Sam sterownik świec (czy jak ty to nazywasz przekaźnik) działa ci prawidłowo, co najwyżej problem w sterowniku silnika lub kablach. W pierwszym moim poście masz link do mojego tematu, jest tam załącznik z opsiem tych przewodów. Sterownik świec ma 4 cienkie przewody: Pin 1. Przewód różowy +12V połączony z wtyczką pompy wtryskowej pin 2. Na tym przewodzie...
Może to Ci w czymś pomoże (K25 - przekaźnik czasowy świec żarowych). Sprawdź jeszcze czujnik temperatury płynu chłodzącego. Po wypięciu wtyczki z niego świece powinny grzać cały czas.
Witam, uważam, że trzeba wymienić padnięty czujnik ,może on powodować ciągłe włączanie grzania świec, a jeśli to nic nie da ,to pewnie przekażnik się blokuje i daje cały czas napięcie, a tak nie standardowo, awaryjnie, to można założyć ręczny wyłącznik grzania świec, po odpaleniu silnika wyłączyć dopływ prądu do świec, aby uniknąć ich spaleniu, pozdrawiam...
Temat przeniesiony na inne / bardziej odpowiednie dla tego problemu forum. Link: http://volvoforum.pl/topics171/przekazni...
A jak się maja świece żarowe nie grzeją cały czas bez względu na temp. silnika? Wyrzucił jakieś błędy po podpięciu kompa?
Dzięki Zygmunt, dużo mi rozjaśniłeś w tym temacie i jest tak jak piszesz. Ale jeszcze takie pytania 1. świeca grzeje cały czas nawet jak przełącznik 3-pozycyjny jest na środku 2. przełącznik 2 pozycyjny redukuje obroty, ale moim zdaniem za dużo. Silnik ledwo pracuje a kontrolka (mam zieloną i niebieską) niebieska ledwie się żarzy, z opornika zaczyna...
sprawdź DOKŁADNIE czyt. DOKŁADNIE przekaźnik świec.
może ci świece żarowe cały czas grzeją na maksa (nie chodzi o dogrzewanie)
W stacji obsługi powiedzieli mi że przy uszkodzonym czujniku temperatury świece grzeją cały czas.
Zrobić "COŚ" żeby świece grzały cały czas ??zrób "COŚ" i poszukaj lepiej innego lekarza do tego auta
przekaźnik od świec sklejony. na jakie podstawie twierdzisz ze świece grzeją cały czas świeci się kontrolka od świec czy sprawdzałeś czy prą na świecach jest cały czas
Zakładasz zaślepkę świece grzeją cały czas, zdejmujesz grzeją normalnie ? w sterowniku jeszcze nie robiłeś EGR off ?
Omega TD ma rozłączyć grzanie świec jak jest ciepła. Ludki stosują jakieś wynalazki z Alledrogo które powodują, że świece grzeją cały czas - jak już pompa klęka.
Witam, po włączeniu zapłonu około pół minuty świece żarowe przestają grzać, jak się odpali silnik to świece grzeją cały czas, alternator jest sprawny, przekażnik świec podmieniony i nic nie zmienia. Po odpięciu świec ładowanie jest w normie, a tak na poziomie 12v, gdzie dalej szukać przyczyny ciągłego grzania świec?
rocznik jest 2005. Świece grzeją cały czas, nawet po nagrzaniu. Czujnik temperatury chyba pokazuje dobrze, jak się nagrzewa kreski na liczniku pojawiają się. Czujnik zewnętrzny w lusterku również. A brązowy przekaźnik, nigdzie go nie widziałem.
Używane alternator jest uszkodzony (bardzo często w tym silniku pada - trzeba wymienić mostek diodowy o nr arc2020) oraz cały czas grzeją świece żarowe - stąd siada napięcie podczas pracy.
Kurde, w tym aucie roi się od różnych drobnych usterek. Skoro przygasają światła to jakiś problem z ładowaniem albo włącza się duży odbiornik. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to zacierający się alternator. Dużym odbiornikiem są świece żarowe i pompa od ABS. Częsty problem to uszkodzenie sterownika od świec lub brak styku z czujnikiem temp. To powoduje,że...
