Pytanko jest takie: Czy dam samemu rade odkręcić kompresor i naprawić te usterkę, bez wyciągania kompresora z auta Nie rozumiem o co ci chodzi do końca :) Odpaliłeś samochód z włączoną czy wyłączoną klimą jak zaczął się pasek ślizgać? Jak stoi dęba samo koło pasowe to łożysko zatarte masz i może się uda to zrobić bez rozszczelniania układu. Jak się...
Oryginalny się rozciągnął dlatego będzie się ślizgał, ten od CD jest za mały tym paskiem hamujesz tylko silnik, pozostanie tylko zakupić oryginalny lub dopasować zamiennik.
Jak zwiększyć przyczepność paska gumowego na wałku silnika w turboszczotce odkurzacza? Oczyszczanie, środki zwiększające tarcie, wymiana paska - skuteczne rozwiązania.
strasznie tłucze bęben czy to może być powodem że się pasek ślizga?? Tak prosiłbym również o poradę w sprawię tłuczenia bębna przy wirowaniu co to by mogło być do wymiany łożyska.
1. Poprawić pisownię. 2. Zapiąć go ciaśniej.
czy przyczyną przewywania pracy może być ślizgający się pasek silnik-bęben? Spróbuj bez obciążenia.
Jestem po oględzinach traktorka . Po wymianie paska jest trochę lepiej. Jednak jeszcze nie jest idealnie. Czuć poślizgu paska głównego.jak wygląda regulacja napięcia paska napędowego od wału.
Obroty spadają, bo wzrasta obciążenie alternatora po uruchomieniu świateł, który pobiera większą moc z silnika. To normalne, ale sterownik silnika powinien podnieść obroty. Problem w tym przypadku dotyczy prawdopodobnie układu regulacji prędkości biegu jałowego. W tym aucie obroty są regulowane silnikiem krokowym. Zacząć należy od odczytania błędów...
Jedynym powodem w tym wypadku jest w/g mnie ślizgający się pasek napędzający sprzęgło. Sam pisałeś, że usterka wystąpiła po "podciągnięciu" w/wym, sprzęgła...? W momencie zatrzymania się talerzyka zwijającego taśmę sprzęgło musi się kręcić (od strony napędzanej paskiem) a zatrzymuje się jego druga część powodująca zwijanie taśmy, i zadziałanie AUTO-STOP'u....
No i jak go wyczyścić? Najpierw sprawdź omomierzem czy faktycznie tego wymaga. Jeżeli oporność będzie stała i mała (bardzo bliska zeru i niezmienna w zależności od położenia tego "szpindla" - po zwarciu powinno być do końca ruchu szpindla zero omów). Jeśli nie ma zera, a po zwarciu w momencie dalszego wychylenia szpindla oporność skacze/zmienia się...
W pralce ślizga się pasek po kole pasowym przez co czasem pralka nie umie zrobi obrotu bębna. Nie dawno dziadek powiedział mi że trzeba wyregulować silnik, niestety dziadek mieszka daleko od mojego domu więc nie mógł pokazać jak to zrobić. Proszę napiszcie jak to zrobić.
Ok,dzięki za wskazówki.Po pracy posprawdzam na spokojnie.
Mam ORIONA SV-1394 SV posiada usterke która wyglada nastepujaco: wkładanie kasety i wyjmowanie jest bez żadnych usterek działa na 100%. wyświetla wszystko. Usterka pojawia sie w momencie wciśnięcia klawisza PLAY silniczek z paskami zaczyna ruszać i za np 1-2 sekundy pasek zaczyna sie ślizgać tak jakby na jakimś kole znalazł opór po krutkiej chwili odtwarzacz...
Moj wczesniejszy post byl mocno przedwczesny. Poczytalem forum i zanalzlem kilka sugestii. Przesmarowalem walek i karetka teraz smiga. Ale neistety do czasu. Po chwili w miejscu gdzie powinna juz sobie zaparkowac, zaczyna obracac sie biala zebatka pod karetka (wyczytalem w jakims poscie ze odpowiedzialna za pozycjonowanie karetki). Zebatka ta obraca...
