Witam kupiłem taki alternator czy ktoś mógł by mi pomoc i opisać jak go mogę podłączyć do akumulatora żeby światła z niego się świeciły a akumulator miał ladowanie A co z kontrolką ładowania?
Objawy wskazują że masz źle podłączoną instalację, tzn. światła są zasilane z akumulatora. Fabrycznie masz osobne uzwojenie na światła i osobne uzwojenie na ładowanie, więc światła powinny być zasilane ze silnika.
Zmierz napięcie w momencie ruszania.
Niebiesko biały to impulsator, czarno-czerwony zasilanie układu zapłonowego. A dwa ostatnie zółty i biały to ładowanie i światła.
Witam, np. rozwiązanie z jedną cewką zasilającą ładowanie i światła. W przypadku zasilania dwoma cewkami, zasilanie świateł podłączamy do górnego prawego pinu w regulatorze likwidując jednocześnie połączenie tego pinu z ładowaniem. Rysunek znalazłem gdzieś na elektrodzie.
Piaggio sfera 50cc . Jaki rok?
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
W głowie kołatało się przekonanie, że laser jest pompowany światłem o wyższej energii fotonu (krótszej fali światła) czyli ładowanie zielonego laseru światłem podczerwonym powinno być niemożliwe, raczej niebieskie albo UV. Jednak okazuje się, ze lasery Nd:YAG generują podstawowe promieniowanie 1064nm więc mogą być ładowane światłem/laserem 940nm. Ładując...
Zasilanie automatu świateł ma być na plusie po stacji, nie na stałym plusie. Poza tym akumulator jak niedomaga, to się go wymienia a nie doładowuje. Opcje są dwie: odpinać klemę + 12V i ładować sam akumulator albo podłączyć prawidłowo automat świateł .
tico ma sterowanie żarówek masą?często śię zdaża że żarówki obie naraz się przepalają sprawdz bezpieczniki jak i również ładowanie akumulatora....
Nawet biorąc dużą sprawność wzmacniacza to i tak przy PEŁNEJ mocy tego suba będzie potrzebował ok. 40A. Te 30A zostanie Ci na ładowanie akumulatora, światła, radio, klimatyzację ...Niby od biedy wystarczy ale akumulator na początek bierze kilkanaście A i może być niedoładowany, zwłaszcza na krótkich trasach.
Zielony-masa Czerwono-czarny- zasilenie modułu AC-CDI Niebiesko- Biały- Impulsator Żółty i różowy- światła ładowanie
Obawiam się że jednak akumulatorki już nie trzymają prądu. Związek radziecki rozpadł się 29 lat temu, a latarka radziecka to raczej już miały prawo. Dodatkowo długie ładowanie zużytych ogniw mogło uszkodzić układ ładujący.
Zasadniczo tak. Ogniwo fotowoltaiczne można "uruchomić" każdym rodzajem światła mieszczącym się w wymaganym przez to ogniwo zakresie widmowym. Lampką biurkową także. :)
Rozumiem że prądice masz w samochodzie i chcesz zastosować przetwornice żeby zasilić jakieś urządzenie na 230V. nie ma sensu stosować tak dużej i drogiej przetwornicy poszukaj takiej 200W bo większej mocy nie uzyskasz. Nawet 200W to za dużo prądnica nie wydoli masz jeszcze ładowanie akumulatora światła itp. Pozdrawiam
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Denso czy Magneti Marelli?
Właśnie wymieniam instalację w C 360. Kontrolki to ładowanie , olej , kierunki , światła długie . NO i oczywiście podświetlenie . Kolorów nie podaję bo spotkałemsię z różnymi w zależności kto wiązkę robił . ALe to nie problem dlatego że wszystko jest na wierzchu. Powodzenia.P.S Prędkościomierza nie ma .
Miałem kiedyś identyczny objaw w starym escorcie - wymiana regulatora napięcia i wyczyszczenie zaśniedziałych styków w alternatorze pomogła od ręki.
1 sprawdz połączenia masowe przewody koloru zielonego 2 od bieguna plusowego w akumulatorze podłaczony jest przewód z bezpiecznikiem sprawdz czy na kabel oczkach niema sniedzi i czy napiecie ma 12v 3 rozłacz kostkę stacyjki i zobacz czy złacza konektorowe są czyste. Potych zabiegach na 200% muszą dobrze swiatła swiecić pod warunkiem że jest sprawne...
