Na odpalonym silniku czy na wyłączonym też?
https://obrazki.elektroda.pl/1328965700_...
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Pokombinuj trochę - można w tą operację zaangażować również wyłącznik drzwiowy. Wtedy brzęczek zadziała dopiero jak będziesz chciał wyjść z auta i otworzysz drzwi. Układ zwłoki nie będzie potrzebny. EDIT: Sorry - wymyślone i narysowane na szybko na kolanie: https://obrazki.elektroda.pl/5978256300_... W tym układzie brzęczek zabuczy...
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają . 25 V na zgaszonym silniku a włączonym zapłonie to raczej nie jest możliwe. W takiej sytuacji napięcie nie powinno być wyższe niż 12,5 V, gdyż normalnie, w Fabii I źródłem energii jest bateria 12 V. Prawdopodobnie mierzysz uszkodzonym miernikiem lub...
następnego dnia zastałem rozładowany akumulator i wycieraczki w pozycji pionowej (nie ma opcji, żebym zostawił je włączone, Nic, kolego, na razie nie wymieniaj. Widzę, że auto nie było podłączone do kompa. Też miałem przypadek z losowym zatrzymywaniem wycieraczek w pozycji pionowej i to cykanie, rzadkie, ale było. To wygląda na błąd komunikacji z COM...
Witam. Mam taki sam problem jak światła stopu same się zapalą to auta nie odpalisz a za setnym razem jak zaplon zapale to światła nie świecą i wtedy go odpalę ale za jakieś około 5 min - 15 min silnik sam gasnie. Proszę o pomoc Dodano po 4 Kontrolka silnika jak się zachowuje przy włączeniu zapłonu? Kontrolka "auto z kluczem" miga? świeci? Pompę paliwa...
Za co odpowiada w tym zapłonie kondensator ? Zapobiega przeskokowi iskry między platynami przerywacza... aby ich nie wypalić. Dodano po 1 Dałem niedawno majstrowi do naprawy wymienił platyny bo było zwarcie w lampie więc i platyny nadawały się do wymiany. Ciekawe to jest... wytłumacz ? PS. Zapłon i światła mają osobne cewki zasilające pod magnetem.
Jeśli masz pozycję auto to masz światła do jazdy dziennej. Samochód przełącza na mijania jak się zrobi ciemno. Włączy prąd do żarówki przy 14,5V albo i więcej (renault mają jakiś dziwny algorytm że czasem napięcie może być ponad 15V) i wtedy żarówka na starcie pobierze większy prąd niż zwykle, zadziała jak bezpiecznik i się spali. Jeździj na mijania...
Widocznie masz zapłon DC-CDI. Niestety nie znam tego modelu. Niby jest to samo co Keeway, a tam jest zapłon AC-CDI. Należałoby więc sprawdzić jakie zasilanie jest do CDI. W kwestii ładowania, światła są zasilane z akumulatora czy ze silnika? Czy nie ma zamontowanych zbyt mocnych żarówek jak np. samochodowe H4 zamiast motocyklowych HS1?
nie wiem czy ten zapłon będzie pasował i czy osiągnę to co chcę. Ten zapłon CDI będzie pasował, będziesz miał porządne światła mijania, natomiast bez akumulatora nie będzie postojówek i stop na zgaszonym silniku
Poszukaj na skrzyni biegów. Dawno robiłem podobne auto ale chyba dostęp do niego był po zdjęciu koła od strony kierowcy. Ma 2 piny. Włącz zapłon i zewrzyj piny w kostce. Jeśli światła zaświeca, czujnik do wymiany
Zasilanie na czujniki masz po stacyjce, włącz zapłon i sprawdź, czy masz zasilanie na czujnikach, czujniki są łączone równolegle. Do tyl ej lampy masz trzy przewody, masa, pozycyjne i interesujący Cię stop. Posprawdzaj wtyczki, czy się nie wysunęła któraś i czy nie ma korozji. Który rok tej Sendy, lampa na żarówkę, czy diodowa?
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
Witam o ile dobrze pamietam to światła postojowe powinny świecić bez zapłou(stacyjki) a światła mijania po włączeniu kluczyka. proponuje sprawdzić czy świecą same postojówki a potem sprawdzić czy na odłączonym przełączniku świateł nadal świecą światła mijania może być usterka w instalacji albo światła podpięte są pod zapłon lub jakiś modulik do automatycznego...
Napięcie w wyłączniku świateł powinieneś mieć cały czas, w astrach G zarówno światła pozycyjne jak i mijania pracują niezależnie od włączenia zapłonu. Jeśli nie możesz włączyć żadnych to: 1. Sprawdź manetkę kierunkowskazów bo ona zarządza przełączaniem między mijania a długimi (jeśli nie byłeś w stanie wyłączyć długich i wrócić do mijania to na 99%...
