Jest to kontrolka od immobilizera spróbuj odpalić z kluczyka zapasowego, podładować akumulator https://obrazki.elektroda.pl/2460093600_... https://obrazki.elektroda.pl/7344173500_... https://obrazki.elektroda.pl/3321629100_... Nie jestem pewien czy ta instrukcja będzie pasować do twojego modelu
Błąd w podłączeniu zasilania odbiornika. Na kostce wpinanej do radia musi być podpięte zasilanie w ten sposób: Pin 8 - Masa (-) kolor czarny Pin 4 - +12V stałe (napięcie obecne bez względu czy kluczyk jest włożony czy nie) kolor żółty ! Pin 7 - +12V po kluczyku (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) ! Pin 5 - zasilanie wzmacniacza antenowego,...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Mógłbyś jeszcze łaskawco podać, jakiego auta pytanie dotyczy (bo są różnice w immobilizerze dla zwykłego diesla, CDI i benzyny) i jaki numer ma pin wtyczki z którego wychodzi wspomniany przewód. OK: jakie pytanie - taka odpowiedź. W przykładowym VITO który wrzuciłem na ekran żółty przewód to antena w przypadku gdy auto wyposażone jest w kluczyk "scyzoryk"...
No więc ma immo. Jak dalej nie wierzysz i jesteś uparty to go wyciąg, wsadz kluczyk do stacyjki bez niego i przekrec ją. Helikopterek żółty powinien zacząć migac. Pozdrawiam!
Poczytałem coś o tym ASR i przyznaje ci rację.Teraz wiem, że on może odciąć paliwo, przymknąć przepustnice i jest zintegrowany z silnikiem. Teraz chodzi mi po głowie czujnik obrotów koła. Czy można sprawdzić który jest może uszkodzony (bez kompa) ? Jednak wiedza nosi rozwiązanie, a niewiedza zamotanie. Przed przekręceniem klucza na zapłon naciskasz...
Pojawił się klucz na wyświetlaczu tam gdzie jest wyświetlany przebieg czy zapalił ci się żółty kluczyk tam gdzie jest reszta kontrolek?
Ja też się nie chcę wymądrzać ale opisane podłączenie nie jest prawidłowe, niemal każdy tak podłącza radio ale tak się nie powinno robić a skoro kolega kupił nowe radyjko to niech je właściwie podłączy. Nie wiem jakie masz radio (mogłeś napisać) i jak jest u ciebie który to podtrzymanie a który zasilanie ale to nie ma znaczenia bo to możesz sam w instrukcji...
Nie przeczytałem wszystkich postów więc sorki jeśli zrobię zamieszanie, ale takie podłączenie jakie (chyba zrobiłeś) nie jest poprawne. Jak przekręcasz kluczyk czy radio ci się władcza samo? Bo powinno się samo uruchamiać na dobrą sprawę, a przy wyłączeniu zapłonu i wyciągnięciu klucza powinno się samo gasić. Ale mimo tego że samo się zgasiło to kiedy...
Przecież tam jest podawane zasilanie po stacyjce jak włożysz kluczyk w stacyjce - żadne tam 3 czy 4 ani nawet 5 pozycyjne. Tylko kluczyk w stacyjkę i pojawia się zasilanie na pinie 4. 4 - plus po stacyjce 7 - stały plus 8 - masa. Na zdjęciu widać piny 5, 7, 8. Zobacz czy z drugiej strony (fabryczna wtyczka w samochodzie) masz coś wpięte w pin 4. Jak...
Ale namieszałeś. Przede wszystkim należało by elektryka kopnąć w 4 litery za to że nie zrobił Ci tego od razu a z Twoim pojęciem będzie kłopot. Otóż jak pamiętam to Opel ma plus stały i plus od zapłony zamienione miejscami. Więc rozgałęziony żółty przewód będzie w nim plusem który jest odłączany przez kluczyk a nie plusem stałym jak w większości innych...
51261 Ciśnienie w układzie hamulcowym, obwód koła 1 Opis Ciśnienie w układzie hamulcowym jest zbyt wysokie; układ wykrył niezgodność między położeniem pedału hamulca a ciśnieniem w siłownikach hamulców. Przyczyna Tłumik modułu sterującego jest zapchany lub moduł sterujący ma usterkę wewnętrzną. Uwagi Zapala się czerwona lampka ostrzegawcza i większość...
