Nity zrywalne dość łatwo się demontuje. Problem jest w tym, że nie nadają się do mocowania taklich plastikowych obudów, bo podczas zrywania jest tak duży nacisk, że po prostu plastik będzie pękał. Pozostaje więc: 1. Zastosować blachowkręty. Są też z takimi łbami jak pokazałeś na zdjęciu. Blachowkręty do płyt GK odpadają, bo będą korodować na zewnątrz....
Śruby zrywalne, żadnym kluczem nie odkręci. [url=https://www.google.pl/search?sca_es...
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Wpisz w szukajkę "śruby zrywalne do stacyjki" i zorientujesz się w czym rzecz (kupujesz o takiej samej długości i skoku gwintu - przeważnie M8x1). Obie połowy obejmy nie założysz inaczej na kolumnę - bolec w obejmie umiejscawia ją tylko w jednym położeniu w poziomie i pionie. Masz dodatkowe ułatwienie, że blokada kierownicy jeszcze nie zadziałała.
To są śruby jednorazowego użytku - zrywalne. Po przykręceniu reszta odpada i teraz albo pójdzie (albo raczej nie) i trzeba to sposobem lub rozwiercić co też nie jest łatwe bo materiał powinien być utwardzony.
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
Jak nie przekrecisz to nie wyciągniesz spróbuj zapasowym kluczem a jak nie to demontaż Stacyjki z kolumny kierowniczej są tam śruby zrywalne które trzeba rozciąć lub róż wiercić w zależności od dostępu
Witam to jest stary model pompa wtryskowa jest na linkę a immo jest na pompie obudowane osłoną metalową musisz częściową o odkręcić śruby ( zrywalne ) lub częściowo rozciąć boschem i przecinakiem dokończyć tak żebyś nie rozwalił obudowy pompy. Jak dojdziesz do zaworu to podepnij go bezpośrednio kablem za kluczykiem i ma palić to najbardziej występująca...
Z kradzieżą nie ma problemu- zastosować śruby zrywalne jak do kolumny kierowniczej. Z uszkodzeniem sprawa też nie jest tak łatwo- wytrzymują grad a nikt nie nosi ze sobą młotka a jak będą tanie...
Samo psikanie nic nie da. Albo sam wyjmij i oddaj do kogoś do regeneracji albo oddaj do kogoś kto ją zdemontuje i naprawi. Samemu możesz mieć problem z demontażem bo tak są śruby zrywalne i teraz nie mają elementu na który zakładasz klucz więc jest trochę kombinacji z wyjęciem.
A dużo jest roboty z przeniesieniem obudowy stacyjki z jednej kolumny na drugą? Pewnie trzeba rozwiercać śruby zrywalne jak w starszych fiatach ?
W Man dośc czesto uszkadzał się zespół styków.Po odkręceniu obudowy wykręcasz śruby zrywalne małym punktakiem i wybierasz całą stacyjkę. Bebenek zTego co pamietam przykręcany jest dwoma maluteńkimi śrubkami na wkrętak.Piszę z pamieci ale kilka razy to już robiłem i nie ma z tym większych problemów.
Bosch trochę prościej-pudełko od strony wyjścia rurek (dwie śruby zrywalne, trzeba rozwiercić) a potem zaworek zasilić z + po stacyjce i tyle.
Bosch-odkręcić czarny plastik z tyłu pompy(śruby zrywalne) pod nim jest zwykły zawór stop 12V jest na jednym z przewodów podłączeniowych
Zaworek jest dwukabelkowy. Ale tu złe wieści,schowany jest pod tą blachą,która jest przykręcona do pompy na śruby zrywalne ,trzeba wymontować pompe.
Wkładki są identyczne ? Jak są, to siłom i przemocom ją :) Łatwo wyszła ? To co urwałeś, wyjąłeś ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... http://daewooforum.pl/temat3943.html przeczytaj i rób odwrotnie. Jakoś nie widziałem sygnalizowanych problemów z wkładaniem wkładek, z wyjęciem i owszem. Bolec z wkładki jest prosty i wchodzi dobrze w to...
