Jeśli kierunki działają, i nie "klikają" zbyt szybko to obstawiałbym że przerywacz jest sprawny, a winy szukałbym w blacie z licznikiem. (żarówki, styki itp.)
Zaśniedziałe styki żarówek. Wyczyść zobacz czy się poprawiło. Podegnij styki pod żarówkami. Jednak najbardziej przyjrzyj się połączeniu wiązka elektryczna "klisza". Inne światła masz w porządku?
Żarówki, styki lub masy brak.
teraz wiem co chcesz osiągnąć. Tak mam podłączone właśnie teraz: - wyłącznik A steruje trzema żarówkami - wyłącznik B steruje jedną No... i od tego bym zaczął. Zostaw to tak jak jest i dołóż jakiś nieduży przekaźnik z cewką 230V: - cewka przekaźnika podłączona razem z trzema żarówkami - a styki przekaźnika równolegle do wyłącznika ktory włącza czwartą...
To rozbierz i wyczyść styki żarówki a po tej czynności posmaruj smarem miedzianym i zabezpiecz przed zalewaniem. Powinno pomóc.
Z pomocą np. multimetru (lub układu z żarówką) rozszyfrujesz styki stacyjki. Środkowy (grubszy), to plusowy z akumulatora, I pozycja może być np. tylko radio, II zapłon a III i ostatnia pozycja "sprężynująca", to uruchamianie rozrusznika.
A ja bym wyciągnął ramkę z żarówkami z lamp i wyczyścił styki od żarówek i wtyczek (te we wtyczkach też). U mnie w sceniku też miałem jakiś czas temu problem z tylnymi lampami, wyczyściłem co trzeba i śmigają bez problemu :D Pozdro!
Cewki przekaźników równolegle do żarówek i styki normalnie zwarte rozpinają drugi obwód. Sam wybierasz czy odetniesz 230 przed zasilaczem czy 12V po nim. Można to zrobić na jednym zasilaczu nie muszą być 2 jeśli rozpinasz 12V.
Jest na wyłączniku schemat połączenia styków, ale niezbyt wyraźny na zdjęciu. Weź miernik w rękę, a jeśli nie posiadasz, to dawniej brało się baterię (najwygodniej płaską 4,5V) i żarówkę, po czym łącząc baterię, żarówkę i różne styki w wyłączniku można sprawdzić które styki, i gdzie włożyć przewody, by działało tak jak oczekujesz.
z boku żarówki oprawki tej plastikowej jest styk do niego dotknij kabel przekrec zapłon i po sprawie Ciekawa porada, pomijając kabel, żarówka ma dwa styki z boku. Jak dotknie "KABLEM" z masą do niewłaściwego styku...
za to światło mijania (lewe) odpowiedzialny jest bezpiecznik nr1. Ale jednocześnie ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za silniczek ustawiania wysokości świateł. Więc sprawdź czy podczas kręcenia pokrętłem ustawiania świateł słychać silniczek. jeśli nie to z pewnością jest to bezpiecznik nr1 lub samo gniazdo tego bezpiecznika (może być zaśniedziałe)...
Skuter wygląda na zadbany a instalacja elektryczna na poprawną. Mając zdemontowaną tzw. czaszę, sprawdź połączenia przewodów w kostkach oraz połączenia "wsuwane". Sprawdź też styki w oprawce żarówki reflektorowej, bowiem producent stosuje oprawki o kiepskiej jakości styków, które po przegrzaniu (od żarówki) odkształcają się trwale i nie czynią należytego...
Obejrzyj styki oprawki żarówki i styki w gnieździe,w reflektorze. Czy nie ma śladów grzania się.
Problem rozwiązany. Na 14 pinie było napięcie ale mierzone miernikiem. Kluczowym było, jak kolega poradził, sprawdzenie żarówką. Styki bezpiecznika były tak zaśniedziałe, ze stanowiły oporność dla żarówki ale nie dla miernika. Po wyszorowaniu i elektrosolowaniu wszystko wróciło do normy. Dziękuję za pomoc
Tak jak napisałem wyżej: dwie żarówki załączane bezpośrednio i dwie przez styki przekaźników; lub tak jak proponujesz przekaźniki 3P... ...wtedy do manipulacji dwa dwuklawiszowe włączniki załatwiają sprawę.
