Podłączyłeś żarówkę? Edytowałem.
Urwany kabel podający minus z karoserii do żarówek.
Czy zawór czy sprzęgło w Fabii idzie to sprawdzić żarówką.
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
Sprawdź czy prąd dochodzi do żarówek.
-167 to pompa itd. Sztuka trochę dolców warta jak z klimą -X to układy po stacyjce oznaczenie Odnośnie samego układu paliwowego można sprawdzić do metoda kubeczkową. Styk x sprawdzić miernikiem lub żarówka.
A sprawdzał kolega żarówkę?
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
Jak masz miernik to odpal i sprawdź napięcie na akumulatorze. Coś mi tu pachnie za dużym ładowaniem albo wyjątkowo dziadowskie żarówki.
Jeżeli akumulator ma osiem lat to zmień go na nowy, pracował kilka lat za długo i zgasł jak żarówka
[quote="paczek22"]Test lampki działa? Sorry a można to sprawdzić bez wyciągania żarówki?
Witam, brak świateł pozycyjnych i podświetlenia tablicy rejestracyjnej Skoda Fabia 2. Żarówki sprawne, bezpieczniki sprawne. Ma ktoś jakieś pomysły?
Sprawdzaj żarówką min 5W. nie miernikiem
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówki. Jeżeli nie to trzeba sprawdzać gdzie ginie napiecie. Jeżeli sa to reflektory podwójne to napięcie na żarówki idzie z bezpieczników, na bezpieczniki napięcie idzie z wyłącznika świateł (ponieważ obu świateł nie ma to przypuszczam, że w tym miejscu nie ma napiecia). Ponieważ światła drogowe działają to zasilanie...
Sprawdź czy masz na cewce "porządną masę i porządny plus" ...nie miernikiem tylko jakąś np. żarówką 21W...
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Ze schematu wynika, że zasilanie pozycyjnych i regulacji wychodzi z tego samego styku wyłącznika, ale bez pomiarów trudno powiedzieć. Zacząć trzeba od żarówek, bezpieczników itd....
Weź żarówkę tą którą masz i podłącz do tego czerwonego/biały co wchodzi do wtyczki.Jak tam świeci to masz uszkodzony panel/rezystor. Jak nie świeci to korozja lub wypalone złącze są jeszcze wcześniej. Prąd to nie napięcie . Sprawdzaj żarówką nie miernikiem.
ma zgasnać przy ~14.5
Sprawdź ściemniacz, w zegarach nie ma nawet żarówek, tylko ledy
Sprawdziłem i żadna żarówka nie świeci..
Bezpieczniki Ok? Przekaźniki Ok? Czasami wystarczy styki w gniazdach żarówek podrapać i kontaktem przetrzeć bo nie stykają.
Czy udało się rozwiązać problem z niewłączającymi się światłami drogowymi w Fabii II
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
Sprawdź żarówką, będzie pewniej.
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
Może być brak masy i żarówka postojowa świeci w szeregu z żarówką H7. Dlatego też świecą obie kontrolki.
Jeśli wymienić to raczej od wtyki zespolonej grodzi. I tak się będziesz musiał przebić więc czemu nie wymienić tylko część wiązki po stronie komory silnika. Oczywiście zakładając, że do wtyki po stronie wnętrza dochodzi napięcie. We wtyczce zespolonej są żeńskie konektory mini iso (od komory). Edit: Przekaźniki jak najbardziej. Sam je robiłem w golfie...
A gdy wypniesz włącznik to też się świeci ta żarowka?
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Błąd czujnika sprawdzasz VCDS ? Jeśli tak to tam też sprawdzisz czy ecu widzi naciśnięcie pedału hamulca. Jaki błąd masz ? Nie masz jakichś żarówek LED w lampach założonych ?
Skoda Fabia 1.2 12V Kombi . Problem jest następujący co miesiąc pali lewą żarówkę H7 . Co to może być ?
Zasilanie i masy na sterowniku, za pomocą żarówki minimum 21W sprawdź!
W skodzie wymyślili taki patent https://skodasklep.pl/skoda-fabia-i-prze... . Miałem to to w fabianie pierwszej . No......czy to coś dawało ......raz na jakiś czas i tak żarówkę trzeba było wymienić . Możesz spróbować ..
