Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Wykręć prawą śrubę od regulacji składu mieszanki o ok. 1 obr., śrubą po lewej od położenia przepustnicy ustaw wolne obroty, później śrubą od mieszanki wkręcając lub wykręcając ustawić jak najwyższe obroty i powinno być ok. Jeżeli podczas regulacji śruba mieszanki obroty wzrosną za bardzo skoryguj śrubą od przepustnicy ,ale wtedy znowu musisz znaleźć...
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Mieszanka wyregulowana? Śruba mieszanki ile obrotów wykręcona?
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Witam i proszę o pomoc. Po zakupie Junaka RS125 Pro, okazało się, że ktoś bawił się gaźnikiem. Jak wyregulować skład mieszanki, paliwowo powietrznej. Mam śrubkę, wykręcona na 3 pełne obroty a dysza główna paliwa jest 115. AI: jakie masz objawy po obecnych ustawieniach gaźnika – czy motocykl gaśnie, nie wkręca się na obroty, strzela z wydechu albo zalewa...
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Na pierwszym zdjęciu masz śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów. Na drugim śrubę prędkości wolnych obrotów. Regulacja na zasadach ogólnych dla gaźników.
witam 1-powinieneś najpierw wkręcić na max śrubę z moletem.. tą wystającą.. 2-potem regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą na imbus 3-potem regulujesz zawór na przewodzie gazowym.. dokręcając go do momentu aż silnik zacznie tracić moc... 4-wracasz z regulacją do pkt.2 to tak mniej wiecej w skrocie regulacja brc
1 obrót odkręcona.
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
Czy śruba od regulacji mieszanki po odkręceniu zwiększa ilość powietrza czy paliwa? - w moim przypadku jest odkręcona 4 obroty. W silnikach gaźnikowych z którymi miałem do czynienia, to ta śruba odpowiadała za skład mieszanki na wolnych obrotach, jej wykręcanie zwiększało udział paliwa w mieszance. Przypuszczam, że czarny kolor świec jest raczej pochodną...
Nie mam typowo instrukcji do tego modelu, ale zazwyczaj robi się to tak: Gaźniki w większości kosiarek spalinowych mają zazwyczaj trzy śruby regulacyjne: śrubę L (do regulacji mieszanki paliwa na wolnych obrotach), śrubę H (do regulacji mieszanki paliwa na wysokich obrotach) oraz śrubę biegu jałowego. Przed dokonaniem regulacji, upewnij się, że silnik...
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
Rycho T usunął moją wypowiedź. Może nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie. Więc jeszcze raz śrubka oznaczona literką L (LOW) odpowiada za mieszankę wolnych obrotów. Jak sama nazwa wskazuje regulujemy ją na biegu jałowym tak aż uzyskamy najwyższe obroty a następnie odkręcamy jeszcze 1/4. Druga śruba oznaczona literą H (HIGH) odpowiada za mieszankę wysokich...
A była ruszana śruba mieszanki? Nie obrotów tylko mieszanki. Acha i jeszcze w elx był elektrozawór odcinający paliwo na dyszę biegu jałowego przy hamowaniu silnikiem. Jest to podłączone?
2,5 obrotu to wstępne ustawienie. Dalej to już trzeba mieć trochę doświadczenia. Ja to ustawiam na nos, na ucho. Mozna na analizator spalin ale wtedy sonda musi badać każdy cylinder osobno
To śruba składu mieszanki. Standardowa dokręcacz do oporu i odkręcasz 3,5 obrotu następnie regulujesz. Na ciepłym i rozgrzanym silniku.
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
do wueska ta turbinka to turbina tylko z nazwy, to jest wiatraczek, ułatwiający mieszanie sie paliwa z powietrzem w kaszlaku (wydaje mi się jednak, że nie ma sensu jej zakładanie, boi stanowi zbyt dużą przeszkodę dla powietrza, ja miałem odparownik i to rozwiązanie uważam za lepsze(nie było dziury w obrotach na opczątku i palił mi trochę mniej)). REGULACJA...
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
Założyłem dyszę główną 74 I dyszę wolnych obrotów 48 Skuter nie pluje bęzyną z tłumika. Ale nie ma takiej mocy, czasem przerywa przy gwałtownym odkręceniu manetki. Ale jest kawa z mlekiem na świecy i jakoś dało się wyregulować go mniej więcej 3 obroty wykręcone na śrubie od mieszanki. I dostrojone wolne obroty drugą śrubą. Ustawienie iglicę n najwyższe...
