Co powiedział FiatEcuScan? Dodano po 10 Sprawdziłeś kable idące od wtyczki w głąb? Dodano po 13 Zdejmij osłonę za kierownicą, na górze wypnij wtyczki z manetek, weź kabel z najmniejszym bezpiecznikiem jedną stronę podłącz do masy a drugą dotykaj pinów w prawej wtyczce (unikaj żółtych kabli) (stacyjka on) pierwszy od prawej to zmiana wskazań przebieg,...
Koledzy uszkodziła się stacyjka ford transit connect 1.8 diesel i mam pytanie odpalam na kable czerwony z zielono żółtym zapłon czerwony z szaro czarnym rozrusznik a do czego służy żółty kabel ? https://obrazki.elektroda.pl/8500512400_...
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Możesz tak spróbować zrobić, ale sprawdź dokładnie przed podpięciem radia. Zwróć uwagę, że do radia +12 idzie 3 kablami. Oryginalnie na 3 pinie (kabel pomarańczowy) masz stałe +12 odpowiadające m.in za programowanie radia. Jak nie będzie stałego +12 to po każdym wyłączeniu radia będziesz je musiał programować na nowo jeśli nie ma własnego podtrzymania...
Żółty kabel musi mieć zasilanie, nawet po wyłączeniu stacyjki. Podepnij go w miejsce gdzie jest +12V (po wyłączeniu stacyjki)
Witam chciałbym podłączyć radio dotykowe. Ale mam problem, nie ma prądu na kablu czerwono żółtym jakby znikł i brak kabla 12 V po stacyjce, proszę o fachową pomoc.
Bezpiecznik f42 zasilany z przekaźnika nr 11 w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy (drugi od lewej najniższa półka). Przekaźnik opisany jako odciążenie styku X. Z przekaźnika wychodzi kabel czarny żółty, sterowany z kostki stacyjki bezpośrednio po zapłonie (15).
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
Zamienione miejscami stały plus i po stacyjce /najczęściej kolory kabli czerwony i żółty/ ;)
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
A sprawdziłeś czy w ogóle masz +12 V w kostce, może bezpiecznik ci się przepalił w skrzynce. Kupiłeś przejściówkę dedykowaną do tego Lanosa na ISO i nie działa, podejrzane. Kolory zielone i fioletowe na starej kostce to pewnie głośniki najpierw uruchom radio. Wykombinuj tak ,żeby +12 V doszło do nowego radia. :D Poprawnie wklej zdjęcia. Kabel żółty...
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Standardowo radio jest zasilane 2 napięciami, oba 12V, ale: jedno podłączone przez cały czas, służy do podtrzymywania pamięci a drugie to właściwe zasilanie, które może być podłączone bezpośrednio do instalacji lub przez stacyjkę. Kable to żółty i czerwony
Będzie pamiętało, o ile jeden kabel zasilający (+ żółty) masz bezpośrednio z akumulatora. Drugi kabel zasilający (+ czerwony) powinien być załączany przez kluczyk stacyjki. Ostatecznie możesz oba zewrzeć i podłączyć prosto pod akumulator- bez stacyjki- ale to jedynie gdy nie masz rozłączanego (+) zasilania ze stacyjki.
Można gdzie na żółtym? W stacyjce na żółtym kablu? Dodano po 1 Aha chciałbym jeszcze dodać że prąd na wskaźnikach jest, czy jest może coś odpowiedzialne za pobudzanie tych wskaźników?
Szczerze na nawigacji nie znam sie wcale. Po pierwsze proponował bym sprawdzić czy nie jest zwarte sterowanie włącznika radia z zasilaniem. Czyli po prostu czy kabel który idzie do stacyjki jest podłączony do zasilania. Ten kabel jest najprawdopodobniej żółty. http://obrazki.elektroda.net/69_12390050...
Pamięć podłączasz pod 12V przed stacyjką tam gdzie ono jest stale.
