Dodałem Ci punkty. Spokojnie możesz pobrać instrukcje gdzie wszystko jest opisane. Powodzenia.
Sprawdź, czy masz "dobrą" masę.
Przednią czy tylną? http://obrazki.elektroda.pl/8933316500_1... Odbezpieczyć druciany zaczep, zdjąć klapę uszczelniającą, wysunąć żarówkę wraz z oprawą do tyłu, wymienić żarówkę, wsunąć oprawkę na swoje miejsce, zamknąć klapę i zabezpieczyć klamrą.
Wymienił już kolega tą żarówkę? Do żarówek z tyłu mamy dostęp z tylnych schowków (to są te światła w nadkolach), do żarówek w tylnej klapie można dostać się tylko ściągając tapicerkę z tejże klapy (wystarczy przekręcić kilka zatrzasków i pociągnąć do siebie).
https://www.youtube.com/watch?v=KVM401TK... kopałeś
Na 30 plus po zapłonie. 85 plus z pozycji. 86 masa. 87a wyjście na dzienne. Albo można i tak: Masa św. dziennych do plusa pozycji, plus dziennych po zapłonie. I przekaźnik nie jest potrzebny. Tego typu podłączenie jest najprostsze ale nie zadziała gdy: - jest kontrola przepalonych żarówek (choć nie zawsze to ma wpływ) - zastosowano żarówki pozycyjne...
Podaj dokładnie ten komunikat który wyrzuca Ci samochód. Jeżeli to coś w rodzaju "Bremslicht" to problemem nie są żarówki pozycyjne, tylko coś ze światłami stopu.
Witam, mam Citroena C5 2006 r. Po wymianie żarówek pozycyjnych palą się cały czas po wyjęciu kluczyka. Czy to normalne?
Pytałem czy działają światła postojowe, nie pozycyjne oraz czy masz stacyjkę z taką funkcją. Patrząc szybko na internet, to nowe stacyjki posiadają funkcję świateł postojowych. Roczniki 95-99 wtyczka 6 pinów, roczniki 2000-2004 wtyczka 4 piny. Instalacja w każdym motocyklu wygląda tak, że od przełącznika świateł (pozycyjne) idzie przewód do stacyjki,...
Masę do masy, plus do plusa, najlepiej do takiego obwodu, gdzie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu, a sterowanie do żarówki pozycyjnej.
Cześć. Masz żarówki H4. H4'ka składa się z 2 żarników. Jeden jest od świateł krótkich a drugi od długich. W momencie jak masz przepalony żarnik od świateł krótkich automatycznie włącza się żarówka pozycyjna która świeci słabiej. Zamień żarówki miejscami, jak prawa zacznie świecić słabiej wymień żarówki na nowe i po kłopocie. Daj znać czy pomogło. Pozdrawiam
5 Watów ma żarówka świateł pozycyjnych. O czym tu mówić? Z przekształconego prawa Ohma 5W : 12V = 0,42A Zapewne autor artykułu przed opublikowaniem go, nie sprawdził co napisał?
Tak właśnie spróbuj. Stop pod trzeci stop Pozycyjne razem z przeciwmgielnymi (czarny i niebieski) łączymy razem z przewodem w aucie idącym do żarówki przeciwmgielnych/pozycyjnych. Czy brązowy podłączać czy nie to trzeba ustalić eksperymentalnie. W większości modułów jeśli było sterowanie żarówkami pwm, to drugiego przewodu nie podłączało się. Czy lewa...
Największy sterownik w skrzynce bezpieczników, przy błotniku. To, że świecą, to jeszcze nie wszystko.Sprawdź żarówki pozycyjnych: z przodu MUSZĄ mieć 4W, z tyłu 10W. Tablicę rejestracyjną sprawdzałeś? Czasami przełamują się kable przy zawiasie klapy.
Trzeba mocno złapać dwoma palcami (bo więcej tam nie wejdzie) przekręcić o 90 stopni i pociągnąć.
Odkręcasz te dwie śrubki z foto 2 i ciągniesz reflektor do tyłu lub na bok (jest tam taki zaczep).