A gdy wkręcam wkręt składu mieszanki to jest więcej paliwa czy powietrza?? To jest mniej mieszanki na wolnych obrotach. Ta śruba reguluje ilość mieszanki w układzie wolnych obrotów i ma wpływ na pracę silnika do prawie 3/4 uchylenia przepustnicy.
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
Jak sp...li instalację to tak będzie, w końcu zaingerowali w czujniki ECU benzyny. Jeśli faluje na gazie to źle go wyregulowali i "aktuator" (silnik krokowy na wężu parownik kolektor) zuboża i wzbogaca za bardzo mieszankę. Prawie w każdym "zagazowanym" słychać to po pracy silnika ale nie powinno widać na obrotach. LPG do regulacji (zmiana granicznych...
Śrubą od mieszanki podniosłem obroty Super. Mam nadzieję że chociaż wróciłeś do tego samego miejsca.
Na środku śruba od obrotów, na prawo śruba od mieszanki, żółty króciec paliwo, zamiast zaślepki ssanie
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Co i gdzie w tej instrukcji jest napisane jak krowie na rowie. Kręcić śruba biegu jałowego do uzyskania równomiernych obrotów silnika. Śmiech na sali. Nawet Instrukcja od Mińska opisuje bazowe obroty śruby składu mieszanki z jakiego punktu zaczynamy regulacje ok 1/2 obrotu Gdzie tam jest opisane położenie iglicy na dotarcie. W CZ 175 z 65r było dokładnie...
Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, ustaw około 1700 obr/min, wykręcaj powoli śrubę do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę do momentu dławienia silnika. Śrubę ustaw w środkowym położeniu. Skoryguj obroty śrubka...
Druciarstwo? Poprawienie sprawności silnika to druciarstwo? Pierścień zabezpieczający wypadł ponieważ uszkodziłem go przy montażu. Tak, zaryzykowałem ale to nie o tym jest te temat. Nadal nie wiem dlaczego wolne obroty utrzymuje tylko na maks wkręconej śrubie regulacji obrotów biegu jałowego? Wzbogacenie mieszanki tak samo jak jej zubożenie powoduje...
A jak silnik zachowuje się na benzynie? Czy poprawnie pracuje O2S? Jak wygląda SFT, LFT i TFT? Czyściłeś przepustnice? To takie podstawy, jeśli jesteś pewien ze w powyższych kwestiach wszystko jest OK, wtedy profesjonalna kalibracja instalacji gazowej i będzie OK. Na benzynie silnik jeździ równo. co do reszty przepraszam ale poproszę po polsku :) jestem...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Znam już wyniki mojej regulacji 11l /100 km to troche za dużo ale jeszcze troche z tym powalczę wkręciłem o ok pół obrotu śrubę od składu mieszanki na wolnych obrotach silnik pracuje dobrze czekam na wyniki spalania.
Według RA śruba regulacji mieszanki biegu jałowego powinna być wykręcona o 2 - 3 obrotów. Śruba reguluje dopływ powietrza, więc im głębiej wkręcona, tym bogatsza mieszanka. Gdyby silnik dostawał lewe powietrze, obroty by wzrastały.
Częste są przypadki, że goście na stacjach diagnostycznych prubują ustawić skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą od regulacji czyłości przepony reduktora,miast śrubą od wolnych obrotów. Na wolnych mieszanka ok. ale mocy ni h....
Wydaje mi się, że wszystko zrobiłem jak należy... gaźnik rozebrałem na części pierwsze, wszystko wyczyściłem przedmuchałem i poskładałem. Silnik był dobrze rozgrzany jak ustawiałem gaźnik. regulacje przeprowadziłem w sposób następujący: śrubę od mieszanki wkręciłem do końca a śrubę od obrotów do połowy. Odpaliłem moto i tak kilka minut chodziło, aby...
Ta "igliczka" jak to nazywasz, to śruba mieszanki paliwowo-powietrzna. Wkręć ją do końca i wykręć o 1,5 obrotu.
