1 świeca to mało robiłem próby. 3 świece już lepiej. Tylko że reduktory sa okrągłe i nawet krótkie świece się nie mieszczą.
no MISTRZU zagiąłeś mnie szarego robaczka , zastanawiający jest jak zwykle fakt rozbierzności między teorią a praktyką .Nie będę się powtarzał jeśli chodzi o działanie. Jak widać są na rynku świece które zmieniają charakterystyke układu wn. i tu kolego mrzesz pobłyszczeć swoją szkolno-akademicką wiedzą. Świece wieloelektodowe nie są nowością bo już...
witam Skoro ostatnio pomogła wymiana świec a był taki sam objaw to zmień świece to nie majątek a 3-4 tysiące to nie tak mało a to że bosch to nie znaczy że każda świeca wytrzyma 15 tys Najlepiej najpierw wykręcić świece ,sprawdzić kompresje ,wizualnie obejrzeć świece jak wyglądają może już się powypalały, Wody w zbiorniczku nie ubyło?
Iskra jest na wszystkich świecach A świece mokre , czy suche ?
Witam!! Proszę o poradę, jakie świece są najlepsze do MATIZA?
Witam Napisałeś ciut mało, ale.. Sprawdź czy w momencie świecenia kontrolki od świec na listwę łączącą świece przychdzi napięcie - może tylko jest spalony bezpiecznik Pozdrawiam
palenisko Palnik :D Jeśli brałeś z hurtowni na O to sprzedają też podróby. Jakiego koloru jest dym z wydechu? Biały - nie odpala (zbyt niska temperatura świecy), czarny-zbyt mało powietrza do prawidłowego spalania. Świeca (kołek żarowy) jest zbudowana z kilku "drucików", przy uszkodzeniu dwóch-trzech sterownik nie wyrzuci błędów ale będzie zbyt niska...
Akumulator nie wilgoć tak.
mariuz2 zapewne miał na myśli, że mało jest już osób, które potrafią dobrać świecę na podstawie wartości cieplnej i innych parametrów. Teraz jedynie katalog: marka, model, rocznik pojazdu i sprawdzają jaka świeca jest w tabeli.
Witam wszystkich mój problem polega na tym kodzie I braku iskry na świecach DTC 1601 błąd imobilizera - odpowiedź nieprawidłowa Jak to naprawić, usunąć ten błąd
Za mało szczegółów napisałeś. Paliwo dochodzi tzn. dochodzi do gaźnika czy na świece? Próbuje chociaż załapać? To ze iskra jest gdy świece jest wykręcona nie oznacza że jest po wkręceniu ja w głowice. Próbowałeś na innej świecy,
Na początek ile volt jest na akumulatorze w momencie kręcenia,następnie posprawdzaj przewody,na akumulatorze,rozruszniku. Masy na karoserii i silniku. Świece trochę biorą prądu i dla rozrusznika mało zostaje.
Jak sprawdzałem działanie przekaźnika świec żarowych w innym samochodzie, przekaźnik starego typu bez kontroli poszczególnych świec, to przy włączeniu zimnych wszystkich czterech był pobór 50 A. Po rozgrzaniu świec prąd powinien spaść, myślę że do 20–30 A. Tyle powinien wyciągnąć alternator 70 A przy średnich obrotach silnika. Po wskazaniach miernika...
Myślisz, da się to zniwelować? Mi mówią o wymianie świec, drudzy o czym innym, a świece akurat posiadam, tylko mało prawdopodobne, że to przez nie.
Załączanie świec żarowych za każdym razem w tym aucie to norma.Naprawa-mało prawdopodobne żeby ci się udało.Używka w pierwszym lepszym szrocie-50zł. nie więcej.
Grzałka do świecy bateria 1,5V AA lub akumulatorek AA 2000mah. Ciężko będzie połączenia zrobić do świecy mało miejsca. http://obrazki.elektroda.pl/3425995600_1... Alledrogo - Zapalniczka do świec żarowych na baterie typu AA (3963203249) 22 zł http://www.youtube.com/watch?v=c1KYQMZQG... Do szarpanki, sznurek na przykład murarski polipropylenowy...