Sterownik Masa kod silnika ACV, sterownik jest przykręcony na zrywalne śruby, i w dodatku całe skorodowane, więc jest mały problem z jego wyciągnięciem
Właśnie wróciłem z warsztatu, z ciekawości zacząłem dobierać się do pompy, udało mi się wykręcić śruby zrywalne i zdemontować pancerną osłonę zaworu sterowanego immobiliserem, po czym odkręciłem pokrywkę pompy paliwa. Prawdopodobnie ukręcił się wałek ponieważ wirnik pompy paliwa stoi w miejscu podczas obracania wałkiem pompy wtryskowej..
Witam, Samochód ten ma blokadę wtrysku na pompie. Propnuję zdemontować pompę , rozwiercić śruby zrywalne i przerobić elektrozawór wycinając przewód z elektromagnesu i łącząc go na krótko z przewodem zasilającym po zapłonie jaki jest w tej wiązce.Jeżeli chodzi o świała to proponuję sprawdzić czy wychodzi sterowanie z przełącznika do bsi.
Dziekuje Panowie za Odpowiedzi. Skończyły mi sie juz warsztaty albo niechcą sie tego podjąć albo krzyczą ceny z kosmosu. Problem jest też gdzie kupić ten zaworek bo to chyba tylko Szroty zostaja ? No i podobno wyjecie tego starego zaworka nie jest łatwe bo są tam śruby zrywalne i trzeba rozwiercić ? Pozdrawiam
Przy zakładaniu blokady, wykorzystuje się zrywalne śruby i nakrętki, które uniemożliwiają złodziejom demontaż. https://obrazki.elektroda.pl/2040814500_... https://obrazki.elektroda.pl/1228799600_... Jedyna możliwość, to rozwiercenie śrub lub odcięcie szlifierką kątową lub innym narzędziem.
Kolego koszt części pompki wstępnej tak jak pisze kolega wcześniej ok 60 zł. Możesz je kupić u Tucholi, link gdzieś mi przepadł ale jak wpiszesz w przeglądarce Tuchola układy wtryskowe to znajdziesz. Sama wymiana jest prosta pod warunkiem że nie masz imobilajzera. Cała trudność przy imo polega na odkręceniu blachy osłaniającej. Jest ona przykręcona...
Czy jestem w stanie go odpalic i jechac bez ryzyka zablokowania kierownicy Nie. Tyle zawsze odpowiedzi i pomyslow w innych tematach, ale nikt nie jest w stanie pomoc? Problem może być ze zdobyciem stacyjki w weekend. Sama wymia zazwyczaj wymaga rozwiercenia śrub mocujących i założenia nowych (śruby mają zrywalne łby aby potencjalnemu złodziejowi operację...
RFID, które montuję, są niezniszczalne i idiotoodporne . Zalane w gumie, przykręcane na trzy śruby, wkręty lub nity zrywalne.
w tym typie jak karta by nie działała to by nie odpalił, tam czasem padała zapadka na blokadę kierownicy i wyłącznik pokazywał że nie jest zblokowana, dlatego te błędy i lampki na desce, ale i tak nie obędzie się bez warsztatu i orginalnej blokady , śruby są tak zwane zrywalne( przecinak i młotek i czas na odkręcenie) .pozdrawiam
A nie wiem nawet o co chodzi. Uuuuuuuuuuuu Panie. Lepiej skręć to na śrubach lub nitownicą na nity zrywalne. Dla Twojej wiedzy : https://www.icd.pl/poradnik/post/elektro... Dla humoru. Dawno temu na praktykach zawodowych spawacz wysyłał mnie do magazynu po elektrody drewniane, ale byłem już na tyle obcykany że nie dałem się wrobić. :)
Tak to wygląda, 4 to śruby bez łba tzw zrywalne w ktorych po dokreceniu łeb się zrywa https://obrazki.elektroda.pl/2466018300_... A to wchodzi w ten kołnierz razem z tym bolcem gdzie są te śruby https://obrazki.elektroda.pl/6657702600_...
