Słaby styk ,blaszka z papiru, no i temp zrobiła zwoje. Nie wiadomo od czego to dokładnie . Dodano po 2 W sumie to samo dzieje sie np w lampach przód gdzie są wkładki żarówek kierunków przekręcane. Sporo tego nalutowałem Blaszki z papieru.
Torx 25 i troszkę odwagi:) W pierwszej kolejności lustra. Duże lustro przechylasz na max do dołu( na siebie) i wysuwasz mocno góry. Małe lustro wychylasz max na zewnątrz (prawa strona do wewnątrz) i mocnym szarpnięciem w lewo wysuwasz, odkreć 4 śruby lusterko już jest w dwóch połówkach, wyciągasz kierunek i wymieniasz żarówka
Bezpośrednio pod żarówki kierunków -najlepiej do tych co idą do tyłu auta.Pozdrawiam Edward.
Gabaryty nie mają znaczenia. Ważna jest skuteczność .Zrób tak: zewrzyj żarówkę kierunku i włącz alarm. Jak będzie działał to jest OK .kris
Rezystory są bez sensu. Dość że muszą mieć moc 11W, to jeszcze układ zużywa tyle samo prądu co przy żarówkach 21W. Koszt żarówki 21W to 2, 3 zł. Rezystor będzie droższy... Jaki masz przerywacz kierunkowskazów?
Moc wyj. 3,3V masz około 20A.Żaróki przednie mogą być trochę za duże ale możesz zastosować żarówki kierunków około 21W.
Moduł jest wpinany pomiędzy wyjście z przełącznika a lampę tylną. Jeżeli prawa strona jest okej, to wina będzie leżała po stronie modułu. RZ prawy kierunek żarówka (odłączony od instalacji samochodu) po prostu przecinamy kabel co szedł do żarówki RH prawy kierunek gniazdo haka R prawy kierunek z instalacji (odłączony od żarówki) LZ lewy kierunek żarówka...
Silnik gaśnie, jak wyłączę stacyjkę i odepnę kabel od żarówki. Daj diodę jak pisałem, prąd nie pójdzie wstecz i nie zasili w drugą stronę. Czyli tak, plus po zapłonie > dioda w kierunku żarówki > żarówka> D+ choć dioda może być przed żarówką jak i za żarówką tylko kierunku nie pomyl katoda w kierunku D+ To rozwiąże problem. Ale jak pisałem dla mnie...
Witam . Jeżeli kontrolka jest jedna ,to jest ona podłączona między prawy kierunek a lewy.Napięcie dostaje z danego włączonego kierunku,natomiast masę przez żarówki kierunku który jest nie włączony.Dając diodę zamiast żarówki taki jest efekt jak opisałeś .Dobrym trafnym rozwiązaniem jest mostek który zastosowałeś do zasilania kontrolki. Przerywacz i...
Jeśli przepali się żarówka od światła pozycyjnego bądź sterownik nie wykryje odpowiedniego obciążenia to traktuje to jako usterkę w układzie przez co uruchamia żarówkę kierunku (zaniżając napięcie przez co słabiej świeci) by w zaistniałej sytuacji co kolwiek świeciło się z przodu, takie zastosowanie BMW. Ledy mogą powodować takie zachowanie że układ...
Ale zapnij na stare przewody opornik lub żarówkę bo kierunki będą ci za szybko mrugać:D
Słaba masa to po najniższej linii oporu bierze przez żarówki kierunku. A że są w jednym obwodzie to problem może być zarówno w przedniej jak i tylnej lampie.
qr....cze bo jak nie masz masy w lampie to żarówka kierunku bierze ją przez resztę żarówek i na jedną żarówkę taka słaba masa może wystarczyć a jak zapalisz światła to ta bidna masa robi się jeszcze bardziej bidna i dla przerywacza brakuje bodźca do pracy - ot co pewnie przestaje też działać jak naciśniesz hamulec albo włączysz wsteczny czy przeciwmgielne...
