Przełącznik zespolony przy kierownicy, przełącznik awaryjnych, kable.
mogłeś uwalic przekaźnik od awaryjnych lub przełącznik.... tego bym się czepiał.
W Golf MK3 przycisk od awaryjnych pulsuje odwrotnie do świateł awaryjnych i kontrolek na desce rozdzielczej. Czyli kontrolki na desce rozdzielczej obrazują stan żarówek. Przycisk natomiast (po uruchomieniu awaryjnych) pokazuje- pisząc językiem logiki matematycznej- stan zanegowany. Gdy światła się zapalają to przycisk gaśnie. Gdy światła gasną to przycisk...
Nie ma nic takiego w 307. W wersji z ESP to wlasnie ten system sledzi cisnienie w ukladzie hamulcowym i predkosc jego narastania i decyduje o ewentualnym wzmocnieniu akcji kierowcy (pomoc przy gwaltownym hamowaniu). W tym przypadku zada tez od BSI wlaczenia swiatel awaryjnych. Pozdrawiam
Bierzesz przerywacz awaryjnych do malucha.Ma 5 styków. I tak-2 i 5 łaczysz z lampami kierunkowskazów. + na włacznik awaryjnych (ma załaczać plus) 31 na masę i ostatni chyba K na kontrolkę I gotowe
Jeśli masz tam klasyczny na bimetalu to od razu go wymień na elektroniczny o odpowiedniej mocy czyli 4x21W+ 3x2W lub podobny To po pierwsze , po drugie kup przełącznik awaryjnych, przełącza on zasilanie z + 15, na +30 i awaryjne działają bez kluczyka i obie strony.
Z SZYBĄ NIE MA KŁOPOTO : BIERZESZ Z KOSTKI OD STACYJKI NAPIECIE WSTAWIASZ BEZPIECZNIK NA TYM PRZEWODZIE PROWADZISZ DO KABINY NA WŁĄCZNIK A Z WŁACZNIKA PROSTO DO SZYBY A MASE PRZEWIERC SOBIE NA MAŁY BLACHWKRET I PRZYKREC DO KAROSERII A Z AWARYJNYMI JEST TROSZKE ZABAWY !!!!!! Nie pisz dużymi literami! j.
Do awaryjnych i kierunków są dwa osobne bezpieczniki, sprawdziłeś ?
Manetka przy kierownicy.
Nie znam takiego typowego immobilisera, który pozwala "sekwencyjnie" sterować kierunkowskazami ? Jaki immobiliser podłączałeś do B6? kierunki na złączu G brązowo-czerwony Jakim sygnałem wysterowałeś kierunkowskazy (pin9) - oczywiście impulsy masy? Czy przy sterowaniu (+) rozdzieliłeś "piny" diodami D11 i C11 oraz A6 i A10
Oprócz czy raczej zamiast diod, można użyć jako "awaryjne" przycisku podwójnego - dwutorowego. Łączyłby wówczas obie strony jednocześnie.
Gówniany alarm z ryżolandii, wyciąć badziewie i będzie po ludzku.
Tak , był ok . Doszedłem już o co chodzi . Rozebrałem cały włącznik i przeczyściłem styki na przekaźniku i jest ok .
Masz instrukcję obsługi? jakąś książkę? Używałeś tego dnia świateł awaryjnych? Może włącznik się "skleił' lub tak jak pisałeś przekaźnik
Sprawdź jeszcze sam wyłącznik awaryjnych.
chyba ta kostka na dole odchodzaca w lewo ewentualnie ta obok po prawej kolory sprawdź próbnikiem chyba rózowy i rózowy z białym
Z wymianą butli to nie ma nic wspólnego ale każdy kto jeździ gratem mówi panie przecież to działało, mniejsza z tym, sprawdź bezpieczniki czego na cewce brakuje, plus po zapłonie ma być jak go nie ma to trzeba szukać, przez to instalacja gazowa nie działa skoro jest podłączona pod cewkę, kierunkowskazy to od alarmu mrugały prawdopodobnie, sterownika...
Sprawdź włącznik świateł awaryjnych na desce lub podmień żeby upewnić się na 100%.
http://obrazki.elektroda.pl/9419908200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9419908200_1...
szukaj w tym temacie w połowie strony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
To tylko telefon do producenta . Wydaje mi się że uszkodzony. Zaraz poszukam instrukcji do niego.