stacyjki tak łatwo nie da się odkręcić, jest na zrywalne śruby przykręcona do kolumny kierowniczej, najłatwiej wymienić z całą kolumną kierowniczą, jak będziesz ściągać kierownicę to ustaw koła na prosto i uważaj nie urwij taśmy od poduszki i trąby. Poza tym jak tą rozbitą Astrę masz zamiar oddawać na złom, to pojedź sobie na jakiś autozłom i pogadaj...
przecież wg tych zrzutów z VCDS to wszystko gra, kompresor coś tam ledwie tłoczy ale ciśnienie wzrosło, być może zawór uszkodzony. Może być też uwalone sprzęgło (do podejrzenia w blokach pomiarowych, powinno być parę Nm, jeżeli uszkodzone to 0, albo zobaczyć centralną śrubę czy kręci. Każda sprężarka ma sprzęgło, załączające lub zrywalne, ale każda...
Musisz zakupić pompę CR, wtryskiwacze, szynę, kilkanaście czujników, sterownik, 3 kilometry różnych kabli. Do tego koniecznie 2 śruby M5 klasy 5.8, jedną opaskę plastykową, 4 nity aluminiowe zrywalne (cieniutkie) i taśmę izolacyjną. Ja takie przekładki robię w 2 godziny i 37 minut. Powodzenia.
Po pierwsze, nie ma potrzeby rozwiercać i gwintować. Bo jeśli śruba wchodzi w prawy karter, to gwint jest tylko w lewej. Gwint nie jest przez całą długość. Wystarczy tylko pozbyć się łba śruby i już od razu możesz rozpołowić kartery. :) Bo po ich rozpołowieniu w np. lewym karterze, po prostu zostanie ci taka długa szpilka, którą będziesz mógł wykręcić...
Źle widzisz. Płytka jest obsadzona dwoma rodzajami oczek lutowniczych. Elementy inwertera przylutowane są do oczek z otworem fi 2 czy 2,5mm i te oczka przykręcone są do płytki na zwykłe śruby. W dalszej części płytki są oczka lutownicze z otworami fi 3mm i tam montaż do płytki jest na zwykłe nity zrywalne.
Na początku witam wszystkich serdecznie. Chciałbym abyście pomogli rozwiązać mi następujący problem. Samochód zachowuje się dość ciekawie -gdy jest zimny nie ma problemów z odpaleniem (dlatego myślę że to nie problem z samym Immobiliserrem), gdy się rozgrzeje i np. zatrzymamy się na stacji żeby zatankować nie można go uruchomić (kręci – a nie...
Każda sprążarka ma sprzęgło. Te starsze mają załączane przez elektromagnes. A jak taką starszą rozpoznać ? To proste. Gdy wyłączysz klimę to na pracującym silniku centralna część koła/sprzęgła powinna być nieruchoma. Po załączeniu słychać charakterystyczny "click" i tarczka zaczyna wirować. Nowe, sterowane zaworem wydajnościowym w większości mają sprzęgło...
A no właśnie, muszę przyznać, że ostatnio aku padł! Wcześniej nie miał okazji bo codziennie był jeżdżony więc w nocy nie zdążył. Od jakiegoś czasu zaś odstawiłem autko na kanał w celu konserwacji podwozia. Umyem i stało jakiś tydzień nie ruszane. Po tygodniu zauważyłem że że bardzo opornie odpalił... Następnego dnia już zdechł. Aku naładowałem i nawet...
Przekładnie planetarne z wkrętarek nie są samohamowne. Wystarczy obrócić za wrzeciono i się kręci (chyba, że ma specjalny hamulec mechaniczny, co występuje w lepszych wkrętarkach). Łożyska osadzone w drewnie - niespecjalny pomysł. Należało wyciąć większe otwory i za pomocą śrub/wkrętów osadzić jakieś obudowy łożysk. Choćby dekle ze starych silników...
Przecież widać na zdjęciu zrywalną śrubę. Ten zawór to element immobilizera i nie oczekuj, że będzie mieć zwykłą śrubę.
Chodzi o śruby trzymające ułożyskowanie pralki: https://czesciagd.pl/whirlpool-ulozyskow... Może producent wkręcił je na kleju zrywalnym. Pożyczyć porządny zestaw torx od jakiegoś znajomego mechanika itp. a przed odkręcaniem stuknąć w śrubę przez klucz młotkiem.
