Przecież podał - 53x2x0,5. Normalny kabel telefoniczny. Zapewne YTKSY. Nie pamiętam oplotów i robię to instynktownie ale wiodące piątki powinny być następujące biały czerwony czarny żółty biały z niebieskim biały z pomarańczowym czerwony z niebieskim czerwony z pomarańczowym czarny z niebieskim czarny z pomarańczowym żółty z niebieskim Pary to oczywiście...
To rozumiem że żółty i żółto czarny do masy razem. Dodano po 1 Pomarańczowo czarny z biało czarnym przez rezystor do tego brązowego z kostki tak ? Dodano po 43 Biały z pomarańczowym gdzie ? Żółty i żółto/czarny do masy, biało/czarny do brązowo/szarego przez rezystor 700-1000Ω, biały do brązowo/szarego. Pomarańczowy i pomarańczowo/czarny z niczym...
BLK czarny BLU niebieski BRN brązowy GRN zielony GRY szary LT BLU jasnoniebieski ORG pomarańczowy PNK różowy RED czerwony VIO fioletowy WHT biały YEL żółty NCA brak koloru NIA brak informacji
Na zdjęciu widać, że w 6 pinowej wtyczce masz biały i biało czarny przewód, podają one masę na zamykanie i otwieranie. Są tam jeszcze: żółty i żółto/czarny. Zapewne podłączone do stałej masy. Sprawdź to połączenie. Następnie podaj masę raz na biały, a raz na biało/czarny przewód. Zamek powinien działać. Przekaźniki do sterowania zamkiem są naprzeciw...
Aby ew. zwarty kondensator co się rzadko zdarza nie wprowadzał nam zamieszania w pomiarach to go odłącz i podaj oporności pomiędzy: żółty a popielaty - żółty a czarny - żółty a niebieski - żółty a biały - żółty a czerwony - popielaty a czarny - popielaty a niebieski - popielaty a biały - popielaty a czerwony - czarny a niebieski - czarny a biały - czarny...
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Te skróty pochodzą z francuskich nazw kolorów i można je rozszyfrować tak: BA - B l A nc = biały BE - B l E u = niebieski BG - B ei G e = beżowy GR - GR is = szary JN - J au N e = żółty MR - Ma RR on = brązowy MV - M au V e = liliowy NR - N oi R = czarny OR - OR ange = pomarańczowy RG - R ou G e = czerwony RS - R o S e = różowy VE - VE rt = zielony...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
1. Żółty / kierunek lewy 2. Zielony / kierunek prawy 3. Niebieski / światło mgielne 4. Biały / masa 5. Czarny / pozycyjne lewe 6 Brązowy / pozycyjne prawe 7. Czerwony / Stop 8. (Aspock Szary) (Hella Różowy) / wsteczny Obrysówki i ośw tablicy podpinasz oczywiście stronami pod 5 i 6 Prościej nie umiem.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Wszystko jest prawidłowo. Tu masz schematy rożnych opcji podłączania. Ty potrzebujesz sterowania siłownikiem czyli musisz dorobić te dwa brakujące przewody czyli pomarańczowy i pomarańczowo czarny i je podłączyć do masy a przewody żółty i żółto czarny do plusa. Następnie przewody biały i biało czarny łączysz z niebieskim i zielonym od siłownika, a który...
Tak jak piszesz biały i biało czarny a żółty i żółto-czarny dołącz do masy.
Czarny przewód ze sterownika do czarnego w kostce. Biały do niebieskiego. Przewód PE czyli zielono żółty zostaw w spokoju. Kolego, przewód PE nie jest tam dla ozdoby! 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady (...).
Ja taki moduł podłączyłem do prostownika CCCP. Idealnie wszedł w okienko po amperomierzu. Ty na pewno też amperomierz usuniesz, więc te przewody do amperomierza złącz razem i podłącz do tego łączenia podłącz żółty przewód kostki z 3 pinami. Przewód biały (-) rozetnij, końcówkę idącą do akumulatora połącz z czerwonym przewodem kostki z 2 pinami, a do...