Spróbuj na początek odłączyć włącznik świateł awaryjnych, żeby wykluczyć jego awarię.
https://obrazki.elektroda.pl/7767899600_... Spróbuj tego, lub tego https://www.google.com/search?client=fir...
A po co do tego zaprzęgać mikroprocesor ? Zakupisz podwójny wzmacniacz operacyjny pracujący blisko ujemnej szyny zasilania np. lm358, jeden wykorzystasz do wzmocnienia sygnału z rezystora pomiarowego a drugi zaprzęgniesz do pracy jako komparator z histerezą. Jest to jeden ze sposobów. Zdaje mi się że podobny temat był nie dawno poruszany na elektrodzie,...
Będzie robić, tylko diody daj o odpowiednim prądzie (policz sobie z podstawowego wzoru, jaki tam płynie prąd i daj z "górką"). Ewentualnie możesz wymienić przerywacz na typowo samochodowy, który na pewno wytrzyma prąd czterech żarówek. Osobiście podłączyłbym się pod zasilanie skrzynki bezpieczników i dołożył osobny bezpiecznik na dodatkowe gniazdo zapalniczki....
masz odcięcie zapłonu?
Przerywacz nie padnie! Jeżeli jest elektroniczny powinno być OK. Chyba, że ma układowe zabezpieczenie przed zwarciem w lampie kierunkowskazu. Wtedy na awaryjnych podziękuje za współpracę i nie będzie mrugał.
Zajrzyj do modułu komfortu czy nie jest tam mokro.
Czy przewody od tego czujnika idą do tego zdemonowanego sterownika? Bo to wygląda tylko jak sterownik centralnego, nie alarm, ale chińczycy mogli wymyśleć wszystko. Wrzuć jeszcze zdjęcie wtyczki z przewodami. Dwa przekaźniki są od sterowania zamkiem, jeden, pewnie ten koło tych diod będzie od sterowania kierunkoskazami, zostaje jeden przekaźnik.
Jeżeli maska jest otwarta to nie będą działać wycieraczki. W zamku maski jest czujnik krańcowy.
Szukaj nad nogami kierowcy. Jeśli nie znajdziesz śladów wody to spróbuj odłączyć włącznik awaryjnych i obserwuj czy światła awaryjne ponownie się włączą samoistnie. W T5 już jest inny włącznik awaryjnych niż np w Golfie. U Ciebie już jest tylko mikrowłącznik który zawilgocony może sam zwierać. Wg mnie coś gnije, ale mogę się mylić. Przy takich usterkach...
Tak, w pompie centralnego zamka jest cała elektronika, zapewne pływa
Mrugają tak jak po włączeniu przełącznikiem od awaryjnych choć go wypne
Sprawdź połączenie, bo to jest tak, że idzie od akumulatora do przełącznika w manetce, następnie idzie do przerywacza, żarówki przedniej, tylniej i na końcu do masy, więc jak nie działa jedna żarówka to już nie masz obiegu prądu, a jak nie to wina przerywacza bo przerywacz kiedyś testowałem XD i sie nagrzał i pyk i nie działa, a przerywacz i do awaryjnych...
Golf 4 - nie działają światła awaryjne ale działają kierunkowskazy. Za to jak włączę przycisk świateł awaryjnych to także przestają działać kierunkowskazy. Pomysły? :(
Naprawa w ciągu jednego dnia, reszta na PW. Dolicz czas na przesyłki.
Załączasz driver na stałe. Jest tam pewnie jakiś tranzystor kluczujący.
Światła awaryjne to sobie podłącz bezpośrednio pod akumulator.
Wyłącznik świateł awaryjnych ma zawsze przełącznik zasilania do przerywacza 30/15 –> 49 oraz przełącznik załączający obie strony kierunkowskazów 49a –> L/R. Kontrolka w gałce jest zasilana z dodatkowego styku załączanego wraz z kierunkowskazami. Dodatkowo jest doprowadzona masa na zacisk 31. W C330M ta część instalacji elektrycznej występuje jako osobna...
Jeszcze jedno pytanie. Czy w Leonie 3 po wymianie modułu komfortu trzeba kopiować immobilizer tak jak w Passacie B6?
Z tyłu jest pompka centralnego zamka, ona robiła zwarcie. Zamykam temat.
Kolego a światła awaryjne i kierunkowskazy dzialaja
Jak renówka to pewnie steruje tym moduł BCU, szukaj np. w nogach kierowcy na słupku, może zalany i cuda się dzieją.
