Śruby zrywalne, żadnym kluczem nie odkręci. [url=https://www.google.pl/search?sca_es...
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Wpisz w szukajkę "śruby zrywalne do stacyjki" i zorientujesz się w czym rzecz (kupujesz o takiej samej długości i skoku gwintu - przeważnie M8x1). Obie połowy obejmy nie założysz inaczej na kolumnę - bolec w obejmie umiejscawia ją tylko w jednym położeniu w poziomie i pionie. Masz dodatkowe ułatwienie, że blokada kierownicy jeszcze nie zadziałała.
To są śruby jednorazowego użytku - zrywalne. Po przykręceniu reszta odpada i teraz albo pójdzie (albo raczej nie) i trzeba to sposobem lub rozwiercić co też nie jest łatwe bo materiał powinien być utwardzony.
Jak nie przekrecisz to nie wyciągniesz spróbuj zapasowym kluczem a jak nie to demontaż Stacyjki z kolumny kierowniczej są tam śruby zrywalne które trzeba rozciąć lub róż wiercić w zależności od dostępu
Witam to jest stary model pompa wtryskowa jest na linkę a immo jest na pompie obudowane osłoną metalową musisz częściową o odkręcić śruby ( zrywalne ) lub częściowo rozciąć boschem i przecinakiem dokończyć tak żebyś nie rozwalił obudowy pompy. Jak dojdziesz do zaworu to podepnij go bezpośrednio kablem za kluczykiem i ma palić to najbardziej występująca...
Samo psikanie nic nie da. Albo sam wyjmij i oddaj do kogoś do regeneracji albo oddaj do kogoś kto ją zdemontuje i naprawi. Samemu możesz mieć problem z demontażem bo tak są śruby zrywalne i teraz nie mają elementu na który zakładasz klucz więc jest trochę kombinacji z wyjęciem.
Połączenie śrubowe aluminium, a zwłaszcza w miejscu niedostępnym, jakim jest mufa, to zły pomysł. A jednak łączy się w ten sposób nawet kable poważniejsze i w przekroju i w napięciu. Zarówno np. 3M jak i Raychem robią zestawy z tulejkami ze śrubami, zrywalnymi do tego. Tutaj kabel bez znaczenia "strategicznego" - zawsze jakaś alternatywa dla kilku...
Z kradzieżą nie ma problemu- zastosować śruby zrywalne jak do kolumny kierowniczej. Z uszkodzeniem sprawa też nie jest tak łatwo- wytrzymują grad a nikt nie nosi ze sobą młotka a jak będą tanie...
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
A dużo jest roboty z przeniesieniem obudowy stacyjki z jednej kolumny na drugą? Pewnie trzeba rozwiercać śruby zrywalne jak w starszych fiatach ?
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Przecież widać na zdjęciu zrywalną śrubę. Ten zawór to element immobilizera i nie oczekuj, że będzie mieć zwykłą śrubę.
Bosch-odkręcić czarny plastik z tyłu pompy(śruby zrywalne) pod nim jest zwykły zawór stop 12V jest na jednym z przewodów podłączeniowych
W Man dośc czesto uszkadzał się zespół styków.Po odkręceniu obudowy wykręcasz śruby zrywalne małym punktakiem i wybierasz całą stacyjkę. Bebenek zTego co pamietam przykręcany jest dwoma maluteńkimi śrubkami na wkrętak.Piszę z pamieci ale kilka razy to już robiłem i nie ma z tym większych problemów.
Klasyka gatunku, chociaż śruba jest pewną nowością. Być może to śruba ze zrywalnym gwintem przy ciśnieniu 6 bar. http://obrazki.elektroda.pl/1875011900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1943220400_1...
Bosch trochę prościej-pudełko od strony wyjścia rurek (dwie śruby zrywalne, trzeba rozwiercić) a potem zaworek zasilić z + po stacyjce i tyle.
Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
Zaworek jest dwukabelkowy. Ale tu złe wieści,schowany jest pod tą blachą,która jest przykręcona do pompy na śruby zrywalne ,trzeba wymontować pompe.
