G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
Po 3 tygodniach postoju samochodu akumulator miał prawo się rozładować a tak głębokiie rozładowanie prowadzi do zasiarczenia akumulatora.Ja jak na dłużej postawiam samochód to odkręcam jedną z klem i wówczas akumulator wypoczywa i nie ma możliwości jego rozładowania.Można również zamontować pod maską odłącznik masy i odłączyć prąd przy długim postoju.Można...
Witam. A może by coś tak więcej? Na pewno w pudełku masz jakiś schemat podłączenia. Co to za światła kupiłeś bo jest tego teraz tyle że musisz napisać coś więcej ile przewodów pewnie trzy. Jeden pod kabel od żarówki postojowej drugi pod masę, a trzeci tu pytanie bo zależy co kupiłeś jak z automatem(zapalają się przy odpowiednim napięciu i gasną po spadku...
Masz jakieś niefabryczne radio ? Zamontowany autoalarm, immobilizer, lokalizator GPS ? Syrenka alarmu z własnym zasilaniem ? Podświetlenie wnętrza schowka - uszkodzony wyłącznik ? Oświetlenie wnętrza bagażnika ? Dodatkowe światła do jazdy dziennej ? Sprawdziłeś alternator - może uszkodzona jedna dioda i kradnie prąd ? Zamontuj do testów inny akumulator....
Czy to normalne ze alternator wzbudza mi się dopiero jak dodam minimalnie gazu? po odpaleniu auta mam 12.5 napiecie wyjde przed maskę i miernikiem mierze nie ma większego napięcia wsiąde do auta dam minimalnie gazu i od razu wzbudza alternator i już jak stoje przed autem to ładowanie jest na 14.2 po odpaleniu świateł mijania i drogowych też 13.9-14.2...
Alternator został dziś sprawdzony u fachowca i jest OK, ale zauważyłem taką sytuację, bo mam ustawione światła do jazdy dziennej wariant 4 i tu jest OK światła nie migoczą, a po przekręceniu pokrętła, że zapala się resztę świateł zaczynają lekko migotać. O co tu chodzi gdzie szukać przyczyny?...
Rozumiem że chodzi o samoczynne wyłączanie dodatkowych świateł dziennych po włączeniu świateł mijania lub długich w czasie jazdy. W załączeniu rozwiązaniwe tego problemu. Jak to działa? Włączamy przełącznik Zima jesienią, gdy jest obowiązek jazdy na światłach dziennych i zapominamy o nim do wiosny, (gdy takiego obowiązku już nie ma ) i wtedy przełaczamy...
witam mój pomysł jest taki żarówki lamp długich połaczyłem szeregowo świecą trochę żółto bo moc spadła 4-krotnie Dodano po 1 Nie musialem kupywać nowych lamp oszczędzam żarówki i alternator
Polecam również M-Tech. Jasność zbliżona do Philips, Osram. Cenowo ok 120zł. Barwa prawidłowa biała. 60.000 km i świecą pięknie. Dwa stopnie jasności 100% i 30%. Jeżeli zdarzają się zakłócenia, należy wyrzucić moduł oryginalny i wstawić własny np na którymś LM. Z tego co pamiętam do lampy dochodzi 4,7V. "Mnie jako kierowcę wkurzają (i tak zaraz to moderator...
Zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego w okresie zimowym w ciągu dnia należy używać świateł mijania lub tzw. dziennych. Światła dzienne to dodatkowe o niskiej mocy bądź światła drogowe (a nie mijania) zasilane obniżonym napięciem - takie występują w aktualnie produkowanych pojazdach np. MB Wymogiem jest aby po ręcznym włączeniu świateł mijania AUTOMATYCZNIE...
Witam, proszę powiedzcie mi co odpowiada w module świateł dziennych za włączenie świateł po uruchomieniu silnika czyli wzroście napięcia? Chcę założyć ledy i zrobić taki układzik na przekaźnikach. Większość ma uruchamianie ledów po przekręceniu stacyjki, jednak ja chcę po uruchomieniu silnika dopiero. Pozdrawiam i proszę o wskazówki :)
W Tico przewód 8mm2 to bez problemu przenosi 60A Nikt tu nie wziął pod uwagę że nie podniósł tego zagadnienia że przecież jazda za dnia na światłach mijania to pobór prądu około 10A a alternator jest stosunkowo gabarytowo mały a wystarczy tylko zamontować światła LED do jazdy dziennej a prąd podczas jazdy na ww światłach do jazdy dziennej spadnie o...
