Sorki, źle link wkleiłem. Już działa. Kolory kabli. Czerwony - plus Czarny - plus po stacyjce Niebieski- dioda Żółto niebieski - sygnał z impulsatora Żółto czarny - do cewki WN Zielony - Masa http://obrazki.elektroda.net/48_12432341...
Witam Zostałem posiadaczem Aprilli RS50 AM6 Futura AF1 Rok produkcji 1989 Moim problemem jest to że nie ma w niej instalacji elektrycznej, z silnika wychodzą kable o kolorach: biało niebieski żółto czerwony biało czerwony biały posiadam moduł zapłonowy MVT RJ061 z którego wychodzą kable o kolorach: Czarny (podłączony do masy) Pomarańczowy (podłączony...
Witam szukam rozpiski modułu zapłonowego do quada linhai 260 300. w sieci sa schematy i wynika z nich ze do modułu dochodzą 2 przewody z czujnika położenia walu Niebiesko-żółty i Czarno-czerwony, plus Czerwono-bialy, minus Zielony i wyjście na cewkę zapłonowa Czarno-żółty. Moduł ma 8 pinów https://obrazki.elektroda.pl/2841971600_...
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
1. Foto to regulator napięcia. 2. Moduł zapłonowy - obok niego widzę kabel czarno-czerwony, ma być podpięty do modułu (schematy podpięć: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... czarno-biały służy do gaszenia. 3. Cewka zapłonowa - do wolnego pinu ma być podpięty przewód (najczęściej) czarno-żółty wychodzący z modułu zapłonowego. 4. Przekaźnik...
dziękuję za szybką odpowiedź już znalazłem jasny niebieski -masa ciemny niebieski -impulsator zielony -masa czarno zolty-cewka zaplonowa czarno bialy -gaszenie czarno czerwony cewka WN
Witam, a więc wiązka jest niby oryginalna. Posiadam 2 cewki pod kapą. Z cewki zapłonowej wychodzi 1 czarny kabel i idzie do czerwono-czarnego w module, i z modułu wychodzi czarny do cewki zapłonowej. Z drugiej cewki czerwony jest połączony z czarno-białym modułu. Biały podłączony do zielonego modułu światło. Żółty od cewki podłączony do masy gaszenia....
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Posprawdzałem, czyli tak: Przewód nr 1 (zielony) - masa Przewód nr 2 (niebiesko-żółty) - idzie do magneta Przewód nr 3 (czarno-żółty) - idzie do cewki zapłonu Przewód nr 4 (czarny) - idzie do kostki alarmu
Czarno - czerwony. Niebiesko - żółty, to wyzwalanie.
Witam. Ponieważ w moim motocyklu padło koło magnesowe i kupiłem takowe od nowszego modelu muszę przerobić instalację elektryczną (stara miała dwa impulsatory zapłonu a w nowej jest jeden). Trzeba zmienić moduł zapłonowy i tu moja prośba o rozpisanie znaczeń poszczególnych kabli dochodzących do modułu. Pewny jestem tylko: Czarny z żółtym-masa; Zielony...
WItam, mam ten sam problem co autor tematu. Cewka CDI ma 384Ω , impulsator 160Ω, z cewki CDI wychodzi iskra z modułu nie. Czarno biały przewód wypięty i to samo. Cewka zapłonowa sprawdzona na innym skutrze i jest ok. Czyżby moduł?
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
Witam, Posiadam buggy z silnikiem gy6 157qmj. Główna wiązka kabli jest pozbawiona oryginalnej kostki. Kolory kabli są następujące: biały, żółty, niebieski, biało niebieski, różowo czarny. Moduł zapłonowy to MotoRoy JT130313. Kable biały i żółty nie są podłączone. Silnik pali. Jest jeszcze regulator napięcia, który w ogóle nie jest podłączony. Automatyczne...
Zasilanie cewek na czerwono to wiem . To że czarno żółty i zielono czarny to masa to też wiem. Tylko coś mi odcina zapłon . I jak ominąć to . Jak zrobić na krótko żeby zamiast czujników np. czujnik stopki bocznej, czujnik klamki sprzęgła i czujnik biegu neutralnego ( bo podobno to odcina zapłon) ominąć to . A z modułu zapłonowego wychodzą mi 8;kabli...