Mieszanka 32 : 1. ustawiam pierwszą śrubę na 1,5 obrotu, drugą śrubą wykręcam aż silnik się dławi ,zapamiętuje ilość obrotów. a następnie ta sama śrubę wkręcam aż silnik się dławi. Ustawiasz w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi, gdzie silnik się dławi. Śruba bliżej cylindra to wysokie obroty. To nie jest gaźnik z pilarki, tylko coś podobnego...
Mimo wszystko sprawdź pływak. A jak dodajesz gazu to strasznie się dławi? 3 obroty śrubą od mieszanki? Ja zawsze wkręcam na maxa i wykręcam 1.5 obrotu i od tego że tak powiem reguluję.
Wkręć śrubę od obrotów na maksa i śrubkę od składu mieszanki, śrubę od składu wykręcaj dotąd aż motor będzie miał najwyższe obroty, a później już ustawiamy sobie obroty.
Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Musisz zdjąć ten, ogranicznik obrotu śrubki.
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Nie mam obrotomierza, próbuję ustawić takie obroty aby nie gasł tylko tyle,lub więcej ale jak ustawię tak aby nie gasł na jałowych to silnik ma mocny wybieg czyli dodaję gazu i motor bardzo wolno i długo schodzi na jałowe a jak jest na ssaniu zimny to goni na jałowych tak jakby chciał wyrwać silnik. Skład mieszanki wyregulowany - skuter szybko jedzie...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Sprawdź stan blaszek pomiędzy gaźnikiem a cylindrem - śrubkę od obrotów wkręć 3 obroty - i po rozgrzaniu ustaw obroty jakie trzeba by nie gasł na światłach. Mieszanka - wkręcona śruba na 1,5 obrotu.
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
Masz gaźnik Teikei (TK) czy jakąś podróbę typu "Mokini, Minkui"? W Teikei śrubę składu mieszanki biegu jałowego ustaw wykręconą o 1.5 obrotu. Regulacja tą śrubą nie zmieni Ci składu mieszanki przy pełnym obciążeniu. Musisz zmienić dyszę główną na większą, poza tym przy tuningowym cylindrze konieczna jest wymiana wydechu oraz zestrojenie przekładni na...
Trochę czasu już ... ale: Mała śruba służy po prostu do regulacji wolnych obrotów. Gruba/duża śruba to skład mieszanki gazu w właściwie ilość gazy w fazie lotnej.
Jeżeli dysze sa POPRAWNIE zamontowane i zaworek pływaka zamyka dolot paliwa to musi śmigać . Ja bym to odpalił na samo-starcie i próbował ogarnąć linką gazu. A i jeszcze jedno śruba regulacji mieszanki paliwa. Wkręć do końca i wykręć o PEŁNE 2.5 obrotu 8-) Dodano po 10 Będziesz jutro bawił się z tym ciągnikiem/traktorem to zrób zdjęcia tego gaźnika.
Zdjalem. Wszystko wygląda ok. Luzy zaworowe 0,10 i 015. Wyczyściłem gaźnik, szczelinę cewki zmniejszyłem na 0,6mm. Nadal to samo. Na śrubie regulacyjnej składu mieszanki jest założony plastikowy ogranicznik który pozwala zrobić tylko jeden obrót. Jest sens go zdejmowac- zniszczyć aby mieć większe pole regulacji?
Poszukaj na necie jak ustawic ten gaźnik nie wiem jaki typ masz.gaznika jedna śruba jest od mieszanki druga od obrotów jałowych.
No to teraz odkręcaj gaźnik to tylko dwie śrubki uważaj na cięgna i sprężynki które są do niego dołączone, ładnie to wypnij na dole masz jedną dużą śrubę centralną za nią pływak i dysze i z boku jak jest tak stara to jeszcze będziesz miał iglicę do regulacji składu mieszanki. Dokręć policz ile obrotów dokręciłeś jak będziesz składał po czyszczeniu to...
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Witam. Jestem obecnie w posiadaniu Daelima vt 125 z 2002 roku i przy okazji wiosennego serwisu pojawił się jeden znaczący problem. Po wyczyszczeniu gaźnika i ponownym jego montażu motocykl zaczyna na ssaniu jak i bez wchodzić na bardzo wysokie obroty (niemalże do odcięcia). Próbowałem regulacji na śrubie obrotów oraz mieszanki ale to nic nie zmieniało....