Witam, http://obrazki.elektroda.pl/1666565500_1... Skuszony zakupiłem lampy DRL bez sterownika z myślą że podłącze pod akumulator (12V) poprzez przekaźnik i będzie cacy, otóż okazało się że sterownik prawdopodobnie daje większe napięcie niż z aku no i efekt jest taki że lampy świecą dopiero po odpaleniu auta (14,4V) i to dość słabo....
Jak nie wiesz gdzie podłączyć, to kup takie z automatem. Podłączasz do akumulatora i zaświecają się jak alternator zacznie ładować, czyli po uruchomieniu silnika.
Może błąd polega na tym,że przy nie pracującym alternatorze napięcie na akumulatorze jest niższe niż wtedy kiedy alternator ładuje,tzn. silnik jest włączony. Układ wykrywania napięcia zamontowany w sterowniku świateł dziennych zaczyna "głupieć" i stąd takie zjawisko.Ja do swego Scenica zastosowałem sterownik f-my BartSoft. Swiatła włączają się wtedy,kiedy...
A gdzie znaleźliście "warunki techniczne" dla świateł do jazdy dziennej??? Już dawno szukam, i nie mogę znaleźć... Prawdę mówiąc, to nawet nie widziałem źródła światła z homologacją "Do jazdy dziennej" Czyli praktycznie za każde światło inne niż mijania używane w czasie jazdy w ciągu dnia policjant może zabrać dowód - bo to światło nie ma homologacji....
Kupiłem w Niemczech z rozbitej Audi A2 światla do jazdy dziennej w miejsce zaślepek na halogeny w moim A2, dokupiłem do tego w Polsce moduł DRL zaLAczajacy światła jak alternator ładuje. Jedyny problem to plus pod maską. Jak ktoś zna to auto to wie że aku jest w bagażniku a przewody puszczone w Srodku konstrukcji aluminiowego nadwozia. Pod maską nie...
Zamontuj zestaw led który wzbudza się gdy alternator zaczyna ładować czyli okolice 14volt. I tak samo tez gasną, gasisz auto swiecia około 5-10sekund(co jest nawet fajne bo oswietlaja np. drogę do domu) i gasną. Sam ostatnio takie montowałem klientowi kupił je sobie sam koszta jak tych starszego typu. Tylko inna sprawa czy w tej lagunie swiatła nie...
Założyłem bezpośredni przewód alternator-akumulator ładowanie na naładowanym akumulatorze 14,74-83 dołożyłem światła jazdy dziennej i jeździłem na nich. Przejazdy mam krótkie jakieś 20 km * 2. Wczoraj dwukrotna jazda na światłach i dzisiaj rozruch z kabli, a napięcię akunulatora 12,48 po włączeniu święc 11,00 i rozruch na 9,00-8,00-7,00 V ,na kablach...
Mam pytanie podłączał ktoś u siebie światła do jazdy dziennej w Polo 9n? bo chciałbym sobie zamontować i standardowo są ledy z 3 kabelkami jeden podłącza się pod kabel w którym napięcie sie pojawia przy przekręceniu kluczyka , drugi pod pozycyjne a trzeci pod mase i właśnie chodzi mi o podłączenie tych 2 kabli wymontowałem sobie włącznik świateł i tam...
To zależy w dużej mierze od kultury jazdy właściciela tego przyrządu do jeżdzenia.I tak czy zderzaki masz szerokie czy wąskie (opór powietrza ) czy jeżdzisz z zamontowanym bagażnikiem na dachu,z uchylonymi szybami jak też z uchyloną szybką trójkątną,czy masz nogę na pedale gazu ciężką lub lekką,czy łagodnie ruszasz z miejsca i kolejne biegi włączasz...
Po włączeniu zapłonu napięcie rośnie - w żadnym z samochodów nie pozostawało 12V - w końcu alternator od czegoś jest. Do elektryka nie mam kiedy pojechać - długi weekend. Podawałem napięcia po włączeniu świateł mijania i pozycyjnych. Przy wyłączonych światłach mijania / pozycyjnych i przekręconym kluczyku: + po stacyjce - 12V + po pozycji - 0 Przy włączonym...