Witam. Załącz awaryjne i zobacz czy prawa strona świeci tak samo mocnym światłem jak lewa. Jeżeli nie to poczyść styki wtyczek od lamp i styki żarówek.
(at)werewolf123 Zaświeci zupełnie dobrze, o ile sprawna. Wyczyść drobnoziarnistym papierem ściernym stopkę żarówki i wnetrze (styki) oprawki.
Dawno temu przerywacze do kierunkowskazów miały wbudowany bimetal grzany prądem żarówek. Prąd świecących żarówek nagrzewał bimetal, bimetal rozwierał styki, brak prądu żarówek powodował ostygnięcie bimetalu i ponowne włączenie żarówek i tak w kółko. Stąd istotny jest prąd zasilania włączonych "żarówek". Mógłbyś dać ledy zamiast żarówek pod warunkiem...
Możliwe, że lampa (oprawka) ma tak ukształtowane styki, że nie każda żarówka dobrze łączy. Ja miałem problem akurat z LED-owymi. Nie chciały łączyć w niektórych oprawkach i trzeba było blaszki odpowiednio podginać.
Witam. Nowe żarówki, styki, masa, manetka. To co bym Ja sprawdził. PS. Podaj rocznik w temacie.
W oprawce żarówki przeczyść styki do niej oraz w na żarówce. Gdybyś znał się trochę na elektryce to zaproponowałbym sprawdzenie miernikiem napięcia na zaciskach żarówki. Jednym słowem sprawdź połączenie żarówki bo może konektorek nie łączy, przeczyść dognij i ciesz się światłem.
Tak, sprawdź napięcie na tych stykach, jak będzie to podegnij styki, podmień żarówkę, pryśnij Kontaktem. Czasami wygląda, że żarówka jest OK, a nie świeci, bo np. nie kontaktuje ten bąbelek "cynowy".
Przykład podłączenia: Do pierwszej żarówki bierzemy lewe części wyłączników, Do zacisku czerwonego w łączniku pierwszym podłączamy żarówkę lub zasilanie, w wyłączniku drugim pozostały przewód z pary żarówka/zasilanie. Do zacisków po lewej stronie zarówno góra jak i dół podłączamy przewody sterujące pomiędzy łącznikami Dodano po 56 To samo robimy analogicznie...
Dwa przekaźniki pod lampa, jeden załączany z żarówka 1, drugi załączany z żarówką 2, styki obu przekaźników w szereg i zasilanie bierzesz z dowolnej żarówki (1 lub 2) przez styki przekaźników do żarówki 3 i po temacie.
Czyli jest tam napięcie stałe? Tak wynika ze schematu. Napięcie brane jest z przed stabilizatora napięcie ujemnego 14V Można więc sprawdzić mierząc od masy do styków gniazda żarówki podświetlenia kasety (na jednym pinie powinno być napięcie), a po włożeniu tejże żarówki napięcie powinno pojawić się na jednym z pinów żarówki drugiej. Sprawdzałeś styki...
Witam, po pierwsze : nie każda żarówka energooszczędna da się podpiąć pod ściemniacz, a po drugie : pokaż dokładniej styki ściemniacza.
Prostym sposobem jest po prostu wpięcie między programator czasowy a odbiorniki prądu przekaźnika NC/NO (czyli ze stykami normalnie zamkniętym i otwartym). Pod styki NC (normalnie zamknięty podpinasz matę grzewczą) a pod styk NO (normalnie otwarty) żarówkę. W takim układzie, gdy czasówka uruchomi oświetlenie, przekaźnik zostanie wysterowany i prąd pójdzie...
Po co tak sobie chcesz komplikować życie? Kupujesz na allegro wyłącznik krańcowy i bezpośrednio przez jego styki załączasz żarówkę-proste jak drut :)
Też kiedyś walczyłem z tym problemem w kuchni Amica i skonczyło sie na wymianie żarówki razem z oprawką , były wypalone styki.
