem się dostać do wnętrza białej obudowy.
To ciekawe, u mnie jest odwrotnie, u góry jest termostat który jest mocowany kolankiem z tworzywa, mocowane na dwie śruby/wkręty do korpusu w którym jest termostat, no i górna rura prowadzi do chłodnicy, może masz inny silnik, mój to BXW czyli 1,4 16V benzyna.
Termostat chłodziarki znajduje się wewnątrz lodówki, ściągnij pokrętło i tam będzie nakrętka, która go trzyma, dwie śruby jedna koło żarówki, druga przed pokrętłem. Kapilara zaczepiona blaszką na parowniku po prawej stronie. Uważaj aby nie zgiąć kapilary.
Musisz ściągać zderzak. Pas przedni musisz poluzować aby do odchylenia. Zderzak trzyma się na 2 śrubach wkręcanych przez pas przedni i na ślizgach z boku. Pas przedni na 2 śrubach obok mocowań zderzaka do podłużnicy i przy lampach przednich na górze. Czyli całą buźkę musisz ściągać. Dla bezpieczeństwa wymień ten termostat, nie są to drogie rzeczy. Do...
Czasami nie utnij czujnika termostatu śruba na obejmie (klucz) i bardzo często rdza pod uszczelką termostatu a takie coś by tobie zaproponował serwis
Usterką okazało się zapowietrzenie układu. Wystarczyło odpowietrzyć i teraz wszystko gra i buczy. Aby odpowietrzyć należało odkręcić śrubę imbusowa nad termostatem. Pozdrawiam
WITAM Powracam do poprzedniego tematu tzn.do chłodziarko-zamrażarki PHILIPS.Kilka dni temu lodówka wyłączała się na długi czas dopóki się nie rozmroziła,powtarzało się to trzy razy w tygodniu,teraz znowu chodzi cały czas,nie wyłącza się trzeba wyłączać ręcznie.Nie wiem czy to jest wina termostatu czy nie.Przy termostacie są dwa śruby regulacyjne,jedna...
Gruby gumowy przewód od chłodnicy zaprowadzi cię do pokrywy termostatu .Jest przykęcony dwiema śrubami na klucz nr 10 .osobiście polecam termostat Wahlera.
Powinna być śruba na wężu wodnym z termostatu do nagrzewnicy.
Termostaty mechaniczne są kalibrowane przez producenta i zabezpieczane lakierem. Śruba regulacyjna w kiedyś produkowanych termostatach były pod pokrętłem regulacyjnym. Poszukaj, ustaw na żądaną temp. Pozdrawiam.
To co nazywasz potencjometr to jest termostat, i to jego należy wymienić. Zazwyczaj jest przykręcony dwoma śrubami, podłączone są trzy przewody i drut który wchodzi do komory piekarnika. Tego drutu nie można zbytnio giąć łamać itp. Wymienia się komplet z drutem i rurką na jego końcu.
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Nie ma takiej możliwości. Co do układu chłodzenia ok możesz mieć termostat. Ale do śruby musi iść. To śruba spręża powietrze i to ciśnienie powietrza pcha olej dalej. Sprężarka tak w ogóle produkuje powietrze na wyjściu bo jak nie produkuje silnik ma maksymalne obroty to ma zerwany napęd na sprężarce wymienić i koniec.
ale to jest 2.6 motor to nic nie zmienia ?? Choćby to był motor 7,6 litra to zasada umieszczenia termostatu pozostaje niezmienna od ...ponad 100 lat gdy Otto wymyślił silnik. Musi być w górnym miejscu bloku, odchodzą od niego dwa węże, gruby - na chłodnicę, cieńszy przeważnie do nagrzewnicy. Mocowany do bloku śrubami. Leć po wężach od chłodnicy i znajdziesz.
To zależy, jaki masz silnik w swoim messerschmicie. Generalnie termostat znajduje się w obudowie pompy wodnej na dole. Jeśli spojrzysz na dolny wąż chłodnicy to wchodzi on poprzez plastikowy (niekoniecznie) króciec(kolanko) do obudowy pompy wodnej. Jeśli odkręcisz 2 śrubki króćca, to ukaże się Twoim oczom termostat. Zapamietaj położenie termostatu i...