Ponownie wygrałem sfota i wszystko jest ok
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
Witam Mam identyczny przypadek w traficu awaryjne mrugają na zapłonie i bez zapłonu po odpięciu przycisku awaryjnych brak reakcji przełącznika kierunków tez brak Bsi suche, dodatkowego alarmu brak. Ktoś z poprzednich wpisów doszedł do ładu z tym problemem ?
Tak. Problem tkwił w centralnym module. Mianowicie były zimne luty. Tak tłumaczył mi elektromechanik. Od tamtej pory wszystko w porządku. Kosztowało mnie to 150 zł
Chodzi po prostu żeby dać bezpośrednio prąd na każde oświetlwnie osobno? Dobrze zrozumiałem? Tak. Narysowałem Ci z pamięci; https://obrazki.elektroda.pl/4463076200_... Akurat jestem w trakcie przesiadki na nowy komputer i nie mogę dokładnie sprawdzić (kopiowanie danych). Każdą podejrzaną lampkę odłączaj (słabiej świeci, mruga lub...
Hej, niestety użeram się jakiś czas już ze światłami awaryjnymi. Po wciśnięciu awaryjnych nie działają, wymieniłem bezpiecznik zarówno ich jak i kierunkowskazów, ale kierunkowskazy działają bez zarzutu, wymieniłem także przycisk awaryjnych ale i to nie pomogło, czy możliwe że przekaźnik, który mam tylko 1 w aucie od kierunkowskazów i awaryjnych, pomimo...
Z tego co pamietam pod kierownicą po lewej stronie jak rozbierzesz plastiki są przekaźniki. I jest jeden szeroki który odpowiada za to. Przełącznik awaryjnych wymieniałeś tak?
Nie pamiętam jak są zrealizowane światła awaryjne akurat w Nubirze, jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie trzeba separować, natomiast pytanie autora brzmiało "czy złączyć oba przewody" i na nie odpowiedziałem, ad włącznika awaryjnych to chyba mi umknęło. pozdr
Witam odswieżam temat mam problem z zafirą 2003 1.8 nagle padły kierunkowskazy awaryjne, przeciwmgłowe przednie oraz tylne i nie podswietla sie cała deska rozdzielcza i nie ma swiatła w kabinie. Bardzo proszę o pomoc. Bo nie wiem czy odrazu skrzynki nie wymienić.
Czy pozostałe kierunkowskazy działają prawidłowo?? Sprawdz to przy wyciagniętym wył od awaryjnych i napisz mi na maila to podam ci własny schemacik. Pozdrawiam
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
Czasem pomaga opięcie akumulatora na noc ale na 90% crashdata do usunięcia.
Witam ! Jeśli zwierałeś styki na przerywaczu a kierunkowskazy świeciły się cały czas i nie zgasły to masz dwie niewiadome w przerywaczu: 1. układ elektroniczny 2. styk przekaźnika Wykonaj test: Włącz światła awaryjne i czekaj aż przestaną działać, zwróć uwagę czy cały czas słychać pracę przekaźnika, jeśli światła awaryjne nie działają a przekaźnik słychać...
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
A działają ci światła awaryjne? One są jakoś z kostki radia wyprowadzone chyba właśnie fioletowym.Dlatego sam bezpiecznik w radiu nie wystarczy.No chyba że oprócz radia wszystko idzie oryginalnie.
Witam, Hyundai Coupe, 1.6 16V 77kw. 2002r. nie działają światła awaryjne, kierunkowskazy działają, podmieniłem włącznik awaryjnych i body komputer, bezpieczniki ok, może ma ktoś schemat elektryczny ?
Problem z Can line odłączy Radio-navi i światła awaryjna SRS ne bede
A jednak jest jakiś stary, zapomniany alarm. Właśnie się aktywował. Słuchaj skąd dobiegają odgłosy cykana i szukaj centralki. Kolega mnie uprzedził.
2007 rok już miał w module BCM, a on znajduje się przy bezpiecznikach.
nie mam alarmu
Który bezpiecznik? Czy ty jesteś delikatnie mówiąc niepełnosprytny?!? Ściągasz ten plastikowy dekiel od bezpieczników i tam masz nawet rozrysowane, a nie napisane żeby łatwiej było, za co odpowiadają poszczególne bezpieczniki! Skoro nie działają awaryjne, to szukasz bezpiecznika z symbolem podwójnego trójkąta i wymieniasz. Bezpiecznik nr 8: zapalniczka,...
