Ładowanie 15,2 na wolnych obrotach to i tak za dużo nawet jak bez obciążenia
Powiem szczerze ze nie wiem jakie jest napięcie,ale pasek od czasu do czasu piszczy przy ruszaniu ale potem milknie i jest ok. A klemy sa ok. A jak mi przekaznik terkotal to własnie naładowalem akumulator i wszystko było dobrze. Witam Skoro piszczy to znaczy że jest za luźny i przy większym obciążeniu nie ładuje aku. Naciągnij pasek zgodnie z instrukcją...
Akumulator ma ok. 2 lat, sprawdzany był w punkcie sprzedaży i jest OK, poza tym czy ładowanie/kable albo sam akumulator nagle cudownie "naprawiają się", jak się zrobi ciepło? A tego problemu nie ma, jak jest 10 stopni albo więcej. Problem występuje przy ujemnych temperaturach lub koło 0. Co do regeneracji, sam tego nie zrobię, w jednym miejscu chcą...
Na ten temat toczą się częste spory, ale od strony technicznej - tak, może się uszkodzić elektryka pojazdu. Akumulator "łagodzi" wszelkie skoki napięcia w instalacji, bez niego regulator ładowania może źle reagować na gwałtowne zmiany obciążenia.
Przed żarówką 16,5V. Na akumulatorze 12,5V. Na prostowniku bez obciążenia 14,43V. Po włączeniu żarówki w szereg, amperomierze w prostowniku pokazywał około 1A.
Niestety kolega Motronic ma rację alternator do roboty, te alternatory mają to do siebie, że chwilowo skacze im napięcie nawet do 21V ostatnio takiego robiłem, mierzyłem mu kilkukrotnie ładowanie z obciążeniem i bez, aż za którymś razem nagle z 14, 3 zrobiło się 20, 5 i popaliło większość żarówek w oświetleniu zewnętrznym.
Sprawdzić jak kolega wyżej napisał regulator a raczej go wymienić sprawdzić szczotki może pod obciążeniem nie stykają dobrze bo są za krótkie.Jak dalej będzie to samo Akumulator szrot.Pozdrawiam ;)
Diody powinieneś sprawdzać prostownikiem ale nie na zwarcie lecz z połączoną szeregowo żarówką by nie zrobić zwarcia. Pod obciążeniem trzeba sprawdzać. Miernikiem może fałszować. Może masz pierścienie wytarte, szczotki wtedy bardzo szybko padną bo trą ;).
po wymianie triody (diód wzbudzenia) ładowanie jest na poziomie 14,45V - 14,5V i nie rośnie po dodaniu gazu, pod obciążeniem (światła, ogrzewanie, dmuchawa itp.) 13,5V więc wszystko jest OK zdam jeszcze relacje po tygodniu jazdy ale myśle że będzie dobrze :) dzięki wszystkim za podpowiedzi
Akumulator naładować. Nie przekroczyć Q. Zmierzyć. Odstawić na 24h. Zmierzyć. Zmierzyć pod obciążeniem. Zmierzyć prąd płynący w aucie po wyłączeniu wszystkiego. Zmierzyć napięcie ładowania. Bez tego, to sobie można gdybać
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
Witam wszystkich Niestety mam ten sam problem w swoim trzyletnim SC: jesienią tego roku parę razy podczas uruchamiania silnika zresetował mi sie zegar (silnik odpalił normalnie), po ostatnim takim przypadku, gdy samochód postał przez noc, nastęnego dnia nie byłem w stanie go odpalić (objawy padniętego akumulatora takie same, jak opisywane w pierwszym...
Panowie, zrobiony test ale taki trochę odwrotny tj. wymontowałem aku z Fiata SC, umówiłem się z kolegą parę uliczek dalej, stojący na ulicy Golf VI 1,6 TDI 2008 rok, wsadziliśmy tę centrę i tak odpala stojącego od wigilii golfa w dieslu: https://obrazki.elektroda.pl/7190367000_... on ma funkcję podtrzymywania i konserwacji czy coś.....
Pierwsze sekundy to jest możliwe że światła rozjaśniają się altek jest obciążony lądowaniem akumulatora oraz inne odbiornikami jak po paru minutach jest napięcie na zaciskach może się wahać od 13V do 14,6V na włączonym a na postoju tak około 12,5 V
Bo mam wycięty z bravy kawałek instalacji tj. kostka do stacyjki i kawałek przewodu zakończonego skrzynką bezpieczników tak więc gotowiec estetycznie wykonany Być może przekaźnik nie będzie potrzebny Do podłączenia Klakson podwójny z astry G obowiązkowo 2 halogeny 55W każdy Światło cofania 21W Światło stop 21W Kontrolki ładowania oleju Wskaźnik temp...
Witam! Mam następujące pytania: 1.Czy może zdarzyć się,że w przypadku popsutego regulatora napięcia nie będzie świeciła się kontrolka ładowania akumulatora? 2.Czy zatarte łożyska alternatora mogą być przyczyną świecenia się kontrolki ładowania akumulatora. Pytania te dotyczą Seicento 899cm3.W moim samochodzie paliła się kontrolka ładowania. Byłem u...
13.95v przy pełnym obciążeniu to bardzo dobre ładowanie hevet2: wiesz gdzie jest aku w CC/SC ?? w razie stłuczki która zgniotła by tam akumulator to szanse na przeżycie są znkome, bo to oznaczać by musiało, że cały zespół napędowy wszedł by do kabiny.... aku jest przy samej grodzi... swoją drogą ogólnie Centra jest taka sobie, nic szczególnego ani...