Elektroniczny np z motocykla bądź skutera powinien wystarczyć. Podłączyć do instalacji, a jako wyjście zamiast led-ów podpiąć cewkę przekaźnika.Przerywacz będzie sterował przekaźnikiem, ten natomiast przez styki robocze będzie zapalał żarówki. Prąd płynący przez styki będzie (w zależności od aktualnego dokładnego napięcia w instalacji) wynosił około...
Więc nie wiem, czy to minus źle podłączony, czy też uszkodzony przekaźnik, chociaż podmieniłem te dwa przekaźniki jak na rysunku (są takie same). Sprawdź żarówką czy styki 30 mają prąd. Zewrzyj styk 30 i 87 i sprawdź czy żarówka podłączona do wtyczki pompy świeci. Tylko nie mów że nie rozumiesz.
Jeśli żarówka jest dobra i dochodzi zasilanie to żarówka powinna świecić. Sprawdź styki żarówki w oprawie.
Wygląda na dwie usterki , moduł tpms (przód lewa strona - często woda w środku ) , plus żarówki ew styki w lampach ( pozamieniane np W3W zamiast W5W) ..
Potrzebuję nową kostkę (do lamp typu H7+H7) ale ciężko ją dostać, może ktoś ma pomysł gdzie mogę ją kupić. Każdy dobry sklep motoryzacyjny, cena uśredniona około 7zł, kostka razem z konektorami ;-) Przeczytaj PW
Audi A4 B5 lift sedan. Po otwarciu klapy bagażnika żarówka mruga, raz działa, raz nie, niezależnie czasowo. Gdy gaśnie, słychać w okolicy pompki centralnego pstryknięcie. Żarówkę wymieniłem, styki przewodów, jak i cały przewód, ok. Fis wyświetla prawidłowo otwarcie/zamknięcie.
Żarówki mają duży pobór, i wszelkie problemy na instalacji: długość, za cienkie kable, zaśniedziałe styki, duża ilość wyłączników, to daje spadek napięcia. Jedyne profesjonalne rozwiązanie, to krótki mocny kabel i NIE IDĄCY przez wyłączniki, a sterowanie przez przekaźnik w tym krótkim obwodzie. włącznik celowo obniża napięcie Nie, tego nie da się zrobić...
Żarówka, styki do sprawdzenia.
Wibruje ci żarówka, ot co.
Ze świateł drogowych zwykle się nie korzysta, więc trochę dziwne, że się topi. Ale skoro się topi to pewnie jakaś "tuningowa" żarówka. Czy po wymianie stopionej kostki wymieniłeś też żarówkę, albo przynajmniej oczyściłeś jej styki?
Nie nie, żarówka ma osobne styki. Piny 3 i 4 to zasilanie dla moich świateł a podświetlenie to inny temat i na razie w ogóle go nie podłączałem. Uszkodzony mam włącznik. Na drugim takim samym działa bez problemu.
Zbyt małe styki, jak na prąd ciągły żarówki H4
Moje wczorajsze odkrycia zostały dokonane podczas urlopowego wyjazdu do rodziny. Wiedziałem wówczas o braku oświetlenia kabiny i bagażnika. Założenie było proste - 10 min roboty, wymiana bezpiecznika i po bólach. Wiem, że miernik nie nadaje się do takich pomiarów ze względu na zbyt wielką rezystancję wewnętrzną. Miarodajna tu jest kontrolka. Viper555...
A sprawdzałeś funkcje swojego kontrolera ładowania? Często na wyjściu do obciążenia można ustawić OFF/ON/AUTO gdzie to ostatnie to jest wyłącznik zmierzchowy (jak panele nie dają napięcia to włącza zasilania obciążenia - te styki z żarówka). Często funkcjonalność zmierzchowa ma dodatkowe konfiguracje - oświetlaj od zmroku prze 2 godziny (a nie aż do...
Przeczyść żarówki, styki, oprawki itp w tylnych lampach powinno pomóc.
Ja mam podobny problem ale żarówka dobra, styki tez, przekaźnik klika i na bezpieczniku pojawia się napięcie ale niestety nie dochodzi do swiatła tylnego. Macie moze rozpiskę kolorów kabli abym mógł sprwdzic czy wyschodzi z skrzynki bezpieczników czy nie i co po drodze.
