Strona 43 instrukcji.
Cz takie coś cię satysfakcjonuje? 1254231-5Klin 2316068-9Obudowa cylindra 3213707-1Oring 4214653-1Łożysko ślizgowe 5267044-5Podkładka 6221380-3Koło zębate stożkowe 7323751-1Bijak 8213481-1Pierścień (stary) 8412049-2Pierścień przecięty 12256120-0Kołek 13321441-0Tłok nowy 13323750-3Tłok hr5000 14414218-1Pokrywka 15213754-2Oring 16315419-3Korbowód 17212208-6Łożysko...
Panewki główne - 60 Nm + 90° Korbowodowe: M8 - 30 Nm + 90°, M8,5 - 40 Nm + 90°
Pierwszy etap 60 Nm drugi 118 Nm.
Tu masz momenty.
Zanim wróciłem do domu, to już było po robocie, tata się wziął i obecnie bicie to max. 2 mm na boki wiec powinno być ok a otarcie na korbowodzie to efekt krzywo wciśniętej tulei i korbowód ocierał o zamek. Pytanie, jak wyjąć zawory z głowicy. Ze ssący nie było problemu, bo wykręciłem mufki później nasadka 30 i zawór na wierzchu. Od wydechowych wykręciłem...
1 etap: 42Nm 2 etap: 80-90Nm
Jeśli są śruby z łbem sześciokątnym to korby 20 Nm+90 stopni a główne 50 Nm+90stopni
Perkins D390 momenty dokręcania GŁOWICA 1/2"-20 UNF 130-135 Nm KORBOWÓD nakrętka M12x1,25 93-103 Nm GŁÓWNE śruba M16x1,5 190-200 Nm KOŁO ZAMACHOWE śruba m12x1,25 100-110 Nm KOŁO PASOWE śruba M22x1,5 380-410 Nm
panewki główne - 115 Nm + 90 stopni korbowe 50 Nm + 90 stopni glowica - etapami od środka i na krzyż: 40Nm, 80, 150 Nm potem 3x po 90 stopni
Książkowo śruby korbowodu 110-120Nm. Śruby pokrywy panewki głównej 180-200Nm
Głowicę dokręcasz siłą 167-177 Nm, rozgrzewasz silnik i dokręcasz jeszcze raz. łożyska główne wału korbowego 103-118 Nm. Koło zamachowe na kleju 85-95 Nm. Korbowody 80-90 Nm. Dane z książki.
A więc sprawa smarowania w sprężarce Gudepo HD 75 to jakiś żart! Producent twierdzi, że jest to urządzenie do pracy w przemyśle, ale rozwiązania konstrukcyjne są na poziomie żenująco niskim. Okazało się, że i owszem odrzutniki oleju powinny znajdować się na dole stopy korbowodu, przymocowane mała śrubą. Owszem śruba i coś wyglądające jak sprężynka były...
I obowiązkowo nowe śruby do korbowodów. Widziałem kilka silników z tej rodziny z wywalonymi dziurami w bloku i jak dla mnie powodem destrukcji nie były panewki, ale raczej urwane śruby od korbowodów. Co nie znaczy, ze problemu nie ma tez w panewkach. Jest, wymywa/wypłukuje się z nich punktowo kompozyt, tworzą się kratery.
śruby korbowodów dokręć na przemian na: 1 stopień 50 Nm 2 stopień 110 Nm
dzięki za odpowiedz mam jeszcze jedno pytanie ponieważ wyciągając tłoki zaznaczyłem który pierwszy a który drugi następnie po wymianie pierścieni założyłem i skręciłem korbowody i jak kręciłem korba to 1 korbowód od strony chłodnicy to haczyła jedna śruba o blok ciągnika a jak założyłem odwrotnie i skręciłem to nic nie haczyło dlaczego tak skoro przedtem...
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
Śruby korbowodu (Nm) Krok 1 = dokręć o 30 Nm, Krok 2 = dokręć o 90° zastosować nowe śruby i dać oleju na gwinty. Łożysko główne, Nm Krok 1 = dokręć 65 Nm, krok 2 = dokręć 90° zastosować nowe śruby i dać oleju na gwinty.
