Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
A jakie informacje byłyby ci jeszcze potrzebne?
witam,szukam rozwiązania master 2011r swieci kontrolka ładowania,ładowanie jest i nie da sie wyłączyc wycieraczek dopiero przez odpięcie klemy.
Znaczy się kable rozruchowe bezpośrednio na rozrusznik czy jakoś tak i silnik zakręcił a takk zero reakcji i dodam akumulator dziś sprawdzany ostatnio ładowany i nie całe 10 ma
Odepnij wzbudzenie i daj mu z akumulatora przez żarówkę 5W i zobacz czy zacznie od razu ładować
2010 2.3 master III , ten sam przypadek , taka sama usterka , . Dzięki za opis . Jak zdobędę schemat to pokopię w którym miejscu spada napięcie , u mnie na 2,4V . Pierwszym objawem była informacja "STOP" na czerwono i ikona akumulatora . Sprawdzałem napięcia na aku i było w okolicach 14v przy włączonym silniku , CLIP pokazywał te same napięcia ale wyświetlał...
Niestety inżynierowie się nie popisali w tym modelu jeśli chodzi o instalację elektryczną. W samochodzie, ktoremu kilka miesięcy temu skończyła się gwarancja wystąpił problem z ładowaniem. Po kilku sekundach zapalała się kontrolka, przy czym na akumulatorze napięcie nie spadało poniżej 13,9V. Na alternatorze było 14,6V. Przewód od akumulatora do rozrusznika...
Też mam problem z ładowanie J jie wiem jak to sprawdzić
Słuchaj chłopaki otwierają na budowie auto przez 9h w ciągu dnia więc jakie pół godziny? Może źle wyjaśniłem w pierwszym poście ale reasumując jeśli auto jest otwierane co pół godziny to mamy przez jakieś 9 godzin pobór koło 2A. Ładowanie caly czas na poziomie 14.4-14.5V
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
Cześć wszystkim,trochę mnie nie było ale temat powraca....słuchajcie moi drodzy mam problem z podłączeniem wskaźnika paliwa w liczniku... Ktoś mądry powie jakie kolory przewodów i ile jest potrzebnych przewodów? Wg mnie zasilanie +12v,masa,przewód sygnalizacyjny od pływaka i chyba osobny od rezerwy ? Poprawcie mnie jeśli się mylę Mam rebus popatrzcie...
Sprawdź ładowanie czyli napięcie przy alternatorze powinno być 14-14,4V także pod obciążeniem czy występuje znaczny spadek. Może być zaśniedziała klema przegrzany przewód, słaby styk do masy albo luźny pasek. Dlatego sprawdź przy alternatorze i przy akumulatorze. Przewody jak sprawdzić jest filmik na YT. https://youtu.be/pZHEcUhCeE4
Witam, przed wymianą nagrzewnicy wszystko ok auto czyste. Po zdemontowaniu całej deski i wymiany nagrzewnicy nastąpiły problemy. Wycieraczki załączone - brak możliwości ich rozłączenia. Wykasowalem błąd wiec problem rozwiązany. Jednak został błąd Dtc 065711 Obwód przekaźnika głównego - Stały. Choinka na liczniku Serwis Ładowanie oraz lampka Oleju Zapalają...
Sprawdź ładowanie i akumulator.Sprawdź połączenia aku i alternatora.Tyle i aż tyle.
Rozrusznik do przeglądu Sprawdź ładowanie Masa silnika w sumie skrzyni do wyczyszczenia/wymiany -powierzchnia styku ma błyszczeć Choć w kilku renaultach położyłem kabel 35mm2 bezpośrednio z klemy minus po jednej ze śrub mocujących rozrusznik- Efekt tej modyfikacji? Master 2,5dci zaczął kręcić jak benzyniak
punkty masy do sprawdzenia, ładowanie również do weryfikacji. Moim zdaniem to jest słaba masa. A ta kontrolka wiem że się zapala na przykład przy braku ładowania akumulatora wraz z jego kontrolką. Również widziałem ta kontrolkę gdy był problem z układem paliwa, kontrolką się zapalala, migała silnik gasł, a wtedy błąd akurat był w ECU.