Widocznie masz zapłon DC-CDI. Niestety nie znam tego modelu. Niby jest to samo co Keeway, a tam jest zapłon AC-CDI. Należałoby więc sprawdzić jakie zasilanie jest do CDI. W kwestii ładowania, światła są zasilane z akumulatora czy ze silnika? Czy nie ma zamontowanych zbyt mocnych żarówek jak np. samochodowe H4 zamiast motocyklowych HS1?
To będzie bardzo podobny schemat instalacji jak w Twoim traktorku. Ten, który darłeś w pierwszym swoim poście to zupełnie co innego i nie sugeruj się nim. http://obrazki.elektroda.pl/7211030600_1... Czerwony to ładowanie, ale po drodze jest jeszcze dioda lub regulator, trzeba sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Działanie świateł nie świadczy...
supersonic25 napisał: Ale światła do jazdy miejskiej są zasilane z cewek świetlnych... Więc jak moga pobierać prąd z cewki ładowania i tym sposobem prowadzić do rozładowania aku? Czy te impulsy, które czasem mogą mieć ponad 100V napięcia nie powodują spalenia diody? Obwody świateł i ładowania są rozdzielone elektrycznie ale nie magnetycznie! Wpływają...
Odpali i to bez problemu, przecież na włączonych światłach jest ponad 14 V. Pisałem już a co się dzieje z ładowaniem gdy przy pracującym silniku i ładowaniu, wyłączyć światła.
A sprawdzałeś napięcie jakie ładuje alternator?
Mam też nowego Samsunga z pilotem Solar (model BN-59-01357D). Po paru miesiącach użytkowania zacząłem sprawdzać czy działa ładowanie światłem sztucznym lub słonecznym - niezależnie od czasu ładowania i źródła światła nic się nie zmieniało w poziomie naładowania pilota. Zareklamowałem - dostałem nowy pilot, ale efekt jest dokładnie taki sam. Myślałem,...
To z tego by wynikało, że prądnica ma dawać np. 7.8A, z tego 5A na światła, 2.8A na ładowanie? Światła też mają dostawać stabilizowane napięcie? i stabilizator ma odróżniać, która część prądu płynie do akumulatora, a która do świateł? da się, ale to trochę komplikacji. 7815 + KD3055: może wyjść napięcie w okolicy granicy dopuszczalnego dla akumulatora,...
Są też z oznaczeniami. 1.2.3.4.5 lub innymi. Ale te co podałeś dam. 85 do altka 86 do masy aku. 87do świateł dziennych i 30 do plusa z aku.
Tak jak w Alfie nie chociaż częściowo by się dało po przeróbkach. No to miasto jak wyżej montujesz automat do świateł zapalasz auto rośnie ładowanie światła się odpalają. Gasisz samochód światła gasną.
Dzień dobry. Czy ktoś się orientuje jak naprawić ładowanie w skuterze 2T? - Światła działają. - Nie ładuje akumulatora. Na kostce piszczy. Na impulsatorze jest 800 omów. Na przewodach 0,02 V. Akumulator wyładowuje się. :>
Jakie auto i jakie ładowanie?
Załóż mały akumulator 6V 10Ah. W ogarze można łatwo zrobić ładowanie i po sprawie. Światła wtedy świecą mocno i z zapłonem można powalczyć.
Tak "na oko" w 3 pin wtyczce czarny masa, żółty światła, biały ładowanie (oba do stratnego regulatora napięcia) dwa pojedyncze do CDI, zasilanie i pick up coil
tu masz przykład: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... to tylko brzmi prosto... najprościej dla laika jest użyć kontaktron i magnes neodymowy na drzwiach... Magnes zamyka kontaktron, który to zamknie obwód zasilania. To może być nawet na desce sedesowej, jak podniesie ktoś klapę to urządzenie chodzi, także do sr... się załączy :P no chyba,...
Wszystko jest ok. Jest za mało światła, panele ładują kondensatory w inwerterze poczym urządzenie próbuje wystartować, ale energii jest na tyle mało ze zaraz rozładowuje kondensatory i urządzenie „umiera” i tak w kółko, aż do momentu gdy nasłonecznienie paneli osiągnie taki moment ze jest wstanie wystartować...
