Gaźnik oryginał czy nowy
Witam, mam takie pytanie dotyczące chińskiego gaźnika . Ostatnio kupilem nowy gaznik do loncina 125 , i ustawiłem wmiare obroty ale głowie sie nad śrubką od mieszanki , sprawa jest taka ze po dodaniu gazu i zaraz puszczeniu manetki wkręca sie po czym obroty mu spadaja , gdy sie tak wkreca brzmi jak kosiarka . Pytanie mam jedno , czy jak odkrece jeszcze...
Może nie błedem ale generalnie luz zaworowy ustawia sie w OT tłoka przed suwem pracy-gdy zawory są zamkniete.W tym tez celu producenci znakuja na wirniku alternatora lub nadajniku impulsatora wlasnie znak T. W praktyce jesli mamy wgląd na połozenie krzywek wałka rozrzadu to lepiej jest ustawiać w miejscu gdzie krzywka wałka jest po przeciwnej stronie...
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
Opcje są dwie. Gaźnik do d... lub masz gdzieś nieszczelnosc i ciągnie lewe powietrze przez co regulacja nic nie daje.
Wyjątkowe podziękowania dla Rycha T Można na Nim polegać jak na Zawiszy.Jak zwykle niezawodny. No ale dość słodzenia. Po wyregulowaniu według porad Rycha T silnik bardzo ładnie pracuje w całym zakresie obrotowym, ale jest pewne ale. Po wyłączeniu silnika (mocno rozgrzanego, gdyż jest w traktorku stosowanym do odśnieżania)następuje detonacja w tłumik....
Ubogą!Wkręcasz śrubę mieszanka uboga.Wykręcasz bogata.Masz instalkę na registrze to możesz ją sobie sam skorygować a 15 litrów na takiego kloka to nie tak dużo chyba że wolisz częściej wymieniać motor :D
Podejrzewam źle dobraną dyszę. Regulacja była przeprowadzana zgodnie z postami w podanym temacie oraz instrukcją obsługi?
jednak jest problem z wejściem na wyższe obroty. Ów problem może być związany z takim oto efektem użytkowania. Nie w tym modelu (bo też nie zanany) Ale w markowym, bo to mój przypadek :D Sam tłumik też warto sprawdzić czy aby "przypadkiem" nie ma tam za wiele nagaru. https://obrazki.elektroda.pl/6882603500_... https://obrazki.elektroda.pl/2400701100_...
Ta "igliczka" jak to nazywasz, to śruba mieszanki paliwowo-powietrzna. Wkręć ją do końca i wykręć o 1,5 obrotu.
Blokowanie różne w zależności od kraju (najgorzej Niemcy)na dyszach, na przepustnicach, kryzach ,tłumiku. Wymiary dyszy emulsyjnej i iglicy nie zmieniają się są stałe dla danego typu gaźnika.Gaźnik: MIKUNI Typ gaźnika: CVRD 37 Liczba wolnych obrotów: 1250-1350 [obr./min] Dysza główna: 1/4-152 2/3-148 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
2,5 obrotu to wstępne ustawienie. Dalej to już trzeba mieć trochę doświadczenia. Ja to ustawiam na nos, na ucho. Mozna na analizator spalin ale wtedy sonda musi badać każdy cylinder osobno
Napewno brakuje tam zaślepki. Brak regulacji nie posiada śruby składu mieszanki wolnych obrotów. A poniżej co można z tym zrobić. https://youtu.be/Sf7Ld2Yd2VI
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
No cosjest nietak....musisz takwkręcac lubwykręcac śrube żeby silnik mial jak najwyższe obroty.pozdrawiam
Jeśli zapłon dobrze ustawiony i strzela to trzeba zmienić kondensator. Napisał, że iskra jest elegancka, więc chyba nie. Sam zapłon może być źle ustawiony, jak wspomniał kolega wyżej. No i nie wiadomo tak naprawdę, co z gaźnikiem. Może śruba składu mieszanki dokręcona do końca.
