Oczywiście, cewka może mieć takie uszkodzenie, ale najpierw spróbuj założyć inną świecę. Sprawdź też odległość koła magnesowego od cewki, powinna wynosić 0.2 mm.
Nie ma świec do gazu. To jest marketing. Jest różnica tylko w odległości między elektrodami. Świece do gazu powinny mieć trochę mniejszą przerwę, ale tylko 0.1 do 0.2 mm.
Do afn pasują każde od tdi, jeśli jednak bierzesz z pompowtrysków, to muszą być te na osobnych przewodach, bo te na listwie mają inne odległości pomiędzy świecami.
Zdejmij wsuwkę i podłącz jeden kabel miernika do tej końcówki wystającej z cewki a drugi do cylindra, nie może być 'przerwy". Świece wymieniałeś? Sprawdź fajkę świecy. Odległość cewki od koła magnesowego ustaw na
Próbowałeś podmienić świecę, a odległość cewki od koła magnesowego?
Kicha, czyli strzela w tłumik lub gaźnik, czy jeszcze coś innego? Sprawdź świecę i ustaw cewkę w odległości 0,3 mm od koła zamachowego.
Spoko XD, każdy się kiedyś uczył... Pytanie pierwsze - marka świecy zapłonowej, jeśli to jest AWINA to wywal to przez okno. Zainwestuj w NGK, ISKRA, BOSCH, CHAMPION... No i oczywiście musi być ta świeca odpowiednio dobrana (np ISKRA F100, to nie ta sama świeca co F75)... Druga sprawa, odległość między elektrodami świecy. Powinna być ok 0,5 mm... Jaki...
A co myślicie o tych świecach - BOSCH 0 242 232 502 z czterema elektrodami masowymi? Jaką przewagę mają świece irydowe? Mniejsze utlenianie czy lepsza praca w wyższych temperaturach? Jaka odległość elektrod, bo do tego silnika podają świece z odległościami 0,9, 1,00 a nawet widziałem 1,2 mm.
Gaśnie z powodu zalania czy braku benzyny? Gaźnik może być nadal zabrudzony, odpowietrzenie zbiornika, zagięty wężyk paliwa, świeca, odległość cewki od koła magnesowego zbyt duża, i jeszcze kilka.
Witam, może sprecyzuj "cokolwiek widział". Dawna definicja to "intensywność świecy w odległości 1m", a więc chyba wystarczy na "cokolwiek widzieć" i to w sporej odległości od świecy. Poszukaj w definicji luksa, lumena, czy kandeli. Pozdrawiam.
Odłącz od cewki przewód, idący do wyłącznika, i sprawdź czy jest iskra. Zmierz opór pomiędzy fajką a rdzeniem cewki, powinien wynosić około 2.5 kΩ Dobrze zaizoluj to nacięcie na kablu świecy, niepotrzebnie je zrobiłeś. Odległość cewki od koła magnesowego, 0.2mm. Oryginalny moduł, jest znacznie droższy, około 350 zł.
Weź świece z rezystorem oraz świece zwykłe. Jak coś to je oddasz na paragon. Na odległość trudno mi wyrokować co tam jest nie tak.
Ja tu widzę niedoinformowanie :P Obojętnie, ile świeca ma elektrod, iskra jest JEDNA (tam, gdzie w danym momencie odległość między elektrodami jest najmniejsza; w miarę zużycia elektrod iskra przeskakuje w innym miejscu) Pzdr.:D
Wszystko nowe a nie działa. Próbowałeś na innej świecy? Jaka odległość cewki od koła magnesowego? Tłok założyłeś strzałką w kierunku wydechu? Świeca mokra więc raczej ją zalewa, regulowałeś gaźnik? Ssanie masz wyłączone?
Generalnie różnie to wychodzi w zależności od typu silnika. W jednym ma sens, a w innym nie. CZASEM do LPG lepiej sprawują się świece jednoelektrodowe, zamiast trój lub cztero elektrodowych. Wynika to ze "skupienia" silnej iskry w jednym miejscu i lepszego rozkładu spalania gazu w cylindrze. Należy oczywiście pamiętać, że świece muszą być wymieniane...
