Ten korek jest najprawdopodobniej „do stożka ” i żadna śruba Ci nie spasuje . Szukaj korka spustowego ze skrzyni biegów od fiata , najprawdopodobniej jakieś starsze punto powinno pasować .
podjechać gdzie i zaraz spuszczać płyn i jeszcze raz zakładać termostat Żeby wymienić termostat nie trzeba spuszczać płynu...
jak bedziesz wymieniał sonde to lepiej jechac do tłumikarza bo bedzie ja ciezko odkrecić Dostęp jest wręcz idealny, nie ma nic trudnego w jej odkręceniu, w najgorszym razie wystarczy drewniany młotek do puknięcia w klucz... próbowałem odkręcić u siebie i poddałem się śruba jest zapieczona więc przydałoby się podgrzać palnikiem :|
I teraz zastanawiam się czy: - to faktycznie tapicerka, ale dlaczego trzeszczy tylko prawy przedni róg samochodu? - czy to końcówka drążka stabilizatora się wyrobiła i chociaż śruba nie jest ukręcona to stuka, - czy to środkowe gumowe obejmy stabilizatora, - czy to sprężyna amortyzatora, - czy to amortyzator, - czy to odboje, - czy to nie przegub (?)...
Sprawdź czujniki ABS w obu kołach. Błędne odczyty lub uszkodzenia czujników przekładają się na nieprawidłową pracę skrzyni automatycznej, jazdę na maksymalnie 3 biegu, skrzynia ma nieprawidłowe informacje o prędkości kół i w rezultacie nierówne obciążenie jednego i drugiego koła. Blokuje w ten sposób możliwość jej uszkodzenia. Przekłada się to także...
Proszę bardzo, oto odpowiedz! https://redirect.viglink.com/?format=go&...
W Grande Punto 1,4 8V z 2006 r. sanki trzeba opuścić, inaczej nie da się wymontować maglownicy. Oczywiście należy w kabinie rozpiąć krzyżak. Maglownica stuka z prawej strony, bo tam jest tuleja, która się wyciera, robią się luzy, może być nawet pęknięta, a zęby też się zużywają. Z lewej strony nie ma tulei, jest śruba z sprężyną, która dociska listwę...
Sorry chłopaki ale moim zdaniem nie trzeba mieć takiego doświadczenia żeby pomóc. Zdejmowałem tysiące zderzaków i nigdy nie miałem instrukcji, i przepraszam nie pamiętam czy akurat Punto rozbiarałem. (Pande napewno to pamiatam😎) Może być od strony błotnika plastikowy tak jak by kołek i jak kręcisz śruba od strony zderzaka to tan "kolek "od błotnika...
W punto to akurat śruba zawsze daje się wybić bo nakrętka jest od strony koła ,a więc można ją dobrze uderzyć .
Problemem była urwana śruba mocująca wachacz w środku kołyski Dzięki za zainteresowanie Dodano po 38 udanie
Były czyste - to co tam widać to penetrator który jest brązowawy, a śrubki nie były ruszane od 1996 roku - aluminium z ocynkiem na śrubach tworzy warstewkę tlenków, które spajają w całość gwint śruby z gwintem otworu, śrubokręcik miałem z BlackDekkera, nie uszkodził się nawet grama, śruba była miękka jak plastelina i szczęśliwie miałem profesiokalny...
Do wyregulowania reduktor - śruba regulacyjna wstępnego napięcia membrany, ponadto do sprawdzenia szczelność układu dolotu. Żaden komputer tu nie jest potrzebny.
Tam gdzie zaczyna się zimny widać odpowietrznik ale ja nie widzę by była dobra śruba do odpowietrzania tam pod zaznaczeniem gdzie wąż jest zimny. Możliwe iż została ukręcona i wkręcona w prześwit co powoduje blokadę przepływu płynu chłodzącego. Najlepiej byłoby ją wymienić ponieważ przez nią zapowietrza się układ, rura do samej nagrzewnicy powinna być...
