Dokładnie, przekaźnik. Brak lampki grzania świec bo styki przekaźnika szlag trafił. Nie ma to nic wspólnego ze świecami, ta sama lampka sygnalizuje także inne usterki.
Po kablu od świecy trafisz. :D
Wymiana przewodu WN i fajki, oraz garść świec na wymianę bo może któraś trafi się dobra, to nie droga do usunięcia przyczyny. Jeszcze raz powtarzam. Zmierz długość świecy.
To sprawdź napięcie na świecy bo może trafił ci się trefny licznik patrzyłeś na to co napisałem wcześniej?
kolego masz trafiony układ zapłonowy, przewody, świece, kopułka, lub palec... na moje to przewody i świece do wymiany pozdawiam
Ale co z tego że sprawdzałeś na przewodzie jeśli problem może leżeć w samej świecy? Jak świeca jest trafiona, to na przewodzie iskrę mieć będziesz, a na samej świecy możesz już jej nie mieć. A nawet jeśli byś ją miał, to i tak nie jest gwarancja że świeca jest sprawna, bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem w silniku. Dlatego warto zawsze mieć jedną...
Nic nie wróci. Autor trafił w sedno problemu. Problemem były świece.
Najpierw czyszczenie gaźnika, wymiana świecy. Nie trafiłeś przypadkiem, na jakiś kamień przy koszeniu?
Zespół napinacza paska klinowego, Merc B-clasa 180, oraz świece żarowe.
Tylko do świec szybkiego grzania nie załóż sterownika od tych wolnych bo będzie za długo grzał i świece szybko szlag trafi
Witam. Idź po przewodach od świec i trafisz do modułu. Pozdrawiam.
Trzeba zmienić w sterowniku silnika typ świec na 7V
Po drugie - świeca żarowa ogrzewa dawkę paliwa? I to zależy, jak ta dawka świecę trafi - czubkiem, lub pierwszą połową :roll: . . To jest akurat silnik z komorami wirowymi w głowicy, jeśli dobrze pamiętam, także paliwo odpala się od rozżarzonej świecy. Czemu założyciel wątka nie sprawdził jeszcze wtryskiwaczy i kąta wtrysku ?
to skoro odwrotnie podłączone cewki powodują że pali na 3 cylindry to teraz pozostałe kable metodą losową po kolei wtykaj w każdą pozostałą świecę aby trafić i powinien chodzić na wszystkie
Palec na pierwszy cylinder liczony od chłodnicy. lub 4 zależy jak trafisz. Najlepiej sprawdzić wykręcająć świece i palcem kiedy idzie ciśnienie zobacz. Potrzebny pomocnik do kręcenia rozrusznikiem. W sumie nie ma problemu jak będzie strzelał to przełóz przewody w kopułce po prostu. I jak kolega napisał kolejnośc po plr-u.
najprostszy sposób to zdejmujesz przewody ze świec ,bierzesz kabelek z plusa akumulator i dotykasz nim góry świecy żarowej jeżeli zaiskrzy to działa. A jak Ci się trafi świeca 8 V to po takim sprawdzeniu możesz je śmiało wymieniać na nowe.
Tak dokładnie jak mówisz ,chyba zostało przegwintowane,jak kupiłem motor to nie sprawdzałem i po 2 latach wyszło ze mam dwie inne świece,ale motor mam 5 lat i do tej pory śmigał bez problemów,tyle że wiem że ta świeca jest trafiona i muszę wymienić.
Jakie najlepiej świece kupić, acha zapomniałem dodać że po wymianie uszczelki jedna świece szlag trafił i wsadzilem starą.
tak to zwą francuzi. Delongatory ( przedłużacze) do sa te gumowe fajki ze sprężynką,które są nałożone na wypusty cewki i łaczą cewkę ze świecą. Czasami trafi się taki z ugnitą,peknięta sprężynką,względnie tak zaśniedziałą,że nie łączy w wypuście cewki.
witam ponieważ nie wiem jak to się stało ale temat został zamknięty, więc postanowiłem dodać nowy post, jako kontynuację poprzedniego. Na początku chciałem podziękować kolegom za rady odnośnie objawów, w większości przypadków może faktycznie pomogłaby wymiana cewki lub świec. trafiłem na naprawdę dobrych fachowców, zaczęliśmy od świec bo i tak były...