Jak ustawiałeś luz zaworów? Trzeba sprawdzić "mijankę" zaworów, tłok dokładnie w GMP pomiędzy suwem wydechu i ssania, oba zawory powinny być delikatnie uchylone, oczywiście przy prawidłowo ustawionych luzach. To ssanie na pewno jest otwarte? Świeca, odległość cewki od koła, fajka, może tłumik zaklejony? Ten gaźnik na pewno jest sprawny? Zdjęcia daj,...
Jak odpalisz wiertarką to chodzi normalnie? Odległość cewki od koła magnesowego 0.2mm. Próbowałeś na innej świecy?
Mieszanka 1:? - nie za dużo oleju, jaka świeca zapłonowa i odległość elektrod ?
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Świeca wymieniona, wężyki na 100% ok. Ustawię jeszcze odległość cewki. Dziwi mnie tylko, że ta regulacja jest aż tak bardzo wrażliwa, to normalne?
a gdzie dokładnie znajduje sie ta masa na silniku?.. Ok spojrze na ten przerywacz, co do elektrod na świecach to w jaka musi być odległość od świecy.. jedną mam na 100% na maxa dokręconą..
Zużyte elektrody świec , zmniejsz ich odległość do 0,6 albo cewka WN szmelc (podróba). Masz tam pewnie gazownie!
Palec , kopułka i elektrody świec (za duża odległość).
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
Za mało danych , typ model etc. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić : - podmienić świece -sprawdzić stan przewodu -sprawdzić cewkę (uszkodzenia mechaniczne , przejście itp.) -odległość cewki od koła -stan magnesu
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
Jaki stan świec? Dawno wymieniane/ustawiana odległość na elektrodzie jak pojedyczna? W tym czasie na PB działa OK? Jaka generacja gazu?
Zostało rozwiercone nagwintowane i poszła tulejka . Po pewnym czasie wszystko sie poluzowało sytuacja się powtórzyła. Ponownie wiercenie i tulejka większa. Nie wiem jak zadziała to w tym przypadku bo zmieni się odległość świecy. Tuleja naprawcza świecy o odpowiedni rozmiar większa tego typu https://obrazki.elektroda.pl/7194543100_...
Ustaw też właściwą odległość między kołem zamachowym, a nabiegunnikami cewki.
Trzeba sprawdzić wszsytkie wtyczki i łączenia na przewodzie doprowadzającym prąd do świec żarowych. Jeżeli długość przewodu jest dużo większa niż odległość pomiędzy przekaźnikiem a świecami to może być to przewód oporowy. Dla grzania świec ważniejsze jest natęzenie prądu jak napięcie. Można dwa razy załączyć grzanie świec i sprawdzić jaka będzie różnica.
A nie wiesz ile polyka Ci paliwa na 100km? a jak wygląda świeca po przejechaniu większej odległości??
Mam problem z iskrą w skuterze IWL SR56 z 1958 roku. Iskra jest na świecy, ale bardzo słaba. Zmieniłem kilka świec, cewkę, kondensator, kable, fajki. Jak przybliżę sam kabel od świec na odległość ok 0,5cm skuter odpala na rys i pracuje elegancko. Jak tylko dotknę przewodem świecy zaraz gaśnie i nie chce odpalać. Na kopce nie czuć oporu spręzania. Jak...
Więc miałem racje, to jest koło z całkowicie innego silnika. W twoim jest zupełnie inny zapłon i inne koło magnesowe.. Sprawdź czy ten kabelek, idący do wyłącznika zapłonu, nie styka się z masą. Sprawdź fajkę świecy oraz odległość cewki od koła magnesowego. Powinna być na 0.2 mm.
Mam oświetlenie Crivit i jakość jest całkiem niezła. Po dwóch tygodniach zakumulowałem siły na zrobienie mojego wehikułu (nie działał JagCDI). Wykręcam świecę, wkładam palca w fajkę i kręcę - ledwo czuć impuls. Iskry brak po podłączeniu świecy. Wpinam zamiast cewki zapłonowej żaróweczkę, kręcę - rozżarzyła się i zgasła. Podłączyłem z powrotem cewkę,...
Wymiń świecę, sprawdź wyłącznik zapłonu, połączenie kabla w fajce świecy i ustaw odległość cewki od koła magnesowego, powinna wynosić 0.3 mm. To wszystko, co możesz zrobić. W ostateczności, uszkodzona jest cewka zapłonowa.
Pierwsze to sprawdzenie kompresji oraz świece do obejrzenia (odległość elektrod i kolor). Przydał byś się komputer i odczyt błędów oraz podgląd a na parametrów a najlepiej log kiedy silnik się dławi.