50Nm + 70stopni
Tak są to zawleczki śruby korbowodu ale jak kolega pisze trzeba zrzucić miskę i zobaczyć co tam się dzieje.
Łożysko główne, Nm Krok 1 = dokręć 65 Nm, krok 2 = dokręć 90° zastosować nowe śruby Śruba centralna koła pasowego wału korbowego, Nm Krok 1 = dokręć 90 Nm, krok 2 = dokręć 90° zastosować nową śrubę Śruby korbowodu (Nm) Krok 1 = dokręć o 30 Nm, Krok 2 = dokręć o 90° zastosować nowe śruby, dać oleju na gwint
Wg. Autodaty: Głowica- wymiana śrub, 40Nm, 90°, 90°. Łożyska korbowodów- wymiana śrub, 30Nm, 90° Dane dla silnika:1.6 BGU (1T1)(03-06) 75kW(102hp)(at)5600rpm
Łożyska wału są smarowane mieszanką więc nie może być oleju w karterze gdzie pracuje korbowód.Jeśli jest olej w karterze w części której pracuje korbowód to go należy spuścić.Nie orientuję się czy pod spodem tego silnika jest śruba spustowa wkręcona w tą część karteru gdzie pracuje korbowód bo w silniku WSK 175 jest.Ponadto trudno powiedzieć czy dobrze...
http://www.autofelicia.republika.pl/menu...
Witam najważniejsze momęty w silniku: moment dokręcenia śrub głowicy – 100-110 Nm moment dokręcenia śrub łożysk głównych wału korbowego – 140-160 Nm moment dokręcenia śrub korbowodów – 100–110 Nm moment dokręcenia nakrętki mocującej wtryskiwacz – 8-10 kgm
No to może ja też przedstawię swoją konstrukcję (jest jeszcze w budowie). Na początek trochę zdjęć: http://obrazki.elektroda.net/88_12697154... http://obrazki.elektroda.net/73_12697154... http://obrazki.elektroda.net/35_12697154... http://obrazki.elektroda.net/34_12697154... http://obrazki.elektroda.net/66_12697154...
Tyle twoje, co się napracujesz przy tym silniku. Coś się tak uwziął na te prowadnice? One maja minimalne znaczenie, jeśli silnik pluje olejem, to przez przedmuchy tłoka. Co to wału korbowego, to zużył się nie przez to że poluzowała się śruba korbowodu, tylko było na odwrót - wibracje związane ze zwiększonym luzem pasowania czopa wału z korbowodem, spowodowane...
Ja to ciekaw jestem jak wygląda ten wymieniony tłok i korbowód --- poprosimy o zdjęcia Bo to jest niemożliwe, żeby się wygiął od przestawionego rozrządu... pewnie temu "mechanikowi" wpadła jakaś śruba w przepustnicę przy pracującym silniku, bo ciężko mi znaleźć inne wytłumaczenie... Zdejmowałeś tą głowicę, to było obejrzeć dokładnie gładzie każdego...
Korbowody 20 Nm+70° śruby nowe na olej, główne: 23 Nm+90°, śruby nowe.
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
witam, kupiłem cały traktorek kosiarkę z uszkodzonym silnikiem. Najprawdopodobniej urwany jest korbowód i chciał bym spróbować go wymienić. Gładź cylindra wygląda całkiem dobrze więc może warto wydać te 100 zł na nowy korbowód ? Co prawda brakuje jeszcze cewki, wentylatora i gaźnik jest nie kompletny ale nowy silnik kosztuje ponad 1000 zł i też nie...
https://obrazki.elektroda.pl/9894302900_... Tutaj Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/8578388100_... Prosze
Na razie próbuj odpalić silnik odłączony od regulatora. Raz już walczyłem z taką oporną maszynerią zdemontowaną z młyna do słomy. Niestety mimo kilkukrotnego płukania, dmuchania i wszelkich możliwych czarów nad gaźnikiem pomogła dopiero jego wymiana. Ustawiłeś gaźnik do ustawień fabrycznych - zakręcić śrubę regulacji mieszanki, po czym wykręcić 2 obroty...?...
już złożyłem tak jak trzeba ostatnia mi śruba została ale obracam znowu kołem zamachowym i klinuje się Mam słabą baterie w telefonie ale rano nagram i wyśle. Dla mnie jest to bardzo dziwne bo rozbierałem inny traktorek i silnik 12 hp i było ok a tu niespodzianka jak rozebrałem silnik na początku to był w kawałkach korbowód, zmiażdżony rozpylacz oleju,...