Witam serdecznie, Zamontowałem w swoim Volvo V40 2002r, 1.9TDi zespół Led'ów do jazdy dziennej z dołączonym "automatem". Z "automatu" wychodzą 3 przewody, czerwony (dolutowałem do +12V ze stacyjki), czarny (przymocowany do śruby masowej obok reflektoru) i biały (dolutowałem do lampy pozycyjnej +12V tuż przed wejściem do reflektora). Działanie jest proste:...
Na małej śrubce powinno być napięcie równe chwilowemu napięciu w układzie, jest to napięcie po przejściu przez lampkę kontrolną ładowania. A jaki jest problem. Ale po odpaleniu silnika pojawia się to napięcie czy po przekręceniu stacyjki? Zamontowałem światła do jazdy dziennej ale zapalają się od razu po przekręceniu stacyjki. Chciałbym, żeby zapalały...
Jeśli chodzi o akumulator to oczywiście po odpaleniu auta i przejechaniu 2-3km akumulator nie zdąży się doładować obciążony oświetleniem (żarowym). Po odpaleniu silnika instalacja elektryczna samochodu jest zasilana tylko z alternatora, akumulator jest ciągle ładowany napięciem dyktowanym przez regulator napięcia. Niby czemu nie zdąży się doładować?...
Witam wszystkich zainteresowanych generatorem HHO. Na wstępie chciałem rozwiać wątpliwości z instalacją HHO, nie będę polonizował jak inni tylko przechodzę do konkretów, a więc: mam założoną instalację w celi mokrej o wymiarach 8x15cm +nn-nn+ ,w tym podłączenie minusa od dołu, zbiornik 1L - dodany wodorotlenek potasu łyżeczka na litr, wytwarzanie gazu...
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
Czy alternator był wymieniany z odłaczanym akumulatorem.? Napewno dobrze przykrecone przewody.? Alternator napewnosprawny.? Dziwne napiecia ida skoro taka choinka
A może całkiem od innej strony- może alternator nie ładuje akumulatora do pełnego napięcia? Sprawdź napięcie, mam tak u siebie- najpierw 2,500 obrotów na silniku żeby ładował, potem wymiana na światła dzienne z normalnych ale dalej nie to. Robię alternator.
Witam .Alternator już naprawiony napięcie jest na zapalonym 14.4V bez obciążenia? Światła do jazdy dziennej masz na Ledach dodatkowe? To najprawdopodobniej przepalone ,może być uszkodzony sterownik centralnego zamka. I tak jak kolega (at)mihal2002 napisał sprawdzić sterownik klimatyzacji .
Jeżeli mam podłączyć żółty do plusa w aku ,to pytanie co będzie w tym przypadku wyłączać światła dzienne ??? Ten żółty przewód musi byś podpięty do kabelka przy lampie od świateł pozycyjnych bo raz jeszcze powtórzę ,że gdy silnik nie pracuje to wszystko działa tak jak powinno .. Włączam zapłon i dzienne świecą normalnie . włączam pozycyjne ,dzienne...
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje, gdzie mogę podpiąć te światła?
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
PRzetłumacz to: "Widze ze takie światła nie mozna używać je podczas normalnych warunków atmosferycznych w czasie jazdy ze światłami mijania czy drogowymi" bo kilku rzeczytaniach nie ma pojęcia o co ci chodzi. Jak już wiesz są dostępne specjalne światła z zarówkami 21W/12V przeznaczone do jazdy dziennej. Podłącza się je tak, by działąły dopiero po włączeniu...
Trza było kupić z poloneza. A teraz dokup światła dzienne lub jezdzij na mijania.
Po co chcesz prostować napięcie w samochodzie? Przecież już jest wyprostowane. Prostownik jest w alternatorze. Instalacja jest na napięciu stałym. A jeśli chodzi o wyłączenie świateł dziennych, to zwykły przekaźnik samochodowy o dowolnych parametrach. Po załączeniu stacyjki styk NC przekaźnika podaje napięcie na światła dzienne, a po załączeniu świateł...