Witam. Czy może ktoś wie jak zdemontować stacyjka w Aygo. Mam uszkodzona wkładkę. Nie mogę przekręcić kluczyka . Odkrecilem od spodu śrubę zrywalna. Ale od góry jest taki bolczyk i nie mogę go wcisnąć. https://obrazki.elektroda.pl/3275789400_...
Kolego zbyt akademicko podszedłeś do tematu. Te wszystkie wzory to się przydają do robienie projektu. Dodaj sobie 4m do ogólnej długości przewodu i będzie ok. Z czego będą te maszty i jakie wysokie? Jakie długie przęsła i czy w linii prostej czy będzie załamanie? Rozumiem że jedno przęsło wychodzi ci 42m, to dość sporo i raczej martwił bym się o wytrzymałość...
Sterownik Masa kod silnika ACV, sterownik jest przykręcony na zrywalne śruby, i w dodatku całe skorodowane, więc jest mały problem z jego wyciągnięciem
Dziekuje Panowie za Odpowiedzi. Skończyły mi sie juz warsztaty albo niechcą sie tego podjąć albo krzyczą ceny z kosmosu. Problem jest też gdzie kupić ten zaworek bo to chyba tylko Szroty zostaja ? No i podobno wyjecie tego starego zaworka nie jest łatwe bo są tam śruby zrywalne i trzeba rozwiercić ? Pozdrawiam
Właśnie wróciłem z warsztatu, z ciekawości zacząłem dobierać się do pompy, udało mi się wykręcić śruby zrywalne i zdemontować pancerną osłonę zaworu sterowanego immobiliserem, po czym odkręciłem pokrywkę pompy paliwa. Prawdopodobnie ukręcił się wałek ponieważ wirnik pompy paliwa stoi w miejscu podczas obracania wałkiem pompy wtryskowej..
Witam, Samochód ten ma blokadę wtrysku na pompie. Propnuję zdemontować pompę , rozwiercić śruby zrywalne i przerobić elektrozawór wycinając przewód z elektromagnesu i łącząc go na krótko z przewodem zasilającym po zapłonie jaki jest w tej wiązce.Jeżeli chodzi o świała to proponuję sprawdzić czy wychodzi sterowanie z przełącznika do bsi.
Ten trzpień to śruba z zrywalnym łbem, przy odpowiedniej sile dokręcania łeb się ukręca, aby złodziej nie miał łatwo (przynajmniej w założeniu), od spodu stacyjki trzeba punktakiem i młotkiem potraktować tą śrubę w kierunku odkręcania.
Przy zakładaniu blokady, wykorzystuje się zrywalne śruby i nakrętki, które uniemożliwiają złodziejom demontaż. https://obrazki.elektroda.pl/2040814500_... https://obrazki.elektroda.pl/1228799600_... Jedyna możliwość, to rozwiercenie śrub lub odcięcie szlifierką kątową lub innym narzędziem.
1 - W czym powinienem takiego WLZ-ta umieścić? U mnie WLZ od skrzynki licznikowej aż do samej rozdzielnicy idzie w rurce RL fi37, kolanka sztywne. 2 - jak nazywają się te czarne "złączki" łączące przewód kabla napowietrznego z przewodem kabla WLZ? Są to zaciski przebijające jednostornie lub dwustronnie. Ja polecam Ensto z racji tego, że mają śrubę...
To jest śruba, czy nit? Wygląda na nit zrywalny.
To może ramię na zatrzaskach/zrywalnych śrubach. Zamiast prostować będzie tylko zatrzaśnięcie lub wkręcenie nowej śruby.
To śruba zrywalna. Niestety miejsca tam mało. Ostry, długi, przecinaczek i młotek i odkręcisz. Jeśli masz możliwość poruszania całym sterownikiem wzdłuż osi śruby, też możesz spróbować, może poluzuje.
Kolego koszt części pompki wstępnej tak jak pisze kolega wcześniej ok 60 zł. Możesz je kupić u Tucholi, link gdzieś mi przepadł ale jak wpiszesz w przeglądarce Tuchola układy wtryskowe to znajdziesz. Sama wymiana jest prosta pod warunkiem że nie masz imobilajzera. Cała trudność przy imo polega na odkręceniu blachy osłaniającej. Jest ona przykręcona...