Panewki główne 20 Nm i 70°, panewki korbowodowe pierwszy etap 5 Nm, drugi 20 Nm, trzeci 70°, zalecane nowe śruby.
momenty dokręcania śrub w silniku perkins 3-cylindrowy: -nakrętki korbowodu(zwykłe) 95Nm -nakrętki korbowodu(kadmowane) 61Nm -śruby mocujące łożyska główne 153Nm -śruby mocujące przeciwciężary 75Nm -śruby mocujące kolo zębate pośrednie 68Nm -śruby mocujące kolo zębate walka rozrządu 28Nm -śruby mocujące kolo zamachowe 108Nm -śruby mocujące kolo pasowe...
Prace nad silnikiem powoli się posuwają. Nie mogę zdjąć koła zamachowego, ale jutro delikatnie podgrzeje piastę (wiem, że ostrożnie) i będę miał całość rozebraną. W między czasie, wyjąłem tłok. To co zobaczyłem jeszcze bardziej mnie zdołowało. Luz na zamkach pierścieni wynosił od 2,6 mm na uszczelniającym do 3 mm na smarującym. Nie wiem czy poprzedni...
Wielkie dzięki kolego za pomoc może znajdziesz jeszcze info jak dokręcić śruby na korbowodach Dodano po 10 Wielkie dzięki kolego za pomoc może znajdziesz jeszcze info jak dokręcić śruby na korbowodach
Nie ma manuala. Schemat rozrządu? Spójrz na nowy pasek i będziesz wszystko wiedział. Śruby pokryw korbowodów: 25Nm + 110° ± 10 Śruby głowicy wstępnie 30Nm, następnie 230° ± 6 Koło zamachowe: 45Nm + 50° ± 5 Nie mogę znaleźć momentu do panewek głównych.
FORDFocus (19) 1.6 Zetec-SE 16V (FYDA) 1998 - 2000 kół rozrządu Koła zębate wałka rozrządu: Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 60 Nm Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 40 Nm + 90° stopek wałka. Panewki łożyskowe wału rozrządczego Etap 17 (Nm) Etap 245 (°) koła pasowego koło pasowe wału korbowego Wymienić śrubę Etap 140 (Nm) Etap 290 (°) śrub korbowodów, Ciekawe...
Głowica 65 Nm+90St+90st+90, korba 25Nm+60st nadmieniam producent zaleca wymianę śrub głowicy i korbowodów
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
W moich notatkach mam 65-69 dla glowicy. Kubota podaje wartości dla śrub z gwintem zwilzonym olejem silnikowym (momenty sa troche mniejsze).Co dziwniejsze stare i nowe serwisowki podawają troche rózne wartości ale niezbyt rozbiezne. dane na pierwszym zal. w ang. wartościach.Sruby na drugim zał. z gwiazdką-zwilżane olejem.
Masz na forum wszystko opisane
Pneumatyka nie wchodzi w grę - siłownik pneumatyczny bez jakichś zapadek czy ograniczników nigdy nie zajmuje pewnego i stabilnego położenia pośredniego. A już wspomniane 0,5mm to zupełna abstrakcja. Powietrze jest za miękkie. Dla hydrauliki częstotliwość pracy wydaje się za duża - choć może są wykonania specjalne dla takich szybkości. 8 Hz dla mechanizmów...
Panowie potrzebuję jeszcze moment dokręcenia śrub korbowodu w tym aucie. Pozdrawiam.
