Miałem podobny problem, ale poradziłem sobie za pomocą zwykłej 1/2’’ gazrurki, dł. ok. 0,5m i ciężkiego młota. Odkręciłem nakrętkę na dł. ok. 5mm (większe rozkręcenie mogłoby spowodować skrzywienie śruby) i po przyłożeniu rurki do nakrętki waliłem w nią młotem, aż puściło. Następnie znów odkręciłem nakrętkę o kilka obrotów i ponownie brutalna...
Sprawdzam katalogi i nie znajduję tej części. Możliwe że coś zakładali bez wykazu jak w Punto 2 dwa tłumiki w wydechu (przez 6 miesięcy ).
4x100 otwór 56,5 Pozdrawiam
A nie wystarczy taka zwykła antena za 10 zł? W Punto 2 trzeba tylko wyjąć lampę podsufitki i już mam dostęp do śruby anteny
Ten korek jest najprawdopodobniej „do stożka ” i żadna śruba Ci nie spasuje . Szukaj korka spustowego ze skrzyni biegów od fiata , najprawdopodobniej jakieś starsze punto powinno pasować .
Tak, Punto II rozstaw śrub ma 4x98.
Kolego, to może jeszcze jedna próba - sprawdź, czy bęben hamulcowy nie jest pęknięty, który w czasie hamowania robi się owalny. W aucie kolegi mieliśmy taki przypadek, że wszelkie regulacje nie pomagały, aż dopiero po dźwięku bębna, który spadł nam na jezdnię zorientowaliśmy się, że był pęknięty. Pęknięcie było niewidoczne, bo wystąpiło na styku części...
podjechać gdzie i zaraz spuszczać płyn i jeszcze raz zakładać termostat Żeby wymienić termostat nie trzeba spuszczać płynu...
Pierwszą samodzielną wymianę klocków proponuję robić pod okiem kogoś doświadczonego. Należy użyć środków zalecanych przez producenta samochodu - smary, klej do gwintu. Ważne są również momenty dokręcania śrub.
Do wykrecenia tych śrub można użyć nasadki klucza 19mm. Pozdrawiam!
witam.. problem polega na nierównej pracy silnika na lpg na zimnym silniku (jednak gdy przytrzymam pedał gazu silnik pracuje normalnie). problem pojawia się gdy np w takcie jazdy dojeżdżam do skrzyżowania i trzeba puścić pedał gazu nacisnąć sprzęgło i hamulec- wtedy gdy silnik jest zimny czasem "zdechnie", czasem później ma problem z odpaleniem... nadmieniam...
RYGIEL ZAMKA PRZEDNICH DRZWI. http://emotikona.pl/emotikony/pic/2smiec... A Ty chciałaś amortyzatory w ciemno wymieniać ;) Rygiel zamka mówisz? Jeśli to to o czym myślę to można jeszcze go wyregulować, jeśli śruby są.,
Trzyma tam boczek na rancie profilu drzwi. Śmiało odchyl boczek z zatrzasków w stronę auta, po odkręceniu śrub oczywiście i zdejmij do góry boczek i zobacz.
Jaka instalacja gazu, regulacja na śrubę jaki przełącznik gazu?
ok to sprawdzę tylko ze na końcu tego kabelka cienkiego jest końcówka kurde nie wiem jak ona sie fachowo nazywa ale jest spotykana w połączeniu kabla do głośnika wiesz takie coś jakby trzeba to było na coś płaskiego nasunąć a nie wiem czy w alternatorze jest takie coś czy tylko na śruby.
Moim zdaniem tam nic nie zostało zrobione. Nie widać śladów odkręcania na śrubie od pokrywy, uszczelka swoje już ma przejechane (kolor gumy), także krótko "partacza" za łeb.