O ile się nie mylę. Pomarańczowo biały – Pomarańczowy (RX+) Pomarańczowy – Żółty (RX-) Zielono biały – Zielony (TX+) Niebieski – Szary [PoE (+)] Niebiesko biały – Fioletowy[PoE (+)] Zielony – Niebieski (TX-) Brązowo biały – Brązowy [PoE (-)] Brązowy – Biały [PoE (-)] Czarny DC (-) Czerwony DC (+)
Czerwony i czarny powinny być zwierane przełącznikiem (sprawdź omomierzem) a żółty i biały podłączone do cewki mikrofony (zmierz oporność. O ile czarny to masa (omomierz może się nie przydać - obudowa przetwornika plastikowa...) to do Jacka p[odłączasz biały na masę a żółty do "pipka". Jeśli omomierz pokaże połączenie z masą "rączki" czarnego można...
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... Wycieraczka 15 Zapłon włączony - 15 15A Bezpiecznik 15 A 30 Napięcie akumulatora - 30 30A Bezpiecznik 30 A 31 Masa - 31 50 Sygnał startu - 50 5A Bezpiecznik 5 A 70A Bezpiecznik maksymalny 70 A A20 Sterownik elektroniki nadwozia bg Beżowy bl niebieski br brązowy G10 Połączenie masy na pokrywie...
Potwierdzam. Pierwsza sonda: 1 zielony - biały 2 żółty - biały 3 niebieski - szary 4 biały - czarny Druga sonda 1 niebieski - biały 2 szary - biały 3 zielony - szary 4 żółty - czarny Nr to oznaczenia z wtyczek. Pierwsza sonda to na schemacie B166, druga to B57. https://obrazki.elektroda.pl/2966402600_...
W tym rozbiórce miałem dostępną tylko wersję przełącznika 2 Gang. https://obrazki.elektroda.pl/3359912000_... Podobnie jak wiele inteligentnych przełączników, wymaga to przewodu neutralnego na przełączniku. Po rozpakowaniu przełącznika i zawartości opakowania pierwszą rzeczą, którą zauważyłem i która zrobiła na mnie wrażenie, była płyta...
Przewód Nr Sygnał Opis czerwony 1 VBUS zasilanie +5 V (maks. 0,5 A) biały albo żółty 2 transmisja danych D- zielony 3 transmisja danych D+ czarny 4 GND masa
Biały to komunikacja K line , żółty i żółto czarny to komunikacja po Canie. Trzeba wyłączyć komunikację w sterowniku gazowym i możesz normalnie łączyć się ze swoim samochodem .
Witam. Ty to radio chcesz podłączyć do auta, czy na tzw. "stole"? Kod do tego radia posiadasz? Czerwony i żółty to: plusy. Czarny to: masa (-). Niebieski to: sterowanie anteną. Biały i biały z czarnym paskiem to: głośnik. Siwy i siwy z paskiem to: drugi głośnik.
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
Stary unifon BPT YC 200. Ma on cztery zaciski do rozmowy i wywołania oraz dwa niezależne zaciski do otwierania zamka. 5 - żółty - masa 7 - biały - wywołanie 8 - czerwony - słuchawka 9 - zielony - mikrofon Do przycisku otwierania zamka dołączone są kabelki brązowy i czarny. Tego nie byłbym taki pewny, bo unifon BPTYC/200 "załatwia" wszystko po 4 żyłach,...
No właśnie o tym pisałem. Przeważnie trafiają się z napięciem wtórnym 2x7,5V w stanie jałowym i mocy chwilowej 500VA. A to za mało na prostownik tyrystorowy. Potrzeba minimum 16V pod obciążeniem. Ja mam zrobiony na trafie z napięciem jałowym 14,3V i bez problemu na automat się nadaje mam go chyba już drugi rok. Dla potomnych bo mam spisane parametry...