Odległość cewki od koła 0.3mm. Misa olejowa - 16 Nm. Luzy zaworowe - 0.13 - 0.18mm dla obu zaworów. Śruby korbowodu - jeżeli obie są jednakowe - 21 Nm, gdy są różnej wielkości, to mniejsza 15 Nm, większa 30 Nm. Najpierw dokręcaj tą bliżej tłoka. Głowica - 25 Nm kolejność na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/8586489800_1...
Korby 30 Nm + 90°. Wał 30 Nm. W obu przypadkach zalecane nowe śruby.
Korbowód, musisz tak zamontować na wale aby śruby panewki były od strony wałka rozrządu.
Wymontuj miskę olejową odkręć dwie śruby łączące stopę z korbowodem i podnieś razem z tuleją do góry.
Witam, jak w temacie, czy ma ktoś może momenty dokręcania śrub korbowodów i głowicy? Kod silnika: BBY, 9N1 2003 r.
Panewka główna - nowe śruby - 60 NM + 90 stopni Panewka korbowodu - nowe śruby - 30 NM + 90 stopni Koło zamachowe: Automat 60 NM + 90 stopni Manual 60 NM + 180 stopni Koło wałka rozrządu - 3 śruby od regulacji 25 NM, centralna śruba wałka 100 NM (ja daję trochę kleju) Śruba centralna wału - przewidziana nowa śruba 120 NM + 90 stopni (najlepiej na klej...
Wątpię by to był problem. Jak nie skręciłeś na syfie a odpowiednim momentem i nową śrubą to będzie git.
Witam ,śruby korbowodu 14nm. A śruby głowicy 35nm.
Potrzebuję danych na temat momentu dokręcania śrub korbowodów głowicy silnika 1000.4A2.
LIAZ ma napęd na 4 koła, intercooler silnik ML 636. Kupiłem polską książkę i tylko napisali, że głowicę dokręcać 350 Nm.
Witam Potrzebuje do Iveco 29l13 2.3 hpi euro 4 2012r momenty dokręcenia śrub korbowodów
Musisz zamontować nowe śruby, to raz. Etapy dokręcania to: 1. 40Nm 2. 90stopni 3. 90stopni Głowicę dokręcasz zaczynając od środkowych śrub i dalej na krzyż, np: http://obrazki.elektroda.pl/8260672500_1... Łożyska główne (śruby oczywiście nowe) 1. 65Nm 2. 90stopni Łożyska korbowodu (też śruby należy montować nowe) 1. 30Nm 2. 90stopni.
Zerknij proszę tu: https://forum.opel24.com/topic/16196-dok... https://forum.opel24.com/topic/83679-mom...
Witam, jaki jest moment dokręcenia korbowodów w Nm w Massey Ferguson 255?
Witam potrzebuję moment dokręcania śrub głowicy trzy cylindrowego silnika perkins 103-15, śrub korbowodów oraz luzów zaworowych. Za pomoc z góry dziękuje.
Fabrycznie są równe, a to, że są takie jakie są to wina urwanego korbowodu. Tak czy owak, popełniono jakiś błąd przy montażu korbowodu. Widać że jedna śruba, panewki korbowodu, waliła po wałku rozrządu, więc mogła się odkręcić. Przecież to musiało się tłuc jak diabli.
To silnik 11 litrowy więc; 20 Nm+ 90° śruby korbowodów, 300 Nm + 60° śruby podpór wału.
Z jaką siłą dokręcać korbowód w MAN TGX Euro 6 440?
Dla silników serii 28.... OHV zalecane wartości to: 1/ momenty dokręcania śrub: a/ głowica 220 in.lbs = 24,86 Nm; b/ korbowód: - jeżeli obie śruby są jednakowe, to po 185 in.lbs = 20,90 Nm; - jeżeli śruby są różne, to dla mniejszej 160 in.lbs = 18,08 Nm, a dla większej 260 in.lbs = 29,38 Nm. c/ misa olejowa: - dla śrub z luźną podkładką sprężystą 140...
Musiałbym ten stukot słyszeć na "własne uszy". Wydaje mi się, że może to być luz korbowodu na wale, który byłby bardziej niebezpieczny niż luz na sworzniu tłoka. Spotkałem się z przypadkiem, że popuściły śruby w korbowodzie na wale i był taki stukot oraz z przypadkiem, że z takiej przyczyny korbowód uległ uszkodzeniu i "wyszedł" bokiem silnika. Zbliżone...
