Pokaż jak to wygląda, może chodzi Ci o blokadę umożliwiające zdjęcie go z szyny DIN?
Tak, to są transformatory ale impulsowe. Od tak nie można ich włączyć nigdzie, żeby mieć pewność prawidłowego działania. Jak byś miał dość obszerne dane na ich temat to zupełnie inna sprawa.
Zółta kostka jest od sterownia z kierownicy lub wyjście na zewnętrzny wyświetlacz . Jakie radio tam podłaczasz ?
23 i 23b odpowiada za to samo. Tylko masz możliwość działania po zapłonie lub bez. Np zapalniczka. Ile bezpieczników ma skrzynka? Bo były 3 czy nawet 4 wersje.
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
O bezpiecznikach nie wspomniałeś. Żółta kostka BSM pin prawdopodobnie nr 2 - wyjście na rozrusznik... Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.
po podłączeniu kostki żółtej wyświetlacz powinien działać o pilocie się nie martw on jest podpięty do wyświetlacza a nie do radia, żółta kostka ona odpowiada za połączenie wyświetlacza i radia mam nadzieje ze dobrze ja wpiąłeś jeśli nie to raczej coś popsułeś . A radio się włącza, znaczy podświetla się sprawdź zasilanie
Jeśli w żółtej kostce mini iso masz wykorzystane wszystkie piny to przewód idzie bezpośrednio do pilota - NIE MA RÓZNICY W PILOCIE TO TUNER LIST I DO UPDATE LIST. Jeśli w żółtej kostce mini iso masz jeden pin nie podłączony wtedy przewód idzie do wyświetlacza i dalej do pilota.
42 pin ECU idzie do 1 pinu żółtej kostki licznika.
z czytania schematow jestem kiepski, najprościej jak sie da z akumulatorem, gruby brązowy - reszta to + ?
nie odłączać żółtej kostki, a podstawiać mu generator zamiast gali przełącznikiem?
Aura CD nie ma wyjścia po niskiej z żółtej kostki mni iso.
Żółta kostka koło cewki zapłonowej i kody migowe. Jak użyjesz opcji "szukaj" to więcej coś znajdziesz
Dokładnie takich przejściówek (jak na zdjęciach) potrzebujesz. Kabli od tylnych głośników nie masz w brązowej kostce. Sygnał z radia wychodzi w żółtej kostce (lewy prawy i wspólna masa) i idzie do wzmacniacza a dopiero od wzmacniacza idą przewody głośnikowe. Można by żółtą kostkę przerobić na wtyki chinch i podłączyć do wyjść RCA w radiu ale w 90% wchodzą...
Impuls "V" to informacja z tachografu o szybkości poruszającego się pojazdu.Dane te pochodzą przeważnie z żółtej kostki tachografu,z pinu B7.Parametr ten wykorzystuje między innymi moduł silnika.
Żółta kostka pod maską, pod komputerem tam jest sygnał spalania I czujnik temperatury oleju. Duży poradnik masz na A4 klub.
Pytanie czy odłączony masz pin od styku A5? Bo jak nie to obwód się zamyka przez radio i przez żółtą kostkę gdzie jest sterowanie tego zestawu DSP.
ale nie widzę żadnego różowego kabla żeby podłączyć kamerkę, + Przecież złącze kamery jest w mini ISO I tam też znajdziesz ten "kabelek" . Żółta kostka od kamerki, zielona kostka z różowym kabelkiem od sygnału biegu wstecznego.
Podłącz vaga i wejdz w blogi pomiarowe. Sprawdz rezystancje poduszki pasażera powinna 3 ohm wyświetlać lub jako rezystancja prawidłowa lub za wysoka. Popraw styki przy poduszce pasażera pod schowkiem jednocześnie podłączoną do naboju i w dużej żółtej kostce. Podczas odpinania i podłączania obserwując logi czy zmieniają się wartości.
Zamień przewód czerwony z żółtym w kostce zasilającej.
dokładnie taki adapter ;]
Wychodzi z płyty bezpieczników z tyłu , wchodzi w złącze zaraz za płytą nie pamiętam które i wychodzi bez pośrednio do żółtej kostki. Dodano po 4 Masz schemat moduł d975 https://obrazki.elektroda.pl/8267795100_...