To fajnie, że już wiesz. Poprosiłeś o pomoc panią żarówkę pseudo probówkę? Gdzie jest +12 a gdzie ginie +12? Pani żarówka ci pomoże, wierz mi.
Witam, Jak sprawdzić do którego podłączyć sterownik. Chociażby kontrolką zrobioną z żarówki samochodowej podłączonej jedną stroną do masy auta. Pozdrawiam.
Ruszanie klemą nic nie da ,trzeba wtedy żarówka poszukać gdzie jest spadek napiecia.
Nie lameruj Motronic , kup fejsa , przejedzieś kompa i silnik zapali- bez wymiany żarówki. Należy się - pomógł.
Wszystkie alternatory zbudowane są w taki sposób że kontrolka ładowania umożliwia wstępne wzbudzenie alternatora. Krótko mówiąc masz przerwę w obwodzie kontrolki , albo spaloną żarówkę w kontrolce.
Sprawdzanie wiązki miernikiem jest niemiarodajne, ma za dużą rezystancję. Kable najlepiej "przedzwonić" żarówką dużej mocy (H4)
Mierzyć trzeba na obciążeniu, przynajmniej żarówką reflektorową. Inaczej głupoty się wymierzy.
Żarówka, a jakbym miał dokładniej strzelac to oświetlenie H7/H1 albo podświetlenie tablicy rejestracyjnej. ;)
Skoda Fabia 1: Padające jak muchy żarówki (ASO rozwiązuje wstawiając drut oporowy) Które żarówki zapytam tak z ciekawości bo nie znam tematu?
Trudne nie jest, ale obawiam się, że skoro wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce po odpięciu wiązki, to może działa, sczytując sobie jakąś rezystancję podpiętych żarówek. Bez wychwycenia odpowiedniej rezystancji może nie podawać sygnału, w przeciwnym razie nie potrzebny byłby moduł. No nic, zrobię jak fachowiec – odizoluję kawałek izolacji...
A jak zmieniałeś te żarówki, to blaszki nie były skorodowane, ostatnio u sąsiada wymieniałem żarówkę, to ten klosze to jakieś skorodowane akwarium było...
To: 1.Sprawdź komputerem żarówkę. 2.Wyciągnij licznik i sprawdź żarówkę. 3.Daj sobie spokój.
To prosto ze skrzynki na akumulatorze idzie. Kurcze i nie ma żadnej złączki ? Tam jest przewód 25 mm2. Czyżby ugnił gdzieś po drodze tak że przy sterowniku nawet żarówka 5W się nie pali?
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Witam, dzisiaj sprawdzałem, czy wszystkie żarówki świecą w Skodzie Fabia 2 z 2007 roku. Gdy przekręcałem włącznik świateł i następnie pociągnąłem do siebie w celu sprawdzenia przeciwmgielnych, wyszedł mi on. Po ponownym włożeniu nie mogę włączyć przeciwmgielnych z powodu, że cały czas wychodzi on. Muszę zamawiać nowy wyłącznik, czy mogę go jakoś włożyć?
Tak, zamówiłem nowy przełącznik świateł, może to jest przyczyną, bo żarówki są dobre, bezpieczniki też. Jeszcze napięcie muszę sprawdzić, czy dochodzi do bezpieczników.
Nie masz tam czasem systemu monitorowania przepalenia żarówek?
Dokładnie najpierw sprawdź główny bezpiecznik ( nawet go wymień bo on za wiele nie kosztuje a może tylko gdzieś nie stykać) potem sprawdź czy żarówki są dobrze podłączone od stopu ( bo w VW carawlle mi się esp włączało bo żarówka nie stykała dobrze) na końcu podłącz kompa do auta i zrób testy sterownika.
Nie prościej zostawić jedną żarówkę a w drugiej lampce dać diodę? A w ogóle w czym przeszkadza to że te diody się żarzą po zamknięciu klapy? Jak były żarówki to też pewnie cały czas płynął przez nie taki mikroskopijny prąd tylko na żarówkach nie było tego widać .