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Nie wiem czy to zrozumiałeś - z tego co wnioskuję z wypowiedzi - ale właśnie za słaba iskra jest przyczyną wszystkich problemów. To że nie chce palić i przestał działać na trzech świecach to też jest skutek słabej iskry. Na początek powinieneś sprawdzić na jaką odległość może przeskakiwać iskra z samego przewodu WN. Dopuszczalne minimum to 5 mm, powinien...
Możesz odpalić na samym gazie? Wtedy byłoby wiadomo w czym szukać - w układzie paliwowym benzyny lub zapłonowym. Przyznam że dość dziwny dźwięk przy odpalaniu. Sprawdziłbym kompresję w cylindrach silnika SC 900 nie ma paska rozrządu . Czujnik położenia wału wymieniony ale czy odległość od koła fonicznego jest odpowiednia?
Jeżeli szary kabelek z modułu nie styka się, po drodze z masą i fajka świecy nie jest uszkodzona to, prawdopodobnie cewka do wymiany. Sprawdź omomierzem przejście na kablu świecy, jeżeli jest go brak lub opór jest bardzo duży to, winna jest cewka. Odległość cewki, od koła 0,25 mm.
Różne mogą być tego powody, świeca, zbyt duża odległość cewki od koła magnesowego, uszkodzony klin koła zamachowego, zawory, stare paliwo i ogólnie wiek silnika.
Ja używam normalnej kwarcówki do opalania. Mam taką ruską, która do ograniczenia prądu w lampie używa kondensatorów. Polskie używały spirali grzejnych, które za bardzo nagrzewały kości. Świecę z odległości około 20 cm przez kilka minut. Podobno daje się też kasować świetlówkami UV, takimi jak w testerach banknotów, ale nie sprawdzałem tego.
No więc wymieniłem olej w silniku elf 5w40 900sxr, filtry powietrza, cewki na denso i jeszcze muszę zamówić świece NGK tylko mam problem jakie świece mają być. Ma znaczenie w świecach jaka jest odległość od koła zamachowego w mm są 3mm, a na stronie podali mi droższe co mają 6mm odległość od koła zamachowego. Nie wiem które kupić. A druga sprawa czasem...
Zwykła dioda led 5mm zielona matowa kupiona kiedyś na allegro za 10gr/szt, miernik UNI-T UT10A i wskaźnik laserowy z latarką - taki breloczek. Podłączam diodę do miernika i ustawiam go na napięcie stałe, miernik wskazuje -86mV. Świecę z odległości 1cm na diodę za pomocą latarki -1.3V
Jest jeszcze jeden sposób zablokowania silnika :) Wykręcić świecę żarową - wsadzić lekko podgięty drut metalowy fi 6,7,8 tak , żeby wlazł nad tłok , przekręcić wałem , żeby tłok się oparł o drut i można kręcić . Jeśli wtrysk jest bezpośredni - można też otworem po wtrysku ale lepiej otworem po świecy żarowej . Odległość między głowicą a tłokiem jest...
Nie masz czasem spiętego razem COM-a centrali z minusem zasilania czujki? Na przykład wewnątrz niej? Czy fizycznie zwierając przewody linii dozorowej od strony czujki też nie ma reakcji centrali? Czujki działają poprawnie (diody się świecą)?
Odległość elektrod na świecach , ma być 0,8 mm , nie większa.
Witaj, miałem podobny problem z moją Corsą, ale w ogóle nie chciała odpalić. Problemem były przewody WN oraz coś ze świecami zapłonowymi. Temat przerabiałem dawno temu, więc dokładnie nie pamiętam. Nie chcę Cię martwić, ale powodów problemów z rozruchem może być jednak pełno, więc jednoznaczna diagnoza na odległość może się okazać niemożliwa.
Dlaczego nie? Bo przy bliskich odległościach promienniki IR świecą sobie w obiektyw i tryby podświetlania BCL HCL WDR mają przekłamania a już o refleksach na obiektywie i obrazie nie wspomnę. Grunt aby kamery tak ustawić aby nie patrzyły na wprost na siebie. Oczywiście to tyczy się bliskich odległości. Ale tu raczej mu to nie grozi bo i tak po rogach...
