Witam. Przymierzam się do wymiany świec żarowych w Renault Megane (2 maja przerwę). Wymienię od razu 4 szt. Tylko mam pytanie czy smar miedziany jest odpowiedni do tego? Czy może coś innego stosujecie? Pojawił się także w sprzedaży smar do świec Beru, jak go oceniacie Pzdr. MIrek.
Sprawdzałem kilkukrotnie sprawność nowej świecy i wiem, że jest na 100% sprawna, ponieważ na odpalonym silniku podaje iskre, lecz po wkręceniu przestaje. To aż się prosi, aby sprawdzić to co jest po drodze do tej świecy, bo widać tam jest łatwiejsza droga dla prądu. Doraźnie można zmniejszyć przerwą na świecy, nawet o połowę, powinno pomóc.
Przypuszczam, że samochód garażowany jest pod chmurką. Zmniejsz przerwy na świecach, to powinno poskutkować, a na pewno nie zaszkodzi.
Witam. W tym silniku występują cewki WN pojedyncze. One też szaleją jak są "zimne". Jedna rada - one powinny być wymieniane kompletami. Zobacz czy przypadkiem już nie masz różnych pozakładanych. Świece podmieniane - ale czy odpowiednia przerwa dla tego silnika ustawiona? Pisałeś czujnik temperatury. Tam są 2 osobne czy 1 podwójny? Bo nie kojarzę. Może...
Mi wychodzi że powinny byc BCP5E tj. V-Line nr.16. Masz gaz??Jest pewnie wtedy ustawiony na ubogo i świece padaja od temperatury.Trzeba sprawdzić sygnał za sondy lambda na obciążeniu.I potem można założyć spokojnie świece z ciepłotą 6 i przerwę zmniejszyć do 0,7mm.Osad masz od oleju,tj.pierścienie/uszczelniacze mówia pa,pa.
Zgadzam się z gracus7, dodam tylko, iż zmiejszenie przerwy daje efekt przy mniej wydajnych instalacjach zapłonowych. Jeśli instalacja jest wydajna (wysokie napięcie jest naprawdę wysokie :) ) nie ma potrzeby zmniejszać przerwy bo na gazie lepiej jak iskra jest dłuższa.
Jest to samo na gazie i benzynie , to czepiał bym się zapłonu /świec/ lub czujnik wału. Jak mam rozumieć "potencjometr przepustnicy dobry" , czym sprawdzałeś i jak? , nie ma na ścieżce oporowej drobnych przerw?
Głośnik to raczej nie spalił się tylko dostał przerwy w uzwojeniach. Natomiast jeśli chodzi o pyrkanie to dźwięk iskier ze świec? Być może naderwałeś wtyczkę kabla antenowego.
Brak błędu o wypadaniu zapłonu cewki oczyszczone kontaktem świece roczne oczyszczone gniazda wcześniej wydmuchane podczas jazdy jak się dlawil dziś pokazało że sonda 1 parametr minus 100 procent po czym jak jechał ok to pokazuje 0 sonda nowa ngk I czujnik położenia walka nieciagly przerwa w natężeniu sygnału tyle pokazuje
Użytkuję renie 1,6 od 6-lat wymieniałem rozrząd dwa razy (w tym czasie skręciłem 70 tys km) - objawy uszkodzonego kzf to po dłuższym postoju auto odpala jak diesel zaterkota i zgaśnie, za drugim razem odpala i chodzi normalnie. W Twoim przypadku objawy wskazują na padniętą jedną z cewek (przy padniętej cewce obroty falują silnik nie równo pracuje, brak...
Witam. To mój pierwszy post (proszę o wyrozumiałość) Mam spory problem z moją Megi, Renault Megane IIPh1 2003r. 1.4 98km bez gazu. Megane z dnia na dzień przestała odpalać, bez wcześniejszych objawów. Kręci ale nie potrafi zaskoczyć, prąd nie dochodzi do cewek. Cewki, świece nowe (ok 2k), Odłączenie akumulatora nie pomogło, dorobienie masy też nie....
Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie. Czy ten czujnik może być powodem , że auto jest mulaste i jego maksymalne obroty są do 3500 Po złożeniu auto chodziło po jaki9mś czasie zapaliła się kontrolka świec żarowych .
nie chce odpalić,nie dostaje paliwa błędy które się pojawiły: DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały odczyt danych czasu rzeczywistego...
jestem pewien że żaróweczki świecą w wyświetlaczu. Dodano po 5 na wyświetlaczu nie wyświetlają się zera i nie mogę wpisać kodu radia. Sprawdzałem wiązkę od wyświetlacza do radia i przerwy żadnej nie ma. Poprawiałem nawet w wyświetlaczu kostki(bo może zimne luty były)ale nic nie pomogło. Wyświetlacz podświetla się, ale nie wyskakują żadne cyfry. Oczywiście...
Autko odpala książkowo. Sprawdzana masa miernikiem i było ok ale pod obciążeniem spadało napięcie na ECU. Przerwa na przewodzie masowym ECU a silnik został jeszcze jeden problem brak kontrolki od ładowania nie swieci wogule a ładowanie jest.
