Odnośnie wypadania zapłonu na cylindrze , błąd należy interpretować : spalanie nie nastąpiło , więc wchodzi jeszcze w grę kompresja, wtryskiwacz i jego obwód.
Przecie siedzi tam transponder, przynajmniej w/g zdjęcia? Tak czy inaczej, jak zaświecił się żółty kluczyk, to albo zapasowy kluczyk, albo specjalista ze sprzętem, który oceni co się stało i ewentualnie na miejscu dokoduje drugi transponder. Przy odrobinie szczęścia roboty na parę minut.
Czyli pewnie taka kombinacja jak wyżej pisałem, najtaniej i najszybciej przełożyć pastylkę.
Jest to kontrolka od immobilizera spróbuj odpalić z kluczyka zapasowego, podładować akumulator https://obrazki.elektroda.pl/2460093600_... https://obrazki.elektroda.pl/7344173500_... https://obrazki.elektroda.pl/3321629100_... Nie jestem pewien czy ta instrukcja będzie pasować do twojego modelu
Czy to jakiś problem odczytać błędy w liczniku i zobaczyć czy nie widzi klucza czy co innego mu dolega. Jeżeli uszkodzony jest licznik to drugi ani trzeci klucz nic nie da. Skoro uważa że licznik jest uszkodzony to go wypnij i zobacz czy wtedy jest diagnoza z silnikiem i innymi systemami. W sumie to nie wiem po co kupować obojętnie jaki kluczyk przy...
Pewnie na czerwonym od samochodu jest plus stały a na żółtym dopiero po przekręceniu kluczyka, żółty i czerwony od radia podłącz do czerwonego od samochodu i będzie ok.
Pin 1 i 5
Pojawił się klucz na wyświetlaczu tam gdzie jest wyświetlany przebieg czy zapalił ci się żółty kluczyk tam gdzie jest reszta kontrolek?
Witam. jeśli chcesz żeby radio grało z włączonym kluczykiem, ale pamiętało ustawienia to żółty z żółtym a czerwony z czerwonym. Jak chcesz niezależnie od kluczyka to czerwony podepnij pod żółty, na żółtym powinno być dodatkowe odejście z konektorem do podłączenia czerwonego. pzdr
Ten zółty kluczyk oznaczał inspekcje olejową:)Już jest ok została wykasowana
Alternator.
brązowy do czarnego czerwonobiały do żółtego brązowoczerwony do czerwonego będzie działało po lekkim przekręceniu kluczyka bez kluczyka- bialoczerwony do żółtego i czerwonego razem ale nie polecam
z opisu wynika że jest to punto 1 wymień wkładkę w stacyjce /odkręć trzy wkręty na imbus osłonę pod kierownicą.wsaðż stary kluczyk przekręć w połżenie zapłon w stacyjce będzie dzyndzel podważ go śrubokrętem iwyjmij wkładkę.włóż nową wkładkę wyłącz zapłon/stara wkładka może wychodzić z lekkim oporem/następnie rozbierz klucz matkę /kolor brązowy/...
Napięcia są dobre: żółty bez kluczyka 12 V, czerwony 12 V.
Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
To jest informacja dla użytkownika, że trzeba oddać auto do naprawy, że coś jest niesprawne, stosowny warsztat ze stosownym sprzętem się tym zajmie...
czerwono żółty 12v po stacyjce (kluczyk w stacyjce), bez miernika to nie robota sprawdzaj tu nic nie uszkodzisz
Robisz to przed kostką ISO tak ? Bodajże kabel żółty to plus po przekręceniu kluczyka. Jeśli już chcesz się takbawić to musisz poprostu przeciąć kabel żółty i końcówkę idącą od kostki ISO przylutować do kabla czerwonego, a obcięty kabel idący do wiązki ładnie zaizolować ;)
Hyundai i30 1.4 benzyna 2010 nie odpala za każdym razem za pierwszym pompę słychać że chodzi parametry niby ok żadnych błędów immo niby gaśnie ten żółty kluczyk raz jest tak że na zimnym odpali za 1 a później już nie chce od strzala zapalić tylko trzeba dłużej kręcić .
zapala się żółty kluczyk przy zapłonie jak uruchomię auto to kontrolka gaśnie wydaje mi się że z immo wszystko jest ok, kluczyk mam niestety tylko jeden
Oczywiście, że może być z lampki w podsufitce :) może też być np. z kostki od radia - tam masz do wyboru aż dwa przewody +12V : stały "+" (czerwony przewód) oraz "+" po przekręceniu kluczyka (żółty przewód).
Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
Mam problem z przekaźnikiem od świec żarowych w Oplu Signum 3.0 177 km. Nie mam pojęcia, gdzie może się znajdować. Ktoś może mi w tym pomóc? AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Opla Signum? 2005 AI: Czy zauważyłeś jakieś konkretne objawy lub problemy związane z przekaźnikiem świec żarowych? Palenie się żółtego kluczyka.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Witam mam problem z odpaleniem auta na wyświetlaczu jak nie zapali mi się samochodzik z kluczykiem żółty to nie odpala po paru próbach odpali mam prośbę i proszę o spowiedź Kia cee'd 1.4 benzyna 2009
Dokładnie. Zazwyczaj to na przewodzie czerwonym powinno pojawić się napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka (na żółtym powinno być cały czas 12V), ale u Ciebie widocznie jest na odwrót.
Teoretycznie dobrze, sprawdź jeszcze, czy na tym żółtym masz cały czas 12VDC - bez kluczyka, i ewentualnie po zamknięciu samochodu - może komputer odcina całość?
Witam radio masz dobrze podłączone,jeśli chcesz żeby uruchamiało się bez kluczyka należy żółty przewód złączyć z czerwonym i podpiąć pod przewód który idzie od akumulatora do kostki.
To sprawdź czy z kostki stacyjki wychodzi zasilanie na grubym żółtym po kluczyku
Witam, zamień żółty z czerwonym w przejściówce i sprawdź wtedy.
Sprawdź miernikiem w którym pinie jest napięcie +12V bez kluczyka tam podłącz czerwony z żółtym kablem. Jak nie masz miernika można zastosować żaróweczkę 1W np od podświetlania rejestracji.
Witam. Czy na żółtym przewodzie masz 12V po wyciągnięciu kluczyka? Bo jeśli nie to musisz zamienić miejscami przewód czerwony z żółtym, ponieważ on jest odpowiedzialny za podtrzymanie pamięci w Twoim radiu. Pozdrawiam.
Błąd w podłączeniu zasilania odbiornika. Na kostce wpinanej do radia musi być podpięte zasilanie w ten sposób: Pin 8 - Masa (-) kolor czarny Pin 4 - +12V stałe (napięcie obecne bez względu czy kluczyk jest włożony czy nie) kolor żółty ! Pin 7 - +12V po kluczyku (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) ! Pin 5 - zasilanie wzmacniacza antenowego,...
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Witam . Nie pamiętam dokładnie ,ale żółty powinien być na stałym zasilaniu a czerwony po kluczyku. Dodano po 9 Według instrukcji Twojego radia żółty stałe zasilanie ,czerwony po kluczyku.Teraz często odbiorniki samochodowe tak mają odmiennie,niż stare w których było odwrotnie.
Żółta naklejka mam jest c.z. pilot w kluczyku dwoje drzwi kabina
Przewód remote potrzebuje plusa z radia, na czerwonym będzie plus po przekręceniu kluczyka. Żółty odpada bo tam plus jest cały czas. Nie wiem co ten biały oznacza. Masz kontrolkę na 12V? Trzeba sprawdzić czy na białym pojawia się plus po włączeniu radia. Mówię o kostce z boku tej pierwszej. Radio ma zmieniarkę płyt lub jakiś seryjny subwoofer.