Kolego A jak zrobic wyłączenie radia ze stacyjka, bo jak wylacze radio to wyświetla mi sie godzina i data i świecą mi przyciski po lewej stronie a tak to mi rozładuje akumulator. Wczesniej mialem radio 1 din i podlaczalem tylko żółty kabel do stacyjka a czerwony do plusa i ze stacyjka sie wylaczalo
Np. czarno/żółty kabel w kostce stacyjki.
Foto z a..a2 czarny masa, żółty plus stały a obok niebieskiego w rzędzie z czarnym kabel czerwony ma być plus po stacyjce. Sprawdż co na którym jest. Jak weźmiesz złącze nietrzymające pamięci , to zamień w nim miejscami czerwony z żółtym.
Kolego bezpieczników nie sprawdzaj multimetrem tylko kontrolką lub żaróweczką ( jak zwał tak zwał ) według mnie bezpiecznik poleciał i tam bym szukał . cyt We wtyczce od radia napięcie na żółtym kablu do podtrzymania jest a na drugim po stacyjce napięcia nie ma. myślę że bezpiecznik przy radiu był większy od tego co zabezpieczał ten obwód . Szukaj po...
Podpinam się pod pytanie przedmówcy, ten żółty przewodzik stary, o którym piszesz, idzie do stacyjki?
Jeden obwód to plus po stacyjce (kabel różowo/biały) od strony stacyjki podpiołem ACC do immo, drugi obwód to kabel na rozrusznik (żółty od stacyjki). Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Czerwony do zasilania po stacyjce (po włączeniu zapłonu). Musisz takowe odszukać w skrzynce bezpieczników. Tymczasowo możesz go połączyć z żółtym (stały plus z akumulatora).
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Bez podpinania tego przewodu masz ładowanie? Do rozrusznika powinieneś mieć ogólnie masę (z silnika), gruby plus i cienki kabel do tego plusa ze stacyjki i tyle.
weź jeszcze napisz jakie to A3 chociaż rok podaj. na moje to jak otworzysz skrzynkę bezpieczników od tyłu na grubym żółtym kablu masz + po stacyjce i to jest jedno z bezpiecznych miejsc
czarny - masa czerwony - stały plus niebieski - plus po stacyjce żółty - wyciszenie radia - pojawia się masa w czasie połączenia
W dniu dzisiejszym borykałem się z vw passat b5 usterka braku świateł mijania, świateł drogowych, braku nadmuchu ,kierunkowskazów, wycieraczek. Faktycznie okazała się uszkodzona kostka stacyjki a dokładnie styk 75. Wychodzi z niego żółto czarny kabel na którym po przekręceniu stacyjki powinien pojawiać się plus.
Podłączyłem radio JVC KD-G541 do samochodu i jak zgasze samochód to radio też gaśnie. Które kable trzeba zamienić albo wypiąć żeby po wyłączeniu zapłonu radio nadal grało i żeby przy okazji nie spalić radia? Tam śą dwa plusy: żółty kabel z pominięciem stacyjki i czerwony przez stacyjkę. Czy należy je aby zamienić??
Te radio musisz podłączyć pod stacyjkę kablem czerwonym żółty stały plus i wszystko działa nie załączając czerwonego z żółtym bo to nie będzie działać.
Żółty kabel ma byc po stacyjce, czyli, jak zgasimy silnik nie ma byc na nim napięcia.
Witam :) Czerwony kabel- Zasilanie stałe napięcie 12/24V po włączeniu stacyjki Żółty kabel- Zasilanie stałe "podtrzymujące" - napięcie 12/24V bezpośrednio z akumulatora. Czarny kabel - masa sygnałowa. Teraz jest kilka opcji podłączenia. Ja proponuje wybrać taką znaleźć w tablicy bezpiecznikowej samochodu (powinna być gdzieś koło kierownicy) jeden kabel...
