Pierwsza sprawa to, masz źle założone cięgno przepustnicy (nie ten otwór), powinno być tak: http://obrazki.elektroda.net/26_12732936... Śruba regulatora ma lewy gwint (w większości silników), musi być dokręcona mocno (zakręca się w lewo) Przy wyłączonym silniku, regulator musi być tak ustawiony aby przepustnica była całkowicie otwarta. Twoje...
Ad 1/ Najlepszą procedurą ustawiania obrotów jest procedura, polegająca na wykorzystaniu obrotomierza i regulacji wg jego wskazań. Jakikolwiek inny sposób ustawiania obrotów na słuch lub "oko" jest bardzo ryzykowny i wymaga tzw. ucha skrzypka i sporego doświadczenia. Przykład: każdy muzyk wie, że strojenie instrumentów rozpoczyna się od dźwięku A, który...
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
problem jest następujący leje 10l gazu jadę 50km, zakupiłem parownik, dwudyszowy register, założyłem przesłone wlotu powietrza To normalne w tej sytuacji. Silnik nie może pociągnąć powietrza (przesłona), ciągnie gaz. Przy takiej instalacji połączenia reduktor - mikser oraz mikser - gaźnik i to co pod gaźnikiem musi być szczelne. Istotne jest również,...
Dziękuję za obszerną odpowiedź. Na nowym takim samym oryginalnym presostacie to samo, więc raczej odpada. Oddzielacz spalin - tak to nazywają w instrukcji Zeus 24 KW to taka jakby przepustnica w gaźniku nad wentylatorem w miejscu mocowania przewodu kominowego. W instrukcji są opisane różne instalacje kominowe, różna średnica, długość, 1 lub 2 kolanka,...
Witam. Mam problem z silnikiem 2t w skuterze Tgb. Skuter jak trafił do mnie to nie odpalał przez źle podłączony zawór podciśnieniowy. To już ogarnięte. Silnik odpala jak należy, wkręca się dobrze, ma moc. Problem mam ze schodzeniem z obrotów. Mianowicie jak lekko przegazuje to obroty spadają poprawnie. Natomiast jeśli potrzymam go chwilę na średnich...
Pod czarną śrubą przepustnicy jest wciskana dysza, wyjmij i przeczyść ją.
gardziel nie jest porysowana , a przepustnica nie ma żadnych luzów, to tak wygląda jakby silnik miał przerwy w dostawie paliwa , ale w przewodzie łączącym pompkę z gaźnikiem nie ma bąbelków powietrza, silnik po prostu "żyje własnym życiem" raz przyspiesza a raz zwalnia, zamówiłem już podstawkę pod gaźnik. mam jeszcze takie przemyślenia: - jak ustawiam...
Tak była odkręcana, ale po tym jak już kosa miała takie objawy jak teraz. W celu wyczyszczenia gaźnika. Śruba którą zaznaczyłeś została do końca dokręcona ale i tak to czarne czyli przepustnica nie zamyka się do końca. Po wykręceniu śrubki maksymalnie ten czarny plastik na którym jest kółeczko do osadzenia linki nie dochodzi/nie dotyka do plastiku z...
https://obrazki.elektroda.pl/2188128500_... Posiadam kosiarke murray jakos od 2004-2006 od nowośći. Ostatnio postanowiłem go zregenerować, poniewaz zaczał dławić i gasnać z dnia na dzien. Lub zaworowy ustawiony na 1.2mm do tego nowy przewód paliwowy, filry wszystkie, oraz nowy gaźnik, oraz nowa cewka(oryginal) i swieca(oryginal) Po...
Spróbuj podciągnąć trochę obroty na śrubie przepustnicy i nalej świeżego paliwa.
Mam jeszcze banalne pytanie o działanie gaźnika. Chodzi o te dwie śruby do regulacji: Jak rozumiem śruba "do regulacji obrotów biegu jałowego" reguluje wąski otwór w gaźniku, przez który przedostaje się powietrze na biegu jałowym? Bo z tego co widzę to ta śruba po prostu podnosi przepustnicę. Druga śruba to "od mieszanki" dozuje ilość paliwa która się...