Klasyka gatunku, chociaż śruba jest pewną nowością. Być może to śruba ze zrywalnym gwintem przy ciśnieniu 6 bar. http://obrazki.elektroda.pl/1875011900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1943220400_1...
Witajcie, Muszę wykonać drzwi do niewielkiej przechowali warzyw. Początkowo myślałem o bramie segmentowej ale jak przyjechali i mi ją wycenili to zrezygnowałem. Drzwi podwójne, najprostsze jak tylko się da. Wymiary jednego skrzydła to 350cm wysokości i 150cm szerokości. Rama drzwi będzie zrobiona z profilu 60x60x2 (wydaje się być wystarczający). Dodatkowo...
Wszystko zależy od konkretnej konstrukcji - nawet jeśli zrobisz z tyłu RACK'a tylko drzwiczki rewizyjne (czyli jest tylna ściana, a w niej wycięty otwór i wstawiona weń klapa na zawiasach - zamykana) sztywność całości wzrasta. Usztywnienia w tego typu konstrukcjach (poszukaj w sieci) polegają na wykorzystaniu we wszystkich najbardziej wrażliwych miejscach...
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Takiej jak Twoja (którą to zamierzasz nabyć) to akurat nie mam. Mam inną, w sumie dosyć leciwą, a będzie miała z dwanaście lat, a może i więcej. Ostatnimi czasy zimy (oby tak dalej :D) dosyć słabe pod względem zaśnieżenia, dosyć słabe pod względem ilości śniegu który to można usówać takę że odśnieżarką. Ale. Ale mimo to, że w sumie mało używana to przeszła...
To jest śruba, czy nit? Wygląda na nit zrywalny.
Albo tu kolega (at)elpapiotr ma jakieś zaćmienie albo ja. o_0 Opis: Zacisk jednostronnie przebijający izolację SLIP 12.127 stosowany jest do łączenia izolowanych przewodów nn aluminiowych lub miedzianych z przewodami gołymi w dowolnej konfiguracji . Konstrukcja zacisku umożliwia montaż zacisku pod napięciem. Zacisk wyposażony jest w śrubę z łbem zrywalnym.
Ten trzpień to śruba z zrywalnym łbem, przy odpowiedniej sile dokręcania łeb się ukręca, aby złodziej nie miał łatwo (przynajmniej w założeniu), od spodu stacyjki trzeba punktakiem i młotkiem potraktować tą śrubę w kierunku odkręcania.
Kolego zbyt akademicko podszedłeś do tematu. Te wszystkie wzory to się przydają do robienie projektu. Dodaj sobie 4m do ogólnej długości przewodu i będzie ok. Z czego będą te maszty i jakie wysokie? Jakie długie przęsła i czy w linii prostej czy będzie załamanie? Rozumiem że jedno przęsło wychodzi ci 42m, to dość sporo i raczej martwił bym się o wytrzymałość...
U siebie miałem to samo ale niestety musiałem rozebrać plastiki na kolumnie i naciąć rowek na śrubie która mocuje stacyjkę do kolumny (śruba ma po prostu zrywalny łeb).
Jakie ty tam chcesz mieć ECU do tego historyka? :) Lampka żarzenia jest jednocześnie kontrolką immobilizera (jeżeli on jest w aucie). Jeżeli lampka świeci - to immobilizer jest aktywny. Cała elektronika jest umieszczona w zaworze przykręconym na wejściu paliwa do pompy. https://obrazki.elektroda.pl/7015748400_... Wykręć widoczną zrywalną...
śruby zrywalne śruba noża śruba laptop
sprawdzi zasilacz laptop lenovo świeci czerwona kontrolka wyświetlacz plazmowy
webasto sterownik wideodomofon dahua
Whirlpool zmywarka błąd F1 – resetowanie, kasowanie kodu, modele ADG, WIO, Evo3, PowerClean TP.MS3663S.PA671 Universal TV Board Forgotten Password Reset, Master Codes, EEPROM Flash