Żarówka tania może się zapalić i zgaśnie. Ważne przy wymianie żarówki, by wyłączyć światło i włączyć ponownie, gdyż na włączonych światłach żarówka zakładana się nie zaświeci.
Skoro dalej zostajesz przy swoim to sprawdź najpierw czy możesz wymienić żarówki w kierunkach na LED. Jeśli nawet nie masz układu sprawdzania przepalenia żarówek to kierunki mają własny detektor i mrugać będą 2x szybciej pomimo że wszystkie się palą. A to przecież widać bez zaglądania do klosza. Wtedy w komplecie muszą być rezystory do równoległego...
Nie piszcie mi tu o zawodnośći bo w grupie WV przełączniki STOP przy pedale hamulca padają jak stonka po oprysku. A ile osób źle wkłada żarówki 2 włóknowe, a ile wkłąda jedną 5W drugą 10W. Albo ma wypalone pomarańczowe żarówki kierunków tak że świecą na biało. Najlepiej ukłąd zamontować przy pedale hamulca tam jest zasilanie i w miarę sucho. Prosty...
podepnij 5W żarówkę pod przedni kierunek i sprawdź to zajmnie chwile w e36 raczej nie ma kontroli kierunków.
bo masa obrysówek ma być podłączona pod + z kierunków jak kierunek świeci to obrysówki mają 2 +, jak kierunek gaśnie to przez żarówkę kierunku obrysówki dostają masę, pewnie ktoś przepiął masę obrysówek na oryginał
Myślę, że to jednak brak masy. Przy zwarciu plusa kierunku do masy wywali bezpiecznik, ewentualnie padnie przerywacz, a zwarcie z światłami drogowymi lub mijania powodowało by ich mruganie przy wyłączonych światłach. Szukałbym niepełnej masy przy prawym reflektorze, wspólnej z prawym kierunkiem. Po załączeniu świateł bierze masę przez żarówki z kierunku....
19 lub 99, ten drugi jest z regulacją czasówki. Czy to będzie np coś takiego : Od biedy może być, choć osobiście wolał bym oryginał.
Grzebałeś może coś przy włączniku kierunków czy tylko podmiana żarówek na ledy i tak sie dzieje ?
Jeśli by tak było to coś jest sknocone w instalacji. Nie ma możliwości takiej sytuacji jeśli moduł jest podłączony na fabrycznej wiązce. W żadnym momencie +12V żarówki kierunku nie łączy się z modułem. Cała komunikacja moduł haka -> BSI i odwrotnie odbywa się po szynie CAN z pominięciem świateł auta.
Manetka zwiera dane żarówki z przerywaczem a ten pod wpływem obciążenia zaczyna przerywać. Tak po chopsku. Jak na awaryjnych stałopradowe zasilanie z 6 żarówkami. Jak na kierunku po zaplonie z 3.
To źródło światła LED ma rzeczywiście trzonek G9, ale jego 'bańka' jest kompletnie niestandardowa (niezgodna z normą EN 60357 czyli nie odpowiada wymiarowo klasycznej żarówce halogenowej). Wyjmuje się je z oprawki G9 poprzez mocniejsze pociągnięcie w przeciwnym kierunku.
Skuter wygląda na zadbany a instalacja elektryczna na poprawną. Mając zdemontowaną tzw. czaszę, sprawdź połączenia przewodów w kostkach oraz połączenia "wsuwane". Sprawdź też styki w oprawce żarówki reflektorowej, bowiem producent stosuje oprawki o kiepskiej jakości styków, które po przegrzaniu (od żarówki) odkształcają się trwale i nie czynią należytego...
Złącze żarówki Wesem powinno mieć oznaczenia na obudowie. Masa przychodzi na zacisk 31, światła mijania to 56b, światła drogowe 56a. Zwróciłem uwagę na prawidłowy kierunek montażu złącza Wesem na żarówkę, ponieważ wiele osób myli, ponieważ otwory w plastiku sugerują inaczej i tak też się da zamontować... Wówczas masa przychodzi na niewłaściwy zacisk...
