Myślisz że gdy kupujesz nowy akumulator to masz pewność że jest na 100% sprawny? Dawno temu partia akumulatorów marki Quand miała wadę fabryczną, padały wszystkie po dwóch tygodniach. Chińskie WM Motor z Wilmatu wytrzymywały około roku, po czym padała jedna cela. Odziwo czerwone żelowe były wyjątkowo wytrzymałe, użytkuję jeden ze złomu który był rozładowany...
Po jaką cholerę chcesz świecić ze zgaszonym silnikiem? Odpalasz, działa oświetlenie, a jak chcesz poświecić sobie na zgaszonym silniku to: nowy akumulator, poprawić połączenia, sprawdzić ładowanie
Mogł by mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się regulator napiecia w Kawasaki er 5 2001 r. ? Bo okazało sie ze ładuje 19V zamiast 14V co spowodowalo spalenie bezpieczników oraz obrotomierza.
Zastąp zbiornik butelką, albo małym kanistrem i się przejedź. Jeśli jeszcze zbiornika nie zdjąłeś, to najwyższa pora i do przeglądu instalacja elektryczna i paliwowa, bo cały czas mam wątpliwości, co usterki w jej obrębie. Raz dwa razy jeździłem do reklamacji motocykla, gdzie właściciel się upierał, że to cewki, bo mechanik mu tak powiedział. Okazało...
SW2263 To może być jakiś odpowiednik OB2263, ale do tego SW nie widzę datasheetu żeby to potwierdzić. ma tylko dwa piny zasilania - plus i minus, ale w gnieździe masa podpięta do wejścia T baterii, a nie minusa?? Też to kiedyś spotkałem, w baterii jest N-MOSFET który odcina minus pod koniec ładowania.
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
tak jak radziłeś , zdjąłem bak i osłony i wyczyściłem porządnie kostki przy regulatorze i po drodze i zaczęło działać. Powinienem od tego zacząć . Rozgrzałem go na postoju i wszystko gra , nie jadę bo pada. Może wszystko będzie ok, jak coś to będe mierzył napięcia i pisał( tylko gdzie na wyjściu z cewek i do masy ? , i ile to dobre - inst. 12V) . Cewki...
Miernik masz dobry?. Jeżeli tak, istnieje coś takiego jak SEM (siła elektromotoryczna żródła). Długie zagadnienie, dla uproszczenia można je pominąć. Prawidłowego pomiaru dokonasz podłączając do akumulatora żarówkę 5-10 W (lub włączając światło postojowe) i wtedy mierz napięcie. To będzie wartość, która obrazuje stan akumulatora. pozdrawiam
Hasło dla ciebie - REGULATOR STRATNY. Przyjemnej lektury.
Gratuluje pomysłu z odłączaniem akumulatora przy pracującym silniku. Żeby się nie rozpisywać: to wręcz kretyński pomysł. Szczególnie przy alternatorze ze stałą magneśnicą. Grozi to "tylko" niekontrolowanym skokiem napięcia i co się z tym wiąże - uszkodzeniem regulatora napięcia, modułu zapłonowego, osprzętu elektronicznego... Ale mam też dla ciebie...
Wklej link do tego manuala. Będzie dla potomnych.
"przy 4-5 (000?) obrotów napięcie na aku skacze do 14,20V więc teoretycznie ładowanie jest" - nie tylko teoretycznie ale ładowanie jest i wygląda na to że jest w porządku, to samo powie Ci mechanik. Można by dla pewności jeszcze sprawdzić wydajność ładowania, czy te 14,2V jest także przy włączonych światłach i innych odbiornikach prądu, i od jakich...
Alternator trup... Rób od razu (w pojedynkę silnik 3 godzinki i na dole...) jak układ ładowania umrze do końca to jeszcze moduły potrafi zabrać ze sobą
Akumulator był praktycznie rozładowany.Pokazywał ok 8-9v.odpaliłem tylko na chwile i sprawdziłem miernikiem ładowanie .wskazywalo 18-19v
Witam, piszę ponieważ spotkał mnie duży problem. Jestem posiadaczem Kawaski GPZ 500s z 1992 roku. Moto normalnie jeździło i ładowało. Jakiś czas temu popękały magnesy w kole magnesowym, cewki trochę się powyginały i obtarły. Wmontowałem nowe koło, cewki zostawiłem. Odpalam, sprawdzam ładowanie i jest około 13.8V czyli ok. Moto kilka tygodni postało,...
