Jak włączysz test to sztanga powinna się ruszać w pełnym zakresie, a Duty cycle (otatnia wartość) powinno się zmieniać między 0 a 99.6% Wzrost obrotów do bodaj 1400 jest normalny. Asa ciśnienie powinno się zmieniać między ok. 960 a ok. 1200mbar. W sumie chodź o to żeby było widać zmianę bo te wartości zależą od silnika a nie pamiętam ile ma być dla...
No co, albo znowu geometria stoi, albo N75 dziabnięty. Proszę o loga 11 grupy dynamicznego z odpietym całkiem podcisnieniem z gruchy.
no nie żartuj,masz tam wartość oczekiwaną i zmierzoną.Są zaraz koło siebie,tak że nawet nie musisz zbytnio wzroku rozparaszać.
w bagażniku tam gdzie masz koło zapasowe, powinna być biała karteczka przyklejona, z różnymi oznaczniami, min. nr VIN, nr lakieru itp, powinien być też trzy literowy symbol silnika :)
mam problem mianowicie diagnozuję vagiem auto jest błąd 17958 doładowanie włącza się on przy 120 km\h chodzi o to że jest czujnik na powrocie od intercoolera i tam był wężyk i on mi podczas jazdy spadł nie wiem gdzie on był wczepiony załączam zdjęcie
no tak wyglada
Witam serdecznie zalogowałem się u was na forum co prawda mam troszkę inne auto ale z tej samej stajni oraz z identycznym silnikiem Mam następujący problem auto nie idzie więcej jak 120km wyłącza turbo tryb awaryjny Nie wiem co może się dziać przepływomierz nowy bosch cały układ intelculer egr wyczyściłem 2 tygodnie temu trochę oleju było w interkuleze...
Jak dobrze widzę zadane i aktualne wartości są rozbieżne. Masz podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
EGR ma wpływ na przeładowanie turbo?
Turbo zawsze będzie działało chyba że się zatrze. Jak sprawdzałeś turbo to ile sztanga się wychyla może się rusza ale za mało.
Może odpowiedz na moje pytanie pomoże innym. Dlatego porszę o pomoc Mam passat b5 AJM 2000r PD. Problem mam taki wyskakuje błąd 17958, auto jest mułem cały czas czyli ma niedoładowanie westgate działa testując vagiem czyli n75 tez działa. Pomierzyłem rezystencje i napięcia na tych zaworkach i są dobre. Ostatnio zdjąłem kostkę z przepływki przejechałem...
404 - podaj prawidłowe odnośniki
Prawdopodobnie turbina przeładowuje i odcina ci moc.
problem powrócił po przekroczeniu 2 tys. obrotów wyłącza się turbo czujnik ciśnienia wymieniony - są z niego odczyty podczas gazowania do ok 2bar kolejny raz wymieniony N75 tym razem z nowego na sprawny używany , nowe wężyki i wszystko sprawdzone ręczną pompką próżniową z zegarem , trzyma podciśnienie Błąd diagnostyczny VCDS pokazujący kody usterek...
kolego chodzi o to że mój kolega już podpinał mi go 2razy i pojawiają się błędy: p1550 - ciśnienie doładowania 17958 i nie wiem co się dzieje.... Proszę pomóżcie.
Witam. Mam problem z paszczurem swoim. Wpada w tryb awaryjny, po przekroczeniu swoich obrotów, restart komputera pomaga aż do przekroczenia ponownie tych obr... Panowie co robić ? Zacząłem od wężyków, były średnie wiec wymieniłem wszystkie na nowe. Notlauf dalej. Czas podpiąć vag-a i zrobić logi i teraz pytanie do speców, co mu dolega ? ( zapieczone...
podpinałem pod komputer BŁĄD 17958 filtry są OK.Przekroczy 3000 obr. a pózniej jest szarpnięcie i czy mam 2000 obr. , czy 3000 obr. to jest tak samo (mulasty )
Audi 6 99.r 1.9tdi 110km. Sprawdzone : czujnik ciśnienia,przepływka,egr,zawór n75, podciśnienie ok. Sztanga turbo pracuje bez oporów,gruszka też ok. Wydech ok węże turbo ok. Auto nie ma doładowania notlauf.... błąd 17958 Pod obciążeniem pompuje max 1.4 bar Turbo ok bez luzów suchutkie itp. Brak pomysłów... Proszę o jakieś porady.
Witam mam passata b5 99r silnik 1,9TDI (110k) i pojawil sie nastepujacy problem przy 3000 obrotow silnik zaczyna zamulac wogole nie chce isc pedal gazu do spodu a on powolutku jedzie. Po wylaczeniu stacyjki i wlaczeniu silnika ponownie znow idzie normalnie do 3000 obrotow!!! Na vagu wykazalo blad 17958 !!! CO to moze byc pomozcie
Błąd 17958 przekroczono limit różnicy ciśnienia doładowania faktycznego a zadanego. Czyli układ doładowania (turbo i n75) nie radzi sobie z utrzymaniem ciśnienia w kolektorze na zadanym poziomie. Najczęściej jest to zacinające się turbo lub zawór n75 ,dziurawa gruszka turbo lub przewody podciśnienia słaba pompa podciśnienia.