Witam panowie. Tak jak w poście wyżej, dzisiaj informuje, że po wymianie mostka dokonałem testu w czasie drogi do pracy i z powrotem (50km) i wszystko OK. Ale moja ciekawość była i jest nadal i dowiedziałem się od elektryka samochodowego, że powodem uszkodzenia mostka mogą być między innymi zbyt duże obciążenia instalacji elektrycznej, co w moim sejku...
Witam, mam następujący problem z SC 1.1 Kontrolka od ładowania nie świeci przy załączonym zapłonie ( silnik nie pracuje) ładownia brak przy pracującym silniku . Przed zupełnym padnięciem ładowania kontrolka zaświecała sie na wolnych obrotach pod obciążeniem świateł mijania po dodaniu gazu gasła dodam tez ze występowało delikatne buczenie alternatora...
Witam Serdecznie:-) Piszę, ponieważ mam taki problem. Zakupiłem nie dawno Fiacika sc900. Ostatnio zauważyłem, że mrugają światła. Myślałem, że to jakaś masa daje o sobie znaki, więc wziąłem i przeczyściłem każdą jaka jest. Oczywiście nic to nie dało ponadto jest takowy problem, że po odpaleniu samochodu, na biegu jałowym ładowanie na mierniku pokazuje...
witam Mam problem z seicento czasami ciężko zapala to znaczy zapala i po krótkim czasie gaśnie jakieś 2-3 sekundy nieraz trochę dłużej dodam ze problem występuje tylko zimową porą wymieniłem już: akumulator, świece, cewkę zapłonową , alternator(bo nie ładował pod obciążeniem) czujnik położenia wału po wymianie czujnika położenia wału zaczął trochę lepiej...
ebe75 napisał: 1. Napięcie aku bez włączonego silnika 12,85V 2. Napięcie aku z odpalonym silnikiem bez obciążenia na luzie 14,40V 3. Napięcie aku z odpalonym silnikiem bez obciążenia na wyższych obrotach 14,40V 4. Napięcie aku z odpalonym silnikiem z pełnym obciążeniem na luzie 11,64V 5. Napięcie aku z odpalonym silnikiem z pełnym obciążeniem na wyższych...
Mam problem z moim fiatem seicento 900 99r jestem kobietą średnio znająca się na samochodach więc potrzebuję rady, mianowicie od początku miałam z moim sejeczakiem problemy typu żarząca się kontrolka od akumulatora (wymieniłam alternator i spokój) ale później i tak było za słabe ładowanie (wymieniłam regulator napięcia i jest lepiej 14,2V ale na pełnym...
Jeśli akumulator daje się naładować i po kilku godzinach ładowania lekko się nagrzewa to raczej nie mam mowy o zwarciu. Posiadam akumulator który nie daje się naładować więcej nić 10V a po około 0,5 godziny zaczyna być już dość ciepły - to jest dopiero zwarcie. A to że wyłącza się radio to jest szybki spadek napięcia na akumulatorze związany z dużym...
Witam ponownie. troche mi to zajeło ale już zrobione. Przy pomiarze suchego i zimnego stojana wszystko było ok. Dopiero gdy za radą znajomego polałem go wodą, (symulacja kałuży) wykazywał on zwarcie, tak samo po podgrzaniu go do około 60 Stopni Celsjusza, (symulacja pracy pod obciążeniem) również zwarcie na stojanie. Regulator był ok. Kosztowało mnie...
Założyłem nowy alternator. W starym padły łożyska i ogólnie ładował słabo pod obciążeniem. Majster zaśpiewał tyle za jego remont, że za to kupiłbym trzy regenerowane, więc taki też kupiłem. Ogólnie wszystko jest cacy, trzyma sztywno 14V na wolnych obrotach, zarówno bez obciążenia, jak i z włączonymi praktycznie wszystkimi odbiornikami, aż byłem pod...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Witam, znajomy przyjechał dziś do mnie swoim seicentem 900 i jak zgasił silnik i zaraz chciał zapalić żeby przestawić w inne miejsce auto to nie zapaliło, kontrolki przygasały jakby akumulator był rozładowany.. Zmierzyłem miernikiem napięcie, było 12,3V na akumulatorze, jak przekręcił stacyjkę to spadło do 5V przy obciążeniu. Akumulator jest troszkę...
Jeśli cała instalacja do wymiany, to należy zacząc od podstaw. 1. Lokalizacja akumulatorów – najlepiej w schowku pod środkową ławką. Łódź stabilna i równo obciążona,, a co ważne przewody nie za długie i małe spadki napięcia. 2. Łódź plastikowa, a więc nie ma masy. Dlatego ciągniemy przewód ‘’-‘’ od akumulatora rozruchowego...
Sz. P. Witam wszystkie mózgi. Podobne tematy do mojego problemu - przeczytałem, ale jak wspomniałem są podobne i nie znalazłem rozwiązania. (swoją drogą - zbyt mądrze tam napisano) W moim przypadku kontrolka od akumulatora na desce rozdzielczej świeci się cały czas. Od momentu przekręcenia kluczyka - odpalenia, aż do jego zgaszenia. (nie przygasa -...
http://obrazki.elektroda.net/61_12840708... Przedstawiam mój sterownik awaryjnego zasilania mieszkania, pieca CO i pompy od solarów. Urządzenie w takiej, a nie innej formie powstało w sumie przez przypadek. Początkowo miało to być tylko podtrzymanie pompy solarów gdyby zabrakło napięcia w sieci, a temperatura na dworze była by zbyt wysoka...
seicento ładowanie ładowanie laptop obciążenie prawidłowe ładowanie obciążenie
laserjet silnik czujnik odciąć paliwo pomiar częstotliwość dźwięk
tomtom przywracanie tomtom przywracanie
Autotuning falownika Omron F7: tryby i procedura Jak podłączyć Denon UPA-110 do equalizera?