Porozłączać i wyjąć. Rozebrać i zawieźć graty. Posłać sztyfta po odbiór i złożyć. Włożyć i popodpinać. Hehe to by było w nowym aucie a tu ci się śruba od stabilizatora na wachaczu urwie, i na wydechu, 300 to dobra cena za wymianę sprzęgła a nie silnika. Dodano po 1 Uczciwa dniówka dla mechanika to 8-10 godzin. To się zdecyduj bo zapewniam cię że te...
Dziś rozkręciłem suba. Oznaczen nie było ale po elementach dało sie domyslić co i jak. A więc tak: dwa pomarańczowe (z zielonym paskiem +, z czarnym -) sygnał głośnik lewy dwa niebieskie (z zielonym paskiem +, z czerwonym -) sygnal głośnik prawy czerwony z białym- plus z akumulatora czarny - masa - może byc z karoserii (na tylniej belce bagaznika jest...
Silnik popuść, i tak musisz popuścić (m. innymi odkręcając łapę łączącą skrzynię z budą) po to, aby go wyjąć. W przód nie wyjdzie, możesz go tragać tylko między półosią a ścianą grodziową, jak dechą odepchasz blok napędowy, czasami trzeba popuścić listwę kierowniczą lub odgiąć taką U-kształtną rurkę. Ta śruba zresztą zawsze mi wychodziła bez kłopotów,...
Świece ok, przewody WN nowe. Czy punkt pracy na biegu jałowym powinien nakładać się z tym pod obciążeniem? Bo na parowniku jest tylko jedna śruba regulacyjna.
W bagażniku na tylnej belce, na pionowej ściance miski na koło zapasowe, luźna śruba z wtyczką zbiorczą masową C30. http://obrazki.elektroda.pl/8994666700_1...
Witam. Mam problem z drzwiami w 5 drzwiowym fiacie grande punto. Nie działa podnoszenia a ni opuszczanie okna prawego z przycisku w tych drzwiach.. Z przycisku w drzwiach lewych dla kierowcy okna opuszczają się. Bez schematu doszedłem do tego iż na złączu nr 3 ( kostka wchodząca do przełącznika drzwi prawe - zdjęcie 1) brakuje plusa. Nie działa także...
Mam problem z gazem w takim punto, jest to gaz zwykły regulowany śrubą, kiedyś był 2giej generacji, ale ktos go uproscił. Powiedzmy, ze rano odpalam auto i jade jakies 5km na gazie to wszystko jest ok. Później zaczynają sie dziac dziwne rzeczy: strzela, dławi sie, szarpie. Jak przełącze na benzyne to chwile sie zadławi zaświeci sie "marchewa" i zaczyna...
Ciśnienie gazu po dodaniu buta spada poniżej 0,3 i przełącza na benzynę. Ciśnienie map skakało koło 0.27-0.28 Ciśnienie robocze wynosiło czasem 0.7 czasem 1.5 kręcenie śruba do regulacji na parowniku nie wiele dawało. Co może być przyczyną ?
Może być wiele przyczyn tego stanu i jest kilka środków zaradczych, które mogą okazać się skuteczne; - zasilanie radia podłączyć bezpośrednio pod klemę akumulatora (przez bezpiecznik na kablu zasilającym radio), - brak masy w antenie (dokładnie sprawdzić i ewentualnie oczyścić podłączenie anteny do masy w miejscu mocowania anteny), - sprawdzić wtyk...
Od nowości nie ruszane, dokładnie zapieczone , będzie problem - wpierw z wybiciem piasty koła, a potem z wybiciem łożyska ze zwrotnicy. Można młotem - może nic nie popęka. Wcisnąć nowe - albo wielka śruba i podkładki różnego rodzaju, albo tzw. kowalskie imadło. Sposoby frustrujące, czasochłonne i często bolesne. Aha - o odkręceniu śruby przegubu bez...