Jest przykręcona na śrubę zrywalną do kolumny tuż za kostką. Do jej wykręcenia trzeba użyć punktaka i młotka, lub szlifierką naciąć ją wzdłuż by dało się odkręcić śrubokrętem płaskim.
Ford Focus. No nie wiem zupełnie po co okuli złącze sterownika pancerną blachą łapaną na śrubę z łbem zrywalnym. Jak by było ze złota.
Oczywiście, że możesz. Tylko trudno się je przekłada (osłona ze stalowego pancerzyka ze śrubami zrywalnymi).
Chodzi o śruby trzymające ułożyskowanie pralki: https://czesciagd.pl/whirlpool-ulozyskow... Może producent wkręcił je na kleju zrywalnym. Pożyczyć porządny zestaw torx od jakiegoś znajomego mechanika itp. a przed odkręcaniem stuknąć w śrubę przez klucz młotkiem.
"Rozjechały" się kluczyki. Musisz dopisać klucze lub zestaw startowy. Tą śrubę bardzo ciężko odkręcić (śruba ze zrywalnym łbem), przecinaczek w rękę i napie.dalasz w lewą stronę.
Jakie ty tam chcesz mieć ECU do tego historyka? :) Lampka żarzenia jest jednocześnie kontrolką immobilizera (jeżeli on jest w aucie). Jeżeli lampka świeci - to immobilizer jest aktywny. Cała elektronika jest umieszczona w zaworze przykręconym na wejściu paliwa do pompy. https://obrazki.elektroda.pl/7015748400_... Wykręć widoczną zrywalną...
To w trzecim poście masz wskazówki co dalej. A zamiast zaprasowywanych złączek proponuję złączki ze śrubami zrywalnymi - nie musisz korzystać z praski: https://obrazki.elektroda.pl/7029166800_... https://obrazki.elektroda.pl/3697567700_...
Toyota polska salonowa. Sterownik silnika dodatkowo zabudowany w pomalowanej na czarno obudowie która chroni dostęp do złączek. Obudowa przykręcona do sterownika śrubami zrywalnymi i śruby oczywiście zerwane... Jak mniemam ma to być uzupełnienie zabezpieczenia antykradzieżowego (utrudnienie podmiany kompa) To jakieś nadgorliwe ASO założyło czy fabryczny...
RFID, które montuję, są niezniszczalne i idiotoodporne . Zalane w gumie, przykręcane na trzy śruby, wkręty lub nity zrywalne.
Czy jestem w stanie go odpalic i jechac bez ryzyka zablokowania kierownicy Nie. Tyle zawsze odpowiedzi i pomyslow w innych tematach, ale nikt nie jest w stanie pomoc? Problem może być ze zdobyciem stacyjki w weekend. Sama wymia zazwyczaj wymaga rozwiercenia śrub mocujących i założenia nowych (śruby mają zrywalne łby aby potencjalnemu złodziejowi operację...
o tym nie pomyślałem. Trzeba by jakieś śruby z zrywalnym łbem zastosować albo przynajmniej na 12-kątny klucz. Kolejny argument żeby używane panele kupować. W sumie sąsiedzi mają kamery, teren rzadko uczęszczany, będzie dobrze.
Blokada na śruby ze zrywalnym łbem.
No tak jeżeli dopuszczasz ingerencje w instalację elektryczną, jednak przy mocy skutera każdy kilogram na wage zlota :-). Myśle też że zastosowanie takiej samochodowej stacyjki będzie malo estetyczne. Nie wiem jak u Ciebie ale na zlomach które ja odwiedzam takie stacyjki sprzedają raczej z calą kolumną kierowniczą, nie bawią się tam w odkręcanie śrub...
Sprawdź najpierw dokręcenie . Uwaga. Śruba od blokady ma lewy gwint. Jeśli śruba się poluzowała to blokada nie ruszy. Wystarczy dokręcić z czuciem ( śruba zrywalna) i wszystko działa jak ta, nomen omen Lala :D Blokadę kupujesz używaną , dajesz do wyczyszczenia do lokalnego warsztatu zajmującego się elektronika samochodowa , podpinasz , samo się doucza...