Oprawki porcelanowe/ceramiczna są ciągle dostępne więc można wymienić na nową, przykładowa: https://allegro.pl/oferta/biala-porcelan... W tych oprawkach gwint nie jest przyłączony do zasilania tylko te styki mosiężne w głębi porwaki. Ten styk na zdjęciu u góry powinien być tak ustawiony aby po wkręceniu żarówki...
Brak masy to potoczne okreslenie braku połączenia elektrycznego między odbiornikiem (w tym przypadku lampą), a ujemnym biegunem zasilania połaczonym z nadwoziem samochodu. Wymontuj lampę, sprawdź, czy kostka z kablami jest pewnie połaczona z płytką z żarówkami i czy styki nie są gdzieś zaśniedziałe lub skorodowane. Jesli jesteś laikiem to obawiam się,...
Po wyjęciu żarówek na stykach lampek nie ma napięcia. Jeżeli kabelki miernika dawałeś na dwa styki żarówek to teraz zacznij od zdiagnozowania sposobem jak wyżej opisałem kabelkiem z żarówką podłączonym raz do plusa a drugi raz do minusa akumulatora czy nie ma plusa czy minusa w oprawkach żarówek gdzie nie ma napięcia - to jest podstawa diagnozy jakiego...
Awarii uległa żarówka H7 po lewej stronie - spaliła się i stopiła kostkę. Po wymianie kostki i żarówki światełko nie działa. Sprawdziłem bezpieczniki i przekaźnik - są OK. Zmierzyłem napięcie na kostce przy żarówce - brak. Wszystkie inne światła działają. Zauważyłem też, że nie działa regulacja wysokości świateł. Dodam jeszcze, że po spaleniu żarówki...
przyczyną takiego działania lampy mogą być styki które trzymają żarówkę. z powodu wysokiej temperatury żarówki styki bardzo mocno się nagrzewają i powstaje na nich nagar . spróbuj je przeczyścić drobnym papierem ściernym
Witam od wczoraj nie mam światła wstecznego. Sprawdziłem żarówkę bezpieczniki styki są ok. Sprawdziłem miernikiem czy dochodzi prąd do żarówki i nie dochodzi. Zwarłem styki we wtyczce od czujnika biegu wstecznego by wykluczyć jego awarię ale też światło się nie zapaliło. Co jeszcze mogę sprawdzić by zdiagnozować usterkę. Pozdrawiam.
Jak nie ma stopu i pozycji to na początek lampa do wyjęcia i do sprawdzenia oprawa żarówki-przegrzewały się styki przy żarówce.
W nowszych autach podanie (+) od postojowych sterowanych po CAN-ie nie daje spodziewanych zmian stanów potrzebnych dla sterowania automatyki świateł dziennych LED . Dzieje się tak w wielu modelach samochodów. Włącz do układu dodatkowy przekaźnik i za jego pomocą steruj światłami dziennymi LED. Cewka przekaźnika równolegle z żarówką postojowych a styki...
Wszystkie żarówki jaki i styki sprawdzone... A czy problem nie pojawił się przypadkiem po wsadzeniu żarówek-wynalazków?
Dzisiaj z racji pracy zdążyłem zrobić jedną rzecz. Wykręciłem wszystkie żarówki. Przedmuchłem styki i wkręciłem spowrotem. Od godziny lampy świecą cały czas. I tak będę wzywał elektryka odnośnie tematu asymetrii, więc sprawdzi tak czy tak połączenia.
Dzień dobry Wszystkim! Mam gniazdko zapalniczki z żarówką, która przepala się w momencie włączenia świateł. Zapalniczka sama w sobie czysta, styki do żarówki również. Mierzyłem miernikiem - na stykach 11 V z groszem, w momencie zapalania światła nie zauważyłem, by miernik pokazał coś więcej. Może tam była jakaś inna żarówka? Jakie macie pomysły? Z góry...
Podłącz do żarówki świateł mijania cewkę przekaźnika. Do ringów dobierz rezystory tak aby przez nie świeciły słabiej. Normalnie styki przekaźnika zwierają rezystor a po pojawieniu się napięcia na żarówkach świateł mijania przekaźnik otwiera się i zasilanie idzie przez rezystor.