Witam Posiadam taką nagrzewnicę. Również chciałbym ją uruchomić bez sterownika. Pytanie tylko, jak wysterować świecę, ma grzać cały czas? - bo chyba tylko na początku do rozpalenia. Wtyczka od świecy jest osobno - taka biała - widać ją na drugim zdjęciu. Pozdrawiam, Piotr https://obrazki.elektroda.pl/6561090100_... https://obrazki.elektroda.pl/5197178600_...
świece powinny być wg katalogu do tego modelu(dowiedz się w sklepie) po odpaleniu świece mogą grzać jeszcze ok 3 minut ale może skleja się przekaźnik świac i grzeją aż się przepalą Swiece nie mają prawa grzać dłużej jak 20 s. po uruchomieniu silnika. Sprawdź ile czasu grzeją twoje świece. Takie świece grzeją cały czas a nie pulsacyjnie. Pozdrawiam.
W golfie GTD po odpaleniu auta świece grzeją cały czas powinny się po około 30 sekundach rozłączyć, jest tam zainstalowany przekaźnik zespolony nr 120 odpowiada za pracę silnika i grzanie świec potrzebuję opis pinów w tym przekaźniku, zawiera 15 pinów na jednej stronie ma 9 pinów a na drugiej 6 Proszę zapoznać się z tym tematem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php...
Teraz przerabiałem identyczny temat, drabinka wstawiona z dolnym zasilaniem/powrotem, no i jest potężny problem zmusić ją do grzania. Nikt nie wie o co chodzi i czemu tak się dzieje. Odpowietrza się bez trudu, ciśnienie jest duże, a mimo tego nie chce grzać, dopiero spuszczenie do wiadra kilkudziesięciu litrów powoduje to, że zaczyna grzać i już grzeje...
hmm, aż tak dużo to ich nie ma i też myślałem że to może być to.Jednak jak bym odpioł czujnik temperatury i świece zaczeły by grzać to na 100% odpali na dotyk.Wiec jednak paliwo musi mieć.Nie wiem czy mówiłem ale był w nim uszkodzony czujnik temperatury i świece grzały cały czas,może sie przyzwyczaił i teraz bez świec nie chce odpalać?Może głupio gadam...
należy sprawdzić czujnik temperatury silnika (ten od sterownika świec) w tym modelu świece są zasilane do momentu nagrzania silnika do około 40 st . cel. jeśli czujnik padnie świece mogą grzać cały czas.
W lublinach po odpaleniu zimnego silnika przez długi czas wystepuje dogrzewanie świec żarowych sterowane czujnikiem zamontowanym na obudowie termostatu patrząc na silnik od strony akumulatora. jak przewód jest zerwany a często się zdarza to świece grzeją cały czas i z łaowania nici bo ci zuzywają mase prądu . sprawdź ten kabel lub zmierz ładowanie po...
Każda ze świec pracuje na napięciu ok. 1,7 V, (reszta odkłada sie na opornikach pomiędzy świecami). Jeżeli przestanie grzać którakolwiek świeca, przestaje grzać cały układ. Większa filozofia typu "schemat" potrzebna nie jest - wystarczy zmierzyć spadek napięcia na każdej ze świec, żeby wykluczyć usterkę. Przerwa na którejkolwiek świecy unieruchomi cały...
Wszystkie razem świece biorą około 60 A , ten 30 A bezpiecznik to karzełek. Jeżeli sie nie mylę , to ten przekaźnik ma również wejście z czujnika temperatury silnika , odepnij to wejście i świece powinny grzać cały czas , tak sprawdzisz prawidłowośc działania przekaźnika świec żarowych!
Proponuję zacząć od sprawdzenia czy rzeczywiście zasilanie na świece jest podawane cały czas (w co raczej wątpię). Jeśli jest to rozwiązane podobnie jak w VW Golfie to czujnik temperatury jest potrzebny sterownikowi świec żarowych do stwierdzenia jaka jest temperatura silnika i w zależności od niej uruchomić świece na odpowiedni czas lub nie uruchamiać....
To jak długo świeci kontrolka ma niewiele wspólnego z tym jak długo grzeją świece. Cały temat to takie bzdety że się tylko w kosz nadaje. Zamykam.