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
1. Czerwony - +12V stałe zasilanie 2. Czarny - -12V masa 3. Biało/Zielony - 12V masa 4. Zielony do syreny do zielonego 5. Biały do syreny do białego 6. - 7. - 8. Żółto/Biały - +12V po stacyjce 9. Różowy (gruby) +12V zasilanie kierunkowskazów 10. Żółty kierunkowskaz 1 11. Żółty kierunkowskaz 1 12. Biało/Czarny dioda LED 13. Biało/Niebieski - masa z czujnika...
Ten czarny powinien mieć jakaś rezystancje, próbowałeś na innych zakresach pomiaru rezystancji, porównaj wynik z tym samym rezystorem na sprawnej płytce. Biały i żółty element są to kondensatory. Masz kiepskie (słabo zaostrzone) sądy pomiarowe ale ta sama rezystancja powinna być na rezystorze i na polach lutowniczych gdy jest inaczej to może być przyczyna...
Nie ma żadnej innej płytki w kamerze oprócz tych za zdjęciach? Do czego jest wpięty żółty i czarny przewód z oświetlacza IR? Jeżeli jest to cały zestaw to najprawdopodobniej: żółty +12 czarny - masa niebieski - sygnał wideo czerwony +12 biały - masa
Kolorystyka standardowa: zielony - masa czarny - zasilanie po stacyjce czerwony - akumulator, czarnoczerwony - zasilanie modułu niebiesko biały - impulsator żółty i biały - wyjścia uzwojeń "alternatora" (znajdź sobie dokładnie na schematach, który to odczep na światła, nie pamiętam w tej chwili) żółty i różowy w regulatorze - wejścia I właśnie to mnie...
Chciałbym z transformatora uzyskać napięcie 2x54V do podłączenia zasilacza symetrycznego. Jaka wydajność prądowa owego zasilacza? Wypadało by wiedzieć: - Czarny i czerwony 14V Ile - żółty i biały 54V Ile - żółty i zielony 29V Ile - biały zielony 25V Ile [ A ]?
Tak "na oko" w 3 pin wtyczce czarny masa, żółty światła, biały ładowanie (oba do stratnego regulatora napięcia) dwa pojedyncze do CDI, zasilanie i pick up coil
Prawdopodobnie wygląda to tak: Czarno-fioletowy --> masa Zielono-pomarańczowy --> czujnik wysokości układu zawieszenia z przodu/tyłu Brązowo-żółty --> światła obrysowe z prawej strony Biało-liliowy(fioletowy) --> silnik reflektora doświetlenia kierunku skrętu z prawej strony http://obrazki.elektroda.pl/3455823100_1... Jeszcze kolory...
Mistrzu, to już było wałkowane tysiąc pięćset razy. Do tego sterownika podłączysz tylko przewody motoru siłownika, czyli niebieski i zielony. Sterowania z kluczyka nie będzie. Biały i biało czarny - siłownik, pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa.
W mojej (Honda) Czerwony zasilanie (ale 8V), żółty sygnał, czarny masa. jesli sprawdzisz multimetrem to biały powinien mieć przejście do czarnego. Jest to ekran przewodu sygnałowego. Zielony najprawdopodobniej tez masa. Kamerka powinna normalnie ruszyć po podłaczeniu do zwykłego wejścia composite w telewizorze.
Sterownik motronicM3.8.2/4/5? Ktory czujnik halla? Czujnik wału to czarny masa komputera, żółty pin 56 ecu , biały 63 pin, sprawdzamy oscyloskopem. Czujnik wałka rozrządu braz z niebieskim masa, fiolet z czerwonym pin 62 5volt ,fiolet z żółtym pin 76 sygnal prostokatny. Sprawdz przy samym komputerze czy jest 5 volt.Jak nie to jakiś stabilizator ubity...