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Ma kolega jakiekolwiek pojęcie o radiach samochodowych? Czerwony to + zasilania, a żółty to tzw. podtrzymanie pamięci. Jedno i drugie ma być podpięte pod +. Z kluczyka "odcina" się czerwony, a żółty powinien być podpięty pod zasilanie (akumulator). Wszystko w normie z radiem, przyczyny można szukać w zasilaniu z kluczyka, a nie w samym radiu. Pozdrawiam
A na dolnym pasku jest żółty kluczyk?
Ten "pyk" to koniec szczotek lub automatu lub zardzewiałe przyłącze "plus", lub brak masy na tylnej obudowie rozrusznika. W koreańcach ta żółta kontrolka z kluczykiem gaśnie dopiero po rozruchu, tak że to zostaw w spokoju. '
Ty nie rób sesji zdjęciowej tylko zaopatrz się w schemat i sprawdź zasilania na UCH, tak na szybko to stałe zasilanie na grubszych czerwonych, i żółtych po kluczyku, czarne oczywiście masa
A stacyjka włączona? Jak go nie ma to daj czerwony i żółty z radia do żółtego z auta. Wtedy będzie bez kluczyka grać.
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
Czy nie wykasowanie "żółtego kluczyka" w Linde H60D-03 z 2017r ma jakieś negatywne skutki ? Wózek wpadnie w tryb serwisowy lub coś podobnego ? Czy tylko będzie się wyświetlać kluczyk ? Jest szansa skasować go bez serwisu ?
No i kłopoty sezon 2. Wczoraj na desce pojawił się komunikat "skontroluj układ wydechowy", zaświecił się check i żółty kluczyk serwisowy... Auto nie wykazuje jakichś anomalii, oprócz tego że na biegu jałowym ma "napady" z obrotami, czyli nie chodzi równomiernie. Po skanowaniu błędów wyskoczył P012C, który powraca. Po kilkukrotnym kasowaniu zniknął check,...
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
witam.mam podobny problem.a wiec auto rano nie odpala mruga żółty kluczyk wystarczy podpiąć kable od innego aku i kluczyk gaśnie..przez dzień nic się nie dzieje. Akumulator ma miesiąc. Na moje oko problem z masą tylko gdzie szukać. Auto fiat punto 1.1 99r. Proszę o pomoc...
Najczęściej w przypadku takich objawów przyczyną jest brak jednego "plusa". Do radia powinny dochodzić dwa napięcia 12V. Jedno z akumulatora (zazwyczaj czerwony przewód w kostce ISO) drugie 12V po przekręceniu kluczyka (zazwyczaj żółty przewód). Więcej info znajdziesz na forum.
Od połączenia żółtego z czerwonym nie spalisz nic. Radio wtedy gra bez kluczyka tylko
Odpowiednio podłączyć stały plus i plus pojawiający się po przekręceniu kluczyka w poz 1. W radiu nieoryginalnym najczęściej przewody żółty i czerwony, jak nie będzie radio pamiętało ustawień podłącz plusy odwrotnie. Żółty i czerwony nie mogą być razem podpięte do jednego plusa.
Zdiagnozować diagnoskopem i będzie wiadomo gdzie jest problem.
Zamieniony stały plus (podtrzymanie) z plusem po kluczyku. Trzeba to zmienić w kostce. Żółty zamień z czerwonym.
Po pierwsze należy sprawdzić czy gaśnie kontrolka (żółty kluczyk) w zestawie wskaźników po właczeniu zapłonu.
Kolego te coś w przezroczystych koszulkach gumowych - to są złączki które możesz przepiąć zależnie od zapotrzebowania. Możesz do czerwonego przewodu od strony ISO (samochodu) przypiąć przewód żółty i czerwony razem. Możesz czerwony z żółtym zamienić, czyli: czerwony-żółty, żółty-czerwony. Możesz zrobić że radio będzie grało bez kluczyka (domyślnie w...
Co do pierwszej usterki to albo kluczyk albo czytnik, co do drugiej to rozumię że wcześniej składanie działało i się uszkodziło, czy auto uszkodzone zostało zakupione? Robiłeś diagnostykę, są jakieś błędy?