Jesteś pewien, że to transformator? Mi to wygląda na filtr interferencyjny, szczególnie, że obok jest kondensator wysokiego napięcia (żółta kostka). Wtedy można mieć pewność, ze to termistor. Dodano po 1 Od strony ścieżek łączy on bezpiecznik i jedno wyprowadzenie transformatora. Strona pierwotna czy wtórna?
W większości audików wzmacniacz był w koszy lewego głośnika tylnego ale żółta kostka powinna być, chociaż kabel do niej. Obejrzyj tylne głośniki,jeśli są oryginalne to lewy będzie miał większy magnes. Chyba że masz jakąś inną wersję auta. Chyba ze wybierałbyś się w moje strony, ja bywam w Lubinie w soboty ;) SławeK
Nic nie rozbrajaj. Odłącz ten przewód żółty miedzy kostką i kondensatorem, a do kostki podłącz czarny. I tak spróbuj.
A co ta żółta kostka? Kondensator MKP ? Pusty...
Widok gniazda w radiu http://obrazki.elektroda.net/49_12760152... opis wyjść kostki mini ISO C-1 do systemu aktywnego i kolory odpowiadających im kabli z wtyczki od strony auta. 1 LR biały 2 RR żółty 3 masa różowy 6 ser.wzm. biały Są dwa białe przewody, aby ustalić który jest właściwy, najprościej jest podać na jeden z nich 12v i palcem dotykać...
Zasilanie + po stacyjce znajdziesz na żółtej kostce (zdjęcie 4).
Witam po roku, sytuacja rozwiązana. Co prawda nie ma sensownej opcji na wymianę radia ale jest opcja na dołożenie wzmacniacza przez wyprowadzenie 4x line out z oryginalnego radia oraz dołożenie wejścia aux. Obiegowa opinia jest taka że aux nie działa na tuner list ale sprawdziłem i działa, mało tego jakość dźwięku jest dużo lepsza niż z stacji radiowych....
Wyjąć bezpiecznik z tablicy bezpieczników po stronie kierowcy (żółta kostka z 2 bezpiecznikami 15A). Radio się zresetuje.
I to rozerwane z białej kartki i to na płytce wyglądają podobnie ! Ten rozerwany to za żółta kostka widać pozostałości
pociągnąć 1 kabel na którym cały czas jest napięcie i podłączyć go do przewodu czerwonego i żółtego w kostce od radia.
Szczypcami całą żółtą kostkę musisz wyciągnąć. To jest całość
Połącz jak pisałem. I musi działać. Żółta do czerownej.
Prawdopodobnie nie masz podłączonego podtrzymania pamięci (żółty przewód w kostce iso).Zamień przewody czerwony z żółtym i powinno by ok.
Tak, tak będzie dobrze. "Pierwszy" przewód zasilania silnika zostaje tak jak jest, tylko dopinasz do niego niebieski przewód z soft-startu. "Drugi" przewód zasilania silnika musi zostać wypięty z włącznika i podpięty do czarnego przewodu z soft-startu, zaś czerwony przewód z soft-startu trzeba podpiąć w miejsce wypiętego z przełącznika drugiego przewodu...
Żółty kabelek w kostce ISO to stały plus(do podtrzymywania pamięci)a czerwony plus" po stacyjce"
Cześć Włącz zapłon i sprawdź napięcie na czerwonym i żółtym przewodzie kostki dołączonej do zestawu z radiem. Jeśli masz 2 zasilania radyjko na gwarancje jeżeli któregoś brakuje sprawdź bezpieczniki. Jeśli potrzebujesz mam gdzieś oryginalną przejściówkę na tylne głośniki. Pozdrawiam Dawid
Szukając usterki znalazłem problem braku napięcia na przekaźniku r13 Na którym pinie nie miałeś napięcia ? Szukając przejścia z stykami przekaźnika (85,86) znalazłem je na przewodzie czarno żółtym kostki 3 pinowej Są to dwa osobne obwody jeden plus 12V drugi masa i nie mogłeś ich znaleźć na jednym kablu . Jak już chciałeś sprawdzić na krótko to styk...