Dzień dobry. W jaki sposób wymienić termostat w lodówce Electrolux ERB36233W - zdemontować termostat i wyciągnąć kapilarę z obudowy? Rurka powinna wyjść swobodnie czy może trzeba jeszcze odkręcać jakieś śruby mocujące rurkę kapilary termostatu?
Jak nie masz wspomagania to najprościej odkręcić 2 śruby i wyjąć termostat, ewentualnie zdjąć dolny wąż z chłodnicy i ten na samej górze obudowy pompy wody
robil to auto mechanik wiec chyba tak, ciężko powiedzieć czy jest dobra czy nie ale wszystko jest nowe albo po regeneracji wiec "powinno" być w 100% sprawne.... -Głowica po regeneracji -nowa uszczelka, śruby -nowy termostat -nowy korek zbiornika A może być np. gwint zbiornika nie szczelny? może jeszcze to wymienić?
Mam ten sam problem i chciałem wymienić termostat. Po ściągnięciu pokrętła nie wiem jak ściągnąć obudowę termostatu. Nie ma żadnych śrub. Wygląda to tak jak na zamieszczonym wcześniej zdjęciu. Mógłby ktoś opisać jak rozebrać tę obudowę?
Reasumując.. Kupiłem oryginalny termostat w ASO. 90 zł Kupiłem oryginalną uszczelkę termostatu w ASO. 8 zł Kupiłem oryginalną obudowę termostatu w ASO. 43 zł Kupiłem dwie śruby mocujące obudowę termostatu w ASO. 2x4zł Wszystko elegancko zamontowałem. Jest zmiana o tyle że samochód szybciej się nagrzewa ale trzyma max 75C po przejechaniu 30 km Temperatura...
Panowie pomocy bo spędziłem dziś pół dnia pod autem i nie mogę tego ogarnąć. Jak w 1Z w Passacie B4 wymienić termostat tzn dostać się do niego? Wykręciłem wszystkie śruby dookoła pompy wspomagania i tego wspornika przy niej, ściągnąłem pasek. Jedyna śruba której nie wykręciłem całkiem to ta 16. Pompa generalnie chodzi mi przód tył razem ze wspomnianym...
To kolanko o którym mówisz jest przykręcone dwoma śrubami M6
kolego nie jest to normalne. śruby głowicy były zmieniane?Termostat?
3 dni temu przyszła zamówiona cześć https://obrazki.elektroda.pl/9168942700_... Tym razem juz bez śruby a z odpowietrznikiem. Zrobione juz 450km i póki co wszystko idealnie. Jeszcze od czekam i pojeżdżę trochę ale wstępna diagnoza wydaje sie pompa wody padła, zrobiło sie ciśnienie rozpieprzylo chłodnicę, tę poprzednią część, przy śrubie...
Witam chciałbym aby mi ktoś dokładnie wytłumaczył jak odpowietrzyć układ chłodzenia z nagrzewnica- w książce wyczytałem że musze odkręcić korek wlewu płynu na chłodnicy i odpalić silnik i pozostawić go na wolnych obrotach aż osiągnie normalna temperaturę. Tak tez robiłem ale mi się płyn w chłodnicy tak podnosi ze aż się wylewa. W tej samej książce jest...
Za pokrętłem jest zaślepka a pod nią śruba.Odkręcasz śrubę i cała obudowę lekko do dołu i ciągniesz do siebie i to wszystko w tym temacie.
Podejrzewam że najciemniej pod latarnią. Sprawdziłem termostat awaryjny pieca STB? Po prawej stronie automatyki jest taka czarna nakrętka/śruba/zaślepka. Odkręcić, pod zaąślepka jest wyzwalacz termostatu awaryjnego [czarne takie to;-)] Wcisnąć i cieszyć sie obotami licznika gazu:D Pozdrawiam:-)
Paw_el Zdjęcie jest moje. Termostat jest dokręcony do obudowy zbiornika dwiema śrubami. Zajrzałem do pralki i oring jest dookoła obudowy termostatu, która jest wmontowana w zbiornik, na zewnątrz zbiornika. Nie mogłem go raczej uszkodzić wyjmując grzałkę ale będę uważał przy demontażu termostatu. Dziękuje za wskazówkę.