Ani nie regulator, ani nie pierscienie, ani nie szczotki - nic z tych rzeczy. Dzisiaj zaczela mi sie usterka znow pojawiac - wzialem miernik i zaczalem sprawdzac sobie napiecie na aku podczas gdy mi swiatla migaly - zmierzylem miernikiem napiecie na klemach - bylo 12.7V i "skakalo" miedzy 12.7 a 13.9. Pozniej probowalem sie jakos "wpiac pod alternator"...
A może całkiem od innej strony- może alternator nie ładuje akumulatora do pełnego napięcia? Sprawdź napięcie, mam tak u siebie- najpierw 2,500 obrotów na silniku żeby ładował, potem wymiana na światła dzienne z normalnych ale dalej nie to. Robię alternator.
Ładowanie 14,08V światła mijania włączone , nadmuch na Full i radio .
Czyli cewki świateł dać na ładowanie a ładowanie na światła ?
Akumulator ładuje światła działają.
W takich pieniądzach uda się zrobić oświetlenie na 12V. Wtedy odpada przetwornica, A wystarczy zwykły kontroler ładowania. Źródła światła na 12V są popularne i tanie, przy czym tylko LED chodzi w grę.
Ja bym ci zaproponował wypróbować diody ze starego zasilacza ATX dlatego że mają mały spadek napięcia i są szybsze.
Nieładowanie jednego akumulatora to problem masy między przełącznikiem 12/24 a alternatorem. Sprawdź spadki napięcia na przewodach. U mnie w ciągniku tak się fajnie zrobiło, że ładowało lewy akumulator a światła świeciły z prawego. Zabrakło przejścia pomiędzy ramą a silnikiem bo silnik na poduszkach.
EWR jest układem ograniczającym napięcie na oświetleniu, zabezpieczającym przed spaleniem żarówek. Tylko dodatkowo w nim ukryto mostek Graetza do ładowania akumulatora. Uszkodzony mostek powodowałby także brak światła STOP (zasilanego z cewki ładowania po wyprostowaniu).
Przedewszystkim sprawdz mase silnika i akumulatora i kabel który idzie z alternatora do rozrusznika i z rozrusznika na akumulator i jestem pewny że tam znajdziesz przyczyne swoich problemów POZDRAWIAM gumiś_rzesz
regulator podobno jest w komputerze, a jak migają światła to ładowanie stio w miejscu czy też skacze?
Teraz zauważyłem ze migają 2 błędy na liczniku tak co 20-30s na zmiane raz jeden raz drugi Jeszcze do niedawna praca licznika polegała na obracającej się tarczy. Teraz tarcza jest zastąpiona migającymi światełkami. 500 imp/kwh Gdy dioda mignie 500 razy, to oznacza, że zużyłeś 1 kWh. 500 imp/kvarh Tak samo, tylko dotyczy energii biernej. Ale w taryfie...
Dwa fotorezystory i komparator analogowy porównujący napięcie powstałe na dzielnikach rezystorowych, gdzie są dwa zwykłe rezystory i dwa fotorezystory. Niech jedna para określa gdzie jest więcej światła - z tyłu czy z przodu, a druga niech określa czy z prawej czy z lewej. Do tego jeszcze jeden komparator, porównujący natężenie światła z zadaną wartością,...
Dawno nie miałem do czynienia z tym pojazdem. Jednak wydaje mi się, że cewka ładowania jest połączona do konstrukcji jednym końcem. Przypominam sobie wychodzące z korpusu trzy przewody światła, ładowanie zapłon. A to oznacza, że mostka nie wolno stosować. czyli prostowanie jednopołówkowe-dioda. Jeśli jednak mylę się (zasilanie prostownika dwoma przewodami)...
Brak ładowania to szczotki , regulator , diody , połączenia , opcja szukaj
Oczywiście duży akumulator w plecaku i przetwornica. Zawsze będzie idealnie. A od długości święcenia zależy pojemność akumulatora. Ale 90ah wystarczy ci na dzień jazdy. A potem ładowanie.
Np. użyć "przedprzekaźnika" u dużej rezystancji cewki, do uruchamiania właściwego przekaźnika świateł....
Podaj model silnika. Może być tak jak piszesz, jeden do ładowania (czerwony z diodą), drugi światła. Możliwe też że oba (czarne) są podłączane do regulatora i dopiero z niego rozdzielane na ładowanie i światła. http://obrazki.elektroda.pl/3899286800_1...
