Pisane wielokrotnie ,że przy radiu odcięty fioletowy od zasilania.P
Po niemiecku ale bardzo czytelne schematy. Strona 25, moduł 27.
Dostępny na sładnicach maszyn rolniczych.
[url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... N16 (post #44) tam nie znalazłeś? :)
W golfie 2 jest osobno i wygląda jak przekaźnik,
A skąd wiesz, że jakiś magik nie podpiął coś innego pod ten obwód? Weź odłącz przekaźnik i zmierz spadek napięcia na bezpieczniku, albo podłącz tam np. probówkę albo diodę LED. Możesz też wyjąć bezpiecznik/przekaźnik i przemierzyć ten obwód pod kątem zwarcia do masy. Wiesz o co chodzi, czy nie?
Przełącznik zespolony , max do 100 zł za używkę pasuje z Fiesty MK4 tylko zwróć uwagę na rozstaw i ilość pinów w kostkach.
Sam nic nie zrobisz. Musisz wymienić sterownik SRS na taki bez zapisanego błędu o stłuczce. Inaczej mówiąc musisz pozbyć się informacja o stłuczce która jest zapisana w sterowniku od poduszek.
1 biało-zielony +12V (15) 2 różowo-brązowy +12 (30) 3 jasnozieolny (przekaźnik św awaryjnych) 4 - 5 - 6 zielono-brązowy 7 zielony czerowny (przełącznik) 8 czerowny-czarny (do licznika) 9 zielony-biały (przełącznik) 4-5 to pewnie podświetlenie
Sprawdź kostkę/ przełącznik od awaryjnych ja kiedyś miałem źle wpięty i tak się działo.
http://tom5555.republika.pl/pliki/projek... http://www.elektroda.net/samochod/elekki... i wiele innych znajdziesz [url=http://www.google.com/search?q=Elek... tu .
Nie przypominam sobie aby w okolicy pedalu hamulca awaryjnego byl jakikolwiek fabryczny wlacznik/przelacznik
Jaki to model? W X9 Amalfi 180 cm³ za wszystko odpowiedzialny jest zestaw liczników. Tam jest wbudowany przerywacz kierunkowskazów. Przełącznik kierunkowskazów to taki joystick, trzy styki: lewo, prawo, reset. Nie pamiętam jak jest z awaryjnymi. Ogólnie patent ten ma na celu automatyczne wyłączenie kierunkowskazów jeżeli przejedzie się jeden kilometr...
kabel zasilajacy lampke pod sufitem idzie po slupku i wychodzi do bagaznika i wlasnie w tym miejscu czesto sie przeciera izolacja i robi zwarcie
Sprawdź przerywacz od "migaczy" (powinien być w przełączniku awaryjnych) - wygląda mi to na nieprawidłowy bezpiecznik o kierunków/awaryjnych (za duży) - ciągnie stronę solo ale komp odłącza komplet z powodu jakiejś zworki. Interfejs bardzo by pomógł jeżeli to jest to co obstawiam pzdr r. Naprawiałeś kiedyś Octavie? Co tam sprawdzisz interfejsem? Sprawdzić...
Szybkie cykanie przekaźnika wynika z braku obciążenia, sprawdź dokładnie czy wszystko dobrze podłączyłeś, może niechcący odwróciłeś jakąś kostkę.
Schemat w dostępnych mi materiałach zajmuje parę stron,w razie koniecznej konieczności prześlę Koledze. Może znajdę coś prostszego. Jednak sprawa jest dość prosta. Kierunkowskazy i awaryjne korzystają z tego samego przerywacza; w kierunkowskazach prąd (napięcie) po wyjściu z przerywacza jest kierowany na lewą ALBO na prawą stronę lamp. W trybie awaryjnych...
Zakładając, że: -na masę samochodu jest podłączony minus akumulatora, -przewód z alarmu ma polaryzację dodatnią i obciążalność nie mniejszą niż suma prądów pobieranych przez wszystkie lampy kierunkowskazów; to połączyć można według schematu: http://obrazki.elektroda.net/29_12739348... Jeżeli prąd byłby większy od obciążalności przewodu z alarmu (sprawdź...
Jak masz 6A, to zmieniaj i będzie spokój. Przy normalnej pracy kierunków nie grzeją się, bo nie przewodzą prądu.