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
kravarav jak na zimnym silniku Ci gaśnie po dodaniu gazu to masz ubogą w paliwo mieszankę. Pobaw się śrubą mieszanki - to ta idąca prostopadle do silnika - pewnie trzeba ją będzie trochę wkręcić. Davvvi średnica otwotu centralnego wynosi 37mm.
Też walczę obecnie z podobnym problemem ale nie mam już siły na ten chiński gaźnik i najprawdopodobniej kupię nowy.Tobie też to radzę, spędziłem przy skuterze sporo czasu-zmieniałem dysze wolnych obrotów,śruby składów mieszanki,kręciłem śrubką 1,5 2,5 0,5 obrotu od max. wkręcenia a on dalej swoje także odradzam.
Tak nie zapali, co najwyżej go zaleje. Nie kręciłeś wcześniej śrubą regulacji składu mieszanki ?
Jeżeli chodzi o śrubę mieszanki biegu jałowego to jak w tym gaźniku się ją ustawia? Znalazłem opis dla gaźnika briggs ale nie wiem czy dotyczy to gaźnika AISAN "Odkręcamy 1,5 obrotu śrubę, ustawiamy obroty na 1700 i dokręcając ją do momentu aż silnik zacznie się dławić następnie wykręcając ją do chwili dławienia się silnika. Ustawiamy pomiędzy tymi...
Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, ustaw około 1700 obr/min, wykręcaj powoli śrubę do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę do momentu dławienia silnika. Śrubę ustaw w środkowym położeniu. Skoryguj obroty śrubka...
Mieszanka wyregulowana? Śruba mieszanki ile obrotów wykręcona?
Jeżeli dysze sa POPRAWNIE zamontowane i zaworek pływaka zamyka dolot paliwa to musi śmigać . Ja bym to odpalił na samo-starcie i próbował ogarnąć linką gazu. A i jeszcze jedno śruba regulacji mieszanki paliwa. Wkręć do końca i wykręć o PEŁNE 2.5 obrotu 8-) Dodano po 10 Będziesz jutro bawił się z tym ciągnikiem/traktorem to zrób zdjęcia tego gaźnika.
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Wykręć prawą śrubę od regulacji składu mieszanki o ok. 1 obr., śrubą po lewej od położenia przepustnicy ustaw wolne obroty, później śrubą od mieszanki wkręcając lub wykręcając ustawić jak najwyższe obroty i powinno być ok. Jeżeli podczas regulacji śruba mieszanki obroty wzrosną za bardzo skoryguj śrubą od przepustnicy ,ale wtedy znowu musisz znaleźć...
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
Witam mam pytanie co do tego motocykla. Czy modele powyżej rocznika 90 montowane miały takie same gaźniki jak te z rocznika 88? Proszę o pomoc dane te są mi niezbędne do kupna odpowiedniej śruby składu mieszanki którą to właśnie mam niekompletną. Pozdrawiam. Co znaczy nie kompletna sruba regulacji składu? Brak / uszkodzenie oringu na srubie? Z reguły...
Śruba od mieszanki powietrzo-paliwowej
Jaki jest tam gaźnik Zama; Walbro. Szukaj pod nazwą zestaw naprawczy gaźnika.
Czy jest opcja, że śruba od składu mieszanki jest źle ustawiona??
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
putin2208 Jak jest zimny i dodam mu gazu to się dławi,ale jak sie troszeczkę zagrzeję jakieś 2 minuty to juz jest OK.Wyregulowałem mu na 3 obroty śrubą mieszanki.
Czy wykręcanie śruby nr 2, powoduje wzbogacenie, czy zubożenie mieszanki ? zubożenie
A była ruszana śruba mieszanki? Nie obrotów tylko mieszanki. Acha i jeszcze w elx był elektrozawór odcinający paliwo na dyszę biegu jałowego przy hamowaniu silnikiem. Jest to podłączone?
Na drugim zdjęciu masz śrubę która może zrobić tylko drobny ruch okół 3stopni. To śrubą składu mieszanki. Wyczyść gaźnik i łapacz iskier. Dopiero po tym możesz bawić się ta śrubą.
