Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Chyba większość śledzących kanały motoryzacyjne w serwisie YouTube widziała test strumieniowych świec zapłonowych a raczej "wyrok" na tym "wynalazku". Zdaję sobie sprawę, że forum jest bardziej poświęcone elektronice ale z racji, że chodzi o świece zapłonowe zasilane prądem elektrycznym to chyba mi to wybaczycie. :D Rozwój mechaniki pamięta różne dziwne...
Witam Mam problem z Civic 1.7 cdti 2004r. Po odpaleniu zapala się świeca żarowa. Świece sprawdzone grzeją i zasilanie do nich dochodzi. Po podłączeniu pod tester Asian nie wykazuje żadnych błędów. Podłączony został również w serwisie i oni także nie wykryli żadnych błędów i twierdzą że coś może być zasniedziałe i nie łaczy ale nie wiedzą co. Spotkał...
przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
Witam, potrzebuję pomocy z naprawą, auto nie dawno kupiłem i zaczęło się dziwnie zachowywać, a mianowicie po zamknięciu kluczykiem samo się otwierało i zamykało włączało alarm. W prawych drzwiach po zdjęciu tapicerki, okazało się że 2 kable w kostce przechodzącej przez drzwi są urwane, jeden to kabel sterujący zamkiem a drugi kabel masowy. Usunąłem...
Skoro nie pali na jednym, a świeca w porządku, to problem jest w zasilaniu paliwem, czyli padnięty wtryskiwacz, ew wbudowany w niego filtr paliwa (jeśli jest) jest zatkany. Tak ale na gazie jest ten sam problem. Jesli chodzi o pomiar ciśnienia na cylindrze to w tej chwili nie mamy czym. Ale pomiar powinien wyjaśnić czy to zawory. Czy jeszcze cos mozna...
Zrób to co ci kolega radzi -sprawdzić przewód wysokiego napięcia -wkręcić dobrą świecę w miejsce niepalącej -uruchomić silnik kilka minut -zatrzymać silnik,wykręcić tą nową świecę i podzielić się spostrzeżeniami wtedy będziesz miał jako takie wyobrażenie o problemie być może ta świeca na 4 cylindrze była zepsuta(wyobraź sobie że takie rzeczy się zdarzają).Dopiero...
Witam. Od jakiegoś czasu nie świeca mi światła cofania, brak napięcia na żarówkach, orientuje sie ktoś z was może gdzie sie znajduje dokładnie czujnik biegu wstecznego do świateł i jak do niego dobrać ewentualnie jakiśschemat całej elektryki do tego modelu
Ja myśle że na 1000% są 4 mam nadzieje że to taki silnik
Jak dawno zmieniałeś świece?
Źle podłączone radio, + oświetlenia zwarty do + 30.
Świece przewody WN MAP senesor lewe powietrze sprawdzone?
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Przekaźnik świec żarowych: skrzynka pod maską po prawej stronie auta- R1.
Wrzuć bieg i pchnij auto do przodu. Będzie wiadomo czy się wał obraca, bez świec.
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Co mają świece z tym wspólnego? Ano to , że zalałeś to auto.
Może poczytasz co polecają na forach, ale NGK są dobre tak jak świece.
W takich sprzętach podłączam miliamperomierz analogowy po wtryskiwacz i widzę uśrednioną ilość dawki. Jak wypadnie nawet na jeden cykl to widać jak przerywa.
moze z ok 5mm ma bicia. Wymiana kopułki i palca nic nie pomogło. Tylko że świece wymieniałem 15 tys km. Możliwe że się już zużyły ? Mecho ewidentnie wyklucza świece...
MarioSpec Zbiornik się przepełnia i wyrzuca płyn przez otwory pod korkiem. PS Panowie, dzięki za pomoc. Jak na razie problem rozwiązany, pomogła wymiana chłodnicy -były sparciałe gumy(uszczelki pod korkiem i jakiś króciec tudzież rurka do której te gumy z korka dochodziły). PS Pozostaje jeszcze to "przyduszanie" na 2 i 3 biegu podczas przyspieszania...
Będę zatem kombinować póki co na starym przełączniku, jak nie pomoże to kupię nowy. EDIT: Sprawdziłem żarówki z przodu, tam są H4, włókno od mijania się upaliło w obydwu żarówkach, długie świecą.
Witam Mój problem polega na tym, że simering mi puszczał olej do kopułki. Po wymianie simeringu zniknęła iskra, są nowe kable, nowa kopułka i nowe świece.
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Posądzenia mam dwa: -zanika napięcie na sterownik, po pojawieniu się zaczyna on pracę na nowo (stąd szarpnięcie-zgubienie paru taktów) i błąd immo, bo immo wtedy nie startuje razem ze sterownikiem. -zła praca układu zapłonowego (któraś z cewek, świeca) i częśc amplitudy WN "cofa" się w kierunku sterownika powodując reset.
