Tak ma być. 6 to Twój zgubiony dekielek.
Widocznie już ktoś wcześniej coś poprzestawiał. Odkręć śrubkę regulatora, przekręć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, do oporu, a dźwignię ustaw tak aby, przepustnica była całkowicie otwarta. Oś regulatora cały czas, do oporu w lewo. Dokręć i spróbuj odpalić.
Żle wyregulowany mikrowłącznik. Do pokręcenia śrubką na regulatorze przepływu. I tyle. A przyczyny tego stanu już opisał kolega Szulborski. Przegląd się kłania.
nie lepiej poszukać schematu kaszlaka? 30- + aku 67- wzbudzenie (mniejsza śrubka na prądnicy) 51- prąd z prądnicy (większa śrubka)
Przecież obrotami steruje regulator obrotów,śrubka to raczej skład mieszanki. Wyreguluj regulator i jak nie ma to kup sprężynki. Dodano po 1 https://youtu.be/UfsGt1oBafE
Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
Spóbuj delkatnie rozwiercic i przegwintowac, a śrubki muszą byc bo stanowią połączenie miedzy regulatorem a obudową alternatora.
witam jak podłączyć taki alternator w t25 wiem że do + plus z Aku -gdzie podpiąc wystający kabelek - co podpiąc pod śrubkę od regulatora - masy raczej nie trzeba bo jest przez obudowę pozdrawiam
Urządzenie : Piekarnik do zabudowy AMICA TYP: 10132.3ET(...) Diagnoza: uszkodzony regulator temperatury. Piekarnik nie wyłączał się przy ustawionej temperaturze. Limit czasowy pracy piekarnika wyłączał go , jednak nie wyłączała się grzałka piekarnika na zadanej temperaturze. No więc jedziemy... 1. Odkręcenie śrub mocujących go do szafki (piekarnik w...
kabelek od regulatora podłączyłem do wejścia CA wraz z niebieskim Niebieską żyłę odłącz od CA, a przyłącz ją do regulatora - górna śrubka opisana jako I.
Nie powinno to być trudne. U mnie to było kilka śrubek. Wymagało to zdjęcia szyby. 15min roboty. Wyciągnij ją o obejrzyj. Sam włącznik/regulator jest przykręcany na dwie śrubki od przodu.
Golf 1 i 2 (były różnie montowane) Czarna kosteczka - kondensator, niekonieczny tutaj. Duża śruba M8 - kabel prądowy do akumulatora. Mała śrubka M6 - kontrolka ładowania. Regulator jest wewnątrz wbudowany, nie trzeba nic.
moja fiesta ten sam rocznik ipojemnoś też się dławiła ale wymieniłem filtr paliwa pokręciłem śrubką regulatora czujnika jest już dobrze
Jest łatwy do podłączenia tylko tak jak piszesz kontrolą jest amperomierz więc i tu musiałbyś dać albo amperomierz albo woltomierz żeby widzieć jakie jest ładowanie. Podłączasz B+ do akumulatora śrubkę od szczotkotrzymacza do 67 regulatora i na 15 regulatora zasilanie po zapłonie ponieważ jest to alternator obcowzbudny.P
W nastawniku (regulatorze przy wlewie) oleju jest śrubka pod zaślepką do ustawiania max mocy strona 68,69 Różnica temperatur między cylindrami nie powinna przekraczać 15 ° C Napisz jak Ci poszło
Witam. Corsa D, silnik 1,2 benzyna. Problem - brak wzbudzenia alternatora. Na biało-niebieskim przewodzie jest jakieś dziwne 7,9 V, po dotknięciu do śrubki regulatora napięcie zanika. Gdzie ten przewód leci, albo inaczej skąd wychodzi. Prawdopodobnie gdzieś zgnił i stąd te 7,9 V. Może ktoś ma schemat lub wie skąd ten przewód wychodzi.