Witam. Mam problem z samochodem Renault Master 2,8 DTI. Samochód raz odpala raz nie , np 2 razy odpala normalnie a 3 raz kreci i nie chce odpalic...Podczas odpalania trzeba długo kręcić zanim odpali lub w ogóle nie odpala. myślałem że to wina rozrusznika i wymieniłem na nowy lecz historia sie powtarza... W samochodzie wymieniłem świece żarową , i rozrusznik...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Cześć, Jak w temacie, poszukuję schematu elektrycznego Renault Master3/Movano B rok 2021. Generalnie auto odpala i pracuje ale wyrzuca na deskę błąd "Usterka elektryczna, zagrożenie". Na początku było czuć swąd, potem ładowanie ~12,5V potem przez dłuższy czas 15,5V i finalnie ustabilizowało się na ~14V i tak jest od pewnego czasu ale błędy nadal są....
Usterka naprawiona sprawa była błacha, poprostu przy wymianie paska ktoś go źle zamontował i alternator kręcił się ale nie ładował.
Więc tak opala, nawet do warsztatu dojechałem. Na wyświetlaczu komunikaty o awarii wszystkich systemów. I wspomaganie faktycznie nie działa. Akumulator naladowany Jeśli alternator jest sprawny i ładuje 14 wolt i kontrolka gaśnie to zajmij się wspomaganiem czemu nie działa a może jednak ugryzło kable coś
Teoretycznie świateł dziennych czyli Led z zamysłu nie powinno dać się wyłączyć, bo mają one działać po zapłonie i już. Z drugiej strony nie wolno wg przepisów "ładować akumulatora" dłużej niż minute. A swój problem możesz rozwiązać w kwadrans montując zwykły wyłącznik i trochę przewodu.
Po włączeniu wycieraczek na byle jakiej pozycji zaczynają pracować na 2 biegu i nie można ich wyłączyć. Usmx pod maską podmieniony na inny, masy posprawdzane, uch widzi każdą pozycje wycieraczek na manetce. Sygnał położenia wycieraczek do usmx-a dociera. Co ciekawe jak padało, to wycieraczki pracowały prawidłowa przez jeden dzień. Dodatkowo na desce...
Na kompie brak błędów, Pomóżcie co można sprawdzić w aucie? Parametry życiowe podczas jazdy. Ciśnienie turbodoładowania np. Turbina ładuje bo węże "puchną". Nie jest to żadnym kryterium diagnostycznym.
Szczotki występują razem z modułem, koszt około 200zł (Renault Master) . Trzeba rozbierać cały alternator . Pewnego razu kolega pożyczał prądu innemu kierowcy i spalił uzwojenie, zabezpieczenie nie zadziałało. Powiedzmy że auto stoi 12h bez odpalania ,jest mróz tak jak dzisiaj –10. Odpalam silnik ładowane są dwa akumulatory + światła +podgrzewane...
Witam. Jak w temacie . Master traci moc przy około 4 stopniach i niżej a podczas mgły jest jeszcze gorzej. W pierwszej kolejności z racji ze auto ma juz sporo przejechane usunąłem filtr DPF tak mi podpowiedziano lecz nie dało to rezultatu. Po powrocie z trasy zawiozłem auto do serwisu Renault tam powiedziano mi ze akumlator jest totalnie padnięty i...
Jednym z nielicznych samochodów, które można przerobić bez żadnej rzeźby, cięcia, spawania itd jest Vauxhall master, czyli Renault master, ma symetryczną gródź, więc kwestia przełożenia pedaliery to 8 śrób, kokpit jest symetryczny, zegary lądują w miejsce schowka i vice-versa, wsporniki kolumny kierowniczej są dwa, wystarczy ją przekręcić na drugą stronę,...