Problem rozwiązany. Podłączyłem kolory w ten sposób za pomocą szybkozłączek : Zielony do Czarnego Czarny do Czerwonego Szary do Niebieskiego
instrukcję będę miał możliwość przejrzenia po weekendzie spojrzę czy jest informacja o sedanie, w hatchbacku jest taki dzyndzel, który się odchyla i wychodzi cały element na którym są żarówki
przecież te lampki ledowe nic nie ciągną... 1...2W... toż to więcej ciągną żarówki od ciśnienia oleju i ładowania które też świecą zanim odpalisz auto... ja ledy dzienne podłączam plus po stacyjce a minus podpinam pod plus żarówki pozycyjnej - wtedy po zapłonie się zaświecają, a jak włącza się normalne światła to gasną (bo mają na jednym i drugim kablu...
Przewód szaroczarny. Zasilanie żarówki bezpośrednio z modułu. Zobacz masy w lampie.
Nie ma możliwości w Actrosie żeby na jedną tylko żarówkę przychodziło napięcie większe niż na pozostałe żarówki. Bo niby skąd? Z Piątnicy? Może żarówki 12v zakładasz? To nie jest naigrawanie się, bo już na tyle długo siedzę na różnych forach że nawet najbardziej bezsensowne teorie czasami się sprawdzają i jest ubaw po pachy :)
Trudnoc Ci to zrozumieć? Zarówka 5W lub 21W Zarówka pozycyjna lub żarówka stopu. Czyli Żarówka pozycyjna o mocy 5W lub żarówka stopu o mocy 21W. Zrozumiałeś teraz?
Przekaźnik sterowany z żarówki świateł pozycyjnych, podający napięcie z + po stacyjce, na przewód odpowiedzialny za wyłączanie świateł dziennych.
O tym też myślałem, ale nigdzie nie znalazłem, który pin w złączu odpowiada za zasilanie żarówki pozycyjnej. W sumie - teraz tak myślę - że mogłem się pobawić z kostką z prawej lampy..
Żarówka kontrolna nie ma 5W -taka jest w światłach pozycyjnych. Żarówka kontrolki ma 2W. Założenie żarówki 5W powoduje wytopienie gniazda kontrolki. Poza tym ten schemat dla sześciu diod będzie inny.
Aby podłączyć tak jak chcesz aby żarówki świeciły po 1 przycisk -1 żarówka; 2 przycisk - 2 żarówki; 1i2 przycisk -3 żarówki musisz rozpiąć tą grupę kabelków od żarówek i połączyć tak jak narysowałeś. Wystarczy tylko kabelek brązowy rozpiąć. Postaraj się aby kabelki z sufitu było dokładnie wpięte w kostkę a nie tak jak na próbie bo to co zrobiłeś zakrawa...
Sprawdź jeszcze raz na zakresie miernika DC 2V/2000mV SPADEK NAPIĘCIA między klemą - karoserią - włączonym odbiornikiem; w twoim wypadku jest to minus żarówki pozycyjnej (żarówka zapalona). Szukaj zmian w odczycie i dojdziesz do sedna. Dodano po 15 Trochę wolno pisałem poprzedni post. Problem masz rozwiązany, praktycznie "w zasięgu ręki". Sprawdź po...
Wszystko działa dobrze tylko te gaśnięcie przednich pozycji przy stopie załączonym To wygląda jakby przednie pozycyjne dostawały masę nie bezpośrednio tylko przez włókna żarówek STOP. Tylne pozycyjne też ci gasną razem z przednimi tylko tego nie widzisz bo to dwuwłóknowa żarówka.
Drobna uwaga z mojej strony: Przy zastosowaniu rezystorów, jeżeli spali się jedna żarówka z pary STOP, lub pozycyjne na drugiej wzrośnie napięcie i spali się bardzo szybko. Wynik: nie masz STOPu albo pozycyjnych. Do każdej żarówki z w/w powinien być oddzielny rezystor. pozdrawiam
A co te żarówki mają po 1000w? Skoro topi cyne to znaczy że nie ma poprawnego styku,w końcu to tylko 21w. Podegnij blaszki,wyczyść je i ma być. Chyba ze masz jakąś wilgoć w środku. -zapomnij. Podginamy, skrobiemy i smaży się ponownie u wszystkich znajomych z tym autem. Jakiś dziadowski materiał styku. Wilgoci nie mam.
