skoro przy kostkach zrobiłem obejście Obejście robisz na płytke lampy przy żarówce :)
Za opornikiem masz światło na żarówce?
Sprawdzić bezpieczniki,oraz napięcia na wtyczce żarówki H4
Sprawdź żarówką H4
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Sprawdź jakie masz ładowanie na alternatorze. Możliwe że poleciał Ci regulator napięcia i masz za duże napięcie. Często właśnie przy walniętym regulatorze padają żarówki.
paliwo podaje czyli czujnik ok, zasilanie cewki czy jest żarówką i czy ecu kluczuje czyli podaje masę ( impulsy żarówką 5W).
Witam, Nie ma tu zadnych cudow, poza dostepem. Oprawka jest wlozona z malym zatrzaskiem. Nic nie naciskac, tylko ciagnac. Palcami dosc trudno, ale dlugie, waskie szczypce znacznie ulatwiaja sprawe. Chwyc szczypcami i pociagnij, to wszystko. Pozdrawiam, Georges
Przeczyściłem zaśnieżaly styk od żarówki
12V 1,2W
A zacząłeś od wymiany/sprawdzenia żarówek?
Możesz tak połączyć, możesz też odpiąć wtyk ABS i zrobić mostek. Sprawdź bezpieczniki za pomocą żarówki.
Czy to awaryjne czy kierunek to prawa strona nie działa. Indykator na liczniku mruga szybko (na prawo). Dodatkowo wyświetka się komunikat o przepalonej/ych żarówkach. Na początek wypada sprawdzić żarówki!
Też taki przypadek kiedyś miałem..... W moim przypadku padła nie wiedzieć od czego jedna cela w akumulatorze ( był 4letni). Po prostu nie miał napięcia , podłączenie prostownika też nic nie dalo.Sprawdż miernikiem czy ma napięcie , a jak nie masz miernika , to za pomocą żarówki reflektorowej.
Pozycyjne na oddzielnych żarówkach?
Napięcie sygnałowe nie może być identyczne jak zasilania masz uszkodzony czujnik, sprawdź jeszcze przewód masowy żarówką najlepiej.
A który to pin po zapłonie sprawdzałem 2+ i masę żarówka
Sprawdziłeś żarówki ,miałem tak samo ....
To sprawdź bezpieczniki, a napięcie sprawdza się pod obciążeniem.Aalbo podłącz żarówkę np H7.
Zacznij od żarówek.
Hej! Czy sprawdzałeś, czy do lamp dochodzi + po włączeniu, czy pozycje są na LED po lifcie?
A nie masz przypadkiem układu kontroli żarówek, jaki to rocznik, może nie zapala się bo wymaga wykasowania błędu.
Tak to wygląda po rozebraniu Czerwone strzałki to LED, zielone to mocowania do W1,2W w plastikowym uchwycie (zazwyczaj nazywanym T5 lub b8.5d), ale nie ma pewności, czy zadziałają po obsadzeniu, bo kilku elementów na płycie nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/4966574100_... https://obrazki.elektroda.pl/5623210700_...
No to teraz sprawdź kable idące do cewki tego przekaźnika i jak ustalisz skąd przychodzi sygnał (a pewnie będzie to któryś pin w sterowniku) to blisko źródła sprawdź żarówką.
Nie sądzę, by każde światło było zabezpieczone osobnym bezpiecznikiem. Jak jedno działa to przyczyny szukać trzeba w przewodach między lampami lub w gnieździe żarówki.
No to kolega ma zwarcie albo uszkodzona wiązkę kablową albo zły rozmiar żarówki
Prawdopodobnie masz słaba mase w lampach. Sprawdź czy obie żarówki świateł świecą ( długie światła)
Czyli co z otwartą roletą dach się zamyka czy nie? Niestety w tych autach elektronika jest mega niedopracowana np spalenie/zły styk żarówki w podświetleniu tylnej tablicy powoduje nie działanie tylnej LEDowej postojówki a BSI zgłasza wtedy błąd zbyt dużego prądu tylnego oświetlenia a przecież prąd może być co najwyżej za mały po przepaleniu żarówki.