Zobacz dokładnie wszystkie żarówki kierunków. Plus jeszcze gniazda żarówek, czy jest dobry styk masy.
Widzę,że masz wyjęte diody-więc możesz sprawdzić przewodzenie pod obciążeniem-najprościej przez żarówkę w kierunku przewodzenia przez akumulator zasilic można i zmierzyć miernikiem spadek napięcia na diodach,podłaczyć w kierunku zaporowym i nic nie powinno się dziać.Te MΩ nie zwracaj uwagi,nie mają znaczenia przy napięciu 12 V.żarówka im większa...
A gdzie ,wsadził żarówkę od kierunku zamiast podwójnej.
Potrzeba +12V Potrzeba masy Potrzeba sygnału z żarówki kierunku, ma tam się pojawiać plus; żarówka ma zostać
2. Czy możliwe jest żeby transformator podłączony po stronie pierwotnej międzyfazowo, po stronie wtórnej do dowolnego urządzenia generował moc bierną pojemnościową? Moc bierna polega na tym: - w części okresu kierunek napięcia w uzwojeniu pierwotnym tego trafa jest zgodny z kierunkiem prądu. Zobaczysz to na oscyloskopie. W odbiorniku kierunek prądu...
Mam przedziwny problem z rezystorami żarówek w tylnych lampach. Lampy zostały przystosowane do polskich przepisów. W tym modelu, pozycja, stop i kierunek, są w jednej żarówce a stop i kierunki na jednym obwodzie. Stosowane są do tego żarówki P27/7W. W skrócie, kierunki to migający stop. Dlatego kierunki pociągnięte są od przodu a stop z lampy centralnej....
To zamieniaj miejscami pojedynczo żarówki prawej i lewej strony. Pozdrawiam Mariusz Dodano po 40 Tylko kurcze z przodu trzeba wyjmować całe lampy żeby się dostać do żarówek od kierunków To możesz zrobic jeszcze taki eksperyment: dodać do prawej strony żarówkę 2-5W na kabelkach. I jeśli prawa strona zacznie migać prawidłowo, to znaczy, że normalnie jest...
https://obrazki.elektroda.pl/5228968000_... https://obrazki.elektroda.pl/8940829700_... Dodano po 2 W oryginalnej instalacji do przerywacza idą dwa przewody nie trzy i kontrolka działa. Dodano po 5 Kontrolka dostaje plus z lewego lub prawego położenia przełącznika. A masę bierze przez żarówki kierunków w lampach.
Na zgaszonym nie ma kontroli sprawności żarówki. Odpalasz, włączasz kierunek, sterownik sprawdza kilka mrugnięć, stwierdza, że coś nie tak i odłącza obwód. Po zgaszeniu i uśpieniu BSI zapomina o niesprawnej żarówce i testuje od nowa. Jak działają awaryjne na wyłączonym zapłonie i po uruchomieniu silnika ( włączeniu zapłonu) ? Który to 3008 pierwsza...
Spotkałam się z modułem na mosfetach ECS 5C031 (postój prawy, lewy, stop) Moduł 5c006 do kierunków 160zł to za drogo z wykrywaniem spalonych żarówek miga szybciej, podłączone są dwa kable zastąpiłam dodając dwa przekaźniki sterowane mosfetami N jak w module ECS 5C031 w którym nie ma przekaźników. Niestety taki nie wykrywa spalonych żarówek. Moduły,...
Zrób diagnostyke przyczepy jeszcze jak możesz.Wymien żarówki od kierunków naczepy może są nieprawidłowe.Moze gdzieś zielono na plusie kierunków popatrz.
Włącz żarówki kierunków na stałe przez amperomierz i poobserwuj. Wyjmij żarówki i też poobserwuj amperomierz.