Jak idzie w obroty to musi dostać powietrze, nie ma cudów. Proszę sprawdzić czy przepustnica jest zamknięta. Gdzieś to powietrze dostaje. Często jest śruba regulacyjna spoczynku przepustnicy wkręcona i tędy dostaje. Chętnie też bierze z serwo.
Pewnie w prawo, z resztą zdejmij przewód z gaźnika, przekręć kranik i będziesz widział w którym położeniu jest zamknięty. Zawsze możesz też zaślepić zdjęty przewód, gdyby kranik przepuszczał. Na zdjęciu widzę, że śruba regulacyjna linki na pokrywie przepustnicy jest mocno wykręcona, może jednak przepustnica się nie domyka.
Wymieniłem świecę na odpowiednią. Dokręciłem głowicę i gaźnik. Wlałem 5ml benzyny do cylindra i odpaliła od kopa. Czyli teraz szukać przyczyny w gaźniku... Tam są trzy śruby. Jedna na sprężynie pod blaszką do której jest podłączona linka - reguluje obroty jałowe. Druga większa na sprężynie odpowiada z tego co mi się wydaje za minimalne otwarcie przepustnicy....
Witam !! Mam problem z Oplem Vectra 1,8 16V rok 99 Pb+ Lpg. Objawy: - szarpanie samochodem przy dodawaniu gazu i opuszczaniu przy ok 90 km/h - falowanie obrotów, nie można go utrzymać na stałych obrotach 3000 obr/min -Najbardziej poważny i denerwujący: nie mogę jechać na gazie po po jakiś 3 min od przełączenia go na LPG wraca samoistnie na PB, przy...
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
Honda Accord Aerodeck 2.0 ES 136 km Wymieniłem: Cewke zapłonową, kable bosch i swiece ngk, EGR zaślepiony, przepustnica wyczyszczona, nowy olej, filtr paliwa i powietrza wymieniony, zawory wyregulowane, śruba plastikowa pod przepustnicą wyregulowana. Silnik powyżej 2500 tys/obr przestaje sarpać a tak to obroty trzyma tak około 600-650 obroty na postoju...
Hmmm wykręcałem tą śrubkę "1" wygląda jak najzwyklejsza dysza, W takim razie, śruba 1 to wkręcana dysza i nic się nie reguluje. Niektóre gaźniki maja w tym miejscu śrubę regulacyjną dla wolnych obrotów. W który otworek, na przepustnicy, masz wpięty pręt regulatora? Jeżeli dodasz maksymalnie gaz, to przepustnica jest całkowicie otwarta, co dzieje się...
Śruba regulacyjna jałowych obrotów, była regulowana? Elektrozawór niema nic wspólnego ze ssaniem, jest tam normalna przepustnica ssania. Widać to zresztą na załączonych rysunkach.
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Część. Mam problem. Po czyszczeniu gaźnika mój skuter nie odpalał. Nie pomagało kręcenie srubami od mieszanki i obrotów. Gdzieś przeczytałem, żeby wlać trochę paliwa prosto do cylindra. A ja, niedoczytawszy gdzie to wlać, wlałem 5ml benzyny do... zaworu membranowego. Jakie to bedzie mialo konsekwencje. Czy przez to są takie wysokie obroty? Gdy trzymam...
Wyreguluj obroty śrubą przepustnicy mieszczącą się zaraz za dźwignią przepustnicy :) Tam jest nakrętka 7 oraz imbus 2.5... Jednym słowem zmęczenie materiału. Jak będziesz ustawiał to parę razy przepustnicą dodaj gazu i popuść. Najlepiej sprawdzaj do takiego momentu, żeby nie było martwego punktu tzn jak przekręcisz przepustnicę to ma od razu nastąpić...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Mam dwa pytania czy przedmuchałeś kanaliki wolnych obrotów i czym(sprężone powietrze z kompresora czy kawałek rurki i wydech z płuc) oraz czy ustawianie wolnych obrotów zaczynałeś od lekko uchylonej przepustnicy? Na początek ustawiasz podwyższone i powoli schodzisz do wolnych, przepustnica nie może być całkowicie zamknięta, od tego jest śruba regulacyjna...