Po pierwsze to masz we wtyczkach pozamieniane kolory przewodów. Zamienione kolory to: zielony, czarny (w rzeczywistości powinien być żółto-czarny) oraz biało-czarny. Pinout jest standardowy, masz rozpiskę w przyklejonym temacie. Z resztą google podpowiada: http://www.igor-nedeljkovic.info/cdi_mat... Moduł zapłonowy jest przeznaczony...
A w moim przypadku ze statora wychodzą czerwony-zasilanie modułu zapłonowego, czarny masa na moduł, zielony-sygnał impulsatora i dwa żółte które idą na regulator, a do modułu przychodzi mi gaszenie czyli biało czerwony ze stacyjki, no i wychodzą 2 przewody na cewkę zapłonową. Ja u siebie jak robię rozruch wiertarką to na zasilaniu modułu mam jakieś...
Oto moje wyniki: Impulsator - 111.6Ω (mierzone miernikiem na zakresie 200Ω. Mierzony kabel niebiesko-biały do masy) cewka prądowa - 323Ω (mierzone na zakresie 200Ω. Mierzony kabel czerwono-czarny do masy) moduł zapłonowy - 2,62V (mierzony na zakresie ACV 20. Mierzony kabel żółto-czarny do masy) Cewka zapłonowa: Uzwojenie wtórne -...
dla zainteresowanych zamieszczam zdjęcie wnętrza modułu GL-118 opis przewodów: żółty - zacisk G pomarańczowy - zacisk W zielony - emiter BU323A czerwony - zacisk B (+12V) brązowy - baza BU323A gruby czerwony - zacisk C czarny - masa układowa
Od lewej- zielony, żółty, biały, czarny z białym od lewej- czarny z fioletem plus cienki czarny, brązowy, jasnobrązowy z czarnym.P
To łatwo sprawdzić, bo to cewki elektromagnetyczne. Na wtyczce ; czarno-żółty - zasilanie po 15, żółto- zielony - sygnał z ECU , tu sprawdzić czy są impulsy, one sterują modułem zapłonowym , z którego kluczowana jest cewka WN.
Auto jest po kradzieży i ma obciętą kostkę z aparatu zapłonowego. Innej niestety nie mogę zdobyć a i ze schematem też problem. Nie chcę podłączać na "czuja" bo aparat to niezły wydatek. To co zostało po kostce to 7 przewodów - czarny, żółto/zielony, niebieski, czarny, żółto/czarny, brązowo/czarny, pomarańczowo/niebieski. Gdyby ktoś miał rozpiskę napięć...
Witam. Kawasaki EN450 odpala tylko jak się lekko nagnie moduł zapłonowy. Trzeba moduł lekko próbować wygiąć żeby motocykl odpalił i przytrzymać z 20 sekund i można puścić - silnik pracuje. Jak zaraz po odpaleniu puści się moduł - motocykl zgaśnie. Jak motor trochę pochodzi to zaraz nie ma problemu z odpaleniem. Po jakimś czasie jak moduł "wystygnie"...
Zakupiłem dziś moduł ,i cewkę zapłonową, otóż problem leżał na kostce od modułu dokładnie pin od masy z pinem w module nie zgrywał sie widocznie ,gdy go odpaliłem na podłączonym module i przekręcałem cały moduł z kostką żeby sprawdzić czy jakiegos przebicia nie ma,to aż strzeliło z masy w kostce i skuter zgasł,te kostki to jakaś tandeta, słabo dopracowane...