Nie bardzo zrozumieliście o co mi chodzi. W uproszczeniu chodzi o to, żeby kierunki świeciły lekkim światłem, ala USA Doskonale zrozumieliśmy. Po prostu samochód ma wyglądać a'la nienormalny. No bo jaki może być inny cel? Czy według Ciebie, oświetlenie auta jest ozdobą, czy obowiązkowym wyposażeniem? No bo zawsze można też zdemontować zderzak i założyć...
Jak żarówka pozycyjnych jest uszkodzona to jej rolę przejmie żarówka kierunku, ale świeci z połową mocy. BMW E46 też tak ma
W gnieździe mazs podłączyć 5 przewodów masa-do styku 3 / 31 kierunek lewy styk1/L kierunek prawy styk 4/R STOP styk 6/54 pozycyjne styk 5/58R i połącz mostkiem z7/58L Najważniejsze jest ustalić który przewód to masa- być może czarny, ale nie ma pewności. Inne przewody trzeba sprawdzać żarówką po włączeniu odpowiedniego światła- drugi koniec żarówki...
Cześć, wczoraj wymieniłem żarówkę lewą od kierunku i dalej nie świeci, prawy kierunek normalnie chodzi, Citroen C4. Co może być?
Po wymontowaniu lamp przednich i dokładne po doginanie styków oprawki żarówki kierunek przestał samoczynnie mrugać . Temat zamykam. :D
Kierunki Led czy żarówka ?
To jakiś chinol z nr katalogowym reflektora roboczego do Ursusa. Jeden zacisk to plus, drugi wyjście na przełącznik kierunkowskazów a trzeci do lampki kontrolnej. Bardzo często lampka kontrolna była mostkowana z wyjściem na przełącznik stąd tylko 2 przewody. Można je ze sobą zewrzeć, po właczeniu kierunkowskazu żarówka kierunku będzie palić się ciągle....
Problem pierwszy jest w module com, problem drugi jest w oprawce żarówki.
Zapomniałem dodać, jest to VW Golf 5 GTI, a napięcie po uruchomieniu silnika waha się od 13,8 V do 14,6 V, na zgaszonym napięcie jest w okolicach 12,4-12,5 V. Dodano po 2 Masa jest zmostkowana z jedną i drugą żarówką, a plusami dochodzi do oprawek. Dodano po 1 Tak jak zostało napisane wyżej, LED-y działają tylko i wyłącznie na wyłączonym silniku, po...
Dziwne ale tydzień temu miałem taki przypadek Man TGS nówka z naczepą 1- miesięczną. W lampach zwykłe żarówki. Kierunki świecą a komunikaty za każdym razem - zarówno lewy jak i prawy. Wymieniłem jedną żarówkę na nową i się naprawiło, komunikaty zgasły. Ale po powrocie do starej żarówki też już ich nie było. Na razie nie dzwonili, więc nie wiem co było...
(at)pszczyna no nie kolego. pozycję mam wewnątrz. Jak już pisałem, sprawdzałem wszystko i nic. A tutaj pozycja. https://obrazki.elektroda.pl/1672398900_... Znalazłem taki schemat. Faktycznie są 4 żarówki: kierunek, pozycja, długie, mijania. Ehhh. Już sam nie wiem. Może to tylko ściema, wypełniacz reflektora? https://obrazki.elektroda.pl/7589853900_...
jakby nie było masy to w ogóle żarówka by nie swieciła a po wyjęciu żarówek kierunku obwód pracuje prawidłowo. A w tym przypadku widać jakby minus obwodu oświetlenia stykał się z obwodem żarówek kierunkowskazów. Minus zamyka się przez żarnik żarówek kierunków. Tylko jest jedno ale a mianowicie po otwarciu drzwi poprzez zestyk włącznika podawany jest...
I dryfuje oboma biegunami na żarówkę kierunków czy tylko plusem? Pozdrawiam.