Witam i dodam ze przekopałem kilka stron tematów i nie znalazłem interesuje mnie dorobienie zlacza rgb do monitorka pioneer avx7000 jest tam taka żółta kostka prawdopodobnie pod navi wiem ze navi dizła na rgb a ja chcem przez to wejscie podpiąc komputer czy ma ktos moze opis tych pinow?? lub mogł by mi pomuc w rozszyfrowaniu tego z gory dziękuje:) wtyzka...
Możesz dać sam 22uF, powinno wystarczyć. Zasilanie szarpa może być bez cewki - oczywiście że da radę. Co do kondensatorów - one nie są tylko dla stabilizatora, ale też dla silników i innych elementów. Jak chcesz to daj mniejsze wartości - efekty można przecież zmierzyć. Jak robię płytki to z reguły gdzieś za stabilizatorem znajdzie się mała żółta kostka...
(at)mariusz13011991 (at)Maximus2001 tak samo u mnie dzięki waszym postom po sprawdzeniu silnika, opornicy i przełącznika poszedłem od razu do żółtej kostki i to był dokładnie ten przewód. Dzięki
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Temat wałkowany xxxxxxxxxxxxxrazy. Powiem ci tylko tyle,że ja zawsze dokładam piny ,jeżeli są niewyprowadzone na module,albo rozbieram moduł i tam się dolutowywuję wyprowadzając przewody na zewnątrz-wcale nie trzeba nic rozcinać przekaźnikami,choć oczywiście każdy robi jak mu wygodnie. Po kolejne czy nie warto udać się do fachowca-oj widzę ,że rośnie...
Zamieniony stały plus (podtrzymanie) z plusem po kluczyku. Trzeba to zmienić w kostce. Żółty zamień z czerwonym.
Nowa kostka- samochód Czerwony - żółty Żółty. - Pomarańczowy. Niebieski - zaizolować. Czarny. -. Czarny . Kostka głośnikowa,kolory i skróty. Brązowo-zielony--- + FL Szary. - FL Zielono-szary. + FR Zielono-czarny -. FR Brązowy. + RL Żółty. -RL Niebieski. + RR Niebiesko-szary - RR
GF555 podobny W GF 2800H sprawdż rezonatory (455Khz 10,7 ) żółte kostki 2 pin /3 pin, CF1 CF2-ceramiczne rezonatory i elekrolity w zasilaczu Radio z 1978-1979 r
A gdzie w temacie, oprócz tytułu są dwa włączniki? Żółtozielony z sufitu połącz z żółtym w kostce lampy. Czarny, lub brązowy - L , a szary-z N. Zakładam, że szary to N, bo tak się przyjmuje w takiej kolorystyce żył. Żyłę, której nie podłączasz zaizoluj.
W międzyczasie dokopałem się do podobnego tematu, jeśli kanał 52 mówi że sprężarka została wyłączona z powodu przegrzania silnika to warto podejrzeć kanał 26, jest tam Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT), jeśli wyświetla się wartość "255" to znaczy silnik sie nie przegrzewa, u mnie mimo sprawnych czujników...
Taśma pod kierownicą uszkodzona. Pytanie czy kiedyś to robiłeś. Bez prądu, miernikiem z daleka od żółtych kostek i pinów poduszki. I zaznacz położenie kierownicy względem kolumny. Najpierw przestudiuj instrukcje wymiany dwa razy żebyś nie musiał trzeciej tasmy zakładać po skręceniu kół do oporu.
Brązowy i niebieski w kostce dowolnie, żółto-zielony do tej osobnej śruby.
Mini-iso C1-C2-C3 To są w rzeczywistości trzy gniazda na trzy kostki, żółta, zielona i niebieska.
W dafie przewód diagnozy jest koloru bodajże niebiesko żółtego. Wpinasz się przewodzikami z testera(czterema) równolegle do kostki za siedzeniem pamiętając że biało niebieski z testera należy podłączyć do żółto niebieskiego w kostce. To jest mój taki sposób i błędy wyświetla mi odrazu.