Koledzy jak w temacie potrzebny schemat świec żarowych i czujnika temperatury . Trafił do mnie taki t4 po przejściach i teraz trzeba to naprawić . Po włączeniu zapłonu brak kontrolki świec żarowych i nie działa wskaznik temperatury . Podstawiałem mu rezystory o różnej wartości od 50 do 300 ohm i nadal wskaznik milczy . Zastanawiam się czy czasem licznik...
Ponawiam zapytanie, gdyż również trafił mi się taki przypadek. Świece nowe, centralka przekaźnikowa nowa, a błąd dalej występuje.
wyjmij przekaźnik i zobacz czy dalej jest zasilanie na świecach aż w końcu trafisz na niego
a sprawdzałeś te swiece czy teraz sa ok jezeli sa spalone to pioter488 dokładnie trafił w sedno ,ewentulanie komputer ma zakodowane świece 12v i dlatego moze uszkadzać nowe
witam. z tego co pamietam to w tym modelu za grzanie żarowych odpowieda przekaźnik umieszczoony obok akumulatora koloru czarnego wielkosci 1,5 paczki fajek :P. chcąc mieć pewność mozesz iść po przewodzie od świec i trafisz na niego :) daj znac jak coś. powodzenia :)
Witam.Jak to gaśnie na chwilkę...?jak to wygląda jak go potem odpalasz?Co pokazuje komputer,jakie kody usterek bez tego ciężko będzie trafić bo lista tych przypadłości jest długa.
Jak problem wskazuje na brak masy to kilka razy udało mi się znaleźć usterkę za pomocą zwykłego kawałka przewodu. Jeden koniec mocujesz pewnie do masy a drugim zakończonym ostrym szpikulcem przekłuwasz po kolei przewody masowe. W końcu trafisz.
Jaki kolor dymu ? Sprawdź kolor świecy. Dużo nim jeździłeś ? Sprawdź kompresje w cylindrze bo może pierścienie szlag trafił Świecę zmieniałeś ? (bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem, lub mieć złą przerwę)
Służą mi do oświetlenia garażu Dostałem kilka takich parę lat temu od kolegi, fakt, świecą fajnie. Jedna trafiła jako oświetlenie stołu w warsztacie, dopiero jak uruchomiłem sprzęt radiowy okazało się że "dają w eter". Szwagier zamontował w garażu, radia UKF już nie posłuchał... Moja padła (driver) po około roku. Nawet nie próbowałem naprawiać, poszła...
oj - czyli trafiłem moje świecą łądnie przy 25V masz może takie na sprzedaż ? chętnie ze cztery sztuki wezme
Obstawiam że pierwsza próba uruchomienia silnika była na starym paliwie z zeszłego sezonu. Trafiło świece zapłonow.
Ze świecami to jest tak jak trafisz dobra to będziesz jeżdzić:) Proponuje świecę 95 z firmy champion, iskre lub ngk oczywiście z krótkim gwintem i musisz jeszcze przerwę ustawić:)
Tak co tam się ustawia i gdzie. I jak to wygląda. Jak naprawić świece żarową, jak wygląda i gdzie jest. Prądnicy nie naprawiałem nigdy a alternator przerabialem na regulator mechaniczny od poloneza. Świece żarową możesz tylko wymienić (zacisk wystaje z kolektora dolotowego) jeśli jest trafiona.
Oczywiście milejow ma rację co do zasady działania sondy szerokopasmowej, ale przepływ prądu albo jest wynikiem przyłożonego napięcia, albo może spowodować spadek napięcia na rezystorze. Sterownik udostępnia wartość tego napięcia i na tej podstawie można ocenić skład mieszanki. Z fragmentarycznych informacji w internecie doszedłem, że w tym silniku...