Witam Albo membrama dziurawa, albo rozregulowany zaworek od szybkości zapalania palników. Jest on umieszczony w osi regulatora od wysokości płomienia, widoczny jako śrubka po zdjęciu pokrętła. Jak miałem G-17 często się wykręcał na skutek przekręcania regulatora. Potem zablokowałem kroplą lakieru. Pozdrawiam
To zobacz czy dasz radę zdjąć tylną obudowę plastikową alternatora bez wyjmowania go z samochodu, jak się uda to pod nią na dwie śrubki na krzyżak będzie przykręcony regulator. Przy wymianie uważaj byś nie połamał szczotek. I skontroluj stan pierścieni ślizgowych, mogą być już mocno wydarte.
Szkoda, ze nie wiem gdzie mieszkasz, bo bym ci podesłał taki regulator, bo mam kilka alternatorów, chyba maja podobne mocowania na dwie śrubki, ale nie wiem czy sprawne, ale regulatory mają. Dziś niedziela to odpuść już go sobie, ale jutro zakup nowy ten regulatorek i sądzę, że w końcu tym sposobem, problem Twój zostanie rozwiązany. Nie wiem, jakie...
Zrób jeszcze tak, popuść śrubkę regulatora, obróć jego oś do oporu w lewo , czyli przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, dźwignię daj maksymalnie w stronę gaźnika, tak aby przepustnica była całkowicie otwarta i dokręć śrubkę. Sprawdź jakie będą obroty, jeżeli bez zmian, to uszkodzony będzie mechanizm odśrodkowy, w silniku. Do jego naprawy trzeba rozbierać...
Popuść śrubkę regulatora, przesuń dźwignię maksymalnie w stronę gaźnika a oś regulatora obróć maksymalnie w lewo czyli przeciwnie do ruchu wskazówek zegarka. Dokręć śrubkę. Tłok z jednej strony ma napis FLY i strzałkę, załóż go tak aby ten napis był z lewej strony, patrząc na silnik od strony wału napędowego. Inaczej mówiąc, strzałka od strony zaworu...
Alternator Nippondenso. Zobacz czy wszystkie śrubki łączące regulator z prostownikiem masz wkręcone.
Jakość zdjęć trochę kiepska więc nie powiem ci dokładnie do czego są poszczególne śrubki. Co do tego regulatora to on ma odbijać tylko najprawdopodobniej jest ta sprężynka zbyt słaba lub mocna. Robiłem z podobnymi silnikami wielokrotnie i taka usterka była dość częsta. Jeśli chcesz się upewnić czy jest to wina tego regulatora to odczep ten drucik od...
Jeśli nie ma innego wyjścia spoko możesz lutować. Pierw przyjrzyj sie dokładnie regulatorowi napięcia już trafiłem na alternatory gdzie jednak dało się oddzielić szczotkotrzymacz od regulatora, wykręcając trzy śrubki z regulatora.
Jedna śrubka mocująca regulator ma zapewnić kontakt z korpusem alternatora- sprawdź, czy nie włożyłeś jakiejś podkładki izolacyjnej, czy szczotki dolegają do pierścieni ślizgowych.
Miałem taki sam przypadek w Vespie ET 250. Poluzowana była śrubka mocująca regulator a na niej był kabel od masy. Dokręciłem i wszystko gra.
Wyciągnąłem silnik krokowy i wstawiłem w to miejsce regulator na śrubkę, silnik po regulacji chodzi ok (na śrubce) a silnik krokowy reguluje i wydaje się że stara się robić to dobrze, przy zmniejszeniu ilości gazu on chowa się czyli otwiera a kiedy zwiększałem wysuwał się żeby przytkać. Po zamontowaniu nadal to samo. Sprawdziłem że tłoczek przesuwa...
Poczekaj żeby nie popsuć regulatora, czarny idzie z brązowym czyli zasilanie a niebieski do silnika, czerwony natomiast do zasilania przyglądałem się uważniej ale to tylko zdjęcie. do tego czarny musi być podłączony do silnika z drugiej strony. Sprawdź dokładnie to zdjęcie jak podłączysz odwrotnie to spalisz regulator. Pozdrawiam. Dodano po 9 https://obrazki.elektroda.pl/3929435900_...
Jaką śrubkę w metalowej tulejce z odciśniętą plombą mam sprawdzić bo nie za bardzo wiem która to śrubka na tym regulatorze. A i jeszcze jedno czy da rady jakoś sprawdzić ten regulator czy jest dobry?