Genek, ale żarówki pozycyjnych wymienisz bezstresowo, wystarczy wyciągnąć te kratki w pasie przednim.
nie ma
To akurat jest proste. Brak dobrej masy na wejściu do lampy oznacza dodatkowy opór w obwodzie. Jeżeli ten opór będzie większy niż opór żarówki pozycyjnej to prąd popłynie przez żarówkę pozycyjną i masz wówczas przypadek połączenia żarówek szeregowo. Krótko mówiąc dodatkowy opór na masie powoduje, że na żarówce nie masz 12v tylko mniej. [/film]
Za pomocą dwóch wkretaków obrócisz oprawkę. Da się cierpliwości i spokoju życze
Z lewej strony pod światłem stop/pozycyjne żarówka 21W
Witam jeśli masz jedną żarówkę na światła pozycyjne i stop to źle zostały włożone.
Przejście masz bo pewnie żarówkę miałeś włożoną?
Za 40zł wyrwałem w tamtym roku reflektor w stanie idealnym, oryginał więc zastanów się kolego czy warto rozklejać reflektory. Poza tym czy wciśniesz wtedy oprawkę z żarówką światła pozycyjnego? I co z regulacją takiego reflektora?
Teoretycznie komputer zgłasza usterkę prawej żarówki światła postojowego/pozycyjnego. Na zdjęciu wygląda jednak jakby świecił się lewy kierunkowskaz (ale może się mylę i to właśnie jest postojówka). Może być też problem (korozja, przegrzanie) z kostką połączeniową lampy.
W Simsonach od 1989 roku do połowy lat '90, w modelach wyposażonych w światło halogenowe była stosowana instalacja elektryczna z tzw. światłem dziennym. Polegało to na tym, że po uruchomieniu silnika maksymalne napięcie na oświetlenie było ograniczane do 12V napięcia skutecznego (na żarówce pewnie do 11.5-11.8V tak jak w transformatorach do domowych...
Wg tego co widać na obrazku to pozycyjne i przeciwmgielne (lub pozycja i stop) jest na żarówce 2-włóknowej, czyli muszą być oddzielne przewody zasilające.
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Kolego w tej chwili nie pamiętam jak jest w Audi, ale czy ostatnio nie zmieniałeś żarówki w tylnej lampie. Jeśli światła "stopu" masz z tej samej żarówki, co pozycyjne to może przez nieuważne założenie żarówki oba włókna świecą naraz i stąd ten problem. Sprawdź kolejno światła w tylnych lampach tj. włącz postojowe a później hamowania i m.in. po "mocy"...
2 kablowe to pewnie + z akumulatora i - przez żarówkę pozycyjnych.
Najmniejsza żarówka w samochodzie, jeśli się nie mylę, ma 1.2W i jest to kontrolka, np. hamulca ręcznego czy lampka oleju. Taka żarówka przy pełnym świeceniu pobiera ~100mA. Nie sądzę, by wielkości nA powodowały świecenie lub nagrzewanie żarówki 1.2W, nie mówiąc o żarówce świateł pozycyjnych (>=60W) czy mijania(>=110W). Chyba, że kolega stosuje technologię...
Czy wymieniałeś fabryczne żarówki pozycyjne na żarówki LED?
Sprawdź po prostu wszystkie żarówki, czy są sprawne i czy włożone takie jak trzeba. Jak dobrze pamiętam pozycyjne tam są podwójne, jedna żarówka 5W i druga 21W która świeci jako stop i jako pozycja niepełną mocą. Albo nawet obie 21W, na oprawkach powinno być napisane jakie mają być.
Hmm tak patrzę na mój reflektor i jest ta duża żarówka h4 która pełni funkcję mijania i drogowej? Jest żarówka od kierunkowskazu tam niżej, jest żarówka pozycyjna i jeszcze jest jakaś widzę obok pozycyjnej? Może to żarówka dzienna, tylko spalona? Jest to możliwe? Bo po co tyle żarówek? Domyślnie chyba auto ma: - mijania/drogowa H coś tam - kierunek...