W klawiszu awaryjnych.P
http://obrazki.elektroda.pl/3063448500_1... S52 to włącznik awaryjnych. A tak w ogóle to w linku poniżej masz wszystkie schematy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Musisz zdjąć cała ramke i od tyłu odczepić przełącznik jeśli dobrze pamiętam. A czy się da wymienić podświetlenie to nie mam pojęcia jak to tam jest zrobione. https://youtu.be/2jrwxbaEWnk
musisz rozebrac plastyk ten co jest pod tym caly przycisk http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?...
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Przerobiłeś instalacje. Kontrolki kierunkowskazów w liczniku działają? Zainstaluj przerywacz kierunkowskazów fiata 126p APE13B. https://obrazki.elektroda.pl/6574135000_...
Napisałem już z 5 razy sprawdzisz w końcu tą masę w lampach czy dalej będziesz tylko zadawał pytania?
Nie, bez diody lub przekaźników nie da rady. Do awaryjnych nie podłączysz.
Jak naprawdę chcesz kupić coś do immo to z takich najtańszych rzeczy to programator t-300. Możesz znaleźć na www.viaken.pl. 700zł kosztuje. Mam go osobiście. Gwarancji nie ma że xarę nim zrobisz. Czasem się udaje nim zrobić co trzeba czasem nie. Ale jak chcesz coś czym zawsze się udaje to powyżej 4000zł. Jesli natomiast chcesz dobrze zdiagnozować xarę...
Ktoś na szybko zrobił prowizorkę, jak mu się zaczęła elektryka sypać. Auto robisz na oryginał? Jeśli tak, to pozostaje zarobienie nowych konektorów i pozostawienie tej skrzynki. Jeśli nie, to proponuję jej wymianę (zarobienie nowych konektorów też) na taką z płaskimi bezpiecznikami. Spisuje się dużo lepiej.
sprawdź bezpieczniki
Niedawno kupiłem na Allegro latarki diodowe z akumulatorem ładowanym przez potrząsanie latarką. Moje wrażenie jest takie, że trochę słabo ładuje. Metoda ładowania: cewka (chyba kilka tysięcy zwojów drutu 0.1mm) o średnicy wewnętrzej ze 2cm, na rurze, w której porusza się magnes (pewnie neodymowy, bo daje silne pole magnetyczne - jak przyłożę latarkę...
Witam. Zamieszczam zdjęcie jak zdemontować panel aby dostać się do włącznika świateł awaryjnych. Tekst jest w języku angielskim ale mam nadzieję że to nie będzie problem.
To masz tradycyjny przerywacz bimetalowy. Zacisk P jest do kontrolki. Ten przerywacz nie nadaje się do podłączenia świateł awaryjnych.
Raczej pomysłów nie potrzeba bo odciołeś zasilanie awaryjnych /fioletowy/ od zasilania przy radiu.P
Nie, tam nie.
Witam jestem tu nowy i mam właśnie taki sam problem z tymi awaryjkami wiem że twoje pytanie zostało postawiono dwa lata temu ale może mógł byś mi napisać co było przyczyna włączania sie tych awaryjek. z góry dziękuje
A masz tam jakiś alarm lub sterownik centralnego zamka zmontowany, jeśli tak to spróbuj odpiąć dodatkowe urządzenie, bo może w nim jest problem, jeśli nie posiadasz nic dodatkowego, to musisz ustalić, w której części instalacji występuje problem w przedniej czy tylnej.
Niebieskie zużycie to pobór z sieci? Tak. Ale nie uwzględnia magazynu 30 kWh. To odbiorniki które działają na sztywno z sieci, po za magazynem. Dodano po 3 To ja już kolego w tym czasie miałem światło awaryjne na piloty w domu, właśnie z PV No chyba to Twoje światło awaryjne na piloty nie miało zbyt wiele wspólnego z instalacją PV on-grid. Z falownikiem...
Jeśli włączysz kierunkowskazy (gdy są sprawne) to nie jest tak że ten "stuk" informujacy o włączeniu kierunków wydobywa się z kokpitu w miejscu gdzie jest włącznik awaryjnych ? Czesto jest tak (w autach niemieckich) ze cała elektronika kierunków ukryta jest we włączniku świateł awaryjnych. Jeśli mówisz że awaryjne też nie działają to przyjrzałbym się...