Coś mi się wydaje, że trzeba sprawdzić jak w wielu tego typu usterkach czy żarówki są sprawne, czy są styki sprawne, czy żarówki poprawnie włożone i czy dochodzi Wam masa (minus) z akumulatora do żarówek, o czym tutaj jak i w wielu innych przepadkach całkiem cicho a za to rozwija się teorie spiskowe? I po kłopocie...
O i teraz podchodzisz do sprawy właściwie. ja bym teraz poszukał tego 1304 i tam posprawdzał, albo pooglądał (żarówką) kable i styki od stacyjki.
Do lewego 3 żarówki + przekaźnik zwierający styki prawego przełącznika prawy przełącznik pozostałe 3 żarówki. Ewentualnie do pojedynczego styku lewego przełącznika - faza (wejście zasilania) do podwójnego styku - 3 żarówki do pojedynczego styku prawego przełącznika pozostałe 3 żarówki. Różnica jest w sposobie wyłączania.
2344497600_1431250244|CwqI0iASa4 Czujnik podłączasz według załączonego z nim opisu (najczęściej: brązowy + zasilania, niebieski - zasilania, czarny wyjście na przekaźnik). Żarówkę podłączasz przez styki rozwierne przekaźnika. Przekaźnik miniaturowy ze stykami przełącznymi/rozwiernymi i cewką 12VDC. Dioda zabezpieczająca jest opcjonalna, jeśli nie wiesz...
nie świecą te dwie żarówki a napięcie dochodzi Poodginane styki w oprawkach, o ile jesteż na 100% pewien że napiecie dochodzi - wskaźnik neonowy nie jest wystarczającym sprawdzianem.
żarówka!!! żarówką sprawdzisz wszystko w samochodzie, podepnij końce żarówki pod styki w przełączniku i naciśnij przełącznik, powinna żarówka świecić w momencie naciśnięcia, w ten sposób możesz sprawdzić, ew. podmiana na inny
Do sprawdzenia bezpieczniki, styki , żarówka.
Ja także miałem problem z ustawieniem zapłonu na żarówkę. Pomogło odłączenie kondensatora i podpięcie się tylko do styków. Żarówka będzie się zapalać i gasnąć wtedy kiedy styki będą się zwierać i rozwierać. Innego sposobu nie próbowałem. Pozdrawiam.
Witam. W moim przypadku instalacja była już położona więc zastosowałem proste rozwiązanie podpinając się z przekaźnikami równolegle do każdego zespołu żarówek. Styki przekaźników załączały wspólną żarówkę. Przekaźniki typu R-15AC (dużo miejsca) sufit podwieszany. Pozdrawiam.
a z twojego opisu wynika że nie działa właściwie. Z opisu autora nic nie wynika. Uszkodzenie wyłącznika nadprądowego to ostateczność, w całym obwodzie jest więcej słabych punktów: - wspomniany wyżej łącznik oświetlenia (ścienny), któremu zwarcie upaliło styki, - sama oprawka, w której też połączenie się upaliło, albo nawet groteskowo słabo wkręcona...
Z tego schematu wynika, że jeden z tych przewodów podłączony jest do masy i możesz śmiało podłączyć ten kontaktron równolegle do styku maski. Choć w zasadzie wystarczy tylko podłączenie do jednego z przewodów oraz mas to najlepiej podłączyć kontaktron do obydwu przewodów. Istnieje jeszcze jedno ryzyko, o którym nie było mowy do tej pory. Otóż możliwe,...
Ja bym zaczął od sprawdzenia bezpieczników - być może uszkodzona żarówka spowodowała zwarcie i przepalenie bezpieczników. Następnie zmierzyłbym napięcia w gniazdach. Sprawdziłbym również, czy styki w gniazdach mają dobry kontakt z żarówkami, czy styki nie są zwarte ze sobą, czy mają połączenie z plusem i masą. Do tego wystarczy najprostszy multimetr...
dzień dobry moim zdaniem trzeba się zastanowić od kiedy zaczeła sie taka sytuacja ,tego typu systemy to prawde mówiąc dość uciążliwy sytem ,czasami sama jakość żarówek ,styki przy lampach ,rzadko jest to spowodowane uszkodzeniem tego układu
Na i jak mamy pomóc; mamy zanieść go do serwisu ?. Sprawdź podstawowe rzeczy; żarówkę , styki, przewody łączące, potencjometr odpowiedziany za uszkodzony kanał, przewody łączące w środku.