Znalazłem w końcu chwilę, żeby jeszcze raz wyczyścić gaźnik. Wszystko wyczyszczone, śruba od mieszanki wkrecona do końca i wykręcona na 2 1/8 obrotu (zgodnie z instrukcją). Teraz moto w ogóle nie odpala, a świeca nie jest sucha więc paliwo dostaje. Może dostawać zbyt bogatą mieszankę przez to że jest śruba po fabrycznemu wykręcona?
Śruba od mieszanki powietrzo-paliwowej
Witam, zakupiłem ostatnio peugeota vivacity 2t. Skuter po dość długim postoju, więc gdy go kupiłem, odpalał, lecz pracował tylko na wolnych obrotach, bo przy próbie dodania gazu gasł. Stwierdziłem więc, że gaźnik do wyczyszczenia. Wyczyściłem gaźnik, wykręciłem śrubę od regulacji mieszanki około 1.5 obrotu i przy odpaleniu nadal ten sam problem, czyli...
Nie mogę wyregulować mieszanki ponieważ jak ustawie śrubę regulacyjną na 1,5 (tak podaje większość żródeł) to silnik pracuje nie równo ma problemy z obrotami.. Nie wiem z jakich źródeł korzystałeś ale skład określono ogólnie/oczywiście poza analizatorem spalin/ na wykręceniu śruby składu mieszanki na 2 i¾ obrotu i było sprawdzone.P
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
Pomogłeś :) Czyli ta śruba od regulacji mieszanki to działa i na biegu jałowym i przy uchylonej przepustnicy bo przy uchylonej przepustnicy dostaje się mieszanka: z iglicy + z wolnych obrotów, tak? Teraz powiedz mi bo słyszałem, że śruba ta od mieszanki ma być jak najbardziej wykręcona co ja mam źle że jak ta śruba jest wykręcona o 3-4-5 obrotów to...
Ustawiłem według wytycznych z innego forum i poszło, cytuje jak ustawilem: śrubę L wkręcamy do oporu(delikatnie aby nie zerwać gwintu) następnie wykręcamy w lewo o 1 pełny obrót.Ze śrubą H postępujemy w ten sam sposób.Śrubę T również możemy wykręcić o 1 pełny obrót.Uruchamiamy maszynę rozgrzewamy ją i dokonujemy regulacji dokładnej czyli odkręcając...
Za wysokie obroty, to albo źle ustawiony gaźnik, uszkodzony lub do regeneracji, albo pęknięta lub nieszczelnie złożona podstawa gaźnika. Pewnie nowszy typ, z króćcem, który raczył się urawać i jest dziura. Powinien tam być przewód od podciśnienia. Widać, że nie za bardzo masz pojęcie co robisz, może pokaż komuś bardziej doświadczonemu. lecz nie wiem...
śruba na parowniku jest do ustawiania składu mieszanki na wolnych obrotach, natomiast śruba registra, czyli ta na przewodzie jest do "hamowania zasysu silnika" czyli do ustawiania składu na wysokich obrotach. Tylko, że na oko to chłop w szpitalu umarł i powinno sie to ustawiać na analizatorze spalin.
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Witam. Odkręć tłumik i popatrz na tłoka w jakim stanie jest pierścień. Kombinowałeś coś przy śrubach regulujących gaźnik? Filtr powietrza czysty? Mieszanka odpowiednia? Jak widzisz jest mnóstwo powodów dlaczego piła nie pali ;)
stosunek powietrza/paliwa drugą znajdującą się bliżej wlotu powietrza do gaźnika. tylko ze tam nie ma zadnej śruby
Śruba od regulacji mieszanki regulujesz skład mieszanki tak żeby po przekręceniu manetki dobrze wchodził w obroty, a śruba przepustnicy to jest regulacja obrotów na biegu jałowym musisz sobie tak to wyregulować aby nie dławił się za bardzo jak będzie wchodził w obroty i żeby nie gasł, jak za dużo paliwa ustawisz śrubą od składu mieszanki to może go...
To standardowy gaźnik PZ30, reguluje się go jak każdy inny PZ. Do regulacji, a nie "kręcenia śrubkami", wskazany jest analizator spalin. Dysz się nie reguluje, co najwyżej można je wymieniać na inne rozmiary. Z elementów regulacyjnych to masz śrubę do regulacji składu mieszanki biegu jałowego, śrubę do regulacji wolnych obrotów (pozycji spoczynkowej...
