Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Rozpiąć węże , napełnic strzykawką. Ogólnie kłoptliwy układ w eksploatacji i naprawach. Płyn ma być niezamarzający!
Diody led możesz spokojnie użyć. Odwrotne połączenie nic jej nie zrobi. W sklepie pytaj o diody led przystosowane do 12 V (nie musisz wtedy stosować oporników).
Układ którym regulowałem światła mijania był bardzo prosty. Składał się z NE555 który pracował jako generator przebiegu prostokątnego. Zasilanie układu NE555 wziąłem z jednego z przewodów które były w tym schowku gdzie wszystkie przekaźniki są. Po prostu sprawdziłem gdzie po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie 12V. Następnie wpiąłem swój układ...
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Witam, mam problem z instalacją elektryczną w mojej maszynie. Po złożeniu motocykla po remoncie gdy podłączam akumulator świeci się światło mijania niezależnie od pozycji kluczyka w stacyjce. Światło powinno palić się dopiero po odpaleniu motocykla (włącza się samo po uruchomieniu silnika ). Zauważyłem, że gdy odłączę regulator napięcia światło gaśnie...
Nie można jeździć z odpiętym regulatorem napięcia bo to oznacza uszkodzenie akumulatora, jeżeli po dopięciu wtyczki regulatora wracają światłą to do sprawdzenia jest regulator lub prądnica.
To już lepiej przerabiać dalej i zamontować regulator tzw. „dwufazowy”, od np. Routera WS50 który ma podobną obudowę i takie samo złącze co regulatory jednofazowe. Zasilanie świateł masz już przerobione. Jednofazowy regulator napięcia dokonuje prostowania jednopołówkowego, dlatego wydajność ładowania będzie obniżona o połowę.
Lampa dokupiona z regulacja położenia , potrzebuję prosty schemat regulatora . Chodzi mi o te elementy zaznaczone prostokątem. w lampie trzy styki : + , - , sig. http://obrazki.elektroda.pl/6329989100_1...
Schemat instalacji pasuje, ale nie do wszystkich typów regulatorów. Zadziała wyłącznie gdy regulator będzie mieć wewnątrz osobne obwody na ogranicznik świateł i regulator napięcia. Większość regulatorów są z wejściem typu "sense" i one wymagają podłączenia obu przewodów (żółtego i białego) do uzwojenia statora. Piaggio ma dwie osobne cewki i tu zbytnio...
Witam. Kilka lat temu jeździłem skuterem Yukimoto Drakiva 50 4t. Koledzy mieli Kingwaye i różne podobne chińskie skutery, które różniły się marką i naklejkami. Ramy, elektryka, czy silniki były te same. Każdy z nas borykał się z problemami elektryki. Same zapalające się i gasnące światła, kopiąca kierownica podczas naciśnięcia hamulców, zapalanie świateł...
Rok 2006 wersja z homologacją, kupiona w Polsce. Zapłon CDI. Ze statora wychodzą 3 przewody, 2 niebieskie do CDI i jeden żółty do zasilania świateł
Puszka zaciskowa w urządzeniu chłodniczym - sklepowym. Będą tam rozejścia na wyłączniki główne, światło, regulator (sprężarka, wentylator, grzałka), połączenia przewodów neutralnych, ochronnych itp. Więc bez tulejek na przewodach w żadnym wypadku się nie obejdzie. Wyjdź z tego założenia.
Z regulacją to tylko samoróbka: http://www.motelek.net/schema/spannung/f... Zacisk "Sense" trzeba połączyć razem z "Generator".
Wymieniłem regulator i już jest elegancko. Napięcie stabilne około 14,6V
To normalne z prądnicą, że na wolnych obrotach prąd pobierany jest z akumulatora. Nie masz zwykłego amperomierza? Światło mijania było włączone? Upewnij się, że prądnica jest w stanie oddać 45W (szczotki, komutator, regulator) i że z tych watów będzie kilka na ładowanie baterii, a pozostałe na światło i zapłon.