Awaryjne tak samo ... Tylko lewa strona
Witam. Fabia 2003 nie ma CAN, przynajmniej mój egzemplarz nie posiada, a czujnik cofania podłączyłem bezpośrednio pod żarówkę cofania. Pozdrawiam.
Której generacji jest ta Fabia: I/II (przed 2007 r. - czy po, żarówki jakie)? Z linku który podałem, zwróć uwagę na post #17. Zasilanie na drogowe idzie poprzez włącznik świateł, natomiast sygnał świetlny (flash) już nie. Ponadto ciągłość przewodu/przejście sprawdzaj żarówką 21W, bo miernik może wprowadzić w błąd.
Nie to jest ok, nie jest zaminione sprawdzone żarówką 50wat. Na przewodach własnie nie ok, bo nie ma +12 po stacyjce.
Kolego,takie rzeczy to już powinieneś wiedzieć jak zakładasz temat.Ale napisze.Wystarczy kawałek kabelka i dodatkowo żarówka na kabelkach.Wszystko co potrzebne i to bez wykręcania świec.
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
A mnie się wydaje,że jest to kontrolka od grzania świec żarowych(zaswieca się,przed uruchomieniem silnika,jak włącza się grzanie świec żarowych i po kilku sekundach gaśnie).A jeżeli miga podczas jazdy,to jest najprawdopodobniej uszkodzony czasowy sterownik grzania świec. A ja się z Toba założę, że to jest coś z tym wyłącznikiem czy tam wlacznikiem...
Witam serdecznie! Otóż w moim samochodzie (Skoda Fabia I rocznik 2007) pojawił się taki problem mianowicie: Kontrolka kierunków w kabinie szybko miga i cyka, ale natomiast żarówki na zewnątrz migają z odpowiednią częstotliwością. Sprawdzałem inne żarówki i problem jest ten sam, więc to nie raczej wina spalonej żarówki. Co może przyczyną tak nietypowego...
240mA to o wiele za dużo, taki prąd pobiera np. żarówka w schowku, bagżniku, oświetlenia wnętrza itd
Juz wszystko sie wyjasniło okazało sie ze byl przepalony bezpiecznik 50amp dalem sie zwiesc miernikowi który pokazywał 12v wyszło dopiero na żarówce tak jak radziliscie dziekuje za pomoc
Kawałek żarówki 12v i sprawdź czy z kostki wychodzi prąd z zacisku 50.
Wtyczka jest na zewnątrz, jak już zauważyłeś. Ciekawe od czego zmienia się jasność żarówki, jak się napięcie nie zmienia. :D :D
Włącz w miejsce siłownika żarówkę 21W i zobacz jak się zachowuje.
Zaśniedziała i rozgięta wtyczka "+" na żarówce. Po wyczyszczeniu i dogięciu wtyczki wszystko działa poprawnie.
https://obrazki.elektroda.pl/2563713100_... Czesc mam podobny problem nie działają światła mijania brak kontrolki i brak brzęczyka zrobiłem z 12v po stacyjce baypasd i dzala światła tylko czy to bezpieczne dla instalacji i mam jeszcze taki problem jak przełączę na światła drogowe to jęki sie świecą kontrolki od przepalonej żarówki...
Próby lepiej przeprowadzić z żarówką w szeregu i zbyt długo nie przykładać zasilania, żeby nie upalić silniczka.
Kolego zewrzyj do masy przez jakąś żarówkę 21 W na niepracującym silniku oczywiście.
(at)Radek19882020 a jak żarówka ma zasilanie i nie działa .....to może być walnięta? Odp. I tak i nie.
Można było w fabianie spotkać wersje z modułem kontroli spalenia żarówek . Tutaj instalacja była inaczej poprowadzona . Z owego modułu światła stopu miały oddzielne obwody . Moduł zajmował miejsce nr 13 i 14 w skrzynce przekażników.
Wydaje mi się że kolega powinien zajrzeć tu http://www.youtube.com/watch?v=J4wB8vKh6... Dodano po 1 Dodam że ja zakupiłem do swojego autka żarówki philipsa +100% i są bardzo dobre , więc nie ma co kombinować tylko zainwestować w porządne żarówki
Witam. Mam skodę Fabię, rok prod. 2005. Zapaliło mi się EPC i brak świateł stopu. Gdzie znajduje się bezpiecznik lub inna przyczyna (żarówki są dobre) ? Proszę o pomoc...