Najprościej dać cienką tulejkę na wałek (też trochę będzie wytarty) a otworek powiększyć rozwiertakiem. Tulejka musi być dopasowana do otworu, ma jednak lekko się w nim obracać. Od środka silnika, podkładka na ośce. Jeżeli wałek jest dobry to, tulejka wciśnięta do otworu w korpusie silnika. Staraj się zdjąć regulator z osi bez odkręcania tej śrubki...
Patrząc na regulator od strony podłączeń z prawej strony/ śrubka nie wykręcalna/ wzbudzenie, środek zasilanie , z lewej strony szczotka z kontrolką.P
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
Jeżeli obrócileś dzwignię regulatora w prawo to nic nie powinno się uszkodzic. Śrubka przy regulatorze odkręca sie w prawo ( lewy gwint ) mam nadzieję że nie ruszałeś jej. łPewnie coś pomyliłeś z połączeniem regulatora z gaźnikiem, zobacz to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Zero do śrubki z napisem "zero". Faza analogicznie do śrubki z napisem faza (obojętnie której). Żarówkę do śrubki z napisem faza (drugi, wolny) a drugi koniec do RL.
tam jest odprężnik na wałku rozrządu to jak chcesz sprawdzić kompresję? gaźniki w chińskich podróbkach Hondy działają losowo, zwykle słabo kup gaźnik od Hondy GX160 orginalny Keihin nawet stary i po jego wymyciu i przedmuchaniu będzie śmigać wieki a no i zobacz czy regulator dobrze ustawiony - na zgaszonym ma być pełne otwarcie przepustnicy głównej,...
Ze śrubki idzie bezpośrednio na regulator, nie przez diody. Pewnie śrubka przy odkręcaniu/przykręcaniu się zruszyła i tam nie łączy.
Jeżeli masz ten typ regulatora to masz dwie nakrętki i jedną małą śrubkę,ponadto może być problem z wyciągnięciem jeżeli na pierścieniach ślizgowych są głębokie rowki.P http://obrazki.elektroda.net/99_12015178...
na zbiorniku wody z tyłu odkręć te śrubki potem wyciąg plastikowy regulator(pokrętło) a potem wyciąg ten plastik tam gdzie wlewa się wodę do zbiornika pod nim powinna być 1 śrubka.
Przejęzyczenie, oczywiście nad drzwiczkami :) No dobra, odkręciłem śrubki, zdjąłem regulatory, wyłączyłem prąd i... próbowałem ściągnąć przedni panel. Niestety nie bardzo chce zejść (próbowałem odgiąć go od dołu do góry). Przy regulatorach są jeszcze jakieś śrubki, je też powinienem odkręcić? Jako że grzebię przy regulatorach gazu, to czy gaz też powinienem...
Wpinasz go tak jak włącznik, przykręcając przewody pod śrubki. https://obrazki.elektroda.pl/6107004100_...
Witam. Z tego co pamiętam można regulować ładowanie w tym regulatorze śrubką. Spróbuj może pomoże.
pewnie niedokręciłeś takiej małej śrubki mocującej końcówkę regulatora do mostka prostowniczego.Regulator jest mocowany dwiema nakrętkami 5mm (klucz 8) i tą jedną srubką 4mm.
Żadna, 1 to śrubka, którą jest skręcony regulator a 2 jest przykręcona obudowa filtra powietrza. Widzę, że ktoś kręcił przy regulatorze obrotów. Może się mylę, ale wydaje mi się że kręcąc śrubką numer 1 zerwałeś gwint i dźwignia regulatora nie jest skręcona więć nie działa on poprawnie. Ta nieszczęsna śrubka ma lewy gwint i odkręca się ją w prawo. Przeczytaj...
A więc: Do śrubki Ш na alternatorze podłaczasz styk Ш na regulatorze(Wiadome :-) ) Do srubki oznaczonej + na alternatorze podłacz styk В na regulatorze oraz przewód do akumulatora. Do śrubki Д na alternatorze podłacz styk Б na regulatorze oraz przewód od kontrolki A sam regulator do masy podłacz. Mój opis niestety nie jest...