Chcę wyregulować taki gaźnik i wszędzie jak czytam jest napisane, że należy wkręcić śrubę regulacji mieszanki i wykręcając ją obroty będą wzrastać, a w moim przypadku jest tak, że dopiero maksymalne wkręcenie powoduje, że obroty trochę wzrastają i wykręcając ją do około 2 obrotów śruby obroty silnika spadają, potem już nic się nie dzieje. Oczywiście...
Witam Gaźnik 12mm Mam taki problem z gillera runer 50 z 95r. Otóż skuter odpalał tylko na samostarcie i jako tako się poruszał. W końcu wyczyściłem gaźnik wymieniłem świece. Pojawił się taki problem iż na wysokich obrotach przerywa. Ogólnie nie ma mocy. Obojętnie jak ustawie iglice i śruby z regulacji mieszanki/wolnych obrotów jest tak samo. Albo gaśnie...
Witam Wszelkie sposoby zawiodły więc pytam na forum. Wolne obroty są tylko jak śruba od mieszanki jest całkiem wkręcona. Przy wykręcaniu obroty spadają i w końcu silnik gaśnie. Gaźnik wymyty, przedmuchany, nowe uszczelki itp. Zapłon ustawiony na słuch i też raczej ok. Auto wchodzi na obroty i całkiem nieźle jedzie, tylko czuć niespalone paliwo. Czasami...
Są dwie śruby regulacyjne, lewa - skład mieszanki, prawa - obroty. Kręcąc w prawo zubażamy mieszankę, w lewo wzbogacamy. Próbowałem różnych ustawień, od skrajnie ubogiej do bardzo bogatej (aż strzelało w tłumiku). Cały gaźnik starannie wyczysciłem, dysza i rurka są drożne.
jak ci będzie falował podkręć trochę śrubę od czułości w parowniku lub wkręć tą od niskich obrotów.Wydaje mi sie że masz zbyt bogatą mieszankę na gorącym silniku i sterownik ma problem z wyregulowaniem prędkości obrotowej.
Witam. Podłącz się do sondy lambda i sprawdź czy jak schodzisz na wolne obroty to mieszanka jest za uboga czy za bogata. Ze zdjęć wnioskuję ż e za bogata. Jeżeli nie chcesz mocno przerabiać mixera to proponuje takie rozwiązanie: do przewodu gumowego idącego do silniczka biegu jałowego podłącz trójnik. do trójnika podłącz przewodem czarne kolanko z mixera...
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
Tak najprościej. Jeżeli filtr powietrza i paliwa są czyste i gaźnik działa prawidłowo a piła rozgrzana pod obciążeniem słabnie i np. spaliny są wyraźnie śmierdzące to oznacza za bogatą mieszankę i na początek wkręcamy śrubę H o 1/8 obrotu i sprawdzamy jak reaguje pod obciążeniem. Jeżeli piła wydaje się działać bez obciążenia bardzo dobrze a pod obciążeniem...
Sprawdź gaźnik ! Wykręc śrubę od mieszanki paliwowo-powietrznej o dwa obroty. Sprawdź blaszkę od poziomu paliwa w odstojniku.
Witam Sprawdź przerwę na aparacie zapłonowym jak i sam zapłon,jeżeli jest O.K ,sprawdź śrubę regulacji mieszanki (powinna być wykręcona 2i ½ obrotu).Częstą przyczyną że silnik niezbiera się na obroty jest kondensator zapłonowy
Blokowanie różne w zależności od kraju (najgorzej Niemcy)na dyszach, na przepustnicach, kryzach ,tłumiku. Wymiary dyszy emulsyjnej i iglicy nie zmieniają się są stałe dla danego typu gaźnika.Gaźnik: MIKUNI Typ gaźnika: CVRD 37 Liczba wolnych obrotów: 1250-1350 [obr./min] Dysza główna: 1/4-152 2/3-148 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
Jest, taką najlepszą jest na słuch, czyli na wolnych obrotach wkręcasz śrubę składu mieszanki biegu jałowego do uzyskania najwyższych stabilnych obrotów, po czym cofasz ją do uzyskania odpowiedniego zapasu paliwa żeby się nie dławił w przejściu na wysokie obroty. Z obrotomierzem jest troszkę prościej bo widzisz te najwyższe obroty, a cofanie śruby przynajmniej...