Witam, przebrnąłem przez wiele podobnych wątków ale nie trafiłem na rozwiązanie mojego problemu. Problem : 10-letnia kosiarka z silnikiem B&S 675 Quantum zaczęła gasnąć po rozgrzaniu. Na zimno pali bezproblemowo, chodzi równo. Po kilkunastu minutach albo gaśnie od razu albo zaczyna chodzić nierówno, słabnie i w końcu gaśnie. Odpalenie od razu praktycznie...
Jakoś wątpię abyś zdołał to przetestować/sprawdzić na stole. Właśnie o to chodzi aby nie testować na stole! Tylko przy silniku. Iskiernik zamiast świecy i większe odległości elektrod niż te na świecy, bo mamy powietrze a nie mieszankę paliwowo-powietrzną. Ciśnienie 1Bar a nie 10 lub więcej Barów i niską temperaturę. Jednak warunki przy powietrzu atmosferycznym...
Jeżeli masz zły odbiór WN z uzwojenia wtórnego cewki to będzie się resetował sterownik silnika. Każdy motronic od trzeciej generacji wzwyż taki jest. Sprawdź te kable, jak i zobacz czy świece są z rezystorem ( np oznaczenie WR lub FR jeżeli świece bosch) No i sprawdź odległość międzyelektrodową świec. Góra 0,8 mm
Szczotki powinnyprzesuwać się lekko w szczotkotrzymaczu .Podejrzewam , że masz tzw. bezpieczniki w samych szczotkach , które odłączają silnik, gdy szczotki się zużyły . Chroni to wirnik (komutator) przed uszkodzeniem. Często producent daje te bezpieczniki na wyrost i wydaje się , że szczotki są długie ,ale nie ma styku z komutatotrem i odkurzacz (urządzenie)...
Witam Wygląda na wadę układu zapłonowego. Co ze świecami-w jakim są stanie? Być może iskra nie jest wtedy kiedy potrzeba tzn. trzeba sprawdzić czy pojawia się w bliskiej odległości GMP. Pozdrawiam
Jakie świece powinny być do tego auta w gazie?? Moje to NGK BKR6E mogą być?? chyba bkr5e są cieplejsze a do gazu lepsze zimniejsze. Niby powinny mieć te świece już zmiejszoną odległość elektrod a ja dziś jeszcze bardziej zmniejszyłem przerwę. Dodano po 14 Dodam że na świecach pojawia się czarny osad, może czas na wymianę??
Kurczę za drugim razem wlałem świeże paliwo z atestowanego zbiornika. Bez jaj. Celowo pisałem "nowy zbiornik" - bo na totalnie nówkę mi nie wyglądał. Gaźnik był czyściutki. A dmuchałem go mimo to powietrzem. Sprawdzę iskrę ponownie jak kosiarka zgaśnie (i bez świecy tym razem). Odległość cewki od koła - nie robiłem tego nigdy, ale po necie widzę, że...
Quad Access 400 4x4 - jaką powinien mieć świecę zapłonową w or y ginale? Jaka odległość elektrody? Z góry dziękuję za podpowiedź
Switch przy stacyjce do wymiany. Dodano po 1 ...lub cała stacyjka. na odległość trudno powiedzieć.
Czy ktoś wie, jakie zadania maja te trzy wypusty, który z nich wywołuje iskrę na świecy i jaka powinna być odległość pomiędzy czujnikiem a wypustem?
A przewody WN i świece sprawdzałeś. Może masz bardzo słabiutką iskrę albo przebicie na przewodach? Czy przebijają to nie wiem :P Iskra na bank mocna bo jak zdejmuje fajki to aż skacze z duzej odległości. świece wymieniane rok temu...hm..10kkm temu...
Cewka zapłonowa daje iskrę na świecy, w której odległość elektrod jest poniżej milimetra, i nie ma co liczyć na to, że wytrzyma napięcie, przy którym iskra będzie miała parę centymetrów. Tak, że pozostaje powielacz. Można powielać napięcie wprost z sieci - np. zrobić 100-krotny.
Jeżeli dobrze pamiętam to, pod kołem magnesowym, jest przerywacz mechaniczny lub elektroniczny i tam należy szukać ewentualnej usterki zapłonu. Może to być też uszkodzenie gaźnika (dysza główna) Strasznie zasyfiona ta pilarka. Trzeba to wszystko wydmuchać, ustawić odległość cewki od koła magnesowego na 0.2 - 0.3 mm. Sprawdzić na innej świecy.