Brakuje śrub zrywalnych i podkładki do nich.Ta akurat blokada jest w miare trudna w montażu aby to ładnie zgrać ze sobą trzeba dobrze wymierzyć.Element pośredni(ten w środku) montujesz od spodu auta na drążku który pracuje w czasie wrzucania wstecznego biegu,widąć ruch drazka.blacha od góry o ile pamiętam przed dźwignią zmiany biegów.Wciśnięty bolec...
Czy szyby zespolone z plastikowych okien (z wymiany) nadadzą się do tego celu? To przede wszystkim kwestia ceny. Jeśli masz takie okna za darmo lub za niewielkie pieniądze, to jak najbardziej się nada. nie wiem tylko, jak zamocować w nich wspomniane szyby. Może za pomocą drugiego kątownika (mocującego wkład z szybą) i silikonu szklarskiego? Kątowniki...
Jak chcesz ją wykręcić w całości od kolumny kierowniczej, to potrzebujesz mały, ostry przecinak i młotek. Trzeba odkręcić "zrywalną śrubę/y".
1.Od strzała ale gaśnie jak nie dodasz gazu 2.Bez ssania raczej ciężko 3.Tak, zazwyczaj dotykiem czasem ma jakieś anomalia 4.tak na ciepłym pracuje idealnie nic sie nie dławi 5.Tak 6.Szary ale mogę zmienić na niebieski 7.NGK 2-jka 8.Tam jest hydraulika nie pamiętasz? 9.Nie był ruszany jest tam śruba zrywalna [jak przy stacyjce]
Pralkę odkupiłeś od kogoś? Producent powleka lekko gwint śruby klejem zrywalnym a to wygląda na robotę amatora, który dał "wincyj to bydzie lepij Panie od serca" Koło pasowe po numerze producenta: https://andomagd.pl/kolo-pasowe-pralki-e... i myślę, że nie warto przepłacać, lub tutaj: https://agdparts.pl/pl/p/Kolo-pasowe-do-...
A jak w takim razie odkręcić stacyjkę od kolumny rozebrałem plastiki i widzę że stacyjka przykręcona jest do kolumny na dwóch śrubach ze zrywalnymi łbami kolega radził rozwiercić ale coś mi się wydaje ze to nie będzie takie proste macie może inny pomysł na odkręcenie stacyjki???
U siebie miałem to samo ale niestety musiałem rozebrać plastiki na kolumnie i naciąć rowek na śrubie która mocuje stacyjkę do kolumny (śruba ma po prostu zrywalny łeb).
Tak jak pisałem, problem nie zegarach. Co do tej śruby z łbem zrywalnym jest pewien patent. .
w tym typie jak karta by nie działała to by nie odpalił, tam czasem padała zapadka na blokadę kierownicy i wyłącznik pokazywał że nie jest zblokowana, dlatego te błędy i lampki na desce, ale i tak nie obędzie się bez warsztatu i orginalnej blokady , śruby są tak zwane zrywalne( przecinak i młotek i czas na odkręcenie) .pozdrawiam
Też miałem taki przypadek - trzeba odkręcić od kierownicy całą stacyjkę - najpierw odkręcamy plastikowe osłony. Niestety stacyjka jest przykręcona zrywalnymi śrubami i to wymaga trochę pracy. Potem rozbieramy stacyjkę - są filmy na YouTube. Przeważnie kruszy się metalowa obudowa i kawałek odlewu blokuje przekręcanie kluczyka. Przy okazji można wymienić...
Śruba z łbem zrywalnym to taka śruba, która początkowo ma łebek ale na cienkim przewężeniu, cieńszym niż rdzeń śruby. W czasie dokręcania łebek się odrywa, jest tak po to, abi nikt niepowołany tego nie odkręcił. Tu masz przykład: http://formula.pl/oferta/8613985ec49eb8f...
A ciężko zdjąć akumulator i zobaczyć, że są tam śruby z łbem zrywalnym, które trzeba rozwiercić?
To moze byc nit, ale jak masz tylko jakis start pilnik to mozesz sie Nim w ucho podrapac...I jeszcze gorzej popsuc. To nie nit, a śruba z łeb zrywalnym, stosowana w stacyjkach samochodowych. Ma ten pojazd blokadę na kolanku do gaźnika i kolega chce wymienić, a ta śruba to rodzaj gwarancji. Silnik pewnie to 50 ccm, 139FMB.