Włącznik świateł awaryjnych.
Miałem podobny przypadek i miałem uszkodzony moduł przełączników to ten w którym jest przełącznik świateł awaryjnych.
Przekaźnik zintegrowany z włącznikiem świateł awaryjnych.
Przekaźnik świateł awaryjnych do wymiany. Masz na PW schemat.
Podłączenie przerywacza 31-masa 49-plus z włącznika świateł awaryjnych 49a-wyjście na przełącznik kierunkowskazow i do włącznika awaryjnych c,c2,c3-wyjścia do kontrolek Czy styki na włączniku awaryjnych są oznaczone?Nie mogę znaleźć takiego schematu ale mogę go narysować jak podasz oznaczenia na włączniku awaryjnych.
Najtaniej będzie kupić nowy przerywacz, zespolony z włącznikiem świateł awaryjnych.
Spróbuj na początek odłączyć włącznik świateł awaryjnych, żeby wykluczyć jego awarię.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Tu podają schematy.
czasami wysiada przełącznik świateł awaryjnych, to jest powiązane ze sobą
BMW f10, po wymianie akumulatora. Zamknięcie drzwi pilotem nie sygnalizuje światłami awaryjnymi. Przy otwieraniu są normalnie, ale przy zamknięciu nie, a przed wymianą akumulatora były. W opcjach też jest zaznaczone sygnalizowanie światłami przy otwarciu i zamknięciu, a mimo to przy zamknięciu nie ma. Jeszcze nie był rejestrowany, dopiero po świętach...
Włącznik świateł awaryjnych.
-przełącznik zespolony -włącznik świateł awaryjnych
Zastanawiam się nad zakupem wiązki EU, bo całe wiązki europejskie można kupić w dobrych pieniądzach. Czy to rozwiąże problem, jak przełożę całą wiązkę? Czy będzie jeszcze więcej problemów? Dodano po 58 Znalazłem schemat EU
http://img216.imageshack.us/img216/3531/... Układ z jednym przerywaczem i 3 diodami. Ta przy stacyjce zapobiega włączeniu zapłonu mimo ze stacyjka wyłączona. Co do sensu stosowania swiateł awaryjnych w motocyklu jest to sprawa dyskusyjna. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie z ważącym ponad 200kg i wartym kilkadziesiat tyś pln motocyklem...
Podłączenie 12V pod niebieski przewód włącznika świateł awaryjnych musi rozwiązać twój problem...
Sprawdź włącznik świateł awaryjnych na desce lub podmień żeby upewnić się na 100%.
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
A czy w nich występowały podgrzewacze filtra paliwa? Zauważyłem że w okolicach filtra paliwa coś cycka i w tym momencie pobór prądu spada praktycznie do zera.
Witam wszystkich ponownie. Temat opanowany. Przyczyną był licznik to w niego wchodzi sygnał z przycisku awaryjnych i dalej jest przekazywany szyną danych MUX do BSI. Po wymianie licznika wszystko wróciło do normy... Nareszcie wszystko jest OK. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za pomoc. Temat zamykam.
Należy sprawdzić włącznik świateł awaryjnych i przerywacz kierunkowskazów oraz czy masy są poprawne
Nadmienię tylko, że świeci się airbag i ABS, nie wiem, czy ma to coś wspólnego z tym. Bez związku z awaryjnymi. Nie masz jakiegoś dokładanego alarmu?
Masz instrukcję obsługi? jakąś książkę? Używałeś tego dnia świateł awaryjnych? Może włącznik się "skleił' lub tak jak pisałeś przekaźnik
Tak jak napisał elektrit oraz dodatkowo - włączenie świateł awaryjnych uniemożliwia pracę kierunkowskazów. Pozdrawiam
Można oczywiście w ten sposób, lecz jest to w pewnym stopniu partyzantka. Ja podaję opis jak to ma być profesjonalnie zrobione. Przełącznik do awaryjnych majątek(cena około 23zł) nie kosztuje, więc myślę że warto tak zrobić.
Badań nie przejdzie , bo za pewne nie ma chociażby świateł awaryjnych. Jak wszystko zrobisz, to j.w. Obecnie jeżdżące stare C 330 też nie mają awaryjnych i jakoś przeglądy przechodzą.