Witam, Po wymianie alternatora (z resztą już drugiej), po ok. 2 tygodniach, zaczął się problem z rozrusznikiem (już raz wymieniany- ok. 3 miesięcy temu). Zacznę od początku: Odkąd kupiłem samochód był problem ze stacyjką (nie odbijała w lewo po odpaleniu). Po ok. 8 miesiącach użytkowania samochodu padł rozrusznik, wymieniałem go. Po ok. miesiącu padł...
Tak, nie problem w mierniku. Słyszałem też o takich opcjach żeby zamienić kable w sensie żółty po stacyjce a czerwony na stałe 12V tylko jaki to ma sens.
Witam . Sorry ale nie zauważyłem że chodzi o diesla a tam lepiej nie kombinuj tylko tnij kabel czarny od stacyjki ( najlepiej gdzieś jak najgłębiej żeby nie było zbyt łatwo ). W benzyniaku na pompe jest kabel żółty z zielonym paskiem za osłoną przy lewj nodze od strony kierowcy. Ew. możesz w dieslu przeciąć cienki przewód przy komputerze pod maską....
To dlaczego nie podtrzymuje zasilania, jeśli kabel żółty jest? Muszę przekręcić kluczykiem na stacyjce, aby się włączyło.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
U mnie w golfie jest podobnie. Przeciołeś przewód czarny którym idzie napięcie po stacyjce do komputera i przez to nie masz kontrolek. Do przewodu żółtego musisz podpiąć inny kabel gdzie idzie +12 V po stacyjce i łączysz żółty kabel z centralki z żółtym kostki przekaźnika 86. Pomaraźczowy z centralki z pomarańcz. kostki przekaźnika 85. A ten czarny...
A sprawdź Kolego podłączenie kabla żółtego do stacyjki. Ja mam ten sam alarm i też miałem podobne problemy ale okazało się że podłączyłem ten kabelek od stacyjki do chwilowego plusa (sygnał ze stacyjki po przekręceniu kluczyka musi być stały) To niby podstawowa zasada ale lepiej sprawdź Pozdrawiam :)
Upewnij się, że masz cały czas podpięty sprzęt do zasilania po stacyjce (żółty kabel). Upewnij się, że masz złapany sygnał GPS. Ustawiłęś urządzenie, aby nie wysyłało danych jak nie ma GPS (czas jest brany z satelity). Odznacz to i wysyłaj w sposób ciągły (opcja time synchronization) Pamiętaj, że mimo wszystko portale typu orange tracker ect odrzucają...
Żółty to stałe +12V. Różowy +12V po stacyjce. Sprawdź dla pewności próbnikiem lub miernikiem. Co do głośników też można podłączyć baterie np. 1.5V i sobie sprawdzić.
jeżeli to b4 to pompa paliwa powinna być na żółto-czerwonym lub żółto-niebieskim w progu,w b5 jest na żółto-zielonym,możesz też ciąć bez problemu czarny plus po stacyjce w obydwu modelach,rozrusznik masz na czarno-czerwonym.
Hej Kiedyś spisałem rozpiskę od benzyny: Witam Jako że dziś rozbebeszałem instalację to oblookałem piny kolory i oznaczenia w stacyjce w mercu W201 190E(1.8e), opis pewnie będzie pasował to każdej wersji benzynowej, możliwe że również do benzynowych 124 i częściowo innych modeli. Również częściowo będzie się odnosiło do diesli, ale to trzeba zweryfikować!!...
Standardowe kolory przewodów w chińskiej instalacji. Zielony - masa. Czarno-żółty - cewka WN. Czarny - zasilanie po stacyjce.
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
Z minusem na masie ? Jeżeli tak, to masa do masy, czerwony po stacyjce, źółty przed stacyjką (napięcie cały czas po wyjęciu kluczyka). Glosniki masz oznaczone. Automatycznej anteny nie posiadasz chyba, by ja podlaczyc pod zacisk (ant)?