PCM i jego okolice. zapewne SIM21 , który nie jest zbyt tani . Dziękuję. Dodano po 6 Będę szukał fachowca który dobierze się do sterownika.Problem tkwi w przymocowaniu wtyczki do sterownika która jest przykręcona na śrubę ze zrywalnym łbem.Napiszę jak załatwię ten problem. Pozdrawiam.
A nie wiem nawet o co chodzi. Uuuuuuuuuuuu Panie. Lepiej skręć to na śrubach lub nitownicą na nity zrywalne. Dla Twojej wiedzy : https://www.icd.pl/poradnik/post/elektro... Dla humoru. Dawno temu na praktykach zawodowych spawacz wysyłał mnie do magazynu po elektrody drewniane, ale byłem już na tyle obcykany że nie dałem się wrobić. :)
stacyjki tak łatwo nie da się odkręcić, jest na zrywalne śruby przykręcona do kolumny kierowniczej, najłatwiej wymienić z całą kolumną kierowniczą, jak będziesz ściągać kierownicę to ustaw koła na prosto i uważaj nie urwij taśmy od poduszki i trąby. Poza tym jak tą rozbitą Astrę masz zamiar oddawać na złom, to pojedź sobie na jakiś autozłom i pogadaj...
Tak to wygląda, 4 to śruby bez łba tzw zrywalne w ktorych po dokreceniu łeb się zrywa https://obrazki.elektroda.pl/2466018300_... A to wchodzi w ten kołnierz razem z tym bolcem gdzie są te śruby https://obrazki.elektroda.pl/6657702600_...
Poduszka to maly pikuś, trochę grzebania śrubokrętem i zdjęte. Gorzej będzieszz mial z tuleją na wale kierownicy (chyba że masz odpowiedni ściągacz). Następnie odkręcić zrywalną śrubę (dość łatwo) i wyjąć całą obudowę. Odkręcić śrubkę trzymającą kostkę, wymienić kostkę i montaż.
Klejnie odpada ( dosłownie i w przenośni). To co chcesz przykleić zamocuj za pomocą jednostronnych nitów zrywalnych, ew za pomocą małych wkrętów/ śrub ( M4-M5) z zakontrowanymi nakrętkami wewnątrz lub zaklejonymi klejem cyjanoakrylowym.
spotkałem śrubeczkę gdzie był stożek do zakręcenia był ślizg tzw piramida zasada po prostu ją ruszyć młotkiem. Dokręcić realne a w drugą stronę nie ma opcji. W tym wypadku może chodziło o śrubę tzw. zrywalną, która w opcji odkręcania zasadniczo przeznaczona jest do zniszczenia. Najczęściej stosowane do mocowania stacyjek w samochodach w celu zabezpieczenia...
Kontrolka świec żarowych ma również drugie działanie: jeżeli nie gaśnie, może to świadczyć o zablokowanym immobilizerze (o ile auto jest w to urządzenie wyposażone). Na pompie jest wtedy taka narośl którą można w determinacji usunąć http://img801.imageshack.us/img801/9699/... Przykręcone jest "to-to" zrywalną śrubą-holenderkiem widoczną...
dzięki,tak myślałem że będę musiał to zamienić i już rozpocząłem proces włamania do tego urządzenia..Włamując się do pompy którą zdemontowałem poznałem słabe punkty tej pancernej osłony i to pomoże mi włamać się bez demontażu pompy.Na starej pompie był to bardzo żmudny proces odkręcania, różnymi narzędziami jak malutki przecinaczek i punktak zrywalnych...
Oddaj skuter do specjalisty mechanika, bo jeszcze bardziej go zepsujesz. Przewodu zbiornik oleju - pompka się nie odłącza bez powodu, jak również nie opróżnia się zbiornika oleju. Po takim zabiegu trzeba pompkę odpowietrzać. Złe wykonanie tej czynności może doprowadzić do zatarcia silnika. Jak do tego dojdzie to będziesz miał problem, bo producent silnika...
przecież wg tych zrzutów z VCDS to wszystko gra, kompresor coś tam ledwie tłoczy ale ciśnienie wzrosło, być może zawór uszkodzony. Może być też uwalone sprzęgło (do podejrzenia w blokach pomiarowych, powinno być parę Nm, jeżeli uszkodzone to 0, albo zobaczyć centralną śrubę czy kręci. Każda sprężarka ma sprzęgło, załączające lub zrywalne, ale każda...