Witam! Ostatnio kupiłem regulator napięcia 2000W 220V widoczny na zdjęciu po to, aby podłączyć go do lampy LED w akwarium. Problem polega na tym, że światło podczas regulacji cały czas migocze. Co może być przyczyną i jak można to ewentualnie naprawić?
Na początek weź multimetr i przedzwoń uzwojenia czy nie są przerwane lub przebite na masę. Z tego co wiem to w tych quadach jest tak, że światła mają wspólne uzwojenie z ładowaniem, ale świeca bezpośrednio z generatora bez prostownika i regulatora napięcia po drodze. Jeśli uzwojenia dobre i Magneto nigdzie nie ociera o stator to następnym elementem...
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Palą się od świateł drogowych, zasilanie świateł idzie równolegle z regulatorem, żarówki na 12V, na poprzednim regulatorze przy maksymalnych obrotach napięcie wynosiło aż 60V. Światło tylnie zrobiłem "na sztukę", czyli podpiąłem kabel światła tylniego pod światła przednie, ale odziwo drucik w tylnej żarówce jeszcze istnieje (zapewne nie na dlugo). Dzisiaj...
Wielkie dzięki za merytoryczne odpowiedzi i dzielenie się wiedzą. W typowych dronach typu quadrocopter jest płytka zasilająca 4 silniki (to regulator obrotów ESC) i do niej dołączona jest druga płytka z żyroskopem stabilizującym lot i układem sterowania. Do tej drugiej płytki zwykle podłącza się odbiornik aparatury RC. Przykłady: https://www.speedybee.com/stack/...
Fiat 126 (maluch) miał prądnice z minusem na masie i były do niego regulatory.
Regulator napięcia pada.
A może byś podał jakieś dane? Jaka moc regulatora i paneli, jaka pojemność akumulatorów itp. Problem dopiero się pojawił, czy tak było zawsze?
Ten sprzęt w ogóle ma homologację? Trochę tego nie rozumiem, bo nie wiem jak tam jest - czy dobrze rozumiem, regulator ma dwa przewody, jeden od cewki świateł a drugi od masy? Przydałby się jakiś schemat... Zapłon masz przecież AC-CDI więc nawet akumulatora nie potrzebujesz. Jeśli dobrze myślę, w silniku jest cewka "masowa" która idzie na światło, regulator...
Ogrzewanie podłogi to nie światło, jak włączysz to dopiero po kilkunastu minutach zauważysz efekt, dlatego montuje się to z regulatorem. Oczywiście można włączyć ją wyłącznikiem oświetlenia ale szybciej wyjdziesz nim się podłoga nagrzeje.
Regulacja powinna być od strony chłodnicy na torx 27 lub 25. A najprościej było by podjechać do najbliższej stacji diagnostycznej i tam ustawią Ci tak jak powinno być .
Zastanawiam się czy nie jest to czasem płytka 3 warstwowa i wewnątrz nie przewodzi "-". Mogło by tak być? Jak by to można było sprawdzić? Po pierwsze, obejrzeć płytkę pod światło - na ogół, jak są jakieś połączenia w warstwie wewnętrznej, to gdzieniegdzie je widać. Gorzej z ustaleniem, co jest połączone - to jest spora robota z użyciem "beepa" (na...
Pamiętaj, że to regulator stratny, nadmiar po osiągnięciu około 14V po stronie akumulatora, idzie w ciepło. http://i943.photobucket.com/albums/ad271... https://darrelkymani.blogspot.com/2022/1...
Witam, problem mój polega na tym, że nie działają mi grzane fotele, tylko nie wiem czy problem nie znajduje się gdzieś przy klimatroniku, ponieważ po włączeniu świateł, regulatory od grzanych foteli nie podświetlają się. Sprawdzałem bezpieczniki wydaje mi się że dobre... Prosił bym o pomoc. Jest to wersja poliftowa, regulatory są scalone z klimatronikiem.