żółty podświetlenie + Niebieski sygnał z aparatu zapłonowego czerwony + po stacyjce czarny masa Płytka montowana za obrotomierzem jest nieoryginalna, nie wiem co to jest...
Witam ponownie problem udało się pomyślnie rozwiązać - kupiłem przedłużkę uniwersalną i zamieniłem kable żółty z czerwono białym (po stacyjce 12V) Dziękuję wam wszystkim za pomoc.
Czerwony jest połączony po stronie samochodu, przyjrzyj się - to stały +, a żółty pusty zależy od wersji. Zrób nową instalację. Potrzebujesz trzy kable i 5 minut roboty. Masa Stały plus 12V [30] Plus 12V po stacyjce [15] Wtedy sprawdź i napisz czy radio nadal się wyłącza.
Witam, Kupiłem nowy alarm do auta, pozostał wolny jeden kanał. Postanowiłem zrobić odpalanie z pilota. Mam już kupione dwa przekaźniki jeden bistabilny (4TSM)i drugi czasowy (5DSM20). Proszę o podpowiedz jakie kable podpiąć do zapłonu (bistabilny) a jakie do rozruchu (czasowy). W stacyjce mam kable koloru: czerwony różowy pomarańczowy żółty pozdrawiam
ogólnie widzę że zasilanie samego monitora powinno być podpięte pod kostkę radia . Czerwony stały plus żółty plus po stacyjce czyli ekran włącza się po przekręceniu kluczyka . masa wiadomo . Kable do kamery - zasilanie i masa podejrzewam że pod światło wstecznego a kabel nr . 2 tak jak kolega napisał wyżej pod Reversing trigger przy monitorze . Jeśli...
Kable czerwony i żółty od radia mam połączone i idą one na + Te przewody masz połączone razem ?. Sprawdź oba plusy, jeden stały , drugi po przekręceniu stacyjki.
>irek19 Na fotografii widać że czerwony kabel wychodzący z radia już jest połączony z żółtym, wiec radio powinno działać bez problemu. Sposoby podłączenia radia są dwa: 1.Żółty kabel do akumulatora, czerwony do stacyjki gdzie pojawia się napiecie po jej przekręceniu, czarny oczywiście do masy(-). 2.Żółty połączyć z czerwonym kablem do akumulatora, czarny...
Witam, montuje alarmy i c.z. Powiem Ci jakie kable sygnałowe najczęściej są w alarmie Ty sprawdz co masz i odpisz czego nie znalazłeś a ja odpiszę jak to znależdz.Kolory opisuję według najczęstrzego występywania Więc:kabel zasilania +12V najczęściej czerwony z bezp. 10-15A kabel +12V po stacyjce może być żółty,pomarańczowy czasem różowy lub brazowy...
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
Jeśli jest tak, jak na zdjęciu to będzie OK. Po to kable są rozłączane aby dopasować poprawne podłączenie radia do instalacji różnych samochodów (dopasowanie + cały czas i + po stacyjce).
Na żółtym kablu względem brązowego ma być 12V, na czerwono białym względem brązowego ma być 12 V po przekręceniu stacyjki, jeśli tak jest radio jest radio ma działać, jak nie to radio uszkodzone. Dodano po 6 W samochodach grupy VAG +12 stałe i +12 ze stacyjki jest zamienione i należy zamienić w kostce iso te 2 kable miejscami, lub w kostce którą kupiłeś...
ACC to czerwony kabelek idący do radia - trzeba połączyć oba przewody razem z tego miejsca gdzie idzie plus na stałe (w złączu są dwie opcje - albo oba do czerwonego albo oba do żółtego) - wnioskuję, że +12V jest na pewno tam gdzie teraz jest podłączony żółty kabel. Kostka przy stacyjce może być przyczyną - widzę, że w VW to nie pierwszy przypadek.