Do If Pinb.0 = 0 And Pinb.1 = 0 Then 'migacz imitujący diode alarmu Waitms 500 'gdy zapłon i swiatła wyłączone Portd.0 = 1 Waitms 500 Portd.0 = 0 End If If Pinb.0 = 0 And Pinb.1 = 1 Or Pinb.0 = 1 And Pinb.1 = 0 Then 'jeśli zapłon wyłączony i światła włączone Waitms 500 'gdy zapłon i swiatła wyłączone Portd.1 = 1 Waitms 500 Portd.1 = 0 End If Loop Powinno...
pewnie kupiłeś ledowe "żarówki" i po prostu je włożyłeś często jest tak że te ledy mają biegunowośc i dlatego ważne jest gdzie plus i minus wykręć jeszcze raz i obróć o 180st. "żaróweczki" podświetlenie włącznika świateł świeci tylko gdy jest włączony zapłon i wyłączone światła - jak włączysz światła to gaśnie
Układ ładowania który jest zastosowany w WSK 125 nie jest na tyle wydajny żeby przerobić instalację w wersji zapłonu bateryjnego.Już sam prostownik zabudowany w lampie jest jednopołówkowy i układ ładowania zapewnia jedynie takie ładowanie aby zasilony został sygnał i światła pozycyjne no może jeszcze kierunkowskazy.Sam zapłon przerobiony na bateryjny...
Moim zdaniem ten alarm odcina zapłon , trzeba sprawdzić gdzie są przekaźniki w tym alarmie i jeden jest zapewne od odłączenia +12V
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
To,że odpala się jeszcze na kilka sekund samochód to już było dawno.Ale jest taka'antyporwaniówka',że chodzi jak zwykła ale nie unieruchamia samochodu tylko wyje i migają światła a jak się wyłączy zapłon to nie można potem uruchomić samochodu.Trzeba go dezaktywować i można wtedy zapalić samochód.Jednym słowem to samo tylko nie odcina zapłonu.A jeśli...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Ty w tym modelu masz chyba światła zasilane z akumulatora - dlatego musisz mieć stator z uzwojeniem tzw. bezmasowym. Stator który kupiłeś zapewne jest przeznaczony do silników na licencji Hondy, ze zwykłym zapłonem CDI. Pewnie jeszcze różnią się ilością cewek (par biegunów) więc nie uzyskujesz w ogóle napięcia na uzwojeniu świateł/ładowania, a tylko...
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
Cewka od świateł zasila tylko światło przednie a postojówka z tego co tu widze na schemacie jest zapięta do światła pozycyjnego tylnego przez stacyjke tak, że kiedy masz załączone na stacyjce światła to napięcie idzie z cewki, a kiedy przekręcisz na ostatnią pozycję (postojowe), to wtedy bierze z akumulatora... Masz chyba zapłon iskrowy... więc wychodzi...
Witam Żarówka jest bardzo dobra do sprawdzania :-) Spróbuj zrobić to tak: podłącz kostkę z powrotem. Weź swoją żarówkę i jeden jej przewód podłącz do masy motocykla. Potem włącz zapłon i włącz światła pozycyjne. Drugim przewodem od swojej żarówki dotknij do szarego kabla przy stacyjce - jeśli żarówka świeci, jest ok. Jeśli nie - oznacza to przerwę pomiędzy...
cześć, a możesz zapalić światła kiedy masz silnik nie odpalony Dodano po 58 czy dopiero można zapalić jak odpalisz silnik
https://obrazki.elektroda.pl/2573907500_... Dodano po 1 Taki schemat dostałem z Jackmotors wraz z zapłonem.
Ten dymek wczoraj moze wzial sie stad ze psiknalem wd40 w bezpieczniki bo byly przysniedziale i moze sie to wypalalo To na pewno, bo tak się składa, że WD40 akurat do tego się zupełnie nie nadaje. Przeczytaj co jest napisane na opakowaniu. Zwróć szczególną uwagę na informacje o własnościach izolujących. Straszny spadek na tym przewodzie. Przecież to...
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
DIN 72 552 Objaśnienie zacisków: ZAPŁON 1 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, niskie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch oddzielnych obwodach) 1a do przerywacza zapłonu I 1b do przerywacza zapłonu II 2 zacisk zwarciowy (zapłon magnetyczny) 4 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, wysokie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch...
Jak nie masz to nie masz :) Są takie że mijania zapalają się po przekręceniu na zapłon same, lub ze zwłoką. Bo w takim przypadku żeby zapalić długie należy mimo zapalonych świateł, należy przełącznik od świateł przekręcic z położenia 0 na mijania i dopiero można włączyc długie. Musisz przekręcić kierownicę o 90 stopni i zobaczysz że górna osłona kolumny...