Czyli wyłącznik awaryjnych. Co jest na 15? Co jest na 30 na nim? Czym ty to mierzysz? Jakim cudem masz napięcie na przewodzie kontrolki?
Witam mam problem ze Oplem, mianowicie nie działa radio,światła awaryjne,wyświetlacz informacji godzina itp oraz podświetlenia wnętrza i bagażnika. Dodam że jeszcze wczoraj było okej radio co prawda wariowało włączyło się i wyłączało co sekundę. Nie mam pomysłu jak rozwiązać ten problem proszę o pomoc.
PSID 30 przełącznik świateł awaryjnych, FMI 12 awaria części. SID 254 jednostka sterująca, FMI 12 jak wyżej.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
No przyznam szczerze, że wygląda to tak, jakby rzeczywiście coś "nie stykało", bo kompletnie nie ma sygnału. O zapłonie nie ma mowy, żadne światło, awaryjne, nic. Zrobię tak i dam znać, czy coś pomogło. (at)sigwa18 zero reakcji. Ruszając klemami, skrapiając wodą, nic. Multimetr pokazał napięcie na poziomie niecałe 3,5 V... dzisiaj spróbuję go podpiąć...
Tak reszta swieci, a takie pytanko czy ta dioda pulsuje wraz z diodami kierunkowskazów czy świeci ciągłym światłem po przekręceniu świateł postojowych i w następnych pozycjach?
w moim audi a3 sportback 2007 też świci sie przycisk świateł awaryjnych cały czas, czy tak powinno być ?
* - Przerywaczem jest "przekaźnik" z numerem 21 lub 22, pierwszy od góry, pierwszy od prawej. ** - Przerywacz do podmany z innym podobnym Volkswagenem, prawdopodobnie to on jest winien. *** - Ale jest i możliwość, gdyby wymiana przerywacza nic nie dała - styki w wyłączniku świateł awaryjnych - to część manetek. **** - Czy jednak nie jest to brak masy...
Przerywacz może być zespolony z włącznikiem świateł awaryjnych albo gdzieś obok przekaźników. Małe szanse żeby to był przełącznik zespolony bo pisałeś, że po włączeniu kierunków pali się kontrolka czyli działa. Sprawdź przerywacz.
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Sprawdź włączniki drzwiowe, lubią padać. Kolega lut.ek - uwalić multitimer to trzeba być zdolnym, i w większości oplów, które widziałem, oświetlenie bagażnika było niezależne od świateł awaryjnych.
.Chodzi mi gdzie najblizej znajde kabel czarno-biały i kabel czarno- zielony. Masz go w włączniku świateł awaryjnych, a następnie w włączniku kierunkowskazów w kierownicy.
Dziś po dłubaniu w wiązce przez wiele godzin doprowadziłem oddzielnie masę do przerywacza i wszystko odżyło, czyli winowajca to masa.. teraz szukać po kablach gdzie jest przykręcona bo nie mogę jej namierzyć, może ktoś wie mniej więcej gdzie ona wychodzi główna masa od deski rozdzielczej?
Na którym zacisku masz masę? Nie ma w gnieździe świateł awaryjnych-jest lewy, albo prawy kierunek, albo oczywiście( po włączeniu świateł awaryjnych) oba kierunki migają razem. Podobnie ze światłami mijania- w gnieździe ma być albo lewe światło pozycyjne, albo prawe( oczywiście mają świecić oba na raz. A stop? Nic nie działa?
No i udało mi się wkońcu wyciagnąć, ten wyłącznik świateł awaryjnych. Po rozebraniu go okazało się że w środku pracują dwa niezależne przekaźniki elektromagnetyczne jeden od kierunkowskazów a drugi od świateł awaryjnych, podpiołem ponownie rozebrany wyłącznik do wtyczki i po wciśnięciu czerwonego trujkącika światłą awaryjne działają poprawnie natomiast...
Jeśli tak: jeden przerywacz elektroniczny (3 pin) masa, zasilanie (sygnał) i wyjście na obwód - to włącznik świateł awaryjnych szwankuje, nie podaje napięcia na 49a gdy ma się łączyć z 15, coś jak w starszych Golfach (właśnie o nich bym poczytał, to jest ten układ).