Witam. Mianowicie mam taki problem, zamierzam wymienić przewód hamulcowy, górna śruba łącząca przewód elastyczny z metalowym nie chce się dać odkręcić, czy ma ktoś pomysł jak z tym sobie poradzić? WD40 nie pomogło...
Witam Niedawno jakiś tydzień temu zabrałem się za regeneracje swojego reduktora emmegas 94 w Punto 1,1 55 96rok, wszystko niby wedle instrukcji załączonej do zestawu naprawczego, sprawa wygląda następującą przed regeneracją żeby trzymał obroty na jałowym śruba regulacyjna musiała być wkręcona na max po regeneracji jest jakieś 4,5 obrotu wykręcona i...
Zobacz też masę na skrzyni biegów - tą główną od akumulatora. Trzeba ją odkręcić i całkowicie wykręcić śrubę ze skrzyni biegów. Znam przypadki, że ta śruba była w środku skorodowana i nie było dobrej masy na silniku. Acha! Pisz staranniej, bo trudno zrozumieć, co masz na myśli.
No widzę, że nie za wiele mam odpowiedz. Więc odpowiadam sam: zderzak trzeba zdemontować co nie jest trudne. śruby od góry miedzy światłami, z boku w nadkolach, i od dołu. Do tego plastikowe zatrzaski i już. Przewody to jedna śruba i na wcisk. zmieniamy oringi bardzo lekko smarujemy olejem (tłusty palec) i wszystko skręcamy. To fiat więc wszystko jest...
to co jest zaznaczone na w/w rysunku to poduszka met-gum tylnej belki. aby to wymienić to trzeba całą belkę wymontować z auta i przy okazji wymienić pozostałe 3 poduszki /koszt przednich ok50 PLN a koszt tylnych to ok70PLN/jednak z praktyki można zastosować specjalne podkładki pod przednie poduszki /tylko pod przednie/ koszt jednej w serwisie fiata...
Witam! Jak w temacie. Fiat Punto 60 Selecta rocznik 1996 silnik 1242cc na monowtrysku IAW Weber Marelli 6F.SN ale z immo. Przebieg 65tys. km autentyczny. 2 miesiące temu przeszedł mały remont. Wymiana UPG, nowy rozrząd, świece, kable itp itd.. Nie pierwszy raz to robię więc raczej nie skiepściłem. Wszystko wg fabrycznej serwisówki i przy użyciu oryginalnych...
Cześć. W fiacie punto 1 wersja SX rocznik 1996 jest wysoko umieszczony parownik (reduktor) od LPG który jest zamontowany nad prawym błotnikiem. W związku z tym zapowietrza mi się reduktor LPG ponieważ poziom max płynu w chłodnicy jest dużo niżej niż węże wodne od LPG i długo grzeje się reduktor: 745094 0. Na czerwono zaznaczyłem: a) parownik LPG b)...
Witam. Z doświadczenia wiem że Fiaty ogólnie nie lubią LPG Na gazie Fiatowskie silniki niesamowicie zmula po naciśnięciu pedału gazu ( np. ruszanie z krzyżówki) oraz czasami mają manewry przerywania i skakania obrotami. Sam osobiście przekonałem się na swoim byłym Fiacie Punto I oraz z recenzji znajomych!! Pozdrawiam Jak zakładaliście u czesia w stodole...
4x100 otwór 56,5 Pozdrawiam
Witam. Na początek napisze jak to się zaczęło, a wiec: kupiony samochód, zbliża się zima, nowe opony, ale przy zmianie na letnie pokazali mi te nowe zimowe opony i od wewnętrznej strony nie było już bieżnika, wiec mi powiedzieli że zbieżność muszę ustawić, a że pieniążków nie było to się trochę jeszcze na letnich jeździło i tak samo się prawie stało...
