Dla jakiej wartości napięcia? Produkowane są bezpieczniki polimerowe o większym prądzie, zobacz tu: http://sklep.monster.pl/Default.aspx?id=... a to pierwsza strona, na którą się natknąłem.
Sprawdź czy wszystkie bezpieczniki łączą na gniazdach. Próbówką sprawdzaj na zasilaniu bezpieczników i na odejściach. Sprawdzaj na stykach gniazd, nie na samych bezpiecznikach.
(at)10000000000b W szkołach nas tak uczyli, jest to połączenie niezalecane, czasem się tłumaczy uczniom/studentom dlaczego jest to niezalecane, czasem mówi się po prostu tak nie wolno. Mnie na studiach uczyli że w programowaniu nie wolno używać instrukcji goto :) Bzdura ale tak jest łatwiej dla nauczyciela. Mamy też na forum zwolenników twierdzenia...
skrzynka z bezpiecznikami pod maską, prawdopodobnie będzie to bezpiecznik 30a ( zielony :)) nie łączą styki, który to bezpiecznik nie pamiętam
To tym bardziej nie może być żadnego bezpiecznika w takim układzie. Tak inni może i łączą ale w razie problemów masz uszkodzone dwa czy więcej spięte razem baterie. W osobnych bateriach już sam balanser jest prostym wskaźnikiem uszkodzenia. Oszczędność takiego Twojego łączenia to tylko koszt zakupu drugiego balansera. Poza tym wolniej balansuje napięcie.
Zacisk alternatora B+ łączymy przewodem 10 kwadrat z zaciskiem śrubowym rozrusznika, lub akumulatorem zacisk(+). Zacisk D+ łączymy z kontrolką ładowania. Dmuchawę łączymy przez bezpiecznik po kluczyku zacisk(+15). Wskazanie wskaźnika paliwa na max ,świadczy o uszkodzeniu pływaka w zbiorniku paliwa, lub braku połączenia wskaźnik-pływak. Należy sprawdzić...
Takie rozdzielenie powinno nastąpić w samej skrzynce bezpieczników, by się problem ze stopieniem nie powtórzył. BTW - masz za mało bezpieczników - nierozsądne jest łączenie na wspólny bezpiecznik obu świateł przednich, w razie problemu zgasną ci oba światła.
W ten sposób zrobisz zwarcie Czarny górny przewód wypinasz z bezpiecznika i łączysz go z szarym grubym przewodem od amperomierza A teraz do bezpiecznika do tego górnego styku podłączasz tylko czerwony gruby z amperomierza
http://www.elektroda.pl/rtvforum/drugie-... tu znajduje sie schemat i plytka http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic36... i jeszcze troche tego jest zwlaszcza koncowka janka ale jakos niemoge jej teraz znalesc
Niepoprawny, ludzi prąd pozabija jak warystor ulegnie uszkodzeniu. Nie wolno sieci łączyć z PE. Bezpiecznik 5A trafa nie zabezpiecza.
Bezpiecznik jest na kablu zasilającym (sieciowym),czy na przewodach które łączysz z akumulatorem?
Jeden wyłącznik nadprądowy B6 odpowiada za jedną lampę. Drugi wyłącznik nadprądowy B6 za drugą lampę I tutaj błąd. Nie możesz łączyć dwóch bezpieczników równolegle. Trzeba zrezygnować z jednego, a zasilanie na czujnik wyprowadzić tylko z jednego. Brakuje też zasilania tych lamp z czujnika.
Ten bezpiecznik ma łączyć 21 nogę U1 z Q20
and61 napisał Fazę z włącznika do SSR podłączasz do L1 a z T1 poprzez bezpiecznik do grzałki. Zazwyczaj łączymy L1, bezpiecznik, SSR L1, T1, odbiornik. Ze względu na dosyć wysoką cenę przekaźników SSR, bezpieczniki w ich obwodzie powinny być ultra szybkie. Uchroni to przekaźnik SSR przed uszkodzeniem w przypadku zwarcia w jego obwodzie.