W takich pojazdach zazwyczaj światła są zasilane napięciem zmiennym, regulator tylko ogranicza jego wartość tak aby nie paliły się żarówki. Akumulator jest ładowany małym prądem przez diodę 1A w regulatorze
jeszcze jedno, lampy przestają mrugać, kiedy odłączę na chwilę wtyczkę od alternatora com/lin i podłączę ponownie. Tylko wtedy zaczyna ładować ok. 13,7v
witam, mógłby ktos wytłumaczyć jak badać dokładnie rezystancje ,co ona daje i ile powinna wynosić podobnie badanie w poszukiwaniu przebicia na cewkach. wiem tyle że przy badaniu rezystancji ustawia się miernik na 200 omów i co dalej? chodzi mi głównie o cewki odpowiedzialne za ładowanie aku+ światła bo z tym mam problem, ile omów powinno tam być podobnie...
Z pamięci piszę, czarny na światła, zwiera do masy przez cewkę w magnecie. Czerwony to ładowanie. Pomiary robisz z akumulatorem!
Odpal auto,miernik pod akumulator,włącz światła,dmuchawę i obserwuj napięcie. Masz klasyczne objawy braku ładowania. Po odpaleniu jeśli jest ładowanie silnlk nie zgaśnie. Sprawdż przewód plusowy pomiędzy akumulatorem-rozrusznikiem i alternatorem. Minusowy akumulator-nadwozie-silnik. Dodano po 4 Naciąg paska klinowego. Ładowanie przy wyższych obrotach.
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
Witam ponownie dziś w końcu udało mi się zlokalizować co jest nie tak :D a mianowicie po wymianie statora w kostce były wsadzone odwrotnie przewody :P nie widziałem tego wcześniej bo była koszulka, pozamieniałem je i teraz pojawiło się ładowanie jak i światła :)
Jak długo ci się ładuje akumulator na prostowniku? Jakim prądem ładuje prostownik i jakie masz parametry akumulatora? Prawdopodobnie w wyniku awarii regulatora napięcia, akumulator ci po prostu zdechł i nie trzyma prądu. Naładujesz go prostownikiem to wytrzyma chwilę, a że nie jest ładowany, bo układ ładowania powiedział papa, to ci wszystko zdycha....
A jednak jest jakiś stary, zapomniany alarm. Właśnie się aktywował. Słuchaj skąd dobiegają odgłosy cykana i szukaj centralki. Kolega mnie uprzedził.
Po tylu latach instalacja elektryczna ulega procesowi naturalnego rozkładu. Na 100% przyczyną problemu jest przerwanie białego przewodu od statora do regulatora. Stąd przepalanie żarówek i brak ładowania. Prawdopodobnie masz także zwarcie w przełączniku kierunkowskazów. Albo tracisz masę gdzieś we wiązce w pobliżu tylnej lub przedniej lampy, wówczas...
Hyundai Tucson 2017 2.0 CRDi 185 kon Problem z ikoną ładowania i światłami dziennymi, ogrzewaniem tylnej szyby po wymianie alternatora i akumulatora AI: Czy problemy z ikoną ładowania, światłami dziennymi i ogrzewaniem tylnej szyby pojawiły się od razu po wymianie alternatora i akumulatora, czy po jakimś czasie? Tak. Nawet klapa tylna nie chciała się...
Ale jak się świeć kontrolka to nie ma ładowania... Raz jak jechałem w nocy i nie było ładowania to światła ledwo co sie świeciały... A później ładowanie się zrobiło i poprawiły sie światła..
Jakie masz ładowanie?
przecież jak masz włączone światła to ci pobiera z akumulatora. a akumulator jest ładowany kiedy jedźisz autem no i jak masz te światła zapalone to alternator stawia większy opór czyli większe obciążenie silnika a tym samym większe spalanie
Wyczytałem na brytyjskim forum, że świecąca kontrolka ładowania świadczy o ewidentnym uszkodzeniu alternatora nawet jeśli "jeszcze" ładuje. Podczas obciążenia - światła, dmuchawa napięcie może drastycznie spadać. Polecają podmienić alternator lub co najmniej wyczyścić go, wymienić szczotki. Może jakiś dobry elektryk mógłby Ci go przemierzyć. Jak kolega...