Kolego jak koledzy pisali może słabe reulatory, ale ja też bym sprawdził czy coś nie pobiera za dużo prądu i alternator ciągle ładuje max miałem kiedyś tak ze grzałka od gaźnika w moto strzeliła duzo A pobierała i cyrki były z ładowaniem 2 regulatory poszły potem altek po wywaleniu grzałki było OK
Kawasaki GPZ 750
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Pierwszy jest trójfazowy, drugi jednofazowy. Zapłon będzie działał, ale ładowanie nie i tego tak łatwo nie przerobi.
Witam kolegów, naprawiam dla dzieci hulajnogę Kawasaki, ładuje się dobrze na akumulatorach 24V, ale jest problem z rozruchem silnika. Rozkręciłem sterownik model ML21A, okazało się że ktoś wcześniej wymieniał w nim tranzystor/tranzystory, podejrzewam że były źle dobrane. Czy mógł bym prosić o pomoc kolegów posiadających ten sterownik, poprzez sczytanie...
Strumien swiadomości a czy mógł byś mi po krótce opisać jak będą zachowywały sie obydwa alternatory ? Tzn czy obydwa będą ładowany jednocześnie czy ładować będzie ten z wyższym progiem prądu (dodatkowy alternator powiedzmy będzie dawał 14.4 , motocyklowy 14.2 więc skoro w układzie będzie wyższe napięcie jak maksymalne ustalone przez regulator , alternator...
Witam, zorganizuj sobie multimetr i pomierz dokładnie cały obwód ładowania.
Po pierwsze to sprawdź czy stator ma uzwojenie które można wykorzystać do ładowania akumulatora.
Rozwiązałem problem, rozpadło się koło magnesowe.
jeśli nie umiesz lub nie chcesz mi pomóc to poprostu nie odpowiadaj. Zadałem pytanie ponieważ układ pracujący pod napięciem jest niebezpieczny dla życia i zdrowia. Dodałem post w dziale początkujący więc to logiczne że nie mam wiedzy i dla tego pytam. Po to są właśnie takie fora jak to. Jeśli nie posiadasz żadnej wiedzy to nikt Cię tu latami nie będzie...
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Ten sprzęt w ogóle ma homologację? Trochę tego nie rozumiem, bo nie wiem jak tam jest - czy dobrze rozumiem, regulator ma dwa przewody, jeden od cewki świateł a drugi od masy? Przydałby się jakiś schemat... Zapłon masz przecież AC-CDI więc nawet akumulatora nie potrzebujesz. Jeśli dobrze myślę, w silniku jest cewka "masowa" która idzie na światło, regulator...
Witam posiadam hoverboard Kawasaki kx-pro 10 baterie już są słabe, chce je wymienić, ale u mnie są 2 baterie połączone ze sobą i dopiero do deski a wszystkie sprzedawane baterie są pojedyncze czy jedna taka bateria będzie się normalnie ładować i działać?
Witam Wczoraj jak byłem przejechać się , moto w pewnym momencie zgasło i już nie chciało odpalić, nawet na po pych. Kupiłem wcześniej nowy akumulator bo stary już był do niczego ale wcześniej było wszystko dobrze . Śmigało się fajnie aż do wczoraj. Oto moje pytanie co jest nie tak? Bezpieczniki w porządku sprawdziłem te pod siedzeniem, czy są jeszcze...
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
mierzyłem tylko przy akumulatorze
Pełno masz na znanym serwisie aukcyjnym. A to na oko to co chcesz zobaczyć?