No w zasadzie racja... GMP - pomyliłem oczywiście.. czujnik położenia wału. Silnik z Punto czy Seicento 1,1 faktycznie pasuje plug'n'play. Na odwrót też bo mam znajomego któremu się Punto sypnęło i zapakowali tam fabrycznie nowy silnik 1,0 dokładnie taki sam jak mój z Pandy. Ale ECU musiało być z Pandy. To od 1,1 z Punto grało ale silnik wciąż miał...
Od grudnia minęło sporo czasu bo jakoś nie miałem czasu to zrobić ale dziś zrobiłem. Sprawa montażu w moim przypadku to jakieś 2h - nie śpieszyłem się. Na początek odszukałem wyłącznik przy uderzeniu. Znajduje się on pod schowkiem całkiem po prawej stronie. Wyjąłem wtyczkę i upewniłem się że to na pewno to. Po przekręceniu stacyjki pompki nie słychać....
tak jest niestety bingo ma problemy i najlepiej aby resetować je przed regulacją doświadczyłem tego na własnej skórze a tak w ogóle masz kolego źle ustawione korekcje szybkości otwierania się korkowca na jałowych dajemy -0 i +0 a pod obciążeniem dajemy -6 i +6 ilości kroków otwierania się masz mniej więcej a co do tps teraz gdy masz opisane jako brak...
Oczyścić szczotką drucianą wystający gwint śruby, zalać go płynem hamulcowym, ewentualnie płynem pokroju WD, i kluczem udarowym skosztować. Jeśli nieoczyściłeś gwintu śruby tylko na siłe próbowałeś odkręcić, to brud spowodował zatarcie się gwintów. Spróbuj teraz zpowrotem dokręcić nakrętkę oczyścić gwint śruby, zalać płynem i wtedy próbuj. Powodzenia....
Do wykrecenia tych śrub można użyć nasadki klucza 19mm. Pozdrawiam!
A nie wystarczy taka zwykła antena za 10 zł? W Punto 2 trzeba tylko wyjąć lampę podsufitki i już mam dostęp do śruby anteny
Tak, Punto II rozstaw śrub ma 4x98.
Trzyma tam boczek na rancie profilu drzwi. Śmiało odchyl boczek z zatrzasków w stronę auta, po odkręceniu śrub oczywiście i zdejmij do góry boczek i zobacz.
Pierwszą samodzielną wymianę klocków proponuję robić pod okiem kogoś doświadczonego. Należy użyć środków zalecanych przez producenta samochodu - smary, klej do gwintu. Ważne są również momenty dokręcania śrub.
Kolego, to może jeszcze jedna próba - sprawdź, czy bęben hamulcowy nie jest pęknięty, który w czasie hamowania robi się owalny. W aucie kolegi mieliśmy taki przypadek, że wszelkie regulacje nie pomagały, aż dopiero po dźwięku bębna, który spadł nam na jezdnię zorientowaliśmy się, że był pęknięty. Pęknięcie było niewidoczne, bo wystąpiło na styku części...
Moim zdaniem tam nic nie zostało zrobione. Nie widać śladów odkręcania na śrubie od pokrywy, uszczelka swoje już ma przejechane (kolor gumy), także krótko "partacza" za łeb.
Trzeba odkręcić 5 śrub (na jednej jest nakrętka masy zespołu napędowego) i wyjąć cały wybierak, na zamontowanych ta dźwignia ni ch... nie wejdzie na swoje miejsce
Witam wszystkich, Chciałbym opisać po jak zamontować radiowy sterownik centralnego zamka do fiata punto 2 generacji z fabrycznym centralnym zamkiem sterowanym z kluczyka. Mianowicie zamki w punciaku są sterowane masą, więc sterownik zamka trzeba tak ustawić aby na zamknięcie i otwarcie podawał impulsy masy. Postaram się wypisać w punktach co się gdzie...
Wkręć śrubę m6 z dużą metalową podkładką a pod nią podłóż gumową podkładkę taką jak w głowicy baterii (wannowej lub umywalkowej)
Jaka instalacja gazu, regulacja na śrubę jaki przełącznik gazu?