Musisz wymienić oprawki żarówek kierunków i same żarówki na dwuwłóknowe, potem doprowadzić do dodatkowego włókna zasilanie z żarówki pozycji. Po tym zabiegu kierunki będą świecić delikatnie po włączeniu pozycji a Ty przygotuj się na pożegnanie z dowodem rejestracyjnym :D
Powiadasz, że podajesz na wejście drivera masę, na bramce tranzystora (na pewno sprawnego?) jest wtedy 0V, a żarówka świeci? 8=O Jeśli podłączyłeś diodę w/g mojego schematu, czyli równolegle do silnika/żarówki, w kierunku zaporowym (paskiem do +V), to nie może to być jej wina. Bo jeśli dioda była by przebita, to miałbyś zwarcie w układzie, a jeśli miała...
Podłącz prąd z akumulatora pod + żarówki kierunki i sprawdź czy świeci lewa strona i nie robi się zwarcie na przewodzie, częsta przyczyna braku kierunkowskazu na jednej stronie.
Udało mi się uruchomić ori wiązkę haka w crafter, wszystko ładnie się zakodowało, ale problem jest jeden jeszcze lewy kierunek mryga szybko i wskakuje błąd żarówki mimo iż wszystkie kierunki świecą tyle że szybciej. Ktoś może wie jak to zdiagnozować? Dodano po 1 Udało mi się uruchomić ori wiązkę haka w crafter, wszystko ładnie się zakodowało, ale problem...
Seat Altea xl 2007 kierunkowskaz w prawym błotniku świeci ciągłym światłem. Po załączeniu manetki kierunki z przodu i z tyłu migają z normalną prędkością. Po wyłączeniu stacyjki dalej świeci. Brak błędów w bordnetz. Po wyjęciu żarówki z bocznego kierunku brak błędu spalonej żarówki, prędkość migania prawidlowa. W opisie pinów sterownika nie znalazłem...
Czy przepala Ci żarówkę po włączeniu świateł drogowych?
Witam Wszystkich! Posiadam samochód KIA CEE'D 1.6CRDI 115KM z 2007 roku. Od ostatniego czasu zaobserwowałem, że nie świeci mi się prawa przednia żarówka od świateł pozycyjnych, więc ją wymieniłem na nową i wszystko jest z nią teraz OK. Dodatkowo nie świeci mi również lewa przednia żarówka od kierunkowskazu, więc również ją wymieniłem na nową, ale dalej...
Teraz zauważyłem że po wyciągnięciu żarówki kierunku zaczęło się świecić jedna lampka od podświetlenia tablicy. Dlatego chyba wymienię cały ten moduł świateł. tylko nie za bardzo wiem jaki kupić. A chciałem jakąś używkę z allegro? Co myślicie.
Pewnie do ciągnika to taki w metalowej cylindrycznej obudowe? Tam gdzie znaczek + dajesz PLUSA a tam gdzie P dajesz przewód którym jedziesz na ten swój przełącznik na styk środkowy ten spólny . Przełacznik przełacza ten środkowy pon pomiędzy dwoma stronami kierunków przez żarówki do masy.
Witam mam swojego komarka do, którego kupiłem akumulator 6V 0,5A, kierunki 2x3W, przerywacz led (kierunki z baterii mrugają prawidłowo) mostek prostowniczy i żarówki diodowe. Wszystko by było dobrze gdyby nie to, że po podłączeniu albo nie ma iskry albo światła nie świecą. Chciałbym żeby lampy świeciły z akusia bądź z prądnicy a kierunki z prądnicy....
Czyli stwarza zagrożenie w ruchu i jest nie zgodny z przepisami. Pomijając przepisy, średnio miałbym ochotę prowadzić auto z przepaloną tylną lewą żarówką kierunku.
nie rozwiązuje to mojego problemu :)
Zamieniłem żarówkę świateł dziennych z tego względu, że po jej wymianie pojawił się problem (po 2 dniach) z kierunkowskazem. Kupię dzisiaj nową żarówkę kierunku i sparwdzę styk...