Jeżeli mówimy o tych płytkach, które są "po zewnętrznej (przykręcone do obudowy) to tak. Każda płytka w środkowej części jest wytarta, po bokach "ciemna". Dla zobrazowania załączam obrazek z netu ze strzałeczką pokazującą zgrubną lokalizację elementu (widać było przytarcia na tych płaskich elementach, przykręcanych do obudowy tą grubą śrubą)
Kolejność śrub , zaczynam od środkowych, a następnie skrajne
Witam potrzebuję wymienic air bag w moim punto ale nie widzę śrub od poduszki jak ściągnąc kierownicę ??[/youtube]
Śruby sprawdź czy nie wyciągnięte.
Bezpiecznik i przekaźnik od pompy znajduje sie na na ścianie grodziowej obok map sensora. Wszystko powinno być nakryte czarną plastikową czapką, która jest przykręcona śrubą na krzyżak.
Skrzynia z sejaka podchodzi do 1.2 z punta mk2? Jak już pisałem wcześniej różni się miejscami w których są śruby. Skrzynia z seicento 1.1 podchodzi do punto 1.2 86km bo to jest mk1 a ja mam wszystko z mk2 + elektryczny gaz, hydrauliczne sprzegło i plastikowe pedały
W punto to akurat śruba zawsze daje się wybić bo nakrętka jest od strony koła ,a więc można ją dobrze uderzyć .
Podwarzasz śrubokrętem żeby się rozszedł zderzak i zdejmujesz z tej śruby, później są odkręcasz/wymieniasz/tniesz.
Trzeba odkręcić 5 śrub (na jednej jest nakrętka masy zespołu napędowego) i wyjąć cały wybierak, na zamontowanych ta dźwignia ni ch... nie wejdzie na swoje miejsce
jak bedziesz wymieniał sonde to lepiej jechac do tłumikarza bo bedzie ja ciezko odkrecić Dostęp jest wręcz idealny, nie ma nic trudnego w jej odkręceniu, w najgorszym razie wystarczy drewniany młotek do puknięcia w klucz... próbowałem odkręcić u siebie i poddałem się śruba jest zapieczona więc przydałoby się podgrzać palnikiem :|
Trzeba odkręcić śrubę dolną i wymienić kompletny wałek.
Wkręć śrubę m6 z dużą metalową podkładką a pod nią podłóż gumową podkładkę taką jak w głowicy baterii (wannowej lub umywalkowej)
witam miałem Punto i miałem problem z ręczym! piszesz że wymieniłeś szczęki a czy to były same szczęki czy komplet ze spreżynkami i zestawem małych zebatek ktore regulują też naciąg ręcznego?jak popuścisz linki to po zdjęciu bębna lub przez otwór od śruby możesz przestawić te zębatki względem siebie za pomocą srubokretu no chyba że masz te zębatki stare...
Tego momentu nie ma chyba nawet w książce podanego. Po prostu z umiarem. Uszczelkę powinno lekko wybulić na zewnątrz. To śruby szóstki wiec nie przekręć. Luz może być. Gorzej jak mniejszy bo wtedy występuje podpalanie gniazd ale jak masz ściągniętą osłonę to wyreguluj. Co rozumiesz przez kolejność zaworów?
fiacik srejcento przewód hamulcowy metalowy od pompki do koła prawy przedni ma długość 180cm w takim kurduplu.... Tydzień temu nie potrafiłem tego uzmysłowić klientowi, cóż... Ja po dzisiejszej przygodzie dodałbym alternator w Grande Punto i niesamowicie pomysłową górną śrubę pod sprężarką klimy...
pewnie tez jest sposób prase można zrobić z tulejek i śruby klucz udarowy sprężarka i jdzie
witam, zjeździłem całe miasto i nie mają nigdzie takich zaślepek fi 8mm. nagwintowałem troszkę otwór i wkręciłem śrubę na kleju, jak zastygło to odciąłem łeb śruby i teraz jest ok. pozdrawim
z tego co slyszałem to może by ciężko wykręcisc śrubę mocującą stacyjke czy to prawda?
Czy element przy skrzyni, ten z kulką, na którą się wciska linkę biegów, jest wykręcany? I czy zna ktoś wymiary tej śruby, jeżeli to śruba. I jak ją znaleźć - jakaś nazwa?