Cześć. Zrzuciłem silnik i dałem do piaskowania i malowania oblachowanie silnika oraz kółka prądnicy. Po złożeniu wszystkiego do kupy nie ma ładowania. Na jałowych obrotach, jak zwykle go brak, później jak delikatnie podnoszę obroty, kontrolka gaśnie, ale napięcie na akumulatorze się nie zmienia, brak ładowania, albo mój miernik tego nie łapie. Jak podniosę...
Diagnoza problemu z alternatorem w Mercedesie 300 KM w dźwigu teleskopowym Problem, który opisujesz – niestabilne ładowanie alternatora w Mercedesie 300 KM (prawdopodobnie silnik OM 300 lub podobny, stosowany w ciężkich maszynach jak dźwigi teleskopowe) pomimo wymiany alternatora i zainstalowania czterech nowych akumulatorów – wskazuje na potencjalną...
Póki co autor chyba poczuł się urażony kpinami związanymi z tematyką uszkodzenia rozrusznika w skutek braku ładowania i się nie odzywa:) Albo pora nieodpowiednia. Ślizgający się pasek oczywiście wchodzi w grę, ale chyba, do stu piorunów wymieniając alternator auto go naciągnął?
Musisz przyjrzeć się dokładniej mechanizmowi od góry i od spodu i znaleźć, gdzie się blokuje. Nikt tak na odległość nie da trafnej diagnozy nie widząc jak pracuje ten mechanizm. Obstawiam ślizgający się jakiś pasek gumowy lub rolkę. Guma z czasem parcieje.
Ja stawiam na przekładnie( przerabiałem taki temat kiedys ) a pisk to ślizgający sie pasek po kole pompy wspomagania ( przy maksymalnym skręcie koło sie zatrzymuje blokuje (...)
Witam kupilem ciagniczek murray do koszenia trawy model 40903x65a.po zakupie orginalnego paska jezdnego i wymianie rozpoczalem koszenie po okolo 10 minutach ciagniczek nie ma sily jezdzic a na kolach pasowych zbiera sie maz syf i chyba pasek zaczyna sie slizgac dlatego nie ma sily jechac.co robic
Ja zacząłbym od najbardziej podstawowej sprawy - ślizgający się pasek odpowiedzialny za otwieranie szuflady.
Witam mam problem z pralka ladowana od góry WHIRLPOOL 6517/P . Pralka przez lata działała dobrze, jednakże po paru latach z dnia na dzien spadl pasek pranie bylo zle odwirowane, znajomy zalozyl pasek i bylo ok pozniej znowu zalozyli i spadl wiec diagnoza byla jasna: spalony lub stary pasek, zamowilem nowy zalozylem i problem podobny jak przedtem- pralka...
Pralka wiruje b. krótko (ok. 30s). Podczas cyklu dystrybucji przed wirowaniem słychać czasami pasek ślizgający się po kole pasowym w momencie kiedy silnik zaczyna się obracać. Obroty silnika na praniu są trochę nierównomierne, daje się zauważyć delikatne szarpanie. Przeczyściłem szczotki i komutator ale bez efektu. Proszę o pomoc, co to może być?
Stawiałbym na ślizgający się pasek alternatora. Na zimnym ma ciężej bo ładowanie akumulatora a przy skręcie walczy dodatkowo ze wspomaganiem.
Powiedz jeszcze konkretnie czy to piszczy "alternator" czy ślizgający pasek wielorowkowy . Da się to rozróżnić.
Zapomniałeś się pochwalić wiekiem auta. Przyczyn może być wiele. Ja miałem w Citroenie uszkodzony alternator. Ale to autko z 2002, mało co robione, więc dopadają mnie teraz wszystkie "plagi egipskie". Ślizgający się pasek pewnie byś zauważył.. Jak wspomniał "złowrogi kocur" warto sprawdzic masę po myciu..
Bzdura jak diabli z tym paskiem, zresztą ślizgający pasek to przy okazji taki skowyt jaki wydaje gwałcona dziwka gdzieś ma Marsie. Nie ma szczotek i przy okazji pierścieni ślizgowych, co normalne w alternatorach Valeo.