Wycieraczki nie idą z lin tylko tak: Z bcm modułu nadwozia do silnika wycieraczki bezpośrednio plus Bcm pin 71 zielony żółty do pin 1 silnik wycieraczek Pin 69 biały do pinu 2 Pin 32 zielony czarny do pinu 3 Pin 4 to stała masa. Dodano po 1 Czyli najpewniej siada manetka lub mniej prawdopodobne moduł nadwozia
Na początek odłącz sobie przewód zielony od regulatora i na ten przewód podaj + akumulatora (najlepiej poprzez żarówkę H4 w roli bezpiecznika), nie będziesz musiał mieć odpalonego silnika. Sprawdzaj po kolei do którego miejsca dochodzi zasilanie, a na którym jest przerwa. Przewód zielony biegnie do kostki prawego przełącznika, z niego żółty to pozycyjne...
Jak masz domykanie szyb to czas 3 sekundy bedzie ci otwieral okna. Ile czasu trzyma przekaźnik po wcisnieciu pilota? Lutujesz biały z bialoczarnym i podajesz na nich plus. Do żółty lutujesz z czerwono niebieskim z pompy a żółto czarny z czerwono zielonym z pompy. Te pola J1 i J2 to J2 powinno być zmostkowane. Od drugiej strony płytki nie masz czasem...
Twoja instalacja jest 5 żyłowa. Musisz nowy unifon podłączyć tak jak do instalacji 5 żyłowej. Poszczególne kabelki przyłączasz zatem do zacisków 1 do 5. Pozostałę pozostawiasz niepodłączone. Instalacja ma odpowiednio kabelki: biały - wywołanie czerwony - słuchawka żółty - mikrofon czarny - masa niebieski - zamek Czyli w nowym dajesz odpowiednio: 1 -...
Biały i żółty pod zaciski bez oznaczeń. Czarny do masy (tej srebrnej podstawy prostownika). Zacisk z oznaczeniem do plusa akumulatora. Minus akumulatora do masy.
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
NO - Noir - czarny JA - Jaune - żółty VE - Vert - zielony BA - Blanc - biały BA/VE - czyli biało-zielony
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Witam. W załączeniu jest przedstawiona kostka s-ka MEZ Michalovce- widok od strony wsuwek konektorowych. Tak więc jak podłączysz kostkę od wiązki przewodów pralki ma się to następująco: Żółty s-ka - żółty wiązki Niebieski s-ka - czerwony wiązki Biały s-ka - biały wiązki Czarny s-ka - zielony wiązki Czerwony s-ka - brązowy wiązki
Te odcięte kable w aucie są od głośników. Wystarczy podłączyć je do odpowiadających kolorów w radiu, a zasilanie z białej wtyczki. Rozpiska kabli w radiu: czarny - masa czerwony - +12v (po zapłonie) żółty - +12v (pamięć) niebieski - sterowanie anteną, wzmacniaczem brązowy - MUTE (wyciszenie) biały z czarny paskie - minus głośnika lewy przód biały -...
Kolory wkładek bezpiecznikowych dla twojego przypadku: czerwony - 10A szary - 16A niebieski - 20A żółty - 25A czarny - 35A biały - 50A miedziany - 63A Najprawdopodobniej będzie to 16A czyli kolor szary. Dopuszczam też w kilku % kolor biały czyli 50A. Rzuć więc okiem raz jeszcze wiedząc jakiego koloru szukać.
Podłączenie: czerwony przewód +12v czarny przewód masa żółty przewód wyjście strefa dużej czułości biały przewód wyjście strefa małej czułości Typ wyjść - otwarty kolektor Potencjometry - do regulacji czułości (jeden małej drugi dużej)
https://obrazki.elektroda.pl/9199446200_... Lewy górny róg schematu, regulator oznaczony cyfrą 2, biały ładownie, żółty z paskiem światła(regulator ogranicza napięcie), czerwony do + akumulatora, czarny masa Tu masz schemat podłączenia chińskiego regulatora [url=https://www.motocdi.com/gallery/ima...