Nie mam Ci jak teraz narysować ale krótko opisze: przewody silnika podpinasz do zacisków 30 ( jeden do jednego przekaźnika, a drugi do drugiego). Styki 87a łączysz i podpinasz do masy. Styki 87 łączysz i przez bezpiecznik podpinasz do zasilania. Styki 86 łączysz i również podpinasz do masy. Styki 85 po przełączniku np od kierunkowskazów ciągnika połączasz...
Nie łączył bezpiecznik w skrzynce bezpieczników. Temat rozwiązany.
nie pomyślałem ;) masz rację tylko jeszcze muszę poszukać gniazd bezpiecznikowych samochodowych do druku - dzięki za tak prostą podpowiedź :)
Jednostka prądu jest Amper (A), a jednostką napięcia Wolt (V). Łączenie równolegle dwóch różnych akumulatorów to bardzo kiepski pomysł ( różny stopień zużycia i inne parametry). Podana wartość bezpiecznika dotyczy szeregowego łączenia paneli.
To daj tam 220nF albo 470nF ale nie kilka mikro bo to może być powodem palenia bezpiecznika. No i bezpiecznik w takim układzie dla trafa o mocy 400W musi być przynajmniej 4A
Witam, dziękuje za zainteresowanie. problem mam nadzieje dzisiaj rozwiązany , zrobiłem autobusem 40 km i jest narazie ok problemem był bezpiecznik 50A, raz łączył raz nie łączył . bezpieczniki były sprawdzane wcześniej miernikiem bez obciążenia i to był nasz błąd jak by ktoś szukał podobnego problemu najpierw sprawdzić wszystkie bezpieczniki szczególnie...
Tu masz przykład. http://obrazki.elektroda.pl/6241788500_1... Jeżeli obciążalność styków czujnika jest wystarczająca rezygnujesz z przekaźnika. Łącząc przez bezpiecznik do + akumulatora jeden przewód wentylatora, a drugi do czujnika. Pamiętaj tylko o odpowiednich obrotach.
Tutaj moje pytanie - czy mogę na wspomnianym przewodzie zastosować połączone równolegle 2 bezpieczniki po 7,5 ampera? Żadne łączenie równoległe bezpieczników nie wchodzi w grę bo nie wiadomo jak takie połączenie się zachowa przy ewentualnym przeciążeniu instalacji. Możesz jedynie spróbować "poprawić fabrykę" i przerobić instalację według schematu jaki...
Witam , może końcówka tulejkowa odpowiedniej średnicy stosowana w elektryce+zaciskarka , nie miałem reklamacji , ewentualnie kostka linka oczywiscie pocynowana lub na tulejce pozdrawiam
To jest bezpiecznik polimerowy na stronie wtórnej trafo, tak? Włączony w szereg uzwojenia wtórnego sądząc po wartości w amperach? A pierwotne uzwojenie trafo jest całe, ma jakąś rezystancję? Jest sens to wymieniać w ogóle? Możesz jakieś zdjęcia dać tego ustrojstwa? Tak się nie łączy bezpieczników. Bezpiecznik polimerowy ma to do siebie, że wskutek przepływu...
Skoro prąd zanikł nie w momencie włączenia, tylko chwilę później, to niekoniecznie bezpiecznik. Mogło się upalić coś na łączeniu. Daj zdjęcie tych bezpieczników.
mój błąd w tym roczniku nie masz tych pomaranczowych kabelków :) sprawdź jeszcze raz okablowanie i sposob łączenia, sprawdź bezpieczniki oraz kostki na słupku A za rączką do otwierania pokrywy silnika
Ja raz tak miałem a kiedy podłączyłem żarówkę to to napięcie rosło do 220V. Wszystkie sprzęty działały. Było masę elektryków ale jeden porozbierał skrzynki i sprawdził co siedziało. Otóż po drodze miałem regulator na triaku i on jak nie był obciążony to dawał małe napięcie właśnie 175V. Teraz zaciekawiło mnie kiedy elektryk powiedział mi że poprzedni...
Przegrzanie warystora może być spowodowane długotrwałym przepięciem o niezbyt wysokiej wartości, ale to niezbyt często spotykany i nie jedyny przypadek. Warystor ma ograniczoną trwałość, przepięcia które musi znosić podczas całego okresu użytkowania powodują powolną degradację i z czasem prąd upływu płynący przez warystor przy normalnym napięciu sieciowym...