Masz dobre moce żarówek w kierunkach ? (10W)
W w miejsce kierunków załóż żarówkę i podepnij pod obrysówkę następnie trzeba przekodować programem. U mnie działa.
Jeśli tak to ok, bo już sie pogubiłem że raz piszesz o postojówce a raz o mijania. Zobacz jeszcze czy masy na żarówki kierunków są na cokołach czy nie na stopkach.Choć nie wiem czy to może mieć wpływ.Włóż starą normalną żarówkę i zobacz jak jest masa. Innych pomysł nie mam.
Możesz wykonać przekaźnik pradowy w oparciu o kontaktron i pare zwojów drutu połączonych w szereg z żarówkami kierunków przyczepy i sygnalizację za pomocą led.
Witam. Mam problem z kierunkowskazami w Mini Cooper rok 2008. Diagnostyka launchem nie pokazała nic. Błąd na wyświetlaczu to zapalająca się żarówka. Kierunki chodzą bardzo szybko jakby przepaliła się żarówka ale żarówki są dobre wszystkie i są także typem ok 21w .
Dzięki za zainteresowanie, alarm raczej nie ma z tym nic wspólnego, bo kierunki lekko mrugają lub się świecą bez włączonego alarmu, jak również przy zapalonym silniku, ale jak wrzucę kierunkowskaz, to wszystko jest OK. No, Strucel możesz mieć rację, ale z tego, co wiem, to w Mersie W211 nie wychodziły żarówki w kierunkach, bo to właśnie początek produkcji...
Kierunki nie są to takie trudne do zrobienia. Wystarczy przewód zasilający włączyć bezpośrednio do + ( odłączyć go ze wspólnej gałęzi akumulator - tablica. Po co przekaźniki ?. Żarówki kierunków są małej mocy więc jaki tu może być spadek napięcia.
w komoże żarówki kierunku jest jakiś oleisty przeżroczysty płyn wycieram wkładam żarówkę ok dzień dwa to samo Może simering puszcza.Trzeba nowy założyć i będzie git.
Jeszcze raz ; czy na zwykłym przerywaczu na żarówki kierunki pracowały dobrze???? Zastanawiałeś się dlaczego na przerywaczu LED tak 2 i 3 pinowym żarzą się wszystkie LED kierunków. Czy specjalność pod nickiem , to oglądanie , obsługiwanie czy też coś "więcej robisz" z komputerami?
Również mam ten problem. Żarówka jest dobra a kierunek nie działa.
Nie wiem czy o tym wiesz, ale stosując przerywacz inny niż samochodowy, stracisz możliwość uzyskania informacji o niesprawnej żarówce w któymś z kierunków. ( właśnie to szybkie mruganie kontrolki i drugiego po tej stronie) Poza tym ledy w kierunkach to poważne zagrożenie w ruchu drogowym- nie rozświetlają całej lampy a w słońcu nie widac wcale. ( wiem...
Ale jak, bo "żarówka" DRL+kierunkowskaz ma 3 styki przecież, a "oryginalne wejście żarówek" (kierunkowskazu) tylko dwa? [/quote] Jest trzeci kabel, do zgaszenia dziennych po włączeniu pozycji, podłączony do ogi 87a przekaźnika Autor tematu podłącz plusa bezpośrednio do zasilania światła dziennego(daj 12v na nogę 87a przekaźnika) i sprawdź czy dzienne...
Witam. Mam takie trochę dziwne pytanie. Otóż, mam żarówkę 21W na 6V i chciałbym zapytać, czy kilka żółtych diod z połączonych równolegle podpiętych również do 6V (oczywiście z opornikiem, który puści na diody po 20mA) będzie świeciło lepiej niż ta żarówka? Które światło będzie lepiej widoczne w dzień?