Sterownik jest za plastikową nakładką,z boku,mniej więcej w miejscu gdzie pasażer trzyma stopy.Najczęstsza przyczyna jest to że sterownik nie rozłącza świec,grzeją cały czas.Ale uwaga-włączamy kluczyk w stacyjce,nie uruchamiamy silmika-świece wyłączy.Jak odpalimy-nie wyłączy.Radzę sobie w ten sposób że odcinam przewód niebieski z białym pasmem zaraz...
świece grzały się jakieś 25-30 sekund a stare jakieś 5-6 sekund dlaczego tak jest? Tego nie wiesz. To świeci się kontrolka. Musisz sprawdzić dwie rzeczy. Podłącz jakąś kontrolkę bezpośrednio pod świecę i sprawdź jak długo jest podawany prąd na świecę. Po drugie wykręć świecę i podłącz do prądu. Sprawdź w jakim czasie cała się rozgrzeje.
Mój temat rozwiązany. Przekaźnik od świec się zespawał i cały czas świece grzał.
Posiadam starsze ogrzewanie postojowe eberspacher D1l 24V, i mam następujący problem: po podłączeniu zasilania załącza się piec, chodzi ciągle, nie reaguje na wyłącznik .Świece grzeje cały czas, wentylator chodzi, ale do pompki paliwowej nie dochodzą żadne sygnały. Żeby go wyłączyć muszę odpinać wtyk z zasilaniem. Do tej pory ogrzewanie pracowało normalnie....
Witam, mam mały kłopot ze swoim golfem III - 1,9 TDI 90 KM, 96r. Przestały mi się grzać świece, chwile tak jeździłem bo palił, z biegiem czasu coraz gorzej aż nie odpalił. Wymieniłem czujnik temperatury i bezpiecznik świec żarowych, i same świece również. Objawy: przychodzę rano do samochodu i nie pali, kręci kręci jakby nie miał siły i kopci na biało....
Takie częste włączanie i wyłączanie skróci żywotność świec. Grzeją normalnie cały czas pełną mocą. Na warsztacie jak odpalam różne diesle to czuć kiedy przestają grzać świece, niektóre dopiero po kilku minutach, bo od razu wtedy zaczyna capić z wydechu.
Witam, mam instalację solarną i wszystko działa, chcę wyjąc parę rurek z kolektora i w to miejsce wstawić świece żarowe. Czy toś próbował grzać świecami żarowymi wodę? Czy ktoś wie jak nimi się steruje? Czy mogą grzać cały czas?
Podałeś 2 schematy, jeden do DTL bez turbinki i drugi DT z turbinką. Jeśli bazujesz sie na DT to sprawdź przekaźnik K79 on ma się włączyć gdy zacznie ładować, wtedy zgaśnie kontrolka na desce . Symbol na schemacie INS oznacza instrument czyli licznik. Troszkę logiki. Poza tym nie wiem czy alternator nie ładuje czy tylko lampka nie gaśnie a to duża różnica....
Dzięki. Problem wydaje się rozwiązany. Świece żarowe cały czas dostawały prąd i grzały. Winą prawdopodobnie był przekaźnik świec żarowych. On też cały czas grzał. Niestety dziś go rozebrałem, ale źle poskładałem i spaliłem. Więc teraz w ogóle nie grzeje świec. Problem nadal jest taki, że wszystkie przypadki są odwrotne do mojego. Wszyscy piszą, że nie...
Witaj, Sprawdź probówką czy świece żarowe cały czas się nie grzeją. Może być tak, że uszkodzony jest czujnik temperatury na głowicy, który nie wyłączy świec i wózek traci moc.
Kiedyś w warsztacie samochodowym widziałem taki patent, aluminiowy podest z dwoma rosyjskimi świecami żarowymi (mogą grzać cały czas). Dużo prostsze rozwiązanie i bezpieczne.
właśnie świece sprawdzałem. już wszystko zrobiłem błędy nie wyskakują. tylko po odpaleniu silnika świece się grzeją cały czas a kontrolka nie świeci. kontrolka włącza się przy zapłonie tak jak powinna później gaśnie i odpalam silnik a świece dalej się grzeją
Witam Po podłączeniu tak jak na schemacie nic się nie dzieje ale jak podałem masę na przewód 4 sygnał z rozrusznika przekaźnik zaczął cykać świece dostały prąd tylko że kontrolka się nie świeci i świece grzeją się cały czas Pomocy co dalej
Witajcie. Dysponuje ktoś może opisem przekaźnika ME-150? http://obrazki.elektroda.pl/1481410100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3241060100_1... Podpiąłem go zgodnie ze schematem, który znalazłem od innego identycznego i wszystko działa super, ale mam problem z zaciskiem 50 czyli sygnał startu silnika (z rozrusznika)....
