Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Master 2,8 DTI. Samochód raz odpala raz nie , np 2 razy odpala normalnie a 3 raz kreci i nie chce odpalic...Podczas odpalania trzeba długo kręcić zanim odpali lub w ogóle nie odpala. myślałem że to wina rozrusznika i wymieniłem na nowy lecz historia sie powtarza... W...
Witam zakupiłem drl magneti marelli, instrukcja zaleca podpięcie modułu do akumulatora, niestety w tym samochodzie akumulator jest schowany pod podłogą, zamontowałem to w ten sposób - plus podłączyłem do zacisku pod maską który służy do odpalania samochodu za pomocą kabli rozruchowych, natomiast masę...
Witam, przed wymianą nagrzewnicy wszystko ok auto czyste. Po zdemontowaniu całej deski i wymiany nagrzewnicy nastąpiły problemy. Wycieraczki załączone - brak możliwości ich rozłączenia. Wykasowalem błąd wiec problem rozwiązany. Jednak został błąd Dtc 065711 Obwód przekaźnika głównego - Stały. Choinka...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy...
witam,szukam rozwiązania master 2011r swieci kontrolka ładowania,ładowanie jest i nie da sie wyłączyc wycieraczek dopiero przez odpięcie klemy.
Mam problem z Opel Movano(Renault Master) 2,5dci 120KM 2005, na postoju wkręca się na obroty ale podczas jazdy to max do 2500 obr no i ograniczona moc, prędkość do 100km/h. Usterka wystąpiła nagle. Na kompie brak błędów, nie kopci, odpala pięknie, zmiana filtrów czy stacji benzynowej nie pomogło, temperatura...
Po włączeniu wycieraczek na byle jakiej pozycji zaczynają pracować na 2 biegu i nie można ich wyłączyć. Usmx pod maską podmieniony na inny, masy posprawdzane, uch widzi każdą pozycje wycieraczek na manetce. Sygnał położenia wycieraczek do usmx-a dociera. Co ciekawe jak padało, to wycieraczki pracowały...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie...
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju...
2010 2.3 master III , ten sam przypadek , taka sama usterka , . Dzięki za opis . Jak zdobędę schemat to pokopię w którym miejscu spada napięcie , u mnie na 2,4V . Pierwszym objawem była informacja "STOP" na czerwono i ikona akumulatora . Sprawdzałem napięcia na aku i było w okolicach 14v przy włączonym...
Zmierz omomierzem rezystancje sekcji grzałki. Nie muszą być identyczne. Może być jedna mocniejsza i dwie słabsze. Sterownik powinien je uruchamiać w zależności przynajmniej od dwóch parametrów: - Napięcie zasilania. Czym mniejsze od nominalnego gdy pracuje alternator, to włączona jest mniejsza moc....
Szukam rozwiązania problemu podłączenia się pod kontrolkę ładowania akumulatora w Renault Master 2.5 150KM 2009r. Może ktoś wie gdzie łatwo można się wpiąć między kontrolkę ładowania a alternator w miarę bez inwazyjnie (może pod któryś bezpiecznik, albo gdzieś w pobliżu).
To że świece biorą dużo prądu to może i ok ale żeby napięcie nie wzrosło to już nie jest ok. Świece przecież nie pobierają tyle prądu co rozrusznik. Wygląda to na brak ładowania. Winny może być regulator, kontrolkę zgasi ale napięcie da za niskie lub w ogóle.
Kolego, ładowanie masz dobre. Akumulator pada bo Webasto pobiera dużo prądu, rozwiązania są trzy. 1.Zmien akumulator na większy, (ponad 100Am tylko bez przesady) 2. Wymiana aku na tej samej pojemności, ale żelowy. 3. Wymiana, alternatora na mocniejszy. Ale to raczej nie wiele zmieni.
Witam! Jestem właścicielem Master z 2004 roku, poliftowego, w którym zmieniłem silnik z 2,5 dci na 2,5d. Wszystko mam już ogarnięte z wyjątkiem kontrolki od ładowania. Otóż nie mogę znaleźć przewodu który odpowiadałby za sygnał do sterownika z alternatora z informacją o ładowaniu. Podlądałem w innych...
Witam Mam problem z renault master 2,5 dci 120 km 2010r brak ładowania po odpaleniu kontrolka gaśnie ale alternator nie ładuje czy ma ktoś schemat do takiego pojazdu z góry dzięki
Szczotki występują razem z modułem, koszt około 200zł (Renault Master) . Trzeba rozbierać cały alternator . Pewnego razu kolega pożyczał prądu innemu kierowcy i spalił uzwojenie, zabezpieczenie nie zadziałało. Powiedzmy że auto stoi 12h bez odpalania ,jest mróz tak jak dzisiaj –10. Odpalam silnik...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem...
Laweta do 3.5T to w ogóle pomyłka. Nie spotkałem takiej co sama by ważyła mniej 2200kg, więc co na nią zapakujesz? Malutkie samochodziki tylko. Np auta z segmentu E, a tego pełno na drogach, ważą od około 1400kg. O Lublina trzeba dbać i pieścić, a i tak może w trasie zawieść. Nietrwałe to i awarynje,...