Witam potrzebuję wymienic air bag w moim punto ale nie widzę śrub od poduszki jak ściągnąc kierownicę ??[/youtube]
Kolejność śrub , zaczynam od środkowych, a następnie skrajne
Jeżeli mówimy o tych płytkach, które są "po zewnętrznej (przykręcone do obudowy) to tak. Każda płytka w środkowej części jest wytarta, po bokach "ciemna". Dla zobrazowania załączam obrazek z netu ze strzałeczką pokazującą zgrubną lokalizację elementu (widać było przytarcia na tych płaskich elementach, przykręcanych do obudowy tą grubą śrubą)
Skrzynia z sejaka podchodzi do 1.2 z punta mk2? Jak już pisałem wcześniej różni się miejscami w których są śruby. Skrzynia z seicento 1.1 podchodzi do punto 1.2 86km bo to jest mk1 a ja mam wszystko z mk2 + elektryczny gaz, hydrauliczne sprzegło i plastikowe pedały
witam miałem Punto i miałem problem z ręczym! piszesz że wymieniłeś szczęki a czy to były same szczęki czy komplet ze spreżynkami i zestawem małych zebatek ktore regulują też naciąg ręcznego?jak popuścisz linki to po zdjęciu bębna lub przez otwór od śruby możesz przestawić te zębatki względem siebie za pomocą srubokretu no chyba że masz te zębatki stare...
W silniku od Punto, zamiast obróbki, odcięto/zeszlifowano miejsca na gwinty. Musisz zobaczyć jak długą masz śrubę lub jak głęboki masz otwór w starym bloku (względem ściany zewnętrznej a nie nadlewu). Na taką samą głębokość możesz oczywiście nawiercać i gwintować "nowy" blok. Czy wystarczy do utrzymania elementu, nie wiem. Być może zastosowanie innych...
Tego momentu nie ma chyba nawet w książce podanego. Po prostu z umiarem. Uszczelkę powinno lekko wybulić na zewnątrz. To śruby szóstki wiec nie przekręć. Luz może być. Gorzej jak mniejszy bo wtedy występuje podpalanie gniazd ale jak masz ściągniętą osłonę to wyreguluj. Co rozumiesz przez kolejność zaworów?
Śruby sprawdź czy nie wyciągnięte.
ok to sprawdzę tylko ze na końcu tego kabelka cienkiego jest końcówka kurde nie wiem jak ona sie fachowo nazywa ale jest spotykana w połączeniu kabla do głośnika wiesz takie coś jakby trzeba to było na coś płaskiego nasunąć a nie wiem czy w alternatorze jest takie coś czy tylko na śruby.
Między felgą a piastą zapewne jest zbyt duży luz ( felga się nie centruje na piaście tylko na śrubach) i stąd problem odkręcających się śrub . Wymień piastę i felgę .
Witam! Miałem taki sam problem w Fiacie Punto, gasł na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika lub spadały obroty, serwisant w trzecim serwisie wymienił zawór z silniczkiem krokowym na zasilaniu gazem tuż przed mikserem na zawór z śrubą regulacyjną. Ustało, chodzi super. Prawdopodobnie silnik krokowy zacinał się po rozgrzaniu.
Bezpiecznik i przekaźnik od pompy znajduje sie na na ścianie grodziowej obok map sensora. Wszystko powinno być nakryte czarną plastikową czapką, która jest przykręcona śrubą na krzyżak.
Trzeba odkręcić śrubę dolną i wymienić kompletny wałek.
fiacik srejcento przewód hamulcowy metalowy od pompki do koła prawy przedni ma długość 180cm w takim kurduplu.... Tydzień temu nie potrafiłem tego uzmysłowić klientowi, cóż... Ja po dzisiejszej przygodzie dodałbym alternator w Grande Punto i niesamowicie pomysłową górną śrubę pod sprężarką klimy...