Hyundai i30 1.4 benzyna 2010 nie odpala za każdym razem za pierwszym pompę słychać że chodzi parametry niby ok żadnych błędów immo niby gaśnie ten żółty kluczyk raz jest tak że na zimnym odpali za 1 a później już nie chce od strzala zapalić tylko trzeba dłużej kręcić .
No i kłopoty sezon 2. Wczoraj na desce pojawił się komunikat "skontroluj układ wydechowy", zaświecił się check i żółty kluczyk serwisowy... Auto nie wykazuje jakichś anomalii, oprócz tego że na biegu jałowym ma "napady" z obrotami, czyli nie chodzi równomiernie. Po skanowaniu błędów wyskoczył P012C, który powraca. Po kilkukrotnym kasowaniu zniknął check,...
Witam, właśnie pojawił się w moim traktorku podobny problem. Nie mogę go odpalić przez stacyjkę, jak przekręcę kluczyk nawet nie drgnie. Jak bezpośrednio podłączę pod rozrusznik to kreci ale nie ma iskry na świecy. Metodą prób i błędów znalazłem obejście jak go odpalić ale wolałbym aby działał jak trzeba. Jeżeli odłączę kabel (żółty) od zabezpieczeń...
zapala się żółty kluczyk przy zapłonie jak uruchomię auto to kontrolka gaśnie wydaje mi się że z immo wszystko jest ok, kluczyk mam niestety tylko jeden
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
Ten zółty kluczyk oznaczał inspekcje olejową:)Już jest ok została wykasowana
Odnośnie wypadania zapłonu na cylindrze , błąd należy interpretować : spalanie nie nastąpiło , więc wchodzi jeszcze w grę kompresja, wtryskiwacz i jego obwód.
Witam! Mam problem z kluczykiem jak już pisałem wcześniej w temacie Porsche Cayenne 3.2 V6 (bodajże VW Tuareg i Audi A8 to ta sama elektronika). Nie reaguje na kluczyk w stacyjce, pilot wszystko działa - odklucza zaklucza, Bezpieczniki na podszybiu i pod fotelem kierowcy przy akumulatorze i w desce OK! Jak otwieram Drzwi to pojawia się na wyświetlaczu...
W przypadku skuterów to spotkałem się z 2 rozwiązaniami: 1. Światła pozycyjne zasilane są z akumulatora - działają kiedy kluczyk jest przekręcony na zapłon 2. Jak wyżej, tylko działają niezależnie od kluczyka. Ogólnie jeśli masz akumulator to mają pozycyjne być zasilane z akumulatora, bo w momencie padnięcia silnika (zgaśnie) tracisz oświetlenie.
witam.mam podobny problem.a wiec auto rano nie odpala mruga żółty kluczyk wystarczy podpiąć kable od innego aku i kluczyk gaśnie..przez dzień nic się nie dzieje. Akumulator ma miesiąc. Na moje oko problem z masą tylko gdzie szukać. Auto fiat punto 1.1 99r. Proszę o pomoc...
Na żółtym jest 12v po przekręceniu kluczyka i jak żółty połącze np z szarym to jest drugi bieg. Jak wyłącze kluczyk to na żółtym niema napięcia ale gdy na wyłączonym kluczyku podam plus z akumulatora na na szary to załacza się dmuchawa na drugim biegu itd. Wydaję mi się że zbędne jest podawanie napięcia na żółty przewód bo gdy na wyłączonym kluczyku...
Witam . Ostatnio zakupiłem radio z chin , 2 din na Androidzie.Model radia ML-CK 1018. Problem polega na tym ,że radio ma przewód illumination , który po podłączeniu nie podświetla przycisków. Sprawdziłem również miernikiem czy prąd w ogóle dochodzi do kostki ISO ,otóż okazało się że podczas regulacji potencjometrem mocy świecenia zegarów prąd wynosił...
Witam forumowiczów. Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Ibizą , mianowicie po ostatnich spadkach temperatury na dworze chcąc wyjechac o 9 rano spod domu samochód odmówił posluszeństwa , zresetowały sie zegary a rozrusznik nawet nie drgnął. Nie zastanawiając się więc długo zadzwoniłem po znajomego i odpaliłem auto na kable.Samochód chwile pochodził...