Witam Mamy problem z Matizem. Nie da się go odpalić. Na wszystkich świecach jest iskra. Wymieniliśmy świece, kopułkę + palec (poprzedni był uszkodzony). Dodam, że na po tej wymianie samochód jeździł dwa dni. Kable ustawione zgodnie z schematami 1,3,2 od znaku 1 na kopułce. Zapłon nie przestawiany od nowości. Ciągle zalewa świece tak jakby był problem...
W zbiorniczku płyny pojawił się osad jakby taka maź jak masło jasno brązowa na ściankach zbiorniczka, sam płyn czysty. To jest to normalny osad czy masło? Bo skoro płyn jest czysty to delikatnym osadem na ściankach bym się nie przejmował. Kiedy tam był robiony większy przegląd ? Świece, kable do świec, filtr paliwa ?
co jest uszkodzone w samochodzie, że jest za mało prądu na świecach?
Znając życie to bezpiecznik "mocy", świec będzie schowany gdzieś w mało widocznym miejscu. Tak na prawdę to nie każdy może mieć do niego dostęp. Jeśli masz zwarcie na świecy to "drutując" ten bezpiecznik możesz spalić instalację. Nie mogę ci pomóc i powiedzieć gdzie on jest, nie wiem tego. Myślę że powinieneś "iść po kablach", chyba że ktoś poda ci...
Świece wymienione były na nowe i też nie odpalił. Dopiero na pycha.
Ten silnik powinien zapalać z łatwością bez działających świec nawet poniżej zera. Jeśli źle zapala na ciepło, to na pewno świece nie mają wpływu. Ciśnienie 17 - 18 barów to zdecydowanie za mało na diesla! Powinno być minimum 25 barów. Proponuję skupić uwagę na kontroli szczelności. Pozdrawiam.
Się sprawdza czy nie wypaliło kabla zaraz na fajce świecy .
Ten 1.7 to pewnie japończyk? Jesli tak to sprawa wyglada trochę inaczej. W nim świece grzeją jeszcze po rozruchu silnika, aby silnik pracował ciszej i bardziej ekologicznie. Można założyć zwykły sterownik świec np. od Opla 1.6D, Tylko trzeba zwrócić uwagę na to jakie masz świece. Japończyki wkładają świece 7-mio Voltowe i jeśli podłączysz zwykły przekaźnik,...
Magnes może się rozładować pod wpływem niektórych pól magnetycznych... Choć to mało prawdopodobne...
No dobra.Tu ci pokazuje że w cylindrze numer 7 niezawsze następuje zapłon. Wina po stronie albo złej mieszanki-za uboga lub za bogata-powyżej albo piniżej granicy palności,lub po stronie układu WN-świeca,kabel,lub co najczęstsze w nowszych VW-cewka (ta nakładana na świece). Więc musisz odnaleźć w swoim polo cylinder siódmy,co będzie trochę mało prawdopodobne...
A kable i świece w jakim stanie?
Śmieszysz mnie i połowę forum kolego.Za dużo teorii za mało praktyki.
Zrób kolego zdjęcie bezpieczników może coś wydumamy, przypomniało mi się, że to może być także kostka stacyjki ale za mało informacji, inne kontrolki oprócz świec świecą
Za mało parametrów.CZy są jakieś kody?Sonda pracuje w pętli zamkniętej?Jak stoi MAP?
wszystko trzeba sprawdzać: świeca, iskra, czyszczenie gaźnika może dysze przytkane i poziom paliwa, lewe powietrze, kompresja. Musisz po kolei to posprawdzać bo tak ciężko coś powiedzieć, za mało informacji
Kolego KAR, Jeśli silnik odpala i chwilę pracuje, to na pewno nie jest przestawione magneto, gdyby było, na bank nie odpalił by silnika. Co do samego pytania - Jeśli silnik odpala, ale przerywa i gaśnie - albo problemy z paliwem ( co raczej można wykluczyć jeśli pali bez problemu bez ssania) albo wymienić świecę na właściwą, jeśli nie dowiesz się jaka...
Nalałem strzykawką troche paliwa bezposrednio na tłok pod świece, przykręciłem świece i nie odpaliła kosa. Może za mało nalałem i dlatego nie odpaliła.
Mało wynika z tych zdjęć. Zdjęcie płytki z elementami przydało by się. Być może uszkodzeniu uległ element odpowiadający za załączanie silnika.