W Fujitsu często spotykałem się z przegrzewaniem gniazd ładowania, nawet do tego stopnia, że nowe gniazdo trzeba było łączyć bezpośrednio z bezpiecznikiem, bo pin + był wypalony w płycie głównej. Jeśli chodzi o umieszczenie inwertera znajduje się on na dole klapy matrycy. Jeżeli problem przegrzewania się występuje wyłącznie pod zasilaniem zewnętrznym,...
W końcu wszystkie N łączą się w jeden z reguły pod bezpiecznikami na listwie.
Problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc. Wrzucę rozpiskę pinów we wtyczce od ABS'u - może się komuś przyda. Mi się przydało, bo można sprawdzić gdzie masy, gdzie plusy a gdzie czujniki w kołach. Mój rocznik 2004, jedynie jeden pin się nie zgadzał, zamiast 28 był 13 (lewy przedni czujnik abs). Wszystkie bezpieczniki wyciągałem i sprawdzałem na...
Proponowałbym sprawdzić czy na odpowiedzialnym bezpieczniku jest prąd, a nie tylko czy bezpiecznik sprawny. Trzeba za pomocą kontrolki (lub nawet żaróweczki) zobaczyć czy na bezpieczniku jest prąd (najlepiej po kolei na obu nóżkach). Jeśli jest to najłatwiej byłoby "iść" po kablach i znaleźć uszkodzenie. Przwody łączą się za bezpiecznikami lub przy...
A drugie pytanie odnośnie 2giego zdjęcia. To "coś" co to jest? po prostu jakieś pomocnicze łączenie przewodów czy jakiś bezpiecznik? Połączenie przewodów po prostu.
Dawniej nie było stosowanych żadnych elektronicznych separatorów i akumulatory były łączone bezpośrednio, jedynie zabezpieczone bezpiecznikiem 20-30 A. Tak jak np. w przełączniku rozruchu 12/24 V. W starszych kamperach do łączenia akumulatorów stosowano przekaźnik z cewką zasilają z zacisku D+ alternatora, więc po odpaleniu silnika. Długi przewód łączący...
Można wyjąć ten bezpiecznik i sprawdzać co się "zgubiło": co było na nim podłączone, na ile zachowano połączenia fabryczne. A gdyby trzeba było ciągnąć nowy przewód od np. akumulatora - oprawkę bezpiecznika radzę dać możliwie blisko akumulatora czy innego punktu w którym się łączymy z instalacją. Gdy bezpiecznik jest blisko "początku" naszego kabelka...
Modul gsm -> przekaznik 12/230 -> stycznik 2,4kw -> lampy Tak. A co zrobic z obecnym wlacznikiem/bezpiecznikiem w jednym ? Wywalam? Nie, bo to jest zabezpieczenie całego obwodu. Odłączasz przewód z jego wyjścia i dajesz na wyjście stycznika, wolne wyjście z bezpiecznika łączysz przewodem z wejściem stycznika.
A mógłby mi to ktoś rozrysować żebym "bawoła nie walnął" ??? Bardzo szybko naskrobalem na komórce. Na bezpiecznik ma być podłączona faza. Pozostałe łączysz tak samo - z za bezpiecznika bierzesz fazę na następne wyłączniki. http://obrazki.elektroda.pl/4136501700_1...
Moim zdaniem wzmacniacz był sprawny a koleś zarobił 30zł za to że go po prostu podłączył na stole ;) Posprawdzaj wszystkie połączenia począwszy od akumulator po przez bezpiecznik kończąc na masie w bagażniku. Bywają różne przypadki tego że napięcie nie dociera tam gdzie powinno raz u klienta nie łączył po prostu bezpiecznik w gnieździe a kiedyś u mnie...
W takim razie 2 kable z prawej strony łączą się z tym bezpiecznikiem
Na plusach akumulatorów łączonych równolegle, wartość bezpieczników musisz sam dobrać, oczywiście mają być na prąd stały.
84larry Witam to nie jest dokładny schemat do tej nagrzewnicy choć bardzo podobny włączniki pasują ale łączenia elektryczne na nagrzewnicy nie zgadzają się z twoją,podwójny rozłącznik świecy, brak łączeń bezpiecznika przed przegrzaniem te przewody na twojej kostce za nr 7 obok świecy rozłączają elektromagnes świecy.Czy chcesz ją podłączyć bez wtyczki?...