Żółty kluczyk to czas na wymianę oleju.Zaświeca sie po ok.15.000 km od skasowania.Napisz który rok mondeo to napiszę ci jak go skasować
http://www.audiobas.pl/foto/109.jpg Żółty: Podtrzymanie pamięci (stałe +12V) Czerwony: +12V (stałe, ewentualnie po przekręceniu kluczyka) Czarny: Masa
Witam -wszystko by sie zgadzało ale, jest ta zapalająca kontrolka od stanu przepalonych żarówek która sie zapal tak jak powinna(a pozostałe sie nie zapalają)
Na żółtym jest 12v po przekręceniu kluczyka i jak żółty połącze np z szarym to jest drugi bieg. Jak wyłącze kluczyk to na żółtym niema napięcia ale gdy na wyłączonym kluczyku podam plus z akumulatora na na szary to załacza się dmuchawa na drugim biegu itd. Wydaję mi się że zbędne jest podawanie napięcia na żółty przewód bo gdy na wyłączonym kluczyku...
Czerwony przewód musi być rozłączany po wyjęciu kluczyka, bo Ci akumulator będzie rozładowywać. Na żółtym zaś, napiecie musi byc obecne zawsze, do podtrzymania pamięci ustawień radia.
Jeżeli ten pdf nie jest zabezpieczony przed edycją (żółty kluczyk na dole) to Acrobat Reader ma opcję eksportu dokumentu do tekstu. Ewentualnie zrób konwersję. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
pod któryś ż żółtych, najlepiej pod ten co nie ma prądu na drugim położeniu kluczyka
Witam mam problem z odpaleniem renault clio 3 po nocy auto nie chce odpalić brak komunikacji z ecu zapaliła się kontrolka air bag kontrolka imobilaiser świeci i żółty kluczyk, rozrusznik wogóle nie kręci bezpieczniki sprawdzone i są ok.Czy ktoś miał taki przypadek?Prosze o jakieś porady
To zależy jak jest zabezpieczony PDF przez autora bo nie zawsze można zczytać tekst lub grafikę. Fakt - wtedy na dole widać taki żółty kluczyk. Ale to też nie problem :D
Szanowny Kolego z zadanego pytania wynika że wszystko jest dobrze,jeżeli jest to Koledze nie wygodne to można połączyć kabelek żółty z czerwonym i radio gra bez obecności kluczyka w stacyjce.Proszę nie sugerować się że fabryczne radio Opla zachowywało się inaczej.Pozdrawiam Kolegę.
Tylko jak dokopać się do tego sterownika? 4 śrubki na kluczyk 10 (żółte) oznaczenie. Odkręć przekaźnik świec (niebieskie oznaczenie) i wypnij wiązkę z zatrzasków (czerwone oznaczenie). Osłonę zdejmujesz do góry. https://obrazki.elektroda.pl/1588083300_...
Jak modułowa z kluczykiem, to musi to być kaseta z serii KS firmy Promet. Linki były wyżej. Dodano po 1 to może tu -żółtych kasetek z kluczykiem jest dużo ,najlepiej daj fotkę http://www.rialex.com.pl/radiowe.htm http://www.elmes.pl/ http://www.panda.pl/php/index_pl.php?id_... http://www.intertech-olesno.com.pl/uslug...
Więc, przekaźniki chyba uporządkowane, paniki trochę narobiłem, Przepraszam. Z małych jest 13szt- 504049024, i 1 /tylko/ 46520421 to ten bez jednego styku. Swiatła mijania działają," na szczęście"to początek wypalania złącza /niebieska kostka/, podratowałem delikatnie. Kontrolki na zapłonie gasną normalnie, tylko od imobilajzera mryga /żółty kluczyk...
Witam, Passata zgasiłem i już nie odpaliłem, komunikat uszkodzona kolumna kierownicy, pali się żółta kierownica. Po włożeniu kluczyka już na czerwono i odpali na 2 sekundy i to koniec.