Ja już spotkałem się z taką reakcją świecy że przy dotknięciu masy iskra była piękna a po wkręceniu w głowice ginęła. Świeca raczej nie nadawała się do użytku. Ale jak to wkurza bo niby świeca OK a nie chce odpalić. Nie wiem od czego to zależy ale jednak tak jest, Najlepiej taka świece wyrzucić. Mało tego miałem sytuację że byk odpalał. Przejechało...
Pokolei przewody że świecami wspinałem do cewki i świece przykładałem do bloku na włączonym zapłonie wtedy iskra pokazywała się na świecach No cóż, mało precyzyjny opis samego podłączenia. Ale pozostaje jeszcze jeden istotny szczegół. świece przykładałem do bloku na włączonym zapłonie wtedy iskra pokazywała się na świecach Samo przyłożenie świecy do...
Bateria wykazuje 2.4V To stanowczo za mało.
Tak swoją drogą, ciekawi mnie tylko jak długo powinny się grzać Jeszcze jedno bo przeoczyłem.. Świece zarowe powinny tylko grzać kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika.Napewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić skoro w komorze spalania jest zapłon? Sa...
Zapomniałem jeszcze dodać żeby do odkręcania i dokręcania używać klucza dynamometrycznego !!! O ile dobrze pamiętam moment gięcia tych świec to 35 Nm, czyli bardzo mało, dlatego należy podczas odkręcania podchodzić do sprawy delikatnie. Zaleca się zgrzać silnik i podczas jego stygnięcia aplikowanie środka ułatwiającego odkręcenie np. WD40 ale poleca...
Akumulator jest wystarczający do tego pojazdu. Kontrolki świecą po odpaleniu? czy zmieniłeś akumulator? bo trochę mało danych. Pozdrawiam.
Trochę mało informacji, paliwo jest już na kabinie czy przy pompce bo to jest istotne. W nich pękają przewody pod maską, tam nawet jest oryginalnie złącze. Jeśli jest paliwo na kabinie tuż przy wejściu do urządzenia to powinno kopcić przy próbie zapalenia, jeśli tak jest że kopci a nie chce zapalić to wykręć świece i oczyść gniazdo świecy bo raczej...
jeszcze jeden problem , namiętnie przepala świece, wsadziłem już drugą nową :-( - źle ustawiony wkład palnika, co prawda jest zabezpieczony przed obróceniem - ma jedno prawidłowe ustawienie, ale skutkiem brutalnego traktowania w swojej historii mogło się wyrobić prowadzenie - zasyfione gniazdo świecy - sterownik nie taktuje świecą - mało prawdopodobna...
Skoro wtrysk podaje to trzeba wymontować kolejno świece zapłonowe i sprawdzać czy jest iskra na nich. Nie zaszkodziło by wymienić. Mało prawdopodobne by padły dwie cewki na raz. Jęśli padła to jedna a silnik na dwa baniaki powinien choć próbowac się odezwać. Dlatego sugeruje spradzać czy jest iskra na świecach (wszyskich). Widziałem kiedyś taki dziwny...
Za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku . Zdejm kable z czujnika w korku-nakrętce i zobacz czy po zapaleniu zgaśnie.
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
Jak kręci niemrawo to zaraz benzą świece zaleje i nie odpali na bank. Naładuj aku, wykręć świece wysusz i powinien zapalić.
Podłącz dowolny segment (inny niż DP) przez rezystor 470 Om do 15V zobacz jak świeci i czy ci to wystarczy - w warunkach oświetlenia w jakich ma pracować. Powinno popłynąć ok 10mA i odłożyć się ok 10V na wyświetlaczu. Jak będzie za mało, lub za dużo, to zmień rezystor. Ewentualnie 12V i mniejsze rezystory. Na wyczucie trudno stwierdzić ile powinno być,...
Witam Powinieneś najpierw sprawdzić czy świeca nie jest mokra czy jest powietrze i paliwo oraz czy zapłon czyli iskra jest w odpowiednim momencie,podałeś za mało danych tak można wymienić wszystkie podzespoły,sprawdź czy jest kompresja tylko nie na palec a manometrem oraz czy w ogóle porusza się tłok w cylindrze .
Właśnie kolor może być dobry. Bo brązowy kolor na świecy oznacza że mieszanka jest w odpowiednich proporcjach, ale może jej zwyczajnie być za mało. Przez co silnik nie spręża wystarczającej ilości mieszanki. Efekt jest podobny do tego jakbyś miał zajechany cylinder i tłok. No ale jak wiesz lepiej to po co się pytasz? ;) .