Na razie próbuj odpalić silnik odłączony od regulatora. Raz już walczyłem z taką oporną maszynerią zdemontowaną z młyna do słomy. Niestety mimo kilkukrotnego płukania, dmuchania i wszelkich możliwych czarów nad gaźnikiem pomogła dopiero jego wymiana. Ustawiłeś gaźnik do ustawień fabrycznych - zakręcić śrubę regulacji mieszanki, po czym wykręcić 2 obroty...?...
Witam. Od pewnego czasu jadąc przykładowo na 2gim biegu rozpedzająć auto do 50 km/ h mam ok 3.5 tys obrotów w momencie gdy wcisnąć sprzęgło obroty spadają do ok 2 tysiecy i tak się utrzymują nawet jak stanę to czasem powoli spadają do 900 a czasem tak stoi wskazówka i trzeba przydusić sprzęgłem. Próbowałem regulować czarna śruba na reduktorze ta od...
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
To podkręć śrubą zderzaka przepustnicy, jest pod zaślepką. Albo kombinerkami podegnij zderzak.
Do regulacji tego gaźnika służą dwie sruby, a mianowicie śruba składu mieszanki i właśnie ta plastikowa . Tą śrubą reguluje się obroty silnika , jest to układ obejściowy biegu jałowego.Śruba pozioma to której dotyka zderzak powinna być zaplombowana i nie wolno nią kręcić. Jeżeli już to nastąpiło to trzeba ją wykręcić tak żeby zderzak nie dotykał do...
Zdjęcia zapodam później. Coś głupiego zauważyłem z simmeringami. Stare simmy miały warge twardszą niż te nowe mimo tej samej firmy i tego samego sklepu, co mnie zdziwiło, wcześniej nie zwracałem na to uwagi. Z tymi obrotami to zrobiło się tak dość nagle, więc chyba nie przepustnica ale fotki i tak dam. W tym gaźniku przepustnica jest płaska i brak w...
Ciekawa metoda regulacji ? Jeżeli silnik chodzi stabilnie na bęzynie to znaczy że dawka powietrza jest o.k. i przepustnica nie złużyta. Reszta nie ma znaczenia. Śruba "od góry w parowniku" to wkręt ustawiający wstępne naprężenie membrany, odpowiada nie tylko za obroty na biegu jałowym, ale również za fazę przejściową i taka regulacja na maxa to bzdura,...
jak zalewa to kręć sobie śrubą... też się bałem ale cóż trzeba. Najpierw ureguluj sobie wolne obroty. http://obrazki.elektroda.pl/5245426000_1... Kręcisz sobie śrubką nr 2 zgodnie ze wskazówkami zegara i mieszanka robi się chyba uboga wtedy. U mnie bynajmniej zmniejszyło to mieszankę i pali auto mniej i jest lepsza dynamika. Nie jestem...
Witam, przed wymianą sondy palił sie błąd 13, gdy wymieniłem sonde pojawia sie błąd 45. Zbyt bogata mieszanka. Spalanie jest takie same czyli 15l/100km. Jeżdze spokojnie. Powiedzcie mi co może być przyczyną, reguluje sie taki gaz ??. Na benzynie rzadko jeżdżę, ale mam wrażenie, że spala PB normalnie. Samochód to Corsa B z silnikiem C14SE świece były...
Więc kolego jack63 widocznie odwrotne podłączenie jak widać może uszkodzić cewkę butelkową. NA 100% nie!. Cewka WN albo była juz uszkodzona albo ....jest dobra ale ty nie zauważyłeś problemów stykowych. Zdarza się korozja "kolca" na który nabija się kabel WN. W kwestii gaźnika 16N3. Jest to bardzo dobry, precyzyjny gaźnik, ale większość woli starszy...