Rozumiem, czy wejścia w regulatorze prędkości / 4 śrubki/, można, nie wiem za bardzo jak to określić - zamienić, przekształcić tak, żeby działały jak gniazda, tak żeby wszystko działało gniazdo -wtyczka? Na razie trzeba odkręcić śrubkę wetknąć przewód i podokręcać wszystko
Próbowałam odkręcić dwie małe śrubki przy regulatorze, za chiny nie chciały ustąpić i się poddałam. Wiem, że musiałam jeszcze wybić trzon wału korbowego, ale te śrubki.... chyba, że można było inaczej. ...... Zawiozłam maszynę do mechanika. Ale fotkę wklejam http://obrazki.elektroda.pl/1675034100_1... Dziękuję za odzew
Podłączenie jest złe , jeżeli został zastosowany zwykły regulator a alternator ma wyizolowane szczotki to podłączenie jest następujące; - do styku M /szczotka sprawdzić/ podłączyć styk 67 regulatora -styk D wyjście na przekaźnik kontrolki śrubka M4 zmasować 15 regulatora zasilanie po zapłonie.P
[url=https://obrazki.elektroda.pl/66_123... schemat nijak się niema do tego alternatora przewód wychodzi od jednego uzwojenia stojana bez prostownika ,a tu śrubka wychodzi od regulatora przydał by się schemat tego regulatora ewentualnie jeśli by ktoś miał to cudo i oscyloskop coby zmierzyć to wyjście.
Zadaniem regulatora jest utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od wahań obciążenia silnika. Silnik będzie działał, bez tej sprężynki, ale nie będzie działał regulator i będą problemy przy wzroście obciążenia silnika. Nie kręcił ktoś przypadkiem tą śrubka mocującą dźwignie regulatora do osi?
Ciagnij mocno pokrętło. Resztę sam ujrzysz. Dzięki Kolego. Temat załatwiony. Dodano po 2 Przycisk wyciągnięty na siłe odsłonił śrubki do odkręcenia regulatora.
) zmieniłem ustawienie na regulatorze kapilary, ze 110 na mniejszą, niby nic nie powinno się popsuć, ale ruszyłem tam śrubkę regulacyjną Prawdopodobnie zadziałało zabezpieczenie STB
Jeśli dobrze myślę, to mikrywyłącznik (2 śrubki) jest pod regulatorem przepływu przykręconym 3 śrubkami. Temat był o czym innym. Z czym ty masz problem? Kapie z dołu zespołu wodnego?
Kontrolka pod cieńszą śrubkę.
Wszystko da się naprawić. Wylej olej z silnika, odkręć koło pasowe, zdejmij pokrywę sprzęgła odśrodkowego. Uważaj aby nie uszkodzić uszczelki bo będziesz musiał dorabiać nową. Zeszlifuj pozostałości ogranicznika, w jego miejscu wywierć otwór pod śrubę M5, nagwintuj i wkręć do niego mosiężną (nie stalową) śrubkę, na jakimś kleju aby uszczelnić. Śrubka...
nie wiem tylko jeszcze jak prawidłowo ustawić tą śrubkę regulacyjną w regulatorze paliwa. 2 kg/cm2
według mnie to mniej roboty jest ze zmiana regulatora napięcia. w ogóle to zobacz jakie długie są szczotki. tzn ile wystają poza obudowę regulatora. już przy 5 mm są kłopoty z lądowaniem. sprawdzenie tego to mniej roboty niż wymiana alternatora. (tak jak na zdjęciu) odkręć przewód a drugi wypnij. odkręć obudowę i tam pod spodem jeszcze dwie śrubki i...
Przy przełączniku są dwie skuwki większa i mniejsza, i dwie śrubki, tu ktoś jeszcze dolutował drut i zwarł te dwie śrubki. Czy od regulatora PWM podłączam tylko do tych dwóch skuwek, a zasilanie tylko do regulatora pod to zielone przyłącze? Wyjąłem magnesik i jest pęknięty więc także do wymiany. Pozdrawiam
Witam, jak w temacie. Piecyk działa, gdy regulator jest ustawiony na MAX. Próbowałem kręcić śrubką pod pokrętłem regulatora, lecz nie przyniosło to efektu. Gdy tylko zmniejszam płomień, całkowicie gaśnie ruszt (musi być ustawiony na MAX). Prosiłbym o porady co z tym począć. I jeszcze jedno, czy uszkodzona termopara może być tego przyczyną, jest jakby...