Przed odkręcaniem takiej śruby trzeba koniecznie mocno nabić torx bo producent montuje koło pasowe na kleju zrywalnym. Kolega (at)mrice miał na myśli wytrętaki bo tylko to Ci obecnie pozostało lub próbować za pomocą małego przecinaka uderzać młotkiem.
z tego co slyszałem to może by ciężko wykręcisc śrubę mocującą stacyjke czy to prawda? Wszystkie śruby mocujące stacyjki są z zrywalnymi łbami więc zawsze istnieje problem z odkręceniem ponieważ nie zawsze jest miejsce. Najprostszym sposobem jest młotek i długi punktak i można śruby odkręcić a przede wszystkim chodzi o popuszczenie później można wykręcić...
Fiat-lancia -tester z kością do nanoplex\digiplex. Co fabryka dała jak śruby tam są z łbem zrywalnym? :) Myślisz że na serwisie by się bawili z przecinakiem czy innymi cudami? No i jaki dostęp masz do czujnika w cinquecento 700 :) http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Jak odkręciłeś górną śrubę mocującą stacyjkę (tą która jest gładka, bo ma zrywalny łeb)? Czy trzeba demontować całą deskę rozdzielczą? Dodano po 2 Urwał mi się jedne koniec wkładki. Stacyjka jeszcze działa, ale chciałbym wymienić wkładkę. Czy masz pomysł jak wyjąć ten urwany koniec wkładki, który został głęboko w stacyjce? Czy da się łatwo wyjąć wszystkie...
Witam wszystkich! Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane 1,9dt 96r. Jednak mam kłopot ze zgaszeniem silnika, tzn. po przekręceniu kluczyka silnik dalej pracuje. Wiem ze trzeba szukać przyczyny w zaworze odcinającym w pompie wtryskowej ale chciałem się dowiedzieć czy konieczne jest jej wymontowanie czy też wystarczy zdjąć tylko górną pokrywę?...
Musisz zakupić pompę CR, wtryskiwacze, szynę, kilkanaście czujników, sterownik, 3 kilometry różnych kabli. Do tego koniecznie 2 śruby M5 klasy 5.8, jedną opaskę plastykową, 4 nity aluminiowe zrywalne (cieniutkie) i taśmę izolacyjną. Ja takie przekładki robię w 2 godziny i 37 minut. Powodzenia.
Nity trzymają blaszki do złącza ? Od tego czy kostka puszcza napięcie zależy czy jest dobra, puszcza, to problem leży po za nią. Włącz ją ręcznie śrubokrętem i sprawdź to kontrolką z żarówki . Nie miernikiem, który może pokazać napięcie, ale z bardzo małym prądem przez wadliwy styk. Daj plus 12V bezpośrednio na pomarańczowy. na pomarańczowym jest 12V,...
Wymienić przy okazji remontu na takie gdzie plomba będzie na obudowie automatycznych wyłączników nadprądowych (na rozdzielnicy) a nie na klapie puszki zabezpieczenia topikowego. Mowa o przedlicznikowym. Jakikolwiek automat zamiast topika to mega strzał w stopę. Chyba że Ogranicznik mocy ale nie spotkałem się z operatorem który w WP dopóści OM jako...
Po pierwsze, nie ma potrzeby rozwiercać i gwintować. Bo jeśli śruba wchodzi w prawy karter, to gwint jest tylko w lewej. Gwint nie jest przez całą długość. Wystarczy tylko pozbyć się łba śruby i już od razu możesz rozpołowić kartery. :) Bo po ich rozpołowieniu w np. lewym karterze, po prostu zostanie ci taka długa szpilka, którą będziesz mógł wykręcić...
Źle widzisz. Płytka jest obsadzona dwoma rodzajami oczek lutowniczych. Elementy inwertera przylutowane są do oczek z otworem fi 2 czy 2,5mm i te oczka przykręcone są do płytki na zwykłe śruby. W dalszej części płytki są oczka lutownicze z otworami fi 3mm i tam montaż do płytki jest na zwykłe nity zrywalne.