Zdjalem. Wszystko wygląda ok. Luzy zaworowe 0,10 i 015. Wyczyściłem gaźnik, szczelinę cewki zmniejszyłem na 0,6mm. Nadal to samo. Na śrubie regulacyjnej składu mieszanki jest założony plastikowy ogranicznik który pozwala zrobić tylko jeden obrót. Jest sens go zdejmowac- zniszczyć aby mieć większe pole regulacji?
Jeśli słyszysz zamykające się elektrozawory tzn ,że nie dochodzi gaz lub go jest brak. A może jest zbyd skręcony na śrubie regulacyjnej i go brakuje (mieszanka za uboga).
do wueska ta turbinka to turbina tylko z nazwy, to jest wiatraczek, ułatwiający mieszanie sie paliwa z powietrzem w kaszlaku (wydaje mi się jednak, że nie ma sensu jej zakładanie, boi stanowi zbyt dużą przeszkodę dla powietrza, ja miałem odparownik i to rozwiązanie uważam za lepsze(nie było dziury w obrotach na opczątku i palił mi trochę mniej)). REGULACJA...
teraz świece są czarne Czarne i mokre? To za bogata mieszanka by wyglądało, śrubą mieszanki w gaźniku regulowałeś też?
Witam Wkręty ktòre zaznaczyłeś na zdjęciu; W czerwonym to śruba regulacyjna składu mieszanki wolnych obrotòw. A w zielonym to śruba regulacyjna otwarcia przepustnicy.
Jak sp...li instalację to tak będzie, w końcu zaingerowali w czujniki ECU benzyny. Jeśli faluje na gazie to źle go wyregulowali i "aktuator" (silnik krokowy na wężu parownik kolektor) zuboża i wzbogaca za bardzo mieszankę. Prawie w każdym "zagazowanym" słychać to po pracy silnika ale nie powinno widać na obrotach. LPG do regulacji (zmiana granicznych...
Witam i proszę o pomoc. Po zakupie Junaka RS125 Pro, okazało się, że ktoś bawił się gaźnikiem. Jak wyregulować skład mieszanki, paliwowo powietrznej. Mam śrubkę, wykręcona na 3 pełne obroty a dysza główna paliwa jest 115. AI: jakie masz objawy po obecnych ustawieniach gaźnika – czy motocykl gaśnie, nie wkręca się na obroty, strzela z wydechu albo zalewa...
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
Jeżeli producent zaleca taką mieszankę, to postępuj zgodnie z instrukcją, 40ml. oleju na litr paliwa. Jakiego oleju używasz? Spróbuj regulacji gaźnika, wkręć minimalnie śrubę L.
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Przy każdej zmianie dolotu powietrza należało by wyregulować gaźnik. Czy w Twoim gaźniku nie ma śrub do precyzyjnej regulacji mieszanki?
witam 1-powinieneś najpierw wkręcić na max śrubę z moletem.. tą wystającą.. 2-potem regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą na imbus 3-potem regulujesz zawór na przewodzie gazowym.. dokręcając go do momentu aż silnik zacznie tracić moc... 4-wracasz z regulacją do pkt.2 to tak mniej wiecej w skrocie regulacja brc
Tak ustawiłem na samym początku śrubę od mieszanki wykręciłem 2.5obrotów ale byli to samo i regulowałem w obie strony ale dalej to samo. I nie mam pojęcia co to może być wszystkie masy wczoraj też posprawdzałem i papierem ściernym je wyczyściłem.
NO tylko że w tym maluchu zapłon jest elektroniczny i nie reguluje się go. Jak zrobić mieszankę uboższą? Wkręcić śrubę składu mieszanki czy wykrecić?
Wyreguluj gaźnik śrubą składu mieszanki.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Pod czarną śrubą jest wciskana plastikowa dysza, po wykręceniu czarnej śruby zderzakowej (ustala niskie obroty) można podważyć śrubokrętem tą dysze, wyczyścić kanały w gaźniku poprzez przedmuchanie, w tej dyszy ja osobiście przebijam ją drucikiem od linki plecionej bo nie widać jej drożności, składasz i ma działać. Druga śruba mosiężna jest od składu...