Witam! Mam problem z lewym tylnym kierunkiem. Zarowka wymieniona, bez efektu, polaczenia sprawdzone. Dodatkowo na zegarach nie swieci lampka sygnalizujaca wlaczenie lewego kierunku oraz zauwazylem wieksza czestosc "cykania" ale tylko lewego. Pozostale swiatla i migacze dzialaja prawidlowo. Gdzie moge szukac usterki, na co zwrocic uwage? Za pomoc z gory...
Tak , wszystko swieci prawidłowo. Dodam ze wymieniłem wszystkie żarówki od kierunków na nowe.
przy włączaniu prawego kierunku od razu przepala się bezpiecznik Zwarta , a zarazem uszkodzona żarówka prawego kierunku? Podkreślam zwarta .
Wszystkie żarówki sprawdzone czy są 24 V ? . Zdarzyło się tez ,ze żarówka była 24V lecz żarnik się przerwał , stykał i zgrzał znowu - lecz pobór prądu już był inny, świeciła trochę jaśniej . Dla świętego spokoju - wymieniłbym wszystkie żarówki do kierunków , wykonaj procedure przyuczenia świateł . jeżeli to nie da rezultatu , sprawdzić przewody kierunkowskazów...
I będzie słabo świecić, bo żarówka emituje światło we wszystkich kierunkach i jest ona odbijane przez odbłyśnik i potem odpowiednie skupiane na soczewkach klosza. A żarówka diodowa świeci kierunkowo i nie wykorzystuje konstrukcji tylnej lampy. gdybyś chciał uzyskać taki efekt jak przy standardowej żarówce, to musiałbyś dać tyle diod świecących ile jest...
Jaką miałeś moc żarówki w kierunkach? jeśli żarówka 21W to rezystor 4ohm 30W, jeśli 10W to rezystor 10~ 15ohm. Rezystory trzeba dołączyć do każdego kierunku i mieć na uwadze ,że będą sie nagrzewać.Chyba lepiej kupić przerywacz do LED i nie bawic się z rezystorami, wyjdzie taniej i lepiej .
LED-y mają sprawność porównywalną z halogenami (do ok.20%). Niestety też się grzeją, lecz o ile żarówki promieniują ciepło "do przodu" w kierunku świecenia. to u LED-ów ciepło uchodzi głównie metalowymi elementami (czyli przewodami zasilającymi strukturę) "do tyłu". Dlatego też LED-y dużych mocy miewają z tyłu radiatory.
Schemat jest poprawny dla żarówki a nie LED.
Sprawdziłem instrukcję i ten moduł nie obsługuje komunikacji Can. „Współpraca z canbus” to bełkot marketingowy stosowany przez sprzedawców z allegro i innych portali sprzedażowych. Obsługuje sterowanie PWM, ale tylko świateł stop/pozycyjnych/ przeciwmgielnego. Jak nie masz oscyloskopu , podjedź do kogoś, kto sprawdzi co pojawia się na żarówce od kierunków...
Mam problem z oświetleniem, niema napięcia na przewodach do żarówek stop, kierunki działają, brak tylko oświetlenia, czy ktoś posiada schemat elektryczny.
Co to za opis samochodu? 320d, i wszystko w temacie? chyba chodzi o BMW i tego nie najnowszego... Powinno pomóc poniższa rada. Diagnostyka realizowana jest przez LCM'a, gdzie mierzony jest spadek napięcia na boczniku 20 mOhm przez którego zasilane są żarówki kierunków. Jeśli napięcie jest nie takie LCM sygnalizuje "awarię" szybkim mruganiem. Powodem...
Żeby przerywacz działał poprawnie w obwodzie musi płynąć odpowiedni prąd i realizacja tego czy odbywa sie przez jeden rezystor (głowny) czy 4 przy kierunkach nie zmienia mocowo nic. Zużycie jest takie samo wychodzi : LED +rezystor =żarówka
,, Kontrolkę " wpinamy z jednej strony do zasilania prawej żarówki kierunkowskazu a z drugiej strony do lewej żarówki. Po włączeniu prawego kierunku + 12v dostaje się do zacisku ,, J ", a do zacisku ,, K " poprzez żarówkę lewego kierunku doprowadzona zostaje tzw ,, masa ". Sytuacja jest odwrotna po włączeniu lewego kierunku. Po podaniu plusa na tylko...