Robiłem na tokarce jak szlifierz nawet nie chciał słyszeć o takich robotach bo za mało kasy w porównaniu do całego bloku czy wału. Nie jest niczym dziwnym że z tokarki chodzi od lat 90 ale chodzą stale a nie stoją i raz na jakiś czas jakiś pasjonat sobie o nim przypomni. Dopiero następne pokolenie odkrywa na nowo, wcześniej nikt nie pomyślał żeby tłok...
Świece sprawdź, a dokładniej szerokość szczeliny między elektrodami czy jak to się nazywa. Za duża to będzie problem z odpaleniem, za mała to będzie niewłaściwe spalanie, może nie być synchronizacji cylindrów, jak iskra za szybko przeskoczy.
W wiązce radia jest przewód podświetlenia,często jest mylony z masą. Gdy włączamy światła robi się zwarcie. Sprawdź czy pozycje auta się świecą. Jak bqgak którychś to bezpiecznik.
30A to za mało, chyba że dla każdej świecy osobny.
Witam jestem na forum nowy i przeczytałem wszystkie posty. Rozebrałem piecyk (D3WZ Galaxy 98r. 110km z climatronikiem) na czynniki pierwsze i padła świeca razem z koszyczkiem (po koszyczku nawet nie było śladu) . Jakby tego było mało to pompka paliwa ma upalone styki. Pytanie gdzie mogę nabyć świece z koszyczkiem (piszecie 100 świeca i 100 koszyczek)...
Podejrzewam problemy z układem zapłonowym. Sprawdź max długość iskry jaką możesz uzyskać gdy skacze z samego kabla WN do głowicy. Zacznij od 2-3 mm i odsuwaj kabel co 1 mm aż iskra przestanie przebijać powietrze. Potrzebna druga osoba do pomocy aby zapewnić prędkość rozruchową silnika. Iskra musi przebijać ponad 10 mm ! Jak nie to znaczy że WN jest...
Za mało danych. Który rok tego auta? Jaki silnik PD czy CR? Jaka skrzynia? Czym odczytywałeś błędy i jaki był opis? Kontrolka mruga czy zapala się na stałe?
Tak Objaw jest taki jakby ta koronka się rozmagnesowała . Niema tego jak namagnesować Już kombinowałem żeby przez gniazdo od czujnika tam włożyć np magnes neodymowy i bez świec kręcić rozrusznikiem ale tam jest bardzo mało miejsca
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
88 rok, scorpio i 300tys.... :) a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... w lecie diesel zapali jak bedzie miał nawet 22atm na cylindrze ale w zimie przy takich mrozach jak obecnie to 30atm to troche mało ! Bzdura. Zastanów się na przyszłość co wypisujesz. Do założyciela tematu - rozrusznik kręci...
W niektórych modelach jest układ czasowy max. 30 sek. A czy 70A to nie jest za mało na 4 świece ?
za mało precyzyjnych inmormacji co sie działo z telefonem na poczatek wykap w spiritusie wygrzej płyte i potem zobocza czy nie ma gdzies zwarcia na płycie
Te cewki mają do siebie, że następuje upływność na dolnej części korpusu i iskra biega jak chce. Czyli raczej rzadko na świecy. Uszkodzenia trudno wykrywalne i raczej nienaprawialne. Czasem kiedy korpus z tworzywa o jasnym kolorze to daje się zauważyć ścieżki upływności. W twoim przypadku ułamanny korpus aż prosi o upływ. Ale przecież taką cewka (mało...
Mało płynu chłodniczego albo zapowietrzony układ.
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Powierzchnia gwintu jest wystarczająca do odprowadzania ciepła. Cały problem ze świecami to zastosowanie odpowiedniego momentu dokręcania - określonego w instrukcji pojazdu. Typowe 28Nm może się wydawać bardzo mało i może nieświadomie być stosowany wyższy moment dokręcenia. Polecam stosowanie klucza dynamometrycznego.