Policzmy że auto potrzebuje1,78 litra gazu na h. Czyli 1kg gazu na 1h czyli potrzebujemy 420 000 J dzieląc tę wartość przez 3600 otrzymamy 117 J/s czyli 117 Watt. To jest idealna mała wartość potrzebna do odparowania ilości gazu jaką potrzebuję silnik na wolnych obrotach. Realnie pewnie z 2x tyle.
błąd pochodzi od spalonej świecy na 99.9%
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Sznurek przełożyć przez otwór świecy i przywiązać mam do korbowodu? :-) Nie, weź gruby i materiałowy sznurek i wprowadź go do otworu po świecy. Przesuń tłok tak, by sznurek nie pozwolił tłokowi pójść wyżej (ale żeby sznurek nie trafił w okienka cylindra!), wtedy będziesz miał zablokowany wał.
Witam wszystkim mam problem z Reno Trafić Taki iż ze Jak podłączę Przeplywke ( jest nowa ) to nie swiecą się świece żarowe i auto nie odpala a jak wyciągnę wtyczkę to świecą się świece i auto normalnie odpala Pomóżcie Dodano po 15 Witam wszystkim mam problem z Reno Trafić Taki iż ze Jak podłączę Przeplywke ( jest nowa ) to nie swiecą się świece żarowe...
Byłem na przeglądzie, znajomi tam robią, stwierdzili że łapanie lewego byłoby słychać, a osłuchali go i nic takiego nie stwierdzili... W dniu dzisiejszym skoczyłem sobie do jednego mistrza jeszcze, podobno jednego z lepszych w okolicy, stwierdził, że objawy wskazują typowo na problem z wysokim napięciem, a na 99% nic mechanicznego to nie jest. No dziwne,...
1.Skąd wiadomo że to nie cewka WN ? -Przekładałeś kable ? - Świeca zapłonowa nie jest trafiona? Przynajmniej przełóż świece z innego cylindra. 2.Masz LPG, czy nie masz? Kopci z rury wydechowej ? Jeśli nie masz LPG to prawdopodobnie wtryskiwacz benzynowy zacięty / zawieszony Zawory i tłoki narazie zostaw w spokoju bo to nie tego jest tu wina.
Ustawienie zapłonu i skład mieszanki paliwo -powietrze też ma duże znaczenie.Świeca dedykowana była nowa?Czasami można trafić na podróbkę.
Gdy już będziesz miał na widoku diody to bez problemu je sprawdzisz przy pomocy baterii, scenariusz jest prosty dioda świeci to sprawna jeśli nie świeci to nie jest sprawna. Celowo pominąłem kwestie techniczne tych diod bo samo świecenie to nie wszystko, mogą się trafić takie które świecą inaczej od reszty i one są do wymiany. Jedyne co da się zobaczyć...
witam. Co do świec to wątpię. Dlaczego? W zeszłym roku padły mi świece. Nie chciało autko odpalić. Mam takie cudo jak "Samostart" - do rozruchu zimnego silnika. Psika się do filtra powietrza i odpala za pierwszym przekręceniem (ale bardzo szkodzi silnikowi!). Stosuje się to, gdy nie ma innego rozwiązania. Nawet czołg ruszy na tym. Dziś rano też użylem...
I dalej problem z odpalaniem. Teraz rano jak jest zimno nie zapali, postoi do południa jak zrobi się cieplej i pali.... Zaznaczam że świece sprawdzane jaki sterowanie świec...
Kiedyś trafiło do mnie parę linksysow. W każdym wypadku wymieniłem kondensatory i działały jak nowe. Więcej grzechów nie pamietam
i masz z powrotem sprawną maszynę Lub odkrywasz, że jest uwalony procesor. W tych modułach to 50/50. Trzeba ustalić przed pracą co się wydarzyło. W każdym razie tak czy siak elektronika na tapetę. Oczywiście można jeszcze sprawdzić zasilanie. Trafiłem raz przypadek uszkodzenia wiązki pod drzwiami.
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
Ta sama "jakość", z tym że jedne reflektory mogą się trafić lepiej wykonane tym pierwszym inne drugim. Czasem świecą dobrze, za to na mocowania nie chcą pasować. Po prostu loteria.