W silniku od Punto, zamiast obróbki, odcięto/zeszlifowano miejsca na gwinty. Musisz zobaczyć jak długą masz śrubę lub jak głęboki masz otwór w starym bloku (względem ściany zewnętrznej a nie nadlewu). Na taką samą głębokość możesz oczywiście nawiercać i gwintować "nowy" blok. Czy wystarczy do utrzymania elementu, nie wiem. Być może zastosowanie innych...
Bez problemu idzie w takiej kolejności jak narysowane, warto siknąć trochę "Wazolu" lub podobnego smaru na gumy 1 i 3 (a i c), żeby łatwo zeszły (bez tego trzeba się naszarpać i można połamać obudowę). Oczywiście najpierw trzeba wyjąć wąż doprowadzający powietrze i zdjąć opaskę (jest wielokrotnego użytku, do ponownego założenia wystarczą zwykłe "kombinerki")...
Między felgą a piastą zapewne jest zbyt duży luz ( felga się nie centruje na piaście tylko na śrubach) i stąd problem odkręcających się śrub . Wymień piastę i felgę .
pedały mięki Oni tacy som z regułom. :D :D Dawno się tak nie uśmiałem. A co do meritum, jeżeli nigdzie nie cieknie na zewnątrz, to faktycznie do komory membrany serwa. Poluzuj trochę śruby od pompy, to zobaczysz.
Witam. Sprawdź czy nie masz poluzowanych śrub na kole, jakiegoś obcego ciała w oponie.
Witam Prawdopodobnie diagnoza kolegi jest słuszna, a co do kosztów to za kpl naprawczy na jedną stronę trzeba dać 60...80 zł, a robocizna w zależności ile śrub sie ukręci. Pozdrawiam
Czytałem że niby reduktory wytrzymują kilka lat. Zanim zdecyduję się na wymianę chciałbym sprawdzić co się da. Jak mam wydać pieniądze to na coś co wymaga wymiany bo bez sensu jest wymieniać dobre na dobre. Czy odkręcanie śruby przy reduktorze wpływa na obroty?
te wyjmaki w kształcie U... to chyba są... nie do tych modeli (pewno kolega sympatyczny by nie pytał)... podejrzewam, że radyjko jest w Punto II identyczne jak w ... ALBEA... Radyjko jest przykręcone od spodu na dwie śruby, ale żeby do nich dotrzeć... należy zdjąć pokrywę pokręteł.... załączam fotki i pozdrawiam commor
W przednich kołach w zaciskach są tzw. ślizgi po nich przesuwa się zacisk wykręć wyczyść nasmaruj. Piszę to na podstawie clio oraz opla astra i corsy. Miałem tylko takie autka i zawsze było tak samo. Są to te śruby wkręcane od wewnątrz (dwie sztuki).
To prawda! to jest 16 są tam takie śruby na torxa ale po ich odkręceniu nic się nie dzieje
Do uszczelnienia skrzyni biegów, podczas jej składania, użyłem oryginalnej wysokotemperaturowej uszczelki silikonowej o numerze: 71753861 zakupionej w ASO (jest to po prostu silikon wysokotemperaturowy w tubce - jak pasta do zębów). Momenty dokręceń śrub skrzyni Fiata Pandy zaczerpnąłem z Internetu i bazowałem na skrzyni C514 Fiata Punto II (parę momentów...
UPG to częsty problem tej marki? :D Jak w każdym w którymmechanik zapomni kupić porządnej uszczelki i nowych śrub :)
Mam okazje kupić felgi aluminiowe z oponami. Felgi mają 8 otworów na śruby o rozstawie 4x100 i 4x108. Ja mam w punto II rozstaw 4x98. Założyłem jedą felg i niby śruby wchodzą lekko bez oporów.... I moje pytanie to czy mogę kupić te felgi i jeździć na nich bez żadnych obaw??? Niby 2mm to nie jest dużo ale jednak.... proszę o rade. Dziękuje
Witam! Miałem taki sam problem w Fiacie Punto, gasł na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika lub spadały obroty, serwisant w trzecim serwisie wymienił zawór z silniczkiem krokowym na zasilaniu gazem tuż przed mikserem na zawór z śrubą regulacyjną. Ustało, chodzi super. Prawdopodobnie silnik krokowy zacinał się po rozgrzaniu.