Dobra, już widzę jak to skośnookie wymyśliły. Przy wyłączonych światłach regulator ładuje akumulator a przy światłach włączonych wejście regulatora jest podłączone do odczepu na cewce co powoduje zmniejszenie napięcia na regulatorze przez co na oświetlenia nie idzie około 8v jak do ładowania akumulatora a 6v przez co żarówki się nie palą
To są tzw. stratne regulatory napięcia, mają za zadanie ograniczyć jego wzrost powyżej 14V, tak aby nie doszło do spalenia żarówek przy zbyt wysokich obrotach silnika, dlatego żółty kabel idzie i do regulatora i do świateł, bo są zasilane napięciem zmiennym. Dodatkowe wyjście +12V z regulatora przeznaczone jest tylko do podładowywania akumulatora, z...
Ta dioda ładuje akumulator i nie ma nic wspólnego ze światłami.
Schematy instalacji znajdziesz tutaj i opis kabli: http://www.simery.kgb.pl/Download/Downlo... Nie podałeś jaki to dokładnie model (wiem, że SR ale one miały różne instalacje elektryczne). Pooglądaj te, które są w linku. Polecam sprawdzić cewki, styki (czy nie są skorodowane), ładowanie akumulatora i przewody (najprostszy sposób to bateria i żarówka),...
Przy regulatorze brak napięcia sprawdzałem przy podpiętym i odpiętym
Masz tam oryginalnie podłączony jakikolwiek regulator?. Jak kiedyś widziałem u znajomego takiego chińskiego Crossa to mimo że nie miał świateł to regulator był podłączony do stojanu
Są na allegro często regulatory do wiertarek, świateł, spawarek - w większości oparte właśnie o ten układ - zmontowane, ale zazwyczaj bez obudowy. Cena...no czasem zbójecka :) Najtaniej to w sumie samemu poskładać.
Zapłon ma osobną cewkę,niemiałem tylko świateł.
Skoro światła są z akumulatora, to nie może występować rezystor świateł, a jedynie rezystor automatu ssania. Regulator napięcia musi być odpowiedniego typu (tzw. "dwufazowy"), nie można przypadkiem założyć regulatora przeznaczonego do instalacji ze światłami z alternatora. Tak samo stator musi mieć jedno uzwojenie ładowania (bezmasowe), nie można założyć...
Czyli rozwiązaniem może być "Regulator świateł dziennych" opublikowany w Praktycznym Elektroniku nr 9/1993, płytka nr 087. Podpowiedzieć mogę, że można zmienić tranzystor na nowszy, który będzie się mniej grzał nawet sterując żarówkami halogenowym H4. Przecież tak działają modulatory mocy 30% w środku jest proc i 2 mosfety P a nie N. Po co komplikować...
Witam, mam problem z połączeniem świateł, z silnika wychodzi 5 kabli, kupiłem regulator napięcia na 5 pinów, które kable mam podłączyć? Silnik 125 loncin leżący Kable jakie wychodzą z regulatora to : Czerwony żółty różowy zielony i czarny A z silnika do regulatora fioletowy zielony różowy niebieskie 2 Pozostałe kable to żółty biały czarny zielony oraz...
Pozdro. Pozostaje do sprawdzenia mostek diodowy oraz regulator napięcia.
Sprawdź czy żarówka sztywno siedzi w gnieździe i w lampie. Często bywa tak że oprawa gniazda jest trochę luźna w lampie i od drgań podczas jezdny przepala sié akurat prawie zawsze Żernik od krótkich świateł. Regulator nie może być uszkodzony bo gdyby tak było to spaliłaby się też pozycja z tyłu podświetlanie zegarów itd.
Tak podpinam sie , w moim poście nic nie wymyślono ,żona tak jeździ , moje doświetlanie halogenami działa, a ja podejrzewam u siebie wymienione lampy na inne ale to tylko gdybanie. Czy idzie jakoś permanentnie obejść ten błąd ? Może ktoś ma z tym wiedzę lub wie jak vagiem dojść do tego bo w opcjach świateł udało się tylko wyłączyć/ włączyć halogeny...
Aha, odnośnie nie działającej elektryki, sprawdź złącza pod czachą czołową. Tam gdzie idą wszystkie wiązki od manetek, świateł, regulatora, itp oraz sprawdź czy akumulator jest zmasowany z silnikiem i ramą.