Może być uszkodzona skrzynka bezpieczników. Nie grzebał bym nic, puścił bym osobny kabelek ze stacyjki.
Witam. Mam problem z Seicento 1100. Jakiś czas temu miałem następującą sytuację: przejechałem 20km, zgasiłem silnik, po pół godziny włączyłem zapłon i wtedy zaczęła mrugać kontrolka z żółtym kluczykiem od immobilisera i było słychać z pod maski szybkie turkotanie. Wyłączyłem zapłon a po ponownym jego włączeniu wszystko wyglądało już ok, z tym że nie...
Na kostce do tych rezystorów drutowych idzie przewód żółto-niebieski ma być na nim 12V po przekręceniu kluczyka, jak włączysz jakiś bieg nawiewu i zewrzesz żółto-niebieski z którymś z 4 pozostałych (odpowiedzialnym za dany bieg). powinien się włączyć silnik. Jak silnik zadziała to masz spalony termik w tym (module rezystorowym), a jak nie zadziała to...
Jak poprawnie podłączysz żółty z czerwonym pod samochód , to po wyjęciu kluczyka radio same wysunie windę abyś mógł wyjąc panel (manual str 9) .
W moim aucie po wymianie ecu zapala na sekunde i gasi. A jak wloze stare nie gasi No i co w związku z tym? Jak jest nie sparowane immo z ecu, to normalne. Ale jak jest wszystko dobrze, to po uruchomieniu silnika możesz wyjąć transponder z kluczyka i silnik dalej pracuje, do wyłączenia zapłonu. Tylko będzie migał żółty kluczyk na desce.
Możesz podłączyć zasilanie anteny pod przewód (czerwony lub żółty),w którym zasilanie pojawia się po przekręceniu kluczyka ,wtedy wzmacniacz niepotrzebnie nie pracuje gdy nie słuchasz radia.
Witam, w Merivie wyskoczyła żółta kontrolka z kluczykiem, podłączony komputer wykazał moduł przekaźnika świec żarowych. Został wymieniony i dalej kontrolka się świeci. Macie jakiś pomysł? Można wiązka, może coś jeszcze?
Problem w podłączeniu radia. Blapunkt ma swoja pamięć , w LG i większości innych musi być ciągle dostarczane napięcie aby radio zapamiętało- Najczęstszym rozwiązaniem jest połączenie razem przewodów zasilania czerwony i żółty
Do kostki dochodzi 12v (czerwony kabel) ,po przekręceniu kluczyka o jeden skok pojawia się napięcie 12v na przewodzie żółtym , dalsze przekręcanie kluczyka nie powoduje pojawiania się napięcia na jakimkolwiek z pozostałych przewodów. Natomiast pociągnięcie kluczyka na pozycję "rozruch" powoduje zanik napięcia na przewodzie żółtym.
Podłączyłem zasilanie do zółtego - drzwi zamka, do białego otwiera, ale na kluczyk nie reaguje. Czy jak podłącze czerwono-żółty przewód przy wkładce do zasilania to załatwi sprawę ??? Tak.Jeśli instalację masz ok to po podłączeniu pod wkładkę musi działać na kluczyk pozdrawiam
W tym roczniku to pewno można zaprogramować czy radio ma się wyłączyć po wyjęciu kluczyka, w serwisie Skody zapytaj bo koledzy co 20-letnim szrotem jeżdżą głupoty ci podpowiadają. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj. Podpowiedzi masz wyżej obstawiam uszkodzoną wkładkę. Kolego po wyjęciu czy po wyłączeniu zapłonu. Jeżeli po wyjęciu to jeżeli wkładka...