Kupiłem do silnika KO świecę NGK tak jak jeden z forumowiczów mówił i po tygodniu szlag ją trafił. Chyba teraz kupię iskrę f80.
W kwestii iskry wyjaśnił by wiele ten oscyloskop, na gazie tak jak pisałem niema różnicy, pracuje tez tylko na 3 cyl. czyli paliwa nie ma się co czepiać -iskra, jest (ale niemam pewnosci czy w odpowiednim momencie i czy napewno w cylindrze) zakładałeś nowe świece?, mi trafiło się kilka razy iż nowe a jedna nie paliła przy NGK, ale w razie braku można...
Dlatego świecą a te Ledy to koszmar jak się trafią, sam widzisz.
Też posiadam ten miernik i jestem zadowolony, mam z niebieskimi wyświetlaczami i wg mnie to jest niezbyt trafione bo świeca bardzo jasno nawet jak się mniejszy podświetlanie. Uwaga do generatora FY6900 - dopiero jak dorwałem profesjonalny miernik częstotliwości zobaczyłem jak "rozjechany" jest ten FY, na szczęście można zrobić programowa korektę i teraz...
Najpierw warto sprawdzić bez kosztów. Pozatym co może być uszkodzone w gaźniku. Strzelanie z tłumika sugeruje podawanie zbyt dużo mieszanki która trafią do tłumika, zepsutej świecy lub źle ustawionego zapłonu moim zdaniem..
Na razie nic wyjąwszy pobiezna analize. Sugestie które otrzymałem wykorzystam, wykonam diagnostykę wskazanych elementów elektryki i ew. wydechu - a potem dam znać jak się sprawy mają z parametrycznego punktu widzenia. ////////////////////////////////////////... EDIT: Kat jest sprawny, kable sprawne (napiecia...
Nic się nie da zrobić. Jeśli będziesz kombinował z cewkami, to auto szybciej trafi na złom. Ubijesz moduł zapłonowy - obecnie nie do zdobycia,
bez kompa ani rusz za dużo sprawdzania na chybił-trafił
(smarowanie 1:24 czy 1:30 Mixolem) który nie spalał się całkowicie i zażużlał świecę, która dobrana na chybił-trafił, Mixolem ? Może Luxem byle jakim 1:20, lub jeszcze lepiej (aby nie za mało). Świeca jak dawała iskrę na zimno - O.K. Kto słyszał o wartości cieplnej. (bez pytajnika)
Szczelność układu dolotowego, pewnie przez te Twoje strzelanie i katowanie dalej silnika coś szlag trafił. Świece pewnie takie, jakie wkręcili w fabryce... Kable WN pewnie też. Tony Oldman dobrze gada ;) Zaglądałeś chociaż pod maskę? PS. Sorki, ale ostatnimi czasy to tu takie przypadki się pojawiają że głowa boli.. nie chciałem urazić.
wymienione świece. Doprowadzony plus do przekaźnika. Gniazdo uszkodzone i brak +. Do tego uszczelnienie walka gazu oring 30gr. Pali aż miło. Tylko jak świece się nagrzeja. Inaczej ten sam problem. Więc diagnoza początkowa nie trafiona jednak zawsze zmieniać wszystkie świece bo mogą mieć przejście a nie grzeją. Pozdrawiam!
Witam Zanik kupisz lub wymienisz to najlepiej sprawć czy do inwertera dochodą napięcia zasilania i czy faktycznie świetlówki nie świecą, bo na chybił-trafił to wymienisz wszystko a po podliczeniu okaże się że w tej cenie kupił byś drugi.
Tak świecą by można było trafić ręką. Ale ona nigdy nie mrugała tylko w nocy gdy ups odłącza sieć i zaczyna pracować bateryjnie przez to że napięcie przekracza 260v. To co napisałeś chyba przekracza moje umiejętności. Jestem już umówiony z elektrykiem na czwartek...