Witam. Mam problem z astra h 1.6 benzyna 2005r. a mianowicie nie odpala. Samochód kupiony z zerwanym paskiem rozrządu. Głowica została zrobiona nowe uszczelki odpalamy wszystko gra. Zgasiłem samochód pozniej odpaliłem tak kilka razy w przeciagu 10-20min że względu na sprawdzanie połączeń i ewentualnych wycieków. Niestety przestał odpalać zakręcił raz...
Często nie mogę uruchomić samochodu,gdyż kluczyk nie wyłącza immobilaizera-na desce rozdzielczej żółty samochód z kluczykiem miga!
W moim aucie po wymianie ecu zapala na sekunde i gasi. A jak wloze stare nie gasi No i co w związku z tym? Jak jest nie sparowane immo z ecu, to normalne. Ale jak jest wszystko dobrze, to po uruchomieniu silnika możesz wyjąć transponder z kluczyka i silnik dalej pracuje, do wyłączenia zapłonu. Tylko będzie migał żółty kluczyk na desce.
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki.
Żółty kluczyk to czas na wymianę oleju.Zaświeca sie po ok.15.000 km od skasowania.Napisz który rok mondeo to napiszę ci jak go skasować
Kolego podłącz czerwony do żółtego żółty do czerwonego przekręć kluczyk i powinno być ok tam były montowane CAR2006 i CAR2005
przepraszam dziennie oczywiście no i ja go na postoju nie slucham oczywiscie na zaplonie "Na zapłonie" to mam na myśli oczywiście silnik wyłączony, tylko kluczyk w pozycji, że wszystko działa. Radio trzeba podłączyć tak, by było zasilane z przewodu "podtrzymującego" pamięć - trzeba żółty zmostkować z czerwonym. Oczywiście wówczas trzeba pamiętać o...
Tak żółty jest od stałego zasilania bo jak podłączyłem żółty i czerwony z radia do czerwonego z samochodu to i tak musiałem przekręcić kluczyk bo nie było stałego zasilania a gdy podłączyłem do żółtego to radio ciągle miało zasilanie i całe się świeciło nawet po wyłączeniu przyciskiem SRC(przyciski były podświetlone) a jeśli włącze tryb oszczędzania...
Słuchaj kolego, jeżeli nie doszedłeś jeszcze do rozwiązania tego problemu, to nie baw się ze stacyjką. Aby jak najszybciej dojść do sedna sprawy, to w pierwszej kolejności odłącz radio. Potem zaprogramuj z powrotem piloty (wejdź do auta, zatrzaśnij za sobą drzwi, przekręć kluczyk w pozycję 2 i na 3 sekundy przytrzymaj jeden z przycisków do sterowania...
Może być przegląd do zrobienia, skoro kluczyk się wyświetla. Kuchenkę gazowa możesz tam zamontować.
Strasznie zagmatwałeś opis, ale spróbuję dopytać. Według manuala, doczytałem, że z radia żółty pierwszy przewód jest właśnie od pamięci - do którego to trzeba doprowadzić 12v bez kluczyka Rzeczywiście, na żółtym od radia - powinien być stały +12V, na czerwonym +12V "po kluczyku", czarny musi iść na masę samochodu (-12V). Czy są podłączone do instalacji...
Możesz mieć podłączenie zasilania radia właśnie pod kluczyk . W kostce samochodowej powinno być napięcie cały czas +12V. Podłącz czerwony i żółty od radia pod to napięcie.
autko raz odpala dobrze i jedzie bez problemów a raz ujedzie parę metrów i tryb awaryjny. Na tablicy kontrolka airbag , ręcznego , silnika, żółty trójkąt i jeszcze jakieś inne co możliwe . błąd esp totalny brak mocy i nie reaguje na pedał gazu i tak sobie jedzie max 10km/h nagle kontrolki znikają i odzyskuje moc. Czasem jest tak że auto nie chcę wogóle...