Kolego jeśli nie dysponujesz schematem, to musisz intuicyjnie dochodzić do celu tj. porównywać wtyczki tzw. "męskie i żeńskie" oraz po kolorach kabli. Zwróć uwagę na wtyczki reflektora oraz podłączenie włącznika świateł na kierownicy oraz wyłącznika odcinającego zapłon przy bocznej stopce. Ponadto masz jeszcze wtyczki od włącznika sygnału i od uruchomienia...
Masz tam w ogóle jakieś oświetlenie? Akumulator? Zapłon masz na 99% CDI. Ma on dwie cewki - zasilającą i wyzwalającą. Służą one JEDYNIE do pracy z modułem i nie nadają się do zasilania innych odbiorników. Potrzebne są tam dodatkowe cewki i prostownik- regulator napięcia. Żarówki o których mówisz NIE NADAJĄ się do zastosowań w pojazdach. Jest na nich...
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Jesli to motocykl rosyjski to może być podobnie jak w mińsku 125. Tam o ile pamiętam jest regulator napięcia na tyrystorze który jest jednocześnie prostownikiem jednopołókowym. Zapłon jest na triaku dlatego ta cewka o dość dużej rezystancji, z niej ładowane są kondesatory w module zapłonowym. Coś masz pokopane w tej instalacji bo światła powinieneś...
Kol. Rycho T, rzeczywiście zapłon nie potrzebuje akumulatora, nie zauważyłem zacisku "ground" na schemacie. Niemniej czy spadek napięcia do 12V na obrotach biegu jałowego nie wydaje się podejrzany? Jedyne odbiorniki to sprzęgło elektromagnetyczne, światła i kontrolki. Czy te odbiorniki były wyłączone, czy coś innego w instalacji stwarzało duże obciążenie?...
Światła i ładowanie: http://www.motelek.net/schema/spannung/f... http://www.motelek.net/schema/spannung/r... Poza tym: 1. Schemat numer 2 to schemat Piaggio Zip, tam jest wszystko zupełnie inaczej. 2. Schemat z CPI jest mało czytelny. 3. Nie ma żadnego czujnika Halla, w "50" tylko biegowe Derbi na zapłonie Leonelli ma czujnik...
Witam to wytyczne wg producenta (tisa) W oponach pojazdu musi być przepisowe ciśnienie powietrza. Uszkodzone szkła oraz lusterka reflektorów jak również przyciemnione żarówki muszą być przed regulacją wymienione. Reflektory ustawia się przy masie własnej pojazdu powiększonej dodatkowo o jedną osobę lub masę 75 kg na siedzeniu kierowcy (masa własna pojazdu...
ale tam są kostki iso i tylko wystarczyło przepiąć. Dodano po 43 poza tym jak odepne radio nadal to samo, boteż myślałęm że to moz ebędzi ewina radia.
Sprawdzone. Jeżeli włączam zapłon to stop zapala się po jakiś 2 sec. , lub zapłon włączam z wciśniętym hamulcem to światła stop włączają się natychmiast.
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
Polo 6n2, 1.4mpi Brak świateł mijania (pozycyjne i długie są ale tylko te czasowe długie, gdy trzymam włącznik) Nie działa wskaźnik paliwa (led działa) Gdy bez kluczyka w stacyjce włączam długie światła to świecą. Gdy włączę zapłon i włączam długie światła zaczynają pracować silniczki do regulacji wysokości lamp przednich. Bezpieczniki wszystkie ok.
W takim wypadku zsumowane napięcie nigdy nie spadnie do zera przez co tyrystor się nie wyłączy. Wystarczy, aby w "dołkach" sinusoidy napięcie zasilające (czarne - patrz rysunek) schodziło poniżej SEM akumulatora (czerwone). http://obrazki.elektroda.pl/9655564100_1... md-dario , istotny jest tutaj stosunek impedancji wewnętrznej prądnicy...
Na wcześniejszych stronach tematu użytkownicy pisali na temat zastępowania skrętek rezystorami, miniaturowymi żaróweczkami itp. Ogromna kopalnia wiedzy na temat działania, ulepszania i serwisowania lamp CFL. Testy ze stosowaniem żaróweczek zamiast zwartych żarników w elektrodach świetlówek ja prowadziłem i w sumie nadal prowadzę, bo świecę tak przerobionymi...
światła awaryjny zapłon światła awaryjne zapłon włączać zapłon światła
sortowanie programów dekoder schemat vincent vestel 17ips72
płyta indukcyjna przestaje działać płyta indukcyjna przestaje działać
Slot CD nie otwiera się w wieży Kruger&Matz KM 7089 Gaśnięcie wyświetlacza klimatronika w Golf IV po włączeniu wentylatora