A masz VCDS żeby sprawdzić temperaturę, jaką widzi sterownik silnilka? Bo może czujnik padnięty i świece grzeją non stop? Brzmi bardzo prawdopodobnie. Trafiło na listę rzeczy do sprawdzenia. VCDS niestety nie mam więc pewnie najłatwiej będzie dotransportować się do jakiegoś elektryka samochodowego.
Samochód trafił do ASO,wymienili prawdopodobnie świece i jest wszystko ok.Ale jakoś w to nie wierze :D
ten sam problem miał mój znajomy w passacie z tym samym silniku, który był po wypadku i miał źle ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku w elektronicznej pompie wtryskowej po wizycie w kilku serwisach w końcu na to trafili. A świece latem wcale nie grzeją.
Już wszystko ok. pomimo że iskra była na przewodach, to 2 z nich miały przebicie przy fajkach i uziemiały się z silnikiem zamiast iść na świece. sprawdziłem inne przewody od tego samego modelu i chodził dobrze, więc miałem pewność. kupiłem wszystkie nowe przewody i smiga. więc nawet jeśli iskra jest na przewodach to nie zawsze musi trafić na świecę....
Możesz. Jeżeli będzie napięcie na świecach, to odkręć przewody od świec i zmierz oporność na każdej świecy przy identycznym podłączeniu miernika, ale ustaw pomiar oporności na 200om, wartości około 1oma to świeca dobra.
Wyłuskałem świetlówki i świecą czystą bielą. Ponieważ trafił mi się drugi taki sam model monitora podmieniłem inwerter i płytę główną, niestety objaw jest ten sam. Stwierdzam uszkodzenie elektroniki matrycy:( Dziękuję za pomoc. Temat uważam za zamknięty.
aktualnie te neonówki sa juz zmienione :) na fotografiach wyżej trafiło sie akurat tak że nie świecą....
No z pomocą tutaj na forum było by to szybciej i taniej,😂 Dodano po 2 A w końcu problem rozwiązany? Właśnie mechanik sprawdza świece HELP! Chociaż na początku mówił, że jakieś napięcie mają. Dzisiaj jako tako zapalił, akumulator wyeliminował, chociaż wczoraj twierdził, że do wymiany hehe. Jeśli się to sprawdzi, to ze świecami i kablami od przepływki...
Cześć. Wszystkie elektrolity w zasilaczu po stronach wtórnych przetwornic właściciel wymienił zanim TV trafił do mnie. Pozdrawiam.
W skuterze yamaha axis przepala mi świece. Wczoraj założyłem nową świece bo tamta się przepaliła, dziwne bo jakieś 2 miesiące temu była mieniana, rano odpaliłem zostawiłem na jakieś parę minut żeby silnik się rozgrzał. po przejechaniu kilku metrów szlag trafił świecę. Założyłem następną pojechałem do sklepu zrobiłem może 3 km i było ok. Po kilku godzinach...
Kolejne dane na temat usterki.... Dziś po odpaleniu silnika kontrolka nie świeciła, więc szybciutko otworzyłem maskę, aby przysłuchać się pracy silnika... Po kilku sekundach usłyszałem jak przekaźnik turbo (B) - taki mały do którego dochodzą dwa wężyki i dwa kabelki zaczął "brzęczeć". Słyszałem to brzęczenie już wcześniej, ale nie wiem do końca jak...
Witam! Od kilku dni co jakiś czas zapalały mi się kontrolki świec żarowych w samochodzie, a od wczoraj wyłączyła się turbina w samochodzie i od tego czasu samochód nie ma mocy gdzie zacząć szukać usterki i jak droga może być naprawa dodam, że mowa o Audi A4 avant B5. 1.9TDI 115km. Jeśli źle trafiłem z tematem proszę moderatorów o przeniesienie. a w...
NGK, NGK nie równe. Ogólnie NGK to dobra firma ALE... Na polski rynek rzucają zwykle świece "made in France" to są france XD. Te świece są bardzo słabe. Jednak jeśli trafi się NGK "made in Japan" to są świece pancerne. Niby jedna firma, a kraj pochodzenia robi w pytę różnicę. Do tego NGK z Francji potrafią padać bez ostrzeżenia. Jedziesz, działa, działa,...