Dzięki bardzo udało się wymontować to radio. Dodam tylko bo na fotce z linka nie było zaznaczone, ze jeszcze jedna ( jedna z czterech) śrubka jest POD regulatorem położenia świateł przednich. ( w pierwszej kolejności trzeba go wymontować i zobaczymy czarna śrubkę). Później tylko trzeba pociągnąć tą plastikowa obudowę bo zatrzaski mocno trzymają.
Koła zmiennych faz rozrządu są zużyte. Po wyrzuceniu regulatora przez brak śrubki dobiłeś je do końca.
Alternator chyba od 126p bo ma regulator APE. Nie przyjacielu jest to alternator od FSO 125 lub Polonez Najpierw sprawdź te zardzewiałe śrubki na regulatorzę bo pod jedną jest masa regulatora potem wymień regulator i ne zapomni zerknąć na szczotki
Odkręć dwie śrubki przy aparacie, wyciągnij regulator odśrodkowy (tą gruszkę) i masz taki sam aparat jak w mk3.
Na trzecim zdjęciu widać że ktoś chyba pchał paluszki do regulatora. Nie wiem, jak wygląda sprawa z cięgnami, czy są dobrze załojone? Zrób zdjęcie, tak aby było widać jak są połączone z gaźnikiem. Powinno być tak jak na rysunkach: http://obrazki.elektroda.pl/7206294300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9175929000_1...
1 śrubka i wtyczka nie powinna być problemem.
Odkręć tą sferę i zobacz czy membrana jest cała, przed odkręceniem spuść ciśnienie z układu, na regulatorze jest śrubka na klucz 10
Potrzymanie na pewno jest w regulatorze. Tylko nie wiem czy jest realizowane przez baterie czy przez kondensator o dużej pojemności. Rozbierz i sprawdź. Pod regulatorem masz śrubkę którą trzeba obrócić.
Hamowanie to (nawet gdy się nie obraca) spowodowane jest charakterystyczną pracą regulatora napięcia . Ów, po dołączeniu zasilania na zacisk B+ na krótką chwilę załącza prąd na podmagnesowanie wirnika. Tak samo, jednak na nieco dłużej załącza z chwilą pojawienia się napięcia na zacisku D+. Tak ma być i proszę się tym nie przejmować. Elektromagnetyczny...
Na chwilę obecną autko bez gazu nie odpala, a jak już go od palę to chodzi (chyba dzięki podkręceniu tej śrubki od regulatora obrotóow jałowych) ale go trzepie a w fesie mam ok 450 obr/min. Pomierzyłem przepustnicę rezystancje i napięcia i wszystko ok. Napięcie mierzone było na komputerze na pinach na druku. jkm73 piszesz o ciśnieniu na regulatorze....
Minus jest normalnie na obudowie. Co do regulatora przy nowym nie zdejmę obudowy gdyż jest śrubka zalakowana. Jedynie postaram się to zrobić na starym. Co do reszty sprawdzę jutro.
Generalnie dioda musi być wpięta pomiędzy układ regulatora a wyjście do masy, czyli to metalowe oczko przy otworku pod śrubkę mocowania. Wyprowadzenie to należy przeciąć i "załatać"przerwę odpowiednio spolaryzowaną diodą. V.
Robiłem mondeo jakiś miesiąc temu z identyczną usterką. W alternatorze nie było dobrego połączenia (śrubka się poluzowała) przy regulatorze.
witam Miałem (mam?) problem z Vaillanetem MINI MAG XI, nie chciał grzać wody był płomień niby normalny ale woda leciała ledwo letnia, a szczególnie na wyższej kondygnacji lała się cienko bardzo, zupełnie chłodna. Wezwany serwisant poległ po 2-ch godzinach nie biorąc zapłaty. Po nim zabrałem się osobiście za naprawę, posiłkując się poradami tego orum:...