Co do nitowania myślałem że to jest tuleja, i uda się zrywalnym, ale i tak całkowicie rezygnuje z nitowania na rzecz śrub. Główka jest aluminiowa, więc jeśli miałbyś prasę i punktak oraz jakąś pryzmę do mocowania to myślę że można by wykonać takie zaprasowanie. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że po tym zabiegu długość robocza maleje o jakieś 5mm, no...
Nity zrywalne dość łatwo się demontuje. Problem jest w tym, że nie nadają się do mocowania taklich plastikowych obudów, bo podczas zrywania jest tak duży nacisk, że po prostu plastik będzie pękał. Pozostaje więc: 1. Zastosować blachowkręty. Są też z takimi łbami jak pokazałeś na zdjęciu. Blachowkręty do płyt GK odpadają, bo będą korodować na zewnątrz....
WD40 pomoże coś Można spróbować ale takie sprzęty czasem składa się na klej zrywalny, który to nawet widziałem na śrubkach w telefonach. Jakby nie chodziło o komputer to doradził bym lekkie stuknięcie w śrubokręt często pomaga na zapieczony śruby ale tu ze względu na dysk odradzam. Co do tego kleju to zdarzyło mi się nawet ukręcić kilka śrubek w telefonach...
Na początku witam wszystkich serdecznie. Chciałbym abyście pomogli rozwiązać mi następujący problem. Samochód zachowuje się dość ciekawie -gdy jest zimny nie ma problemów z odpaleniem (dlatego myślę że to nie problem z samym Immobiliserrem), gdy się rozgrzeje i np. zatrzymamy się na stacji żeby zatankować nie można go uruchomić (kręci – a nie...
Na miękko lutuje się wyłącznie elementy nie konstrukcyjne. Np. rynny, które wiszą na hakach. Luty takie pełnią wówczas rolę uszczelnienia. Wytrzymałość konstrukcji stalowej, lutowanej na miękko jest bardzo niska. Przecież to jest zabawka. W modelach z powodzeniem stosuje się na mocno obciążone części tworzywa sztuczne i klejenie, mało który klej może...
A no właśnie, muszę przyznać, że ostatnio aku padł! Wcześniej nie miał okazji bo codziennie był jeżdżony więc w nocy nie zdążył. Od jakiegoś czasu zaś odstawiłem autko na kanał w celu konserwacji podwozia. Umyem i stało jakiś tydzień nie ruszane. Po tygodniu zauważyłem że że bardzo opornie odpalił... Następnego dnia już zdechł. Aku naładowałem i nawet...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
Dokładnie. Szczególnie przy starszej instalacji te śrubowe będą znacznie pewniejsze. Wręcz przeciwnie. Aluminium ma znacznie większą podatność na płynięcie, co dosłownie oznacza, że przewody aluminiowe w zaciskach śrubowych poluzują się znacznie szybciej niż miedziane. Także tylko i wyłącznie zaciski sprężynowe. Koledzy wyżej poprawnie radzą - wystarczy...
Łebek kulisty nie ma za co za bardzo złapać. Tylko dedykowany bit do tego. Jak już koledzy pisali - torx security. Jeśli to jednorazowa robota, i chcesz na kosztach przyoszczędzić - poszukaj pojedynczego bita/klucza, tylko wcześniej pomierz rozmiar. przykładowe, nie mówię że masz tam kupować: https://toya24.pl/search.php?text=torx+s... Producent...
Odkryłem że to jednak nit ze zrywalnym łbem - jak na foto poniżej. Teraz tylko pytanie jak go odkręcić To NIE jest nit. Śrubka ze "sprzęgłem jednokierunkowym" - jak wyżej napisałem. Skoro nie idzie ani szczypcami, ani śrubokrętem, to daj zarobić komuś innemu - bo Twoja bezradność jest porażająca. Dremela żeby ją przeciąć pewnie też nie masz. Sprubuj...