( Przyczyna tkwi w przerywaczu kierunkowskazów ) Przerywacz kierunkowskazów nic nie ma do spalających się żarówek . Swoim układem musiał by zakłócać pracę regulatora alternatora , a to jest nie możliwe .! Lepiej pomierz napięcie ładowania jeszcze raz , bo tylko w tym wypadku mogły spalić się żarówki przy zbyt dużym napięciu .! :|
Witam wszystkich mam pytanko czy orientuję sie ktoś co może być z z ładowaniem w modelu Kawasaki Vn 1500 z 1993 roku produkcji zanikło całkowicie najgorszym problemem jest to ze alternator jest tam całkowicie zanurzony w oleju i jaki on wytwarza prąd chodzi mi dokładnie czy stały czy zmienny bo doszły do mnie słuchy ze może być zmienny pomocy Jak to...
Alternator samowzbudny bez kontrolki. Jakie te problemy z ładowaniem?
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
Ręce mi opadają Mi też. Bo nie robisz nic po kolei i tak jak powinno być zrobione. 1. Akumulator przemierzony? Pod obciążeniem też? Co to za akumulator? "Kwasiak"? Sprawdziłeś, czy któraś cela nie padła? Klemy sprawdziłeś? 2. Co się dzieje na akumulatorze podczas rozruchu? Co się dzieje na stacyjce w chwili rozruchu? Co się dzieje na przekaźniku rozrusznika...
Pęknięty magnes może być powodem braku iskry. Odległość cewki od koła, 0.3 mm. Cewki pod kołem, to ładowanie akumulatora i ewentualne oświetlenie. Sprawdź stacyjkę. Odłącz od cewki ten cienki kabelek i spróbuj. Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/3560593200_1...
Kolega mówi, że ma schemat jednak nie wie gdzie dokładnie idzie brązowy kabelek, dlatego poniżej dołączam znaleziony schemat, może bardziej przejrzysty. http://obrazki.elektroda.pl/5022775800_1... Z tego co zauważyłem brązowy służy do zasilania lamp sygnału i innych odbiorników dla pewności sprawdź na nim też napięcie. ;) Co do białego...
między regulatorem a prądnicą jest kostka na 3 pin (chyba 3) sprawdzić czystość styków
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Witam posiadam motocykl marki Kawasaki Z 1000 rocznik 2005 i od jakiegoś czasu gdy jadę z prędkością powyżej 100 km na godzinę silnik zaczyna żabkować i szarpać jak by chciał zgasnąć ale jak zredukuje na niższe biegi to wszystko jest w porządku silnik na biegu jałowym ładnie pracuje i wkreca na obroty ładowanie też ma w porządku bo sprawdzałem.Jak to...
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i dalej nie rośnie. Na klemach akumulatora dochodzi...
Witam, posiadam dwa identyczne motocykle kawasaki KLR250 które mechanicznie są 100% sprawne. Problem polega na tym że grzeje się biały przewód z wiązki idącej od regulatora napięcia (sam regulator też się grzeje) i nie daję napięcia czyli nie ładuje akumulatora. Po odpięciu regulatora wiązka przestaje się grzać. Zakupiłem nowy regulator na allegro lecz...
chyba nic nie uszkodziłem, stare magneto nie miało ani jednego z 6-ciu magnesów(stąd brak ładowania)... chyba właśnie tak zrobię - założę stare i sprawdzę, na kole tym są takie punkty napewno do zapłonu i pewnie w kołach jest różnica z tym...
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia...
Witam, Zakupiłem quada Kawasaki z silnikiem klf300. Niestety brakuje w nim instalacji elektrycznej. Ze światłami dałem rade. Pozostaje kwestia ładowania akumulatora. Z silnika wychodzi przewód z 3 pinami. Mierzylem i alternator laduje do około 30v pomiedzy fazami. Nie mam pojęcia natomiast jak podłączyć go do regulatora napięcia. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam
Instalacje układu ładowania przeleciałem miernikiem w celu wykrycia jakichkolwiek przerw na kablach bądź kostkach. Wszystko jest ok. Następnie przeszedłem do sprawdzenia regulatora napięcia (Electrex RR14 1003TR3) Użyłem do tego tak jak w serwisówce było: 3 akumulatory 12V i żaróweczke 12V i 5W. Są trzy kroki sprawdzenia. Pierwsze dwa kroki przeszedł...