Silnik John deera 6068hrt85. Jakie są momenty dokręcania śrub korbowodów. Stóp głównych.oraz glowicy? Jakie Luizy zawodowe za wszelką pomoc dziękuję
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Witam ma ktoś może momenty dokręcania śrub korbowodów i walu glownego,głowicy,klawiatury,rozrządu,pom... oleju.
Nowe śruby , 25Nm + 30 stopni.
Witam serdecznie grupę.! Czy ma ktoś może rozpiskę na temat dokręcania śrub korbowodów i głowicy w Volvo XC60 2.0Diesel D4204T14 2014r Byłbym mega wdzięczny 😉
12,9 są za twarde do korbowodu. Ja bym dał stare. Orginalne to jednak oryginał.
Jaki jest moment dokręcenia śrub wału korbowego, korbowodów oraz głowicy. Przydał by się też schemat dokręcania takowych śrub głowicy. Pytanie dotyczy pojazdu z silnikiem Kia carens 2014 rok 1.7 crdi (at)ElektrodaBot
Witam. widziałem, ze kolega na Forum Mechaników podał Ci już odpowiedź więc pozamiatane :) Pozdrawiam
KMal dziękuję Ci. Gdyby jeszcze były momenty śrub korbowodów to by była pełnia szczęścia. ;)
Śruby zostają stare 1. 30Nm 2. 180stopni
Witam Jak w temacie, ma ktoś może momenty dokręcania śrub korbowodów, głowicy, klawiatury, rozrządu, pompy oleju? Silnik to 1.4 TSI CAXA.
Witam mam pytanie jak w tytule z jaką siłą dokręcić śruby korbowodu głowicy i jaki luz na zaworach,czy ktoś mi powie?
Witam. Potrzebuję momenty dokręcenia stóp korbowodowych oraz głównych Ford Focus MK2 2008 r. 1.6 16V benzyna 74 kW AI: Czy używasz oryginalnych śrub fabrycznych, czy zamienników (nowych śrub)? Oryginalne
Dodam: 1. Śruba panewek głównych: - Po demontażu wymienić - Do pomiaru luzu poprzecznego dokręcić momentem 65 Nm, jednak nie obracać dalej. - 65 Nm + 90° 2. Śruba korbowodowa - Po demontażu wymienić - Naoliwić gwint i powierzchnię przylegania. - Do pomiaru luzu poprzecznego użyć starej śruby. - 30 Nm + 90°
Witam, robię remont silnika w S-Max 1,5 EcoBoost. Mam pytanie, czy ktoś ma momenty dokręcenia śrub korbowodów, wału, głowicy i podpory wałka rozrządu? Kod silnika UNCK 2017 r.
śruba stopki korbowodu Chyba błąd. ta śruba wygląda jak do pokryw łożysk głównych wału korbowego. :spoko: A mówią, że 2.4 AAB jest niezniszczalne.
Tak samo jak DC11 i DC12 Rozrzad na znaki, oznaczenia na kole zamachowym co 90st.
Z tym dokręcaniem śrub korbowodu to jest różnie, podaj numer silnika, podam Ci dokładne dane.
Dziękuję za info faktycznie tak jest byłem dzisiaj u fachowca od głowic samochodowych zabrałem korbowód i powiedział to samo okazuje się, że jest nieszczelna głowica na drugim cylindrze na obu zaworach więc niepotrzebnie wyciągałem tłoki. Proszę jeszcze o info jakim momentem dokręcać śruby korbowodu ?
Dzieki wielkie, właśnie najbardziej interesuje mnie moment dokręcenia tego koła od rozrządu( był problem gibającego sie kołeczka) A mostki od wałka rozrządu jaką siła?
Witam. Jak w temacie potrzebuję rozpiskę do silnika Perkins D-3900, zamontowanego w wózku widłowym Balkancar dv 1792. Miedzy innymi śruby: korbowodów, stop wału korbowego,koła zamachowego itp. Z góry dziękuję za info.