koledzy nie wiecie co mu dolega pomocy proszę
no właśnie bęben był toczony i nie ma już żadnych progów a co do śrub to wkręcałem przecież te same co przed wymianą
Silnik popuść, i tak musisz popuścić (m. innymi odkręcając łapę łączącą skrzynię z budą) po to, aby go wyjąć. W przód nie wyjdzie, możesz go tragać tylko między półosią a ścianą grodziową, jak dechą odepchasz blok napędowy, czasami trzeba popuścić listwę kierowniczą lub odgiąć taką U-kształtną rurkę. Ta śruba zresztą zawsze mi wychodziła bez kłopotów,...
Musisz zgrzewarka połączyć szczotki do uzwojenia chyba aluminium tam jest. Najlepiej kup rozrusznik używany lub z nowego fiata 1.1 do 1.4 są takie same różnicą w kablu styk 50 tylko - trzy lub dwie śruby do instalacji. Stilo miało najmocniejszy rozrusznik Boscha.
Witam Grande Punto z tych roczników miały wady fabryczne mocowań tylnich amortyzatorów teoretycznie jeżeli auto masz z 2009 roku to gwarancja fabryczna jeszcze powinna obowiązywać Mocowanie tych mocowań jest na trzy śruby typu torx damski Pozdrawiam - marcinjohan
Zasilanie z zapalniczki to zły pomysł. Z tego co kojarzę to w punto to zasilanie nie jest odłączane przez stacyjkę. Zatem znajdź właściwe gniazdo w skrzynce bezpieczników na bezpiecznik od podgrzewania foteli i stamtąd wyciągnij plus do przełączników i rozdziel go na prawy i lewy przełącznik. Masę do foteli z najbliższego punktu masy-może być spod śruby...
Jak nie reaguje to znaczy ze spalona :) Miałem już coś takiego i musiałem kupić sobie inną, przy okazji zmieniłem na 6 tonową - ładniejszy dźwięk :) Syrenkę bardzo łatwo się demontuje, 2 śruby i po sprawie.
Z tego co widzę, śruby pod maską, przy nadkolach i z dołu. Te z dołu to torxy czy coś innego ?
Podczas wymiany sprzęgła, gdy była przykręcana skrzynia biegów przewód od sondy dostał się pod jedną ze śrub i został razem z nią wkręcony, co powodowało zwarcie.
Poodkręcać przewody masowe przykręcone do nadwozia, silnika i skrzyni, oczyścić je, śruby którymi były przykręcone oraz miejsce styku a potem porządnie przykręcić.
To laweta na 3,5 tony jest? To co robisz to wygląda /i z opisu/ że tyle wytrzyma, albo i lepiej. A po co te skręcanie śrubami jeszcze? Zważ samą przyczepę, bo coś mi się zdaje że ok. 500kg wyjdzie z tą sklejką 15. Ta oś od punto może mieć z nią problem i nie mówię tu tylko o sprężynach.
Mam problem z gazem w takim punto, jest to gaz zwykły regulowany śrubą, kiedyś był 2giej generacji, ale ktos go uproscił. Powiedzmy, ze rano odpalam auto i jade jakies 5km na gazie to wszystko jest ok. Później zaczynają sie dziac dziwne rzeczy: strzela, dławi sie, szarpie. Jak przełącze na benzyne to chwile sie zadławi zaświeci sie "marchewa" i zaczyna...
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Bosch trochę prościej-pudełko od strony wyjścia rurek (dwie śruby zrywalne, trzeba rozwiercić) a potem zaworek zasilić z + po stacyjce i tyle.
Wiercipientek: ładnie zrobione, polecam też poszukać felg 14" na taki rozstaw śrub co masz (pewnie Fiatowski więc np felgi od Punto) i założyć opony typu C (takie jak idą do Transita czy Kaczki) bo takie zwykłe łatwo rozwalić tak przeciążając, oczywiście opony nie muszą być nowe, pojeździj po wulkanizacjach, często można dostać nawet za darmo takie...