Witaj. Tylko piszczy czy gra i piszczy. Jak tylko piszczy to zepsute radio. Jak gra i piszczy to albo masz ledowe światła do jazdy dziennej z przetwornicami albo sieje alternator.
Pierwszy raz spotykam się z problemem zakłóceń spowodowanym przez światła dzienne LED (zwykle alternator, wycieraczki itp.). Instalacja tych świateł jest fabryczna. Przy ich włączeniu w głośnikach słychać delikatne brzęczenie. Kabel RCA mam podwójnie ekranowany. Gdzie szukać przyczyny i ja się tego pozbyć?
Takie ogniwa nawet jakby dały 12V 1A to co to jest w samochodzie? przy alternatorze rzędu 30A albo i lepiej.
Kolego pociągnij nową instalację i będzie szybciej i prościej . Zasilanie po zapłonie znajdziesz pod maską choćby z alternatora lub innego odwodu po zapłonie , masę gdziekolwiek a pozycję to przy lampie wyłapiesz by gasiła ledy po włączeniu świateł . Robota łatwa i prosta , nie trzeba ciągnąć przewodów do środka .
Dzięki Panowie za pomoc. Problem rozwiazany. Podłaczyłem zasilanie pod alternator i wszystko działa.
krzych_un Czy chodzi Ci o SD-2 ? Od 7 lat go uzywam i nie mam zadnego nalotu, zarówek równiez jeszcze nie wymieniałem SD-2 zalacza sie tylko wtedy kiedy alternator ładuje i nie trzeba ingerowac w instalacje Jesli kupiłes jakis inny włacznik pewnie dioda pomoze to spadek 0,7V A z tą diodą do reflektora to nie bardzo wiem o co chodzi
Zamiast całego układu detektora możesz podłączyć przekaźnik pod zacisk D+ alternatora, dwa przekaźniki są imo zbędne
Witam. W Peugecie Partnerze 1,6 HDI 2010r. chciałbym zamontować światła do jazdy dziennej Magneti Marelli LPQ080 i stąd moja prośba o wskazanie sposobu podłączenia tych lamp. Interesuje mnie gdzie znajdę +12V które pojawia się po uruchomieniu silnika w momencie gdy alternator już ładuje. Nie chodzi mi o miejsce gdzie jest +12V po przekreęceniu stacyjki,...
Witam koledzy mam pytanie zamontowałem sobie w audi a4 b5 światła do jazdy dziennej i podłączyłem je po zasilanie od alternatora wszystko było by ok ale jak się świeca to strasznie szumi radio po przełączeniu na mijania albo pozycje radio odbiera normalnie i mam pytanie czy jak podłącze gdzieś indziej plus+ to będzie ok ?
Możliwości jest naprawdę sporo, ale nikt z nich nie korzysta. Bardzo dobrym źródłem sygnału obrotu silnika jest pompa paliwa w zbiornikach samochodów na wszelkich wtryskach. W benzynie bez wtryskiwaczy cewka zapłonowa. W gołych dislach zasilanie obrotomierza z alternatora.
Temat stary, ale odpowiedź może się przydać innym. Być może te światła mają funkcję załączania przez wykrycie ładowania w instalacji. Z tego co wiem od kolegi zajmującego się tym, te progi napięcia załączenia w takich światłach sa dość wysokie i przy mocnym obciążeniu instalacji, gdy ładowanie się obniża, mogą światła się wyłączać. Pasowałoby to do...
Może z alternatora. Z reguły jak się kupuje światła do jazdy dziennej to do nich jest zamieszczony schemat podłączenia .
W Golfie IV również szukałem + po "kluczyku" i ostatecznie podciągnąłem przewód z okolic przekaźników pod kierownicą. Jeśli zastosujesz światła LED, to możesz wziąć + po kluczyku np. z przewodu zasilającego wirnik alternatora. Jest on o dość małym przekroju, więc dla pewności (np.zwarcia LED-ów) należy zastosować bezpiecznik na przewodzie zasilającym...
światła dziennej światła dziennej moduł podłączyć światła dziennej
peugeot zapala kontrolka zerowe pliki instrukcja cappuccino
kabel średniego napięcia zapytaj chatbot
Schemat bezpieczników Peugeot 307 przed liftingiem Koszt przewinięcia silnika pralki Amica AWCE 12DA