Ok, dzięki. Miałem dotąd dość spore problemy z wyregulowaniem gaźnika bo jak się dziś rano okazało mieszanka miała dodatkowy "doping", ponieważ zaworek z baku był uszkodzony i nie dość że się nigdy nie zamykał to w dodatku przypuszczał paliwo również do przewodu podciśnieniowego sterującego zaworkiem, więc gaźnik zamiast zasysając otwierać zaworek to...
Pisałem w pierwszym poście, że gaźnik był regulowany i dopóki nie pojedziesz kilku kilometrów, to nic nie wskazuje nieprawidłowości. Silnik pracuje równo, a świeca ma dobry kolor. Próbowałem ustawiać trochę bogatszą mieszankę, trochę uboższą, przepustnicę wyżej i niżej... nic to nie dało. ---- Łukasz.K., chyba że chodziło Ci o próby regulowania w momencie,...
O ile chłopaki mnie nie wyśmieją i będą mieli czas. Regulacja chyba tylko jedną śrubą - od mieszanki.
Rafik.Te silniki się różniły nie tylko karterami ale i kształtem cylindra.Ja miałem (i mam) silnik 023 czyli dwa biegi w nodze i cylinder kwadratowy.Bardzo podobny i podobno lepszy był silnik 019 trzy biegi w nodze i też cylinder kwadratowy.Do tych silników w żaden sposób nie pasował zapłon od Charta.Jan buki,a nie masz Ty za mocno wykręconej śruby...
To jest 4t. Świeca jest tylko dokoła czarna środek brąz. Śrubę mieszanki mam 3 obr wykrecona, iglica 2 ząbek od góry (jest 5) a gdy wykręce jeszcze pół obr od mieszanki zaczyna niestabilnie chodzić na wolnych. W 4t zasada jest ta sama co w 2t ? Wkrecajac zmniejsza się ilosc powietrza a wykrecajac zwieksza tak? Doradzcie coś bo krew mnie zalewa z tym...
Wkręć śrubę regulacyjną delikatnie do oporu.. Wykręć (w lewo) o 1-1/4 do 1-1/2 obrotu Uruchom silnik na 5 minut w pół przepustnicy aby doprowadzić silnik do temperatury roboczej. Przesuń regulator prędkości silnika do pozycji jałowej. Obrócić śrubę przepustnicy do uzyskania prędkości 1750 RPM minimum. Wkręć w prawo śrubę mieszanki powoli, aż silnik...
To jest oring śruby regulacji mieszanki biegu jałowego. Złożenie w kolejności: oring, podkładka, sprężynka, śruba regulacyjna.
Nie mam typowo instrukcji do tego modelu, ale zazwyczaj robi się to tak: Gaźniki w większości kosiarek spalinowych mają zazwyczaj trzy śruby regulacyjne: śrubę L (do regulacji mieszanki paliwa na wolnych obrotach), śrubę H (do regulacji mieszanki paliwa na wysokich obrotach) oraz śrubę biegu jałowego. Przed dokonaniem regulacji, upewnij się, że silnik...
Na środku śruba od obrotów, na prawo śruba od mieszanki, żółty króciec paliwo, zamiast zaślepki ssanie
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
Witam. Dotarła nowa cewka i motocykl w końcu odpala. Reaguje na śrubę regulacji mieszanki, więc jest nadzieja.Teraz czekam na lepszą pogodę, żeby wszystko dopieścić. Pozdrawiam
Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Musisz zdjąć ten, ogranicznik obrotu śrubki.
Witam. Odkręć tłumik i popatrz na tłoka w jakim stanie jest pierścień. Kombinowałeś coś przy śrubach regulujących gaźnik? Filtr powietrza czysty? Mieszanka odpowiednia? Jak widzisz jest mnóstwo powodów dlaczego piła nie pali ;)
Znalazłem w końcu chwilę, żeby jeszcze raz wyczyścić gaźnik. Wszystko wyczyszczone, śruba od mieszanki wkrecona do końca i wykręcona na 2 1/8 obrotu (zgodnie z instrukcją). Teraz moto w ogóle nie odpala, a świeca nie jest sucha więc paliwo dostaje. Może dostawać zbyt bogatą mieszankę przez to że jest śruba po fabrycznemu wykręcona?