Na przedniej, ale poradziłem sobie z tym. Dla potomnych, ja rozciąłem szlifierką wzdłuż linii łączenia oby mocowań gumy i tyle, ale jeśli komuś się chce bawić z wyciąganiem stabilizatora lub ma kanał to może po prostu rozwiercić miejsca gdzie przechodzą śruby, gdyż fabrycznie są tam montowane nity trzymające to w całości.
Świece ok, przewody WN nowe. Czy punkt pracy na biegu jałowym powinien nakładać się z tym pod obciążeniem? Bo na parowniku jest tylko jedna śruba regulacyjna.
Mam ten sam problem - rozpadły się poduszki mocowania amortyzatora. Czy pod śrubami górnego mocowania w blasze nadwozia jest lekkie wgłębienie, czy blacha jest tam idealnie równa, pozioma? Obawiam się, że u mnie w tym miejscu śruby wytłukły zagłębienia - nie wiem czy to trzeba prostować przed wstawieniem nowych poduszek amortyzatora? Jak doradzacie?
Jeśli tylko zgadza się rozstaw śrub, średnica otworu centrującego oraz ET to będą pasowały.
hehe, czarny kabel i oczko ze śrubą M6 :) domex, a nieraz miałeś zamalowane oczka po blacharzach, nie?
Mam pytanie , jaki jest problem w tym silniku ze zdjęciem "bereta " , żeby mieć dostęp do zaworów . Sądzę , że zawory są regulowane śrubami na klawiaturze . Czy się mylę ? Pozdrawiam Bardzo proszę o odpowiedź .
Grande Punto z 2006 r 1.2 Trzeba wymienić chłodnice klimatyzacji. (duża dziura od kamienia). Proszę o jakieś podpowiedz. Kupiłem już nową. Czy trzeba zdemontować zderzak? Ile tam jest śrub? Czy lampy zostają? Oringi tylko zmienić czy czymś je jeszcze posmarować? Dzięki.
Dolot muszę kupić inny bo teraz filtr trzyma się na 1 śrubie i sprężynie. Teraz ma w filtrze mieszalnik. Muszę kupić nowy czy wystarczy wyjąć mieszalnik?
Chodziło mi o to, że coś mi świta, że na bloku nie było dziur na śruby w wersjach silnika nie przeznaczonych do aut ze wspomaganiem. Ale nie jestem tego pewien.
Od nowości nie ruszane, dokładnie zapieczone , będzie problem - wpierw z wybiciem piasty koła, a potem z wybiciem łożyska ze zwrotnicy. Można młotem - może nic nie popęka. Wcisnąć nowe - albo wielka śruba i podkładki różnego rodzaju, albo tzw. kowalskie imadło. Sposoby frustrujące, czasochłonne i często bolesne. Aha - o odkręceniu śruby przegubu bez...
nie mam obrotomierza, więc ci nie powiem A po przełączeniu z benzyny czujesz mocny spadek obrotów? Mój Punto miał za bardzo przykręconą śrubę na parowniku i objawy dokładnie takie jak Twoje. Lubił gasnąć na zakrętach. Delikatnie sam troszkę ją podkręciłem i chodził idealnie.
Pomiar był na śrubie B+ a masa z silnika nie z klemy. Skołuje inny miernik i zobaczę czy będzie tak samo
Tak, kompletuje części w Poniedziałek będę składał na razie mam dane z punto i stilio wychodzi że to to samo. Jeśli ktoś ma te dane proszę o pomoc.
Dziekuje Panowie za Odpowiedzi. Skończyły mi sie juz warsztaty albo niechcą sie tego podjąć albo krzyczą ceny z kosmosu. Problem jest też gdzie kupić ten zaworek bo to chyba tylko Szroty zostaja ? No i podobno wyjecie tego starego zaworka nie jest łatwe bo są tam śruby zrywalne i trzeba rozwiercić ? Pozdrawiam
Ja to robie odkrecając reflektor z tych dwóch śrub, co prawda on nie wyjdzie cały bo jest jeszcze przykrecony pod zderzakiem, ale odsunie sie na tyle że mozna wyjąc klapke i wymienic żarówke. Kontrolka sie na zapali na deste bo układ kontroli zerówek w body komputerze kontroluje tylko światła pozycyjne przednie i tylne oraz światła stop, reszty nie...