Chyba już się domyślam, że sprężynka jest spod śrubki w hydrostatcie. Dopycha (lub odpycha) blaszkę. Sprężynka pewnie ma być między końcówka jednej z blaszek, a stożkowatą końcówka śrubki :). Ta śrubka pewnie służy jako regulator ilości wody do pobrania. To chyba dałem ciała. Tylko teraz nie wiem spod której to śrubki pochodzi, bo są dwie. Pewnie muszę...
obok samej przepustnicy jest kanał obejściowy Jeśli jest całkowicie zamknięty to może zaistnieć objaw jak u ciebie stąd potrzeba regulacji tą śrubką a odłączenie regulatora ma w tym pomóc - na rozgrzanym silniku po odłączeniu obroty nie powinny się znacznie zmienić ( na "ucho" powinny być takie same jak z regulatorem)
Witam !! W zasadzie powinien wystarczyć zasilacz regulowany w zakresie 10V - 16V i żarówka 12V / 21W. W przypadku regulatora zespolonego (wszystkie zachodnie) żarówkę podłączyć do szczotek, minus zasilacza do śrubki masowej a plus do "języczka" który styka się z blaszką wewnątrz alternatora. Przy regulacji napięcia w zasilaczu żarówka powinna zapalać...
Odnośnie tego stabilizatora AN7815F to zauważ, że jest on bez radiatora. Wstawiając zamiennie inny 7815, który będzie miał metalową część pod śrubkę, musisz wiedzieć, że tam jest jego masa (minus) i być może będziesz musiał ją odizolować od obudowy.
Wygląda jak: Landis & Gyr RVP45.500 Tabliczka jest od spodu regulatora. Odkręcasz te dwie śrubki po bokach i powinien zejść z podstawki.
Zajrzyj wewnątrz alternatora ,tam gdzi był zamo ntowany regulator. Zobaczysz tam taką blaszkę. To jest ten drugi plus z małych diód. Służacy do s=zasilania regulatora A zatem i wirnika. Regulator z drugiej strony ma taką blaszkę, czy kawałek metalu który po zamontowaniu dotyka do tego czegoś w alternatorze. Dobrze jest to oczyścić. Przy wymianie regulatora....
Jest taki sterowany com. https://as-pl.com/p/ARE3120(VALEO) regulator are3052 https://as-pl.com/p/ARE3052 podejdzie np. z peugeota 307 1,6hdi itp.. ma 2 śrubki ale wykorzystujesz tylko jedną od lampki.
Ja bym obstawiał regulator napięcia (może kończą się szczotki) lub nadmiernie zużyty komutator. Albo jedno i drugie. W II jest doby dostęp. Regulator na dwie śrubki. Wykręć i sprawdź.
Tyrystory maja anody na śrubce a diody odwrotnie.
Regulator ciśnienia jest pod imbusową śrubką przy pomie oleju, widoczna z góry..
Mimo różnicy w rozstawie dwóch śrubek mocujących( rozpiłowywują rozstaw). Rozumiem że regulator to srebrny element przykręcony na dwie śrubki do szczotkotrzymacza z oznaczeniem 12r18. Tak, możesz spróbować. Powinno to działać bez problemu, tylko dobrać zbliżony budową.
Witam Do czego służą te śrubki ?
brak szczotki w regulatorze napięcia /jest razem ze szczotkotrzymaczem na dwie śrubki na klucz siódemka/ wyciągnij przewód z regulatora i zewrzyj na masę przy wączo nym zaplonie ,jeśli lampka się zaświeci wyciągnij regulator i obejrzyj szczotki:D
Po środku na dole (zdjęcie 3) jest śrubka, którą trzeba wykręcić. Następnie trzeba wysunąć poprzeczny pręt (zdjęcie 2).
Do regulatora w alternatorze idzie d+ d- dwie śrubki do szczotek i jeden dodatkowy lutowane co to jest? Z zewnątrzwydzielniczej kostce jest plus Aku . Sygnał ze sterownika i drugi sygnał powrotny z alternatora prawda ?
Masa w porządku, oczko na śrubce oczywiście dokręcone. :)
Przestał działać klakson. Przy wciskaniu przycisków na kierownicy słychać "stuknięcie", czytałem wcześniej, że może to oznaczać, że przyciski w kierownicy działają. Bezpiecznik sprawdzony i działa. Przeglądając schematy bezpieczników, nie widziałem żadnego przekaźnika odpowiadającego za klakson. Kupiłem nowy sygnalizator, podłączyłem i dalej nie działa....