Jedna uwaga bo miałem takie auto .Więc Odkręcasz obudowe termostatu dwoma śrubami(plastikowa obudowa).Ściągasz tą obudowe z wężem który jest mocowany do niej.W tej obudowie jest przegroda na której opiera sie iglica termostatu.Najczęściej ta przegroda pęka i iglica wpada bez oparcia .W ten sposób nie otwiera termostatu na duży obieg.Silnik się przegrzewa.Jest...
Witam Jeśli to jest panel na zewnątrz na górze to tak ,po odkręceniu śrub trzeba podważyć tępym nożem bądź śrubokrętem .Ale zanim to sprawdź czy dochodzi napięcie do sprężarki czy to faktycznie wina termostatu. pozdrawiam Klark
4 śruby i wyciągasz całą. http://obrazki.elektroda.pl/2623897700_1...
Witam, Mam pytanie odnośnie obudowy termostatu , cieknie w okolicach śruby idącej głowicy do wymiany może być obudowa , uszczelka czy też termostat?
Są dwa termostaty w Actrosie. Główna górna gumowa rura z chłodnicy Cię naprowadzi. Musisz odkręcić ten metalowy łącznik prowadzący do tej rury, mocowany na trzy śruby M8
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
Być może temperatura regulowana jest przez włączanie wentylatora chłodnicy. Witam. Dzięki za pomoc, już się wyjaśniło. Termostat jest. Na pierwszym zdjęciu w górnym prawym rogu ten metal z gwintem. Do niego przykręcany jest filtr (na zdjęciu wykręcony) od drugiej strony jest śruba na imbus i tam jest wkład termostatu, grzybek ze sprężynką. Pozdrawiam...
A masz regulacje tego termostatu, nie chodzi mi tu o pokrętło którym każdy użytkownik może kręcić tylko po zdjęciu obudowy termostatu powinny być dwie śruby regulacyjne jedna od załączenia druga od wyłączenia. Przerabiałem kiedyś temat i nie życzę nikomu, no chyba że ....
W obudowie termostatu (umieszczonej na głowicy po prawej stronie) masz śrubę odpowietrzającą.
Jesteś w stanie powiedzieć gdzie go znajdę i jak sprawdzić? Przy głowicy po stronie kierowcy. Odkręcasz 3 śruby M6 i wyciągasz termostat. Jeśli jest niesprawny, to będzie w Twoim przypadku otwarty. Kup wcześniej uszczelkę do termostatu (okrągłą z trzema otworami na śruby). Prostszy sposób sprawdzenia. Po uruchomieniu silnika, głowica i obudowa termostatu...
Witam. Jaki jest symbol katalogowy termostatu lub zamiennika w lodówce Mastercook LC-517A? Jak zdjąć osłonę przednią, by dostać się do tego termostatu? Przy próbie zdjęcia udało się jedynie odsunąć ją do przodu o 1 cm. Przypuszczam, że jest mocowanie górnej części płaskiej obudowy śrubami z tyłu lodówki. Nie odsuwałem jej, gdyż była pełna i w ciasnym...
Zazwyczaj w Amicach termostat był pomiędzy komorami chło.i zam. śruby były pod naklejką na panelu termostatu,z boku lekko odkleić i odkręcić wkrętakiem to wyjdzie cały panel z termostatem
Odkręć śrubę M8 silnika i termostaty (torx 15). Wykręć cztery śrubki (torx 10 i 15) i zdejm widoczne na obrazku klamry. Wyjmij grzałkę. Wyciągnij tą zawleczkę o której piszesz (strzałka) i wyciągnij bęben razem z plastikową przykrywą zbiornika. Obejrzyj otwór. Zmierz wytarcie.
Z tego opisu można wyciągnąć tylko jeden wniosek, że dociągnięcie tej śruby powoduje blokadę poprawnego działania termostatu. Nie widząc tego i nie znając trudno powiedzieć, czy dokręcenie tej śruby powoduje jakieś lekkie przemieszczenie samego termostatu i oparcie go o coś, lub powoduje odkształcenie obudowy termostatu z takim samym skutkiem jak poprzednio....