Witam. Dziękuję za odpowiedzi. Samochód udało się odpalić. Okazało się, że dwa przewody zapłonowe były pomylone. A dokładnie zamieniony 3 z 4. Teraz odpala, ale to jeszcze nie koniec dłubania. Dotknął mnie problem "falujących obrotów". Czytałem o tym, jakie mogą być tego przyczyny. Wszystkie wężyki od sterowania podciśnieniowego wymieniłem na nowe....
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Gaźnik trzeba rozkręcić na części pierwsze i dokładnie przeczyścić, potem zobaczymy. Zaworek, pływaka, nie zacina się przypadkiem? Pod tą czarną plastikową śrubą przepustnicy jest wciskana dysza, wyjąć i przedmuchać. Jeżeli są oringi na tej dyszy to muszą być szczelne. http://obrazki.elektroda.pl/3799154300_1...
Przepustnica czyściutka ma być, zwolnij przepustnicę śrubą tak aby nie "haczyła" (pisałeś, że ktoś bawił się śrubą ). Możesz odpiąć stabilizator biegu jałowego i sam spróbuj czy przepustnicą dasz radę utrzymać niskie obroty w miarę stabilne....coś będziesz wiedział... W pokrywie masz dwa węże na odpowietrzanie, ten cienki ma "zasysać" sprawdź króciec...
Wkręć minimalnie śrubę przepustnicy, oznaczoną T lub LA.
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
To kręć/wykręć śrubke L po trochu,wkrec trochę śrubę przepustnicy.
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem może łapać lewego powietrza Dodano po 1 Iglica na którym rowku? Powinna być na środku. Sprawdź też śrubę położenia przepustnicy. Dodano po 45 Był czyściutki ale umyłeś go ponownie? Czy rozkręciłeś i zostawiłeś twierdząc że czysty? Dysze wykrecales?
sruba regulacji CO jest pod okrągłą zaślepką którą się wydłubuje. Przy przepustnicy jest tylko sruba regulacji biegu jałowgo. Trzeba zobaczyć też przy nie przesącza wtryskiwacz rozruchowy
Jeszcze sprawdź czy linka od przepustnicy nie jest za bardzo napięta i czy nikt nie grzebał przy śrubie zderzaka przepustnicy. Kąt uchylenia przepustnicy w programie powinien być chyba około 9-12 stopni. Może też zasysać uszkodzonym przewodem lub zaworem pochłaniacza oparów paliwa - tego z niebieskiej rurki do przepustnicy . Dobrze jest podpięty? Można...
Na łączeniach gaźnik kolektor , kolektor cylinder jest jakaś nieszczelność, sprawdź to. Co do ssania , na zimno bez ssania nie powinien odpalić, tylko na ssaniu i lekkim gazie. Regulacją śrubką u mnie też nie była taka jak piszą w instrukcji. Wymyj filtr powietrza przy okazji. Od samego początku masz takie problemy z silnikiem czy to się stało dopiero...
Ewidentnie jest problem z niskimi obrotami. Nie wiem, jaki masz gaźnik, ale na początek dobrze byłoby sprawdzić czy śruba regulacji położenia przepustnicy nie wykręciła się lub w ogóle nie wypadła. Mile widziane zdjęcia gaźnika bez pokrywy filtra powietrza.
To są prawie identyczne gaźniki, różnią się tylko dźwigniami na osi przepustnicy i położeniem śrub regulacyjnych.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Przy otwartym ssaniu i odpalonym silniku, wykręcaj powoli śrubę od ustawiania przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/8646257100_1...
Trzeba śrubę od przepustnicy ( ta ze stożkiem ) lekko wykręcić. Regulacja gaźnika, wkręć śrubę oznaczoną L do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Uruchom silnik i dodaj gazu, jeżeli silnik nie będzie lekko wchodził na wysokie obroty to odkręć śrubę L o 1/4 obrotu i znowu dodaj gazu. Postępuj tak aż do skutku, następnie wyreguluj obroty śrubą...
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Śruba T jest przy dźwigni przepustnicy w gaźniku. http://obrazki.elektroda.net/78_12659773...