Witam A masz schemat instalacji ? A masz akumulator ? jest napięcie za regulatorem ? A stacyjka łaczy ? Pozdrawiam
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Zabiłeś regulator
Kontrolką ładowania steruje regulator od ładowania akumulatora. Trzeba go podmienić i sprawdzić czy problem zniknie. Taki regulator nie powinien być drogi.
regulator napiecia jest na alternatorze od tylu
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
Na kablu żółtym powinno być zasilanie świateł poprzez regulator. Posprawdzaj dobrze prądnicę i kable.
Ustawić regulator podświetlenia na maksimum jeśli takowy jest.
Wyjmowałeś silnik do wymiany cylindra? Napięcie na instalację świateł zasilanych z alternatora jest napięciem przemiennym, ustaw miernik na pomiar napięcia przemiennego i sprawdź czy na pinach 1 i 2 regulatora masz napięcie. Sprawdź przełącznik świateł, bo z czasem potrafią się stopić lub skorodować.
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy wyższych obrotach, rzędu 5–7 kRPM, przy wyłączonych światłach. Jeżeli napięcie wzrasta znacznie ponad 14.5 V, to oznacza że regulator napięcia nie działa prawidłowo (brak działania ogranicznika napięcia). Jeżeli napięcie zatrzymuje się na określonym poziomie, a napięcie zwiększa się po włączeniu świateł, oznacza...
Dokładając akumulator 12V ten regulator podłączasz do akumulatora i on już odpowiednio go ładuje.
Z pominięciem kierunków,świateł,regulatora i jeżeli to możliwe to stacyjki (chcę zobaczyć czy moto jeździ wiem że długo nie pojeżdżę bez ładowania ).
Witam, np. rozwiązanie z jedną cewką zasilającą ładowanie i światła. W przypadku zasilania dwoma cewkami, zasilanie świateł podłączamy do górnego prawego pinu w regulatorze likwidując jednocześnie połączenie tego pinu z ładowaniem. Rysunek znalazłem gdzieś na elektrodzie.
. Stabilizatora żadnego nie dawaj, pogorszysz ładowanie które i tak nie jest najlepsze (czytaj niewystarczające), zwłaszcza że trzeba jeździć na światłach. Można dać regulator równoległy a w zasadzie ogranicznik napięcia aby nie przeładować aku, choć to ostatnie jest prawie nie możliwe dla tej słabiutkiej prądnicy.
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
To jest układ do regulatora położenia świateł w samochodzie (ford escort 94)
Corsa regulator świateł , cały czas kręci silniczek Płytkę z elektroniką kupię. Lub gdzie?
W odbłyśniku jest takie plastikowe U, musisz wsunąć w nie kulkę regulatora, dopiero potem przetnij opaskę
Regulator prawie nowy. Ma niecały tydzień. Nie koniecznie musi być sprawny. Należałoby sprawdzić Uwe./Uwy. regulatora.
Ale u mnie jest tak i biały i zółty idzie do regulatora bo światło stopu jest z akumulatora? A światło główne (mijania i drogowe) jak u ciebie jest zasilane? Regulator prawidłowo ogranicza napięcie w tym obwodzie? lecz ładowania dalej nie ma Jak to stwierdziłeś? Obudowa regulatora jest umasiona? Ujemny biegun akumulatora w pewny sposób połączony z...
Sory ale mnie nie było i nic prawie nie robiłem. Wczoraj tak poszedłem do garażu na chwile. Odłączyłem regulator napięcia. Patrzę a tu światła są :)) Moje pytanie czy przez regulator mogłem nie mieć świateł?? Regulator jest do wymiany... ??
Ten kabel który idzie od przełącznika to chyba u mnie ten kabel koloru zielono-niebieskiego który był za pomocą złączki podpięty do kabla zielono czerwonego z regulatora i światło przód działało
Ale chwila, tam masz po dwie takie żarówki w przodzie? Tam były 35/35W czy 25/25W fabrycznie? Jeśli te mocniejsze, to problem może tkwić w statorze o osłabionej wydajności. Co się stanie gdy na przodzie będzie podłączona tylko jedna żarówka? Regulator nie będzie obcinał świateł?