Prostownik to jest to co odpadło, czarne, płaskie z 4 nóżkami. Żółta kostka to kondensator. Cewka to dławik współosiowy. Na końcu bezpiecznik 1,25A. Dalej nie widzę.
brązowy z żółtym z alarmu podepnij wewnątrz drzwi na niebieskiej kostce pin24 żółty z brązowym i musisz zaprogramować czas komfortu w centrali
W przypadku Pb manetka i wiązka to nie wszystko potrzebne masa innych części pompka podciśnienia,gruszka, czujniki, sterownik itd. Tylko TDi miały łatwo bo część sterowania była wbudowana w ECU dlatego tam łatwo to zainstalować .
zielony z niebieskim i brązowy z żółtym na brązowej kostce na lewym przednim słupku na dole.
Dobra krótko i na temat: Do tej tuby doprowadź zasilanie: + podpinasz do +12V na tubie - podpinasz do - na tubie REM z tuby podpinasz w KOSTCE RADIA do SOCKET A pin nr 5 Wtedy tuba jest załączana tylko wtedy kiedy włączasz radio i wyłączana gdy radio wyłączysz. To w kwesti zasilania tej tuby. Plus i minus weźmiesz z akumaltora np. Dalej. Teraz w żółtej...
Witam, u mnie problemem były źle podłączone przewody. W moim przypadku wystarczyło połączyć przewód czerwony z żółtym i żółty z czerwonym w kostce od zasilania. Po takim zabiegu radio zapisywało już ustawienia, a migotanie ustało.
Zastosowałeś niewłaściwy adapter przyłącza radia. Musi to być adapter z gniazdem (czerwonym) do osadzenia żółtej kostki. Dodatkowo musisz koniecznie zamontować separator antenowy.
Moduł na stół wymontować i mierzyć, gdzie jest podłączone główne zasilanie, czy ta żółta kostka, jak kolega pisze, nie jest przypadkiem przekaźnikiem. Może ma sklejone styki, podobnie jak w modułach pralek Samsung. Wykonać pomiary od strony zasilania, przetwornica zapewne, jak wtyczka w gniazdku, to pracuje przetwornica standby, bo widzę na froncie...
Chyba nic z tego bo żółta kostka wyprowadza sygnał na tylne głośniki, które potrzebuje. Próbował ktoś podzielić sygnały z żółtej kostki na kable RCA ? Bądź wziąć sygnały z kostki rozszerzenia (czerwona) ?
Ja taki moduł podłączyłem do prostownika CCCP. Idealnie wszedł w okienko po amperomierzu. Ty na pewno też amperomierz usuniesz, więc te przewody do amperomierza złącz razem i podłącz do tego łączenia podłącz żółty przewód kostki z 3 pinami. Przewód biały (-) rozetnij, końcówkę idącą do akumulatora połącz z czerwonym przewodem kostki z 2 pinami, a do...
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Sprzęgło to żółta kostka a zawór regulacyjny czarna. Podłącz żaróweczki równolegle do przewodów w obu wtyczkach i odpal klimę. Zobaczymy co i jak świeci.
Kabelek nie pomoże. Problem może być z rezonatorem 455 kHz/456 kHz - żółta kostka z trzema stykami/dwoma stykami.
brakuje mi 4 kabli w aucie do podłączenia radia Pewnie brakuje ci kabli do tylnych głośników których nie ma. Żółta kostka nie jest od radia
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Radio potrzebuje dwa plusy najczęściej (czerwony i żółty),zobacz w kostce jak masz podłączone i zamień je miejscami.Przy wyłączaniu zapłonu wyłącza ci plus od podtrzymania pamięci.
Czarne z obu lamp się łączą i wchodzą do żółtej kostki, kremowy idzie z jednej lampy, szary z drugiej i masz w kostce 3 kable, czego jeszcze nie rozumiesz?
Nie wszystkie A4 B6 miały CAN. Sprawdź kostkę z Sony, jak idą kable napięcia - czerwony i żółty. Kostki Sony mają inny rozkład, napięcie stałe jest na innym pinie. Jeśli się różnią, zewrzyj oba na kostce od radia i powinno działać.