Nie łączą bezpieczniki w obejmkach, obejmki poluzowane lub zaczernione.
Instalacja aluminiowa ma to do siebie że przewody się utleniają i taki efekt jest na łączeniach. Jedyna możliwość sprawdzenia to żarówka starego typu np. 60W i dorobienie dwóch przewodów. Sądzę że instalacja jest łączona gdzieś w puszkach, szukaj na łączeniach i w skrzynce z bezpiecznikami. Nie ma prostego sposobu trzeba przejrzeć wszystko dokładnie.
Podziel się informacją co wypalona ścieżka łączyła. Bezpieczniki sprawdziłeś i zmierzyłeś napięcia zasilające.
Wstaw na próbę zwykły mały 5x20mm.
Sprawa rozwiązana. Nie łączył dobrze bezpiecznik od ecu pod maską
Zobacz te bezpieczniki pod maską bo często są powypalane i nie łączą. Bezpiecznik 13. Tu masz pełną rozpiskę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
problem jest łączony brakiem zasilania na bezpieczniku Zasilanie na bezpieczniku pojawia się dopiero po włączeniu tylnej wycieraczki a jej silnik włącza UCH, wycieraczki przód włącza moduł UPC obok akumulatora. Sprawa pierwsza-zdemontuj podszybie i sprawdź czy silnik przednich wycieraczek nie siedział czasem w akwarium. Dobrze by było zrobić też diagnostykę,...
Niestety albo stety okazało sie że poprostu nie łączył bezpiecznik ! Jesli ktoś ma starsza cordobe to elektryka w tym samochodzie to jest jedna wielka porażka już nie wspomne o wiecznie zalanym komputerze i zamarzajacych zamkach.
Bezpiecznik ma swoją rezystancję-to jest oczywiste. Zmierzyć ją można stosując mostek Thompsona. W praktycznych układach nie ma ona żadnego znaczenia, ważny jest prąd przepalający bezpiecznik. Bezpiecznik łączony jest szeregowo z zabezpieczanym obwodem, dużo większa może być rezystancja przewodów dołączonych do bezpiecznika niż rezystancja bezpiecznika....
Bezpiecznik F27 (15A) skrzynka bezpieczników wnętrze po lewej, kabel czerowno-zielony, łączenie na podszybiu czarna kość.
Szukaj przebicia / zwarcia Jakieś wiercenia w ścianach ? Rozkręcałeś gniazda z tego obwodu ? Instalacja puszkowa czy łączenie w gniazdach ?
Sprawdź zasilanie po zapłonie. Taki jest efekt jak nie ma zasilania po zapłonie, moduł aktywuje się na kilkadziesiąt sekund i przechodzi w stan uśpienia. Najczęściej gnije wiązka wzdłuż progu drzwi kierowcy. Są tam zaciskane łączenia od bezpiecznika z rozdziałem na wszystkie drzwi. Jest zgrzane punktowo i nasunięta koszulka izolacyjna, wchodzi tam woda...
Czy w czasie jak kręci rozrusznik są iskry na świecy? Miałem podobny problem nie łączył bezpiecznik, który znajduje sie w komorze silnikowej, obok akumulatora. Jest tam ich kilka. Ma on 40 lub 60A. Ten bezpiecznik daje zasilanie miedzy innymi na cewki zapłonowe. Czasami silnik palił a czasami nie.
Rozdzielnia odpowiednia do ilości bezpieczników, bezpieczniki o amperażu jaki miałeś wcześniej, szyna do łączenia bezpieczników ew. krótkie odcinki przewodu, kostki jak by trzeba było przedłużyć stare przewody. I oczywiście wiedza i uprawnienia.