Witam zakupiłem drl magneti marelli, instrukcja zaleca podpięcie modułu do akumulatora, niestety w tym samochodzie akumulator jest schowany pod podłogą, zamontowałem to w ten sposób - plus podłączyłem do zacisku pod maską który służy do odpalania samochodu za pomocą kabli rozruchowych, natomiast masę pod istniejąca śrubę masy karoserii. Instalacja ta...
Laweta do 3.5T to w ogóle pomyłka. Nie spotkałem takiej co sama by ważyła mniej 2200kg, więc co na nią zapakujesz? Malutkie samochodziki tylko. Np auta z segmentu E, a tego pełno na drogach, ważą od około 1400kg. O Lublina trzeba dbać i pieścić, a i tak może w trasie zawieść. Nietrwałe to i awarynje, choć sama konstrukcja solidna, ładować na niego...
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do...
Witam, w akcie desperacji postanowiłem opisać swój problem na forum. Użytkuje Renault Mastera 2018 r w kurierce i mam taki problem że nie za każdym razem odpala samochód. Wymieniłem 2x rozrusznik, stacyjkę i auto było sprawdzane u elektryka, który nie stwierdził usterek w instalacji, masę posiada , akumulator sprawny naładowany, alternator ładuje powyżej...
Nie wiem co to daje taki asymetryczny bieżnik, chyba tylko problemy przy złapaniu gumy. Chyba jeszcze mało masz przejechane km. - Bez urazy. Zaprzeczyłeś sam sobie w przeciągu kilku postów. Ostatni błąd ze zdjęcia. Nie wiem jak w tym modelu skąd bierze sygnał na prędkościomierz. Ale cała grupa PSA ma problem ze wszelkiego rodzaju ABS/ESP i pochodne...
Wracając do doświadczenia kolegi - trzy kondensatory 2200µF podłączone do napięcia 36V zgromadzą dokładnie tyle samo energii co jeden 733,33 µF podłączony do napięcia 36V. No właśnie, że N I E Jeśli to teoretycznie się nie zgadza , to radzę zrobić fizyczny układ i go pomierzyć. ========================================...
Czyli praktycznie na pewno ktoś coś przeoczył. Bo jeśli "wszystko sprawdzone a nie działa" to ktoś czegoś nie zauważył, czyli w zasadzie diagnostykę można zacząć od początku. Na pierwszy ogień polecałbym poszukanie który moduł odpowiada za wycieraczki, znalezienie w nim masy i podpięcie zewnętrznej masy (najlepiej prosto z akumulatora). To samo dotyczy...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Witam Silnik 2,5 dci rok 2001 przebieg 200tys km z groszami Problem polega na nadmiernym wyrzucaniu oleju po przez odmę. sprawdzając ilość oleju jaka jest wyrzucana z silnika, przewód odmy włożyłem do bańki 4l po jakimś płynie. Wygląda to tak. Kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i dodając gazu, przez co zwiększamy mu obroty, nic się nie dzieje,...
Witam .Posiadam mastera od niecałego roku i problem był z odpalaniem bo siadał akumulator.Zakupiłem nowy i problem pozostał. Po ok tygodniu do dwóch autko słabo kręciło i napięcie spoczynkowe na aku 12.2 więc ładowałem i jeżdziłem. Wczoraj w nocy otworzyłem drzwi paki tylne lampki się nie zaświeciły tylko leciutko żażyły. Miernik w łapę i okazało się...
tez tak myslalem lecz po odlaczeniu przetwornicy , dalej nie swieci dioda od akumulatora, boje sie ze doszlo do jakiegos zwarcia i ze aku poszedl w pi..., ale mowie to by sie nie ladowal
renault master ładowanie ładowanie akumulatora renault master master ładowanie
ekspres krups evidence sprawność silnik falownik naprawa xperia
bosch gc2300 hormann instrukcja
Dziwne dźwięki przy ruszaniu myszką - przyczyny Wybór napędu do bramy przesuwnej: Force 2000 kg czy Nice 1000 kg?