Tak - reduktor i parownik to to samo. Tam nie ma żadnego gaźnika, to o czym myślisz to tylko korpus przepustnicy. Wtryskiwacz jest przykręcony do korpusu przepustnicy chyba jedną śrubą... ale w SPI raczej nic z origami wtryskiwacza się nie działo.
Winna była urwana śruba od przepustnicy
Jakaś nieszczelność, połączenie gaźnika z cylindrem lub uszczelniacze wału. Co masz na myśli pisząc, że odma jest ok, w dwusuwach nie ma czegoś takiego. Jak ustawiłeś dźwigienkę zaworka iglicowego? Zmniejszałeś obroty śrubą przepustnicy? http://obrazki.elektroda.pl/4501360600_1...
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
nie rób tego czasem śrubą przy przepustnicy - dlaczego nie wiem ale nie wolno
u kolegi było to samo też 60 km 1,4 - rozkręciliśmy obudowę wtryskiwacza 2 śruby krzyżak wyczyściliśmy przepustnicę i pomierzyliśmy omomierzem sam wtryskiwacz rezystancja powinna wynosić od 1,4 do 2,0 ohm i napięcie między czarnym przewodem a masą (chodzi o wtyczkę) - powinno się rownać przy włączonym zapłonie napięciu akumulatora u nas okazał się walnięty...
Czyli wystarczy normalnie dokręcić śruby przepustnicy. Mam jeszcze pytanko czym najlepiej rozwiercić otwór w gaźniku na nadwymiarową (8,5) ośkę przepustnicy.
Witam, jeśli ktoś miał objawy falujących obrotów w Toyocie avenis 1.8 vvti to proponuję zacząć od czyszczenia przepustnicy Poniżej prezentuję kilka zdjęć z tego zabiegu :) czas pracy ok 20 min. Potrzebny sprzęt: -klucz roz. 10, śrubokręt krzyżak, środek do czyszczenia przepustnicy. Okręcamy opaskę z i ściągamy gumową rurę z przepustnicy Następnie odkręcamy...
Mistrzu, ściąg że sobie pdf jak sie ustawia śrubę zderzakową przepustnicy w korpusie monowrtysku boscha. Dowolny system, monojetronic A2.2 albo nasz polonez na Ma 1.7.
4 śruby i przepustnica odkręcona i wtedy nie musisz nic od niej odpinać,podnosisz sam kolektor.
Zacinająca się linka gazu lub wkręcona śruba zderzakowa przepustnicy.
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
Bez schematu się nie obejdzie. Czy powodem ponownej przeróbki jest tylko fakt że skuter źle pracuje? Może ktoś po prostu za mocno wkręcił śrubę od regulacji położenia przepustnicy i tyle XD. Jak wkręcisz tę śrubę na maks, to przepustnica będzie uchylona na około 30%, to tak jakbyś dał po prostu gazu. Wtedy też będzie pracował na najwyższych obrotach...
to nic strasznego, po prostu na ciepłym silniku który chodził ładnie na benzynie odłączasz silniczek krokowy z przepustnicy, przygazowujesz i przełączasz na gaz i regulujesz tą śrubą plastikową na parowniku tak, żeby łądnie równo pracował na jak najwyższych obrotach i pośrodku zakresu w którym tak pracuje. i jest z grubsza ok :)
Tak jak masz tą "prowizorkę" zrobioną to nigdy nie odpalisz, a jak odpalisz to nie zdążysz dodać gazu bo czym? Nowy kompletny rozrusznik - 30 zł, umocuj silnik w imadle i dopiero odpalaj, śrubę T wkręć na max żeby przepustnica była uchylona jak najwięcej, i załóż osłonę sprzęgła bo jak się odkręci to się połamie.
Dziękuję bardzo. A mógłbym się dowiedzieć do czego służą te śruby do regulacji L i H bo T doczytałem że od przepustnicy. Ewentualnie rozmieszczenie tych śrub. Pozdrawiam.