Witam problem polega na tym że autko trafiło do mechanika na wymianę świec żarowych które okazały się uszkodzone, autko paliło aż do dziś kiedy to kręci i nie zapali. Paliwo,bezpieczniki ok Zrobiłem diagnostykę i sterownik silnika nie ma żadnych błędów imo też nie jest zablokowane kontrolka na panelu środkowym miga a po włożeniu tokena (klucza) gaśnie.Ciśnienie...
Wyłącznik nad pedałem, albo się wysunął albo go .... trafił
TV Samsung HG40EA790MS... Po wielu latach bez internetu postanowiłem go podłączyć i zaktualizować. Trafiłem w ustawieniach na "submicom" i od czasu aktywowania tej opcji telewizor nie działa. Wyłączył się i nawet diody nie świecą. Podobno jest opcja wgrania nowego oprogramowania. Nie wiem, ile w tym prawdy i nie wiem, jakie to oprogramowanie. Jeśli...
Ad2. Ładowanie normalne. Te clio tak już mają że moduł UPC steruje ładowaniem i w związku z tym (tak to sobie ktoś wymyślił) napięcie może być od cirka 14V do 15,6V. Na pewno po odłaczeniu akumulatora napięcie będzie okołob14,3V. Trzeba pamiętać o kodzie do radia. Ad3. Najpierw napisz jaki to silnik. Były 1.2 (tu cienkościenna 14-ka) 1,4 16v, 1.6 16v...
A ja montuje NGK nie tylko do swojego motoru ale również klientów ( brakuje mi palców bay zliczyć :)) i żadnych przeciwskazań ....natomiast słyszałem że ponoć są jakieś felerne na rynku świece NGK jak niegdyś BOSCH z napisem made in france Ja odpukać nie trafiłem na takowe
Dzięki adamski123. W moim przypadku były poprzypalane styki w manetce. Musiało iskrzyć przy zmianie pozycji manetki i blaszki miały przypalone wżery - przez to nie stykało. Szczęśliwego nowego roku ! :)
No tak ładnie Ci idzie...... No to sprawdź te kabelki od podgrzewacza, schemat nie potrzebny i tak nie znajdziesz tego co byś chciał. Miernik do ręki i sprawdź czy zwarcie do masy jest na którymś z przewodów od świecy.
Ja bym jednak zaczął od wymontowania modułu MAIN i sprawdzenia przetwornicy, a dokładnie pewnego rezystora oraz samego selektora choć uszkodzony mi się jeszcze taki nie trafił.
Po wymianie czujnika ciśnienia jest ok auto pali rano bez problemu i nie notuje już tego błędu, co dziwne zawsze notuje błąd świec, sprawdziłem wszystkie cztery trafione, trzy mają nieskończoność a jedna ma jakieś 5kOM, zasilanie jest na wszystkich. Spotkałem się z uszkodzoną jedną świecą a nawet dwoma ale wszystkie cztery tego jeszcze nie widziałem,...
Na świecach na pewno nie. A kable? No cóż, wskazane produkty prezentują podobną jakość więc nie powinno być żadnych problemów. Z drugiej jednak strony... Nikt Tobie nie zagwarantuje, że po prostu zwyczajnie trafisz na bubla - to też się zdarza. Ale dobrze dobrane elementy oraz ich odpowiednie zabezpieczenie przed wilgocią to już 99 procent sukcesu ;-)...
Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym. obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności. Można robić tak wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na...
Ok. mam nadzieje,że nikt tam nie kombinował.Jeżeli zechcesz kontakt to napisz a ja ci je wyjmę na twoich oczach tak jak napisałem kilkanaście minut na jedną świece. Dodano po 22 Padło pytanie jak to robię?Zawodowo pracuje regenerując głowice i tego typu przypadłości są częste w różnych głowicach.Jeżeli uważasz ,że się przechwalam to poszukaj sobie warsztatów...
Podstawiłem zasilacz 3,3V w miejsce uszkodzonej przetwornicy. Świecą trzy diody i dalej nic,nie uruchamia się. Raczej uszkodzony program w procesorze. Głośniczek na złom, no chyba, że trafi się główna płyta w rozsądnej cenie.