Masy nie ma, najprawdopodobniej. I właśnie problem leży w złączu konektorowym wkładu lampy - oprawki żarówek i kostce od strony instalacji. Można czyścić, doginać blaszki (one są już niestety wygrzane, skorodowane i brakuje im sprężystości), ale jak ma być pewnie, to szkoda czasu na kombinacje. Bierzesz kawałek przewodu, lutujesz do blaszki we wkładzie...
Po podpięciu diagbox 2 błędy w BSM: C98F prawy przeciwmgielny - błąd sporadyczny układ rozwarty C990 lewy przeciwmgielny - błąd sporadyczny układ rozwarty. Błędów nie można skasować. Po skasowaniu powracają. Żarówki dobre.
Ładowanie sprawdzić! Napięcie na kostce żarówki.
W silniku HDi w lecie w życiu nie zobaczysz kontrolki świec żarowych bo w tych warunkach nie ma podgrzewania świec. Żeby to sprawdzić nie trzeba było rozpruwać tablicy, wystarczyło zapytać się na forum :/
Raczej nie, podczas włączonych awaryjnych moduł nie monitoruje sprawności żarówek.
Sprawdź czy do włącznika na skrzyni dochodzi prąd, jeśli nie to szukaj gdzie zginęło (może bezpiecznik),jeśli dochodzi prąd i zwierasz zworką to szukaj od włącznika do lampy przerwy.No i sprawdź czy to nie kostka w lampie albo żarówki.
A żarówki sprawne?
Od razu dodam, że poprawianie masy we wtyczce lampy nic nie da, trzeba przylutować kawałek kabelka do płyty żarówek i połączyć do masy
Żarówki wymień
http://peugeot.auto.com.pl/forum/viewtop...
mam pytanie odnośnie wymiany i zakupu żarówek do konsoli peugeot 206 1.4 hdi.Jaki typ i moc żarówek należy zakupić.
Przy przełączniku nie ma kabli od kierunkowskazów. Pewnie masz spalone żarówki lub nie kontaktują.
Na początek sprawdź bezpieczniki oraz żarówki.
Podłączyłem w/g schematu i pali żarówki
Na wtyczce czujnika powinno być +12v po zapłonie (informacja o włączeniu dla bsi).Potem bsi zapina żarówki.
Wyczyść gniazdo kierunkowskazu + nowa żarówka.
Sprawdziłem wzrokowo wszystkie bezpieczniki ze skrzynki są ok.Jutro zajrzę do wiązki. Czy w ostateczności mogę odwalić druciarstwo i na kilka tygodni pociągnąć zasilanie z drugiej lampy? Instalacja utrzyma dwie żarówki ?
Sprawdziłeś cokolwieg prócz tego że gaśnie kontrolka. Czy liczysz że ktoś za Ciebie to zrobi? Sprawdź np. bezpieczniki, żarówki.
Szukajcie tam skąd idzie zasilanie tych ledów, chyba ten pojazd ma kontrolę żarówek, i tu bym się skupił.
Przypadkiem tam nie jest tak jak w audi że nie poda prądu jak nie widzi żarówki?
Jak wymienić żarówkę (stop + pozycja) w tylnej lampie zespolonej, jak wyjąć lampę z auta Peugeot 108 2019
Zawór scv dostaje sygnał pwm ze sterownika ?, sprawdź choćby żarówką
Co oznacza przednie światła? Chodzi ci o krótkie i długie? Jeżeli tak to sprawdź przekaźniki bo zakładam że żarówki są sprawne
Po prostu są dwie żąrówki ,jedna do św. mijania druga do drogowych
To jest lampa LED, tego się teoretycznie nie rozbiera. Nic tam nie wymienisz, nie ma żarówki.
sprawdz połączenie kostek przewodów u wejścia do zegarów w drugiej kolejnośći oprawki żarówek i same żarówki ,
A nie miałeś tak, że po włączeniu zapłonu zapalały Ci się same swiatła mijania? jeśli tak, to pewnie masz gdzieś zwarty zacisk "15" z "30", np w pokrywie bagażnika albo nieodpowiednia żarówka w lampie tył
406 ma tylko jedne świtało przeciwmgłowe z tyłu w drugim kloszu nie ma żarówki.
http://obrazki.elektroda.pl/3790392100_1... Podaj zasilanie na 5-ty pin cewki przez żarówkę, zobacz czy odpali.