Zmieniałem już położenie osi dzwigni. Udało mi się przesunąć oś o około 1mm tak jak Piszesz. Nie Więcej nie mogłem bu był wyczuwalny opór. Tak jak pisałem wcześniej ramię regulatora jest połączone drutem z przepustnicą i moim zdaniem przepustnica jest otwarta już maxymalnie. " Wykręć śrubę przepustnicy, podważ wkrętakiem plastikową zaślepkę z dysza,...
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
Wykręć prawą śrubę od regulacji składu mieszanki o ok. 1 obr., śrubą po lewej od położenia przepustnicy ustaw wolne obroty, później śrubą od mieszanki wkręcając lub wykręcając ustawić jak najwyższe obroty i powinno być ok. Jeżeli podczas regulacji śruba mieszanki obroty wzrosną za bardzo skoryguj śrubą od przepustnicy ,ale wtedy znowu musisz znaleźć...
Sprawdź pływak i zaworek iglicowy w gaźniku. Wkręć obie śruby regulacyjne do lekkiego oporu, następnie wykręć o półtora obrotu. Odpal i rozgrzej silnik, śrubę wolnych obrotów (idle speed) wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławic. Zapamiętaj to ustawienie, teraz wkręcaj powoli śrubę, aż silnik ponownie zacznie się dławić i zaznacz to ustawienie....
Nieraz wystarczy mała regulacja gaźnika. Raz że remont, a dwa pewnie bogatsza mieszanka. Spróbuj podkręcić śrubę regulacji przepustnicy (T).
Wkręć śrubę do lekkiego oporu, następnie wykręć o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik przez około 5 minut otwierając przepustnicę do połowy. Ustaw obroty na około 1700 obr/min, wkręcaj śrubę, do momentu aż silnik zacznie się dławić, następnie wykręcaj ją do chwili dławienia się silnika. Ustaw śrubę pomiędzy tymi skrajnymi połażeniami, jeżeli masz ogranicznik...
Kolego Alibaba, nie wiemy jaki ma silniczek. Ja w 1.4 miałem taki http://www.pompapaliwa.pl/1796-1764-thic... A z opisu było że do 1.1 też pasuje. I palec działał na śrubę która była przy łapie przepustnicy. Choć ten rocznik wskazywał by że już powinien mieć silnik krokowy nowego typu.
Witam MAM ROZWIĄZANIE, miałem podobny problem i myślałem nad wymianą świec, przewodów zapłonowych szukałem problemów w instalacji LPG itp., auto gasło zawsze i wszędzie, czasami szarpało silnikiem jak by nie palił na kilka cylindrów. Przyszedł znajomy uśmiechnął się i mówi, „ jak chcesz wydawać kasę na kable, świece to ja cię nie powstrzymam,...
Wiem jak się tym ,,bawić" tymi śrubkami;). Tutaj też pojawia się problem gdyż regulowałem śrubą wolnych obrotów tak jak piszesz chociaż śruby przepustnicy do samego końca nie wkręcałem. Najbardziej zastanawia mnie to że na jednym i na drugim gaźniku jest identycznie- może tak jak kolega caber pisze zmienię dyszę na próbę
Sprawdź czujnik temperatury silnika. Być może jak był zdechły silniczek krokowy to może ktoś regulował śrubą podparcia przepustnicy obroty i teraz jak silniczek jest sprawny to trzeba to wyregulować od nowa.
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Próbowałeś wkręcić trochę śrubę od przepustnicy? Ewentualnie jakaś regulacja na lince gazu.
Odgrzebię temat bo po półtora roku stania pod plandeką Fonero, ktory przyjechal na kolach, teraz odpalałal i samistnie gasł po ok.10 sekundach, raz po razie, wielokrotnie. Wykreciłem całkowicie śrubę zderzaka przepustnicy i teraz pali na stałe i pracuje do wyłączenia kluczykiem. Ale jakiekolwiek ruszenie manetką czy recznie dzwignią przepustnicy powoduje...
Podszybie dobrze ściągnąć, obudowa na 2 śruby pionowo, nasadka E8 (torx wewnętrzny), przepustnica na 2 śruby na klucz nasadowy 10mm od tyłu, po zdjęciu obudowy.