Na początek wymiana filtrów, świec zapłonowych i czyszczenie przepustnicy.
Po świecach widać
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
Muszą być świece z rezystorem.
Dodatkowy alarm ma najczęściej potwierdzenie naciśnięcia przyciśku mrugnięciem kierunkowskazami, jak przekaźnik w nim jest zwarty to kierunki świecą na stałe.
To co wyżej, ale oprócz spręzania sprawdź sobie czy nie trafiło uszczelniacza na zaworach i nie zażuca gdzieś świecy olejem.
zacznij od wymiany świec i filtrów
spróbuj wymienić przewody i zmniejszyć przerwę na świecach do 0,7
Na początek wykonaj podstawowe rzeczy. - Czyszczenie kopułki i palca aparatu zapłonowego. - Czyszczenie przepustnicy. - Wymiana świec i najlepiej też kabli z fajkami (podmiana na inne do testów). Bardziej mu przeszkadza niska temperatura, czy wilgotność powietrza?
Zacznij od sprawdzenia świec i kabli.
ciągłe świecenie kontrolki świec żarowych Nie przyszło CI do głowy, by sprawdzić świece żarowe i ich ewentualny sterownik?
Przewód plusowy po zapłonie.
Witam zaczni od przewodów wysokiego napięcia ja tak miałem w mercedesie. przewody i świece załatwiły sprawe.
Manetka do sprawdzenia.
Witam. Mam Hondę Civic coupe rok95. Zalałem kopułkę płynem chłodniczym i teraz nie mam iskry w żadnej ze świec. Co mogło się stać?
co mam zrobić, kontrolki świecą się, akumulator działa, światło w kabinie przestało działać, samochód nie chce odpalić, nie ma iskry na świecach. Co mogło się stać?
Witam mam problem z moją honda chciałem sprawdzić kompresję sprawdziłem jest około 12 . Wyczyscilem świece kopulke i złożyłem odpalił na chwilę i zgasł zniknęła iskra. Pompka paliwa chodzi żadne kontrolki nie swieca. Proszę o pomoc
Cewkę najlepiej podmienić na chwile z dobrego auta ale przed !,----proszę sprawdzić przerwę na świecach i ustawić wszystkie równo według katalogu (wyczyścić)
Witam wszystkich jestem użytkownikiem Honda Civic 1,3 IMA Hybrid mam problem z wypadającym zapłonem .wymieniłem świece , wymieniłem cewki przeczyściłem przepustnicę ale problem jest nadal . Dodam że problem jest na rozgrzanym silniku i znika w momencie kiegy chec engin migni kilka razy i wtedy auto pracuje normalnie tylko brak jest start Stop na postoju...
tak ale ja moduł założyłem nowy i jest to samo bardzo słabe kopnięcie powinno walnąć a to lekko kopie , jest tak słabe że iskra się na świecy nie pokazuje
Po pierwsze to sprawdź rozrząd czy nie przestawiony o jeden ząbek, ustawienie zapłonu, co do gazu moze masz dawke tak ustawiona ze tylko tylko osiąga v-max, sprawdź też świece (najlepiej NGK)
Czy oporność jest poprawna nie wiem, sprzedawca nie podał specyfikacji, a ja nie mam możliwości sprawdzenia tego. Żarówka może być inna, próbowałem zmieniać i jedne świecą jaśniej, drugie są bledsze, ale tak czy inaczej świecą non-stop.
Witam! Ja też migałem kiedyś civic-kem D15B2 Dual point i miałem ten sam problem. Wymieniłem przewody i świece i jak ręką odiol.
Witam chciałbym się dowiedzieć jak wyczytać błędy w mojej hondzie i dlaczego chodzi na trzech świecach jaki powód może być że ta jedna nie łapie za odpis z góry dziękuję i pozdrawiam.
Możesz mieć problem z instalacją wysokiego napięcia, upewnij się że samochód pracuje na wszystkich tłokach(być może na którymś kablu jest przebicie) poodsuwaj kable HV w miejscach gdzie stykają się z silnikiem, jeśli to pomoże to czas zmienić kable. Sprawdź czy iskra na świecach jest taka sama, jeśli nie to może być przebicie na świecy lub brudna kopułka.
honda civic kontrolka świeca świeca civic civic świeca
zapomniane hasło telefonu samsung access point edimax konfiguracja zasilacz azart
testy psychologiczne radio internetowe schemat
Jak poprawić odbiór MUX-1: porady i wskazówki Peugeot 407 – lokalizacja przekaźnika klaksonu w module BSM/PSF1, bezpiecznik F2