Włącznik pedału hamulca jest podwójny- ma dwa styki. Jeden to informacja dla sterownika silnika - przy wyjętym włączniku styk jest otwarty. Drugi to włącznik świateł stopu - przy wyjętym włączniku styk jest zwarty. Styki zmieniają położenie po wciśnięciu bolca na włączniku. Czerwono- czary to zasilanie włącznika świateł stopu a czarno-czerwony to wyjście...
Włącznik wstecznego światła zazwyczaj znajduje się na skrzyni biegów. Jak go znajdziesz to zdejmi wtyczke i zmostkuj ją, przy włączonym zapłonie powinno zapalić się światło cofania (jeżeli oczywiście żarówka jest ok). Jeżeli światło się zapali to włącznik jest do wymiany.
Czyli to jest celowo z lewej strony sygnalizowane żeby było widać w lusterku czy coś? :) Czy brak masy przypadkiem nie objawiłby się całkowitym brakiem świateł? Tak tylko sobie spekuluję. Znalazłem problem. Szukałem go w naprawianej wcześniej lampie, a problem był po drugiej stronie przyczepki. W przedniej lampie gniazdo żarówki było zalane wodą. Dzięki...
otwieranie działa 2 krotnie, później zero reakcji (zamek elektryczny w klapie) Zdejmij tapicerkę klapy i zamiast zamka - podłącz żarówkę 12V 21W Testuj w ten sposób i sprawdź czy za każdym razem przy próbie otwarcia klapy bagażnika "błyska" żarówka czy "tylko 2 razy" - tak jak pisałeś wcześniej.
Sprawdź żarówką przejścia wszystkich trzech przewodów do licznika.
Skoda Fabia ma tak podłe ładowanie, że częściej wymienia się akumulator niż żarówki. Sorry za offtopic.
Przedzwoń wiązkę pomiędzy pedałem a sterownikiem, i zrób to żarówką a nie miernikiem https://obrazki.elektroda.pl/2601093900_...
sprawdziłem napięcie na zaciskach i było takie jak powinno być okazało się ,że żarówka 21W naprawdę nie jest taka jak jej dane.Dalej mam problem z wyłączaniem świateł wewnątrz samochodu żadne z drzwi nie gaszą światła
Bardzo częstym przypadkiem jest brak komunikacji z pompą, a przyczyną jest dostanie się płynu do elektroniki pompy lub wilgoć. Najpierw sprawdź zasilanie na pompie (żarówką 100 W) i drugą wtyczkę czy nie jest pośniedziała.
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Witam, posiadam samochód Skoda Fabia I Combi 1,9 SDI 2005 Chciałem sobie zamontować czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy i opcje monitorowania spalonych żarówek. Licznik nie chce przyjąć kodowania dla tych dwóch opcji. Co może być problemem? Licznik VDO , 6Y0 920 XXXX Pozdrawiam
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Dobra, zamiast tego miernika użyj żarówki jeden kabelek przypnij do bieguna ujemnego akumulatora drugim powtórz swoje pomiary i napisz świeci nie świeci.
Dlaczego ? Pod kierownicą siedzi bordnetz, od oświetlenia, wycieraczek, szyb, zamków itd. Litości . W temacie jest Fabiana pierwsza z 2002 roczku ( taką i ja mam :D ). Układ prosty jak budowa cepa. Spojrzy Kolega na schematy. Włącznik świateł - bezpiecznik - żarówka. Nic tam innego nie ma. Jedynie przy opcjonalnym module sygnalizacji spalonej żarówki...
Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Czy do stacyjki dochodzi stałe +12V (tzw. [30]) ? Żarówka 21W z dwoma kablami. Jeden do masy, drugi do przewodu (czarny z czerwonym paskiem) w złączu stacyjki i przekręć stacyjkę - tak aby rozrusznik pracował. Jeśli żarówka świeci - stacyjka sprawna. Gdy żarówka nie świeci - kostka stacyjki do wymiany. Wtedy testowo...