Rozumiem że bezpiecznik był typu nożowego / samochodowego. A pytasz o ten żółty element - mnie to wygląda na zespół dwóch dławików przeciwzakłóceniowych. Jeśli problem tylko w tym zimnym lucie a dławiki nie maja przerwy ani nie robią zwarcia na zasilaniu to tylko popraw luty. Jeśli któryś ma przerwę to zastąp go zworą. Nie jest to element przetwornicy...
przewody to niebiesko biały i biały łączone są w 2 miejscach kostki zobacz bezpiecznik f24 5a
Brakuje podłączonego plusa opisanego jak SAFE - radio samo napisało odpowiedź. Dziękuje bardzo,podpowiedź pomogła.Okazało się,że nie łączył bezpiecznik odpowiedzialny za kod,:D
Tylko że moim przypadku nie kręciła w ogóle. Jakby rozrusznik się zawiesił, a to był ten bezpiecznik odpowiedzialny od zapłonu. U Ciebie wygląda jakby raz ten bezpiecznik łączył a raz nie. U mnie po prostu się urwał kabel. Może u Ciebie też tylko ze czasem łączy. Sprawdź też bezpieczniki. Podłącz komputer i sprawdź błędy. Takie objawy daje też padnięty...
Jak uważasz. To co robisz to nie jest równoległe łączenie transformatorów.
31 -masa G-potencjometry silników i wyjście z regulacji 56b-światła zasilnie + Łączysz wszystko równolegle na zasilanie daj bezpiecznik 10A.
-> Widać ślady wody -> Możliwe, czekam na elektryka, nie bardzo chcę sam grzebać, chyba że wyłączę wcześniejszy bezpiecznik i poprawię wszystkie łączenia? 1 - słusznie ;) 2 - to pewnie zabezpieczenie będzie do wymiany - nic nie kręć :) Tym bardziej, że jest plombowany, więc po zerwaniu plomby (powinieneś zgłosić) i tak musisz wezwać pogotowie energetyczne,...
Jaki sens jest łączyć szeregowo bezpieczniki B16?
Witam ja też tak miałem, wentylator raz chodził raz nie. Co do dymku bez zapachu to pewnie zimno paruje, sprawdż bezpieczniki i masę koło bezpieczników u mnie pomogło. Ja pół deski rozebrałem okazało się że nie łączył bezpiecznik lub masa.
Z opisanych objawów wygląda na to, że zawiódł układ elektryczny. Prawdopodobnie gdzieś powstała przerwa w zasilaniu całego układu. Sprawdzić: łączenia kabli, bezpieczniki.
Gniazdo przelutowane, miejsca wyczyszczone. Cyny tyle naładował bo ścieżki odklejone. Uporałem się z tym chociaż idealnie już nie będzie, masy wszystkie łączą. Bezpieczniki czy co to jest wskazują zwarcie czyli przewodzą. Napięcie względem masy coś było około 19v za cewkami ale sprawdzę na spokojnie. Muszę na spokojnie poczytać o tym chargerze.
...wyczytałem że to nie po fachowemu łączyć dwa bezpieczniki . Ciekawe, na jakiej podstawie ktoś tak twierdzi. Przecież skuteczność takiego rozwiązania jest równie dobra. W innym poście na tym portalu ktoś napisał : "Łączenie nawet topikowych bezpieczników równoolegle jest uważane za niezgodne ze sztuką."
Albo zwarcie, albo przeciążenie. Więcej będzie można napisać, jak dokładnie określisz jaki to jest powermikser, jakie kolumny są do niego podłączone, jaki komputer, z jakich wyjść komputera do jakich wejść miksera i jakim kablem to łączysz, oraz w jakim momencie i jaki bezpiecznik wybija? Pozdrawiam.
To jak masz czas to rozbierz od środka cinquecento i szukaj gdzie idzie kabel. A może bezpiecznik nie łączy?
Obsadkę bezpiecznika sprawdź. Co łączy C177-173
słuchaj kolego miałem ten som problem. sprawdz kostke pod lewym glosnikiem tam na pewno nie łączy!
A grubość drucików, które wewnątrz obudowy tranzystora łączą jego nóżki ze strukturą?
Z jednego bezpiecznika e357 i rozdzielają się za zbiornikiem adblue ,łączenie masz jeszcze za akumulotorami.
Zobacz czy ta samozaciskowa klema plusowa dobrze łączy. Drugie- 25 amperowy bezpiecznik cewki rozrusznika sprawny?
Czekałem po wy łączeniu bezpiecznika 20 min ... Prośba zaś była taka: Po wł ączeniu bezpiecznika poczekaj trzy minuty, wentylator powinien się wtedy sam wyłączyć o ile nic w wentylatorze nie zmieniałeś.