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Wyraźnie widać, które kable są głośnikowe. Masz ich cztery pary. Podobnie w kostce masz cztery pary kabelków (choć kolory nie wszystkie są zgodne). Proponuję najpierw to ogarnąć. Co do zasilania to uważaj, bo możesz narobić sobie sporo kłopotów. Czarny to masa. Czerwony to plus. Pozostałe do ustalenia (podświetlenie, pamięć, automatyczna antena). Czasem...
ecu<->sonda żółty - szary (masa sondy) biały - czarny (sygnał sondy) brązowo-czarny - biały (grzałka) czerwono-biały - biały (grzałka)
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Zgodnie z rysunkiem http://obrazki.elektroda.pl/1212012400_1... 1. Mic. - żółty 2. RX GND - niebieski 3. TX GND - czerwony > czerwony J8 4. UP/DN/Lock - czarny J6 5. GND - oplot > zielony J7 / J5 6. Vcc - biały J4 Musiałem zapytać, gdyż mam przed sobą 3 identyczne mikrofony, ale różne kable, gdzie: 1. Twój czarny to fioletowy, a Twój...
13. Data In - brązowy 14. Data Out - szary 15. Clock - granatowy 16. UB+ (wyjście 12V niewyłączane) - czarny 17. wyjście +12V wyłączane - żółty 18. COM (masa) - zielony 19. AF-L - biały 20. AF-R - czerwony ...jak potrzebujesz taką wiązkę to mogę ci podesłać - mam kilka z demontażu - przekładasz i po sprawie :) .
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
czerwony i żółty do + czarny do - fioletowy , szary , biały i zielony głośniki
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max nat pradu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A - Ogrzewanie...
Witam. Standardowo kolory to: - biały - audio kanał lewy - czerwony - audio kanał prawy - żółty - wizja Pewnie tak masz w tym telewizorze. Teraz kabel scart - cinch Ten kabel według twojego opisu jest dwukierunkowy mono. OUT to wyjście sygnału, i te przewody podłączasz do TV. Według twojego opisu czerwony, to video OUT, więc podłączasz go do żółtego...
Sprawdź czy czarny przewód wychodzący z płytki zasilacza jest podłączony do minusa niebieskiego kondensatora. Miejsce gdzie schodzą się przewody brązowy biały i żółty to przełącznik sieć/bateria. Nie widzę co się dalej dzieje z białym.
niebieski wizja plus biały wspólna masa z zasilaniem czerwony napięcie 12v żółty pod plus 12v czarny wspólna masa
A więc kolego przewody z kolorami żółto-fioletowy i biało-czarny, szukasz po lewej stronie na dole przedniego słupka, bierzesz przewód, w którym dla bezpieczeństwa umieszczasz bezpiecznik 7.5 Amperowy, z w/w przewodów ściągasz po kawałku izolacji (około 5mm), no i na chwilkę przez przewód z bezpiecznikiem podajesz prąd najpierw na jeden potem na drugi,...
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
cześć właśnie zmierzyłem na płycie el. biały i czarny (pin 2 i 4) - masa 0V drukarka wyłączona: czerwony (pin 1) - 7,5V niebieski (pin 3) - 8,3V żółty (pin 5) - 0V drukarka włączona: czerwony - 24,2V niebieski - 28V żółty - 3,2V pzdr
1. czarny masa, czerwony +, 2x biały kierunki, brązowy syrenka, pomarańczowy masa po załączeniu, żółty zapłon, ciemnozielony drzwi, jasnozielony maska 2.central 3. przycisk awaryjny 4. ultra czerwony + czarny - niebieski wyzwalanie 5. LED
tak jak dobrze widzą na zdjęciu. Linię wejściową ( niebieski i biały) masz podłączoną na na skrajne - żółty i czarny a tak to nie będzie działało. Przełacz linię wejściową - niebieski i biały na zielony i czerwony i będzie działać. Powodzrnia
Nie jestem pewny na 100% żółty MC do 4 czerwony SL do 3 czarny masa do 2 czerwony ZW do 1 biały Z do 5 biały Z1 do 6 dżampery ściągnięte
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
Energetyka to nie jest moja mocną strona, ale takie sterowanie o ile dobrze pamiętam sprawdza się tylko jak silnik jest nieobciążony. Ten sterownik reguluje napięcie podawane na silnik, a silnik asynchroniczny nie powinien być tak sterowany bo tego nie wytrzyma, spada jego moc. Do sterowania prędkością silników asynchronicznych używa się falowników,...