Zła masa przy lampach a własciwie jej brak i obwód zamyka sie przez inne żarówki.
W 306 oświetlenie popielniczki powinno być w standardzie. Może poprostu wymień żarówkę.
Może słaba masa jest? na próbę można dać dodatkowy kabel minus akku- minus żarówka
To napięcie na kostce sprawdź woltomierzem pod obciążeniem n.p. włączając żarówkę.
A żarówki są o prawidłowej mocy?
Jaki jest ten wzrost napięci , mierzyłeś przyrządem , czy tylko "rozświetlaniem" żarówek, Napisz jakie ładowanie. w Woltach , a nie w "żarówkach".
Zmierz go , ja po prostu mierzę amperomierzem 3-4 A poboru. Uzwojenie stojana na zwarcie do masy i diody żarówką 55W. Regulatory raczej wieczne.
"Podpięcie" nic nie da, będzie błąd komunikacji ze sterownikiem. Masy na sterowniku sprawdzaj i zasilania. Żarówką!
Zwarcie w instalacji, sprawdź dokładnie żarówki stopu.
Dołożony alarm? Mrugałyby przód i tył. Jest kontrola przepalenia żarówek? Co sygnalizuje? Może być uszkodzona i cały czas testuje żarówkę.
W kostce powinno być chyba napięcie,po przekręceniu włącznika,a nie ma.(podłączam się kontrolką do masy i do wtyczki żarówki).
Sygnał sprawdzić na samej kostce sterownika. Jeśli kupujesz czujniki marki "Taniość" to możliwe, że mechanik ma rację. Wiązkę dodatkowo prześwietlić żarówką 55W. Pomierzyć na zwarcia.
Pewnie się żarówki popaliły.
Żadnych oporników , tylko przerywacz elektroniczny dla LED.
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówek, oraz czy jest masa na lampie
Źle wstawione żarówki dwuwłóknowe
Żarówki sprawdzone?
Witam sprawdż czy przychodzi napięcie na świece żarowe po przekręceniu stacyjki jak ci się zapalą kontrolki.Sprawdż żarówką czy sie świeci żarówka.
Rozpracowałeś schemat bardzo dobrze! Czym sprawdzasz napięcia - należy sprawdzać żarówką. Podaj chwilowo masę na na 21 drugiego przekaźnika , gdy nie zadziała , słaby kontakt na 32. Sprawdź czy na nr.35 pierwszego przekaźnika , po kluczyku jest napięcie - żarówką!
Masy i zasilanie sprawdzać oscyloskopem ,przecież to przerost formy nad treścia , to juz nie wystarczy żarówka?
To troszkę tak jak byś chciał naprawić TV bez demontażu obudowy,odkręć parę śrubek nadkola i podłącz miernik lub żarówkę.
Ten silnik Peugeot jest czterosuwowy, czy dwusuwowy? Dwusuwowy silnik.
Może żarówki? Piszesz że bezpieczniki sprawdzone dla pewności przedzwoń miernikiem.
Z prawdopodobieństwem 90 procent regulator.
Jakieś kabelki i żarówki samochodowe w zapasie? Podsuwam tylko pomysł na okoliczność braku multimetru...
Podłącz żarówkę jeden koniec do masy a drugi do wejść rezystora.Włączaj biegi i przekładaj kabelek.Jak świeci na wszystkich masz problem z rezystorem.Jak nie to kable,przełącznik,lub wypalone złącza.Prąd który dochodzi do przełącznika też sprawdź żarówką(min.21W) nie miernikiem.
L do jednego styku żarówki do drugiego styku żarówki prąd stały jeśli na próbę po zapłonie jeśli w pojeździe
Serio?? Myślicie że to spalona żarówka? Wymontowanie zegara to najprostsza sprawa, ale żeby żarówka akurat ta?