Zgaduję. Alarm? Napisz coś o wyposażeniu, o sposobie zamykania, o tym, czy migają zawsze, czy czasami, po jakim czasie od zamknięcia, jak długo migają czy same przestają czy trzeba podjąć jakieś czynności.
2006 rok Berlingo 1.6 HDI 75 koni. Włączają się światła awaryjne, nawet gdy są wyciągnięte przełączniki do świateł awaryjnych. Nie zawsze się one włączają, zależy to od czasu. Proszę o pomoc, nikt nie może znaleźć usterki.
Witam ! Masz walnięty sterownik przerywacza kierunków, a dokładniej to padło wewnątrz niego zabezpieczenie przepięciowe. Miałeś słabe bateryjki?
Rozwiązałeś problem?
Włączałem i wylanczalem światła awaryjne przyciskiem tylko przyspieszały (at)ElektrodaBot
Pod awaryjne zazwyczaj wpinany jest alarm ... Może to on jest powodem tego niekontrolowanego włączania świateł?
Samochód jest w rodzinie od 4 lat, awaryjne mrugały tylko raz później już się nie włączały a rozrusznika nie słychać.
Nie awaryjne się włączają, tylko pewnie jakiś dokładany alarm.
Jeśli kierunki działają dobrze, to tak ja kolega napisał podmień wyłącznik awaryjnych.
Dziękuję za rady. Jak tylko będzie chwila w tym świątecznym czasie to tak zrobię bo bezpieczniki wszystkie dobre są więc sądzę że warto tym przełącznikiem się zainteresować:) Wesołych świąt . Schemat elektryki by się przydał ;)
Sprawdź instalację w miejscu stłuczki. Blacharze bardzo niechlujnie ''drutują" uszkodzone przewody.
Okazało się, że padło BSI.
Kierunki dzialaja. Rozpedzlaem tez samochod do 120 km/h i gwaltownie depnalem e hebel i zaswiecily sie awaryjne to chyba wina klawisza.
Kup sterownik zamka [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... K-1903 (link tylko jako przykład). Chińszczyzna, ale najmniej awaryjny z tych, które w ostatnich latach przemieliłem. Jest niebieska dioda i możliwość ustawienia wyjścia dodatkowego pod zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu - zamknięcie samochodu powoduje ciągłe...
Kolego, uszkodzony włącznik awaryjnych lub masz zielono w kostkach UCH, lub sam UCH do naprawy. Poklikaj, "postrzelaj" wyłącznikiem awaryjnych.Jeszcze jedno co możesz sprawdzić to bezpieczniki, w kabinie pod klapką z lewej strony na desce z boku. Może tam być też zielono. Chociaż ja na 99% obstawiam powyższe usterki.
Dokładnych wskazówek krok po kroku jak to zrobić... Pod wieczór dorzucę nagranie. Tam dokładnie będzie widać co sie dzieje...
Alarm był oryginalny, ale jest odłączony i wyprogramowany z BSI. Zasilania raczej ok, nie ma problemu z silnikiem, zapala na dotyk, nie przerywa podczas jazdy, tylko te awaryjne.
jest gdzies na sieci schemat awaryjnych zrobiony na oryginalnym przerywaczu kierunkow i 2 diodach. ps. nie zebym sie czepial ale akumulatoy w skuterkach sa bardzo male(max 7Ah?) a swiatla awaryjne biora b.duzo pradu wiec zeby sie nie okazalo ze po 3min mrugania braknie pradu na rozruch ;/
Że na 99% uszkodzenie jest w skrzynce bezpieczników, BCM czy jak to tam zwą w tym aucie.
Jesteś pewien że bezpieczniki całe? Dokładnie sprawdziłeś? Dla pewności wymień na nowe. W tym modelu nie jest to trudne. Zasilania sprawdzaj żarówką, a nie miernikiem. Na włączniku awaryjnych zasilanie sprawdzone?
Szkoda mi klawiatury marnować.Ale zapytam.Czytałeś forum???No właśnie jakbyś to zrobił to byś wiedział.
Mam nadzieję, że sprawdzono wyłącznik świateł awaryjnych, czy nie ma "sklejonych" styków. Załącz/wyłącz go energicznie. A jest w tym aucie aktywna funkcja -> Światła awaryjne podczas nagłego hamowania?
może to cie zainteresuje: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic34... lub http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic34...