Za mało danych , typ model etc. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić : - podmienić świece -sprawdzić stan przewodu -sprawdzić cewkę (uszkodzenia mechaniczne , przejście itp.) -odległość cewki od koła -stan magnesu
Z tego co pamiętam w GS kontrolka świec to również kontrolka diagnostyczna silnika. Raczej mało prawdopodobne aby przez uszkodzony obwód świec żarowych rozrusznik nie kręcił.
Światła do jazdy dziennej NIE mogą siecią razem z pozycyjnymi. Nawet więcej, wieczorem one OŚLEPIAJĄ. Światła dzienne powinny się wyłączać kiedy się świecą pozycyjne i jakiekolwiek i ne światła razem z pozycyjnymi. Wyjątek - mogą się świecić razem z drogowymi podczas tzw „mignięcia”. Do do lampek ze zdjęcia - jeśli nie mają homologacji jako...
To dlatego skomplikowany taki ten ukladzik, ale za mało skomplikowany aby powiedzieć która świeca nawala, czy jednak wysyła jakieś dane do komputerka?.
A dałeś na luz? bo jak będziesz miał na biegu to nie zakręcisz,a poza tym jak ci akumulator stał na półce rok to będzie już zasiarczony i nawet dwa dni ładowania mu nie pomogą.A zawory to na razie bym zostawił w spokoju,w pierwszym rzędzie to paliwo,prąd czyli iskra świecy,regulacja zapłonu jeżeli jest to konieczne,potem można sprawdzić kondensator...
one swieca. Świecą, ale tylko wtedy gdy są na nich podłączone dwa przewody do każdej ze stron wyłącznika i jeden z nich jest "fazowy" a drugi "masowy"*. *Przepraszam za slang i mało precyzyjne nazewnictwo, ale chodziło mi o zrozumienie przez Autora. Dodano po 1 jak jest na zero toslabiutko sie zarza a jak jest na 1 tosie swieca normalnie Czyli jednak...
Miałem ze swoim "smutaskiem"podobny problem a winna była pęknięta kopułka rozdzielacza. Zbierała się w niej wilgoć , zaśniedziały " styki " wewnątrz i nadpalony był palec.Przewody wysokiego napięcia i świece powinno się w ty wózku wymieniać co 30-40 tyś. kilometrów.
Mało z tym, te panele sterując klimatronikiem na drzwiach też maja wyswietlacze vfd Zresztą czym się przejmować, co to jest 6A ?, diesel, który grzeje świece potrafi wziąć 40A po włączeniu zapłonu Zaś wracając do początkowego pytania, to pod lusterkiem jest mała turbinka przetłaczająca powietrze przez czujnik temperatury, trzeba rozebrać i wyczyścić,...
Napisz czy na benzynie i na gazie takie same objawy jesli tak to sprawdź: -Moduły zapłonowe -Cewki (mogą mieć przebicie lub olej z nieszczelnej pokrywy zalał świece i jest przebicie) -Świece ( raczej mało podobne ) Jeśli tylko na lpg to wtryskiwacze lpg
Witam kolego , bardzo skromnie to opisujesz napisałeś co sprawdziłeś z twojego opisu wynikało by zamienić słowo sprawdziłem na obejrzałem nie ma opisu typu , np napięcie dochodzi do regulatora po zapłonie chociaż on w tym przypadku jest mało ważny , świeca podmieniona itp . wybacz nie da się ciągnąć cię za język krok po kroku mógłbyś dać chociaż foto...
Sprawdzenie jest proste: żarówka 12V do plusa aku i czubka świecy, jeżeli świeci to jest ok. To weź małą kontrolkę żarówkową a świeca niech będzie miała ok 30 om to Twoja teoria wali na łeb bo żarówka zaświeci a świeca będzie zła... Mało tego sterownik pokaże błąd świec i będziesz wtedy szukał przyczyny...
Przewody WN powinny być wymieniane po przebiegu 30,000 km. to samo ze świecami. Co do kopułki rozdzielacza to jeśli jeszcze jest oryginalna to warto sprawdzić czy nie jest pęknięta i czy nie ma w środku wilgoci co może powodować przebicie tak jak pisze kol. Andrzej.
Świecąca się kontrolka (silnik) np. w Peugeocie 1,6 hdi powoduje nieco inną pracę silnika. Usterka w moim przypadku dot. zaworu EGR: zakłócenie w spalaniu, mało powietrza lub dużo paliwa. Jeśli czyszczenie EGR-u sterowanego elektrycznie nie pomoże, to czeka mnie wymiana, oczywiście jak to w 308-ce dostęp fatalny. Dodaję, że kontrolka sama gasła i zapalała...