Którą kontrolkę masz tam zbędną i nieużywaną? Ciśnienie oleju? Ładowanie? Światła długie? Grzanie świec? Masz miejsca na dodatkowe kontrolki, to sobie otwórz licznik, wsadź tam kontrolkę, wyprowadź jej zasilania i podłącz w wymaganej konfiguracji.
Kupiłem używana sprawną prądnice i ładowanie jest i światła są. A co do automatu stop to kupię taki jak ma być czyli bez sprężyny, w tym co miałem to go otworzyłem i blaszki powyginane odpowiednio aby było dobrze ale nie jest bo raz świeci raz nie.
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Gdy alternator "nie ładuje", włącz wszystkie światła, nawiew z klimą na full i zobacz, czy wtedy się nie wzbudzi. Może po prostu ma inteligentne ładowanie i jak wykryje pobór prądu, to wtedy ładuje mocniej?
Ma tylko czujnik ruchu i gaśnie po około 30 sekundach chyba, że żona nadal czegoś szuka w szawce. Czujnika światła niema. Ładuje je okazjonalnie jak przestanie świecić.
Jeżeli to rocznik 89 , to raczej S51. Schemat ten sam , także nie ma to większego znaczenia. Z wyglądu prawie taki sam. Rok 1989 to wersja S51/1 gdzie w każdej odmianie była instalacja 12V, zupełnie inny schemat instalacji elektrycznej i różnica w wykonaniu kilkunastu podzespołów. Z elektryki głównie inne przełączniki, wyłącznik światła stop tylnego...
Witam, nie musisz zakładać 34ah, bo taki akumulator jest za mały, na jałowych obrotach nie będzie ładowania i światła będą ci przygasać więc proponuję kupić nieco większy np. ok 40ah. Poszukaj artykułu na temat "mity i fakty na temat większych akumulatorów do samochodów" nie jestem pewien czy tak się nazywał ten artykuł. Pozdrawiam.
Lub ładuje bardzo słabo posprawdzaj masy zanim coś uwali 11.5 v to za mało powinno być okołu 12.8 do 13 ,8V a może jest wadliwy i ktoś go wy...
No tam możliwe, że cały iskrownik jest kombinowany... Zwany jest iskrownikiem głębokim... Wiem o jakim pan mówi. Są takie, co mają w sumie 4 cewki, jedna mała, ładowania i 2 na światła oraz jedna na zapłon... Ja jednak mam iskrownik na 3 cewki, a były dwa rodzaje. Zapłon mam sprawny, a te dwie cewki mają podwójne uzwojenie, dlatego by i ładować aku...
Tak, akumulator był ładowany kilka dni wcześniej, światła świecą.
Sprawdź zasilanie modułu z cewek statara (magneta). W wersji AC regulator nie ma wpływu na iskrę (tylko ładowanie i światła)
zapomniałem dodać że ten zapłon zamontowałem w jawa 175 i dlatego miałem problem z ustawieniem koła. Temat iskry można zamknąć bo iskra jest silnik ładnie odpala. Mam jeszcze pytanko odnośnie ładowania, mam nowy akumulator 6V oraz regulator jak zrobić ładowanie? W kostce są kable żółty, biały(ładowanie, światła) oraz zielony masa, można to jakoś ze...
np z uszkodzonego sterownika PLC, czujnika załączania światła itp...
Prostownik musi pokryć zapotrzebowanie na moc urządzeń, które zasila i dodatkowo akumulatora, który ładuje. W samochodzie gdy ładujesz aku bez jego demontażu możesz włączyć światła. Ładowanie trwa wtedy dłużej.
Wykonałeś pomiar napięcia ładowania jak jest dobrze i jak są włączone te światła? Czy i jaki pobiera prąd z akumulatora pokaże miernik cęgowy prądu DC.
Ile wynosi napięcie ładowania na wolnych i średnich obrotach bez włączonych odbiorników prądu, ile akumulator ma lat.
Jajowate i wytarte pierścienie na wirniku, zazwyczaj trafia na jeden a jego stan łatwo będzie rozpoznać po różnej długości szczotek w regulatorze.
Światła zasilane są z innego obwodu niż ładowanie akumulatora, więc będą świecić, podłącz naładowany akumulator i sprawdź co się dzieje.