Sprawdź czy zapalają się światła postojowe, po wyjęciu kluczyka i włączeniu dźwignią kierunkowskazu powinno zapalić sie odpowiednio lewe lub prawe światło postojowe (ta sama żarówka co pozycyjne). Jeżeli się nie świecą to sprawdź żarówki, jeżeli żarówki są dobre to może być włącznik świateł.
To ja może narysuję schemat od nowa, dla jednej lampy. Druga będzie miała takie same polaczenia. https://obrazki.elektroda.pl/4017527400_... Wyjaśnienie: Obie żarówki na włóknie 5W - pozycyjne Lewa żarówka na włóknie 21W - tylko STOP Prawa żarówka na włóknie 21W - Przeciwmgielne i STOP. Takie ustawienie diód nie będzie powodowało zakłóceń...
No, to troszkę sobie popisaliśmy, a moduł będzie wymagał gniazda "13" lub zmiany połączeń tak by wykrywał przyczepkę i włączał prąd na gniadzo. Warto było zrobić fotki połączenia rozbitego gniazda - dokupiłby sobie Kolega i przełożył. Teraz pozostaje jednak wyprawa do speca, "bo dobry Bóg już zrobił, co mógł - teraz trzeba zawołać fachowca" - że zacytuję...
Witam. Tak, do tego bagnetu podłączysz neutralny. Popatrz na rysunek w moim wcześniejszym poście. Ogólna zasada jest taka -> zawsze rozłączamy przewód L. W przypadku wtyku sieciowego do urządzeń z izolacją podwójną (płaski wtyk) należałoby stosować wyłącznik dwubiegunowy. Kolor zależy od zastosowanego mosiądzu i czasu "leżakowania". :wink: Pzdr.
Silniki Hondy dopracowane, ale lampy w VII generacji już nie. A wymiana żarówek pozycyjnych z przodu do porażka. Słaby dostęp, wyciągać i wkładać trzeba bez widoczności, trzeba było odkręcić i wyciągnąć kilka elementów z prawej i lewej strony, aby mieć jakikolwiek dostęp do wtyczki. Robota nie na 15 minut, raczej na dobre 45 minut i pocięta skóra dłoni,...
a po co to tak kombinować z jakimiś dziwnymi modułami? plus ledów dajesz do plusa po stacyjce minus ledów dajesz do plusa żarówki pozycyjnej (tam zamyka się masa gdy ona nie świeci, więc jak włączasz światła to ledy gasną same
A jaki związek ma kontrolka hamulca w VW do przepalonych żarówek pozycyjnych z tyłu? Żadnego!!! Kontrolka hamulca (chyba chodzi Ci o ręczny) nie ma żadnego powiązania z żarówkami postojowymi. Poczytaj więcej to się dowiesz - tłumaczyć nie będę. W francuzach czasem tak jest że kontrolka STOP powiązania jest z innymi kontrolkami, tzn. gdy występuje jakaś...
Miałem podobną historię w Fiacie Ducato. Chińskie żarówki miały przypadkowe parametry i komputer nadwozia wyłączał mi pozycyjne. Na próbę przełóż żarówki z tej sprawnej lampy.
Bmw e46 żarówka pozycyjna
A nie ma zwarcia przy blaszkach kontaktowych obsadki żarówki? Wyjmij żarówkę i popatrz dokładnie, może blaszka od pozycji gdzieś dotyka do masy?
Gaśnięcie po włożeniu żarówki LED dokładnie na swoje miejsce powoduje dotknięcie do styku STOP'u w gnieździe i ustabilizowanie drugiego styku żarówki, odpowiedzialnego właśnie za doprowadzenie napięcia do światła STOP'u - Najwyraźniej, gdy na styku STOP'u nie ma napięcia to działa on jako masa, zaś se styku świateł pozycyjnych na żarówce jest bezpośrednie...
Niestety to nie jest związane z punktem masowym lampy. Bo światło wsteczne działa bardzo dobrze. Punkty masowe próbowałem różne i jeśli biorę plus z innego miejsca to działa ok, z gniazda żarówki pozycyjnej nie. Coś go rozłącza - jakiś moduł świateł podejrzewam, ale nie wiem gdzie mam go szukać.