W maluszkach fabrycznie nie było przekaźnikó zasilanie poprzez wyłącznik szło z dodatkowego bezpiecznika i to jest bardzo proste oczywiście napięcie było po włączeniu stacyjki. Oczywiście można to usprawnić ale to jest najprostrze. Co do świateł awaryjnych to jest wiele rozwiązań to zależy czy chcesz na jednym przerywaczu czy na wspólnym z kierunkami.
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
Gotowy układ https://www.gotronik.pl/migacz-led-efekt... Na allegro jest chyba tańszy A ja użyłem go: https://youtu.be/hz5yolcv7SI I tu 😁 https://youtu.be/Jv30HXZoJ6s
Temat klikających przekaźników kierunkowskazów w Passacie B5 FL 2001 .Należy wyjąć moduł przerywacza który jest pod klawiszem świateł awaryjnych i do pinów 1 i 5 dołączyć elko 2200 mikro farad .Plus elka do pinu 1 a minus do pinu 5.Po tej modernizacji wszystko działa OK temat uważam za zamknięty . Dodano po 16 Żeby nie rozbierać kierownicy i wymieniać...
Z włącznikiem świateł awaryjnych może być problem. Czy na awaryjnych działają obie kontrolki?
W Golf MK3 przycisk od awaryjnych pulsuje odwrotnie do świateł awaryjnych i kontrolek na desce rozdzielczej. Czyli kontrolki na desce rozdzielczej obrazują stan żarówek. Przycisk natomiast (po uruchomieniu awaryjnych) pokazuje- pisząc językiem logiki matematycznej- stan zanegowany. Gdy światła się zapalają to przycisk gaśnie. Gdy światła gasną to przycisk...
Przy taki połączeniu cały czas będą działać Ci lewe i prawe kierunki nie zależnie które włączysz. dodając przełacznik tak jak na schemacie mostkujesz lewy i prawy kierunek. sa 2 rozwiazania albo dajesz przełacznik/przekażnik wielostykowy (2 pary zestyków włączane równolegle) albo dajesz w każdej "gałęzi" lewej i prawej diode prostownicza ale w tym wypadku...
Witaj pytanie bez sprawdzenia czegokolwiek mija się z celem bo w aucie jest dużo rzeczy które mogą mieć na to wpływ. Od włącznika, przez alarm, aż po moduł komfortu i Bordnetz.
Właśnie że stuknięcie w przekaźnik odblokowało go, i kierunek zgasł(nie pamiętam czy są dwa,czy jeden z dwoma stykami) .Świeciła tylko jedna strona(styk skleiło).Nie twierdzę że mam rację,łatwiej pewnie jest odłączyć włącznik świateł awaryjnych, by stwierdzić czy to jest przyczyna.
Piecyk gazowy na butle gaz. Masz światło i ogrzewanie.
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
Czy da się wymienić żarówkę we włączniku świateł awaryjnych w mf 235
Wygląda na upalony przewód masowy.
Seat Ibiza 3 Kierunkowskazy i światła awaryjne działają ale brak informacji o tym na desce KTO POMOŻE?
BSI było wymienione, hamowanie nie ma wpływu, włącza się przy normalnej jeździe, nie wiem właśnie co z tą centralką, bo czasami auto nie chce się zamknąć lub otworzyć z pilota, ale nie wiem jak to sprawdzić czy to ma z tym związek, auto było podłączone pod komputer ale żaden błąd nie wyskakiwał. Proszę o podpowiedź Dodano po 3 "wszystko" to znaczy to...
Najpierw sprawdź sam przerywacz.
Migacze kierunkowskazy... awaryjek świateł awaryjnych... Jesteś pewna, że przełącznik od świateł awaryjnych jest sprawny?
Naprawiony. Jest schemat oświetlenia pisać to podam.
wymiana przekaźnika
Wyłącznik świateł awaryjnych jest przekażnikiem kierunkowskazów,
światło awaryjne świetlówka światło światło wsteczne dodatkowe puszki światło zamontować światło
logitech wingman mercedes lusterko prawa kompresor sprezarki
galmet wyswietlacz galmet wyswietlacz
Zerowanie SMART HDD – reset atrybutów, narzędzia serwisowe, ryzyka, PC-3000, Seagate, WD Komunikat "zamknij pokrywę" w nowym robocie – czujnik pokrywy, gwarancja, marki i modele