A nie jest to przypadkiem ten gaźnik w którym śruba regulacji składu mieszanki znajduje się w dnie komory pływakowej i wygląda jak do spuszczania syfu?
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
Według RA śruba regulacji mieszanki biegu jałowego powinna być wykręcona o 2 - 3 obrotów. Śruba reguluje dopływ powietrza, więc im głębiej wkręcona, tym bogatsza mieszanka. Gdyby silnik dostawał lewe powietrze, obroty by wzrastały.
O ile się nie mylę to wkręcając śrubę wzbogacasz mieszankę, a piszesz że jest wkręcona na maksa.
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Masz gaźnik Teikei (TK) czy jakąś podróbę typu "Mokini, Minkui"? W Teikei śrubę składu mieszanki biegu jałowego ustaw wykręconą o 1.5 obrotu. Regulacja tą śrubą nie zmieni Ci składu mieszanki przy pełnym obciążeniu. Musisz zmienić dyszę główną na większą, poza tym przy tuningowym cylindrze konieczna jest wymiana wydechu oraz zestrojenie przekładni na...
Na wolnych chodzi bardzo dobrze. Podkręcić go śrubą od mieszanki czy jeszcze raz rozebrać gaźnik i sprawdzić pływak? Czy pompa paliwa?
Nie zamieniłeś miejscami śrub regulacyjnych? Ta, z ostrym końcem, powinna być bliżej cylindra. Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, wykręcaj powoli śrubę wolnych obrotów do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę...
Skuter teraz zaczął normalnie funkcjonować i przestał gasnąć na biegu jałowym po tym jak dziś rozebrałem doszczętnie gaźnik na wszystkie części, wyczyściłem i przedmuchałem kompresorem wszystkie zakamarki oraz na nowo wyregulowałem gaźnik śrubą mieszanki paliwowej oraz śrubą od przepustnicy. Położenia iglicy nie zmieniałem, jest ustawiona na 2 ząbku...
Uszczelka przy śrubie regulacji mieszanki jest, pływak przywrócony do poprzedniej pozycji. Brak jakichkolwiek efektów, motor chodzi idealnie na ssaniu, bez ssania od razu gaśnie, chyba że trzymam prawie pełny gaz to jakoś tam sobie chodzi.
Śruba od regulacji mieszanki regulujesz skład mieszanki tak żeby po przekręceniu manetki dobrze wchodził w obroty, a śruba przepustnicy to jest regulacja obrotów na biegu jałowym musisz sobie tak to wyregulować aby nie dławił się za bardzo jak będzie wchodził w obroty i żeby nie gasł, jak za dużo paliwa ustawisz śrubą od składu mieszanki to może go...
Śrubą od mieszanki podniosłem obroty Super. Mam nadzieję że chociaż wróciłeś do tego samego miejsca.
To jakoś mało czytasz że jeszcze nie doczytałeś... Wykręcając śrubę wzbogacasz mieszankę a wkręcając zubażasz...
Czyli gaźnik nie był rozregulowany, bo to tylko regulacja biegu jałowego. Masz dwie śruby regulacyjne dostępne z zewnątrz - iglicę dyszy wolnych obrotów i ogranicznik pozycji spoczynkowej przepustnicy. Żadnych "dysz regulowanych na sprężynie" tam nie ma ;) W komorze pływaka masz 2 wymienne dysze i zaślepiony zawór ("śrubę") regulacji mieszanki. Nie...
Wydaje mi się, że wszystko zrobiłem jak należy... gaźnik rozebrałem na części pierwsze, wszystko wyczyściłem przedmuchałem i poskładałem. Silnik był dobrze rozgrzany jak ustawiałem gaźnik. regulacje przeprowadziłem w sposób następujący: śrubę od mieszanki wkręciłem do końca a śrubę od obrotów do połowy. Odpaliłem moto i tak kilka minut chodziło, aby...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Witam, posiadam skuter Router Metro City, Włożony cylinder i głowica 90cc, Dysze miałem w zestawie prawdopodobnie 85, nie jestem pewny bo nic na niej nie jest napisane. Gdy miałem iglice ustawioną na sam dół, to skuter fajnie chodził, strzelał po schodzeniu z obrotów i równo chodził, ale świeca była bardzo czarna, zakopcona, regulowałem śrubą od mieszanki...