Jak świece by grzały cały czas nawet na ciepłym to padły by mi po miesącu (jestem kurierem). Kontrolka zapala się za kazdym razem to fakt. Ale podłącz żarówkę pod świece to zobaczysz kiedy grzeją. Dlatego ,że źle palom na ciepłym zakłada się dodatkowe oporniki do czujnika temperatury. Po tym zabiegu grzeją cały czas. Potem jest super. Ale - świeczki...
Witam ponownie... Jest tak jak pisałem wcześniej. świece grzeją na zimnym silniku. idzie prąd na wszystkie 4. grzeją około 12 sekund +-. Cały czas wywala błąd: przekaźnika świec, czujnik temp zasysanej, i egr. wszystkie te podzespoły podmieniane po 2 x dla pewności. Skąd te błędy? jest ktoś mądry z okolic Chełma co jest w stanie to ogarnąć?
mam takie pytanie zwiazane z webastem> czy swieca grzeje cały czas pracy webasta , czy tylko podczas startu >> ??
Posiadam stacje parową Tefal GV7550 Problem polega w tym że po włączeniu do sieci stacja parowa zaczyna od razu grzać wodę pomimo że nie wciskam przycisku ON/OFF kontrolki się nie świecą i tak grzeje cały czas aż do momentu wyrzutu pary przez zawór bezpieczeństwa dodam że to już któryś raz z kolei się tak dzieje przedtem pomagało włączenie i wyłączenie...
Problem polega na tym, że przy pzrekręceniu stacyjki rano świece nie grzeją. Jak auto juz odpali to świece cały czas grzeją. Przekaźnik świec juz podmieniany ze sprawnego samochodu. nic to nie zmieniło. Gdy na włączonym zapłonie steruje sie podgrzewaniem z poziomu komputera to wszystko działa. Co moze być nie tak?? Co ma wpływ na załączenie swiec podczas...
Ja np . wykręcam wszystkie świece i sprawdzam na stole pod prostownikiem .Wtedy widzę która , w jakim czasie i czy cała jest czerwona ,czy tylko grzeje część świecy. Robię tak dlatego , że kiedyś zapłaciłem za CHAMPIONY kupę kasy i po pewnym czasie miałem objawy jak u ciebie ,jedna padła po krótkim czasie użytkowania. Świece zawsze wykręcam i wkręcam...
To, że świece cały czas grzeją wskazuje na błąd / uszkodzenie sterownika. Radziłbym podjechać na VAG (komputer) i zczytać błędy.
Ile na minusie i nie grzeje??? Bo jak jest np -5 to świece nie muszą grzać a wentylator też chodzi cały czas jak odepniesz czujnik temperatury czy komp zewnętrzny widzi prawidłową temperature czy tylko wskaźnik???
Sprawdź żarówkę w desce. Poza tym świece grzeją jeszcze w czasie pracy silnika dopiero po czasie układ je wyłączą A alarm wytnij 1.Żarówka sprawna. 2.Świece grzeją się cały czas powtarzam cały. 3. Chcąc wyciąć alarm musze wiedzieć gdzie jest całkowicie jego komputer a tego nie wiem i dlatego prosze o pomoc na pewno ktoś już to robił. Powtarzam to jest...
Jaki masz model płytki?
świece żarowe nie mogą grzać cały czas !!! jeżeli tak jest to masz przepalone świece po kilku minutach pracy silnika a nawet jedna minuta wystarczy a czasami mniej zależy od świecy przy pracy ciągłej. na schemacie masz świece 20/22 - 26 i przekaźnik 2/14 i one nie mogą grzać cały czas ale świece 9/26 -29 i przekaźnik 2/74 na zimnym silniku mogą grzać...