Ogólnie sztanga się rusza i na zimnym mogę ja spokojnie podniesc palcami do góry A logi spróbuje zrobić jak najszybciej Dodano po 5 Zapomniałem dodać że wyskakuje błąd 17958 Ciśnienie doładowania odchyłka sterownika
[quote="robasnowacki"]Witam.Auto posiadam 2 tyg,nie znam jego historii ,napisze co dzisiaj zrobiłem i zauważyłem a więc dzisiaj założyłem nowy filtr powietrza ,sprawdziłem odmę i wąż który wchodzi do dolotu za przepływką wąż lekko spocony i nawet małe kropelki chyba woda,rura dolotowa do turbo ta plastikowa tez wykręciłem lekko spocona,luz wirnika na...
Błąd mi wyskakuje 17958 ciśnienie doładowania - odchyłka sterowania. Więc to może być turbina?
Na przykładzie własnej diagnozy (obojętnie czy silnik VP czy PD), brak błędów elektrycznych N75 itp. itd. - przeładowanie widoczne w logach dynamicznych - zero błędów przez dłuższy okres czasu (kontrolka świec nieaktywna) aż dopiero kiedy łopatki stały już sztywno na sztorc przy max powerze - błąd 17958 - demontaż turbinki i co się okazało, dźwignia...
Witam! turbinka przeladowywuje i wywala blad 17958 po czym przechodzi w tryb awaryjny... zastosowalem sie do zalecen z forum...: -przeczyszczone turbo -gruszka elegancko sie rusza w calym zakresie gora dol -zaworek n75 wymieniony na sprawdzony -zaworek zwrotny sprawny -po odpaleniu gruszka wciaga prawie na max precik i przy dodawaniu gazu na jalowym...
Błąd 17958 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation Czyli N75 Błąd 18050 to jakiś problem w komunikacji, immo? nie określa jednoznacznie
Witam- jak w temacie mam problem z moim AJM`em-dokladnie passat 99 115 koni - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , -głowice po regeneracji - pompowtryski wymienione na używki ale zdrowe dodatkowo błąd na kompie 17958 - a...
Seat Toledo II 1.9Tdi 1999r AFN 110km błędy: 17946Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17958Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17957Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze...
Turbina była czyszczona i wymienione n75. Ale dalej nie było mocy. Znajomy kupił przepływkę za 150zł załozyłem, VAGiem usunałem błąd i właśnie zaczał się zbierać ale znowu padł i blad 17958 na vagu.
A3 98r. AHF 110KM witam mam problem jak w temacie dziś podłączyłem vaga, i w czasie jazdy mam takie wskazania na bloku 11. (w momencie wystrzelenia w górę niebeieskiej lini traci moc..) poza tym wywala błąd 17958Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem http://obrazki.elektroda.pl/1792937300_1...
Witam Mam problem z autkiem vw sharan 1,9 tdi 110km z 1999r. Mianowicie chcieliśmy z kolegą się przejechać i auto nagle szarpnęło prędkość spadła do 20km\h i obroty były ok.2000 obr\min. Kolega zgasił auto i chciał odpalić na nowo, ale się nie dało... Po kilku próbach auto odpaliło, przejechaliśmy gdzieś z 5-10 m i auto zgasło całkowicie i nie chciało...
Na razie nic nie kupuj sam błąd może świadczyć o wielu usterkach. Może być przytkany dolot przy zaworze EGR, może być katalizator,filtr powietrza trzeba było by sprawdzić. Sprawdzić jakie przepływy pokazuje sam przepływomierz powietrza,czy pracuje. Błąd jest opisany tak: ,,,- 17958 P1550 4626 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu,...
Witam. Kupiłem niedawno Ibizę jak w temacie, nic nie dolegało, wszystko wydaje się być ok, pali na dotyk, jedyny mankament to lekkie trzęsienie opdczuwane w całym samochodzie na wolnych obrotach ale podejrzewam, że to przez poduszki pod silnikiem... Jednak po podpięciu pod VAGa zeskanowałem błędy: 16989Uszkodzenie pamięci wewnętrznej ROM sterownika...
Coraz częściej podczas jazdy silnik wchodzi w tryb awaryjny tzw. notlauf. Dołączam logi z grupy 003, 011 , 005 w logu podczas jazdy wystąpił notlauf. Grupy: 003,011,005 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_103548... 17948Sygnał prędkości jazdy - sygnał za duży brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17958Ciśnienie doładowania -...
Seat Alhambra 1.9 TDI AFN 110 KM 1999r Witam, samochód traci moc przy około 3000tys obrotów, odzyskuje ją dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika. Zawór N75 zamieniłem miejscami z tym od EGR, sprawdziłem przewody od podciśnienia, sztangę turbo- ładnie lekko pracuje, ruch około 2cm, podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 2 razy...
sprawdziłem numer usterki to 17958 ciśnienie doladowania/ różnica doładowania program w którym to sprawdzałem to Polski VAG 4.9 .