Założyłem dyszę główną 74 I dyszę wolnych obrotów 48 Skuter nie pluje bęzyną z tłumika. Ale nie ma takiej mocy, czasem przerywa przy gwałtownym odkręceniu manetki. Ale jest kawa z mlekiem na świecy i jakoś dało się wyregulować go mniej więcej 3 obroty wykręcone na śrubie od mieszanki. I dostrojone wolne obroty drugą śrubą. Ustawienie iglicę n najwyższe...
gaźnik wyczyszczony. + to dużo za bogata mieszanka Czyli wyregulować gaźnik śrubą do regulacji mieszanki. Sprawdzić iglicę oraz jej położenie. Świeca nowa? Jeżeli stara to warto sprawdzić odstęp elektrody.
Już w miarę się udało :) Dałem iglicę na środek, a śruba od mieszanki wykręcona o około 0,6-7 obrotu i sobie pyrka
Skład mieszanki regulujesz tą śrubą pod kątem, wstępnie wkręcasz do oporu i cofasz 1 i 1/4 do 1 i 1/2 obrotu do tyłu
Witam, szkoda że nie napisałeś jak zachowuje się autko na benzynie, bo właściwie należałoby zacząć od ustabilizowania pracy w tym trybie. Ale z objawów które opisałeś wygląda że silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa/zbyt ubogą mieszankę przy ostrzejszym przygazowaniu. Zakładam że masz instalację gazową na zwykłym reduktorze i mieszalniku z silnikiem...
Śruba LA służy do regulacji biegu jałowego, tą śrubą możesz kręcić sam.
Dzień dobry ,kupiłem gaźnik dellorto 21 do tzr 50 /80cc i też nie mogę wyregilować gaźnika ,śruba od mieszanki wkręcona do końca a motor nie gaśnie ,zamieniłem dyszę główną z 92 na 80 i dalej nic jeszcze zamówiłem dyszę wolnych obrotów jak to nic nie da to nie wiem co robić .świeca oczywiście czarna bo za dużo paliwa.Może ktoś już doszedł do tego jak...
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Za ubogo wkręcić śrubę składu mieszanki. O zobacz czy lepiej. Ogólnie gaźnik do czyszczenia i regulacji. Uszczelki do przejrzenia, świecą i filtr powietrza.
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Sprawdź gaźnik ! Wykręc śrubę od mieszanki paliwowo-powietrznej o dwa obroty. Sprawdź blaszkę od poziomu paliwa w odstojniku.
Co może być nie tak? Sporo rzeczy. Może być zatkana dysza paliwa biegu jałowego. Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Ile obrotów masz wykręconą śrubę składu mieszanki biegu jałowego?
Witam mam taki problem z rometem 717 że od jakichś 2 dni znów zaczął ciężko odpalać po nocy, kręcę rozrusznikiem i nic dopiero po długim czasie odpali i już trzyma obroty normalnie, 3 razy ruszę manetką bo jakiś muł i rusza normalnie i dynamicznie, jeżeli zgaszę to też odpali ze strzała, może to źle wyregulowany gaźnik? dodam że najwyższe obroty skuter...
Nie mogę wyregulować mieszanki ponieważ jak ustawie śrubę regulacyjną na 1,5 (tak podaje większość żródeł) to silnik pracuje nie równo ma problemy z obrotami.. Nie wiem z jakich źródeł korzystałeś ale skład określono ogólnie/oczywiście poza analizatorem spalin/ na wykręceniu śruby składu mieszanki na 2 i¾ obrotu i było sprawdzone.P
śruba mieszanki obroty śruba składu mieszanki śruba mieszanki niskie obroty
multiswitch naprawa bateria rower programować samsung ue37d5500rw
gorący silnik pralka amica gorący silnik pralka amica
Wymagania pamięciowe AutoMapa: Polska i Europa Zamiennik diody S638 - 1N5406, MUR360, UF5408