Napiecia na poszczególnych przewodach (zazwyczaj choć mogą ulec zmianom): +12V - żółty +5V - czerwony +3.3V - pomarańczowy -5V - biały -12V - niebieski +5V Standby - fioletowy GND -masa czarny
Szary - Prawy przód + Fioletowo-czarny - Prawy przód - Fioletowy - Prawy tył + Fioletowo-czarny - Prawy tył - Biały - Lewy przód + Zielono-czarny - Lewy przód - Zielony - Lewy tył + Zielono-czarny - Lewy tył - Żółty - +12V Czerwony - +12V po zapłonie Czarny - masa Niebieski - ant. elektryczna
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
http://obrazki.elektroda.net/64_11840169... bl sw-niebiesko czarny bl ws-niebiesko biały bl ge-niebiesko żółty bl rt-niebiesko czerwony
i właśnie od al700 do silniczka krokowego dostałem al700 z niekompletną instalacją , i problem polega na tym że nieposiadam wtyczki do silniczka krokowego atuatora - 4 przeowdy w kolorach niebieski czerwony czarny biały . Jakby ktoś był tak miły to prosiłbym o rozpisanie tej wtyczki, punkt odniesienia niech będzie zaczep na górze na wtyczce widziany...
Sprawdziłem: biały przewód sondy łączy się z niebiesko-czerwonym, czarny sondy z brązowym, szary sondy z pomarańczowo-fioletowym, czerwony sondy z pomarańczowo-zielonym, żółty sondy z jednym pomarańczowo-brązowym, Zostaje niepodłączony pomarańczowo-brązowy, ma on inne miejsce w gnieździe.
Przełącznik AEB 725 : Brązowy - Obroty ( najlepiej z cewki ) czarny - masa czerwony - plus 12 V pojawiający sie po włączeniu stacyjki ( ważne by podczas kręcenia rozrusznikiem nie zanikał ) niebieski - zawory gazowe ( przy reduktorze i przy butli ) żółty - tu pojawia sie plus 12v przy pracy na gazie ( np do zaworu benzynowego np. w gaznikowych instalkach...
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Dodam jeszcze że napięcie musi mieć tolerancję +-10% (tak mówi standard ATX) a na poszczególnych przewodach są napięcia: czarny masa, czerwony +5V żółty +12V pomarańczowy +3.3V niebieski -12V biały -5V A jeśli dobierasz zasilacz do do mocy dodaj mały zapas kilkadziesiąt wat np. masz zasilacz 450W daj 500 lub 550W(tak pisałem w poprzednim poście).
Witam. Przepinowanie - fajne słowo. :spoko: Tu masz co i jak : http://obrazki.elektroda.pl/2889316500_1... Osobiście zamieniłbym wyprowadzenia tak, aby były zgodne z tym okablowaniem (czytaj : wykonaniem kabla) i ze standardem mikrofonowym kabelków/kolorów. Zobacz, że wyjście kabelka żółtego jest ekranowanym dla całości kabla mikrofonowego...
http://obrazki.elektroda.net/55_12687840... 2x czerwony - L (pin 9 i 10) 2x żółty - R (pin 5 i 6) 1 biały - Mic-IN (pin 1) 1 czarny - Mic-Bias (pin 3) masa - G (pin 2)
Sprawdź jak te kabelki są przylutowane przy wtyczce usb. Dwa zewnętrzne styki we wtyczce to + i - zasilania (power) a te wewnętrzne to są od przesyłania danych. Wg. Wikipedii to jak patrzysz na wtyczkę tak żeby "blaszki" (styki) były na dole to od lewej masz: - masa (-) - najczęściej czarny - transmisja danych D+ - najcz. zielony - transmisja danych...