Tak więc odległość to 47 cm i 37 cm (wzmacniacz) i kondensator ok 35 i 12cm. Teraz pytanie ile rgb zaaplikować na takie odległości? Nie miałem jeszcze styczności z tymi diodami i nie wiem jak one świecą i w jakich odległościach je zamontować dla najlepszego efektu. Może podrzucicie jakieś propozycje?
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Testowałem program na palmtopie ale coś słabo świecą diody IR. Maksymalna odległość to 10cm;/ Jakie piloty mają tak rozbudowane funkcje? Byle nie za 400zł:D MAK2000?
Trudno ocenić na odległość, sprawdź czy świeca zalana. Czy mogło być tak że kosiarka jest dwusuwowa a ty zamiast mieszanki z olejem wlałeś czystej benzyny? Mógł zatrzeć się silnik.
Silnik krokowy lub nieszczelności za przepustnica tzw lewe powietrze. Jak najbardziej prawidłowo. Ja jeszcze miałem w tym silniku zbyt małą odległość na elektrodach świec, było chyba 0,8 a powinno być 1,3 mm i też obroty chodziły jak ta ......
Witam. Od kilku dni mam problem z motopompą z silnikiem Koshin K180-3. Problem polega na tym, że silnik nie odpala. Nie było iskry, więc wymieniłem cewkę oraz świecę. Niestety, iskra jest ledwo widoczna. Przerwa na świecy wynosi, zgodnie z instrukcją, 0,8 mm, ale problem w tym, że nigdzie nie jest podana odległość cewki od koła magnesowego (dodam, że...
Spróbowałem metody z latarką i kursor się porusza gdy świecę na niego bezpośrednio latarką z bliskiej odległości. Co do rozkręcania i poprawiania lutów to traktuję to jako ostateczność. Dzięki za odpowiedzi.
Czujnik - impulsator. Od tego "urządzenia" zależy, czy w silniku powstanie iskra na świecy. Zwróć uwagę na jego zamocowanie (odległość) od koła magnesowego, bo nie może ocierać o nie. Oporność sprawnego wynosi ok. 140 Omów.
promienniki podczerwieni też się różnią. Ja dzielę je na te co "świecą" :) i te które nie. Te drugie mocniej się nagrzewają (trochę jak olejaki) i działają na mniejsze odległości. Te co świecą ... im jaśniej tym dalej mogą być zamontowane. Te świecące rzeczywiście sporo energii promieniują. Te płaskie obrazowe - niestety sporo mniej.
Żeby określić czy wina nie leży po stronie zapłonu, przydałby się stroboskop do regulacji zapłonu ze sondą prądową, który będzie wskazywał przeskok iskry na świecy. Samo przerywanie zapłonu można zauważyć mając zdemontowaną fajkę świecy i trzymając przewód WN od końcówki świecy na odległość 1-3 mm. Jednak jeśli moduł wariuje poprzez niewłaściwe przyśpieszanie...
Nic nie grzebałem jeśli chodzi o odległość cewki od koła magnesowego jest tak jak powinno być. Świeca jest ok bo sprawdzałem na 2 dobrej i to samo... Nie ma sprężynki i dlatego tam wszystko lata i iskra nie trafia do świecy. Czy można coś z tym zrobić bez kupowania nowego modułu? Czy musze koniecznie kupić...:/
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
Świece na wierzch i zmniejszyć odległość elektrod lub wymienić na nowe! Czy te objawy są tak samo na ciepłym i zimnym silniku?
To może być problem z iskrą, nie takie napięcie jak potrzeba,zobacz tak, wykręć jedną świecę z silnika i zbliż na odległość 1 cm. do bloku silnika powinna być wyrażna iskra.
puki co na swoje nie mogę narzekać. Czy mógłbyś wrzucić foty, na których widać jak świecą z mniejszej i większej odległości? ;)
stwierdził to wyciagnieciu kazdego przewodu po kolei i właśnie przy pierwszym nie było słychać róznicy[/quote] Dobrze, że językiem jak baterii nie sprawdzał. Czy po zdjęciu przewodu WN z pierwszego cylindra i trzymaniu go w pewnej odległości od świecy słychać przeskok iskry? Jak tak to kompresja do pomiaru. Na dzisiejszym paliwie mógł zawór się "wykruszyć".