Zapytam jeszcze jak napięty jest pasek? Czy napinacz dobrze pracuje? Ślizgający się pasek może dawać podobne objawy.
Właśnie ten ślizgający się pasek, naciągnij pasek a usterka zniknie.
Ślizgający się pasek -pisk gumy .
Procesor w tym magnetowidzie analizuje w którym miejscu jest taśma, czy na początku, czy w środku, czy na końcu. Informacja o położeniu taśmy pobierana jest z sprzęgieł. Po przez transoptory trafia do procesora i teraz: jeżeli są to błędne informacje, to procesor musi zatrzymać proces przewijania, bo nie wie w którym miejscu jest taśma. Jak by była...
, po włączeniu klimy piszczy Powodem może być ślizgający się pasek napędu osprzętu. https://www.youtube.com/watch?v=QXUfTEDZ... Rozumiem że chodzi o koszty ale koniecznie trzeba przed podróżą zlokalizować miejsce wycieku. Jak z silnika, to pół biedy bo w trasie można dolać, ale jak ze skrzyni biegów, to w trasie będzie z tym problem a jazda z suchą...
Wył. silnik / Wył. stacyjka B+ - 12,5 Pozostałe - 0v Wył. silnik / Wł. stacyjka B+ - 12,5 15 - 2,5v 67 - 1,2v Wł. Silnik / Wł. stacyjka B + - 12,58 15 - 12,58v 67 - 0,12 v To by wskazywało na regulator napięcia lub ślizgający pasek, napnij pasek jak barania torba i wtedy mierz.
Albo masz mało czynnika albo za duże ciśnienie na układzie.Wszystko się okaże jak podepniesz zegary na HP i LP.Tak w skrócie,to albo rozłącza układ z braku czynnika albo z powodu zbyt dużego ciśnienia.Tak czy inaczej,należy udać się do warsztatu w celu obadania ciśnienia. Ślizgający sie pasek nie zawsze oznacza zę sprężarka ma "ciężko".
Ślizgająca się rolka napędowa szpulki - wyczyścić i lekko rozciągnąć sprężynkę. Ślizgający się pasek napędowy rolki szpulki - wymienić.
Kontrolka świadczy o braku ładowania akumulatora, więc może to być ślizgający się pasek alternatora z powodu zużycia, uszkodzenia alternatora, uszkodzenie regulatora napięcia
Zamiast przeróbki fabrycznej konstrukcji bardziej wskazane jest znalezienie przyczyny przegrzewania silnika np: pompa olejowa(złe smarowanie, nie odbiera ciepła), ślizgający się pasek klinowy napędzający pompy oleju i chłodziwa, zapchane żeberka chłodnicy itp. Leczenie objawów, a nie przyczyny jest ryzykowne. -
Jak sprawdzę kondensator, dam znać czy pomogło. Co do szczotek wydaje mi się że jeszcze są ok. Ale po obejrzeniu zdjęć nowych szczotek gdzie tego węgla wystaje na oko 3-4cm mam wątpliwości ponieważ z moich zdjętych szczotek wystaje 1-1,5cm węgla. Zastanawiam się czy może ślizgający się pasek dawać podobne objawy?
Zapewne powodem jest ślizgający się pasek napędowy od silniczka. Jedyna rada to wymienić go na nowy (ok. 1zł). Do tego warto byłoby przeczyścić cały mechanizm.
Ten pisk to raczej ślizgający się pasek klinowy. Ociążony elektrycznie alternator stawia większy opór dla silnika. Trzeba mocniej naprężyć pasek lub wymienić gdy jest zużyty. Jesli obroty silnika Ci spadają to pewnie masz gaźnik - na zimę dobrze jest podnieść wolne o 100 czy 200 obr.
Ślizgający sie pasek słychać, piszczy po wjechaniu w kałużę. zalezy czy kółko napędowe toczone (żeliwne) czy z wytłoczek blaszanych.