Błędnie podłączyłeś. Pierwszy z lewej zielony dałeś na masę. A patrząc na stare podłączenie masą był jeden z białych. Pytanie tylko, czy oznaczyłeś sobie te białe? Nie jest to obojętne który z nich weźmiesz. Masa to będzie biały ten mocno odizolowany. Daj go jako pierwszy (MASA) i skróć tą część odizolowaną aby nie zrobić jakiegoś zwarcia (lub zaizoluj...
Powinien być pomarańczowy do podświetlenia, gruby czerwony i żółty to plusy czarny masa ,cienki czerwony remonte sterowanie -daje plus radio po włączeniu. Poszukaj w wiązce samochodu przeznaczonej do podłączenia radia , przewodu na którym pojawia się +12V po włączeniu swiateł postoju i połącz kontrolnie np .przez "probówkę" z pomarańczowym przy włączonych...
Jeśli to jeszcze aktualne to mam taki na stole operacyjnym i podaję kolory kabelków,mam nadzieję ,że się pokrywają bo jest to ten sam model TE555A a z przodu napis RELISYS nr pin na wtyku do kompa 1 = różowy w ekranie 2 = szary w ekranie 3 = niebieski w ekranie 4+6+7+8+10 = masa = czarny 5+11 = brązowy 9 = wolny (brak pin) 12 = biały 13 = żółty 14 =...
Hej Kiedyś spisałem rozpiskę od benzyny: Witam Jako że dziś rozbebeszałem instalację to oblookałem piny kolory i oznaczenia w stacyjce w mercu W201 190E(1.8e), opis pewnie będzie pasował to każdej wersji benzynowej, możliwe że również do benzynowych 124 i częściowo innych modeli. Również częściowo będzie się odnosiło do diesli, ale to trzeba zweryfikować!!...
Bezpieczniki główne w przedziale silnika Oznaczenie - max natężenie prądu - opis A - 80 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-3) B - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-2) C - 60 A - Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników (30-1 ) D - 50 A lub 40 A - Silnik elektryczny wentylatora chłodnicy E - 50 A -...
Niestety - nie posiadam schematu , ale moge ci podać jaki kolor przewodu - za co jest odpowiedzialny. podaje standowy opis wtyczki. kolor czarny - masa kolor czerwony - zasilanie +12 ( poza stacyjką) (najlepiej dać na zasilanie pamięci radia) kolor żółty - zasilanie +12 (załanczane stacyjką ) (najlepiej dać na zasilanie radia) kolor niebieski - zasilanie...
1 masa zasilania czarny 2 + 12 V power czerwony 3 ster. ant. autom. niebieski z białym paskiem 4 - - 5 głośnik RF+ szary 6 głośnik RF- szary z czarnym paskiem 7 głośnik LF- biały z czarnym paskiem 8 głośnik LF+ biały 9 + 12 V batt. żółty 10 podświetlenie pomarańczowy 11 tel mute brązowy 12 EXT. AMPL. CONT różowy 13 głośnik RR+ fioletowy 14 głośnik RR-...
OD STRONY GNIAZD USB: NIEBIESKI ŻÓŁTY CZARNY FIOLETOWY POMARAŃCZOWY OD SPODU: CZARNY CZERWONY ZIELONY BIAŁY EKRAN (PLECIONKA w czarnej koszulce termokurczliwej) https://obrazki.elektroda.pl/7560401400_... https://obrazki.elektroda.pl/2714670500_... https://obrazki.elektroda.pl/4389618300_... https://obrazki.elektroda.pl/3436322900_...
Ad1) Do uruchomiania reflektorów punktowych w blendzie przeciwsłonecznej potrzebujesz włącznika S10 który jest zamontowany po lewej stronie kierownicy w okolicach włącznika świateł. W zależności czy masz halogeny w zderzaku czy nie potrzebujesz włącznik albo dwu albo trzypozycyjny. Dodatkowo potrzebujesz bezpiecznik nr 16 (sprawdź czy jest) oraz przekaźnik...