Sprawdził bym ładowanie,objaw migających świateł-uszkodzony regulator.
Pytanie zasadnicze, czy stator posiada uzwojenie jednofazowe z odczepem, czy "dwufazowe" (cewka bezmasowa)? Uważam że schemat ze zdjęcia może wprowadzać w błąd. Po pierwsze, jeśli jest standardowe uzwojenie jednofazowe, to światła są zasilane z alternatora z przewodu żółtego i tylko w taki sposób można je podłączyć. Po drugie, jeśli jest uzwojenie bezmasowe,...
Tam masz zabytkowe rozwiązanie alternatora i sposobu w jaki ładowany jest akumulator (brak regulatora napięcia dla akumulatora, prąd ładowania zależny od położenia wyłącznika świateł). Przyjrzyj się w jaki sposób wyłącznik świateł przełącza regulator napięcia (AC) pomiędzy uzwojenia statora. Sprawdź czy wyłącznik jest sprawny, czy wszystkie połączenia...
Witam podłączyłem przez przypadek odwrotnie akumulator, spalił mi się regulator napięcia. Motor odpala ,lecz nie ma świateł ani sygnału. Kontrolki tylko się żarzą. Co mogło się jeszcze spalić, że tak się dzieje?
Problem w ustawionym na minimum regulatorze iluminacji przyrządów pokładowych.
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Szczegóły jakieś? Podaj model, nazwę, parametry regulatora i silnika. Dlaczego zdjęcia w odbiciu lustrzanym? Za słabe światło i rozdzielczość niewiele można odczytać.
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Prawdopodobnie regulator ładowania do wymiany.jeśli alternator jest w 100%sprawny.
Witam, Taki układ może bardzo zakłócić pracę systemu kontroli świateł, ponadto wprowadza zakłócenia . Miałam podobny przypadek z moim C4. Montaż świateł dziennych Philipsa rozwiązało sprawę. Dodano po 2 Oczywiście kontrolę można wyłączyć.
W moim poldrowerze /1994/ mam po lewej stronie obrotowy regulator wysokości światel mijania. Nie dziala. Rozebrałem i doszedłem , że nie ma w przewodach żadnego płynu. Jak to napełnić? Są metalowe śrubki 2-jki ale bez nacięć na wkrętak w sumie 4 sztuki- po jednej na regulatorze reflektora i 2 na siłowniku- jak je odkręcić? oraz jak uzupełnić płyn?
Witam, pomogło? bo u mnie jest to samo i nie chcę, żeby silniczki się spaliły
Bo zapewne skuter fabrycznie ma instalację ze światłami z akumulatora. W Zippach takie rozwiązanie było stosowane od dawna w wielu modelach. Teraz jest założony stator na instalację ze światłami zasilanymi z alternatora (silnika) i to nie działa z regulatorem „dwufazowym” powodując obciążenie statora. Należy kupić właściwy stator, biorąc...
Lekkie przygasanie świateł obserwowałem również w Fordzie KA z 2001r, działo sie tak jak szybko wcisnąłem pedał gazu. Uznałem, że jest to normalne zjawisko. Po prostu regulator tak cyrklował zasilanie przy zwiększaniu obrotów.
Witam, posiadam zestaw halogenowy 5x 12V20W zasilany transformatorem zalewanym 230V/12V 16,6A MAX 200W - jest możliwość wpięcia w ten zestaw regulatora jasności? - halogeny dają zbyt intensywne światło do moich wymagań.
Witam, mam skuter Romet 777 i mam z nim następujący problem jakim jest brak świateł przednich. Podłączałem już różne regulatory napięcia i jedne paliły mi żarówki a inne np. z Kingway'a dawały za słabe napięcie. Na Tym regulatorze z Kingway'a ładowanie było ok. 12,50V a na żarówce ok. 1V . Gdzie może leżeć problem w niedostarczaniu wystarczającego prądu...
Proszę o poradę w kwestii zbudowania jak w temacie, regulatora - ściemniacza do świateł led podłączonych do transformatora 12V AC 100W. Z góry dziękuję za pomoc.