Może działający "w tle" nieznany Tobie system alarmowy (bez odcięcia zapłonu i z uszkodzoną syrenką) lub uszkodzony (wciśnięty) przycisk świateł awaryjnych lub woda, korozja, wilgoć, inna usterka modułu BCM Jaki rocznik? Która generacja Quashqai'a? Czy wyjęcie któregoś bezpiecznika "gasi" awaryjne ?
W tej generacji stosowano przerywacze kierunkowskazów bimetalowe w układzie dwuobwodowym – jedno wyjście jest dla kierunkowskazów ciągnika, drugie wyjście jest dla kierunkowskazów przyczepy. Tak samo przełącznik kierunkowskazów jest podwójny. Dopiero ok. roku 2000 w 3320 wprowadzono przerywacz elektroniczny z kontrolkami dwóch przyczep oraz wyłącznik...
To jest jakiś nie oryginalny, dokładany alarm, najlepiej wywalić
To zacznij od diagnozy ABS porządnym testerem.
Witam, Posiadam Audi A3 8P 2,0 Diesel z 2011r. Mam problem bo włączają się same z siebie światła awaryjne. Zauważyłam 4 takie sytuacje. Samochód stoi zaparkowany i za jakiś czas (dzisiaj to po godzinie) włączyły się światła awaryjne. Otworzyłam ją i zamknęłam klikając na przyciski na kluczyku i jest ok. Czy może koś wie jaka może być tego przyczyna?...
Tak.
Witam nie jestem właścicielem samochodu lecz motocykla!! W motocyklu jest jedynie przerywacz podłączony do kierunków! Nie ma świateł awaryjnych! Postanowiłem więc je samodzielnie wykonać! Nie chcąć ciąć kabli ze starego przerywacza, zamontowałem nowy! Podłączyłem do niego wswzystkie kierunkowskazy(przerywacz jest od fiata 126) abu uzyskać awaryjne podłączyłem...
Witam. Mam problem z daf-em, po podpięciu akumulatora migają światła awaryjne. Sprawdzone zostały zasilania i masy do vic oraz sam vic podmieniony z innego auta. Dodam tylko, że czasem jest wszystko ok a następnego dnia po nocy zaczynają migać. Auto nie posiada alarmu. Może ktoś miał podobny przypadek i podzieli się informacją jak naprawił. Dodano po...
Padł akumulator, podłączyłem go na kablu od drugiego samochodu i nic kontrolki Się nie pała, światła nie włączają, działają tylko światło awaryjne żadne inne kontrolki się nie świecą po przekręceniu kluczyka. Poczekałem chwile żeby go trochę może naładować i nic dalej ten sam problem. Auto nawet nie kręci w ogóle, słychać jak bendix przeskakuje ale...
Masz dołożony centralny zamek?? Może wciskasz przypadkiem guzik na pilocie (lokalizacja auta) który powoduje mruganie światłami. Lecz taka lokalizacja wyłącza się zazwyczaj po 60sekundach. Rozbierz przycisk świateł awaryjnych.
Witam! Mam problem w swoim polonezie 1,9GLD koniec 94R. Problem polega na tym , ze postojówki narmalnie działaja a światła mijania nie. Sprawdziłem bezpiecznik, włacznik kable nie sa uszkodzone niewiem co jest? bardzo prosze was o pomoc z góry dzięki!! :D
Sprawdziłeś przerywacz świateł awaryjnych i bezpieczniki od świateł pozycyjnych? Sprawę świateł pozycyjnych udało mi się rozwiązać. Szukałem przerywacza awaryjnych w bagażniku, ale takowego nie znalazłem, chyba że jest gdzieś schowany. Jedyne co mnie zdziwilo to przekaźnik T5170 zamontowany pod zamkiem klapy do którego są podpięte 3 z 4 przewodów,...
Dzięki Oczywiście, że macie rację. Laweciarz, który mnie przywiózł, sprawdził jakimś profesjonalnym programem, wykasował wszystkie błędy i stwierdził, że nie może połączyć się z ECU i pojechał. Dodam, że wszystko działa (poza zapłonem). Silnik kręci, szyby opuszczają się, alarm i centralny zamek działają. Po sprawdzeniu skrzynki bezpiecznikowej przy...
awaryjny światła mercedes światła awaryjny światła awaryjny polonez
koło pasowy wyciek sygnał syrena mikrofon komputera wzmacniacz
system antyzalaniowy system antyzalaniowy
Diagnostyka tranzystora BD136 w Unitra MDS 432 Szlifierka Flex LE9-10-125: Regulator obrotów działa tylko na maksymalnych obrotach