To laweta na 3,5 tony jest? To co robisz to wygląda /i z opisu/ że tyle wytrzyma, albo i lepiej. A po co te skręcanie śrubami jeszcze? Zważ samą przyczepę, bo coś mi się zdaje że ok. 500kg wyjdzie z tą sklejką 15. Ta oś od punto może mieć z nią problem i nie mówię tu tylko o sprężynach.
Zasilanie z zapalniczki to zły pomysł. Z tego co kojarzę to w punto to zasilanie nie jest odłączane przez stacyjkę. Zatem znajdź właściwe gniazdo w skrzynce bezpieczników na bezpiecznik od podgrzewania foteli i stamtąd wyciągnij plus do przełączników i rozdziel go na prawy i lewy przełącznik. Masę do foteli z najbliższego punktu masy-może być spod śruby...
Czy element przy skrzyni, ten z kulką, na którą się wciska linkę biegów, jest wykręcany? I czy zna ktoś wymiary tej śruby, jeżeli to śruba. I jak ją znaleźć - jakaś nazwa?
Mam ten sam problem - rozpadły się poduszki mocowania amortyzatora. Czy pod śrubami górnego mocowania w blasze nadwozia jest lekkie wgłębienie, czy blacha jest tam idealnie równa, pozioma? Obawiam się, że u mnie w tym miejscu śruby wytłukły zagłębienia - nie wiem czy to trzeba prostować przed wstawieniem nowych poduszek amortyzatora? Jak doradzacie?
Mam pytanie , jaki jest problem w tym silniku ze zdjęciem "bereta " , żeby mieć dostęp do zaworów . Sądzę , że zawory są regulowane śrubami na klawiaturze . Czy się mylę ? Pozdrawiam Bardzo proszę o odpowiedź .
z tego co slyszałem to może by ciężko wykręcisc śrubę mocującą stacyjke czy to prawda?
Witam. Sprawdź czy nie masz poluzowanych śrub na kole, jakiegoś obcego ciała w oponie.
dwa dni po wymianie miski olejowej i oleju zaczął nierówno pracować, kopcić na szaro niebiesko przy czym czuć mocny zapach benzyny i zaczęła się ona tez przedostawać do oleju. Może i ja się nie znam na mechanice samochodowej dobrze ale jestem przekonany że żadna elektronika ani sterownik nie jest odpowiedzialny za dostawanie się benzyny do oleju w...
pewnie tez jest sposób prase można zrobić z tulejek i śruby klucz udarowy sprężarka i jdzie
Do uszczelnienia skrzyni biegów, podczas jej składania, użyłem oryginalnej wysokotemperaturowej uszczelki silikonowej o numerze: 71753861 zakupionej w ASO (jest to po prostu silikon wysokotemperaturowy w tubce - jak pasta do zębów). Momenty dokręceń śrub skrzyni Fiata Pandy zaczerpnąłem z Internetu i bazowałem na skrzyni C514 Fiata Punto II (parę momentów...
Ja to robie odkrecając reflektor z tych dwóch śrub, co prawda on nie wyjdzie cały bo jest jeszcze przykrecony pod zderzakiem, ale odsunie sie na tyle że mozna wyjąc klapke i wymienic żarówke. Kontrolka sie na zapali na deste bo układ kontroli zerówek w body komputerze kontroluje tylko światła pozycyjne przednie i tylne oraz światła stop, reszty nie...
witam, zjeździłem całe miasto i nie mają nigdzie takich zaślepek fi 8mm. nagwintowałem troszkę otwór i wkręciłem śrubę na kleju, jak zastygło to odciąłem łeb śruby i teraz jest ok. pozdrawim
Witam Prawdopodobnie diagnoza kolegi jest słuszna, a co do kosztów to za kpl naprawczy na jedną stronę trzeba dać 60...80 zł, a robocizna w zależności ile śrub sie ukręci. Pozdrawiam
UPG to częsty problem tej marki? :D Jak w każdym w którymmechanik zapomni kupić porządnej uszczelki i nowych śrub :)
To problem znany w Grande Punto należ wyregulować zamek potrzebny kluczyk ampułowy 5 lub 6 10 min i po bólu.Trzeba tylko trochę doświadczenie ale naprawdę jest to łatwe nie trzeba grzebać przy drzwiach tylko przy uchwycie polecam! Uchwyt przymocowany jest do nadkola śrubami na klucz ampulowy po odkręceniu delikatnie ruszyć uchwytem górą do zewnątrz...