Kolego miałem to samo w megane 2.0 Przede wszystkim zmień przewody. Do gazu polecam NGK.Te śmieszne cewki które też mogą być przyczyną. I wreszcie po trzecie zmniejszenie przerw w świecach. Mechanik powiedział żeby ustawić na 0.6mm ale ja zmniejszyłem "na oko" i z podanych wyżej napraw to o dziwo zdecydowanie najwięcej pomogło! Więc może zacznij od...
Upewnij się czy db ustawiłeś zapłon wyczyść świece wyreguluj przerwę między elektrodami sprawdz czy nie ma przebicia na izolatorze,odpal renie najlepiej wieczorem w nocy i delikatnie fukaj mgięłką wody po kablach wn i okolice kopułki czy sonda lambda była podłączona bezpośrednio do diagnoskopu było sprawdzone czy odpowiednio oscyluje? Kolega mi napisze,...
Przyczyną był zgniły przerwany przewód w wiązce między gniazdem sterownika świec (PIN 8 brązowy ) Idący do komputera szara wtyczka pin F2 . Zielona śniedź aż rozsadziła izolację . Dodam że nie było mowy o jakimś przetarciu o ostre krawędzie . Kabel był zawinięty w wiązce opasany izolacją . Przy okazji znalazłem dwa kolejne uszkodzenia izolacji jeszcze...
Zaraz zostanę zbesztany za debilne wywody. Jeżeli iskra na zewnątrz jest na wszystkich cylindrach, a silnik nie pali na dwa cylindry (1 i 4) mimo, że dostaje paliwo, to aż się prosi, żeby na tych cylindrach zmniejszyć przerwę na świecach powiedzmy o połowę (a nawet i więcej) i zobaczyć jaki będzie efekt - prawdopodobnie pójdzie na wszystkie cylindry....
Co moze byc przyczyna nierownomiernej pracy na wolnych obrotach. wahania obrotow nie sa duze ale wyczuwalne. Zaobserwowalem iz przebustnica na duzych obrotach wykonuje dosc duze ruchy czy to jest normalne? z gory wielkie dzieki. "Latające wolne obroty" w megankach to już utrapienie. Mam 97` 1,6Rt i było podobnie. Na początek świece (czystość,ciepłota,przebieg,przerwa)....
Witam ponownie Na początku pierwszego posta pisałem że mam błąd immobilizera i że tym się nie martwię jakoś specjalnie ale powoli zmieniam zdanie. Wyskakują mi dwa błędy jako stałe ale do usunięcia i po 4-5 km na ciepłym silniku nie pojawiły się. - 054 Zasilanie czytnika, zwarcie do zasilania +12v Jako stały - 054 Zasilanie pierścienia czytnika, przerwa...
witam. problem dotyczy megi 1.4 16v 2001 r. jeszcze do dzisiaj myślałem, że mi jedna z cewek wn szwankuje, a tu niespodzianka. usterka objawia się tak: silnik co pewien czas spada gwałtownie z obrotów (prawie do 0), zapalają się 3 kontrolki sygn. awarię silnika i od razu wszystko wraca do normy. (aczkolwiek też nie zawsze , bo parę razy auto zgasło)....
Trochę namylone tu ale to nic. Wyjaśniam. Można opisać to tak, że samo się naprawia po czasie, wtedy, gdy nie używam świateł mijania. Jeżeli one gasną mi na żarówkach osram, a zaczyna się od migania, czasami przerwy na kilka sekund itp, to jeżeli zmienię na zwykłe żarówki to sprawa nie zostanie rozwiązana. Na oczekiwanie aż problem się naprawi to światła...
diagnostyka komputerowa nie pokazuje nic prócz "wypadanie zapłonów na cyl. 3" Przyczyn może być kilka. Zacznijmy od początku. Przyczyną kulawej pracy silnika, może to być cewka lub świeca na 3 cylindrze, ale stawiałbym na cewkę. Po zamianie cewek między 3 cylindrem, z którymś z pozostałych, błąd powinien iść za cewką. Można spróbować radykalnie zmniejszyć...
Witam forumowicze, po przekopaniu się przez wiele tematów nie udało mi sie jasno sprcyzowac co faktycnzie dolega mojej meganie, 98r, 1.6 benzyna 55kW, 75KM, 147tys. przebiegu. Mianowicie problem polega na dziwnej pracy silnika, raz chodzi ładnie tak jak powinnien na wolnych obrotach-1000obrotów, a czasami lekko nim szarpie i spadają obroty-nawet 500obrotów,...
Witam wszystkich, Mam problem z autem z którym walczę już od dłuższego czasu ... Scenic '99 2.0 8v PB + LPG Auto ma wielkie problemy z odpaleniem po dłuższej przerwie ... 3-4 godziny postoju w aktualnych temp. i autko odmawia posłuszeństwa. Po kręceniu 6-10 razy odpala, przy czym gaz trzeba trzymać w podłodze. Gdy już odpali i ustabilizuje obroty można...
Tak to ja pytałem o ten blok a co do diagnostyki to są dwa błędy Df 095 i Df 094 troszkę przeglądnąłem instalacje i znalazłem jeden przewód przerwany ale po złączeniu nic sie nie zmieniło zaczynam wątpić ze bloki sa takie same
świece megane świeca renault megane przerwa megane świece
walkie talkie zabawka podświetlenie licznik skoda programatorem rt809f
epson l3250 wentylator łazienkowy
Makita HR2631FT - brak udaru, przyczyny i diagnoza Kody błędów ładowarki mikroprocesorowej MW 6A