Termostat działa raczej niezależnie od czujnika temperatury - więc nie sądzę, żeby przyczyną była wymiana czujnika. Jeśli obwód nie jest zapowietrzony (ani nie ma tam zamarzniętej wody) zostaje ci pompka płynu chłodniczego (albo ślizgający się pasek klinowy osprzętu) :(
Co się tyczy długiego czasu nabijania ciśnienia do 8 atm. to może przyczyną być ślizgający się pasek klinowy, za małe obroty sprężarki lub zużyty kompresor ( pierścienie lub zawory), albo zwykła nieszczelność.
W starych SHARPACH zdarzało się to często. Przyzczyną był ślizgający pasek napędowy, który nie dociągał mechanizmu do końca. Na załadowanie kasety jest przewidziany określony czas, więc jeżeli procesor nie dostanie sygnału załadowania to przełącza obroty silnika mechanizmu w przeciwną stronę. Ta funkcja jest potrzebna gdy np nastąpi zaryglowanie kasety...
Zmieniacz Onkyo model C-M716 potrafił się zaciąć przy powrocie tacki z czytnika do zasobnika. Chciałem ustalić co jest przyczyną i obserwowałem pracę mechanizmu kiedy taka sytuacja następuje. Wyglądało na to, że mechanizm czasem nie jest w stanie przełamać oporu przesuwania tacki ale słychać pracę silnika. Wskazywało to na ślizgający się pasek. W pewnym...
Witam forumowiczów, Może ktoś zetknął się z problemem jaki występuje w moim 308 SW 1.6 HDi 66 kW 9HX z 2008 r. Mianowicie, przy włączonym silniku, na biegu jałowym słychać spod maski coś jakby świergotanie przypominające ślizgający się pasek wielorowkowy, jednak dźwięk pochodzi bardziej ze strony sprzęgła/skrzyni biegów. Po choćby lekkim dociśnięciu...
widze że masz ten sam skuterek jak ja tylko że w troche lepszym stanie a co do pytań nie bój sie korek jest od wlewu oleju a gdy odkręcasz śrubkę to ci się wylewa ten sam olej który wlewasz przez koreczek odkręcaj śmiało (ja tak robiłem i skuterek normalnie jeździ) aha jeszcze cię zaskoczy jedna żecz w środku prawdopodobnie nie znajdziesz paska tylko...
Radio Blaupunkt Kiel CD42 (słuszne 12 lat). Po włożeniu płyty CD czasem ją zakręci i śmiga super (zmienia ścieżki jest ogólnie w porządku, bez skoków). Po wyjęciu płyty i ponownym włożeniu nie robi nic. Poleży trochę i po włożeniu płyty próbuje kręcić ale za chwile słychać świst jakby ślizgający się pasek - taki dźwięk wydaje śilnik napędu płyty - czyli...
Zastosowany w tym modelu mechanizm HSD nie posiada przełącznika funkcyjnego. Jego funkcję pełni mechaniczny impulsator i to on "informuje" procesor o aktualnym położeniu mechanizmu. Często się zdarza, że ta informacja jest błędna i procesor wydaje niewłaściwe polecenia. Najczęstszym powodem przekłamania impulsatora jest ślizgający się (rozciągnięty)...
Brzmi jak ślizgający się pasek. Sprawdź przy okazji czy łożyska nie mają luzów.
Witam Mam od niedawna Pajero 2.8 TD , samochód kupiłem z defektem ( pisk przy ok 1500 obr/min - 2500obr/min ) , który na początku wyglądał na ślizgający sie pasek alternatora. Pisk ustaje po przekroczeniu ok 3000 obr/min i już bardzo rzadko powraca. Po skontrolowaniu wyszło na przycierające sie Turbo. Ponieważ posiadam silnik od w/w samochodu w zapasie....
ślizgający pasek wspomagania sterownik pasek pasek thomson pasek pasek
wentylator chłodnica aster oporność transformator impulsowy redox rozładowanie
czujniki parkowania valeo czujniki parkowania valeo
Jak sprawdzić wadliwą zworę w Peugeot 207? Instrukcja obsługi radia Kenwood KMM-102 - gdzie znaleźć?