Ja tak miałem, jak po zmianie na stalowe koła na zimę użyłem śrub od felg aluminiowych, które okazały się minimalnie za długie i jedna z nich zahaczała o sprężynę spinającą szczęki. Też było to słyszalne pod obciążeniem, z kołem w powietrzu - nie haczyło. Po kilkunastu kilometrach przycięło końcówkę śruby... sprężyna nie nosiła śladów uszkodzenia. Jeśli...
Do wyregulowania reduktor - śruba regulacyjna wstępnego napięcia membrany, ponadto do sprawdzenia szczelność układu dolotu. Żaden komputer tu nie jest potrzebny.
Kratka z kieszenią radia jest przykręcona sześcioma śrubami,cztery widoczne z przodu i dwie od dołu ,dostępne po zdemontowaniupanela przełączników przy awaryjnych.
Witam. Niech autor tematu poda rozmiar jaki miał na felgach stalowych i wtedy się okaże jaki zamiennik dobrać na obręcz 14 cali. Oryginalne felgi stalowe Fiat Uno miały szerokość 4,5J a te o których pisał autor to najprawdopodobniej obręcze od Fiata Punto 1 lub 2 generacji a takowe miały szerokość 5,0 lub 5,5J.
Witam, szkoda że nie napisałeś jak zachowuje się autko na benzynie, bo właściwie należałoby zacząć od ustabilizowania pracy w tym trybie. Ale z objawów które opisałeś wygląda że silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa/zbyt ubogą mieszankę przy ostrzejszym przygazowaniu. Zakładam że masz instalację gazową na zwykłym reduktorze i mieszalniku z silnikiem...
A koła zębate na wałku rozrządu dokręcone?Wszystkie kliny ok?Śruba wału ok?Dlaczego wcześniej przeskoczył?Usunełeś skutki wcześniejszej awari bez znależienia przyczyny.Bład!
Problemem była urwana śruba mocująca wachacz w środku kołyski Dzięki za zainteresowanie Dodano po 38 udanie
Były czyste - to co tam widać to penetrator który jest brązowawy, a śrubki nie były ruszane od 1996 roku - aluminium z ocynkiem na śrubach tworzy warstewkę tlenków, które spajają w całość gwint śruby z gwintem otworu, śrubokręcik miałem z BlackDekkera, nie uszkodził się nawet grama, śruba była miękka jak plastelina i szczęśliwie miałem profesiokalny...
Na sam początek proponuje wykręcić śrubę obok sondy i zobaczyć czy po jej wykręceniu auto zapala i normalnie wchodzi na obroty. Ostre danie w gaz mogło cos przytkać w wydechu. Tak wg mnie wynika z opisu zachowania silnika. Dalej bym szukał co mogłeś zrobić przy wymianie uszczelki np. przycięcie jakiegoś przewodu itp. A co do zaparcia zaworów to wymieniając...
ten komputer to centralka do automatycznego przełanczanie na gaz,jeśli masz śrube to komputer nie dozuje gazu (lpg),jeśli chcesz zmniejszyć spolanie pokręć śrubą w prawo(1/4do 1-dnego obrotu)
czyli żle załozony rozrusznik? Dodano po 4 nie wiem czy to ma znaczenienie ale czy rozrusznik nie powinien byz skręcony na 3 śruby bo są 3 otwory jak mąz pana zapytał to powiedział że 2 bo ta 3 to tulejka
Czujnik kąta skrętu w porządku, sprawdzałem w parametrach, kalibracja przeprowadzona na nowo, nic nie pomogła. Usterka występuje wyłączne przy skręceniu kierownicy skrajnie w lewo. No to zostały przekaźniki,wymiana jest banalnie prosta.Potrzebne są tylko odpowiednie narzędzia do tych śrub mocujących silnik. Przekaźniki łatwo dostępne na pewnym portalu...