Same świece pomierzyć, sprawdzić czujnik temp. silnika, i przekażnik świec. Lub cały moduł grzania do wymiany. Tam jeszcze chyba są grzałki cieczy chłodzącej?
zaawansowana technologia. Samoróbka jakaś. Mam schematy, nigdy nic takiego, nie było to fabryczne wyposażenie. Miałem Mercedesa 180. Elementem grzejnym świecy żarowej był drut oporowy. Obecnie, są wyrafinowane spieki ceramiczne i sterowanie elektroniką. Grzeje tyle ile potrzeba i to bardzo szybko. Ot i cała tajemnica.
Jak silnik złapał juz około 80-90*C to świece się nie włączają. Zdejmij kable z czujnika, to będą grzały cały czas.
Witaj kolego ! Przedewszystkim mam parę pytań ---jakie sa zainstalowane odbiorniki w aucie i jakiej łącznej mocy one są ? Jeśli to jest diesel może być że nie wyłącza się grzanie świec i grzeją cały czas w czasie jazdy --wtedy doładowanie tego akumulatora jest za małe. Łączna moc odbiorników zainstalowanych nie może przekraczać mocy alternatora ---jeśli...
Witam Ale od czasu do czasu, jak kluczykiem przekręcę na grzanie świec to cała tablica gaśnie. . To wszystko świadczy o złym styku przykładowo na klema-akumulator,masa nadwozia,masa silnika.Dodatkowo sprawdź czy wychodzą napięcia ze stacyjki (po kluczyku +15).Kontrolka z żarówki do ręki i dojdziesz do problemu.
Problem polega na tym że grzeją cały czas, aż uszkodził się styk bezpiecznika 70A. Wykluczyłem przekaźnik świec poniewaz dostaje sterowanie cały czas Kontrolka świec na konsoli gaśnie a świece grzeją nadal poczym wyłączą się na moment i znów grzeją. Czy ktoś miał podobny problem Pozdrawiam
Ale ja wiem że można zamienić na zwykły przekaźnik ale sterownik pobiera wskazania temperatury silnika i na tej podstawi są włączane świece żarowe lub nie i dochodzi jeszcze opcja czasu grzania świec a jak wstawię przekaźniki to będzie mi grzał cały czas. Tak ja uważam jak się mylę sprostujcie i wytłumaczcie.
Rozumiem że podczas próby odłączyłeś amperomierz od strony instalacji ? Na 90% uszkodzona stacyjka. U mnie stało się tak że stacyjka się już wytarła i kluczyk cofał się bardziej niż powinien zwierając drugą stroną styk do świecy żarowej. Świeca żarowa jest podpięta przed amperomierzem (bezpośrednio do plusa akumulatora) zatem wychylanie się amperomierza...
Po wymianie świec na Boscha niestety bez zmian :( Sterownik nadal wyrzuca błąd numer P0380 a po odpaleniu samochodu mruga świeca żarowa.... Czyżby sterownik silnika uległ uszkodzeniu? Dodam że na pracującym silniku kasuje błąd P0380 i znika na kilka sekund po czym powraca. Co jeszcze mogę zrobić? Dodano po 2 Jak odłączę wtyczkę od świec żarowych to...
Witam. Posiadam Sprintera 310d silnik 2,9. Problem jest taki że kontrolka od świec żarowych się nie zapala(żarówka wymieniona). Było tak od kiedy go kupiłem, po wstepnych oględzinach okazało się że nie ma sterownika do świec (tego koło akumulatora), kupiłem sterownik podłączyłem, mimo tego kontrolka dalej nie zapala się, sterownik (przekaźnik) koło...
Właśnie o to chodzi ze nie usterka bo one faktycznie cały czas grzeją
Świece grzeją bardzo szybko.nie cała sekunda i są już czerwone.czas grzania wydłuża się w zależności od temperatury otoczenia. Temat czujnika temperatury jest właśnie dziwny.gdy auto stało w garażu i zapalalo to odpinajac czujnik temp. Już nie mogłem uruchomić auta. Robilem to po to aby sprawdzić czas ogrzania świec.nic to nie dało nadal czas był taki...