Nie ma co konfigurować. Jak dostroisz się do C+ to na dole powinien pojawić Ci się mały, żółty kluczyk informujący o zakodowanym kanale i w tym samym momencie powinien się pojawić odkodowany obraz. Jeśli będziesz mieć zakłócony sygnał (szumy, słąby sygnał itp.) to nic z tego nie wyjdzie. Możesz próbować włączyć "Dekoder Turbo" [F11] i z nim kombinować....
przekręcić kluczyk i zewrzeć żółty z czarnym i zobacz jakie efekty
Podłączyłem kolego tak jak radzisz, w sumie nawet dobre rozwiązanie bo radio gra tylko wtedy jak jest kluczyk w stacyjce . Brązowo-czerwony cienki z instalacji samochodu pod czerwony z radia. Czerwony instalacji samochodu pod żółty radia. Ale nadal pobór prądu po wyciągnięciu kluczyk to aż 0,11A
słuchajcie mam to radyjko i mały problem podłączyłem jak na instrukcji , pamięć trzyma ale jak radio gra i wyjmę kluczyk to radio nie gaśnie ... poprzednie radio tak samo podłączone działało poprawnie dodam że na 7 mam żółty kabel z bezpiecznikiem a czerwony jest na 4
https://obrazki.elektroda.pl/5095702400_... Jeśli dobrze rozumiem to ten brązowy i biały kabel idący z grubszą wiązką razem od siłownika mastera to one sterują zamykaniem i otwieraniem ? Czyli wystarczy że podłącze do nowego sterownika je i będzie dobrze ? Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/4549312000_... https://obrazki.elektroda.pl/2667462400_...
mam,jedno jest stałe a drugie po przekręceniu kluczyka Dodano po 4 na innym forum polecono mi połączyć ze sobą kabel żółty i czerwony i te kable razem do gniazda ze stałym napięciem,podobno czerwony kabel odpowiada za zapamiętywanie stacji,i faktycznie zapamiętuje ale na kluczyk nie reaguje
Przecie siedzi tam transponder, przynajmniej w/g zdjęcia? Tak czy inaczej, jak zaświecił się żółty kluczyk, to albo zapasowy kluczyk, albo specjalista ze sprzętem, który oceni co się stało i ewentualnie na miejscu dokoduje drugi transponder. Przy odrobinie szczęścia roboty na parę minut.
To przeszukaj jeszcze raz, tym razem dokładniej. Temat omawiany tysiące razy. Ludzie piszą, że to DEMO albo te PW Save. Demo wyłaczyłem a opcji PW Save nie mam. Byłem w garażu - ani kable na skos nie pomogły czyli żółty do czerownego i czerwony do żółtego ani podpięcie czerwonego do żółtego i do tego radio tylko mogłem wlączać jak kluczyk na "jedynke"
Czy to ważne co uszkodzone teraz jak odciąłem kostkę? Jakbym miał sobie sam poradzić nie prosiłbym o pomoc. Podłączylem czarny z czarnym jako masa, żółty nowego z białym starego jako plus i czerwony nowego z czerwonym z czarnym grzbietem kluczyk przekręcony ale radio nie odpala Dodano po 1 Głośniki i stare radio ok ale kostka jak widać miała ułamany...
Witam podłączyłem radyjko Alpine tak jak kabelki szły fabrycznie czerwony z czerwonym..żółty z żółtym.. itp to radio nie działało po wyciągnięciu kluczyka Przepinałem różne kable i nic.Po stacyjce działało.Z radyjka wychodzą różne kabelki ale do rzeczy.. czerwony zasilanie i zółty pamięć .. wychodziły dwa i z mojej kostki z auta wychodził żółty ale...
Witam, Mam pewien problem, mianowicie kiedy wsiadam do auta, widzę na wyświetlaczu radia nazwę ostatniej piosenki, kiedy przekręcę kluczyk (zapłon) radio momentalnie traci wszystkie ustawienia. Kable mam odpowiednio podłączone tj. czerwony (+) do głównego zasilania a żółty (+) do podtrzymania pamięci. Mój odbiornik to AUDIOMEDIA AMR312. Pozdrawiam
Możesz podać nam w skrócie wnioski/rozwiązania ? Teraz, to już nie wiem czy słusznie, ale ja to zrozumiałem tak, że aby dostać żółty kluczyk, należy nawiązać odpowiednią współpracę z google. Taki kluczyk, skutkuje tym, że wszystkie próby podszycia się pod zweryfikowanego nadawcę nie są nawet przekierowywane do folderu spamu, czyli odbiorca nawet nie...
żółty kontrolka kluczyk żółty samochód kluczyk żółty kontrolka samochód kluczyk
remote shutdown tartarini sygnał budowa falownik jednofazowy
telewizor philips usterki hydrostat zmywarki samsung
Beko washing machine Flash program: Quick cycle, flashing LEDs, firmware reflash explained Akumulator do Mitsubishi ASX 1.6 benzyna: Wybór i specyfikacja