Kolego jest to alternator valeo, tylko jeśli to byłby regulator to czego po wzbudzeniu z akumulatora sprawdzając miernikiem ładowanie jest a kontrolka nadal świeci a sam nie jest w stanie sie wzbudzić, a raczej wzbudza się tylko na chwile i po paru minutach przestaje ładować co nie ma miejsca po wzbudzeniu go żarówką.
Ale żarówki raczej nie podtrzymują zapłonu. Słuszna uwaga ale.......są samochody gdzie 12V z gałęzi STOP potrafi zasilić inne układy. Niech wyjmie żarówki to zobaczymy.
Po wcisnięciu hamulca wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce kierunk poowskazu. Natomiast po włączeniu kierunkowskazu , podaje komunikat o przepalonej żarówce stopu. Czy ktoś wie o co tu chodzi ?! Wszystkie żarówki świecą
Przerywacz kierunkowskazów ukryty jest w regulatorze napięcia. To jest przerywacz z wyjściem tranzystorowym, więc bardzo łatwo go uszkodzić. Najłatwiej przerobić przez użycie zewnętrznego przerywacza kierunkowskazów, tylko należy wybrać dobrej jakości najlepiej używany przerywacz pod kierunkowskazy 2x10W, a nie chińskie dziadostwo z wyjściem tranzystorowym...
Żarówki od podświetlania Montujesz zwykłe żarówki czy LED'y ?
Witam, zgodnie z : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... podłączyłem się do pinu 13 i 14 w czarnym złączu (po uprzednim sprawdzeniu miernikiem), ale niestety kierunkowskazy nie mrugają?? Czy podane piny są odpowiednie dla tego rocznika ?? A jeśli nie to czy dysponuje ktoś rozpiską gdzie znajduje się sterowanie poszczególnymi żarówkami??
Witam, wczoraj zauważyłem, że w nie mam świateł pozycyjnych w samochodzie Peugeot 207, żarówki sprawdzałem i nie są przepalone, bezpieczniki również. Ktoś zna może rozwiązanie problemu, oprócz zezłomowania tego francuza?
Nie ma żarówek, całe oświetlenie i kontrolkownia jest realizowana na ledach SMD.
Różne wersje na różne rynki i wyposażenie. Nic w tym dziwnego. Czasem włożoną za mała żarówka daje błąd. Podłącz pod komputer i dowiesz się jakiej żarówki dotyczy błąd.
Elektronik , elektryk i elektromechanik to wie, sołtys nie zawsze! Lecz , zostaw majstra -majster wie co robi , przecież pochwalił się jakie ma "narzędzia".
Na 4,5 jest masa? Zasilanie na 16 sprawdź żarówką, nie miernikiem, masę też
Widzę,że jeszcze temat na tapecie,więc dorzucę Ci rysunek tej operacji z instrukcją.
witam! mam kilka pytan dotyczacych peugeota 306: 1. jak dostac sie do zarowek podswietlajacych pokretla od dmuchawy, ogrzewania ( spalona zarowka ) 2. ile jest wszystkich zarowek w podswietlaniu deski i pokretel?? (chce wymienic na niebiekie i nie wiem ile kupic) 3. jak wyjac oryginalne radio?? pozdrawiam
W tej bryczce światła są sterowane z BSI jak się nie mylę. Skoro reszta w tej lampie działa to masa jest OK. Zakładam, że sprawdziłeś czy żarówka jest OK :-) ? Zatem pozostaje upewnić się czy na pewno bezpieczniki są OK i jeżeli tak to BSI do wyjęcia - najlepiej przyjrzeć się czy nie upaliła się ścieżka. Jeżeli nie chcesz wydawać kasy na BSI to możesz...
Sama manetka też do sprawdzenia.
peugeot żarówki peugeot żarówki boxer peugeot partner żarówki
urwane śmigło zmywarka amica migające diody znajduje filtr oleju
gdzie naprawie cewke elektrozaworu kolektor ssący volvo
Keyboard nie włącza się przyciskiem power - diagnostyka Jaki drut na antenę do radia lampowego? Materiał, grubość, długość