Wczoraj na próbę zamontowałem czujnik w tej puszce ale na bocznej ściance. Niestety jest to pod daszkiem i mimo skreocengo regulatora to światło się za wcześnie włączyło. Ale też się obawiam że jak przeloże na dekiel będzie za jasno i się pętla zrobi :(
Jeśli nie ma skośnookich ksenonków, to na 99% żródłem zakłóceń jest... wyłącznik świateł. Do środka wbudowany jest kluczowany regulator podświetlenia zegarów. Jeśli mam rację - to ściemnianie/rozjaśnianie zegarów powinno wpływać na zakłócenia. Wiele lat temu rozgryzałem to i o ile pamiętam to dorzuciłem tam jakiś dławik i kondensator. Niestety danych...
Mam takie pytanie.. Czy w prądnicy jest jeszcze jeden oddzielny regulator do świateł? Czy do świateł i do regulacji ładowania jest tylko jeden wspólny regulator?
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Za moich czasów to się albo spawało, albo były złącza w rodzaju 3M Fibrlock - obrabiane mechanicznie, ale bez żadnego tam wygrzewania. Co to złącza, że wymagają wygrzewania ?
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Prawdopodobnie jest tak, jak pisze kolega leonov, plus jest stały, a po włączeniu świateł podawana jest masa. Jeśli podświetlenie przycisków można regulować razem z podświetleniem licznika czy radia, to jest prawie pewne, że tak jest. Dodatkowo ta masa może być kluczowana PWM, ewentualnie jakiś regulator liniowy. ( starsze auta, tylko wtedy często regulacja...
Witam, takich tematów było mnóstwo np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Na zdjęciu widać, że regulator zabity opiłkami. U mnie w peugeocie 306 2.0 HDI 90KM, był tylko błąd P0230 - za pomocą interfejsu ELM327. Sitko też było zabite na regulatorze. Zgasł na światłach, bez możliwości odpalenia. Po odłączeniu klemy odpalił i później znów zgasł. Jako, że samochód był mi pilnie potrzebny zerwałem sitko i samochód pracował bez...
Postojówki są zasilane z akumulatora (pisali o tym koledzy!) więc ich brak nie nie powinien mieć związku z miganiem świateł głównych. Akumulator i instalacja do sprawdzenia. Stabilne obroty biegu jałowego to podstawa braku "dyskoteki" świateł. Ostatnią możliwością jest uszkodzenie regulatora napięcia lub tylko jego połączeń z instalacją. Było to opisywane...
mam problem w Ficie Panda z 2005r. Silniczki (prawy i lewy) dziwnie bo bez potrzeby pracowały po czym zamilkły jednocześnie. Pytałem na innych forach ale jak się dowiedziałem to trzeba wymienić cały reflektor. Może ktoś wie i podpowie jak je naprawić. Sterowanie na tablicy zegarów wydaje się działać, pokazuje stany 0 1 2. Silniczki milczą i nie wiadomo...
To będzie bardzo podobny schemat instalacji jak w Twoim traktorku. Ten, który darłeś w pierwszym swoim poście to zupełnie co innego i nie sugeruj się nim. http://obrazki.elektroda.pl/7211030600_1... Czerwony to ładowanie, ale po drodze jest jeszcze dioda lub regulator, trzeba sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Działanie świateł nie świadczy...
nie to jest tak, po podłączeniu regulatora do wyjścia na światło ,to znaczy REFLEKTOR wyjście + z regulatora które ma iść na akumulator w to miejsce podłączasz zasilanie przetwornicy bi lub xenon ,ale jest jeden warunek nie wszystkie przetwornice mają taki sam przedział pracy napięć,chodzi oto że na wolnych obrotach z regulatora będzie wychodziło napięcie...
regulator świecić światło światło światło wsteczne dodatkowe puszki światło zamontować światło
gniazdo tłumić zgrzytanie laptopa uszczelnić antenę
rieju schemat program pocztowy windows
Krups EA81 - Ciągłe sygnalizowanie czyszczenia Regulator napięcia do alternatora Delphi w Opel Astra G 1.6 1998