Dzień dobry Od dwóch dni przeszukuje internet w poszukiwaniu odpowiedzi, mam nadzieje że ktoś będzie w stanie pomóc Jestem na etapie montowania ładowarki do motocykla. Zamiast bezpośrednio ją podłączać do aku postanowiłem zastosować zwykły przekaźnik samochodowy 12v/30A (NVF4-2C-Z30a) Obwód na ładowarce działa ok, gdy podłączam obwód cewki bezpośrednio...
Witam, na stole w/w deska z uszkodzonymi tranzystorami, 2xHN75N09AP. Po wymianie brak ładowania, napięcie na bateriach 36V, po podładowaniu sztucznie do 40V przy próbie włączenia spaliło ponownie w/w tranzystory, dodatkowo padły 2x TIP127B. Nic nie znalazłem więcej zwartego. Może ktoś ma większe doświadczenie z tą deską i orientuje się co jeszcze może...
no to nic dziwnego że nie odpala... w starym typie wg schematu masz zapłon na zwykłych przerywaczach i cewkach a w nowym typie masz elektroniczny zapłon z czujnikami i modułem zapłonowym - tego nie da się podłączyć do przerywaczy, także musisz przerywacze podłączyć bez modułu bezpośrednio do cewek tak jak Ci narysowałem tutaj: https://obrazki.elektroda.pl/1453262500_...
Witam. Potrzebuję wymienić regulator napięcia w alternatorze Kawasaki Gpz 900R Sprawdzałem multimetrem wartości ładowania które po właczeniu świateł spadają poniżej 10 V więc sprawa oczywista ale jest pewien haczyk, otóż Kawa jest z 87- roku więc można powiedzieć zabytek, oryginalny regulator osiąga astronomiczne kwoty ale jest dostępny zamiennik: https://obrazki.elektroda.pl/9480648200_...
Moim zdaniem to napięcie nie musi być złe! Spotkałem sie w skuterkach z dosłownie kilkoma woltami ładowania(wszystko było ok) a w gs 500 mam też kolo 16-17V i nic to nie przeszkadza. akumulator od lipca 2005 śmiga do dziś. Żarówek nie palił to po co kombinować? Umnie w Kawasaki Vulcan VN 750 mam ok 16-17 volt odkryłem to potym jak mi została reszta...
Dzień dobry. Trzy sprawy. 1. Bateria do roweru Bosch Power Pack 400. Nie ładuje się. Pokazuje 1 kreskę na diodowej skali naładowania - lecz nie ładuje się. Próbowałem na 2 ładowarkach. Na obu to samo. Inna bateria ładuje się bez problemu. Wygląda mi to na problem z rowerem. Silnik Bosch. Wyświetlacz da się załączyć, ale nie pokazuje prędkości (bo bateria...
Witam. Znajomy w motorze Kawasaki miał używany akumulator, który szybko stracił swą pojemność. Potem znajomy zakupił akumulator Varta (suchy bez elektrolitu, w domu uzupełnił elektrolitem), który po krótkim okresie wykazuje uszkodzenie. Akumulatory są ładowane prostownikiem ze stabilizacją i ograniczeniem prądowym do 1.5A. Pojemność akumulatora to 13Ah,...
Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Ładowanie akumulatora: 1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC 2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC 3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC 4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście...
kubaborys napisał: Co do kabli nie jestem pewien czy są przylutowane w identyczny sposób jak w oryginale.... Mój błąd, nie zrobiłem zdjęcia I chyba tu jest pies pogrzebany. Jednak napięcie na cewce ładującej powinno być większe. Sprawdź jeszcze raz dokładnie na samych kablach! Układ wewnątrz CDI określa kiedy zacząć ładować kondensator i jakie ma być...
Witam, Brakuje mi trochę pomysłów na przypadłość mojego KZta dlatego może wspólnymi siłami da się coś wydumać. Opis przypadku: motocykl pali wzorowo jak jest zimny, niemniej jednak wystarczy, że zrobię kilkanaście kilometrów i go zgaszę nie ma szans żeby z powrotem zapalił. jakby nie miał siły zakręcić rozrusznikiem. silnik jest po kapitalnym remoncie:...