Witam Od jakiegoś czasu miałem problem ze skuterem otóż czasami nie chciał odpalać. Gdy poruszałem kablem (czerwonym lub zielonym przy akumulatorze) to odpalał. Jeździłem tak aż do czasu kiedy przestał praktycznie w ogóle odpalać. Poprosiłem kolegę żeby wymienił mi przewody bo podejrzewałem, że któryś nie styka. Zaczął wyjmować z kostki do modułu itp...
https://obrazki.elektroda.pl/7027068900_... Taki regulator Moduł był https://obrazki.elektroda.pl/4226568000_... Zauważyłem, że w momencie krecenie rozrusznikiem napięcie na regulatorze jest zero dopiero w momencie wpuszczenia wskoczy na kilka V na chwilę i tak samo jest na iskrowniku. Tutaj powinno być cały czas napięcie...
mam pytania: 1-w pozycji OFF jeżeli podłączysz miernik pomiędzy masę a czerwony kabelek w stacyjce to jest napięcie? 2- w pozycji ON jeżeli podłączysz miernik pomiędzy masę a brązowy, masę a niebiesko-żółty, masę a niebiesko-czarny jest napięcie? po wykonaniu pomiarów przy stacyjce, sprawdź jeszcze napięcie na zaciskach akumulatora. i napisz na forum....
W obu przypadkach 2 żółte kable na kostce 4 pionowej są od cewki ładowania. Obojętnie który żółty do którego żółtego podepniesz będzie dobrze. Biało niebieski jest od czujnika położenia wału korbowego (inaczej impulsator) i musi być koniecznie połączony z biało niebieskim. Zielony kabel jest to masa i ma być połaczony z zielonym jest to kabel który...
Ten moduł pochodzi ze skutera chińskiego. Znajdź schemat dowolnego skuta 4T - Wilga, Coliber itd. Ja mam ten silnik, ale mam moduł 5 pinów w 6-pinowym gnieździe. Skuterkowe moduły różnią się tylko ową rozpiską pinów. Będą Cię interesować 4 kable ze schematu, który znajdziesz: -biało-niebieski - od czujnika Halla -czarno-czerwony od cewki zasilającej...
Witam Mam problem w quadzie opisany powyżej, zostały już podmienione takie części jak: -cewka zapłonowa -moduł zapłonowy -przewody,fajka -własna instalacja taka aby tylko była tylko iskra. Cewka sprawdzona miernikiem opory są w porządku czyli cewka od ładowania ma wartość coś ok 300 a impulsator 141, więc jest ok, masa jest wszędzie, problem leży dokładnie...
Witam. Piszę z prośbą o pomoc. Zrobiłem elektrykę ze schematu podanego niżej i opisując krótko, wszystko działa tak jak powinno poza jednym, brak iskry. Sprawdzałem prąd, nie dochodzi nawet do cewki. Dodam jeszcze, że moduł, cewka zapłonowa, regulator napięcia, są nowe.do modułu idzie kabel czarno żółty to jest do cewki(świeca) w nim nie ma wogóle prądu...
Witam, kupiłem niedawno Derbi savannach, lecz brakowało w nim modułu zapłonowego, mam magneto, z którego odchodzą 2 kable czarny i zółty. Żółty kabel daje zasilanie na cały motor a czarny daje sygnał kiedy ma być iskra, lecz ciężko jest dostać jakieś części do tego modelu. Nie umiem dobrać modułu zapłonowego, takiego, który by pasował do tego motoru,...
Co do zdjęcia silnika: Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Czarno/czerwony - do zasilania modułu zapłonowego C.D.I AC (jeśli go nie ma i jest mniej przewodów moduł prawdopodobnie C.D.I DC zasilany z akumulatora)...
Nie kręci rozrusznika na przycisk ponieważ elektromagnes jest zepsuty lub przycisk. Najpierw musiałbyś sprawdzić takie rzeczy : 1.Iskrownik. 2.Cewka zapłonowa. 3.Kable i kostki. 4.Masa. 5.Świeca. 6.Moduł zapłonowy. Sprawdź bo jak dalej nie będzie iskry to nie wiem. Jak to sprawdzić : - Moduł zapłonowy -miernik ustawiamy na ACV20.Odłączyć przewód żółto-czarny...
Witam, otóż mam problem z moją katanką AY 50 1997 rok a mianowicie padł cewko moduł zapłonowy, poszperałem tu i tam i znalazłem prawie taki sam (sprzedawca zapewniał, że będzie dobry) i zamówiłem, okazało się jednak że nie do końca bo wtyczka jest inna (akurat z tym to sobie poradzę) a najgorsze jest, to że kolory kabli w skuterze (biało-czarny, różowy,...