KENWOOD KDC-7070R, KDC-5040R, KDC-4590R, KRC-958R, KRC-778R i inne z tamtych lat styk Sygnał Kolor przewodu 1 masa zasilania czarny 2 + 12 V power czerwony 3 ster. ant. autom. niebieski z białym paskiem 4 - - 5 głośnik RF+ szary 6 głośnik RF- szary z czarnym paskiem 7 głośnik LF- biały z czarnym paskiem 8 głośnik LF+ biały 9 + 12 V batt. żółty 10 podświetlenie...
http://www.ecs.com.tw/ECSwebsite/images/... Spróbuj tak : pin 1 - czerwony (Mic-in) pin 2 - czarny (GND) pin 3 - żółty (Mic-BIAS) pin 4 - nie podłączony pin 5 - zielony z białym paskiem (Spkout R) pin 6 - siwy (Return R) pin 7 - nie podłączony pin 8 - key (brak pina) pin 9 - biały (Spkout L) pin 10 - niebieski (Return L) Widzę że w BIOS...
Stary unifon to IKA - ŁÓDŹ. Ma kolejno od lewej: wywołanie - zielony słuchawka - czerwony mikrofon - czarny masa - niebieski zamek - żółty Nowy ma kolejno: 1 - słuchawka CA - wywołanie 2 - mikrofon 6 - masa 9 - zamek Skoro w starym biały był wolny, to do nowego rzecz jasna go nie podłączasz. Po prostu instalacja jest 5 żyłowa. Przypuszczam, że przyczyna...
Witam ! Na pewno jest to silnik SFE100-L4 produkowany przez EMA-Wiefamel. Czy na wyłączniku są oznaczenia np. U1, U2 itp ? jeśli są to nie powinno być problemu. Możemy założyć że czarny to U1, czerwony U2, zielony U3, żółty U4, niebieski i biały to są R1 i R2. Jeśli są opisy na wyłączniku to wystarczy połączyć wszystkie kable według opisu na C C podłączyć...
Witam. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, gdzie robię błąd, podłączając moduł centralnego zamka z pilotem? Samochód to VW Polo 2004 r. z centralnym zamkiem z kluczyka. Dokupiłem moduł Blow S4, pilot z dwoma przyciskami: otwórz/zamknij. Mam schemat tego modułu: Czerwony — stały plus, czarny — masa do auta, dwa brązowe z modułu podłączone do kierunkowskazów...
Dodano po 16 Witam to tak górny rząd od prawej Niebiesko biały Fioletowy Przerwa Czarny Pod nimi Szary Żółto szary Czarny Zielono brązowy Brązowy Dodano po 13 Prawa lampa od prawej Brązowo żółty Zielono biały Żółto bialy Czarny Dolny rzad od prawej Czarny Żółty Czerwono szary Zielono szary
To lewa lampa żółty kierunkowskaz, czarny pozycyjne, biały masa, czerwony stop. Prawa analogicznie tylko kierunkowskaz zielony i brazowy pozycyjne. Układ wtyczki masz 31 białe,L żółty, zielony R , czarny brazowy 58 L i R. , czerwone 54. To tak na szybko wg. typowego połączenia. Ale może być wszystko inaczej w realu. Zależy co i i kto to robił.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/postin... roku od naprawy zbiornika AdBlue w moim samochodzie cały system pracuje prawidłowo i nie mam żadnych problemów. Ostatnio udało mi się dokładnie...
czerwony biały żółty czarny biały czarny niebieski żółty biały czarny żółty zasilać
piecyk gazowy gaśnie junkers upload obrazek zelmer zamiennik silnika odkurzacza
saeco lirika drugi silnik sterownik hulajnoga
Instrukcja obsługi piekarnika Whirlpool - jak znaleźć? Demontaż foteli w Volvo V50 2.0D 2005 - krok po kroku