Witam- podpinam sie pod temat bo jak w temacie mam problem z brakiem mocy tyle ze w moim AJM`em - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , dodatkowo błąd na kompie 17958 - a turbina jest po regeneracji, na dodatek od czasu do...
Dzisiaj jeszcze raz rozebrałem zawór N75. Okazuje się, że gumka która jest na tym tłoczku jest rozerwana. Zamieniłem zaworki miejscami N75 z N18 i auto nie co lepiej się wkręca, ma więcej siły lecz przy 2800 obr wraz wrzuca not lauf. Na pewno zawór do wymiany i podejrzewam że turbo do czyszczenia. Jak ojciec siadł do środka i gazował to nie było żadnej...
Witam. Problem dotyczy 1.9 tdi z octavii 1999r, silnik na pompie, ciekawe tylko że kolega któremu to sprawdzałem nie wie jaki ma silnik, czy 90 czy 110 koni .... błąd oczytany z silnika : Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 038 906 018 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163 Software Coding: 00002 Work Shop...
Witam. Zakupiłem autko VW Golf IV 1,9TDI 116KM z 1999r. Auto kupione w Niemczech, przebieg 261000km (oryginalny). Wszystko było super, silnik ładnie pracował, ładnie ciągnął ale po przejechaniu 300km przy prędkości około 160-170km/h w pewnym momencie stracił moc, odruchowo spojrzałem na zegary, temperatura 120 stopni, od razu noga z gazu i spadła do...
Sprawdź masy ECM. Sprawdź czy ECM dostaje 12v po zapłonie. Jak tego nie będzie to jasne że nie zasili głównego przekaźnika. Wygląda na typowy problem z zasilaniem. I sprawdzaj żarówka np 21W a nie miernikiem. Sterowanie przekaźników żarówką 5W.
Co to za błąd? - SPRAWA PROSTA: 17958- odchylenie wartości ciśnienia doładowania. Co może być jedo przyczyną? To już takie proste nie jest :( Myślę że w grę wchodzą następujące (możliwe) przyczyny: - uszodzony zawór elektromagnet. N75 (zaw. ograniczenia ciśnienia doładowania) - możliwa przerwa w przewodach - jeżeli coś ostatnio było rozbierane - sprawdz...
Passat b5 1.9TDI AJM wyskoczył błąd 17958,umarł przy 80 km/h, skasowałem błąd i przegoniłem go po obwodnicy i i wszystko było ok, może turbinka się zawiesiła?
wyswietla nastepujace błedy 17958,17849,16485. co mam wymienic przepływomierz czy egr ?
Chodzi mi konkretnie o to, jak N75 powinien się zachowywać. Gdy włączę zapłon słychać jego dość szybkie terkotanie, podczas pracy silnika tak samo. Jak zamiast niego wepnę żarówkę 1,2W 12V, również miga w takim samym tempie. Wywala 17958 Octavia 1.9TDI AGR, 2000r.
już go smarowałem ale pomogło tylko połowicznie. Tzn wczesniej diało sie to częściej
Podepnij jeszcze auto pod VAG i odczytaj błędy, bo na pewno komputer odnotował błąd. Jeśli będziesz miał błąd 17958, to raczej już wiadomo, o co chodzi, czyli klasyczny notlauf.
Wymieniłem dwa mikrostyki na nowe. Żadnej zmiany. Mam dalej podejrzenie że to, że działa sam silnik to jest błąd. Moim zdaniem co on ma przekierowywać jak nie działa pompa i nie pompuje wody. Pompa jest sprawna na krótko działa A po włączeniu ani drgnie. Podejrzewam układ który steruje zasilaniem TNY jest zabezpieczony rezystorem R29 (zielony i wygląda...
Bardziej regulacja tak by wykres żądanego doładowania Wydłużyłem sztangę, lecz chyba za mocno. Auto dalej wchodzi w tryb awaryjny ( bład 17958 P1550 35 10) lecz ciśnienie jest teraz niższe niż zadane. Czy za niskie ciśnienie również może być przyczyną notlaufa? http://vaglogi.pl/log-011_mtmEN7l.html
Przy tych objawach to tylko trzy możliwe są błędy czyli 00575, 17958 lub 17965 a logi dynamiczne 011 oraz 011 w trybie Basic Settings (te ostatnie podparte obserwacją sztangi przy turbo) rozwieją wątpliwości co do tych rozłożonych rąk elektryków.
błąd 17958 17958 p1550 p1550 17958
brotje energy błędy cyfrowy polsat telewizor dorabianie kluczyka peugeot
bateria macallister radio makita
Citroen Berlingo – bezpiecznik F12 pali się: przyczyny, lokalizacja, diagnostyka Sharp 40BL2EA firmware – oficjalne aktualizacje, Android 11, metody instalacji, objawy uszkodzeń