Bezpiecznik f42 zasilany z przekaźnika nr 11 w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy (drugi od lewej najniższa półka). Przekaźnik opisany jako odciążenie styku X. Z przekaźnika wychodzi kabel czarny żółty, sterowany z kostki stacyjki bezpośrednio po zapłonie (15).
Można ręcznie. Żółta kostka w skrzynce bezpieczników.
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Bardziej wygląda to na usterkę w doprowadzanym do radia zasilaniu lub w układzie zasilania wewnątrz radia. Zaczynając od żółtego przewodu w kostce zasilającej, szukaj gdzie spada napięcie przy zwiększaniu siły głosu.
To nie wina przewodu. Jak skręciłam obie końcówki do tej żółtej kostki (nie wiem co to za kostka na zdjęciu) to prąd jest na obu końcach. To dziwne.
Zamień żółty z czerwonym w kostce ISSO , bo teraz masz właśnie pamięc poprzez stacyjkę podłączoną zamiast pod "stały plus" .
Witam i piszę o tym samym problemie .Radio ok wyświetlacz też ok sprawdzane w drugim scenicu , a na wyświetlaczu brak podświetlenia CODE . W jednym scenicu 2 na małej żółtej kostce do radia na 4 pinach jest napięcie ok. 2,5 V i w tym scenicu radio działa , nie działa w scenicu w którym na żółtej kostce [5 pinów] brak napięcia i tu należy szukać usterki...
Na żółtej kostce są włąśnie kable od czujnika prędkości ze skrzyni.
Witam Sprawa wyglada tak: Ten wolny brązowy wychodzący z tej białej kostki podłączasz do tego wolnego styku włącznika. Następnie te 2 niebieskie podłączasz do kostki wcześniej wypinając ten żółto-zielony. Przewody ze ściany czarny do brązowego w kostce a niebieskie do tych 2 niebieskich w kostce. Ten żółto-zielony pełni rolę ochronnego i powinien być...
Czerwony i żółty w kostce Kenwooda połącz razem i podłącz do żółtego w kostce ISO. Oryginalny przewód Kenwooda pozwala poprzez specjalne złączki na takie zmiany. pozdrawiam
Jeśli masz centralkę z kolorowymi kostkami przyłączeniowymi (a od fotek jest żółta kostka BUS) to niestety jesteś skazany na fotki z zestawu - uniwersalne nie podejdą. Możesz tylko kombinować z jakimiś wspornikami pod fotki.
Tak właśnie taki jest kod błędu 5502 idę sprawdzić wiązkę do czujnika nox Dodano po 1 a więc tak wypiąłem wtykę od modółu ad blue pin 8,7 przewód 191 , 192 do żółtej kostki przy zbiorniku jest przejscie , dalej od czujnika nox jak zamknę obwód i złącze żółtą kostkę przy zbiorniku jest przejscie na pinie 8,7 wtyki modułu ad blue, tak samo jest przejscie...
Chyba lepiej kupić kranzle K1050P po taniości. Do mycia kostki 130 bar spokojnie starcza, jeśli jest ciężej zakładasz dyszę rotacyjną. Ja swoim 1050TS myłem już 4 rodzaje kostki i 3 z nich to kostka nie myta myjką i nie czyszczona (poza fugami z mchu) przez 20 lat. Żółta kostka od mchu była dosłownie czarna. Myjką daje rade jednak wiele zależy od samej...