Obracasz oprawkę i wyciągasz. Żarówka z cokołem 4W
W siłownikach na 100% masz trzy "piny": "+" ;"-"; oraz napięcie odniesienia z potencjometru. Oba siłowniki łączysz równolegle (pin 1 z pinem 1 ,pin 2 z pinem 2 pin 3 z pinem 3). Jedyny problem to określenie pinów. Zasilanie siłownika (piny "+" i "-") powinno być "wzięte" z żarówki świateł pozycyjnych, trzeci przewód siłownika trzeba podłączyć pod potencjometr...
Super-przypomnę że chodzi mi o żarówkę od pozycyjnych-strona kierowcy( wersja reflektora bixenon)-czyli dałbym radę bez wyjmowania lampy? ps.obejrzałem już wyszystki edostępne filmiki z ta lampą.
24V 50mA to są telefoniczne żarówki. Dostępne bez problemu w wielu miejscach. Pozycyjna ci się nie zapali, za mało mocy :) M
Temat dawny ale dodam moje rozwiązanie. Żarówka STOP/POZYCYJNE jest mocno używana i grzeje się oprawka i gniazdo w kloszu. Do wszystkich gniazd żarówek jest przeprowadzona jedna metalowa listewka MASY, przyczepiona do wykonanej z tworzywa powierzchni bazowej za pomocą przytopionych tworzywowych sworzni. Od temperatury tworzywowa powierzchnia się odkształciła...
Spróbuj zrobić tak: wyciągnij wtyczkę z alternatora, zamiast niej włóż cienką wsuwkę do D+ połączoną z żarówką 3W (np taką od pozycyjnych), drugi styk żarówki do + za stacyjką, weźmiesz go np. z cewki zapłonowej. W ten sposób ominiesz całą instalację samochodu odpowiadającą za ładowanie (wzbudzenie alternatora)
Kupić przekaźnik tzw. "Chiński" za kilka złotych, koniecznie posiadający styk 87a . Odnajdujemy przewód zasilający lampy, by było łatwiej - jak najbliżej zderzaka - i po przecięciu go, wstawiamy ten kupiony przekaźnik. Przekaźnik będzie sterowany pobraniem napięcia z dowolnej żarówki pozycyjnych (tak łatwiej, bo trzeba by inaczej brać z żarówek mijania...
Zależy który masz rocznik ciągnika, bo instalacja elektryczna zmieniała się w czasie produkcji. Starsze roczniki miały zasilanie przednich świateł pozycyjnych z zacisku 57 stacyjki (bezpiecznik 1), a tylnych świateł pozycyjnych z zacisku 58 stacyjki (bezpiecznik 4). Zacisk 57 daje zasilanie tylko przy położeniu 1 stacyjki, po przełączeniu na światła...
Najczesciej manetka, mozesz zasymulowac.
https://zarowkadoauta.pl/
Jeśli przepali się żarówka od światła pozycyjnego bądź sterownik nie wykryje odpowiedniego obciążenia to traktuje to jako usterkę w układzie przez co uruchamia żarówkę kierunku (zaniżając napięcie przez co słabiej świeci) by w zaistniałej sytuacji co kolwiek świeciło się z przodu, takie zastosowanie BMW. Ledy mogą powodować takie zachowanie że układ...
Miernik do wskazania obecności napięcia potrzebuje minimalnego prądu. Sprawdź obecność napięcia, gdy żarówka jest na swoim miejscu. Któreś złącze ma słaby styk. Na próbę podłącz żarówkę 1,2W. Oddzielnego bezpiecznika dla oświetlenia TR się nie stosuje, to jest z obwodu świateł pozycyjnych.
Gdyby w pozycyjnych była żarówka 55W światła by działały. Ale nie jest... Dodano po 1 Wstaw na przewód żółty zwykłą diodę, powinno być ok.
Jak żarówka pozycyjnych jest uszkodzona to jej rolę przejmie żarówka kierunku, ale świeci z połową mocy. BMW E46 też tak ma
Dzień dobry wszystkim 🙂 Posiadam Renault Laguna 2 z 2007 r. Wczoraj robiłem przegląd świateł przed przeglądem okresowym i zauważyłem, że światła pozycyjne po przekręceniu na łączniku nie działają. Nie włącza się nic. Ani podświetlenie deski, ani światła zewnętrzne, ani żadna dioda na desce. Po przekręceniu w pozycję świateł mijania wszystko się zapala,...
Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
Spaliła mi się żarówka w zespole wskaźników sygnalizująca włączenie świateł postojowych i mijania. Nie wiem jak się dobrać do tej żarówki Fiat seicento 900. Na zewnątrz zegara nie widać żadnych śrub. Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam R.O.
żółty przewód jest związany z układem zapłonowym Ten żółty ma dochodzić tylko do stacyjki, tak jak na schemacie. Styka się z zaciskiem po przeciwnej stronie stacyjki, po wyjęciu kluczyka. Tam gdzie czarny przewód, od przerywacza zapłonu. Żarówka pozycyjnych przednich - sprawdziłem dokładnie w dokumentacji, ma być podłączona pod zacisk 54, dokładnie...
Mozesz zastosowac zwykla led i podlaczyc przez rezystor i diode napiecie po pozycyjnych a od stopu bezposrednio podlaczyc do zarowki,bedziesz mial dwie jasnosci swiecenia na jednej zarowce.
Napisz który żarnik - pozycyjny, czy stopu. Jeżeli pozycyjne to nie ma masy w tej lampie. Wtedy obwód zamykany jest przez masę żarówki i szeregowo przez włókno światła pozycyjnego... Bynajmniej najpierw sprawdź, czy masz masę na tej lampie. Pozdrawiam
Tak jest fabrycznie w Ogarze 205. Żarówka tylnego światła pozycyjnego jest wpięta pomiędzy zaciski przedniej żarówki (mijania/drogowych). W przypadku przepalenia jednego z włókien przedniej żarówki, tylna żarówka działa na przemian z przednim światłem. To było w założeniu zabezpieczenie tylnej żarówki przed przepaleniem. W Simsonie zastosowano lepszy...
Ford Mondeo MK4 wymiana żarówek przednich reflektorów wymaga (oczywiście) wymontowania reflektora - jednak jego demontaż wymaga dwuosobowej załogi - jeden wyciaga na siłe reflektor - drugi odgina zderzak. W bieżącej fieście tez wymaga wyciągnięcia reflektora. Co prawda jest to dość proste. Ale powiedz to mojej teściowej, która musi w drodze reflektor...
Chyba, że jest juz specjalny zacisk pod to przygotowany. Nie ma czegoś takiego. Co stoi na przeszkodzie, aby odstraszacz podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora . Ponoć jest takie coś jak terminal 15 i jego stan w zapłonie jest +, a po wyjęciu kluczyka to zmienia się na mase. Bezpośrednio nie chce podłączyć, ponieważ odstraszacz będzie non stop...
W E36 nie ma kontrolki w liczniku o włączonych światłach mijania. Licznik jest po prostu podświetlony już od poziomu świateł pozycyjnych.
tylna żarówka pozycyjna jest zasilana prosto z prądnicy A przednia? A np. klakson? A światło stopu ? A kierunkowskazy ?Coś tu nie tak, Szanowny. Yamaha Mate z tamtych lat już miała wszystko, włącznie z akumulatorem i prostownik ładowania. Instalacja analogiczna do np. WFMki :D Majac podlaczona na stale mase do magneta możesz zastosować podwajacz Vilarda...
Kayaby czy magnumy wychodzą z jednej fabryki, więc róznica prawie żadna. 840zł za częsci, przy założeniu ze rozrząd z kompletem rolek to cena OK. Ta pozycyjna to żarówka do wymiany, ale problem to dostęp, bo trzeba demontować lampę.
W samochodzie jest kontroler oświetlenia, dlatego w gnieździe niemieckim są 2 masy, ta na pinie 3 przechodzi przez kontroler i na podstawie prądu przez nią płynącego sterownik stwierdza, czy przyczepa jest podłączona W tym aucie jest tak porąbany sterownik, że jak nie stwierdzi prawidłowej żarówki, to nie poda na nią napięcia, załóż sobie na próbę 5W...
Sprawdź te żarówki
Jeszcze nie sprawdzałem na schemacie, ale w takim przypadku raczej trudno będzie zostawić auto z włączonymi pozycyjnymi w nocy. Owszem, można, ale równolegle do styków przekaźnika należałoby podłączyć włacznik, by zamykał obwód w celu zasilenia pozycyjnych. Aha, przekaźnik w szereg zasilania włącznika świateł, bo są obrysówki (prawa i lewa) No i oczywiście...