Daj sobie spokój z tym sklepikiem. Kup świece takie same jak te stare, ale u pewnego, dużego dystrybutora. W Twojej okolicy na pewno takiego znajdziesz (np. Inter Cars). Już długo się błąkam po tym Bożym świecie, ale jeszcze nigdy z tym się nie spotkałem i nie słyszałem o tym, by same odkręcały się świece. Trudno na odległość stwierdzić, co spowodowało...
Witam, posiadam wózek widłowy Still r60 20 z 1999 roku w ostatnim czasie zdarza się mu odmówić posłuszeństwa tzn. podczas jazdy czy też po włączeniu zapłonu zamiast wyświetlenia się informacji o nagrzewaniu świec żarowych widnieje komunikat... Still r 70 dzień dobry... po przejściu w inne menu przebieg. Godzina, odległość do serwisu itp. są wyzerowane....
Witam trudno ocenić na odległość,świece masz chyba nowe,ale na próbę możesz zmienić nawet na stare,ale nie podoba mi się rozdzielacz ten od wtrysków tam w tej głowiczce jest taki tłoczek-zaworek i jeśli auto długo chodzi na LPG i nie korzysta się z PB to są z nim problemy.Spróbuj sprawdzić czy do wtrysków dochodzi paliwo,ktoś kręci a ty popuść rurkę.Pozdrawiam
Wykręć świece, obróć pilarkę do "góry kołami" i wydmuchaj benzynę z misy korbowej, pociągając kilkakrotnie za sznurek startera. Wkręć świece i spróbuj odpalić. Odległość koła magnesowego od modułu ustaw na 0.2-0.25 mm.
He he, czytam i widzę, że coraz ciekawsze rozwiązania sie pojawiają! Na sprawdzanie trafo HV znalazłem sposób taki: do pierwotnych uzwojeń podczepiamy miernik na mV i przesuwamy manesem po rdzeniu transformatora. (szczególnie elektronicznych) a lepiej zwykły śrubokręt z probówką (może być neonówka lub inna lampa zimna) przy normalnej pracy przetwornic...
Można stracić cierpliwość. Ma być tak jak na zdjęciu. Dźwignia przełączająca przepustnicę ssania, w twojej kosiarce, jest zagięta trochę za dużo. Musisz ją delikatnie rozgiąć, porównaj z tą na moim zdjęciu. Wymień świecę, sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, powinna być 0.3 mm. http://obrazki.elektroda.net/21_12785314... Tak powinna...
Zapłon w charcie ma być ustawiony na 2,5mm przed gmp, choć prawdą jest że silnik musi odpalić na każdym ustawieniu. Ustawiasz tłok dokładnie w gmp, kręcąc kołem magnesowym zgodnie z ruchem pracy silnika, odmierzasz odległość do denka tłoka, opierając suwmiarkę na otworze w który wkręca się świece, do tej odległości dodajesz magiczne 2,5mm, opierasz...
Witam. Mam następujący problem z moją kosiarką: gdy silnik jest zimny odpala praktycznie od strzała, natomiast gdy trochę pokosi nie odpala w ogóle. Wtedy też nie ma iskry na świecy. Odległość cewki od koła magnesowego w załączniku. Cewka do wymiany czy jest jakiś sposób naprawy? Kabel od wyłącznika odpiąłem i to samo. Z góry dziękuję za odpowiedź
Jakie mogę wystąpić "uboczne" skutki Minimalnie mniejsza energia iskry. W razie problemów poszukaj kabli WN o mniejszym oporze. I sprawdź zeby odległość elektrod świec była w raczej dolnym zakresie.
Sprawdź jeszcze świece - masz dwu czy jednoelektrodowe, jak jedno to sprawdź jaka odległość elektrody masz na nich? Wstaw ewentualnie zdjęcie tych co możesz odkręcić.
Silnik Minarelli horizontal lc. Na świecy jest przebicie tzn. Iskra bije na odległość od świecy do masy na około 2cm nawet. Skuter jadąc 60km/h nie rozpędza się więcej i dziwnie szarpie. Co może być przyczyną? Moduł zapłonowy czy cewka? Świeca nowa. Od czego zacząć.