Metodą prób doszedłem dlaczego podłączenie masy i zasilania nie dawało efektów. Dla mających podobny problem, w radiu takim jak Alpine należy podłączyć nie tylko zasilnie zwykłe (czerwony kabel) ale również zasilanie ze stacyjki (kabel żółty). W tym wypadku: ISO -> Kostka Skody Czerwony -> Vb+ Żółty -> Safe Czarny - znak uziemienia Dodatkowo kabel wychodzący...
Witam, światła pokazują się jak włączę sygnał lub kierunkowskazy. W posiadanym schemacie elektrycznym ściągniętym dla R 727 z elektrody.pl jest żółty kabel tylko ze statora do cewki ssania i regulatora a w naturze jeszcze do włącznika głównego świateł. Czy można po doprowadzić napięcie stałe ze stacyjki w miejsce kabla żółtego do włącznika głównego...
Polecam stronę: www.studio24.prv.pl A podtrzymanie, to nie jest to samo, co sterowanie. Zresztą jak widać ze zdjęcia masz wszystko opisane: czerwony - plus po stacyjce, żółty - stały plus (podtrzymanie właśnie), niebieski - REMOTE, czyli sterowanie elektryczną anteną lub wzmacniaczem. Proszę. Dziękuję...
nie wiem jaki kabelek mam podłączyć do ako a który do stacyjki Żółty czarny czerwony ciemnoniebieski ?
załączam zdjęcie centralki oraz schemat instalacji centralki niestety po węgiersku przeszukałem instalację i chwilowo mam problemy ze znalezieniem przekaźnika. Znaleziony kabel żółty który wychodzi z centralki alarmu idzie do stacyjki ale od tego żółtego kabla odchodzi jeszcze niebieski kabel którego jeszcze nie moge do końca wyśledzić gdyż wchodzi...
Wypadałoby sprawdzić na którym kablu jest napięcie 12V po odłączeniu stacyjki.(mogą być odwrócone żółty z czerwonym albo przerwa)
W Pionku prościej już nie można... po to masz rozłączane kable żółty i czerwony, żeby to prawidłowo ogarnąć. Idź do auta, obejrzyj dokładnie wiązkę od radia i czytaj ze zrozumieniem: Żółty kabel ma być podłączony do stałego + (niezależny od stacyjki) Czerwony kabel ma być podłączony do stacyjki, ewentualnie do żółtego, jeśli radio ma grać bez kluczyka....
W 2 stykowej wtyczce żółty kabel to +za stacyjką i on powoduje wzbudzenie, drugi do kontrolki ładowania, na deklu alternatora opisane jako + i L lub A i L, w życiu tam nie było masy. W Renault 5 i clio z silnikami 1l był dodatkowy kabel masy (czarny, przykręcany na kabeloczko) bo alternator był mocowany na tulejkach gumowych
a masz żółty kabel podłączony do stacyjki?? jak tak to: kiedy wejdzieszw programowanie kanału to przy nacisnieciu przycisku na pilocie odpowiadającemu kanałowi ( w twoim przypadku domykania szyb) to zaraz po naciśnięci przytszymujesz przycisk serwisowy tak długo jak potrzebujesz tz trzymasz go np.20 s i poszczas i wychodzisz z programowania, teraz przy...
witam, jestem w trakcie podłączania alarmu freeway i mam pytanie czy muszę podłączyć odcięcie zaplonu, czy starczy podłączyć żółty kabel do +12V po stacyjce. Resztę mam już podłączoną a z tym nie chcę się za bardzo bawić.
Problem rozwiązany. Sprawdziłem miernikiem napięcie i okazało się, że kable mają odwrotne oznaczenia, żółty to stacyjka a czerwony akumulator. Dziękuje za pomoc.
mam problem ... zakupiłem oryginalne siłowniki od vw golfa 4. Kable zasilajace podłączyłem według schematu czyli biało-czerwony pod stałe napięcie +12, kabel czerwono-żółty po stacyjce, i mase. I jest problem bo siłowniki działają cały czas nawet jak nie ma kluczyka w stacyjce. Jak podepne na odwrót kable czyli czerwono-żółty pod stałe +12 a biało-czerwony...