Wygląda na kostkę stacyjki lub przekaźnik , może też kabelek nie łączyć czy bezpiecznik mieć wypalone gniazdo.
Przy gnieździe przy pomocy miernika zlokalizuj bezpiecznik SMD (łączy się z tym stykiem do którego podłączyłeś przewód +5V) i wymień go.
Sprawa rozwiązana.. Bezpiecznik coś nie łączył. Jeden mały bezpiecznik który znajduje się u góry akumulatora nie łączył i auto gasło oraz nie wyświetlało żadnych danych z komputera.. jak ktoś się z tym spotka to może mu się przyda ta informacja.
Lampkę kontrolną łączysz do czerwonego, biegnącego do wspomnianego bezpiecznika termicznego i drugim końcem do żółtego, czyli równolegle z wkładem grzejnym. Czerwony razem z białym, wychodzącym z listwy zaciskowej do góry, do lampki kontrolnej.
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Jesteś pewien, że to transformator? Mi to wygląda na filtr interferencyjny, szczególnie, że obok jest kondensator wysokiego napięcia (żółta kostka). Wtedy można mieć pewność, ze to termistor. Dodano po 1 Od strony ścieżek łączy on bezpiecznik i jedno wyprowadzenie transformatora. Strona pierwotna czy wtórna?
Sprawdź napięcie zasilania. Miałem taki przypadek. Napięcie spadało do 170V ponieważ nie łączyło na bezpiecznikach w rozdzielni. Objawy podobne.
Temat ogarnięty na dwa razy. Naprawiłem silnik mieszania, miał pekniety drucik w środku. Dmuchawa ruszyła, poskladalem, auto pojechalo. Za 3 godziny wróciło. Dziś zacząłem z tym walczyć. Tylko gorzej. Bo diagnoza nie pokazuje błędów, silniczki chodzą, ale dmuchawa tylko po podaniu masy na regulator. Przy okazji spalilem bezpiecznik od zapalniczki i...
https://obrazki.elektroda.pl/6820550500_... Dodam jeszcze że tylko piszczy brzęczyk jak jest włączony bezpiecznik różnico prądowy, jak go wyłączę to nie ma dźwięku na brzęczyku, to normalne żeby N z masą się łączyły na tym bezpieczniku? Może bym bezpiecznik walnięty? ale to by chyba inne lampy też wywalało, nie wiem sam co robić, lampa...
Do tego zadania służą transile lub transil plus bezpiecznik gdy chcesz przerwać zabezpieczany obwód. W tym zastosowaniu sprawdzi się SM6T22A od ST . Obwód zabezpieczasz łącząc szeregowo z wyjściem zasilacza bezpiecznik 8A a za nim, równolegle z wejściem laptopa umieszczasz transil. Mechanizm działania jest prosty czyli skuteczny. Po przekroczeniu typowo...
Witam. Uzwojenie 305 zwojów jest prawdopodobnie dzielone. Wyprowadzenie 12 jest miejscem połączenia połówek lub łączy się z bezpiecznikiem. O montaż bezpiecznika termicznego pomiędzy 12 i 13 (lub 11 i 12) tego producenta nie podejrzewam. Dokładnie obejrzyj to uzwojenie i wyprowadzenia. Pzdr.
Tak dla czystości sumienia. Jeżeli nie znasz się na elektryce-elektronice, to odstaw to urządzenie do elektrośmieci i zapomnij o sprawie. Jeżeli masz nieco stosownej wiedzy i umiejętności, to nie dołączaj tego urządzenia w takim stanie. Otwórz obudowę i zrób oględziny; wyczyść starannie na zewnątrz i wewnątrz. Popraw luźne połączenia; spróbuj najpierw...
Według schematu to B+ powinien iść bezpośrednio, jeden przewód bez łączenia od bezpiecznika do radia.
Ten co był u dołu pojedynczy łączysz w nowym wyłączniku u dołu. W starym w górze powinno być dwa oddzielnie podłączone kable. Połącz je w nowym wyłączniku razem pod górny zacisk. Położenie mogło być odwrotne (góra-dół) ale to nic nie zmienia w działaniu wyłącznika. Oczywiście przed łączeniem WYŁĄCZ bezpieczniki!