Może być że jest tam dioda,w fabii ktoś kiedyś rozbierał i pękła mu nóżka,tak miałem raz.
Ciekawy jestem czy ten tester zmierzył pojemność akumulatora. Nowy nie oznacza sprawny, sprawdź cęgami pobór prądu po 2h od zamknięcia auta a do naładowanego akumulatora podłącz jakąś mocniejszą żarówkę i sprawdź napięcie po 3-4h świecenia. Będziesz miał jasność.
czesc, postaram się po krótko opisać problem. Po wyjechaniu ze stacji przestały świecić żarówki mijanja. Po przekręceniu włącznika świateł kontrolki się zapalają na desce, a żarówki ani mijania ani postojowe nie świecą. Żarówki drogowe działają jak załączę je na dłużej(do przodu)), a żarówki do krótkiej sygnalizacji(do siebie) nie działają. Macie pomysł...
Obawiam się, że to, o czym piszesz, czyli z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON i kabel to zapłonowy to to samo Do poprawnego działania alarm potrzebuje STAŁE 12V i ZAŁĄCZANE PO STACYJCE 12V. Oba napięcia do odnalezienia w ciągu minuty w aucie za pomocą żarówki. Jeśli jednak nie potrafisz ich znaleźć, to mam duże obawy o całość wykonanej...
Też tak kiedyś dojechałem do roboty, i później nie mogłem odpalić, brak iskry - cewka w międzyczasie umarła... Nie masz połączenia, nie chce odpalać, to sprawdź bezpieczniki. Check to chyba powinien się zapalić, i zgasnąć. Nie wiesz które, to wszystkie które znajdziesz, ale w necie powinno być opisane które odpowiadają za zasilanie "komputerków" i innych...
Jam ma zrobic adaptacje skoro masz błąd zaworu EGR. To tak jakbyś chciał światło zapalić a masz żarówki spalone. Usuniesz przyczynę pojawienia się błędu to i adaptacja ruszy. Na tą chwile nie wiadomo czy problemem jest zawór, uszkodzona instalacja czy EDC.
Wszystko źle. Podstawowe pytanie ,czy jest prąd przed czujnikiem? Sprawdź to żarówką potem napisz. Jak jest ,to przełącznik a dalej wiązka i na końcu żarówki.
Wentylator jest nierozbieralny( z tego co wyczytałem na forum fabii) i ludki wymieniają na jakieś inne bo oryginały za drogie. W kostce podłącznej do wentylatora podłącz żarówkę/ki, to sprawdzisz czy pojawiają się napiecia ze sterownika. Co do bezpieczników to Link masz wykaz w zależności od wersji.
Witam, posiadam Skode Fabie 1.4 MPI i mam problem ze światłami drogowymi. A mianowicie, po odpaleniu auta nie świeci prawa lampa przednia. Cała reszta jest ok. Gdy podniosę maskę i ruszę lampą nagle wszystko działa. Styki są przeczyszczone, lekko podgięte, żarówka sprawna. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Nie zawsze tak się dzieje, czasami odpalę...
Najtańszy golf 4 ,passat B5 ,skoda octavia 1 , ibiza 3 , polo , fabia 1 coś z Opla można by zastosować (Astra G , Signum Vectra C) . Wystarczy zmienić kółka na pasek 19mm. Dorobić lub zmodyfikować uchwyt (tak by kółko było w osi). Najprostsze w montażu są te z opla. Tzn obudowy te same praktycznie. Tylko w tych z VAG jest wzbudzenie na dwuliniowej wtyczce...
Jeszcze sprawdź przewody pod obciążeniem - omomierzem już się kiedyś "sparzyłem" = okazywał przejście 0,0 a żarówka 21W nie zaświeciła... Ot profilaktycznie, dla pewności... Możesz jeszcze sprawdzić, co ster. rozłącza jak auto zgaśnie, czyli czego silnikowi brakuje, aby działał... To też podpowie wiele.
skoda fabia żarówka fabia żarówka skoda żarówka
kabel ethernet przerywa indesit płukanie wymiana żarówki punto
Przejęcie konta poczta.o2.pl przez hakera - jak odzyskać dostęp? Czy ogólnikowe wyznanie grzechów jest ważne?