To jest normalne, że trzeba było regulować też śrubą od przepustnicy.
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
To podnieś wolne obroty śrubą na przepustnicy i wtedy reguluj skład.
Śruba od regulacji mieszanki regulujesz skład mieszanki tak żeby po przekręceniu manetki dobrze wchodził w obroty, a śruba przepustnicy to jest regulacja obrotów na biegu jałowym musisz sobie tak to wyregulować aby nie dławił się za bardzo jak będzie wchodził w obroty i żeby nie gasł, jak za dużo paliwa ustawisz śrubą od składu mieszanki to może go...
Witam, Problem rozwiązany. Seryjny gaźnik miał na maksa dokręconą śrubę przez co przepustnica do końca nie dochodziła. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z innymi gaźnikami ? Mniejsze spalanie czy większa moc ? Teraz pojawił mi się inny problem. Ostatnio po przejechaniu mam pochlapane buty benzyną. Wydaje mi się że na łączeniu silnik tłumik jakby wychlapuje...
Wystarczy przykręcić w odpowiedniej pozycji, najlepiej w takiej, jak zapamiętałeś lub zaznaczyłeś. Dodano po 8 Pożartowali. Na przepustnicy odbija się zazwyczaj śrubka którą wykręciłeś, z drugiej strony odbija się ośka i już jesteśmy w "domu". Wkręcasz śrubkę zgonie z jej odbiciem na przepustnicy, tej blaszce. Nie dokręcasz jej, zostawiasz luz następnie...
Pewnie wkręcona za bardzo śruba od regulacji przepustnicy.
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Mam taką samą astrę więc może pomogę. W pierwszej kolejności wymienia się wszystkie przewody podciśnieniowe z fajkami. Czasem pomaga. Jeśli zabieg nic nie daje sprawdzamy silnik krokowy. W moim przypadku się wiesza i utrzymuje 2.5 tyś obrotów. Przy wymianie tej części należy zwrócić uwagę na odległość między kołnierzem a końcówką silniczka. O dziwo...
Zdejmij filtr powietrza (chyba 4 śruby musisz odkręcić aby zdjąć całość - chodzi o ten spory kawałek plastiku mniej więcej na środku) - pod spodem będziesz mieć przepustnicę. Zobacz, czy przypadkiem nie blokuje Ci się linka od gazu i nie trzyma otwartej przepustnicy. Zrobiło się wilgotno, nieco rdzy się dostało i mogła się zacząć zacinać. Sterownik...
To wychodzi że jest błąd w adaptacji pierwszego potencjometru. Sprawdź czy przepustnica otwiera się prawidłowo (linka się nie zacina), oraz czy ktoś nie grzebał z kalibracją śruby ogranicznika przepustnicy (na śrubie i kontrnakrętce nie może być śladu uszkodzenia lakieru-plomby). Wykonaj autotuning TPSu. Sprawdź czy nadal pojawia się błąd, jeśli tak...
Błąd nr 3 - nieprawidłowy sygnał z czujnika (1 i 2) położenia przepustnicy TPS Śruba regulacji otwarcia przepustnicy - Sprawdź śrubę Niewyregulowana linka gazu na kierownicy - Wyreguluj linkę gazu Błąd nr 16 - Błąd w dostarczaniu prądu do ECU Błąd nr 22 - Awaria ECU - połączenia przewodów raczej do sprawdzenia manetka TPS i linka ale reszta tez, wszystkie...
Zgadza się, a czy regulowanie tą śruba podpierającą przepustnice ma jakiś sens? da się coś osiągnąć zwiększając o kilka stopni kąt otwarcia przepustnicy?
śruba noża śruba zrywalne śruba laptop
gniazdo karty pcmcia pralka amica triak przekaźnikowy moduł
renault kontrolka zygzakiem momenty dokrecania
Indesit IWSD61051 nie rusza, pomarańczowa lampka, migająca czerwona kłódka Warystor 4032 K14 0403 - Parametry i Zastosowanie