Witam mam mały problem z Audi 100 2,5TDI z 1993 Roku. Mianowicie chodzi o to ze po urwaniu paska rozrządu od pompy auto nie odpali. Założyłem nowy pasek po uprzednim ustawieniu wszystkich znaków i nic . Elelktryka moim zdaniem jest w porządku. Pompa raczej działa normlanie bo po odkreceniu wtryskow paliwo normlanie wylatuje. Sekcje na pompie też są...
Problem spotykany w większości VW i Skodach, jedynym sposobem jest odłączenie czujnika temperatury świec, wadą tego jest świecąca cały czas dioda grzania świec, ale auto pali elegancko. Pozdrawiam.
wszystkie czujniki temperatury jakie są w tym samochodzie sprawdzone o 7.00 dziś rano widzą prawidłowo temperaturę 12-15 stopni. a rozrząd sprawdzony i jest ok. Ja bym stawiam na komputer ponieważ, dlaczego nie podgrzewa świec podczas włączenia zapłonu a podczas kręcenia i jak już odpali świece cały czas grzeją
Witam, agregat carrier genesis b50 bi temp nie chodzi jeden wentylator, świece żarowe na silniku diesla grzeją cały czas nawet na zasilaniu elektrycznym, piszczy sterownik ten na zewnątrz. Chłodnia chłodzi ale tylko jedna komora. Gdzie szukać usterki bezpieczniki sprawdziłem - OK Dzisiaj była próba odpalenia diesla - niepowodzenie, ale przestało piszczeć....
Witam, Mam problem z ogrzewaniem Eberspacher B1LC compact. Model 20 1761, 12V, odpalane mini włącznikiem z potencjometrem. Nr sterownika 25 1976 51 00 02. Ogrzewanie działało do czasu przepalenia się świecy żarowej. Po wymianie świecy ogrzewanie nie daje znaku życia. Po włączeniu tylko świeca żarowa się grzeje, pompa i wentylator nie pracują. Sprawdziłem...
Witam. Mam problem mianowicie brak plusa na pompę. Jak podam plusa to chodzi tylko, że i świece cały czas grzeją. Czegoś brakuje. Tylko nie mogę nigdzie schematu znaleźć. Czy miał ktoś taki problem?
Obrotek już chodzi. Były zamieszane kable wychodzące z altka do złącza. Założyłem oryginalny przewód i jest ok. Ale narodził się następny problem cały czas grzeją się świece żarowe. Narazie rozłączyłem je przekaźnikiem podając na niego sygnał z altka. Tylko zastanawia mnie co będzie jak temperatura spadnie( zimą) , czy silnik będzie równo pracował i...
A ja cały czas się zastanawiam, o jaką przepustnicę Wam chodzi....
Cały osprzęt jest oryginalny, także z kołem pasowym na alternatorze nic nie robiłem.. Grzanie świec wykluczone, odłączyłem cały przekaźnik. Rezystancję mierzyłem, żeby sprawdzić, czy aby dobra masa jest, bo ona była dorabiana przy przełożenia silnika... Prądów nie mierzyłem, bo boje się zwykłym multimetrem mierzyć, żeby mi się nie spalił. Myślisz, że...
problem dotyczy renault laguna1 1996r silnik 2,2dt G8T.Gdy jest zimny nie mogę zapalić ,łapie i gaśnie po kilku kręceniach zapali puszczając kłąb czarnego dymu.potem mogę zgasić i zapala od strzała .Zaczęło się od tego że pewnego styczniowego ranka nie odpaliła,brak grzania świec żarowych kontrolka grzania cały czas migała i gasła po około 2 min,więc...
Witam! Mam taki mały problem przekaźnik świec żarowych nissan-a almery 2.0 diesel 95r nie chce sie wyłączyć cały czas jest podawane napiecie 12V na przewodach wzbudzających ten przekaźnik co powoduje żę świece są cały czas grzane i dzieki temu rozładowuje mi akumulator. Co jest odpowiedzialne za wzbudzanie przekaźnika świec żarowych?? Przekaźnik jest...
Witam Renault Trafic 1.9 dCi 75kw 2001r .Świece nurnikowe(podgrzewacz płynu ) grzeją cały czas po przekręceniu kluczyka bez przerwy grzeje się bezpiecznik i często przepala nawet gdy silnik osiągnie temp pracy grzałki dalej mają napięcie .Pytanie Co odpowiada za uruchomienie i wyłączenie tych grzałek ??? ,czujnik temp jest ok .Drugie pytanie na temat...