Brak podświetlenia i temp na panelu w tym roczniku świadczy o braku komunikacji CAN panelu z licznikiem. Problem szyb... to temat rzeka, do sprawdzenia wszystkie przewody wychodzące z komfortu na dzień dobry oraz bezpieczniki zasilania komfortu (jest kilka, czasem lubią nie łączyć)....
Witam ponownie. Problem rozwiązałem choć moderatorzy tego działu mi tego nie ułatwili. Powodem problemów była wsówka w panelu bezpieczników, nie łączyła z bezpiecznikiem nr 40. Pozdrawiam i życzę sprawnej klimatyzacji przy każdym upalnym dniu!!!
Zasadniczym problemem w tych konstrukcjach jest niepewne łączenie tulejek bezpieczników z obejmującymi je skrzydełkami oprawek, skutkuje to wyraźną asymetrią zasilania. Zawsze należy to miejsce wyczyścić.
Był prostszy sposób naprawiania bezpieczników topikowych. Wystarczyła do tego cewka od wybieraka, podłączona do masy , a drugi jej biegun łączyło się z obudową bezpiecznika... Hm, najprostszy sposób to w oryginalnym przyrządzie do regeneracji bezpieczników który był instalowany bezpośrednio na ramie stojaka wybieraków, ale jak się nazbierało więcej,...
Nie ma żadnej płytki 😂 tylko pomiędzy kablami jest jak by łączenie i bezpiecznik 😂 jakas płytka jest tylko tam gdzie się temperaturę ustawia. Frytkownica chyba na śmieci pójdzie.
Proszę o opinie n/t instalacji elektrycznej w domku jednorodzinnym. Licznik umieszczony na słupie, moc 15kW zabezpieczona bezp. głównymi 35A, do domu przewód 5x10mm, wyłącznik różnicowo-prądowy 4x40A i 30mA, dalsza instalacja - do gniazdek kabel 3x2,5mm YDYt 450/750V - bezpieczniki B-20A, do oświetlenia kabel YDYt 3x1,5 mm 450/750V - bezpieczniki B-16A,...
Odkręć skrzynię, wyjmij przyciętą wiązkę, przykręć skrzynię. A tak na poważnie sprawdź wiązkę, bo w B5 idzie mniej więcej na łączeniu skrzyni i silnika i faktycznie można coś uszkodzić.
A może kolega nam nas poinformuje czym dysponuje do sprawdzania. Przydałaby się choćby lampka kontrolna czyli tzw próbówka. I dalesze informacje to czy na przwodzie wzbudzenia występuje napięcie? Czy bezpieczniki są sprawne i czy są sprawne łączenia w skrzynce bezpieczników.?
No właśnie ja miałem taki przypadek wczoraj, po czyszczeniu głowicy w epsonie C80 ani kropli tuszu na kartce. Oczywiście spalony bezpiecznik. Nigdy nie łączyłem przepalenia bezpiecznika z czyszczeniem głowicy ale jak pomyślę to zdażyło mi się to kilka razy właśnie po czyszczeniu.
Powiedzcie mi proszę, czym steruje przekaźnik 458 ( w skrzynce obok akumulatora pod maską )? Wiem, że na pewno pompą paliwa w zbiorniku, ale czym jeszcze, czy może podaje zasilanie lub masę na ECU? Badałem napięcie na wtyczkach od pompo wtrysków miernikiem, pokazuje 2,29V, w czasie kręcenia rozrusznikiem to w tym czasie też pokazuje taką samą wartość...
halogeny powinny prawidłowo działać dopiero po zapaleniu świateł pozycyjnych,musisz kupić przekaznik,najprościej taki z blokady zapłonu na podstawce 40A,masę halogenów możesz podebrać spod jakiejś śruby na konektorze oczkowym albo pociągnąć z akumulatora,przekaznik łączysz nastepująco:do styku 85 podajesz sygnał z pozycyjnych,do styku 86 sygnał masy...
szybkość łączyć łączyć bezpieczniki klasa bezpieczniki łączyć warystor
przestal dzialac triak gorenje piece metal
hewalex sterownik hewalex sterownik
Vega Taxi - problem z drukowaniem paragonu Bosch błąd E3546 - zawór ceramiczny i detekcja wody