Żarówka , przerwa w obwodzie oprawy , styki oprawki ....
Jak podłączyłem żarówkę to przekaźnik był odłączony, a żarówka wpięta w styki które załącza przekaźnik. Źle, powinieneś jeden przewód żarówki włożyć do gniazda 87 przekaźnika następnie włożyć przekaźnik, drugi przewód żarówki dołączyć do masy i włączyć zapłon, przekaźnik ma kliknąć, a żarówka zaświecić się
Witam. Mam problem z Renault Megane 2. Nie działa mi tylny lewy kierunkowskaz. Prąd nie dochodzi do wtyczki na żarówkę. Przeczyściłem styki i piny przy żarówkach, posprawdzałem bezpieczniki i wszystkie są ok. Szukać problemu w module uch czy bsi?
Odwrotnie, plus z aku na żarówkę, drugi kabelek do czujnika. Czujnik to zwykły włącznik sterowany ciśnieniowo. Gdy ciśnienie jest odpowiednie, rozwiera styki (żarówka gaśnie), gdy ciśnienie jest zbyt niskie, styki są zwarte, żarówka się pali.
Pompę załącza przekaźnik (nie pamiętam który). Posprawdzaj wszystkie, szczególnie styki robocze (żarówką).
Witam. Sprawa wygląda tak: lampka od awaryjek pali (te trzy diody), sprawdzałem żarówką styki i nic, zero reakcji (po wyjęciu włącznika awaryjnych i przerywacza) co to może być to dość pilna sprawa...
L do jednego styku żarówki do drugiego styku żarówki prąd stały jeśli na próbę po zapłonie jeśli w pojeździe
Obejżyj styki kostki do żarówki. Może trzeba przeczyścić i dogiąć aby poprawić połączenie. Zamontuj markową żarówkę.
Dwa przekaźniki. Cewki równolegle z skrajnymi żarówkami(po jednym na żarówkę). Zasilanie środkowej żarówki przez połączone równolegle styki NO przekaźników
Jak otworzysz obudowę to zobaczysz wypalone styki bez miernika. Miałem to.
Zaczeło się od kontrolki kontrolki żarówki i znalazłem ktora to żarówka , styki wyczyściłem i wymieniłem zarowke i nic nie pomogł. Potem zaczęła mi świecić kontrolka poduszek. A wczoraj podłaczyłem pod kompa to pokazało mi 19 błędów, a jak chciałem zapalić to był rozładowany akumulator A poprzedniego dni jeździłem i na koniec wyskoczyła mi kontrolka...
szeregowo podłącz szeregowo przez żarówkę np. H4 , np w miejsce bezpiecznika lub przed przerywaczem i włącz sprawdzany obwód sprawdzaj wiązki , ruszaj kablami jak będzie zwarcie żarówka błyśnie i nie spali bezpiecznika pewnie w tylnej lampie blaszka zwiera się do masy od żarówki , lub we wtyczce lampy są stopione styki
Popraw styki żarówki w lampce i styki przełącznika.
Niczego nie uszkodzisz. To że przekaźnik nie jest aktywny nie oznacza, że nie może pracować. Jeśli ma styki Normalnie Zamknięte to przewodzi jeśli cewka nie jest aktywna. Ty jedynie masz dwie możliwości załączenia żarówki, albo korzystając ze styków normalnie otwartych lub z łącznika.
Przekaźnik możesz jakoś rozwinąć ? Tam gdzie oryginalnie przychodzi napięcie do żarówki napędu podłączasz przekaźnik odpowiedni do napięcia tejże żarówki, a przez styki COM i NO przekaźnika puszczasz napięcie na co chcesz.
Flash to podłączenie do lampy ostrzegawczej (np LUCY B) 12V. Daje mrugania co 1 sek. przy ruchu bramy lub sygnalizuje błedy w przypadku awarii. Na siłę dałoby się podpiąć do tego wejścia przekaźnikiem o opóźnionym odpadaniu (np samochodowy 3SRP150 ASE z dodatkowym przekaźnikiem 12/220V na wszelki wypadek abo któryś z przekaźników F&F). Ale masz przecież...