Cześć. Masz pewność że to świece? Mało prawdopodobne. Na Twoim miejscu sprawdziłbym kable do świec. Kiedy jest wilgotno mogą mieć przebicie.
Podstawowy problem to grzanie świecy żarowej, do tego chyba nawet 15A może być mało. Pobór prądu podczas pracy nie będzie przekraczał 2A więc może dobrym rozwiązaniem było by zastosowanie dwóch akumulatorów żelowych 12V 7Ah, połączonych szeregowo, doładowywanych przetwornica np. 12/24 4A.
Te silniki jak w dobrym stanie to z 24-25 bar mają. 18 w tym wypadku to jest minimalna dopuszczalna wartość. Może się przyczyniać do słabego odpalania. Jak złapie temperaturę to się doszczelnia i jest ok. Tak więc nie doszukiwał bym się problemu w czasie grzania świec, tym tylko łagodzisz objawy słabej kompresji. W dodatnich temperaturach to bez świec...
przecież te lampki ledowe nic nie ciągną... 1...2W... toż to więcej ciągną żarówki od ciśnienia oleju i ładowania które też świecą zanim odpalisz auto... ja ledy dzienne podłączam plus po stacyjce a minus podpinam pod plus żarówki pozycyjnej - wtedy po zapłonie się zaświecają, a jak włącza się normalne światła to gasną (bo mają na jednym i drugim kablu...
20 barów dla silnika z wtryskiem pośrednim to mało. Podłącz rozrusznik pod 24 v. Fabryka podawała 28 bar do remontu. No gdzie - 28 to była dolna granica nominalnego sprężania jak pamiętam. Przy takim ciśnieniu powinien palić bez świec.
Musisz szukać pod podłogą skrzynki bezpieczników (czyli nad nogami pasażera) 814 to określenie zbyt ogólne, podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego (typowa usterka!) zlokalizowany jest (strzelam!> za mało danych!) w okolicach >nad rozrusznikiem. Mam pełny zestaw danych serwisowych na temat takich układów, ale sorry, za mało danych...
Bajer, ale moim zdaniem trochę niedopracowany... Zasilanie bateryjne - na jak długo wystarcza bateria (i jaka?) ? Kilka minut, godzin? Aktywacja świecenia też dość dziwna. No i na koniec sam efekt... Ja rozumiem ograniczenie wynikające chociażby z samego zasilania, ale nawet na takiej ilości LED efekt mógłby być mniej cyfrowy? Jak dla mnie (nie wiem,...
Jak odpalisz to sprawdź przepustnicę "wolnych obrotów" , poprzez jej regulację , a jak zgaśnie to sprawdź stan świecy-jeżeli będzie mokra to go zalewa lub dostaje za dużo/mało powietrza. Kolejno podejrzewał bym iskrownik , zużytą świecę , zanieczyszczony filtr powietrza , lub niekompatybilna gąbka w filtrze powietrza-za gruby materiał.
że podczas diagnostyki dobrze wyposażone auto pobiera ponad 10, nawet do 20A. Jak nagle zapnie wentylatory i sześć świec żarowych to i setka mało będzie. dużo może by wystarczył 12V -13,8V 40A za 300zł Za 300 zł to można wódki kupić a nie w nowych autach grzebać. Podstawą programowania auta jest sprawny i naładowany akumulator. Do tego zasilacz 14,4V...
bezpieczniki sprawdzone. słychać jak pompa paliwa pracuje oraz przy lekkim "pchaniu" samochodu bez wkręconych świec, na zapłonie słychać charakterystyczne cyknięcia wtrysków. dziś sprawdziłem pasek rozrządu i nie jest przeskoczony. wyczyściłem przepustnice wraz z silnikiem krokowym, zmniejszyłem szczeliny na świecach na ok 0.6mm i matiz zapalił, działał...
A więc tak . Co dziś jeszcze sprawdziliśmy . Z takim trochę lepszym mechanikiem . Nie ma iskry na 3 świecach wogóle . Na pierwszej jest tak bardzo mało , tak tylko pstryknie co 3-4 sec . Paliwo dochodzi do listwy i do świec nie dochodzi już wogóle. Podejrzenie jest na ten moduł BSI. Próbowaliśmy też drugim kluczykiem i też nic . Ten moduł BSI wogóle...