Passat TD różni się od TDi sposobem grzania świec. Przy przepalonych świecach radziłbym zmienić cały komplet.
Witam. Mam problem z Oplem Movano 2.5 CDTI 2004r. Po wymianie przekaznika od swiec oraz samych świec okazuje się że grzeją cały czas. napięcie na wyłączonym silniku i wyłączonej stacyjce to 11.2 V a na włączonym ok 12.5-13.0. Na starym przekazniku sytuacja była taka sama. nie znalazlem podobnego przypadku. Macie koledzy jakiś pomysł? Dodano po 11 dodam...
Bo może czujnik padnięty i świece grzeją non stop? Przecież można multimetrem podpiąć pod kapturek świecy żarowej i sprawdzić czy cały czas jest zasilanie na świece żarowe.Po co komputery i inne rzeczy? Moim zdaniem nie możliwe by świece żarowe ciągneły aż 80 A.Może rozrusznik robi jakieś zwarcie.Używajcie prostych metod a nie komputerów
Witam Mam dokładnie taki sam problem jak założyciel tematu. (Audi A6 C6 2.0 tdi BLB) Wszystkie temperatury w VCDS pokrywają się z żeczywistością. Wedłóg programu wszystkie czujniki sprawne i podają wiarygodne wskazania. Bez względu jaka jest temperatura (otoczenia , silnika) świece grzeją dokładnie cały czas 1.6 sekundy poniżej temperatury 10 stopni...
Podczas przekręcania kluczyka zapłonu i grzania świec wyświetla się cały ekran klimatronika e wszystkimi elementami i po pyknięciu w prawym głośniku wszystko wraca do normy. I co to jest za czujnik w kształcie skośnie ściętej rurki będący po lewej stronie radia?
Sprawdzałem i grzeją, jak odpiąłem czujnik od temperatury i auto wykrywa, że jest -40 to grzeje świece ponad 30 sekund, Jak już odpali to odpala później idealnie przez cały dzień nawet jak zimny jest i stoi powiedzmy 8 godzin, ale jak postoi noc to taki cyrk jest i ogromna chmura dymu jak na wideo.
Po odpięciu czujnika temperatury nie dzieje się nic, na listwie świec dalej nie ma "+" to napisałem w pierwszym poście. Sprawdziłem okablowanie od listwy do przekaźnika i jest ok. Po zwarciu styków 30 i 87 na przekaźniku 103 ( gniazdo nr 12 ) "+" dochodzi do listwy le wiadomo grzeje świece cały czas. Zostaje ten zasrany sterownik świec żarowych ( czujnik...
Lampa posiada panel solarny oraz dwa ogniwa 18650. Gdy w miejsce podłączenia panelu solarnego wepnę się zasilaczem, napięcie ustawiam na około 4V to bardzo grzeje się ten układ 8 nóżkowy, nie da się go dotknąć a panele led świecą cały czas, dlatego podejrzewam ten układ ze względu na grzanie się.
A zapomniałem pisać, mam jeszcze zamontowany moduł dzięki któremu przez cały rok grzeją świece. Gdzie znajde ten czujnik?
Ale oczywiście w tym wątku nie zakończono dyskusji. Ale czego Koledze brakuje? Są dwie odpowiedzi poprawne. Wstaw jak pisałem opornik Pojedź do serwisu i wgraj nową wersję softu. 1. Nikt nie potwierdził w tym wątku, że wgranie softu pomorze. Jeżeli to pomoże to zrobię to od jak najszybciej się da. Ale czy to faktycznie pomaga? 2. Wstawianie oporników...
Ssaniem steruje zawór ssania który znajduje się koło zbiornika płynu do spryskiwaczy, w linku powyżej jest całe zdjęcie opisane co steruje tym ssaniem, i ten zawór jest załączamy prawdopodobnie przekaźnikiem. A co do świec u mnie też grzeją cały czas, ale oryginalnie przy temperaturze 70 stopni nie powinny się załączać ale wtedy był problem z rozruchem...