Tylko na tym schemacie nie ma opisane co "jest w przewodach". Zasada jest taka:na L jednego z przełączników dajemy faz, a z drugiego przełącznika "odbieramy " fazę i kierujemy na żarówkę. Styki L1 i L2 obu przełączników łączymy przewodami (i nie ma to znaczenia ,czy L1 z L1 ,czy L1 z L2).
na próbę podłączyłem żarówkę 15W 240V jak na obrazku i po kilku minutach układ zaczął się mocno grzać. Co się zaczęło grzać, jaki układ? Tym bardziej, że wg rys. podłączyłeś pod niewłaściwe styki przekaźnika i żarówka nie miała prawa zaświecić. Przekaźnik wystarczający, powinno działać, tylko podłącz żarówkę z siącia do 2 górnych (na schemacie) pinów...
mam podobnie zgasło oświetlenie tablicy w 2011 styki i żarówki ok
Czy zasilacz jest załączony na stałe czy włacznikiem? Czy masz tam napięcie przemienne? Najlepiej chyba do czujki podłączyć przekaźnik. Styki mogą odpinać jedną żarówkę z głównej instalacji i przepinać na zasilanie przez dobrany rezystor.
Padł silnik Sprawdź prostą metodą podłącz żarówkę 12V w miejsce silnika.Potrafi też wypalić styki w przełączniku przy kierownicy
na dlugich bardzo slabo slychac audycje - wrecz "szeptem" w porownaniu do srednich i krotkich. Sprawdź obwody wejściowe, zwłaszcza styki przełącznika zakresów.
Najprościej równolegle do żarówki podpiąć cewkę przekaźnika rozwiernego, któergo styki będą w szeregu z przyciskiem drugiego zawodnika. Wtedy szybszy, odłączy drugiego, który już nie będzie mieć możliwości zapalania żarówki i odłączenia szybszego. Pozostaje kwestia podtrzymania lampki. Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz schematy tego typu urządzeń....
Nie masz zwarcia tylko tworzy się gdzieś przerwa. Niedziałająca lampka sufitowa... Sprawdź żarówkę, styki i podobne w okolicy.Sprawdź czy dochodzi napięcie na bezpiecznik od lampki. Po co sprawdzać wszystkie bezpieczniki jak wystarczy te konkretne?
Oprawki wypalają się przez słaby kontakt i nic tego nie zmieni taka konstrukcja lampy blaszki jak na konserwach. Po każdej wymianie żarówki należy styki wyczyścić i dogiąć a następnie dokładnie przekręcić do końca.P
W skrzynce bezpieczników pod maską wypalają się gniazda bezpieczników od sterownika instalacji elektrycznej. Bezpiecznik wygląda cały a po wyjęciu ma wypalone styki. Bezpiecznik 30A.
Czy da się rozwiązać ten, z pozoru, prosty problem. Tak, przekaźnikiem. Cewka zasillana z obwodu żarówki, styk NO równolegle do czujnika ruchu.
W tym aucie nie ma żadnego kontrolera świateł, a to, ze obwody lewy i prawy są odseparowane od siebie wynika z rozkładu bezpieczników, gdzie jeden jest na klosz lewy, a drugi na prawy. Poza tym to typowe rozwiązanie dla nissana. I do tego dość awaryjne. Bo te wyłączniki się wypalają. Po prostu zaoszczędzono kilka jenów na przekaźniki. A ja przecież...
Układ est błędny. Jeżeli będzie napięcie 3V wtedy będzie świeciła dioda LED przez co, wewnętrzny tranzystor będzie przewodził, a z nim tranzystor MOSFET. Jeżeli nie będzie napięcia 3V to tranzystor MOSFET nie będzie przewodził. Ze swojej strony polecam przekaźnik ze stykami NC. Gdy przekaźnik będzie włączony styki będą rozwarte a jeżeli napięcie zaniknie...
styki żarówka oprawka żarówka styki złote styki pozłacane
biblioteka borland skuter benzer pralka candy połączenie silnik
delonghi magnifica delonghi magnifica
Jak dodać linki YouTube do Zgemma H8.2H? Licznik motogodzin w wózku Linde 0009460759 nie działa