Prawdopodobnie ukręciła się - tzn straciła gwint pociągowy lub oderwała się od rurki teleskopowej - nylonowa wkładka (nakrętka) w rurze teleskopu. Element wymienny to cały teleskop (tzn śruba, nakrętka wraz z rurą pociągową i osłona) czyli wszystko to co da się odjąć od silnikowej główki siłownika. Cena - około 250 -300 zł. Nazywa się toto "Ramię tubowe"....
:) :) :) :) :) Dodano po 13 I rozebrałem dziada, wiertarką skasowałem nakrętki (oni to skręcają taką zrywalną nakrętką) i stwierdziłem że jedna część stojana ma przerwę. Wyciągnąłem t o uzwojenie (nie wiem czy jestem w stanie wsadzić je z powrotem (•‿•)) i znalazłem chyba bezpiecznik termiczny, który daje przerwę. Nie wiem czy to złożę...
Wycinać dziurę w obudowie nowego napędu ? Gratuluje pomysłu moderatorowi. Typowy problem przy bramach konsportowych, listwę zebatą trzeba przekręcić na drugą stronę ceownika. A sprężynkę przyciąć o 3 zwoje. Ślizgi przykręcamy dodatkowo śrubą od czoła aby się nie zsunęły. Myślę że autor postu już do tego czasu znalazł rozwiązanie, ale będzie dla potomnych....
Każda sprążarka ma sprzęgło. Te starsze mają załączane przez elektromagnes. A jak taką starszą rozpoznać ? To proste. Gdy wyłączysz klimę to na pracującym silniku centralna część koła/sprzęgła powinna być nieruchoma. Po załączeniu słychać charakterystyczny "click" i tarczka zaczyna wirować. Nowe, sterowane zaworem wydajnościowym w większości mają sprzęgło...
Dzięki za zainteresowanie tematem. Jeśli chodzi o thermodrilling to raczej nie będę stosował, głównie ze względu na konieczność posiadania wysokoobrotowej wiertarki. Poza tym, powykonaniu otworu powstaje kołnierz od strony wejścia wiertła, co przeszkadzałoby w dociśnięciu elementów do siebie (trzeba by było spiłować/zeszlifować). O nitach zrywalnych...
CChodzi o krawcowa ???? Przed lepkimi łapkami? - można spiłować łebek śruby od strony bramy na okrągło i dokręcić żabką a od słupka użyć nakrętki zrywalnej a centralkę przykręcić i zadeklować wkrętami z łebkami zamkowymi (albo chociaż torxami z bolcem) - ale na kątówkę nic nie pomoże. Na osiedlach napędy do przesuwnych po prostu osłaniają w metalowe...
Przekładnie planetarne z wkrętarek nie są samohamowne. Wystarczy obrócić za wrzeciono i się kręci (chyba, że ma specjalny hamulec mechaniczny, co występuje w lepszych wkrętarkach). Łożyska osadzone w drewnie - niespecjalny pomysł. Należało wyciąć większe otwory i za pomocą śrub/wkrętów osadzić jakieś obudowy łożysk. Choćby dekle ze starych silników...
No to troszkę poćwiczyłem rdzenie toroidalne i zaraz opiszę co mi wyszło. Na jednym o przekroju 6cm2 nawinąłem trafko do pilota na 70V i hasa aż miło przy poborze 10A grzeje się ale w granicach rozsądku. Z drugiego próbowałem zrobić dławik i jak przypuszczałem taśma nie zrywalna taka z zatopioną siatką z włókna szklanego prawie utrzymała rdzeń przed...
Witajcie, Muszę wykonać drzwi do niewielkiej przechowali warzyw. Początkowo myślałem o bramie segmentowej ale jak przyjechali i mi ją wycenili to zrezygnowałem. Drzwi podwójne, najprostsze jak tylko się da. Wymiary jednego skrzydła to 350cm wysokości i 150cm szerokości. Rama drzwi będzie zrobiona z profilu 60x60x2 (wydaje się być wystarczający). Dodatkowo...
śruby zrywalne śruba noża śruba laptop
yamaha amplituner tuner stereo wyciagnac beben turbo diesla benzyny
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
S-MIG 210 – schemat, budowa, typowe usterki, naprawa, IGBT, podajnik drutu Schemat wzmacniacza basowego Ibanez P3110-U – gdzie znaleźć dokumentację serwisową?