Witam problem polega na tym: po wymianie swieć żarowych i czujnika tem. cieczy chlodzącej, dzisiaj zauważyłem że jak autko podgrzeje świece (kontrolka grzania się wyłącza) nie słychać "pyknięcia" przekaźnika. Nie wiem co to oznacza, ale mam przeczucie że samochód grzeje świece cały czas. Jeszcze zauważyłem jakby silnik wydawał jakis dziwny dźwiek podczas...
Tak objawy były podobne Dodano po 4 Chodzi o to że sprawdzając świece na stole widzimy czy grzeje ona cała,sztyft cały musi się nagrzewać,a nie raz jest tak że nie wykręcając ich pobiera prąd ale grzeją tylko boki a spód świecy nie grzeje
Witam,autko niestety nie rozłącza przekaźników świec żarowych po uruchomieniu silnika-grzeją cały czas.Po włączeniu zapłonu świece podgrzewa przez kilka sekund i wyłącza,jest ok.Sterownik załączający to NIAGARA RTP 6-12 12V,prosty dwuprzekaźnikowy układ który ma masę i dwa przewody sterujące.Moje pytanie,skąd podawany jest sygnał sterujący-z modułu...
Wniosek jeden grzeją cały czas włóż żarówke pod przewód świecy odpal i sprawdź czy gaśnie a jak gaśnie to kupiłeś świece na mniejsze napięcie i je spaliło sprawdź to
Jeżeli diesel to trzeba sprawdzić czy nie grzeją cały czas świece żarowe. A wogóle jaki gorący?Dłoni nie idzie utrzymać?I po jakim okresie pracy,bo altek nagrzewa się od silnika.
Nusi być podpięty styk T do czujnika,inaczej nie załączy świec.To służy do tego,aby przekaxnik rozpoznawał tem.silnika,włączał na zimnym,niewłączał na gorącym. Te przekażniki-pewnie oznaczony jako 102 na obudowie-to wielka lipa. Wyłacza obwód świec w chwili gdy temperatura silnika przekroczy 60st.,po prostu do tego czasu świece cały czas grzeją. Przez...
Po tych objawach, to jakby jedno i drugie :| . Ale po tym: Jak próbuje nastawić funkcję i grzanie to cały zegar gaśnie, świecą się tylko światła od przełącznika funkcyjnego i od nastawiania temperatury. Lampka w piekarniku świeci, chłodzenie piekarnika działa, termoobieg działa, grzałka nie grzeje. wygląda na przełącznik.
Witam. Posiadam w VW Sharan z 2003 r D5WZ i strasznie kopci jak Star 28 i leci ropa z tumnika. Czytałem wiele ale chyba umknęła mojej uwadze informacja o rezystencji świecy. Mam BERU 0100226228 na 8V. Proszę o dane. Ps. Jak podłączam świecę do 8v to grzeje tylko przy nasadzi a nie cała.
Witam, mam instalację solarną i wszystko działa, chcę wyjąc parę rurek z kolektora i w to miejsce wstawić świece żarowe. Czy ktoś wie jak nimi się steruje? Czy mogą grzać cały czas? Powiązano z tematem: Dogrzewanie domu za pomocą kolektora Heat pipe [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Agran ma rację , pomiarów dokonaj jak świece żarowe przestaną grzać. Po stwierdzeniu już że nie grzeją i masz takie napićia jak piszesz to uszkodzony regulator, ale należy cały alternator poddać przeglądowi Powinno być blisko 14 do 14,4V!!!!!! Sprawdź jeszcze przewód od klemy ujemnej do masy samochodu czy ma dobre połączenie bo tam też spadek napięcia...
A bezpiecznik pod kierownicą masz cały?
Witam. Mam nokie 6300. Prawdopodobnie zaliczyła upadek. Po włożeniu baterii świecą mu boki na niebiesko cały czas. Telefon grzałem i nic. Wiecie czego może to być wina ? Pozdrawiam.
whirlpool cała grzać grzałka cała grzać pralka cała grzać
scalak oznaczen licznik lublin peugeot partner zawory
zasilacz cxb3590 skymaster dźwięk
Dlaczego zawór EGR otwiera się na wolnych obrotach w silnikach TDI? Kod 5623 w Hyundai - co oznacza?