Kratka z kieszenią radia jest przykręcona sześcioma śrubami,cztery widoczne z przodu i dwie od dołu ,dostępne po zdemontowaniupanela przełączników przy awaryjnych.
pedały mięki Oni tacy som z regułom. :D :D Dawno się tak nie uśmiałem. A co do meritum, jeżeli nigdzie nie cieknie na zewnątrz, to faktycznie do komory membrany serwa. Poluzuj trochę śruby od pompy, to zobaczysz.
http://obrazki.elektroda.net/38_12780238... Regulację linki od ręcznego zaczynaj od..jej poluzowania :D Podnosisz tył samochodu,zdejmujesz koła,Bęben mocujesz 3 śrubami od kół podkładając pod nie podkładki/nakrętki grubości mniej więcej grubości felgi(wkręcenie samych śrub .bez podkładek,spowoduje że ich końce będą ocierać o szczęki,sprężyny lub...
wzbudzany jest za zacisku 30 (sruba) poprzez regulator,lampka ładowania która się zaświeci z chwilą włączenia kluczyka,a przed uruchomieniem silnika to sygnał dla regulatora aby właczył prąd na wirnik. Po prostu lampka to zezwolenie na właczenie prądu wzbudzenia. Póżniej,gdy regulator wykryje wzrost napięcia powyżej pewnej granicy,lub też wykryje pojawienie...
Na sam początek proponuje wykręcić śrubę obok sondy i zobaczyć czy po jej wykręceniu auto zapala i normalnie wchodzi na obroty. Ostre danie w gaz mogło cos przytkać w wydechu. Tak wg mnie wynika z opisu zachowania silnika. Dalej bym szukał co mogłeś zrobić przy wymianie uszczelki np. przycięcie jakiegoś przewodu itp. A co do zaparcia zaworów to wymieniając...
Podczas wymiany sprzęgła, gdy była przykręcana skrzynia biegów przewód od sondy dostał się pod jedną ze śrub i został razem z nią wkręcony, co powodowało zwarcie.
te wyjmaki w kształcie U... to chyba są... nie do tych modeli (pewno kolega sympatyczny by nie pytał)... podejrzewam, że radyjko jest w Punto II identyczne jak w ... ALBEA... Radyjko jest przykręcone od spodu na dwie śruby, ale żeby do nich dotrzeć... należy zdjąć pokrywę pokręteł.... załączam fotki i pozdrawiam commor
Czytałem że niby reduktory wytrzymują kilka lat. Zanim zdecyduję się na wymianę chciałbym sprawdzić co się da. Jak mam wydać pieniądze to na coś co wymaga wymiany bo bez sensu jest wymieniać dobre na dobre. Czy odkręcanie śruby przy reduktorze wpływa na obroty?
Witam Grande Punto z tych roczników miały wady fabryczne mocowań tylnich amortyzatorów teoretycznie jeżeli auto masz z 2009 roku to gwarancja fabryczna jeszcze powinna obowiązywać Mocowanie tych mocowań jest na trzy śruby typu torx damski Pozdrawiam - marcinjohan
...ale podstawa w funkcjonowaniu ukladu II generacji jest attuator a u mnie jest sruba ze sprezyna??