Nawiercilem otwory na korbowodach oraz przymocowane do śrub korbowodów blaszki które na dodatek zabierają olej ze skrzynki. Można powiedzieć że jestem prawie na finiszu. Wrzuce fotki sprężarki jak skończę
Tu sprawdzałam i nie mogę znaleźć tego co chcę jest M9x1,25. Była np. do odpowietrzników chłodnicy BMW lub śruba korbowodu Renault 1,9dCi F9Q. Ale ta, której szukam musi mieć gwint na całej długości trzpienia i najlepiej łeb sześciokątny. Może ktoś kupował M9x1?
Witam Potrzebowałbym dane odnośnie momentów dokręcenia śrub korbowodów i miski kolejowej, silnik 2,5D SOFIM 8140.67. szukałem jakieś instrukcji do tego silnika ale nie znalazłem nic. Przydałyby się również inne dane tego silnika, wymiary nominalne itp.
U mnie korba przykręcana jest dwoma różnymi śrubami. Czy coś może być kombinowane? Briggs stosuje korbowody montowane na dwie różne śruby. Oznacza to tylko tyle, że krótszą należy dokręcać momentem nie większym niż 18 Nm, a dłuższą 23 Nm. Luz pomiędzy pierścieniem a rowkiem w tłoku to max 0,23 mm. Luzy na zamkach pierścieni: - uszczelniający i zgarniający...
sprężarka jest dwu cylindrowa, i obydwie łopatki są urwane może nic się nie stanie jak tam trochę nie będzie wyważone. Tez myślałem z tym spawaniem ale chyba spróbuje z tą śrubą.
Z jaką siłą dokręcić śruby łożysk głównych i korbowodów w 360-3P.
Po poszukiwaniach okazało się, że pasują od Hondy GX 140, lub GCV 160. Tak na marginesie - jakim momentem dokręcać śruby stopy aluminiowego korbowodu (śruby M6)? Pozdrawiam.
Witam tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć jakie są momenty dokręcania śrub mocujących stopy korbowodu (obudowy łożyska ślizgowego),klawiatury i głowicy oraz kolejność dokręcania śrub głowicy i klawiatury.[/s]
Silnik D12C420 (1996-2002) Korbowody: Nowe śruby 1. 150 plus/minus 25 Nm 2. 90 plus/minus 3 stopnie Sprawdzić 275 Nm Jarzmo pompowtryskiwacza nowa tulejka miedziana 1. 20-25 Nm 2. 180 plus/minus 5 stopni 3. poluzować 4. 20-25 Nm 5. 60 plus/minus 5 stopni Stara tulejka: 1. 15-25 Nm 2. 55-65 stopni Łożysko wałka rozrządu: 6421357 kolejność (6 przy wentylatorze)...
Czy się sprawdzi to czas pokaże Już pokazał - nie sprawdzi się. Druk luminescencyjny to nie jest wynalazek ostatniego dziesięciolecia. Równie sensowny byłby indywidualizowany grawer na śrubach do korbowodu ( o ile tam są śruby... ). No ale funkcję spełnił, bo się o tym mówi. I o to pewnie chodziło. Bo co można wymyślić nowego w produkcji PCB ? Pozłacanie...
Witam. Ma ktoś informacje na temat dokręcania śrub przy tym silniku? Chodzi mi o moment dokręcania głowicy, wału korbowego i korbowodów, a także luz zaworowy. Z góry dziękuję za pomoc.
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
Czy ktoś wie jaki jest moment dokręcania śrub panewek i korbowodów w Zetorze 16145?
urwać śruba korbowód dokręcać śruba korbowód moment dokręcać śruba korbowód
żelazo chlorek schemat denon tuner delonghi modele
resetowanie drukarki canon pixma reset tuszu canon
Wyłączenie LPM USB w Windows 11 – wpisy rejestru dla Microsoft xHCI i Intel iusb3xhc Lodówka nie chłodzi, cyklicznie się włącza i wyłącza – diagnostyka PTC, klixon, sprężarka