Z tego by wynikało, że lampki były zasilanie wyprostowanym 230V (320V). Więc jak podłączysz je pod zasilacz 12V, to nie świecą, bo to dla nich za mało. Da się to sprawdzić, ale to wymaga trochę wiedzy o elektryczności i kilku dodatkowych elementów. Przydałby się też jakiś multimetr.
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
witam mało tego :) czasem dla zabawy robiłem tak że brałem bańke z innej świetlówki o podobnej mocy i przyklejałem silikonem ( na beszczela:) ) do oprawki ze sprawną elektroniką , wygladało całkiem całkiem , a jeśli żarówka jest w kloszu to jeszcze lepiej:) , niektóre świecą tak już po 3 - 4 lata ( np bańka od 17W a elektronika od 21 W ) Pozdrawiam
Jak w temacie. Nie zapala, nie świeci się kontrolka świec żarowych. Na początku znalazłem w puszce z przekaźnikami mysie gniazdo i pogryzione przewody. Posztukowałem je, przemyłem styki przekaźników i złączek kontaktem, ale niestety nie ma poprawy. Instalację sprawdziłem wzrokowo i narazie nie znalazłem więcej niespodzianek. Gdzie szukać dalej? Gdzie...
Diody LED SMD połączone równolegle zasilane z 2 baterii/aku AA + rezystor. MAŁE LED smd są tanie i pobierają mało prądu ok. 2-5mA i jasno świecą. Wszystkie Ledy mają mieć ten sam kolor? https://obrazki.elektroda.pl/7786836100_...
Trochę mało kolega informacji podał, jednak pomijając uszkodzenie płyty mogę podpowiedzieć: Problemem może dotyczyć pamięci: - źle dociśnięta - uszkodzona - uszkodzone samo gniazdo lub któregoś z napędów - zwarcie na jednym z nich - uszkodzona taśma Ja obstawiam pamięć, miałem podobny problem - po wymianie modułu komputer się uruchomił.
Nagar, to osad spowodowany spalaniem paliwa z olejem i raczej w dłuższym okresie czasu, a jeśli silnik nie odpala- zakładając, że jest iskra, to albo zbyt mało paliwa, albo silnik zalany paliwem. jeśli zlany , to trzeba odkręcić świecę i kilka razy pociągnąć za sznurek, po czym wkręcić świecę i być może odpali. Jeśli nie pomaga taka próba, to może silnik...
Hmm, mało informacji. W lampie lewej świecą postojówki rogi ? Najlepiej zrób zdjęcie co nie świeci :)
Czołem. Prostownik rtęciowy, być może 866A. Ładnie świecą w trakcie pracy, ale w normalnej amatorskiej praktyce raczej mało przydatne. Z radiem oczywiście nie ma nic wspólnego (chyba, że z małym nadajnikiem), a taki sam cokół (amerykański UX4) posiada wiele typów lamp. Patrz na przykład tu: http://www.radiomuseum.org/tubes/tube_86... Pozdrawiam,...
Czy da się wymienić simeringi wału bez potrzeby rozpoławiania silnika? Odpowiedź brzmi TAK. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy że mało wiesz i jeszcze mniej myślisz. Jeżeli nigdy nie naprawiałeś silnika motocykla, to przygotuj się do tego "teoretycznie" czytając serwisówkę. Akurat do tego silnika jest ona do "zdobycia" i jest bardzo dokładna....
Witam. Po pierwsze piszemy wszystkie potrzebne informacje jak typ instalacji, model itd. Po drugie jeżeli jest na benzynie dobrze nie oznacza to że będzie dobrze na gazie, gaz ma większe wymogi co do stanu instalacji elektrycznej jak cewka, kable WN, świece. Czy były wymieniane kable? świece? takie objawy występują bardzo często przy przebiciach na...
matiz świeca iskra świeca matiz świeca świeca aster
błąd kopii zapasowej blaszka miedziane tablet reset biosu
zmywarka siemens tabletka zmywarka siemens tabletka
Hulajnoga Frugal nie rusza po włączeniu gazu - sygnały świetlne i dźwiękowe Schemat podłączenia licznika Beta RR50 2010 bez akumulatora