Czujnik wymieniony.Autko śmiga jak nigdy.Kody usterek "0" :D Znowu mi sie ta masa z przekaźnika rozrusznika wyłancza.Powiedcie ten czarno żółty kabel idzie prosto do stacyjki gdzie jest immo. Czy tez jest jakaś inna skrzynka??
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
żółty to pewnie + po stacyjce i tez 12V
Jeżeli chodzi o ten czerwony z czarną gumową zaślepką to jak się nie mylę wtedy by wzmacniacz działał non stop, więc możliwość rozładowania akumulatora, chyba, że żółty jest stałym prądem a w czerwonym płynie prąd po przekręceniu stacyjki to też ew, jest ta opcja :)
ze schematu wynika, że aby była iskra trzeba dać plus z akumulatora na zółto-czerwone kable od cewek zapłonowych, no i cewki muszą być podłączone do przerywaczy (zapewne pod bocznym deklem silnika) kable zielony i czarny na szybko można tak sprawdzić https://obrazki.elektroda.pl/3949828500_... jeśli po włączeniu stacyjki na kabli żółto-czerwonym...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
centralny dwie masy w boczku kierowcy kolory niebiesko-czerwony i niebiesko-żółty,krańcówki też w boczku czerwono-biały,kierunki tez w boczku zielono-czarny i zielono-żółty,odciąć możesz niegasnący plus po stacyjce albo pompę paliwa jest to prawdopodobnie niebiesko-czarny w progu,generalnie bardzo proste do zrobienia auto.
mam taki problem po podłączeniu klemy mam cały czas zasilanie na kablach: żółty gruby - pomarańczowy (stacyjka) chyba dojście z akumulatora 2 czerwone - czerwony (stacyjka) co za tym idzie wszystkie kontrolki się świecą i jak samochód odpalony nie idzie zgasić. Kostka w stacyjce wymieniona, to samo jest po odpięciu wtyczki stacyjki. Kable wstępnie sprawdzone....
Dzisiaj podszedłem do autka i postanowiłem posprawdzać co się w kostce kryje. Wszędzie są opisy iż powinno być 5 pinów. U mnie są 4, tak jak widac na foto poniżej. Żółty 12V po stacyjce Czarny to minus 2 kable białe schodzą do jednego pinu i zostaje jeszcze jeden pin (na nich nie ma nic) Może ma ktoś schemat elektryczny vivaro?
Viper, tniesz kabel żółty z pomarańczowym paskiem, lutujesz bezpiecznik 20A, drugi kablek do drugiej nóżki bezpiecznika i do 15 stacyjki ( gruby biały kabel).
witam możliwe że masz pospinane kable zasilania tam pomiędzy radiem a kostką "euro" czasami tak się robi żeby właśnie chodziło przy wyłączonej stacyjce. sprawdz jak masz i daj znać kable czerwony chyba pomarańcz i żółty (chyba bo piszę z głowy :) ) a jeżeli podpinałeś się pod gołe kable to trzeba znależć kabel na którym jest napięcie po przekręceniu...
Witam, zamieniłem kabel czerwony z żółtym i radio wogóle nie pamiętało żadnych ustawień. Całkowicie się resetowało wszystko. Pozdrawiam. Zbadaj miarka na którym kablu masz stały plus będzie to czerwony albo żółty plus ze stacyjki zaizoluj dobrze aby nie byli zwarcia a czerwony i żółty z radia podłącz pod kabel gdzie masz cały czas 12v i będzie dobrze...
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Jeżeli masz zrobione pod stacyjkę radio, zamień kable miejscami żółty z czerwonym, i też powinno działać :)
a i jeszcze jedno bo tego nie czaje, skoro po czerwonym kablu idzie napiecie po włączeniu stacyjki a po żółtym bezpośrednio od akumulatora pomijając stacyjkę to po co łaczyć te dwa kable. rozumiem że łącząc je prąd bedzie podawany cały czas z akumulatora ale przecież jak by był własnie prąd na tym żółtym przewodzie to nie trzeba by było ich łączyć bo...