Witam, Czy są tutaj obecni lub byli właściciele Fiatów SC/Punto/Panda itd.? Którzy być może zmieniali u siebie rozruszniki? Chodzi o silnik 1,1 mpi/40 kW. Mam Fiata SC wersję S 1,1 mpi z okrągłym filtrem powietrza i siedzi tam rozrusznik Denso C132. One są wycofane, to jest jeszcze relikt z fabryki. Chcę to dziadostwo zamienić, ale... Zakupiłem rozrusznik...
no właśnie bęben był toczony i nie ma już żadnych progów a co do śrub to wkręcałem przecież te same co przed wymianą
Zdejmij górny grill, przytrzymaj ręką od środka i musi wejść (choć raz w akcie desperacji potraktowałem go z buta... i wszedł). Poza 4 śrubami w błotnikach dostęp do śrub zderzaka jest dobry, ale wierz mi - nie chcesz go ściągać. Musisz mieć auto na podnośniku i pomocnika (chyba, że masz 4 ręce ;) ).
Nie od dziś wiadomo, że mniejszy mikser to łatwiejsza regulacja, ale i większy spadek mocy. Wyjątek potwierdza regułę, co nie zmienia faktu, że zła regulacja i potrzaskany kolektor szybko wyrównują koszt utrzymania 2 gen z instalacją "wtryskową". Przyznam szczerze, że na fiatach znam się średnio i nie wiem ile wersji tego silnika było i na jakim sterowaniu...
Mam okazje kupić felgi aluminiowe z oponami. Felgi mają 8 otworów na śruby o rozstawie 4x100 i 4x108. Ja mam w punto II rozstaw 4x98. Założyłem jedą felg i niby śruby wchodzą lekko bez oporów.... I moje pytanie to czy mogę kupić te felgi i jeździć na nich bez żadnych obaw??? Niby 2mm to nie jest dużo ale jednak.... proszę o rade. Dziękuje
A koła zębate na wałku rozrządu dokręcone?Wszystkie kliny ok?Śruba wału ok?Dlaczego wcześniej przeskoczył?Usunełeś skutki wcześniejszej awari bez znależienia przyczyny.Bład!
To prawda! to jest 16 są tam takie śruby na torxa ale po ich odkręceniu nic się nie dzieje
Bez problemu idzie w takiej kolejności jak narysowane, warto siknąć trochę "Wazolu" lub podobnego smaru na gumy 1 i 3 (a i c), żeby łatwo zeszły (bez tego trzeba się naszarpać i można połamać obudowę). Oczywiście najpierw trzeba wyjąć wąż doprowadzający powietrze i zdjąć opaskę (jest wielokrotnego użytku, do ponownego założenia wystarczą zwykłe "kombinerki")...
Tak, kompletuje części w Poniedziałek będę składał na razie mam dane z punto i stilio wychodzi że to to samo. Jeśli ktoś ma te dane proszę o pomoc.
W przednich kołach w zaciskach są tzw. ślizgi po nich przesuwa się zacisk wykręć wyczyść nasmaruj. Piszę to na podstawie clio oraz opla astra i corsy. Miałem tylko takie autka i zawsze było tak samo. Są to te śruby wkręcane od wewnątrz (dwie sztuki).
Sprawdz ciśnienie sprężania w cylindrach kolego! Pozdrawiam!
Musisz zgrzewarka połączyć szczotki do uzwojenia chyba aluminium tam jest. Najlepiej kup rozrusznik używany lub z nowego fiata 1.1 do 1.4 są takie same różnicą w kablu styk 50 tylko - trzy lub dwie śruby do instalacji. Stilo miało najmocniejszy rozrusznik Boscha.
Jeśli tylko zgadza się rozstaw śrub, średnica otworu centrującego oraz ET to będą pasowały.
śruba noża śruba zrywalne śruba laptop
komputer wirtualizacja kompresor malowanie serwery poczty wychodzącej thunderbird
wkładka gramofonowa pioneer części vaillant
Schemat kabla RGB do Unitra WZT315 i Elwro 800 Junior – połączenie, pinout, tłumiki Usuwanie plam rdzy z karoserii i śrub – CarPro Iron X, K2 Roton, WD-40 Rust Remover