A to co wyjąłeś nie było przypadkiem platyną? Toyota lubi podzespoły Denso i ciężko trafić dobry zamiennik.Za platynowe świece Denso płacisz około 200 pln. Sprawdż kable zapłonowe.
Zamykam temat. Wymiana świec załatwiła sprawę, chociaż wczesniej juz wymienilem, trafiła się jakaś następna wadliwa. Pozdrawiam.
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Mazda 323f 1,6 16v 1991 rok -przy odpaleniu gdy jest zimny,silnik pracuje normalnie wraz ze wzrostem temperatury zaczyna nim szarpać aż zgaśnie -zalewa świece (iskra jest) . Auto trafiło do mnie z padnientą cewką i wytopionym węglikiem w kopułce. Po wymianie uszkodzonych elementów objawy j/w. Czy może ktoś mi pomóc?
W miejsce bezpiecznika włącz żarówkę 12v , na zwarciu będzie świecić , zlokalizuj przekaźnik od świec i go wyciąg , jak trafisz na obwód ze zwarciem żarówka zgaśnie. Wyciągi funkcjonują w górach, przekaźniki demontujemy, lub wyjmujemy.
Po rozmowie z autorem ustaliliśmy że sprzęt trafi na serwis w Warszawie lub trafi do mnie do Krakowa. Autor jest w tym temacie laikiem i nie ma potrzeby się uczyć na elektronika.Więc niech każdy z nas robi to co lubi i się na tym zna. Dla ludzi którzy siedzą w temacie to jest proste.Jednak nie każdy zna chociaż podstawy i wie jak to działa. Dla nas...
powykręcam świece Cos mi się wydaje, ze masz male pojecie o tego rodzaju diagnostyce i z kolei chcesz sobie teraz narobić niepotrzebnej roboty. Świece sprawdza się AMPEROMIERZEM (pobór prądu) i jest to raptem piętnaście sekund roboty. Wykręcając świece ryzykujesz, ze trafisz na taka która się np. ukręci - i wtedy będziesz miał dopiero robotę! Na dużej...
W wielu dieslach (czy wszystkich?) migająca kontrolka świecy żarowej oznacza, uszkodzoną świecę żarową.
Wymiana bezpiecznika na nowy. Jeden z tych mini bezpiecznikow byl trafiony. Po wymiania na nowy 10 A auto działa
-wczoraj odkręciłem wszystkie i jedna świeca była bardziej okopcona od drugich) Zmierz ciśnienie sprężania na zimno , zacznij pomiar od tego cylindra. Zamień miejscami wtryskiwacze oznaczając gdzie trafi wtryskiwacz pracujący z okopconą świecą. Po 100-200 kilometrach sprawdź osady na świecach.
mechanik mówił ze grzeją stałem przy nim jak sprawdzał- sprostowanie do postu po wymianie świec na nowe dalej było to samo nie mieliśmy już pomysłów oprócz regulacji konta wtrysku ale przed tym postanowiliśmy sprawdzic nowe świece i co się okazało jedna z nich była zła nie jarała wymieniłem na starą jedną z wcześniejszych i rano auto zapaliło na dyg...
Można smiało zciągać przewody w czsie pracy. To jest silnik w którym na obu świecach iskra jest jednocześnie( Choć zaznaczę że słyszałem kiedyś opinię że na jednej ze świec jest odrobinę później :) ) więc nie ma warunków do pracy z nie obciążonym układem WN. Test wykonuję się kilka sekund i tylko trzeba uważać żeby te 20kV nas nie popieściło. Owszem,...
bezpiecznik świeca trafić trafić przekaźnik świeca renault trafić kontrolka świeca
naprawa odkurzacza samsung canon pixma reset ustawienia fabryczne xiaomi
konfiguracja punktu dostpu zasilacz samsung bezpiecznik
Jak zresetować ekspres Miele - instrukcje krok po kroku Instrukcja obsługi kotła Termet MiniMax Turbo