Teraz ja przepraszam ale żle zrozumiałem że nie chciałeś takiego linka. Myslę że wersja trial ma różne ograniczenia ale mógłbyś skorzystać z Adobe Online https://createpdf.adobe.com/cgi-feeder.p... z tym że hasło do edycji, eksportu i druku (żółty kluczyk) jest do zdjęcia w ułamki sekund więc niewiele warte. :)
Sterownik dotarł. Czas go podłączyć. https://obrazki.elektroda.pl/4042336300_... https://obrazki.elektroda.pl/2934378000_... Pierwsze podejście nie udane podałem tylko napięcie wtyk D, trzeba zasilania podać na inne wtyczki -nie chcę uwalić sterownika zabawą, coś mi się zdaje że trzeba będzie pomierzyć stary sterownik...
Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki.
Często nie mogę uruchomić samochodu,gdyż kluczyk nie wyłącza immobilaizera-na desce rozdzielczej żółty samochód z kluczykiem miga!
W kostce od peugeota znajdź gdzie masz stały + oraz plus po kluczyku. Stały podłącz do żółtego a po kluczyku do czerwonego, do tego masę i po kłopocie.
Często nie mogę uruchomić samochodu, gdyż kluczyk nie wyłącza immobilizera, na desce rozdzielczej miga kontrolka (żółty samochód z kluczykiem).
W złączu radia nie ma zasilania po kluczyku, żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki
Immo nie odczytuje klucza. Czy starasz się dopalić tym samym kluczykiem co zawsze?
Wygląda jak by blokowało immo. Nie miga Ci żółta kontrolka samochodu z kluczem ? Jak masz drugi kluczyk to spróbuj nim odpalić.
Witam Renault Master III 2015r 2.3dci Mam pewien problem, oddałem auto do "fachowca", który posiadał komputer diagnostyczny. Poprosiłem go, żeby skalibrował mi czujnik kąta skrętu i wymienił zepsutą taśmę airbag na nową. Odebrałem auto i na desce rozdzielczej wywaliło mi błędy abs/esp, żółty kluczyk, stop i ręczny. Deska rozdzielcza przestała pokazywać: -...
Suzuki Swift 1.3 ddis diesel. Jezdzi, wyświetla sie kontrolka żółte auto z kluczykiem, po jakims czasie auto odpala ale szybko gasnie i juz nie odpala. Po kodowaniu immobilizera ten sam problem wraca po jakimś czasie. Co robic- wymiana sterownika od razu?
witam , z radia wychodzi kostka zamień przewody żółty z czerwonym to jest zasilaie .pozd
Witam wszystkich! Mam problem z Fiatem Ducato 98 2.8 JTD; Pali się żółta kontrolka "code", silnik pali z "plaka". Świece żarowe w porządku sprawdzone, immobilizer "żółta puszka pod kierownicą", kluczyk, pętla na kierownicy - wszystko OK. Co to może być?
Witam mam problem z odpaleniem auta pokazują mi się żółta kontrolka z autem i kluczykiem gdy chce odpalić to silnik w ogóle nie kręci proszę o pomoc
Witam. To wygląda na immobilizer. Nie miga Cipo przekęeceniu stacyjki żółta kontrolka kluczyka?
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
Zapewne ginie plus po wyłączeniu stacyjki. Na żółtym przewodzie wymagane jest +12V do podtrzymania pamięci niezależnie od położenia kluczyka. Pozdrawiam
Immobilizer w tym aucie jest ściśle powiazany ze sterownikiem silnika. Po pierwsze należy sprawdzić czy gaśnie kontrolka (żółty kluczyk) w zestawie wskaźników po właczeniu zapłonu, jeżeli gaśnie to immo odczytuje poprawny kod z kluczyka, jeżeli nie to występuje jakiś problem (nie koniecznie z samymi kluczykami). Jeżeli nie ma odpowiedniego kluczyka...
żółty kontrolka kluczyk żółty samochód kluczyk żółty kontrolka samochód kluczyk
czujka zalania konfiguracja usterki płyta gazowa plamy ekranie
hisense 55e7nq karta graficzna
ZRK AT9100 – korzyści z przestrojenia na CCIR, poprawa jakości FM, wzrost wartości vintage Citroën C5 2.0 HDI – błąd „Poprawa jakości spalin”, FAP, Eolys, DPF, EGR, kod U1118