Tu masz lepszy schemat: http://obrazki.elektroda.pl/6189306300_1... Wiązka modułu zapłonowego: Y/G (żółto-zielony) - WY - impulsy na obrotomierz (nie podłączony) Bk/Y (czarno-żółty) - WY - impulsy na cewkę B/Y (niebiesko-żółty) - WE - sygnał z impulsatora przy alternatorze G/W (zielono-biały) - WE - awaryjne gaszenie silnika (przez odłączenie...
a więc tak czerwony - zasilanie żółto niebieski - impuls źółto czarny - cewka wn czarny - gaszenie niebieski - dioda zielony - masa do czego sluży ta dioda #1 edit dobra już wiem do czego służy dioda . ale gdzie w stacyjce jest immobilizer . i jeszcze jedno tzn. jeżeli bym chciał podłączyć moduł do innego skutera potrzebuje stacyjke z kluczykiem od...
wiesz,chyba problem cię przerasta ( bez obrazy) Czujnik magnetyczny daje sygnał na ECU,z ECU zasuwa ( po obrobieniu) tym zielonym kablem na moduł wzmocnienia.Szukać czy modul jest zasilany ( bodaj zółty kabel),masowany ( czarny),i czy idą impulsy zaplonowe na kablu zielonym.Czy w momencie kręcenia rozrusznikiem słychać klikanie wtryskiwaczy?
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
Nareszcie mogę zakończyć temat ponieważ skuter w końcu działa. Jest to układ zapłonowy CDI. Schemat elektryczny zamieszczony w service manual jest mocno uproszczony, dlatego tak błądziłem. Zakupiłem oryginalną cewkę zapłonową, ale nie przyniosło to efektu ponieważ moduł limitera prędkości również jest uszkodzony(skuter startował na kilkanaście sekund...
Schemat jest jak najbardziej adekwatny. Mój silnik to 2T. Pamiętam dobrze jak był wcześniej podłączony moduł i jest tak jak na schemacie z pierwszego linku. Żółty kabel pomiń, bo u mnie z magneta wychodzą 4 kable- 2 żółte odpowiadające prawdopodobnie za światła (odłączone) oraz niebieski i czarny (idące do modułu) dlatego interesuje nas tylko niebieski...
Szukałem opisu kabli starego CDI i nic! A niby taki popularny ten model a większość ma CDI 4+2 i w tym momencie wszystko w diabły. Ale dzisiaj poszedłem do garażu i sprawdziłem napięcia od strony ramy i wygląda to tak: ****************************************... czarny - 12V ( zasilanie ) zielony - masa lub gaszenie ****************************************...
Czarny to wyłączenie zapłonu. Żółty idzie do cewki zapłonowej. Zielony to masa. Jeszcze jeden do impulsatora. Ostatni do cewek. Tak myślę ale nie mam pewności i właśnie szukam jakiejś pomocy .
Prosze o pomoc w rozpoznaniu pinów do modułu zapłonowego. Prawdopodobnie pasuje do jakiegos typu Yamahy skutera. Wiem, że to moduł 2T , CDI, AC. Odnalazłem kilka schematów ale kolory nie są zgodne. kostka żółty zielono-czerwony luzem biały niebiesko-biały czarno-czerwony Serdecznie dziękuję za pomoc. http://obrazki.elektroda.net/73_12743493...
Witam Kupiłem Yamahe, tak jak w tytule.. Mam problem poniewaz wszystko podpiete wg schematu a nie wiem dlaczego nie ma iskry... 1. Z jakich kabli zapłonowych powinno wychodzić napięcie podczas kopania (próby odpalania) ? 2. Czy jest jakiś zamiennik modułu zapłonowego, ponieważ ten jest trochę drogi a domyślam się, że może być jakiś zamiennik. 3. Na...
żółto czarny przewód zapłonowy kabel żółto czarny żółto czarny przewód
licznik zegar renault odklejanie układu uszkodzenie odkurzacza
clifford toyota clifford toyota
Wymiary szczotek węglowych Niteo CS0509-18 Lexus IS220d - Lampka ładowania bez błędów