Ale pytam czy wszystkie Ci pulsują przy włożeniu żarówki LED (kierunki, pozycyjne itd.) ?
Witam. W seicento córki (rocznik 1999, silnik 899 cc) nagle wystąpiła usterka kierunkowskazów. Po włączeniu przełącznika czasem błyśnie raz, potem cisza i żarówki kierunków nie świecą. Wina będzie po stronie przełącznika ("pająka") czy przerywacza? Pozostałe funkcje przełącznika działają OK.
Zgodnie z opisem w instrukcji, oryginalnie producent zastosował żarówkę 12V/21W w oprawie BA15 (popularna od kierunków). To w jakiej obudowie wstawisz - to już Twój wybór - oczywiście warto aby była zabezpieczona od warunków atmosferycznych zewnętrznych. Co do żarówki diodowej- możesz także użyć.
Kupiłem toyotę celice wersja amerykańska Z tego co doszedłem to żarówka na trzy kabelki to stop i pozycyjne żarówka na dwa kabelki to kierunki Do czego jest ta trzecia żarówka na dwa kabelki Zdjęcie zapożyczone Dziękuję
Masz opis bezpieczników albo jakiś schemat instalacji do tego auta? Za kierunki i wycieraczki jest odpowiedzialny ten sam bezpiecznik? Jak załączasz kierunki lewy lub prawy sprawdź czy żarówki w lampach też się świecą. Na pewno tylko przy awaryjnych pali bezpiecznik a w żadnej pozycji kierunków prawy lub lewy nie pali bezpiecznika?
No to sam sobie odpowiem ;) Otóż żeby dostać się do żarówki kierunkowskazu trzeba zdjąć reflektor, no ale żeby to zrobić to trzeba zdjąć zderzak. Tyczy się to tylko żarówki kierunku, pozostałe można wymienić normalnie. Wbrew pozorom nie jest to bardzo czasochłonna czynność. Sam zderzak jest na dwóch śrubach w nadkolach, reszta same zatrzaski. Reflektor...
po naprawie wiązki elektrycznej nie działa kierunek boczny (żarówka 5w) potrzebuje sprawdzić z jakiego pinu wychodzi i czy wychodzi napięcie czy może ktoś źle ją naprawił pozamieniał piny
Czy kolega wziął do ręki miernik lub tzw kontrolkę żarówkową? Zapewniam, że sieciowo nie da się naprawić. A zatem sprawdzamy złącza (kostki) i same przewody. Przecież przerywacz podaje napięcie na wszystkie żarówki kierunku.
Pewnie VIS sprawdza obecność żarówki a że kierunek też pewnie na ledach i jest problem. Pozycyjne do lamp idą bezpośrednio przez przekaźnik- nie ma kontroli żarówek natomiast do kierunków można dołożyć dedykowane rezystory obciążające.
Być może problem jest w przerywaczu który świruje pawiana bo jest zbyt słabo obciążony. Żeby to sprawdzić, spróbuj "hakersko" dołączyć żarówkę obok kierunków LEDowych. Jak nagle zacznie działać normalnie, to masz przerywacz do wymiany ;) . Ewentualnie coś pokręciłeś przy podłączeniu kierunków :P .
żarówka passat kierunek wymiana żarówka kierunek żarówka kierunek simson
katalizator wydech radio samochodowy wymiana podświetlenie licznik skoda
ch431 program termet silver instrukcja serwisowa
NJM5532P vs Burr Brown OPA2134PA: Porównanie wzmacniaczy operacyjnych audio Aria nie nagrywa w stereo - diagnostyka i rozwiązania