Benzyna jest nowa? Spróbuj wymienić świecę i sprawdź odległość cewki od koła zamachowego (0.3mm) Warto by sprawdzić zawór iglicowy w gaźniku. Ten silnik to jest wersja maksymalnie uproszczona. W wersjach z rozrusznikiem elektrycznym jest możliwa ręczna regulacja obrotów. Nawet w Twoim silniku jest miejsce na nią, nad obudową kola zamachowego. Podaj...
Próbowałem też z innymi przerwami na świecy. Nie sprawdzałem z jakiej odległości przeskakuje iskra. Ale jakby nie było to powinna choćby parsknąć a tu nic. Dostała nawet samostartu i dupa blada, jutro sprawdzę cewkę i przewód.
Ok, zrób screena. Dobra-odpowiadam-zrób tak jak piszę: ściąg fajki ze świec, przybliż na odległość około 5mm, albo powtykaj jakieś świece. W techu wybierz opcję "test urządzenia uruchamiającego" (w jedynce klawisz F5, w dwójce klawisz F4 abo zjedziesz strzałkami i naciśniesz enter), następnie wybierz test iskry cylindra 2-3 i po wskazaniu techa abyś...
nie znam sie na 'nowoczesnych' swiecach, jedynie na 'Bosch' sprzed 90 - 50 lat Myślę że na tym można było zakończyć dalszą wypowiedź. kiedys Regeneracja świec zapłonowych to czasy stosowania świec M18 w silnikach. Wczesne świece zapłonowe były jeszcze rozkręcalne więc możliwa była pełna regeneracja. Obecnie produkowane świece zapłonowe nie są naprawialne,...
Witam. Mam problem z rometem. A mianowicie to z iskrą, gdy raz sobie wracałem w nocy do domu to mi nagle zaczęły spadać obroty i zgasł później jescze na popych 1 raz dygnął i tyle. Zauważyłem że kabel na cewce jest rozłączony a iskra jest ale gdy zmniejsze odległość na świecy do minimum i niechce odpalić.
Problemem jest izolacja na odcinku od cewki do świec. Świece nie miałby nic do rzeczy. A co do zmniejszania szczeliny to strzał ślepakiem - mam świece dwu eleketrodowe (a tak właściwie, elektrody są 3), takie jak zaleca producent. Jak właśnie sprawdziłem to cewki w tym aucie są zespolone w listwie nałożonej bezpośrednio na świece. Odległość od głowicy...
Minimalne zmniejszenie przerwy, lekko przyspiesza zapłon więc przy opóźnionym może pomóc. Nie żebym się czepiał ale zapłonu świecą się nie reguluje, chcesz zmienić ustawienia fabryczne producenta? W silnikach o dużych stopniach sprężania przerwa powinna być mała 0,3-0,5 mm. Zbyt mała odległość prowadzi do mostkowania świecy. Wtedy to pomiędzy elektrodami...
Odległość, rdzenia cewki od koła 0,2 mm. To że jest iskra na wykręconej świecy, wcale nie oznacza, że musi być też na wkręconej. Sprawdzałeś, na innej. Może, przyczyną jest zalewanie świecy?
Jak wygląda świeca ? Mokra, sucha , okopcona ? Czy zamiennik gaźnika ma taką samą odległość przewodu dolotowego licząc od czoła do przepustnicy ? Uszczelniacze między gaźnikiem a cylindrem które założone ? Od zamiennika czy oryginału ?
Przy tej cenie cewki wykonałbym jeszcze jeden test. Tylko trzeba postępować ostrożnie. Powoli ściągać pojedynczo przewody ze świec i słuchać czy przy pewnej odległości (około 1 cm) przewodu od świecy będzie słychać przeskok iskry. Może padła ci świeca, albo uszczelka pod kolektorem ssącym, a ty szukasz dziury w całym. Te cewki padają raczej parami,...
W zasadzie nie ma żadnego powodu, czasami może zbyt duża odległość elektrod lub wypalone na świecach, czasami za uboga mieszanka, czasami gaz a czasami po prostu starzejące się cewki...
odległość falownika odległość centrali odległość grzejnika
iskrzy silnik odkurzacza zelmer scenic gniazdo odzyskać zdjąć telefon
programować motorola mt2100 wzmacniacz audio
Whirlpool pralka nie startuje, świeci ikonka otwarte drzwi – blokada drzwi, diagnoza, naprawa Błąd P1338 wypadanie zapłonu na cylindrze 2 po wymianie świec i cewek