Witam Na foto 3 jeden z kondesatorów jakby by był wybrzuszony (duże kondesatory) jeśli tak do wymiany Brak UKF sprawdż rezonatory żółte kostki dotykając piny metalowym jak będzie się zmieniać szum, rezonator/ry do wymiany i kondesatory w obrębie U.scalonego gdzie są te żółte kostki rezonatory (455Khz/456Khz ) Foto3 Dodano po 1 SONY STR-GX21 PDF www.elektrotanya.hu
Masz innego zbędnego pilota? Szukaj w nich rezonatora 455. Ewentualnie kup nowy rezonator 455, często są koloru żółtego... :D
Czyli inaczej masz zamienione stały plus z plusem po stacyjce. Czyli inaczej zamień żółty z czerwonym w kostce ISO
ECU hehhh dobre - mistrz :) Pin 2 włącznika masa kolor brązowy Pin 1 włącznika BCM wtyk 32b czarny pozycja 3 przewód koloru zielono/żółty Po drodze jest jeszcze kostka 2 stykowa na pasie przednim
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
glądając zdjęcia ładowarki, ta żółta kostka, też wyglada na złącze balancera. Więc jak to jest, balancer jest w aku czy w ładowarce? Tak ta wtyczka to złącze balansera tzw. pasywny balanser ale niektóre akumulatory mogą mieć również balanser aktywny czyli układ, który wyrównuje napięcia w czasie przerwy w eksploatacji narzędzia.
Dzień dobry Mam pytanie do znawców tematu: jak podłączyć nowy obwód w skrzynce z bezpiecznikami Mieszkam w bloku takim z lat 70-tych. Nasza spółdzielnia wymieniła w pionach przewody elektryczne, czyli doprowadzili nam do mieszkań nowe przewody miedziane. Elektrycy wymieniali też każdemu w mieszkaniu skrzynkę z bezpiecznikami i łączyli ją z instalacją...
jak i również po każdym odpaleniu samochodu muszę ponownie wprowadzać kod. Zmień żółty z czerwonym w czarnej kostce. A cana faktycznie w tych kostkach nie masz.
Poprowadź nową instalację do radia prosto z aku przewodami co najmniej 2x2,5mm2, Sony "lubią" mieć dobre zasilanie. Jeśli nie chce ci się bawić w kabelkologię, to połącz ze sobą czerwony i żółty przewód w kostce od radia, będzie działało bez kluczyka.
Podepnę się pod ten temat gdyż też mam problem z tą żółtą kostką . Gdy ją wymyłem to jakiś czas był spokój. Codziennie z żoną wymieniam się samochodem i często ruszamy fotelem. Po wyczyszczeniu i skasowaniu błędu jakiś czas spokój i znów się apala. Czy można tę kostkę jakoś wyeliminować i czy to jedyna kostka czy jest jeszcze jakaś o octavii 2 ? Kolory...
Przy oryginalnym radiu sub był podpięty poprzez taką żółtą kostkę. Na pewno ja masz za radiem. Wszystko tam wpinasz potrzebujesz 2 końcówki chincz i kilka kabelków. Schemat kostki znajdziesz na necie bez problemu.
witam, pacjentem jest Passat B5 ANF 1997 110km, wymieniałem manetkę ponieważ drogowe mi padły. Kupiłem manetkę z tempomatem. Podłączone, aktywowane, ale oczywiście nie działa. Vag w grupie 006 (tak jak gdzieś wyczytałem) jeśli tempomat jest na ON powinno pokazać 000011 a ja mam 000010... tempomat wyłączony 000000 tempomat włączony: 000010 res: 001010...
Pilot jest podłączony do wyświetlacza i z niego lecą komendy do radia. Podłącz adapter do żółtej kostki mini iso, resztę do radia i dopiero wtedy programuj radio (wyświetlacz ma być włączony) jeśli adapter jest właściwie dobrany(inny do tuner, inny do update list) to zacznie działać sterowanie
Tak. Zasilanie świateł w środku jest właśnie sterowane ze świateł pozycyjnych. W oryginale kabel z wyłącznikiem wychodzi z kostki wchodzącej do lampy (żółta). Starsze SKO24 miały pod przednim "parapetem" schowaną skrzynkę rozdzielającą i w niej był przekaźnik sterujący oświetleniem wewnątrz. Podeślij mi VIN to może dokopie się do schematów.
Pierwsza kostka czarny masa, żółto czerwony +12 volt stały i drugi czerwony +12 volt załączany stacyjka jeśli się nie mylę tak powinno być.
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
żółta kostka drzwiach karcher żółta żółta kierownica
kalibracja belki tensometrycznej bezpiecznik wycieraczka tylny delphi interfejs
Wymiana żarówek w kontrolkach Peugeot 3008 2012 Maszynka Philips nie działa z gniazdka – przyczyny i rozwiązania