Mimo podjętych kroków problem niestety nie ustał a nawet się rozwinął. Na pierwszy ogień postanowiłem wymienić świece i przewody wysokiego napięcia (oryginały dobrane z katalogu). Nie przyniosło to spodziewanego efektu więc postanowiłem pójść dalej i w przeciągu kilku dni zakupiłem 2 cewki (zamienniki). Po tej operacji o ile ma to jakiś związek z tym...
Nie, nie robię z Polo. Problem z ABS i resztą kontrolo-trakcji :-) Samo zamontowanie Polo i reszty to nie problem. Boję się o resztę czyli właśnie ABSy i inne duperele. Niestety, Palio 1.4 8V to całkiem co innego (mówię o silnik 178B2000), tak samo 1.6 16V (178B3000). Nie pasują: skrzynia (śruby), półosie, przeguby, poduszki i wsporniki silnika. Trzeba...
Ale się uśmiałem, dzięki, ale serio na serio się uśmiałem. Zezłomuj złom, kup inny złom, naprawiaj inny złom. Zakład o lewą łapkę, że gdyby pacjentem był Civic to internety nakazały by zezłomować i kupić jakąś Skodę (VW), Polówkę (VW) albo Golfa (VW) bo części tanie, pospolite i jeszcze jakoś VW wygląda. Na bank tak by było. Co Was tak trącił ten Polo?...
Da rade. Odkręcasz 2 śruby które trzymają listwę wtryskową, wyjmujesz ją razem z wtryskiwaczami, odpinasz zabezpieczenie od wtryskiwacza który Cię interesuje. Przy składaniu smarujesz oringi olejem by czasem nie uszkodzić ich przy składaniu.
Hmmm to co proponujesz w takim wypadku? Czyściłem dach od środka bo był lekko zaśniedziały, zmieniałem mocowanie itd. Za każdym razem jak dotknę palce śruby od anteny radio odbiera znakomicie. Niestety jak tylko puszczę pojawia się problem z odbiorem. Myślałem że gdzieś da się podciągnąć masę inaczej.
Utnij przewód hamulcowy przy samej śrubie, nałóż klucz nasadowy i po bólu :) Jeżeli nie puści wymontuj przewód gumowy, opukaj końcówkę przewodu i postępuj jak powyżej.
Tak czy inaczej obroty pokaże, można je sobie dopasować w "myśli" aby pasowało, ale i tak w dzisiejszych silnikach wpływu na nie nie mamy. Nie tak jak kiedyś, że była "śruba"...to były czasy... Więc ćwiczyć i testować można, ale sprzęt nadaje się do kosza, chyba że będzie naprawiać oldtimery...
Nie bardzo w dół i rwać do między wahaczami bo nie puści rama podsilnikowa. Można by ją od biedy popuścić, ale wiesz jak jest w tych alfach-zazwyczaj podłuznice się już sypią, ruszysz śrubę i Bóg wie z czym ją wykręcisz. Gdyby wyrwać półoś, odkrecić dolną łapę (skrzynia->nawozie), gibnąć blok napędowy pewnie by wyskoczył; tak jak się wyciaga w doblo...
Czy to aż taka wielka filozofia podpiąć 2 przewody z radia? Czerwony przewód to stały plus wpinasz go do tego plusa z tamtego starego radia jeśli nie chcesz się bawić w szukania plusa po zapłonie wepnij z radia żółty przewód razem z tym czerwonym przewód niebieski z radia z kostki wyprowadź do bagażnika i podlacz we wzmacniaczu do rem reszta przewodów...
śruby mosiężne alternator śruby altus śruby
prąd bramki tyrystora generator sygnału radiowego znajduje filtr oleju
Korg Pa500 - brak dźwięku, możliwe przyczyny i rozwiązania Jak sprawdzić MMS w Nokii 3510i - instrukcja krok po kroku