Oryginalnie są dwa obwody na światła są 4 cewki a na ładowanie 1. Ale dobrze by było jak by wykorzystać wszystkie 5 na ładowanie a światła podłączyć pod akumulator.
A może być alternator zepsuty? Co może być winą, że jest brak ładowania? Światła mijania i światła długie świecą normalnie, dosyć mocno przy wyłączonym silniku, tak jakby akumulator nie był rozładowany, ale już nie mogę odpalić silnika. Jak rozrusznik nie kręci, to może automat na rozruszniku jest wywalony, rozrusznik już był wymieniany, regenerowany....
Po odpięciu wzbudzenia alternator przestaje ładować oraz przestają pulsować światła. Czy zewnętrzne zakłócenia mogą powodować pulsacje tylko gdy alternator ładuje?
Sprawdź napięcie ładowania akumulatora w samochodzie. Z obciążeniem światłami, szybą ogrzewaną, dmuchawą itd oraz bez obciążenia.
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
W lecie zakładam ładowanie z PV oczywiście, natomiast w miesiącach, gdy nie będzie wystarczająco światła, zakładam ładowanie w godzinach, w których nie płacę praktycznie opłaty sieciowej (np. w stoen operator mam w G12 tylko 0,06 PLN i mogę się podładować dodatkowo 13-15 w środku zimy.).
Carort ma rację . Akumulator nie jest potrzebny do pracy silnika WSK ani na niskich ani na wysokich obrotach.Czarny przewód z cewek służy do gaszenia (zwierać do masy) a czerwony to światła .Niebieski z małej cewki to ładowanie akumulatora
Problem nadal aktualny...
Witam. Wymieniałem alternator przy aygo 2006 niestety (głupi błąd przez pośpiech) nie odłączyłem aku i kabel + alternatora zwarł się z blokiem silnika. Bo złożeniu wszystkiego przestało działać wspomaganie, ładowanie, światła i centralny zamek. Niestety nie działa rownież gniazdo obd. Sprawdziłem wszystko bezpieczniki, które nakazałem i wszystkie są...
Taka ciekawostka można sobie podłączyć pod dynamo woltomierz i mieć prędkościomierz, oczywiście nie można wtedy włączać dodatkowych świateł. Co do dynama to jeśli obciążymy je mniejszym prądem niż 0,5A to można uzyskać więcej mocy niż te 3W o ile mamy wystarczająco pary w nogach. Ale znowu bez żadnego bufora staniemy na chwilę i telefon przestanie się...
Ale zaznaczyłem, że zapłon to lfk. Żółty kabel ze statora to cewka świateł oraz ładowania za razem. I tylko ten mam do dyspozycji, jeżeli chodzi o ładowanie i światła, reszta przewodów ze statora jest dla cewkomodułu.
Zabezpieczenie jest na płytce wewnątrz ładowarki. Za mostkiem jest na płytce 220 uF i dodatkowo 2200 uf. Przetwornica posiada na wejściu i wyjściu po 1 kondensatorze 220 uf. Docelowo miał być włącznik 3-pozycyjny, ale niestety z przesyłką dostarczono mi 2-pozycyjne. Dodatkowo koło gniazda USB jest 2 przełącznik: ładowanie-światła ( w przyszłości planuję...
Witam. BMW E90 2.0D 2010r silnik N47D20. Podjechał kolega co by mu sprawdzić ładowanie gdyż pulsują mu światła. Zmierzyłem, napięcie wynosi 15,35 V. Odpiąłem kostkę od alternatora i ładowanie 14,3 V. Czy w tym aucie jest już dwie usterki; uszkodzony alternator oraz uszkodzony moduł świateł? Pozdrawiam Ambroży.
Witam, Problem wygląda następująco: Przy konfiguracji: - włącznik światła wyłączony, laptop lub inne urządzenie podłączone do gniazdka: światło miga jak stroboskop, urządzenie się ładuje. - włącznik światła włączony - brak zasilania w gniazdku. Czy ktoś jest w stanie stwierdzić gdzie leży problem?
włącznik światła ładować światła ładować akumulator światła słaby ładować
oporność kabel antenowy rezonans karoserii onkyo podłączyć bluetooth
spawarka inwertorowa przekaźnik oscyloskop transformator separacyjny
Błąd F102 w piekarniku Electrolux - przyczyny i rozwiązania Kod błędu A41 w kotłach Buderus Logamax