Żółty to stały plus z akumulatora a czerwony + po stacyjce.
I działa. Problem jeszcze polegał, na rozłączeniu wiązki z radia. Żółty i czerwony kabel był sparowany. Żółty poszedł na stałe a czerwony na stacyjkę i kula ;). Ale mam dziwny objaw: 1. Po wyłączaniu stacyjki mam 3 krótkie podwójne pikania (sygnały) - o czym to może komunikować? 2. Radio działa słabo po podłączeniu oryginalną wtyczką a kiedy włożę tylko...
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki. Hmm a dokladniej moze jaki to jest kolor kabla od stacyjki moze ktos wie??
Najczesciej kabel zasilania wylaczany stacyjka jest żółty. czerwony jest ten ze stałym podaniem napiecia. a czarny od masy.bynajmniej w ISO corsy B tak wlasnie bedzie.
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
seat leon m1 rok 2000 Zasilanie +12V i masa, np. wiązka przewodów modułu centralnego zamka w okolicy kolumny kierownicy. 23-pinowe, jasno/niebieskie złącze: +12V - pin 22, kabel czerwono/niebieski masa - pin 23, kabel brązowy [15] plus po stacyjce - pin 3 kabel żółto/czerwony Sterowanie centralnym zamkiem: Impulsy masy, 24-pinowe złącze modułu we wnętrzu...
Czerwony kabel podepnij po stacyjce zasilanie 12V a żółty zostaw tak jak jest podpięty, tam jest napięcie stałe bezpośrednio z akumulatora.
Witam. Kupiłem samochód już z zamontowanymi akcesoryjnymi światłami do jazdy dziennej. Jednak po włączeniu świateł pozycyjnych światła do jazdy dziennej jedynie przygasają zamiast się całkowicie wyłączyć. Są trzy kable - czarny, biały, żółty. Czarny podłączony jest do masy, biały do prądu ze stacyjki natomiast żółty do świateł pozycyjnych. Po zmianie...
Jeden kabel (żółty to memory) a drugi (czerwony) to + albo po stacyjce albo stały. Jeżeli masz w aucie jeden kabel to sprawdź czy ma na stałe napięcie. Jeśli tak to złącz oba kable z radia i podłącz do tego plusa. Jeśli zasilanie w aucie jest po stacyjce to musisz doprowadzić stały + do żółtego kabla bo inaczej za każdym włączeniem będziesz musiał wszystko...
Koledzy dotarła do mnie przejściówka czy muszę ten czerwony kabel podpiąć pod stacyjkę ( napięcie po przekręceniu stacyjki ?) czy wymienić czerwony na żółty i wtedy po wpięciu do oryginalnej kostki w aucie będzie napięcie na radiu https://obrazki.elektroda.pl/7519380100_...
Jutro postaram się tego poszukać. I teraz pytanie. Jeżeli znajdę już ten +12v po zapłonie więc podłączam go w radiu pod który?czerwony czy żółty kabel?
Wiesz co, w swoim profilu napisz miejscowość zamieszkania, pewnie jakiś forumowicz z okolicy po przezytaniu tego by się wku..........ł i przyszedł podłączyć ci to radio. Podłączasz żółty z radia pod kabel ze stacyjki, który ma ciągle 12V, czerwony do kabla ze stacyjki, który ma 12V po przekręceniu klucza, czarny do budy (auta, nie psa) Prosiłem wiele...
żółty kabel wentylatora żółty kabel transformator radio żółty kabel
zakładanie nowych tematów zrobić cennik rozrząd carisma
tomtom przywracanie wagowy moduł
Przegrzewanie piły Husqvarna XP 562 podczas cięcia Realigning Gears After Gearbox Cable Replacement