Ustawienia wyjściowe do regulacji to wkręcenie śrubki do oporu i wykręcenie o 1¼ obrotu. Filtr powietrza jest gąbkowy, więc należy go zwilżyć olejem. Reszta jak wyżej. Sprawdź dźwignię regulatora obrotów, może ociera się o obudowę koła zamachowego. Sprężynka regulatora jest, oryginalna czy jakaś dorabiana? Pływak i zaworek w gaźniku, też należy...
Jakby ktoś podpowiedział osobę/serwis, byłbym wdzięczny. Ja się kompletnie na tym nie znam Do odważnych świat należy 😉 Zdemontuj woltomierz (rób wszystko spokojnie i ostrożnie a nic się nie stanie) i prawdopodobnie na obrzeżach obudowy z tyłu będą 2 lub 3 śrubki po wykręceniu których wyjmiesz ustrój z obudowy. taka śrubka regulacyjna..........
Jak napięcie takie samo to masz uwalony regulator a jak na małęj śrubce napiecie włąściwe to uwalone diody.
Jeżeli org kolory to brązowy na tył prądnicy a zielony z boku pod śrubkę izolowaną. Patrząc na styki regulatora z przodu to zielony będzie po prawej stronie, środkowy idzie na rozrusznik a brązowy z lewej spięty z drugim brązowym idącym do kontrolki - prościej opisać się nie da :D
Jak to alternator Bosch to odkręć regulator napięcia (2 śrubki) i zobacz stan szczotek (zespolony szczotkotrzymacz z reglerem) jak niziutkie to wymień (pasyją od poloneza :) ) a jak są dobre to może padł regler.
Przepraszam jestem amatorem w dziedzinie elektroniki więc spróbuje jeszcze raz wytłumaczyć. Nóżki tyrystora wlutowane są w płytkę (ścieżki), natomiast sama obudowa tyrystora (z jednej strony metalowa z otworem) jest przykręcona śrubką do metalowej obudowy regulatora. Może w celu chłodzenia a nie masy.
Musisz rozebrać ten regulator, wykręć zapalniczkę, potem dwie śrubki i wyjmij go. Tam chyba 6 śrubek torx 15 albo 20 i dobierasz się do regulatora a potem poprawiasz styki. Najlepiej papier ścierny 800 i jedziesz delikatnie.
Piszesz o śrubce czy nastawniku w prawym dolnym rogu?
A reszta układu hydraulicznego działa w tedy prawidłowo? Heder podnosi i reszta układów też ale jak chce podnieść heder to podnosi powoli ,wczasie koszenia musze co jakiś czas podnosić motowidła bo mi opadają i po jakimś czasie nawet w pracy sam przyspieszy,czy idzie podkręcić orbitor jakąś specjalną śrubką itp?i czy regulator przepływu ma coś do tego...
Sprawdź na początek, czy tuleja obejmująca wałek dźwigni regulatora posuwu nie ma względem niego luzu. Zajrzyj od dołu, poświeć latarką, poruszaj dźwignią regulacji posuwu. w ten sposób dowiesz się, które elementy pracują. Odpowiednie mocowanie realizowane jest małą śrubką w tulei. Sprawdź, czy nie ma luzu w kolejnych pracujących elementach. Pozdrawiam.
Witam, czy napięcie w takiej przetwornicy jak na zdjęciu (Przetwornica DC-DC step down 100W) można kontrolować przez pilota? potrzebuje napięcie wyjściowe od 6 do 12v. Minimalne napięcie ustawię przez wstawienie rezystor 6.8k a maksymalne przez przekręcenie śrubki w tym regulatorze. Czy jest jakiś sposób by do tego trimmera przylutować odbiornik do...
śrubka śrubka laptop śrubka wzmacniacz uszkodzona śrubka
sterownik ekran nvidia windows bosch zmywarka hałas otwieranie centralnego zamka awaryjne
spawarka parkside spawarka parkside
Skrzeczące radio - przyczyny i rozwiązania Cyrkulacja powietrza we wnęce RTV - chłodzenie konsoli