Niestety i po przejechaniu 30 km nie złapie temperatury normalnie jadąc gdy się go trochę przegoni to złapie ale znów przy wolniejszej jeździe lub na postoju spada termostat/obudowa termostatu jest nieszczelny. uszkodzony dogrzewacz płynu może powodować wolniejsze dogrzewanie silnika uszkodzone sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy może powodować...
Dzięki szukajce i opisom rozbiórki innych modeli żelazek Tefala rozebrałem i moje typu: FV 5110. Obok termostatu jest porcelanowy grzybek podpierający styki, (podejrzewam bezpiecznik termiczny) wytopił się metalowy element podtrzymujący ten "grzybek". Poruszenie nim spowodowało oczywiście ułamanie nóżki grzybka. Aby zamknąć obwód zmuszony byłem podgiąć...
Nie przesadzajmy :) 1 gen każdy jako-tako ogarnięty człowiek sobie ustawi, zresztą i tak żeby było dobrze to trzeba pojeździć i porobić korekty jeszcze wstępnych ustawień. Gazownicy zwykle ustawiają tylko na rozgrzanym tak jak przyjedzie i tyle, a potem na zimnym nierówno pracuje, dla tego ja tam ustawiam nie na środku zakresu śruby parownika przy rozgrzanym...
Zdecydowanie bojlera, gdyż jego regulacja dostępna jest pokrętłem, podczas gdy termostat wanny ma śrubę.
Dwa pytania: 1 Czy przy wymianie termostatu (lodówka Amica ACZ3101P) kapilarę termostatu trzeba wsunąć do oporu? 2 Jak się reguluje ten termostat (mam trzy śruby jedna na obudowie, jedna schowana w środku i jedna mała pod białą plastikową nakrywką)?
Podpowiem tylko : pod przyciskien załączania światła znajduje się śruba, którą musisz odkręcić.
Sam czujnik od zegara temperatury znajdziesz w bloku silnika od strony kabiny (taka spora śruba z jednym wychodzącym stykiem).
W 1.8 nie trzeba, po za tym zdjąć tam rozrząd to parę minut roboty, jak już o termostatach to gorzej np zdejmować pompę wspomagania z pozapiekanymi śrubami w starych VW, i jeszcze cieknie po łapach.
Tak drzwiczki trzeba zdjąć poodkręcać te śruby i delikatnie zdjąć osłonę termostatu jest na zatrzaskach jeszcze a jeśli o rurkę z prętem miedzianym to trzeba ja uformować tak jak starą górnej części lodówki przy wyjmowaniu starego termostatu będzie widać wszystko jak jest ułożona.Ne jest lutowana ! gdyby po wymianie nie mroziła a ma gaz czyli freon...
Koło rozrządu trzeba zdemontowac,a na napinaczu paska jest znak jak ustawic naciąg paska,ale to reguluje się pompą wodną czyli nie powinno się nic zmienic po zdemontowaniu paska i założeniu tego samego.Obudowa termostatu to dwie śruby na klucz 13.
Witaj Jak śmierdzi to na 99% masz padnięty termostat. W tych modelach o ile pamiętam są one zrobione na konstrukcji z plastikowej i jak gdzieś uchodzi para to zaczyna się on tlić. Koszt nowego to około 30-50,00PLN pod warunkiem że nie ukręcą ci się śruby trzymające termostat bo wtedy masz i stopę do wymiany a to już na pewno się nie opłaca. Do tego...
ja o tym wiem gdybym miał możliwość to ja bym dał tu normalny radiator ale tu nie ma miejsca na takie rzeczy. jakie wymiary ma ta blacha i ile miejsca w obu kierunkach jest dostępne? Taki nie wejdzie? https://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/... Albo ten sam profil A4240, tylko dłuższy, po...
Tak jak wyżej krok po kroku. Termostat ustawia się na temperaturę jaką chcesz mieć w pokoju, ale również dobrze parapet może się przytrzymywać ciepło blisko termostatu i wcześniej się domykać (brak odpowiedniej cyrkulacji) czyli w pokoju nie jest ciepło bo ciepłe powietrze zatrzymuje się przy termostacie i termostat myśli, że już jest ciepło. Temperatura...