I jeszcze się zapytam czy po zasileniu 2 żarówek 55 W ( lamp mijania + 2 żarówek pozycyjnych tył) te kondensatory szybciej się rozładują? co skróci czas świecenia
Kupiłem toyotę celice wersja amerykańska Z tego co doszedłem to żarówka na trzy kabelki to stop i pozycyjne żarówka na dwa kabelki to kierunki Do czego jest ta trzecia żarówka na dwa kabelki Zdjęcie zapożyczone Dziękuję
Tylko zauważ Błażej że niektóre instalacje samochodowe mają odseparowaną prawie każdą żarówkę od siebie.Dochodzą jeszcze światła pozycyjne przednie.Nie wspomnę już o światłach przeciwmgielnych przednich i tylnych które załączają się po światłach mijania.
Znalazłem sam przyczynę braku świateł w tylnej lampie, zostało mi tylko ustawienie za pomocą VCDS świateł mijania i stop. Kierunkowskaz już świeci normalnie, ale żarówka mijania jest sprzężona z stopem, więc gdy świeci żarówka pozycyjna to świeci na 50% mocy, gdy nacisnę hamulec to ta żarówka świeci wtedy na 100% mocy, w tej lampie oryginalnej jest...
Tak, ostrzeżenie o przepalone żarówce. Zobacz czy świeca się wsystkie pozycyjne i też wsystkie podświetlaące tabliczkę rejestracyjną.
Ja bym ponownie wymienil żarówkę z przodu. Po każdym wyjęciu żarówki trzeba ponownie wył i włączyć światła pozycyjne. Komputer sprawdza ciągłość obwodu i jak coś jest nie tak to odcina prąd.
Przewody które idą od ściany grodziowej w kierunku skrzynki bezpieczników i przekaźników pod maską nie są uszkodzone . Czy chodzi o te które schodzą na podłużnicę ? Dodam że w momencie nie działania wycieraczek licznik nie wyświetla informacji spalonej żarówki pozycyjnej... za to w momencie kiedy mamy informację na liczniku o spalonej żarówce wycieraczki...
Kupujesz próbówkę do sprawdzania instalacji samochodowej i sprawdzasz, albo druga wersja - do żarówki świateł pozycyjnych 5 W dolutowujesz dwa przewody i taką próbówką sprawdzasz czy masz napięcie (+) w gnieździe żarówki.
Witam. Mam problem z tylnymi światłami pozycyjnymi w Skodzie Octavi II 2005r. Napięcie na żarówkach świateł pozycyjnych wynosi nie całe 3V w wyniku czego żarówki żarzą. Reszta żarówek czyli przeciwmgielny, wsteczny, kierunkowskazy świecą ok - 12V na żarówkach. Więc problem z masą można wyeliminować. Sytuacja przedstawia się identycznie na lewej jak...
A jak regulator byłby walnięty to kontrolka ładowania nie będzie świecić? Kontrolka nie będzie świecić gdy (między innymi): - nie ma zasilania ze stacyjki - jest przepalona - nie ma ciągłości kabli - jest uwalony regulator (tu uwaga, przy uszkodzonym regulatorze kontrolka może świecić, zależne jest to od rodzaju uszkodzenia) - są uszkodzone (zuzyte)...
1. Takie zachowanie kontrolki może świadczyć o usterce w obwodzie grzania. Piszesz, że wszystko jest sprawne, ale jednak gdzieś błąd zrobiłeś. Do przekaźnika podłaczony jest jeszcze dodatkowy termistor który mierzy temperaturę silnika i zależnie od niej modyfikuje pracę przekaźnika. Podłączony jest do styku "T" małej wtyczki. Jeżeli masz multimetr,...
żarówka światła pozycyjny biała żarówka pozycyjny wymiana żarówka światła pozycyjny
obsługa magazynu engine failed żelazko pokrętło
Aktualizacja Sharp B65UK7552EB55C: OTA i USB Ustawienie pompowtryskiwaczy po wymianie uszczelki pod głowicą