Sprawdź czy nie masz wyciągniętego łańcucha rozrządu. Łapiesz za koło pasowe wału korbowego i robisz ruch prawo lewo jeżeli jest wyczuwalny luz kwalifikuje łańcuch do wymiany. Regulacja wstępna gaźnika śruba od składu mieszanki wykręcona 1,5 obrotu, i dalej podstawowa regulacja. Pozdrawiam.
Czytałem ten poprzedni Twój temat ale nim zdążyłem cokolwiek napisać został przeniesiony do kosza. Nawet bez zdjęcia, każdy, kto się tym interesuje, od razu domyśli się, że chodzi o agregacik GG400, i tak jest w rzeczywistości. Wyprodukowany przez firmę Auto Union, dzisiejsze Audi. Przeznaczenie tak jak napisałeś, ładowanie akumulatorów i zasilanie...
Ad 1/ Najlepszą procedurą ustawiania obrotów jest procedura, polegająca na wykorzystaniu obrotomierza i regulacji wg jego wskazań. Jakikolwiek inny sposób ustawiania obrotów na słuch lub "oko" jest bardzo ryzykowny i wymaga tzw. ucha skrzypka i sporego doświadczenia. Przykład: każdy muzyk wie, że strojenie instrumentów rozpoczyna się od dźwięku A, który...
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
Wkręć śrubę regulacyjną delikatnie do oporu.. Wykręć (w lewo) o 1-1/4 do 1-1/2 obrotu Uruchom silnik na 5 minut w pół przepustnicy aby doprowadzić silnik do temperatury roboczej. Przesuń regulator prędkości silnika do pozycji jałowej. Obrócić śrubę przepustnicy do uzyskania prędkości 1750 RPM minimum. Wkręć w prawo śrubę mieszanki powoli, aż silnik...
Mam kosiarke z tym samym silnikiem i po czyszczeniu gaźnika były takie objawy jak u Ciebie. Przyczyną była za uboga mieszanka, wystarczyło odkręcić o pół obrotu śrubę regulacji na gaźniku i pali za 1-2 pociągnięciem sznurka
Witam, mam problem z moja dt 80 lc2, otóż na zimnym silniku na wolnych obrotach gaśnie, na ciepłym jest wszystko ok. Iglica ustawiona o jeden rowek niżej niż środek ( drugi rowek od dołu ) śruba składa mieszanki wykręcona o jeden obrót, a wolne obroty ustawione na około 1500. Jak myślicie co może być problemem? W najbliższym czasie dodam zdjęcie z kolorem...
Wpływ na skład mieszanki na wolnych obrotach nie ma tylko śruba od wolnych obrotów tylko też ta od napięcia membrany (ostatnio jak ustawiałem inną instalację to śruba od wolnych obrotów można było sobie kręcić i nic nie dawało, dopiero po pokręceniu od napięcia membrany mieszanka się podniosła).
Ustawić iglicę na środkową pozycję, śrubę składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić o około 0.5- 1 obrót, śrubę podpierającą przepustnicę wkręcić do połowy. Próbować odpalić, jeśli się nie uda to podlać paliwa pod świece i kiedy odpali nie dopuścić manetką do zgaśnięcia. Wyregulować obroty biegu jałowego i po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu ssania,...
Część. Mam problem. Po czyszczeniu gaźnika mój skuter nie odpalał. Nie pomagało kręcenie srubami od mieszanki i obrotów. Gdzieś przeczytałem, żeby wlać trochę paliwa prosto do cylindra. A ja, niedoczytawszy gdzie to wlać, wlałem 5ml benzyny do... zaworu membranowego. Jakie to bedzie mialo konsekwencje. Czy przez to są takie wysokie obroty? Gdy trzymam...
Skład mieszanki regulujesz tą śrubą pod kątem, wstępnie wkręcasz do oporu i cofasz 1 i 1/4 do 1 i 1/2 obrotu do tyłu
śruba mieszanki niskie obroty śruba mieszanki śruba składu mieszanki
trafic benzyna plamy ekranie unitra g8010
czujnik temperatury czujnik temperatury
Ustawienie rozrządu Peugeot 807 2.0 HDI 136 KM Regulator obrotów: żarówka działa, silnik nie zmienia prędkości