https://obrazki.elektroda.pl/9093469500_... Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Ze schematu wynika że starsza wersja ma alternator jednofazowy z uzwojeniem "bezmasowym", w nowszej masz już alternator trójfazowy. W latach 70-tych stosowano różne dziwne rozwiązania w układzie ładowania, dlatego wskazane jest aby upewnić się czy na pewno jest tam alternator z uzwojeniem bezmasowym (czy nie np. kilka uzwojeń) i wirnikiem na magnesach...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
http://obrazki.elektroda.net/77_12448249... National Institute of Advanced Industrial Science and Technology mający swoją siedzibę w Japonii oraz Kawasaki Hevy Industries stworzyli baterie niklowo-wodorowe, które mają być używane praktycznie we wszystkich pojazdach począwszy od samochodów, poprzez autobusy i tramwaje, a na pociągach kończąc. Największą...
Oczywiście jak zwykle wszyscy radzą tylko nikt pojecia nie ma .... Jakie znowu trafa, przetwornice? Jaka obcowzbudna prądnica??? Toć to zwykłe dynamo rowerowe tylko większe! Widział ktoś w dynamku wzbudzenie? Pedałowe chyba tylko :) hubiwit popatrz pod hasłem "regulator stratny) tudzież przejrzyj schematy instalacji motocyklowych gdzie alternator jest...
Odświeżam Zrobiłem proponowany regulator. Założyłem go do xv700 87 rok, działa poprawnie, ruszył od kopa, zrobiłem na nim narzazie 100km, jednak przy 5000 obr/min daje 15 V. Który rezystor najlepiej zmniejszyć w celu obniżenia ładowania ? ten 750, czy jakieś inne sugestie ? Pozdrawiam Zmniejszając wartość R1,R4, R7 lub zwiększając wartość R2,R5,R8...
Witam Wszystkich Mam traktorek Etesia Hydro 80, silnik Kawasaki 16 koni, 2 cylindry Zauważyłem już drugi raz pewien problem w tych samych okolicznościach. Po wlaniu paliwa do prawie pustego baku - po chwili dławi przy wyższych obrotach, nie zależnie czy mam załączony nóż do koszenia czy tylko jadę do przodu, dodając gazu, dławi , podjadę kawałek ale...
Napisałem do Firmy która zajmuje się produkcją regulatorów. Według nich ten regulator pasuje właśnie do mojego Kawasaki. http://obrazki.elektroda.pl/9853222800_1... Regulator ma 5 kabli, mój ma 6. Twierdzą żeby nie podpinać brązowego kabla, który znajduję sie u mnie i wszystko ma działać. Jakoś w to nie wierzę, ponieważ analizując schemat...
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Cześć, mam ogromną prośbę, z elektryki jestem zielony więc proszę Was o pomoc, powiedzcie czy dobrze sprawdziłem ten regulator (z książką serwisową) wycinek z książki serwisowej: http://obrazki.elektroda.pl/9681652400_1... oznaczenia na wtyczce 1-(W)hite 2-Brązowy 3-(B)lac(k)/(Y)ellow 4-(Y)ellow1 5-(Y)ellow2 6-(Y)ellow3 Teraz biorę się...
Czyli jak rozumiem ta część projektu jest już zamknięta. Czy może są jeszcze jakieś problemy? Tak zamknięta, problemów nie mam ale nie eksploatowałem przetwornicy dłużej niż godzinę więc nie wiem co by było dalej. Wprowadzałeś jeszcze jakieś zmiany w stosunku do ostatniego schematu zamieszczonego w tym wątku? W stosunku do schematu w wątku to w moim...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
Witam, około miesiąc temu stałem się posiadaczem Kawy ZX6R z 2002 roku - ostatni wypust na gaźniku, moto przerobione na streeta po szlifie poprzedniego właściciela, sprzedający powiedział mi że nie odczuł spadku mocy po ściągnięciu owiewek, wracając na kołach do domu (a miałem około 200km) postanowiłem go nieco potestować na autostradzie, do 160 km/h...
kawasaki ładowanie kawasaki stacyjka kawasaki zapłon
układ hamulcowy przewód jakie głośniki edifier gorąca szlifierka
deskorolka elektryczna silnik silnik buforowy
Listwa zasilająca antyprzepięciowa - zmiana sygnalizacji Brak dźwięku z telewizora na amplitunerze - przyczyny i rozwiązania