Przed zakupem nowego termostatu zrobiłem eksperyment ze starym, pierwszego dnia przekręciłem śrubę główną regulacyjną termostatu (bez sprężynki) o obrót w lewo (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara) i temperatura spadła w ciągu doby do 6st C, następnie dołożyłem jeszcze 1,5 obrotu i mam temperaturę ok. 4-5 st.C. W związku z samozadowoleniem z zaoszczędzenia...
witam Demontaż;odkręć tylną pokrywę;zdemontuj silnik główny;odkręć śrubę trzymające koło pasowe duże;odkręc termostat-nie zdejmując przewodów elektrycznych;odkręć wkręty wokół pokywy tylnej zbiornika; wymij pokrywę tylną wraz z bębnem;oprzyj o krawędź tylną pokrywę,a jedną ręką złap po przeciwnej stronie i bij gumowym lub drewnianym młotkiem w oś bębna...
W mercedesie mojej zony podczas jazdy czujnik temperatury falował pomiędzy 40* a 70*, nie osiągając temp. pracy silnika. Wizyta u mechanika - diagnoza Termostat , lekarstwo - wymiana, metoda - opuszczanie silnika! W klasie A wszyscy chętnie opuszczają silnik, co od razu podnosi cenę robocizny! Zrobiłem to sam (nie jestem mechanikiem samochodowym). 1...
Ok, bez rozwiercenia się nie obędzie, nie ma już za co złapać a śruba ani drgnie. Szukam hydraulika który się podejmię i dam znać jak poszło.
Dojedziesz wszędzie bez problemu. Ale zmień jak najszybciej. Termostat łatwo zmienić. patrząc z przodu jest z prawej strony silnika. Troszkę poniżej siedliska akumulatora. Skręcony dwoma śrubami. Najpierw musisz zlać płyn chłodzący. Dodano po 7 Tu masz wszystko: http://www.astra.auto.pl/content/view/28...
Odpowietrz dobrze układ chłodzenia.No niestety zdjęcie otwiera mi się tylko do połowy.Szukaj odpowietrzników.Na wężach do nagrzewnicy.Koło termostatu Ta śruba na imbus powinna być odpowietrznikiem.Odpowietrz najpierw na zimnym zgaszonym silniku.Musisz być pewien że w bloku i głowicy jest płyn.Ogrzewanie działa?
Trzeba zdjąć pokrętło regulacji przepływu, prawdopodobnie przykręcone centralnie śrubą(pod dekielkiem). Teraz widoczna będzie cała głowica zaworu. którą można próbować naprawić.
Mam e34 525tds. To, że kopci, to może być sprawa zużytych świec, zużytej pompy albo zapapranych wtryskiwaczy. Pisałeś, że "szarpie silnik". Prawdopodobnie na którymś garze nie rozpyla się ropa. Sprawdź, czy przy odpalaniu rura nie pluje. Pompę najprościej sprawdzić, zalewając ją olejem rzepakowym. Bierzesz butelkę oleju ze Stonki, wkładasz wężyk bezpośrednio...
Powinny być śruby. Zauważysz je po odklejeniu "nalepki" z opisem termostatów. Z zatrzaskami nie ma co się bawić, delikatnie śrubokrętem trzeba podważyć. Powodzenia
ok sprawdziłemjeszcze raz. na bank leci spod termostatu przez śruby czy jakoś przez uszczelkę? jak sie zabrać do tego?? po kolei zebym miał jasność i pojęcie co zrobić. Łopatologicznie jeśli można. Jestem zły ;( Pozdrawiam i czekam na pomocne uwagi
śruba obudowa termostat termostat śruba regulacyjny śruba noża
sztywny amortyzator traffic automapa esp8266 ssd1306
spawarka schemat blaupunkt sc202
Migający zegar w piekarniku Amica ED37614BX-type steam Citroen Saxo 1.5 Diesel 2001 - Problemy z elektroniką po wymianie radia